Bistro de Vagebond

Doctor Hermansstraat 17 3971 CJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Vagebond

Culinaire klassiekers in een Hollandse bistro

Bij Bistro de Vagebond weet je precies waar je aan toe bent. De warme ontvangst en het sfeervolle interieur zijn al bijna voldoende om er even helemaal uit te zijn. Maar niet met een lege maag natuurlijk. Op de kaart vind je een variatie van klassiekers waar Bistro de Vagebond al ruim 22 jaar mee scoort. Smakelijke carpaccio, malse spareribs en overheerlijke saté. Het geheim voor zoveel jaar succes? Verse producten, zorgvuldig geselecteerde wijnen en hart voor het vak.

Meer informatie over restaurant Bistro de Vagebond

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.30 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Vagebond

Age H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
de proeverij van voorgerechten was feestelijk en gevarieerd;
de kalfsbiefstuk was prima, maar de hertenbiefstuk was niet goed op smaak en niet mals
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuk en gastvrij personeel, en de kwaliteit was helemaal prima.
Hier gaan we absoluut nog eens heen.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Hoi ik heb het erg naar me zin ge hat
En we hebben heerlijk ge geten
Bedankt daar voor
Het is voor herhaling vat baar
Liefs M van den brul
jipmani .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten en weer erg gezellig gehad. De jarige die erbij was was helemaal in haar sas. Wederom voor herhaling vatbaar.
D. A.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wat een gezellig restaurant. Wij hadden een tip gekregen om hier te gaan eten. Een supervriendelijke ontvangst. We hadden gelukkig vooraf gebeld want het zat bomvol. Heerlijke tournedos gegeten en samen een 'grote toet'. Erg lekker. We komen zeker terug. Dank!
Marie-louise V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij de Vagebond. Dank gastheer Arno en zijn team voor een gezellige avond! Zeker een aanrader, tot snel weer!
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Voor een ongecompliceerd gezellig avondje heerlijk uit eten ben je bij De Vagebond op het juiste adres! De ontvangst en bediening en de sfeer in het restaurant is hartelijk. Kies voor een gezellige tafel of neem een hoge tafel bij de bar. Bestel een lekker glas wijn en geniet van de mooie gerechten op de kaart.
De carpaccio kun je eigenlijk niet overslaan, de saté met goede friet is een aanrader, maar er is ook volop keuze buiten de kaart om. De Veluws eend was uitstekend en we hebben de avond afgesloten met de 'grote toet'. We komen graag bij De Vagebond!
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk eten. Sfeervol restaurant met leuke bediening! De Carpaccio xxl is echt een aanrader. De spare ribs ook top!!
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Door de sneeuw waren wij helaas vertraagd maar dat was geen enkel probleem. Direct een warm welkom met een hele gezellige en fijne sfeer. Het personeel was erg vriendelijk en erg behulpzaam! Bij de reservering vroegen wij of er nog specialiteiten waren en toen is er cote de boeuf voorgesteld. De chef kwam het persoonlijk brengen en gaf een kleine uitleg en hebben heerlijk gegeten.
Josje V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
De Vagebond doet precies wat je ee van mag verwachten. We hebben lekker gegeten, de bediening is prima en de prijs/kwaliteitverhouding oké!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke eigenaar. Zit er pas een jaar maar weet een leuke sfeer neer te zetten. Eten is prima, niet hoogstaand maar zeker voldoende. Kwam hier vroeger vaak(1993-1998) zeker een verbetering nu!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker gegeten. Leuk die proeverijen met allerlei gerechtjes. Vonden de kids ook avontuurlijk!
Lizette V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Vagebond is een ontspannen eetcafe met vriendelijke bediening. Je kunt er snel eten of heerlijk een avondje blijven hangen. Het eten was lekker. Tip: iets meer keuze voor vegetarische gerechten.
Wilfred N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en prima bediening. Een heerlijke avond, zoals het hoort te zijn. Top! En voor ik het vergeet, hele lekkere wijn gedronken op aanraden van de uitbater.
Ariadne B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
onervaren personeel en teveel grote gezelschappen maakte dat men de drukte niet goed aan kon. slordig en veel foutjes . jammer.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Allebei een ander hoofdgerecht en in beide gevallen was het vlees zeer goed/mals.
We twijfelden over de wijn, maar mochten eerst even wat proeven van beide soorten.
Goed gegeten!
g.groters G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Gezellig, we hebben lekker gegeten. Voorgerecht carpaccio en hoofdgerecht tournedos en de zalm. Alleen was het jammer dat er iemand binnenkwam met 4 honden. 1 hond ruik je, laat staan 4
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Enorm gastvrij en behulpzaam naar minder mobiele mensen. 1 tip! Toilet aanpassen aan minder mobiele personen --> hogere zit en optrek beugels
Annemiek W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekkere klassieke gerechten en uitstekende wijnen per glas.
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hele sfeervolle en gezellige plek, fijne achtergrondmuziek. Jonge, enthousiaste bediening. En heerlijk gegeten.
fssfsfsafsfs