Over het restaurant Bistro de Tasca

Zuid-Europese moestuin

Een echt familiebedrijf is De Tasca! Eerlijke producten van het Twentse land en eigen erf, zoals scharreleitjes, appels, walnoten, pruimen en kruiden uit de moestuin. Combineer dat met wat Spaanse en Italiaanse invloeden en je bent in de wolken. Ze serveren het op plankjes bij de openhaard of buiten op het terras. Tip: er worden kookworkshops georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Bistro de Tasca

• : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 16.00

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Tasca

Ria M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was uitstekend en het restaurant was gezellig ingericht. Vlotte en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten!De bediening was gebrekkig.Geen uitleg bij gerechten!voor-en hoofdgerecht met klein bestek??Misschien een net nieuwe leering?Na betaling van de rekening ware we"uit beeld".Storend!
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wel lekker gegeten maar had er meer van verwacht.bv 1 soort warme groente en verder niks.alles was heel miniem ik denk omdat we met de ah restaurantactie hadden geboekt.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We kwamen laat aan, maar werden zeer gastvrij ontvangen.
Het eten was voortreffelijk!
Het is echt een aanrader. We komen zeker terug.
GeertM .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben hier smakelijk gegeten met een AH menu. We werden warm ontvangen bij de open haard met lekkere voorafjes. Vooral de pesto was bijzonder en de krachtige Twentse rode wijn. Het diner aan tafel was eveneens bijzonder smaakvol en evenwichtig op basis van locale en biologische ingrediënten. We komen graag terug.
Charl D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
gebruikmakend van de AH restaurantkaart hier gegeten. We hadden keuze uit drie voor- hoofd- en nagerechten, waarvan twee van de drie met bijbetaling. Het menu kostte € 36,50. De gerechten waren heerlijk en zagen er prima uit. Toch nog met twee flessen wijn € 140,- moeten betalen terwijl twee van de vier menu's gratis waren. Wel lekker gegeten.
ger.mar39 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eten prima sfeer prima, kortom geweldige avond.
Met de AH restaurantactie meer dan voldoende keuze.
klein minpuntje : In de hal / garderobe ruik je een sterke rioollucht.
Otto R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goede ontvangst en prima eten prachtige gerechten attente bediening een fantastische avond top .mooie wijn , gezellige inrichting lekkere goed verzorgde gerechten .zijn zeer tevreden met het geheel
BERNADET V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wachttijd d was wat aan de lange kant ze zeiden dat het druk was maar het zat maar voor de helft vol meerdere mensen hebben er wat van gezegd eten was super erg lekker
Beste Bernadet,

Wat fijn te horen dat jullie lekker hebben gegeten bij ons.

Wel jammer te horen dat jullie het lang vonden duren.
Jullie kwamen rond 19.00 uur bij ons voor een avondje uit en hebben uiterlijk rond 21.30 afgerekend.
Sorry van onze kant, maar lekker en eerlijk eten koken duurt even en daar mag van genoten worden.

mvg
Jan-Willem Lammertink
ina46 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten. we hadden een AH menu. Was een keuzemenu, met ruime keus uit lekkere dingen en zeer royale porties. Leuke sfeer in het restaurant. zeker voor herhaling vatbaar.
reanzuid .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met z'n tweeën erg lekker gegeten. De tussentijd tussen de gangen door was precies goed, het bedienend personeel vriendelijk en de ambiance was prettig. Zeker een aanrader.
aj L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
goed in het begin muziek niet geweldig later beter misschien aandachtspunt(positief aandachtspunt}

we zijn goed tevreden
Roelof E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
voorgerecht voortreffelijk, hoofdgerecht zeer smakelijk en ruimvoldoende, nagerecht kopje thee was wat kaal - mis enige aankleding
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Het AH-menu was uitgebreid en voor elk wat wils. We hebben een top-avond gehad!
Valenty .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Dit keer viel het enigszins tegen; bij veel gerechten (via het AH-restaurantmenu) werd bijbetaling verlangd.
Vlees(gril)gerecht werd kaal opgediend, zonder garnituur. Wij misten ook groenten als bijgerecht, alleen een schaaltje bloemkool. Verder prima bediening!
enny1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten maar jammer van de beperkte keuze met AH restaurantactie.
Voor 4 personen ook weinig groente en aardappels.
Vooraf kregen we heerlijke (zelfgemarineerde) olijven met plakjes vlees en mandje brood met tapenade en knoflooksaus. Alle ingrediënten komen uit de regio of zijn zelf gemaakt.
Zijn hier wel vaker geweest en zullen zeker nog wel weer komen.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De ontvangst was prettig. Het interieur gezellig, passend bij het gebouw.
De kaart (AH) actie was duidelijk en het menu goed samengesteld.
Het personeel was vriendelijk. De gerechten lekker.
Een gezellig avondje uit. Ik zou het restaurant zeker anderen aanbevelen.
D.P. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten op deze zondagavond! Goede ambiance en vriendelijke ontvangst en bediening. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wederom heerlijk genoten en goed gegeten, keuze voor het AH was meer dan voldoende, we gaan zeker nog een keer. Mooie omgeving, leuke sfeer. Echt een aanrader.
A V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten. We konden buiten zitten omdat het prachtig weer was. Men kon er niets aan doen maar er zaten ontzettend veel vliegen bij de tafeltjes die tegen de muur geplaatst waren en waar wij een plaatsje hadden gekregen. Op een gegeven moment zijn we toch maar ergens anders gaan zitten. Verder heel aardig personeel en mooie gelegenheid. We komen hier zeker nog eens terug !