Over het restaurant Bistro de Tasca

Zuid-Europese moestuin

Een echt familiebedrijf is De Tasca! Eerlijke producten van het Twentse land en eigen erf, zoals scharreleitjes, appels, walnoten, pruimen en kruiden uit de moestuin. Combineer dat met wat Spaanse en Italiaanse invloeden en je bent in de wolken. Ze serveren het op plankjes bij de openhaard of buiten op het terras. Tip: er worden kookworkshops georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Bistro de Tasca

• : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 16.00

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Tasca

annafrancisca S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mooi interieur, warm welkom en heerlijk gegeten!
Wally T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mag zorg bereid, en aardig personeel, een aanrader!!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ondanks de mooie entourage en de geweldige bediening viel de kwaliteit van de meeste gerechten tegen in vergelijking tot de standaardprijs.
Alleen de hertenbiefstuk en de groentes die erbij werden geserveerd waren wel erg lekker, de rest was niet echt heel smaakvol (everzwijn) of gewoon slecht (bietencarpaccio met pompoenpitten die nog in hun schil zaten).
Vanwege de Iens aanbieding hier voor een heel gunstige prijs gegeten, maar als ik het volle bedrag had moeten betalen was dit zeker geen aanrader geweest.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
redelijk allemaal , op vrijdag 2 tafeltjes bezet .......
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima gegeten vanavond, stond door de kortingsactie in uitstekende verhouding tot de prijs. De wokgroenten en de rolladevorm van het wild zwijn begreep ik niet. Mocht de pret niet drukken.
Sander N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg lekker gegeten. De bediening was goed en vriendelijk, al hadden ze wel wat vaker mogen vragen of we wat wilden drinken, verder geen opmerkingen. Mooie locatie en gezellig ingericht. Soms is dichtbij huis iets te eten zoeken helemaal niet zo gek ????. Een aanrader.
Myreille H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De ambiance was gezellig en het personeel echt super. Lekkere wijn, rekening houdend met dieetwensen etc. Daar valt allemaal weinig over te klagen. Echter het eten, dat viel mij écht vies tegen. Broodje vooraf met heerlijker tapenade. Super! Voorgerecht carpaccio. Super! Smaakvol, goede portie en precies wat ik hoop van een carpaccio. Voor het hoofdgerecht had ik de vegetarische optie gekozen. Als bijgerechten kreeg ik aardappelwedges en aardappelgratin. Beiden lekker, maar allebei aardappel. Op mij bord lag een stuk polenta (maïsmeel) en risotto. Geen groenten. En dat hoop ik toch wel te zien bij een vegetarisch gerecht. Vijf soorten (vier als je de aardappels als 1 soort telt) koolhydraten om mijn maagje mee te vullen. En dat voor €50.
Het dessert was prima, bolletje ijs en een partje (!) gegrilde appel met honing.

Wat ze te eten gaven smaakte goed, maar ik hoef niet meer terug te gaan.

Nogmaals wel complimenten voor de bediening en de ambiance.
Arnout H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede service, echt waar voor je geld
Dank jullie voor de enthousiaste reactie. Noabers of mensen uit den lande, wij doen ons best voor al onze gasten. Het is voor ons extra leuk te horen dat ons Noabers enthousiast zijn over ons.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij aten voor 50% van de prijs, maar zelfs al hadden we de normale prijs, was het het geld meer dan waard.
Vriendelijke bediening en verrassende gerechten, super!!!
Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat jullie onze gerechten en bediening waarderen en het het geld meer dan waard vinden. Zo te horen hebben jullie genoten bij ons en dat horen we natuurlijk graag.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Sfeervolle boerderij, waar het geluid vanaf andere tafels wel duidelijk hoorbaar is. Goede gerechten en mooi opgediend. Prima bediening. De prijs voor de gerechten ligt aan de hogere kant.
Dank voor uw reactie. De sfeer van de oude hoeve behouden en geluid dempen, heeft onze serieuze aandacht. Hierin hebben wij al behoorlijk vooruitgang geboekt, maar inderdaad ook wat ons zelf betreft moet dit nog beter. De mooie oude tegeltjes, de prachtige oude vloer en het houten plafon, (allen harde materialen) maken dit lastig.
Fijn te horen dat jullie de bediening en sfeer (en hopelijk ook ons eerlijke met name biologisch eten uit de streek) waarderen. Qua prijs liggen wij op ongeveer dezelfde hoogte collega's in de omgeving, echter bestellen deze bij de standaard groothandel en betrekken wij veel bio lokaal.
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Uitstekend gegeten met fijne bediening. Ons kleintje van 1 jr heeft nog fijn kunnen spelen in speelhoek
Dank voor jullie reactie en fijn te lezen dat jullie en kleine hebben genoten.
Graag tot een volgende keer
franshuijgen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Geen opmerkingen, heb hiervoor momenteel niet de inspiratie. We hebben lekker gegeten. Mooi keuzemenu.
En keuzes voor diverse wijnen.
Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u lekker heeft gegeten en de keuze qua eten en wijnen op prijs heeft gesteld. Mocht u verdere inspiratie te binnen schieten, horen wij dat graag.
Eddie K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg teleurstellend dat zowel bij de voorgerechten, als ook bij het hoofd- en nagerecht in sommige gevallen bijbetaald moest worden.
Dank voor uw reactie. U was bij bij ons te gast met een kortingsactie middels AH-bonnen = 2e menu gratis. Vorig jaar hadden wij een vast menu voor de ah-actie (met 2 keuzes per gang) tegen een vaste prijs, maar op aanraden (lees vraag van onze gasten) hebben wij de keuzes uitgebreid met luxere gerechten van duurdere ingredienten. Het is en blijft een keuze die u en tafelgenoten zelf ter plekke mogen doen, zonder enige aandrang van ons ter extra besteding. Wij bieden enkel een ruimere keuze aan onze gasten.
Wij begrijpen uw teleurstelling niet, u en tafelgenoten hebben toch zelf voor een luxe gerecht tegen bijbetaling gekozen!
apwechstapel .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Al veel vaker met AH bonnen uit eten geweest maar deze keer was het toppie. Sfeervol. Alles werd opgediend op verwarmde borden.(behalve het toetje)
Dank voor uw reactie en inderdaad warm eten hoort op een warm bord!
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige nostalgische Boerderij,erg sfeervol.De bediening was ook erg vriendelijk, aardig behulpzaam en vrolijk,een echte aanrader, ik zal hier zeker nog eens weerkomen!
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De Tasca was een erg leuk en gezellig ingericht restaurant. Mooie streekgerechten en een prima presentatie. We waren wat later maar dat was geen enkel probleem. Keurige bediening in deze kleurrijke zaak , oud en nieuw mooi gecombineerd.
Dank voor uw reactie en leuk dat u naast onze koks een complimentje geeft aan onze architect die de oud met nieuw inrichting heeft bedacht.
Charl D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met de AH bon hier gegeten. Het drie keuze menu speciaal voor deze AH bon kost € 36,50, wat op zichzelf al prijzig is. Het tweede menu is dan gratis. Wat opviel was dat van de drie keuzes bij elke gang alleen 1 keuze in die gang geen extra kosten had en de andere twee keuzes wel. Als je dus niet van forel houdt bij je hoofdgerecht ben je verplicht extra bij te betalen voor een vlees gerecht, datzelfde geldt voor hoofd en nagerecht. Kortom je betaalt zo een dikke € 45,- voor een menu van drie gangen. Wij waren daarom met weinig drinken toch zo € 130,- kwijt. Ik vind dat best wel veel. De kwaliteit van het geleverde is wel goed maar ook niet meer dan dat. Niets aparts of verrassends. Nodigt dus niet uit voor een extra bezoek.
Dank voor uw reactie. Jammer om te lezen dat u alleen maar praat over geld en extra betalen, maar slechts een korte zins snede besteed aan het genotene, te weten eten, drinken, sfeer, bediening, etc.
U schets dat er bij ons slechts 1 keuze was per gang voor AH actie met 2e menu gratis.
Zoals te zien is hebben wij binnen het AH-keuze menu voor inderdaad 36.50 meerder gerechten, met per gang 2 basis gerechten en zonder meerprijs en daarnaast een luxe keuze met 2 extra luxe voor en hoofdgerechten en 1 extra luxe dessert.
De luxe keuze hebben wij bewust gedaan voor mensen die naast de korting wat luxer willen genieten.
Als je niet van forel houdt heeft (had) u in de basis al keuze (zonder meerprijs) voor: Steakje van varkenslende met paddestoelen-risotto en bij het voorgerecht de zelfde basis keuze in Carpaccio of Pompoen soep uit eigen tuin.
Kortom U schetst een voorstelling van zaken die onjuist is.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met zijn tweeën heerlijk gegeten. Vooral genoten van de varkenshaas, het stoofvlees en het proeverijdessert. Prettige bediening.
Dank voor uw reactie en fijn te horen dat u heeft genoten van uw eten en bediening.
Menno R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezien de hoge recensies op iens gekozen voor dit restaurant. Alles was goed. Het enige wat bij praktisch ieder gerecht ontbrak was hoog op smaak. Alles was maar licht op smaak gebracht. Het stoofpotje was lekker mals en goed op smaak. De steak die er naast lag was gewoon steak zonder met nauwelijks toevoeging. Ik heb hem zelf maar met peper en zout een beetje op smaak gebracht. Ook is vooraf niet gevraagd hoe de steak bereid moest worden. De rundercarpaccio vooraf was veel de dik en ruw. hier ontbrak iedere finesse. De carpaccio volledig verbergen onder sla helpt niet. Ziet er leuk uit maar voegt geen smaak toe. Ook de olijven zijn volslagen overbodig. Zeker als het voorafje olijven is, je brood met olijven tapenade krijgt en vervolgens een voorgerecht met olijven erop waar je ze niet verwacht. Ik heb het toetje maar overgeslagen. Het was eten en op zich best goed wat betreft gaarheid en bereiding. Alleen de smaak liet te wensen over. En dat is erg jammer als je zulke goeie producten gebruikt als men hier doet. Daarvoor applaus. Maar die producten veridnen meer. Zeker bij prijzen van hoofdgerecht tussen de 25 en 30 euro. Dat is nogal wat....
Dank voor uw reactie. "Goede Wijn behoeft geen krans"
In tegenstelling van de vele smaakmakers in o.a. kant en klaar produkten en bewerkte vlees/vis/groente producten zijn wij van mening dat een product mag smaken naar zijn oorsprong. Te weten een eerlijk product zonder toevoegingen. Naar wens is eenieder vrij hier peper en zout (staat op tafel) aan toe te voegen.
Te zout (te veel peper) is een verwijt aan de kok, te weinig (zeker met de hedendaagse kennis over) niet.
Over smaak valt niet te twisten zegt men, maar volgens mij des te meer. Bijvoorbeeld Carpaccio, juist over dit gerecht krijgen wij vele lovende reacties van gasten en gasten hiervoor juist terug komen.
Olijven krijgt u inderdaad vooraf, maar de salsa was van tomaat en niet van olijf. In Italie, waar Carpaccio zeg maar is uitgevonden, horen de olijfjes, naast de kaas en pijnboompitjes erop toch echt bij.
Verder schrijft u tevens over door u bedachte prijzen. Zie http://www.detasca.nl/bistro/menukaart/ en constateer zelf de juiste prijzen.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bestelling eerste drankje duurde erg lang, daarna lekker gegeten met prima bediening. Vooral de mix grill, met een bakje stoofvlees was heerlijk!
Dank voor uw reactie. Jammer dat de alertheid in het begin met een drankje even te kort schoot, wel fijn te horen dat u lekker heeft gegeten.