Bistro de Tasca

Holterweg 20 7475 AW Markelo Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Tasca

Zuid-Europese moestuin

Een echt familiebedrijf is De Tasca! Eerlijke producten van het Twentse land en eigen erf, zoals scharreleitjes, appels, walnoten, pruimen en kruiden uit de moestuin. Combineer dat met wat Spaanse en Italiaanse invloeden en je bent in de wolken. Ze serveren het op plankjes bij de openhaard of buiten op het terras. Tip: er worden kookworkshops georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Bistro de Tasca

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17.00

Ria H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
franshuijgen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed gegeten, De Tasca heeft zich in de loop der jaren goed ontwikkelt. De sneeuwploeg heeft er voor gezorgd dat wij goed lopend van de auto naar het restaurant vice versa konden lopen
jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
prettige ontvangst, lekker bij de open haard met lekkere hapjes o.a. stokbrood olijven tapas aliolie . prachtige zaal en ligging met voldoende parkeergelegenheid
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, smaakvolle gerechten. Alleen de tijd tussen de gerechten mag iets langer zijn. Stonden nu met 2 uur weer buiten, wij houden meer van avondvullend programma. Wel een aanrader voor iedereen.
reanzuid .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij De Tasca. Eten was erg goed en uitgebreid, ambiance prettig. Komen hier zeker nog eens terug.
janannie211 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Overheerlijk menu met producten uit eigen tuin en lokale streekproducten
Over het vegetarisch menu is nagedacht, uitstekend. Een echte aanrader.
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De voorgerechten waren echte lekkere smaakmakers. Onder andere een heerlijke pompoensoep met ..... a touch of iets lekker pittigs die we niet konden benoemen.
Het vleeshoofdgerecht was goed (niet het lekkerste wat we ooit geproefd hebben, maar zeker niet slecht). Verder viel de verfijnde smaak van de gewone aardappelschijfjes op. Klinkt misschien saai of stom maar kwaliteit zit van ons betreft soms in kleine details. Het nagerecht was gewoon lekker.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bediening heeft helaas onvoldoende oog voor de gasten. wijn werd na het voorgerecht opgenomen terwijl wijnkaart al 15 min. Daarvoor uitgereikt was.
Susan2607 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben lekker gegeten aan een ronde tafel in een gezellige ambiance. Vriendelijke en correcte bediening.
We komen graag nog een keer terug.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was een geslaagde avond en genoten van de heerlijke gerechten. We we gaan er zeker nogmaals heen.
Het is zeker aan te bevelen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een goed restaurant, met kwaliteitsproducten en mooie opmaak van het eten. We hebben er heerlijk gegeten. Okk was de prijs was goed voor wat we kregen
enny1 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na binnenkomst eerst bij openhaard gezeten met een drankje waarbij er een schaaltje olijven met wat vleeswaren bij geserveerd werd. Even later kwam er nog een mandje stokbrood met schaaltjes tapenade, knoflooksaus en oké met zout en peper.
Konden rustig naar tafel gaan en aan ons voorgerecht beginnen. Echt heerlijk.
Hoofdgerecht: zowel vis als vlees was prima met voldoende garnituur erbij wat we ook konden laten aanvullen.
Toetje: Tiramisu met walnoten en 2 bolletjes ijs erbij. Ook heerlijk.
Olijven en brood niet bij op de rekening.
Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
hvboxtel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Top, Het eten was lekker, de keuze vooraf zonder een menukaart was verrassend. De entourage van de vroegere Kopr'n Smorre was nog herkenbaar aanwezig. De bediening was spontaan en warm. Door wegafsluitingen voor reparatie was even lastig, maar de navigatie in de auto leverde een positieve bijdrage. Een fijne avond.
We gaan nog een keer met vrienden als compensatie voor de tegenvallende avond bij Dock in Almelo.
NicoD .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke enthousiaste ontvangst en bediening. Het ah-actie menu was leuk en lekker. Goede sfeer. Zouden hier zeker terugkomen om nog eens wat te eten.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Lekker 3 gangenmenu gegeten in een prettige omgeving met vriendelijk en vlot personeel.
Enige nadeel was dat je niet kon kiezen van de kaart maar de keuze had tussen twee gerechten per gang.
Wel logisch natuurlijk met deze actie..
Edianholt .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een top restaurant! We moesten wel even wachten. Maar heerlijk gegeten! Voorgerecht vonden we het lekkerst. Een goede en vriendelijke bediening maakt de avond compleet.
Proevers-SenE .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooie sfeervolle omgeving. Prima eten, alles vers.
Hielden goed rekening met allergie wens.
Goede bediening.
Komen hier zeker nog eens eten.
polspd .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig restaurant in een mooi pand. Sfeervol ingericht.
Drie gangen menu van de AH actie was heerlijk. Het extra voorafje (olijven, worst en heerlijk brood met smeersels) was ook lekker.
Het personeel was vriendelijk en absoluut niet opdringerig met het vragen of je nog iets wilde drinken.
Het eten werd met een prima tijd tussen de gangen gebracht.
Wat ons betreft een aanrader.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Ondanks AH-aktie zijn wij geweldig verwend. Alle drie de gangen waren perfect. Voorgerecht met een heerlijke bouillon, italiaansw ham (Coppa) en forel. Hoofdgerecht een mooie biefstuk, perfect bereid en verse courgette, boontjes en aardappelgerecht. Dessert om je vingers bij af re likken. Complimenten voor de kok en de bediening. Als je in de buurt komt ....... echt een keer doen.
LvS
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mooie ambiance, heerlijk gegeten, nette bediening, heerlijke bijgerechten, alleen jammer van de plastic bloemen op tafel , verder echt aanrader