Bistro De Smaakboutique

Laanstraat 1A Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Gezelligheid ten top

Aan de Laanstraat vind je deze knusse bistro waar je geniet van smaakvolle Frans-Italiaanse gerechten. Moeite met kiezen? Het restaurant serveert alles in kleine- en normale varianten. Een lekker glas wijn erbij? Bij elk gerecht staat de perfecte match aangegeven of vraag het attente personeel om advies.

Meer informatie over restaurant Bistro De Smaakboutique

• : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarages dicht in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Tony J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Kwaliteit van het eten was zoals gewoonlijk altijd weer prima. De attentheid van bediening kan wellicht iets beter, soms duurde het wat lang voordat we werden gevraagd of we een keuze hadden gemaakt en tijd tussen voor- en hoofdgerecht duurde wat lang. Verder gewoon goed.
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, geen poespas, prima kwaliteit en vriendelijke bediening. Kwamen met AH diner actie bon, maar konden gewoon a la carte bestellen, heel fijn.
Guus H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het voor en nagerecht waren heel goed, het hoofdgerecht, biefstuk, was niet heel mals. Het glaasje wijn, een Chardonnay, vonden wij wel heel erg aan de hoge kant, maar liefst €6,-.
b.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk dat bij alle gerechten een aanbevolen wijn er bij staat. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. De menukaart heeft leuke verrassingen. Het grande dessert is niet alleen mooi om te zien, maar ook erg lekker en de juiste hoeveelheid. We hebben alle vier genoten. Tot een volgende keer.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten! Duurde wel lang voordat we überhaupt de menukaart te zien kregen en na 3x op verschillende momenten gezegd te hebben dat we met de AH restaurantweken er waren stond nog het normale bedrag op de bon. Doe dan niet mee met de actie als je eigenlijk niet wilt dat klanten hiermee reserveren. Maar ik kom er zeker nog eens terug want het eten was echt goed.
riadewinter1961 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Buiten de kaart om konden wij kiezen voor een ander hoofdgerecht dat hebben wij ook gedaan. Alleen erg jammer dat wij daar 11 euro extra voor moesten betalen en dit is niet gezegd dus vonden wij de rekening waarvan al 24,95 was afgehaald erg duur.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Voor mijn dochter van zes was er een kindermenu aanwezig. Zelf had ik de carpaccio, biefstuk en als dessert het grand dessert. Alle drie van harte aan te bevelen! Mijn moeder had een ander voor- en hoofdgerecht, ook erg smakelijk.
Goede bediening. We werden vriendelijk geholpen en geadviseerd.
We komen zeker nog eens terug!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gisteravond zalig gegeten bij Bistro De Smaakboutique. Tapasplank als amuse vooraf. Daarna cannelloni met zalm als voorgerecht. Dat had ik tijdens de Culinaire wandeling in oktober ook een keer gegeten en is werkelijk zalig! Toen een biefstukje met als extra patat erbij en als toetje een kaasplankje. Allemaal erg lekker. En ook heel vriendelijk en bekwaam personeel. Het was echt een avondje uit!
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gisteravond met tafelgenoot gegeten bij de Smaakboutique in hartje Hilversum. Dit kleine restaurant hanteert een 3-gangen keuzemenu voor een zeer aantrekkelijke prijs. Vooraf wordt daarbij standaard een antipasti geserveerd; het is een leuk en lekker begin van een verder niet al te uitgesproken avond. De bediening is enthousiast en vriendelijk, de gerechten zijn niet al te groot, de smaken niet al te opvallend. Toch met een voldaan gevoel naar huis, want lekker gegeten in een gezellige warme omgeving.
vineyards .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een heerlijk knus easy going restaurant... kaart overzichtelijk, lekkere gerechten en aardige bediening. 1 puntje is aandacht voor de wijnen, daar zou nog wat in te behalen zijn. Wij bestelde de wijnen per gerecht die keurig geserveerd worden, alleen geen idee wat we dronken dat word er helaas niet bij verteld. Maar verder is het voor ons zeker een blijvertje!
Thijs E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We zijn hierheen gegaan voor de relatief kleine kaart met herkenbare gerechten.
Het eten was ok. Juist door de kleine kaart hadden we iets hogere smaken verwacht. De pompoensoep vond ik zelfs een beetje flauw. Het toetje (grand dessert) voldeed zeker wel aan de verwachting. Mooi opgemaakt en erg lekker.
Bediening was enthousiast. Kleine tip om iets meer te verdiepen in de wijnen bij de gerechten. Ik vroeg om een bijpassende wijn, maar kreeg vervolgens een keuze voorgelegd zonder advies.
Conclusie: prima avond gehad tegen schappelijke prijzen.
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben erg lekker gegeten met 4 personen. Alle 4 garnalen vooraf en 3 X kabeljauw en 1x biefstuk als hoofdgerecht . Prima. Desserts ook heerlijk 2x grand dessert en 2x chocolade trifle. Goede huiswijn. Vriendelijke bediening. Al met al een geslaagde avond.
Renske O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. 3 gangen menu met kleine porties (wat ik als heel fijn heb ervaren). Dan zit je ook niet zo vol. Je krijgt om mee te beginnen antipasti (heel lekker en orgineel), daarna keuze van het 3 gangen menu.
Het eten was echt super lekker en bij elk hapje genieten. Echt een heel fijn restaurant.
bloem554 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier met z'n viertjes. De Coq au Vin was subliem. En de carpaccio en garnalentempura waren voortreffelijke voorgerechten. Goede wijnkaart en we hebben genoten van de prosecco en de Italiaans rode wijn, zo heerlijk en smaakvol. Dit alles bovendien voor een heel schappelijke prijs. Ook de service was heel goed en met veel toewijding. We mochten zelf de wijnen proeven om de juiste keuze re maken. We komen zeker terug.
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Recentelijk weer hier gegeten op een zaterdagavond, en het was gezellig druk. Wat fijn is dat je hier altijd lekker begint met een antipasti plankje. Glaasje wijn erbij en dan kan de avond voor mij al niet meer stuk. De kaart wordt regelmatig aangepast dus ik heb dit keer weer iets totaal nieuws gegeten. Ik koos voor de tempura garnalen met couscous en daarna de Coq au Vin, beide erg smaakvol, verassend lekker eigenlijk en leuk opgediend. Ik vraag hier altijd aan de bediening of ze een glas bijpassende wijn voor me inschenken en dat stelt nooit teleur. Alles is ook open dus veel keuze als je geen hele fles wil bestellen. En als je niet kan kiezen wat voor toetje je wil (zoals ik) is het grand dessert een aanrader, maakt de avond helemaal compleet! Bediening is vriendelijk en attent, erg prettige avond!
Tinoky B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Fijne omgeving, aardige mensen en heel lekker eten. Wat ik erg prettig vind is dat de borden niet vol geschept worden, maar toch altijd voldoende zijn. Voldaan en tevreden.
E R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij komen regelmatig hier eten en genieten altijd enorm van de gastvrijheid en het heerlijke eten! Het 3 gangen menu met een antipasti plankje vooraf is altijd een feestje! Ik kan me echt niet vinden in het negatieve commentaar van Ysalomon, want wij waren er ook en wij vonden het een topavond! Tuurlijk kan er wat fout gaan, maar het blijven mensen en je kan alles met een beetje humor en meelevendheid oplossen! Geniet toch eens van uit eten gaan! Wij vinden het juist heerlijk als het eten niet te snel achter elkaar geserveerd wordt!. En regelmatig vragen of alles naar wens is, getuigd alleen maar van service gerichtheid! Je zit uiteindelijk niet in een snackbar!
Kortom: wij hadden een hele gezellige avond met mooie verse gerechten, heerlijk wijntje en een lieve attente bediening! We komen snel weer, en mensen: het is echt een aanrader!
ysalomons1964 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij waren op zondagavond met vier personen, voor de tweede maal met AH actie, bij jullie restaurant. De vorige x dat wij er waren ging het ook al zo dus lijkt het mij nu zinvol om jullie constructieve feedback te geven. Bij binnenkomst worden we keurig ontvangen en aan tafel gezet. Na enkele minuten hebben we dan ons eerste drankje. Echter de kaart blijft achterwege! Na ruim tien minuten hebben we hier zelf om gevraagd en de bediening vraagt dan tevens of we ook wat willen drinken terwijl we dat al hebben. Communiceer met elkaar en breng gelijk kaart met drankjes. Dan duurt het nog even voordat er wordt opgenomen. Ons voorgerecht kwam dus 50 minuten na aankomsttijd! Nadat dit is weggehaald verwacht je dat het hoofdgerecht er redelijk snel achteraan komt want de keuken weet wat er gemaakt moet worden aangezien het menu is. Echter weer na 50 minuten kwam het hoofdgerecht. Dus tussen voor- en hoofd zit 50 minuten! Onze drankjes die prima werden verzorgd na het voorgerecht waren toen echt wel op. Tafels achter ons duurde ook heel lang en begonnen ook te klagen. Daarna komt het dessert ook pas na twintig minuten terwijl de zaak bijna leeg was. Waar gaat dit mis? Keuken wordt gedaan door twee mensen en bediening ook. Op 24 man aanwezigheid gasten moet dit echter veel en veel sneller en beter kunnen. Toen wij bij het afrekenen er wat van meldden kregen we: ja we hadden eerst vier tafels en ineens zat alles vol??? Ja en. De zaak is klein en daar is het aantal personeel op afgestemd lijkt me. Volle bak was het niet. Overigens het eten is van prima kwaliteit en de sfeer is verder goed. Maar als je 2,5 uur over een drie gangen menu doet dan is dit niet prettig en bederft het ook een beetje de avond. Succes!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuke bistro en gezellige Franse sfeer. Het menu is prima en heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding. #aanrader.