Bistro de Tasca

Holterweg 20 7475 AW Markelo Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Tasca

Zuid-Europese moestuin

Een echt familiebedrijf is De Tasca! Eerlijke producten van het Twentse land en eigen erf, zoals scharreleitjes, appels, walnoten, pruimen en kruiden uit de moestuin. Combineer dat met wat Spaanse en Italiaanse invloeden en je bent in de wolken. Ze serveren het op plankjes bij de openhaard of buiten op het terras. Tip: er worden kookworkshops georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Bistro de Tasca

• : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 16.00

• MasterCard , Pin , Visa card
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het 3-gangendiner, speciaal voor de AH korting was kwalitatief een goed menu. Er was genoeg te kiezen.
De bediening was vriendelijk. Leuk restaurant om nog eens terug te komen!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Birstro de Tasca. Jammer dat we niet buiten konden zitten vanwege de regen, want op het terras bij het water is het genieten op een mooie zomeravond.
Het eten was kwalitatief en kwantitatief prima (probeer de Rode Mul eens!), evenals de bediening: niet opdringerig maar met de juiste afstand en timing. Kregen gerechten met de juiste tussentijd opgediend met goede uitleg van de gerechten.
leidi.hospers .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Bistro de Tasca is echt een aanrader, erg lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel, als het weer het toelaat kun je heerlijk buiten zitten.
jsnellink .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
top!!!! De tweede keer dat we hier zijn met de AH restaurantactie, binnenkort zonder AH kaarten reserveren, we willen graag terugkomen.
Hm G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Alles was ok. Het AH menu was prima . de jeugdige bediening was goed geinstrueerd.
We komen zeker terug in de voormalige ""Kopren Smorre
J B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was super net als de bediening,het vlees bij het hoofdgerecht was kwalitatief goed maar de hoeveelheid mocht iets meer zijn.
diny D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben buiten gezeten ,dat was gezellig
Jong personeel,niet ieder een had goed inzicht in tafel afruimen,met lege handen weg lopen als er nog wat op tafel staat. En de koffie mocht wel wat warmer zijn. Dit zijn maar kleine min puntjes hoor.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Ontvangst met olijven en gedroogde ham, hierna een zakje stokbrood met een fantastische tapenade, aiolie en een heerlijke olijfolie.
Top voorgerecht met een carpaccio van droge worst, gerookte forel en een glaasje aspergesoep. Heerlijk hoofdgerecht, combinatie van Landstoofpot en tournedos met lekkere aardappel gratin, paksoi en aparte frietjes.
Nagerecht was een panacotta met appeltaartstukjes, met bolletjes appel- en rabarber ijs.
Alles top!! Aanrader!
Hugo E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijke eerlijke keuken met een originele twist aan de gerechten!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Goed gegeten, alleen werdt het tijdens de avond rumoeriger door grotere groep mensen.
jordi G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goed gegeten. Verse producten en er wordt een smaakvolle draai gegeven aan lokale producten.
Aandachtspunten: gerecht zonder champignonsaus gevraagd maar er zaten nog wel champignons door het stoofvlees...
Prima restaurant, waar zijn de gasten op vrijdagavond?!
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Bijzonder de italiaans/Spaanse invloeden in de verschillende gerechten. Patatas bijzonder lekker. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was een gezellig avondje uit. En heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en de lokatie was uitstekend. Zeker komen wij daar nog eens terug met de hele famielie.
Theo A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezien de naam van het restaurant (De Tasca) dachten we naar een Italiaan te gaan en waren (heel even maar) een beetje teleurgesteld dat het een Nederlandse bistro bleek te zijn.
Maar al gauw ging dat over, want op de deel van deze prachtige oude Twentse boerderij was het gezellig en héél goed eten en drinken.
Ons driegangenmenu, zonder fratserige versieringen opgediend, smaakte voortreffelijk tot in alle details. We hoorden dat De Tasca daarvoor zo veel mogelijk ingrediënten uit de buurt en van eigen teelt gebruikt, De rode Nederlandse wijn (ook uit de buurt) die we erbij dronken bleek een verrassend goede begeleiding bij het eten.
En tenslotte nog een compliment aan de goede en zorgzame bediening.
Jammer alleen dat het geluidsniveau aan de hoge kant is.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, fijne smaak mooie produkten uit eigen tuin of omgeving. Hoofdgerechten op mooie warme borden. Mooie ambiance, prettige bediening. Alles klopte!
franshuijgen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed gegeten, De Tasca heeft zich in de loop der jaren goed ontwikkelt. De sneeuwploeg heeft er voor gezorgd dat wij goed lopend van de auto naar het restaurant vice versa konden lopen
jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
prettige ontvangst, lekker bij de open haard met lekkere hapjes o.a. stokbrood olijven tapas aliolie . prachtige zaal en ligging met voldoende parkeergelegenheid
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, smaakvolle gerechten. Alleen de tijd tussen de gerechten mag iets langer zijn. Stonden nu met 2 uur weer buiten, wij houden meer van avondvullend programma. Wel een aanrader voor iedereen.
reanzuid .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij De Tasca. Eten was erg goed en uitgebreid, ambiance prettig. Komen hier zeker nog eens terug.
janannie211 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Overheerlijk menu met producten uit eigen tuin en lokale streekproducten
Over het vegetarisch menu is nagedacht, uitstekend. Een echte aanrader.