Bistro De Smaakboutique

Laanstraat 1A Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Gezelligheid ten top

Aan de Laanstraat vind je deze knusse bistro waar je geniet van smaakvolle Frans-Italiaanse gerechten. Moeite met kiezen? Het restaurant serveert alles in kleine- en normale varianten. Een lekker glas wijn erbij? Bij elk gerecht staat de perfecte match aangegeven of vraag het attente personeel om advies.

Meer informatie over restaurant Bistro De Smaakboutique

• : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarages dicht in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Maukje D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Uitermate vriendelijke en efficiente bediening. De dagvis (Tarbot) viel wat tegen: kleine portie en veel graat.
Dessert prima
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Na de film hier al vaker gegeten. Het eten is prima en de bediening heel vriendelijk. Gezellig en knus restaurantje.
We komen hier zeker weer terug.
Roskam .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was SUPER heerlijk gegeten.
Zeer vriendelijke bediening.
Alles zag er goed verzorgd uit, een dikke 10!! Wij komen zeker terug.
Andrea P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was heerlijk! De wijn die erbij was geadviseerd paste goed bij ons eten. De sfeer was intiem. Kortom: een heerlijke avond.
h.braakhuis5 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het was weer lekker en leuk. Leuk besloten restaurant. Eendenborst aan te bevelen. Via ah actie maar geen bezwaar. Super goede en leuke bediening. Ik zou gaan als ik jou was
wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuk gezellig bistro perfecte en vriendelijke bediening. Rustig tempo en wat er het geserveerd werd prima top producten lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
E&A D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Bij de Smaakboutique kan je altijd lekker eten voor een gunstige prijs. Wel even reserveren want het restaurant is niet heel groot en zit vaak vol.
R H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De hoofdgerechten waren niet inclusief frites,aardappelen en groenten. Die moest je apart bijbestellen. Dit vonden wij niet prettig. Verder was de kwaliteit goed.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
sfeervolle bistro. Kwaliteit van de gerechten is prima, waarbij de prijs bijzonder redelijk is. Bovendien een vriendelijke opgewekte bediening.Klasse!
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke suggesties voor voorafjes, knus restaurant, hadden wat haast vanwege bioscoopbezoek, maar we gaan vast nog eens terug.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Bediening goed en vriendelijk. Qua geluidsniveau redelijk onrustig. Mijn advies is wel om iets aan de toiletten te doen. Die zijn nu erg armoedig. Een verfje, leuke toiletbril en goede deurknoppen doen al wonderen. Wat ik persoonlijk wel leuk vind zijn de foto's op de toiletdeuren (dames/heren toilet).
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een zeer sfeervol en leuke bistro, we hebben heerlijk gegeten van een drie gangen keuze menu. Lekkere gerechten en zeker genoeg. Goede service en er zat genoeg tijd tussen de gangen, waardoor we de hele avond hebben getafeld. Een echte aanrader!
Ninette H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Zeer gastvrij en attente bediening. Fijn als je na het betalen van de rekening nog aandacht krijgt. Eten was prima. Vers en goed op smaak.
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader goede service, prijs/kwaliteit perfect. Goede open sfeer en verstand bij de bediening!
h.braakhuis5 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima, knus en gezellig restaurant met een leuke kaart voor betaalbare prijzen. Enig minpuntje was de Spaanse wijn van de wijnkaart. Een beetje nepwijn. Bediening vlot en leuk , vragen wel erg veel of alles naar wens is, maar dat is gewoon zo.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gastvrije bediening, goede kwaliteit eten! Restaurant dat we aan kunnen bevelen en vaker naar toe zullen gaan.
Keuze is niet al te groot, maar toch voldoende.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was de eerste keer dat we gegeten hebben. Vriendelijke bediening, prima eten. We komen vast terug!
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellige ontvangst, prima kwaliteit van het eten, waarbij goed rekening werd gehouden met zoutloos dieet. Alle lof. We vonden de overigens goede wijnen wat aan de prijzige kant.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017