Bistro De Struisvogel

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Struisvogel

Gerardo V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Aaardig personeel in de bediening. Het voorgerecht van entrecote was teleurstellend. Weinig fantasie qua opmaak, erg standaard. De kalfwang was van binnen smakelijk, de buitenkant ervan was te donker en droog. De Pinot noir was heerlijk. Het was ruim 91 euro voor 2 personen, niet duur, maar ook niet meer waard gelet op de kwaliteit.
Bij het afrekenen per PIN werd eerst 91 euro ingetoetst (het totaalbedrag van de rekening), waarna mijn partner de PIN code intoetste. Dan moet je op OK drukken, maar de rekening was opeens verhoogd met 15 euro fooi zonder overleg. "Oh ja dat doet het apparaat soms was het commentaar, ik zal het over doen". Wij gaan elke week wel ergens uit eten, maar dit is ons nooit eerder overkomen. En nooit meer, want we komen niet meer terug.
Bernard P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
na een dag Amsterdam heerlijk vertoeven, uiterst vriendelijke bediening en uitleg, uitstekende kalfswang en schelvis gegeten, voor- en nagerecht perfect. Een aanrader
Clara T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, je proeft dat het met liefde is klaargemaakt. Ook is de bediening heel vriendelijk en gastvrij en hangt er een goede sfeer.
Pascal B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ondanks dat we de enige gasten waren toch genoten van heerlijk eten en fijne bediening.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke verrassende gerechten op de kleine kaart en spontane bediening.
Moesten wel enige tijd wachten op het hoofdgerecht terwijl restaurant nog niet half vol was.
Wel echt een aanrader!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Spontaan gereserveerd en niet teleurgesteld. Zeer vriendelijke en efficiënte bediening (rest. was niet vol) en had leuk gesprekje met een van de chefs. Attractieve kleine kaart, ook veg. en de gerechten waren smakelijk en goed gepresenteerd. Interieur doet aan eetcafé denken, het totaal klopt.
Goed adres in het centrum!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ontzettend lekker gegeten, heel sociaal en vriendelijk personeel. Zeer benaderbaar. Restaurant was op dinsdagavond half gevuld, daarom geen maximale sfeer.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Een heel gezellig knus restaurant met bijzonder smaakvolle gerechten. De gerechten zijn zeker niet standaard en met zorg bereid. We hebben hier heerlijk genieten en ook de bediening was top! Kortom een echte aanrader!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Vanaf de straat valt Bistro de Struisvogel niet zo op maar zodra je binnenkomt heerst er een ontspannen en levendige sfeer. Heerlijk 4 gangen vrije keuze menu gegeten met een lekker flesje wijn alles voor een perfect avond uit,
Davy1993 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Je kunt hier zelf een menu samenstellen uit verschillende gangen. De service was super!
C Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We aten spontaan in De Stuisvogel Bistro op de Nieuwezijds Voorburgwal, de bistro bleek vandaag voor het eerst open te zijn.
Wat een mooie zaak, we aten 3 gangen voor 30 euro, de kwaliteit op hoog niveau,
leuk hoor weer een Struis erbij.
Succes en we komen snel terug met vrienden.
Corne Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wat een mooie zaak, we aten 3 gangen voor 30 euro, de kwaliteit op hoog niveau,
leuk hoor weer een Struis erbij.
Succes en we komen snel terug met vrienden.