Bistro De Smaakboutique

Laanstraat 1A Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Gezelligheid ten top

Aan de Laanstraat vind je deze knusse bistro waar je geniet van smaakvolle Frans-Italiaanse gerechten. Moeite met kiezen? Het restaurant serveert alles in kleine- en normale varianten. Een lekker glas wijn erbij? Bij elk gerecht staat de perfecte match aangegeven of vraag het attente personeel om advies.

Meer informatie over restaurant Bistro De Smaakboutique

• : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarages dicht in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Paul E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gewoon lekker gegeten, maar moesten wel wat lang wachten op de menukaart, het opnemen van de bestelling, de dessertkaart en de rekening.
beppie833 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Klein intiem restaurant met een prettige sfeer. Wij kozen om te beginnen een dure fles wijn van de kaart van 27,50 en vroegen daar kraanwater bij omdat we net een lange wandeling hadden gemaakt. Die kregen we niet, we konden alleen bronwater kopen. Dat is een enorme afknapper omdat je de echte dorst liever niet lest met dure wijn en dat hebben we laten weten. Daarna kregen we bij wijze van uitzondering allemaal een borrelglaasje kraanwater naast onze wijn. Dat is toch erg jammer. Ik begrijp zoiets als je als klant alleen water zou willen drinken en verder niets bestelt, maar als je het bestelt naast ander betaald drinken zou je er niet voor op je knieën moeten.. Slechte service en een gemiste kans! Het eten was verder prima.
info375 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuke gelegenheid, niet groot, aardige bediening, goede uitleg over wat er allemaal kan en lekker gegeten. Ik zou een andere oplossing vinden voor de menukaart die nu met een papierklem op een harde achterkant wordt vastgehouden. Dit gaat er naar verloop van tijd smoezelig uit zien.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Uit eten bij de smaakboutique is altijd een schot in de roos. Heerlijk eten. Uitstekende kwaliteit en prima hoeveelheid. Bediening altijd top.
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig, klein, overzichtelijk restaurant (30 pers). Vlotte, aardige bediening. De gerechten zijn op een originele eigen manier gekruid en hebben daardoor een heerlijke smaak. Uitzonderlijke kwaliteit.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hernieuwde kennismaking met dit restaurant en wederom perfect, gunstige prijs-kwaliteitsverhouding van de geboden gerechten.
teresa-jessurun H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten en de bediening is erg goed. Maar je kan van geluidsoverlast soms last hebben. Is kleine ruimte en het hangt af wat voor soort mensen er zitten natuurlijk. Wel duurde het aanbieden van drinken in het begin en zeker voorgerecht zeer lang namelijk 1 u en 45 min. Veel te lang. Dat was echt een min puntje.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met "smaak" gegeten....restaurant doet haar naam eer aan. Mooi opgemaakte borden. Vriendelijke, ontspannen bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
H S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vrijdagavond gegeten met de AH-actie. We mochten gewoon uit de kaart kiezen. Leuk concept met een anti-pasti plankje vooraf van het huis, dat eventueel naar wens kon worden uitgebreid om als voor- of hoofdgerecht te dienen. Jammer dat het vrij lang duurde voordat we de anti pasti kregen, persoonlijk wil ik altijd graag iets eten bij mijn wijn, maar die was al bijna op toen het plankje kwam. Verder lekker gegeten en een gezellige bediening, ook was er rekening gehouden met de wens om een rustig plekje te krijgen in verband met gehoorproblemen. Kortom prima keuze.
Robbert C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor de tweede keer gegeten. Het was wederom perfect! Super bediening en heerlijk eten. Als ik toch een puntje moet zoeken had de tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht iets korter gemogen. Hier waren we een beetje vergeten. Maar zeker een restaurant waar we vaker gaan komen. Ik hoop dat dit super restaurant zo door blijft gaan. En de service en kwaliteit hoog laat staan. Heerlijk avondje uit!
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We werden hartelijk ontvangen,wilde nog even buiten wat drinken ,geen probleem ze kwam zelfs met kussentjes aan zetten.binnen is het klein maar heel gezellig.Heb gamba,s genomen met couscous salade ,zou er zo weer voor terug gaan,toen biefstuk goed gebakken,en daarna een grand dessert.
De rode huiswijn is ook heerlijk.we komen snel terug
Colinda E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig, huiselijk restaurant met hele vriendelijke, enthousiaste, attente bediening. Heerlijk gegeten, goede sfeer. De uitgebreide tapasplank is zeker aan te bevelen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een heel gezellig klein restaurant, wij hebben lekker gegeten, leuke bediening een echte topper.
Het is echt voor herhaling vatbaar.
John W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Verrassende gerechten die heerlijk smaken en mooi worden geserveerd.
Iedere keer weer een feestje., vooral ook door de regelmatig wisselende kaart.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten, erg leuk opgemaakte borden. Leuke, gevarieerde menu keuze. Zeer vriendelijke bediening. Best origineel allemaal.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, op een super gezellig plekje zit de Smaakboutique. Alleen bij het personeel mag er wat meer gas erop, erg lang gewacht op de menukaart bij binnenkomst, het eten, etc..
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
De bediening was goed en vriendelijk,we hebben heerlijk gegeten ,het eten was mooi opgemaakt op de borden,de sfeer was goed
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het menu wordt uitgebreid met een aperatiefplankje. Gevolg is een heel groot (lekker) voorgerecht, maar dat betekende dat we na het hoofdgerecht het toetje oversloegen. Teveel voor ons! Suggestie: doe een tussengerecht na het voorgerecht.

Met vis is een visbestek echt essentieel. Komt amateuristich over, jammer.

Attente bediening, goede prijskwaliteitverhouding.
Lesley M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Gister met zijn 3en wezen eten bij de Smaakboutiqe, het was echt geweldig lekker! Dit restaurant is echt een aanrader. De prijs kwaliteit voor het eten wat je krijgt is echt goed! Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten!
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij waren met een AH bon. Ontvangst was vriendelijk, de bediening uitstekend, de gerechten allemaal smakelijk en goed verzorgd. Vooral de patat was heet en knapperig zoals patat moet zijn.