Bistro de Tasca

Holterweg 20 7475 AW Markelo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van rund met pluksla, en oude kaas
      Gerookte Diepenheimse forel met komkommer uit de kas
      Tasca Bites: carpaccio, forel, moestuin-soepje en krokante spekjes (meerprijs € 2.00)
      Vegetarische salade uit moestuin met geitenkaas, honing en tijm
  • Hoofdgerechten
    • Varkenshaas medaillons met venkel, tomaat en rucola
      Kabeljauw met risotto, bladspinazie en dille-room
      Grill schotel de Tasca ossenhaaspuntjes, varkenshaas medaillons en Henk’s stoofpotje (meerprijs € 3.00)
      Vegetarisch gerecht van de chef
  • Nagerecht
    • Aardbeien: sorbetijs, smoothie en verse aardbeien
      Proeveri van overheerlijke huisgemaakte toetjes (meerprijs € 2.00)
      Koffie, Thee of Cappucino naar keuze

Over het restaurant Bistro de Tasca

Zuid-Europese moestuin

Een echt familiebedrijf is De Tasca! Eerlijke producten van het Twentse land en eigen erf, zoals scharreleitjes, appels, walnoten, pruimen en kruiden uit de moestuin. Combineer dat met wat Spaanse en Italiaanse invloeden en je bent in de wolken. Ze serveren het op plankjes bij de openhaard of buiten op het terras. Tip: er worden kookworkshops georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Bistro de Tasca

Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goede uitleg over de gerechten.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Met 6 personen AH menu gebruikt.
Heerlijk gerechten.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Lekker eten
Annafrancisca S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mooi interieur, warm welkom en heerlijk gegeten!
Beste Annafrancisca,
Dank je voor je reactie en tof(fijn) te horen.
Wally T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mag zorg bereid, en aardig personeel, een aanrader!!
Best Wally,
Veel dank voor je reactie en fijn te horen.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ondanks de mooie entourage en de geweldige bediening viel de kwaliteit van de meeste gerechten tegen in vergelijking tot de standaardprijs.
Alleen de hertenbiefstuk en de groentes die erbij werden geserveerd waren wel erg lekker, de rest was niet echt heel smaakvol (everzwijn) of gewoon slecht (bietencarpaccio met pompoenpitten die nog in hun schil zaten).
Vanwege de Iens aanbieding hier voor een heel gunstige prijs gegeten, maar als ik het volle bedrag had moeten betalen was dit zeker geen aanrader geweest.
Beste Mariska,
Wil je ons eens uitleg geven over de schil van pompoenpitten, we staan met alle deuren open!
Over ons Wild Zwijn krijgen we veel lovende reactie's van gasten, grootmoeders gegaarde vlees was wellicht een foute keuze voor jullie.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
redelijk allemaal , op vrijdag 2 tafeltjes bezet .......
Beste Hans,
Dank voor je reactie
Ja soms is het niet anders op het platteland en verzorgen wij met liefde een hele avond voor een select aantal gasten in onze bistro. In de stad maakt men zich dan zorgen om de €€€ maar op het platteland gaan we daar wat relaxter mee om.
We zijn wel benieuwd Hans naar jouw 6je voor het eten, dat had op die dag beter gekund denk ik.
Kortom we gaan graag aan de slag met jou input.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima gegeten vanavond, stond door de kortingsactie in uitstekende verhouding tot de prijs. De wokgroenten en de rolladevorm van het wild zwijn begreep ik niet. Mocht de pret niet drukken.
Beste Bart,
Leuk dat je reageert naar aanleiding van jullie bezoek aan ons.
Over jou punten kan ik je als volgt melden:
Wokgroente: Om zoveel mogelijk smaak en vitamines in groente te behouden, verhitten wij deze kort met een klein beetje olijfolie. Vroeger kookten we er bouillon van en gooiden we de smaak en vitames in de gootsteen.
Wild Zwijn: een wild zwijn kent geen mooi doorregen stukken vlees en eerlijk gezegd wordt ieder deel bij braden snel droog (behoudens de nep zwijnshazen van de groothandel). Wij hebben er voor gekozen om op grootmoeders wijze aan de slag te gaan en er een rollade van de maken, met verwerking van enig vet, opdat het vet smelt en dit het vlees sappig en smueig maakt.
Sander N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg lekker gegeten. De bediening was goed en vriendelijk, al hadden ze wel wat vaker mogen vragen of we wat wilden drinken, verder geen opmerkingen. Mooie locatie en gezellig ingericht. Soms is dichtbij huis iets te eten zoeken helemaal niet zo gek ????. Een aanrader.
Beste Sander,
Dank voor je reactie en verbeter punt qua wat vaker voor drankjes vragen!
Gaan we ons Mees mee aan de slag!
Myreille H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De ambiance was gezellig en het personeel echt super. Lekkere wijn, rekening houdend met dieetwensen etc. Daar valt allemaal weinig over te klagen. Echter het eten, dat viel mij écht vies tegen. Broodje vooraf met heerlijker tapenade. Super! Voorgerecht carpaccio. Super! Smaakvol, goede portie en precies wat ik hoop van een carpaccio. Voor het hoofdgerecht had ik de vegetarische optie gekozen. Als bijgerechten kreeg ik aardappelwedges en aardappelgratin. Beiden lekker, maar allebei aardappel. Op mij bord lag een stuk polenta (maïsmeel) en risotto. Geen groenten. En dat hoop ik toch wel te zien bij een vegetarisch gerecht. Vijf soorten (vier als je de aardappels als 1 soort telt) koolhydraten om mijn maagje mee te vullen. En dat voor €50.
Het dessert was prima, bolletje ijs en een partje (!) gegrilde appel met honing.

Wat ze te eten gaven smaakte goed, maar ik hoef niet meer terug te gaan.

Nogmaals wel complimenten voor de bediening en de ambiance.
Beste Myreille,
Wat leuk dat je een recensie voor ons plaatst en eerlijk bent, zelf vind ik jammer dat de kok niet meer uit onze moestuin voor jou op tafel heeft gezet.
Dat wordt komend werkoverleg een flinke punt om te bespreken en verbeteren!
Arnout H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede service, echt waar voor je geld
Dank jullie voor de enthousiaste reactie. Noabers of mensen uit den lande, wij doen ons best voor al onze gasten. Het is voor ons extra leuk te horen dat ons Noabers enthousiast zijn over ons.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij aten voor 50% van de prijs, maar zelfs al hadden we de normale prijs, was het het geld meer dan waard.
Vriendelijke bediening en verrassende gerechten, super!!!
Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat jullie onze gerechten en bediening waarderen en het het geld meer dan waard vinden. Zo te horen hebben jullie genoten bij ons en dat horen we natuurlijk graag.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Sfeervolle boerderij, waar het geluid vanaf andere tafels wel duidelijk hoorbaar is. Goede gerechten en mooi opgediend. Prima bediening. De prijs voor de gerechten ligt aan de hogere kant.
Dank voor uw reactie. De sfeer van de oude hoeve behouden en geluid dempen, heeft onze serieuze aandacht. Hierin hebben wij al behoorlijk vooruitgang geboekt, maar inderdaad ook wat ons zelf betreft moet dit nog beter. De mooie oude tegeltjes, de prachtige oude vloer en het houten plafon, (allen harde materialen) maken dit lastig.
Fijn te horen dat jullie de bediening en sfeer (en hopelijk ook ons eerlijke met name biologisch eten uit de streek) waarderen. Qua prijs liggen wij op ongeveer dezelfde hoogte collega's in de omgeving, echter bestellen deze bij de standaard groothandel en betrekken wij veel bio lokaal.
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Uitstekend gegeten met fijne bediening. Ons kleintje van 1 jr heeft nog fijn kunnen spelen in speelhoek
Dank voor jullie reactie en fijn te lezen dat jullie en kleine hebben genoten.
Graag tot een volgende keer
franshuijgen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Geen opmerkingen, heb hiervoor momenteel niet de inspiratie. We hebben lekker gegeten. Mooi keuzemenu.
En keuzes voor diverse wijnen.
Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u lekker heeft gegeten en de keuze qua eten en wijnen op prijs heeft gesteld. Mocht u verdere inspiratie te binnen schieten, horen wij dat graag.
Eddie K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg teleurstellend dat zowel bij de voorgerechten, als ook bij het hoofd- en nagerecht in sommige gevallen bijbetaald moest worden.
Dank voor uw reactie. U was bij bij ons te gast met een kortingsactie middels AH-bonnen = 2e menu gratis. Vorig jaar hadden wij een vast menu voor de ah-actie (met 2 keuzes per gang) tegen een vaste prijs, maar op aanraden (lees vraag van onze gasten) hebben wij de keuzes uitgebreid met luxere gerechten van duurdere ingredienten. Het is en blijft een keuze die u en tafelgenoten zelf ter plekke mogen doen, zonder enige aandrang van ons ter extra besteding. Wij bieden enkel een ruimere keuze aan onze gasten.
Wij begrijpen uw teleurstelling niet, u en tafelgenoten hebben toch zelf voor een luxe gerecht tegen bijbetaling gekozen!
apwechstapel .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Al veel vaker met AH bonnen uit eten geweest maar deze keer was het toppie. Sfeervol. Alles werd opgediend op verwarmde borden.(behalve het toetje)
Dank voor uw reactie en inderdaad warm eten hoort op een warm bord!
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige nostalgische Boerderij,erg sfeervol.De bediening was ook erg vriendelijk, aardig behulpzaam en vrolijk,een echte aanrader, ik zal hier zeker nog eens weerkomen!
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De Tasca was een erg leuk en gezellig ingericht restaurant. Mooie streekgerechten en een prima presentatie. We waren wat later maar dat was geen enkel probleem. Keurige bediening in deze kleurrijke zaak , oud en nieuw mooi gecombineerd.
Dank voor uw reactie en leuk dat u naast onze koks een complimentje geeft aan onze architect die de oud met nieuw inrichting heeft bedacht.