Bistro de Vagebond

Doctor Hermansstraat 17 3971 CJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Vagebond

Culinaire klassiekers in een Hollandse bistro

Bij Bistro de Vagebond weet je precies waar je aan toe bent. De warme ontvangst en het sfeervolle interieur zijn al bijna voldoende om er even helemaal uit te zijn. Maar niet met een lege maag natuurlijk. Op de kaart vind je een variatie van klassiekers waar Bistro de Vagebond al ruim 22 jaar mee scoort. Smakelijke carpaccio, malse spareribs en overheerlijke saté. Het geheim voor zoveel jaar succes? Verse producten, zorgvuldig geselecteerde wijnen en hart voor het vak.

Meer informatie over restaurant Bistro de Vagebond

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.30 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Vagebond

carlateeuwen T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lekker gegeten en gedronken. Toen we binnen kwamen werden we niet opgemerkt .Dus geen welkom. Zagen al snel dat onze tafel voor zes personen klaarstond.
Anine V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij de Vagebond. Gezellige sfeer, hartelijke ontvangst. De kaart biedt keuze genoeg en alles wat we uitgekozen hebben was lekker. Goede wijnkaart ook met een prima wijnadvies. Kortom, een aanrader.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Proeverijtje en grote toet zijn aan te raden! Zeer ongedwongen. We komen zeker nog eens terug in het vroegere "Ruitertje"!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Komen hier vaker. Zeer vriendelijke goede bediening. Overzichtelijke kaart. Goede gerechten. Kortom weer een gezellig avond gehad. Lekkere maaltijd attente bediening, goede wijn.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Altijd top kwaliteit en vriendelijke bediening!
Renske L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Met mijn dochter had ik een erg prettige avond. Vriendelijk en correct ontvangen en goede bediening met aandacht voor onze wensen. Gezellige sfeer onder de gasten.
Voor herhaling vatbaar. Sla zou m.i. Iets meer aandacht mogen krijgen van de chef.
We waren verder erg tevreden
Nettie K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Met een groep van 7 dames heel lekker gegeten. Zeer attente bediening. Gezellige omgeving met een goede bistro-sfeer. We hadden allemaal verschillende gerechten van de kaart van carpaccio, slakken, tournedos en sliptongetjes.
Alles was even lekker.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat een ontzettend leuk en goed restaurant! En dat op een wat incourante locatie (in een woonwijk). We kwamen hier terecht vanwege de hoge beoordelingen en die werden helemaal waar gemaakt. Het was ook echt goed vol, dus reserveren is noodzakelijk. Echt de moeite waard, prima prijs/kwaliteitsverhouding en leuke, sympathieke bediening.
Toeter V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
wij komen hier al 20 jaar naar volle tevredenheid
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Ontspannen atmosfeer, dat is bij vorige uitbaters wel eens anders geweest. Prima wijnen, redelijk geprijsd.
Mooie menukaart, goede bereidingen en bijlagen.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
heb geen wachttijd in gevuld kregen het op tijd als ik uit eten ben met vriend leed ik niet op tijd als het gezellig is.het was een geslaagde avond na een heerlijke dag wat wil je nog meer .
is een leuk en goede eet gelegenheid een aanrader .
blijven zekers vaker hier heen gaan.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening.
D.C. H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was wederom erg gezellig, vriendelijk en zeer gastvrij, ook voor de kleinkinderen . Graag tot de volgende keer!!!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken
Top bediening en enorm goede kwaliteit eten
Ook de parkeer gelegenheid was super
Ik kom zeker vaker wat eten
Tonk C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten! De vagebond is een fijne plek om samen en ontspannen met vrienden een hapje te eten. Service was weer top en je voelt je echt welkom! We gaan snel weer! De tijd tussen de verschillende gangen is goed en is gelukkig niet in een 'hoog tempo' :-)
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lang moeten wachten op het afruimen van de tafel. Zelfs na melden.
Elle V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Leuk plekje verstopt in een woonwijk. Super vriendelijke service en heerlijk eten. We konden met het mooie weer leuk buiten zitten tussen de olijvenboompjes.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Rustige sfeer. Tempo tussen de gerechten was goed. Niet gehaast. Inrichting mooi. Zowel binnen eten als buiten eten.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een stukje Zuid-Frankrijk in Driebergen! Heerlijk gegeten, en de persoonlijke service maakt het helemaal af.
H W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten en prijs/kwaliteit is prima, verrassende en knusse locatie. Prima locatie voor een gezellige borrel en etentje!