Bistro de Vagebond

Doctor Hermansstraat 17 3971 CJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Vagebond

Culinaire klassiekers in een Hollandse bistro

Bij Bistro de Vagebond weet je precies waar je aan toe bent. De warme ontvangst en het sfeervolle interieur zijn al bijna voldoende om er even helemaal uit te zijn. Maar niet met een lege maag natuurlijk. Op de kaart vind je een variatie van klassiekers waar Bistro de Vagebond al ruim 22 jaar mee scoort. Smakelijke carpaccio, malse spareribs en overheerlijke saté. Het geheim voor zoveel jaar succes? Verse producten, zorgvuldig geselecteerde wijnen en hart voor het vak.

Meer informatie over restaurant Bistro de Vagebond

• Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Verrassend goed
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de beste carpaccio ever. Gezellig restaurant met meer dan vriendelijke bediening en gastheer. Lekkere wijnen en goede menukaart. De gerechten worden ook mooi opgediend. Echt een aanrader!
Annick K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Fijn restaurant, leuk en aardig personeel, goed eten en fijne service! Zeker een aanrader voor alle gelegenheden. De carpaccio is een echte klassieker bij dit restaurant, deze eten we nergens zo lekker als bij de Vagebond, zou ik zeker als voorgerecht proberen. Wij komen hier al heel lang en zijn altijd tevreden over zowel de service als het eten. Absoluut een toprestaurant!
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Goed eten en goede, vriendelijke bediening! Erg de moeite waard!
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Persoonlijke bediening die niet te beroerd was iets extra's te doen, lekker en mooi geserveerd eten.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en in no time zat het restaurant vol. Het is een restaurant dat qua inrichting een beetje tuttig overkomt, maar het is zeker gezellig.
De dames waren maar met tweeen aan het werk en hebben zich helemaal rot gerend. En meermalen verexcuseerd dat het wat traag ging. Maar ik heb diep respect voor ze want ze hielden ondanks de drukte alles goed in de gaten. Het eten was lekker en leuk opgemaakt. We hebben echt smakelijk gegeten. We komen zeker terug.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer gastvrije en liefdevolle bediening. Eten van goede kwaliteit, porties te overvloedig, kunnen wat kleiner mijns inziens. Haal de drogisterij artikelen weg op het toilet: vers gespoten deodorant of eau de toilet hoort niet bij lekker eten.
Na voorgerecht buiten hoofdgerecht binnen: knap om dan tafeltje dichtbij open deur te organiseren, warmer dan buiten en toch veel frisse lucht, was fijn!
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Hartelijke bediening en heel lekker gegeten
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker en gezellig gegeten. Het was prettig dat er gevaagd werd of we het hoofdgerecht al wilde hebben of dat we nog wilde wachten.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De Vagebond zit iets uit de loop, maar zeker waard om die moeite te nemen! Service en gastvrijheid is uitstekend. Voorbeeld: de gasten die buiten zaten werden met een paraplu naar binnen begeleid toen et begon te regenen. Ons menu werd rustig geserveerd en de uitleg was goed. Een vraag over een deel van het gerecht werd na overleg met de kok snel beantwoord. Kortom: we hebben een prima avond gehad.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
heerlijk gegeten, gezellige plek. Zou er zeker terug komen! Goed eten, veel keuze. Geregeld komt iemand vragen of alles naar wens is. Vriendelijke sfeer.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wat een vondst, de Vagebond in Driebergen! Niet de meest logische plek voor een restaurant; zo midden in een woonwijk, maar parkeren kan heel dichtbij.
De Vagebond heeft een uitstekende kaart - lastig kiezen, en er staan best wat gedurfde opties op. Porties zijn niet kinderachtig, maar ook niet overdreven groot. Elke gang is met zorg en uitstekend bereid - degelijk gepresenteerd - het eten is gewoon heel lekker. Bediening is efficient en vriendelijk. We komen zeker terug om de rest van de kaart te ontdekken
Jesper O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hadden beide 2 voorgerechten. Het "hoofdgerecht" was meer dan een normaal voorgerecht, een geste van de kok! Prima! Bediening was wat gehaast en kwam wat warrig over. Eigenaar prima, vriendelijke man! Succes verder en we komen graag nog een keer terug!
E. de Graeve D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening.
Aanrader voorgerecht proeverij voor 2
Hoofdgerecht Bavette.
Gezellige avond gehad.
Jan willem D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader
Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de avondzon. Proeverij vooraf en ook een proeverij als toetje. Het was echt heel veel en heel lekker. Zeker een aanrader.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige omgeving met veel aandacht voor de klanten! De carpaccio is nergens lekkerder en de koffie overheerlijk. Een hele dikke aanrader.
M'n M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was lekker daar lag het niet aan!
Het personeel vonden wij (6) zeer slecht ervaren en onvriendelijk. Ook de manager was matig. Niet attent, we moesten bijna smeken voor drinken. Geen brood vooraf, pas bij het hoofdgerecht gegeven. Geen fileermes voor het visgerecht.
Teveel dat misging!
Florian K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima service. Alleen soep in een hoog smal glas vonden we niet zo'n goed idee, maar dat is een kleinigheidje
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellige Bistro in Driebergen. Leuk ingericht. Bediening aardig waarvan enkele ervaren en enkele wat chaotisch.
eten smaakte goed.
kaart beperkt , echter prima