Bistro de Tasca

Holterweg 20 7475 AW Markelo Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Tasca

Zuid-Europese moestuin

Een echt familiebedrijf is De Tasca! Eerlijke producten van het Twentse land en eigen erf, zoals scharreleitjes, appels, walnoten, pruimen en kruiden uit de moestuin. Combineer dat met wat Spaanse en Italiaanse invloeden en je bent in de wolken. Ze serveren het op plankjes bij de openhaard of buiten op het terras. Tip: er worden kookworkshops georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Bistro de Tasca

• : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 16.00

Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Het AH-menu was uitgebreid en voor elk wat wils. We hebben een top-avond gehad!
Valenty .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Dit keer viel het enigszins tegen; bij veel gerechten (via het AH-restaurantmenu) werd bijbetaling verlangd.
Vlees(gril)gerecht werd kaal opgediend, zonder garnituur. Wij misten ook groenten als bijgerecht, alleen een schaaltje bloemkool. Verder prima bediening!
enny1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten maar jammer van de beperkte keuze met AH restaurantactie.
Voor 4 personen ook weinig groente en aardappels.
Vooraf kregen we heerlijke (zelfgemarineerde) olijven met plakjes vlees en mandje brood met tapenade en knoflooksaus. Alle ingrediënten komen uit de regio of zijn zelf gemaakt.
Zijn hier wel vaker geweest en zullen zeker nog wel weer komen.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De ontvangst was prettig. Het interieur gezellig, passend bij het gebouw.
De kaart (AH) actie was duidelijk en het menu goed samengesteld.
Het personeel was vriendelijk. De gerechten lekker.
Een gezellig avondje uit. Ik zou het restaurant zeker anderen aanbevelen.
D.P. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten op deze zondagavond! Goede ambiance en vriendelijke ontvangst en bediening. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wederom heerlijk genoten en goed gegeten, keuze voor het AH was meer dan voldoende, we gaan zeker nog een keer. Mooie omgeving, leuke sfeer. Echt een aanrader.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij zaten buiten, omdat het die dag een mooie dag was. Echter we hadden een tafeltje vlak aan het gebouw. Eerst was hier weinig aan de hand, maar op een gegeven moment kwamen er steeds meer vliegen. Ook de gasten achter ons begonnen er last van te krijgen. Je was op een gegeven moment meer met de vliegen bezig dan met het eten. Het begon zelfs te irriteren. Snel het hoofdgerecht maar opgegeten en toen maar, zelf (voor het nagerecht), naar binnen gegaan. Toch jammer, temeer de bediening dit ook al opviel, maar er niets aan deed.
A V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten. We konden buiten zitten omdat het prachtig weer was. Men kon er niets aan doen maar er zaten ontzettend veel vliegen bij de tafeltjes die tegen de muur geplaatst waren en waar wij een plaatsje hadden gekregen. Op een gegeven moment zijn we toch maar ergens anders gaan zitten. Verder heel aardig personeel en mooie gelegenheid. We komen hier zeker nog eens terug !
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het is een feestje om bij Ta Tasca te eten, je wordt vriendelijk ontvangen, het personeel is goed en alert en het eten is heerlijk. Je bent echt een avondje uit.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk uitgebreid gegeten in een rustige sfeer; goed verzorgd. Een vraag: waarom gebakken aardappels en frites samen serveren?
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het restaurant is in een verbouwde boerderij. Het is gezellig en de bediening is vriendelijk en attent. In de haast werd een additionele drank bestelling vergeten. Dit werd uitschoten vergoed door een buiten het menu gevraagd dessert te serveren zonder extra kosten. Een aanrader!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Voor ons wat uit de route; een wat afgelegen restaurant.
Maar wat leuk.
Prettige bediening en lekker eten. Zeker ook voldoende.
Inrichting boerderijsfeer.
Mochten we weer eens een keer in de buurt zijn dan stappen we zeker even uit.
H A J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was geweldig goede bediening en het eten was goed gewoon gezellig wij komen daar zeker terug een aanrader voor andere mensen
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het 3-gangendiner, speciaal voor de AH korting was kwalitatief een goed menu. Er was genoeg te kiezen.
De bediening was vriendelijk. Leuk restaurant om nog eens terug te komen!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Birstro de Tasca. Jammer dat we niet buiten konden zitten vanwege de regen, want op het terras bij het water is het genieten op een mooie zomeravond.
Het eten was kwalitatief en kwantitatief prima (probeer de Rode Mul eens!), evenals de bediening: niet opdringerig maar met de juiste afstand en timing. Kregen gerechten met de juiste tussentijd opgediend met goede uitleg van de gerechten.
leidi.hospers .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Bistro de Tasca is echt een aanrader, erg lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel, als het weer het toelaat kun je heerlijk buiten zitten.
jsnellink .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
top!!!! De tweede keer dat we hier zijn met de AH restaurantactie, binnenkort zonder AH kaarten reserveren, we willen graag terugkomen.
Hm G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Alles was ok. Het AH menu was prima . de jeugdige bediening was goed geinstrueerd.
We komen zeker terug in de voormalige ""Kopren Smorre
J B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was super net als de bediening,het vlees bij het hoofdgerecht was kwalitatief goed maar de hoeveelheid mocht iets meer zijn.
diny D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben buiten gezeten ,dat was gezellig
Jong personeel,niet ieder een had goed inzicht in tafel afruimen,met lege handen weg lopen als er nog wat op tafel staat. En de koffie mocht wel wat warmer zijn. Dit zijn maar kleine min puntjes hoor.