Bistro De Smaakboutique

Laanstraat 1A Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Gezelligheid ten top

Aan de Laanstraat vind je deze knusse bistro waar je geniet van smaakvolle Frans-Italiaanse gerechten. Moeite met kiezen? Het restaurant serveert alles in kleine- en normale varianten. Een lekker glas wijn erbij? Bij elk gerecht staat de perfecte match aangegeven of vraag het attente personeel om advies.

Meer informatie over restaurant Bistro De Smaakboutique

• : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarages dicht in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Sooph M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima eten, maar niet zo goed als de vorige keer. De bediening was vrij lomp en kwam onervaren over. Verder wel prima sfeer en leuke locatie
E R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Weer een heerlijke avond gehad bij Bistro de Smaakboutique. Eerst nog lekker buiten op het gezellige terras gezeten (net alsof je in een knus buitenlands straatje zit) , maar na het voorgerecht werd het net te fris. Met de attente hulp van de bediening naar binnen gegaan voor de rest. Biesfstuk was heerlijk met de extra beroemde frites erbij een toppertje! Daarna de cheesecake ook al zo lekker. Erbij namen we een fles huisrose. Wat een heerlijk restaurantje is dit toch: lekker eten voor een mooie prijs en een gezellige, attente en kundige bediening! Top!
Atie H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening. Glazen leidingwater worden op verzoek zonder probleem gegeven.
mooie presentatie, kortom genieten!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Zaterdag, 2 juni hier weer eens gegeten. sfeervol, lekker en gezellige jonge dame die het in haar eentje de bediening runde. Ze had alles goed onder controle, petje af voor zo'n bediening.
Eten was super lekker. Daar kan mening (nieuw) restaurant in Hilversum niet aan tippen.
Alec D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten en zeer tevreden. Prima bediening, persoonlijk en vlot.
Goede wijn adviezen.
Roskam .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten en de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. We komen graag terug. Dikke pluim voor jullie allemaal.
tonenveradejong .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gastvrij en klantvriendelijk restaurant. De keuze op de menukaart is vrij beperkt, maar zorgt er ook voor dat je niet veel tijd nodig hebt om een keuze te maken. De prijzen zijn over het algemeen gunstig, maar de meerprijs voor vis is relatief fors.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten
Lieveheersbeest G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Mooi 3 gangen menu met antipasti als extraatje vooraf. Dat maakt het extra leuk. Heerlijk gegeten, de porties zijn niet zo groot als we gewend zijn, maar we hebben liever iets minder en dan goed. En goed was het. Erg vriendelijk en flexibel personeel. We hebben nog even in het zonnetje kunnen op het terras.
elsche.beuerle .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Super vriendelijk personeel, zeer attent. En het eten is erg lekker. Een menu voor een vaste prijs met keuze uit een paar gerechten.
tonenveradejong .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Met vrienden naar Smaakboutique geweest. We hebben heerlijk gegeten voor een gunstige prijs in een klein en knus restaurant.
Kelly R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Erg lekker gegeten met m'n partner. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en je hoeft niet lang te wachten op de gerechten.
B. T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wat een sympathieke gelegenheid! Wij moesten voor iets anders in Hilversum zijn en afgegaan op recensies dit gereserveerd. Ik had wat bijzonderheden gemaild en daar werd heel attent op gereageerd.
Erg leuke en spontane ontvangst en bediening, die ook verstand van zaken had. Prima menu-systeem. Niet heel divers aan keuzes, maar aan de andere kant - waarom altijd kiezen uit zo veel gerechten?
Snelle bediening, leuk opgemaakte borden, niet heel verrassend. Eetcafé-plus. (Elk eetcafé heeft tegenwoordig mooi opgemaakte borden en een 'grand desert' met een brownie en crème brulée .. ).
Friet was overigens fenomenaal. Wijn (per glas) was prima, een slag beter dan gemiddeld wordt geserveerd.
Over het algemeen: Aanrader als je gezellig wilt eten met erg leuke bediening voor een prima prijs.
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima eten voor een goede prijs. Sommige gerechten wel met bijbetaling. Gezellige inrichting en leuk en betrokken personeel. Kortom hier moet je zijn!
Gitta B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
het eten de kwaliteit is goed tot zeer goed alleen het voorgerecht was aan de kleine kant waarschijnlijk van wegen de vaste menu prijs ,maar er komen nog extra kosten bij voor de friet en de salade en als je een groter portie biefstuk wil, dus dan loopt de prijs aardig op en dat vind ik dan wel jammer, maar de kwaliteit van het eten is lekker en goed. gezellig gezeten en gegeten
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Een juweeltje in Hilversum! Uiterst vriendelijke bediening. Eten was goed. Een aanrader en wij komen zeker terug!
Mitchell B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Perfecte wijnen bij de gerechten en wat een verrukkelijk dessert! Echt een aanrader. Knus en gezellig maar toch niet te krap op elkaar. Personeel erg behulpzaam met advies over de gerechten.
E R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We hebben weer enorm genoten van het eten en de sfeer! Vooraf lekkere hapjes van het plankje, daarna de vitello tonato met verrassend verse stukje tonijn erop! Daarna de procureur,wat eigenlijk pulled pork is, en smolt op de tong , zo goed bereid! Als afsluiting grand dessert: allemaal mini toetjes van de kaart! Erbij de inmiddels beroemde verse frites! Alles was met zorg opgemaakt! Erbij dronken we de lekkere huisrose. Ondanks dat het helemaal vol zat met 2 grote groepen kregen wij alle aandacht van de bediening en voelde ons zeer welkom! Wat een lieve en professionele meisjes! Kortom: we komen snel weer!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel, prima bediening. Het kan alleen soms lang duren voordat je bord wordt meegenomen. Eten is echt voortreffelijk! 4 gangen diner voor 25 euro, inclusief een anti pasta voorgerecht. Toetje is echt een aanrader. Voor het grand dessert met allemaal kleine hapjes. Restaurant voelt als een huiskamersfeer aan. Aanrader als je in Hilversum bent.
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten, leuk menu, kwalitatief goed en leuk geprijsd. Attente bediening, eerder gestuurd mailtje ivm 2 jarigen, goed opgepikt met feestelijk gepresenteerd dessert. Al met al gezellig, knus restaurant en zeker aanrader.