Bistro De Smaakboutique

Laanstraat 1A Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Gezelligheid ten top

Aan de Laanstraat vind je deze knusse bistro waar je geniet van smaakvolle Frans-Italiaanse gerechten. Moeite met kiezen? Het restaurant serveert alles in kleine- en normale varianten. Een lekker glas wijn erbij? Bij elk gerecht staat de perfecte match aangegeven of vraag het attente personeel om advies.

Meer informatie over restaurant Bistro De Smaakboutique

• : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarages dicht in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Jona K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
De prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed. Bistro de Smaakboutique heeft een erg prettige bediening en een erg fijne atmosfeer.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
prima gegeten, 3 gangen menu, lekker wijntje erbij , geen michelinster maar alles voor een hele goede prijs-kwaliteitverhouding, en lekker buiten gezeten
E R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten! Vooraf de uitgebreide tapas schotel met lekkere worstsoorten, garnalenkroketjes, buffel mozarella en lekkere,nog warme broodjes! Daarna het kippetjes! Heerlijk mals (vaak is het te droog) goed gemarineerd en gekruid! Erbij namen we een zak frites omdat ze zo ongelofelijk lekker zijn! Top dat het hoofdgerecht ook op warme borden geserveerd wordt! Als afsluiting het grand dessert! Feestje op je bord! Kleine uitvoering van bijna alle desserts! Leuk en attent dat we ook de wijnen konden proeven. Fijn dat zulke goede wijnen per glas kunt krijgen! We hebben een top avond gehad, mede ook door de zeer attente, vriendelijke en professionele bediening!
carlavanrooden .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. De gerechten bestaan uit niet te grote porties, waardoor alles juist prima smaakt. Hele gezellige, klantvriendelijke en vlotte bediening. Leuke locatie in een zijstraatje van het centrum. Een absolute aanrader!
Tjeerd A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Dames van de bediening zeer behulpzaam, maar zeker niet opdringerig. Enige (kleine) minpunt: de prijzen van de drankjes zijn stevig. Echter, dit doet verder geen afbreuk aan het geheel. Wij komen hier zeker vaker eten!!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Bediening erg gastvrij en correct.
Aardige meisjes en bijzonder vriendelijk .
Voorgerecht van tonijn bijzonder smakelijk. Echter het hoofdgerecht was heel slecht . Werd aangeprezen als de dagvis ( leek inderdaad alsof deze die dag 'op' moest ). Smaakte waterig en was op bepaalde stukken moeilijk van de graat te halen dus onvoldoende gegaard . Groot deel niet opgegeten . Heb dit ook voorzichtig gemeld. Misschien doordat ik de dinsdag na pinkstermaandag hier dineerde, smaakte de vis alsof hij uit de diepvries kwam of juist te lang daarbuiten had gelegen. Mijn dochter is na het etentje op dinsdag, 2 dagen ziek thuis met buikkrampen. Ook ik voelde me niet optimaal en had last van mijn maag .De meisjes in de bediening deden echt hun best, nogmaals, het voorgerecht was in orde. Jammer en niet correct om deze vis te serveren De bijbetaling maakte me niet uit. Maakte het gebeuren alleen nog wranger
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
lekker tableau met wat verse broodjes en tappasgerechten,heerlijke carpaccio, heel lekker tonijn voorgerecht. hoofdgerecht een lekkere zachte ossenhaas en heerlijk klaargemaakte poon (dag vis met wat extra bij betalen) met fijne , smakelijke lif-lafjes erbij. heerlijke verse/frisse salade met wat dressing en smakelijke mini tomaatjes.
heerlijke aardbei ijsbolletjes met witte chocolade er over; aller aardigste bediening, koks die vakmanschap en liefde in de gerechten stoppen. 25 euro per persoon inclusief drie drankjes en koffie/thee. fantastisch toch!!!
Aikra .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hele vriendelijke bediening. Ze denken goed met je mee. Het was wel wat rustig op een woensdagavond. De gerechten waren prima, het dessert was misschien wel wat klein.
T. L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De bediening was vlot en vriendelijk.
Hoewel ze een kleine, beperkte kaart hanteren, staat er genoeg lekkers op.
Lekker gegeten, in een rustige setting.
Zeker aan te raden.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
heerlijk gegeten! overzichtelijk met 40 zitplaatsen, lekkere stoelen/banken en fijne achtergrond muziek. AH keuze menu ; wij namen zachte cappaccio en lekker asperges gerecht als voorgerecht,
prima hoofdgerecht met fijne biefstuk en lekker kippetje, smaakvol en mooi geserveerd. goede warme borden. nagerecht toetjes selectie huis was erg lekker evenals de ijsbolletjes.
met frisdrankjes erbij en fooitje voor 20 euro per persoon heerlijk gegeten! En ook nog gezellige bediening!
pakeha75 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Vlotte, lieve bediening. Zekers de moeite waard om eens te gaan eten en wij....wij komen nog eens terug!
Marijn23 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Super vriendelijk personeel. Lekkere gerechten. Wachttijd kon wat sneller. Je zit er ook lekker. Enig minpuntje is dat het erg rumoerig is. Licht ook aan de gasten, van sommige heb je geen last en anderen praten zo hard dat het storend is. Kleine kaart, maar daardoor alles vers. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Wij komen er zeker terug. Ook fijn dat je iedere wijn per glas kan bestellen.
E L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gezellige avond, een Spaans aandoende opzet met de tapas.
Smaakvolle opzet van de planken/borden.
- Het kan aardig tochten aan de voorste tafel.
rianne1951 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zaterdagavond met z'n vijven hier wezen eten. Van ontvangst tot einde was het in een woord super! Eten heerlijk en leuke bediening. Je komt hier echt niets te kort, houden alles goed in de gaten. Prijzen zijn ook oke. Terugkomen doen we zeker.
Gerie W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij de smaakboutique. Erg prettige bediening. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht had iets korter gemogen.
Een puntje: ik zou het heel fijn vinden als er een karaf met kraanwater op tafel gezet zou worden. Maar dat is een punt voor alle restaurants in Nederland! Goed voorbeeld is Australië waar dit standaard gebeurt, of je eetbof alleen een koffie drinkt!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Prima gegeten, fijn restaurant.
Ponfoort .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voorgerecht met tonijn en wasabi en gember was verrassend, grand dessert was een tractatie. Het wijnarrangement was spannend en een goede match
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
goede prijs-kwaliteitverhouding! Heerlijke biefstuk en een gezellige ontspannen sfeer.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Er werd veel moeite gedaan en meegedacht om gast met vele allergieën toch van een mooi diner te kunnen voorzien. Zeer gastvrij en zeer goede kwaliteit gerechten. Aandachtspunten: wacht-tijd op gerechten was wel iets te lang en akoestiek laat bij grote drukte iets te wensen over. Absolute aanrader: het grand dessert. We komen graag in lente/zomer terug om van het terras te kunnen genieten!