Bistro de Tasca

Holterweg 20 7475 AW Markelo Nederland Kaart

Over restaurant Bistro de Tasca

Zuid-Europese moestuin

Een echt familiebedrijf is De Tasca! Eerlijke producten van het Twentse land en eigen erf, zoals scharreleitjes, appels, walnoten, pruimen en kruiden uit de moestuin. Combineer dat met wat Spaanse en Italiaanse invloeden en je bent in de wolken. Ze serveren het op plankjes bij de openhaard of buiten op het terras. Tip: er worden kookworkshops georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Bistro de Tasca

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17.00

Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bediening heeft helaas onvoldoende oog voor de gasten. wijn werd na het voorgerecht opgenomen terwijl wijnkaart al 15 min. Daarvoor uitgereikt was.
Susan2607 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben lekker gegeten aan een ronde tafel in een gezellige ambiance. Vriendelijke en correcte bediening.
We komen graag nog een keer terug.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was een geslaagde avond en genoten van de heerlijke gerechten. We we gaan er zeker nogmaals heen.
Het is zeker aan te bevelen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een goed restaurant, met kwaliteitsproducten en mooie opmaak van het eten. We hebben er heerlijk gegeten. Okk was de prijs was goed voor wat we kregen
Enny1 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na binnenkomst eerst bij openhaard gezeten met een drankje waarbij er een schaaltje olijven met wat vleeswaren bij geserveerd werd. Even later kwam er nog een mandje stokbrood met schaaltjes tapenade, knoflooksaus en oké met zout en peper.
Konden rustig naar tafel gaan en aan ons voorgerecht beginnen. Echt heerlijk.
Hoofdgerecht: zowel vis als vlees was prima met voldoende garnituur erbij wat we ook konden laten aanvullen.
Toetje: Tiramisu met walnoten en 2 bolletjes ijs erbij. Ook heerlijk.
Olijven en brood niet bij op de rekening.
Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Hvboxtel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Top, Het eten was lekker, de keuze vooraf zonder een menukaart was verrassend. De entourage van de vroegere Kopr'n Smorre was nog herkenbaar aanwezig. De bediening was spontaan en warm. Door wegafsluitingen voor reparatie was even lastig, maar de navigatie in de auto leverde een positieve bijdrage. Een fijne avond.
We gaan nog een keer met vrienden als compensatie voor de tegenvallende avond bij Dock in Almelo.
NicoD .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke enthousiaste ontvangst en bediening. Het ah-actie menu was leuk en lekker. Goede sfeer. Zouden hier zeker terugkomen om nog eens wat te eten.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Lekker 3 gangenmenu gegeten in een prettige omgeving met vriendelijk en vlot personeel.
Enige nadeel was dat je niet kon kiezen van de kaart maar de keuze had tussen twee gerechten per gang.
Wel logisch natuurlijk met deze actie..
Edianholt .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een top restaurant! We moesten wel even wachten. Maar heerlijk gegeten! Voorgerecht vonden we het lekkerst. Een goede en vriendelijke bediening maakt de avond compleet.
Proevers-SenE .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooie sfeervolle omgeving. Prima eten, alles vers.
Hielden goed rekening met allergie wens.
Goede bediening.
Komen hier zeker nog eens eten.
Polspd .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig restaurant in een mooi pand. Sfeervol ingericht.
Drie gangen menu van de AH actie was heerlijk. Het extra voorafje (olijven, worst en heerlijk brood met smeersels) was ook lekker.
Het personeel was vriendelijk en absoluut niet opdringerig met het vragen of je nog iets wilde drinken.
Het eten werd met een prima tijd tussen de gangen gebracht.
Wat ons betreft een aanrader.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Ondanks AH-aktie zijn wij geweldig verwend. Alle drie de gangen waren perfect. Voorgerecht met een heerlijke bouillon, italiaansw ham (Coppa) en forel. Hoofdgerecht een mooie biefstuk, perfect bereid en verse courgette, boontjes en aardappelgerecht. Dessert om je vingers bij af re likken. Complimenten voor de kok en de bediening. Als je in de buurt komt ....... echt een keer doen.
LvS
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mooie ambiance, heerlijk gegeten, nette bediening, heerlijke bijgerechten, alleen jammer van de plastic bloemen op tafel , verder echt aanrader
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Voor de tweede keer [nu met vrienden] het AH menu gegeten bij de Tasca.
Vorige keer waren we onder de indruk en nu eigenlijk nog meer. Twee van ons namen de steak van Charolais en twee de vis.
Geen van ons had iets anders op te merken over wat dan ook dan heerlijk! Nu binnen gegeten en dat is een heel prettige sfeer. Ook het personeel was plezierig klantgericht.
Kortom, met of zonder AH spaarkaart, niet onze laatste keer!
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
'Heel vriendelijke mensen.warm welkom.Mochten eerst plaats nemen bij de open haard .Werd ook heel goed rekening gehouden met mijn vegetarische eten.Kregen olijfjes.voor me man wat plakjes worst .en wat brood ,heel leuk in een zakje ,met tapenade en knoflooksaus.
een absolute aanrader ,Alles was heerlijk ,voorgerecht.hoofdgerecht,dessert.Je smaakpapillen worden verwend.
Werd ook heel mooi geserveerd .Ook het bestelde vegetarische diner,heerlijk .
Als we weer in de buurt zijn ,denken we er niet over na maar reserveren gelijk een tafeltje .
Een heel sfeervol restaurant.Daar eten is een feestje.
JFVT .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het contrast was even wennen: een restaurant met mediterrane invloeden (zowel qua gerechten als muziek), met als decor een oude boerderij met Delfts blauwe tegeltjes. Maar de heerlijke gemarineerde olijfjes die op tafel kwamen, en de gezellige open haard, zorgden dat we al snel in de juiste sfeer kwamen. Voor de AH actie werkte men met een (verrassings)menu, maar er was voldoende ruimte voor aanpassingen op basis van onze dieet- en overige wensen. Vooraf aten we gerookte forel, coppa en een klein groenten/kruiden soepje. Bij de kogelbiefstuk die volgde, zat een lekkere tomatenchutney (een verrassend alternatief voor stroganoffsaus, waar het wat aan deed denken). Een dessert met tiramisu en stoofpeerijs maakte de maaltijd af. Mijn partner wilde graag een dessert zonder suiker en met die wens had de keuken wat meer moeite. Het werd een simpele maar smakelijke schaal aardbeien uit eigen kas. Conclusie: gerechten niet heel ‘spannend’, maar prima uitgevoerd. Prettige en alerte bediening. En de olijfjes waren zo lekker dat we ook nog een potje mee naar huis genomen hebben!
Jkmkeers .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was voortreffelijk, de bediening maakte het eten tot een feestelijke belevenis. 'n heerlijk voorgerecht met warm vers meergranen brood met lekkere tappenades , Markeelse ham en groentesoep met groente uit eigen moestuin. hoofdgerecht heerlijke ossenhaas met perfecte bijlages, ook het dessert was smullen. De ambiance is sfeervol en de bediening buitengewoon plezierig. Zo is "uit eten gaan" echt een feest.
Rtimmerarends .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was gewoon een heerlijk menu, veel uit eigen tuin en op leuke wijze gepresenteerd. De kwaliteit van het eten was bijzonder goed.
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben met de AH restaurantactie het daarvoor bestemde menu bij De Tasca gegeten. Het was onze eerste keer daar en we hebben heel lekker gegeten in een mooie ambiance. Een heerlijk voorgerecht met [ongevraagd voorafgegaan door stokbrood met (heerlijke) tapenade en aioli] van forel, ham en een soepje. De biefstuk van de Charolais was, zoals te verwachten, prima en de bijgaande frites ronduit voortreffelijk. In het schaaltje met groente zaten ongare sperzieboontjes, het enige smetje. Ook het verrassingsdesert met twee soorten ijs met slagroom en een overheerlijke tiramizu was voortreffelijk. We werden bediend door een jonge man en een jonge dame en hoewel zeer klantgericht vonden we ze wat jong in verhouding tot de rest van onze ervaring. verhouding met het niveau van de rest
Pvancaem .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Hele gastvrije ontvangst en duidelijke beschrijving van ons menu.
De amuse werd buiten (i.v.m. fantastisch zomerweer) geserveerd. Goed verzorgd.
Ook op de voorgerechten en hoofdmenu was niets aan te merken.
Verse groenten uit eigen groententuin en uitstekend vlees.
Ook aan het dessert was veel aandacht besteed.