Bistro de Zaak

7,2
Duur
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
broodje gemarineerde kip-broodje was oud en hard-zeker een dag oud-personeel is afstandelijk-erg commercieel-paar keer geweest maar nu ben ik er klaar mee.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Onverwacht staken wij, op weg naar Deventer aan bij De Zaak. Helaas viel het ons tegen. Van een maaltijdsalade kun je volgens ons wel iets meer maken dan alleen sla, biefstuk, tomaat en komkommer. De dressing was te overheersend, maar mogelijk was de biefstuk ook te zout gekruid. En dan 1 klein bakje friet erbij voor twee personen. Wat een zuinigheid. Als je dan al kleine bakjes doet, geef elk persoon zijn eigen bakje. Bijvragen kon, maar de aandacht van de jonge doch bereidwillige bediening trekken viel niet mee en voordat de friet dan op tafel staat is je salade al lang en breed op. Kortom: de salades vonden bij geen aanrader. Een zes is ruim beoordeeld. Over het andere eten kunnen wij niet oordelen.
JerS .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Wat een mooie en sfeervolle zaak is dit! Voor de kindjes wordt bij binnenkomst prima gezorgd. Een boerenschnitzel, sate en pannenkoeken besteld. Pannenkoeken vielen in de smaak en zo ook de malse sate en de heerlijke boerenschnitzel. Frites, gebakken aardappelen en salade erbij als garnituur. Lekker glas huiswijn erbij en zo simpel kan het zijn. Goed eten voor een prima prijs en leuke, hartelijke gastvrouw. Het kan gewoon in Eerbeek...
Harriet40 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Heerlijk gegeten dinsdag avond het was lekker druk en gezellig we waren met een groep van 8 personen en 2 kinderen kinderen konden kiezen uit de kinderkaart wij hebben ons laten verrassen Door menu drie heerlijk kleine voorgerechten en daarna mixgril vis en vlees gegeten vriendelijke bediening leuke avond gehad
Tim198 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Het eten was net gaar genoeg.
De bediening is buitengewoon slecht. Wij werden halverwege onze maaltijd gewoon genegeerd. Ook toen ik na een half uur naar de kassa liep kon ik daar nog 10 minuten staan wachten totdat ik geholpen werd. Klantvriendelijkheid kennen ze hier niet en de wijnkaart laat te wensen over. Het eten was niet bijzonder. Janmer van mijn tijd en geld.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Prima plekje in de zon met een vriendelijke bediening, koffie / cola (de echte) met appeltaart smaakt altijd, maar als het met een lach wordt gebracht is het toch net iets lekkerder. Ook binnen is het smaakvol ingericht, dat zag ik bij een bezoek aan het schone toilet. We komen niet zo vaak in Eerbeek, maar we gaan hier nog wel een keer 's avonds eten. In ieder geval is onze belangstelling geprikkeld.
Buga .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
17-6-2014 gegeten bij Bistro de Zaak in Eerbeek.
De bediening is zeer vriendelijk de uitstraling van de zaak laat niets te wensen over maar het eten is zeer ondermaats.
Zijn begonnen met als voorgerecht de koude en warme gerechtjes welke redelijk van smaak waren maar fantasieloos gepresenteerd werden
Als hoofdgerecht namen we de dagschotel omdat het volgens de serverster anders wel heel veel eten zou zijn.
De dagschotel was varkenshaas met champignons , wij kozen hierbij een pepersaus.
Helaas was de varkenshaas zo ver doorgebakken dat hij naar krijt ging smaken en de pepersaus zag eruit als pindasaus en smaakte naar gebonden jus.
Een echte kok zou in zo een mooie zaak wel op zijn plaats zijn, jammer.
Sjoerd .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Vriendelijke bediening met oog voor de wensen van de gasten. Vooraf hadden we het speenvarken met appel. Lekker gerecht, garnering was wel een beetje saai. Hoofdgerecht was een stoofpotje rundvlees en de eendeborst. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt. De toetjes waren ook erg lekker. Mijn vrouw had de crème brulee, smaakte prima. Vreemd genoeg werd het geserveerd met slagroom. Nergens voor nodig toch? Ik had het notenijs met boterbabbelaarsaus. Erg lekker en origineel. Enige minieme minpuntje was de slagroom, die had van mij minder stijf geklopt mogen zijn. De dranken waren prima op orde, lekkere grimbergen van de tap, fijne cabaret sauvignon en goeie koffie. Wat mij betreft is dit een aanrader.