Bistro De Smaakboutique

Laanstraat 1A Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Bistro De Smaakboutique

Gezelligheid ten top

Aan de Laanstraat vind je deze knusse bistro waar je geniet van smaakvolle Frans-Italiaanse gerechten. Moeite met kiezen? Het restaurant serveert alles in kleine- en normale varianten. Een lekker glas wijn erbij? Bij elk gerecht staat de perfecte match aangegeven of vraag het attente personeel om advies.

Meer informatie over restaurant Bistro De Smaakboutique

• : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarages dicht in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben erg lekker gegeten met 4 personen. Alle 4 garnalen vooraf en 3 X kabeljauw en 1x biefstuk als hoofdgerecht . Prima. Desserts ook heerlijk 2x grand dessert en 2x chocolade trifle. Goede huiswijn. Vriendelijke bediening. Al met al een geslaagde avond.
Renske O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. 3 gangen menu met kleine porties (wat ik als heel fijn heb ervaren). Dan zit je ook niet zo vol. Je krijgt om mee te beginnen antipasti (heel lekker en orgineel), daarna keuze van het 3 gangen menu.
Het eten was echt super lekker en bij elk hapje genieten. Echt een heel fijn restaurant.
Bloem554 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier met z'n viertjes. De Coq au Vin was subliem. En de carpaccio en garnalentempura waren voortreffelijke voorgerechten. Goede wijnkaart en we hebben genoten van de prosecco en de Italiaans rode wijn, zo heerlijk en smaakvol. Dit alles bovendien voor een heel schappelijke prijs. Ook de service was heel goed en met veel toewijding. We mochten zelf de wijnen proeven om de juiste keuze re maken. We komen zeker terug.
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Recentelijk weer hier gegeten op een zaterdagavond, en het was gezellig druk. Wat fijn is dat je hier altijd lekker begint met een antipasti plankje. Glaasje wijn erbij en dan kan de avond voor mij al niet meer stuk. De kaart wordt regelmatig aangepast dus ik heb dit keer weer iets totaal nieuws gegeten. Ik koos voor de tempura garnalen met couscous en daarna de Coq au Vin, beide erg smaakvol, verassend lekker eigenlijk en leuk opgediend. Ik vraag hier altijd aan de bediening of ze een glas bijpassende wijn voor me inschenken en dat stelt nooit teleur. Alles is ook open dus veel keuze als je geen hele fles wil bestellen. En als je niet kan kiezen wat voor toetje je wil (zoals ik) is het grand dessert een aanrader, maakt de avond helemaal compleet! Bediening is vriendelijk en attent, erg prettige avond!
Tinoky B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Fijne omgeving, aardige mensen en heel lekker eten. Wat ik erg prettig vind is dat de borden niet vol geschept worden, maar toch altijd voldoende zijn. Voldaan en tevreden.
E R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij komen regelmatig hier eten en genieten altijd enorm van de gastvrijheid en het heerlijke eten! Het 3 gangen menu met een antipasti plankje vooraf is altijd een feestje! Ik kan me echt niet vinden in het negatieve commentaar van Ysalomon, want wij waren er ook en wij vonden het een topavond! Tuurlijk kan er wat fout gaan, maar het blijven mensen en je kan alles met een beetje humor en meelevendheid oplossen! Geniet toch eens van uit eten gaan! Wij vinden het juist heerlijk als het eten niet te snel achter elkaar geserveerd wordt!. En regelmatig vragen of alles naar wens is, getuigd alleen maar van service gerichtheid! Je zit uiteindelijk niet in een snackbar!
Kortom: wij hadden een hele gezellige avond met mooie verse gerechten, heerlijk wijntje en een lieve attente bediening! We komen snel weer, en mensen: het is echt een aanrader!
Ysalomons1964 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij waren op zondagavond met vier personen, voor de tweede maal met AH actie, bij jullie restaurant. De vorige x dat wij er waren ging het ook al zo dus lijkt het mij nu zinvol om jullie constructieve feedback te geven. Bij binnenkomst worden we keurig ontvangen en aan tafel gezet. Na enkele minuten hebben we dan ons eerste drankje. Echter de kaart blijft achterwege! Na ruim tien minuten hebben we hier zelf om gevraagd en de bediening vraagt dan tevens of we ook wat willen drinken terwijl we dat al hebben. Communiceer met elkaar en breng gelijk kaart met drankjes. Dan duurt het nog even voordat er wordt opgenomen. Ons voorgerecht kwam dus 50 minuten na aankomsttijd! Nadat dit is weggehaald verwacht je dat het hoofdgerecht er redelijk snel achteraan komt want de keuken weet wat er gemaakt moet worden aangezien het menu is. Echter weer na 50 minuten kwam het hoofdgerecht. Dus tussen voor- en hoofd zit 50 minuten! Onze drankjes die prima werden verzorgd na het voorgerecht waren toen echt wel op. Tafels achter ons duurde ook heel lang en begonnen ook te klagen. Daarna komt het dessert ook pas na twintig minuten terwijl de zaak bijna leeg was. Waar gaat dit mis? Keuken wordt gedaan door twee mensen en bediening ook. Op 24 man aanwezigheid gasten moet dit echter veel en veel sneller en beter kunnen. Toen wij bij het afrekenen er wat van meldden kregen we: ja we hadden eerst vier tafels en ineens zat alles vol??? Ja en. De zaak is klein en daar is het aantal personeel op afgestemd lijkt me. Volle bak was het niet. Overigens het eten is van prima kwaliteit en de sfeer is verder goed. Maar als je 2,5 uur over een drie gangen menu doet dan is dit niet prettig en bederft het ook een beetje de avond. Succes!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuke bistro en gezellige Franse sfeer. Het menu is prima en heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding. #aanrader.
Franck H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wordt gewoon goed gekookt, leuk drie gangen dinner en plezierige bediening "no nonsens" en lekker. Prima sfeer en gewoon leuke tent
Marjanspaans .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Smaaboutique is een Gezellig, klein en knus restaurant. Vriendelijke bediening. Het eten is lekker en prima van prijs. De sfeer in het restaurant is rustig.
Mieke.ekelschot .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het restaurant is zo goed dat ik er a.s. woensdag weer ga dineren met in totaal 5 personen. Maar dat wist ik nog van vorig jaar. Toen ben ik er ook verscheidene keren geweest. Heel goed is dat je van tevoren een plankje krijgt met daarop heerlijke worstsoorten met augurkjes en olijven met verrukkelijk stokbrood. Dat is altijd standaard en is extra bij het menu. Daarbij komt dat het restaurant heel dichtbij het Filmtheater gelegen is wat ideaal is om daarna naar de film te gaan.
S B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! We vinden het een leuk samengesteld menu, voor ieder wat wils. Vooraf kregen we een broodplank en vervolgens 3 gangen. De gerechten zijn van prima formaat, niet te groot maar omdat je meerdere gangen eet heb je voldoende. De bediening is erg vriendelijk maar toch vonden wij het geen fijne service. We hebben heel lang gewacht op alle gangen en moesten zelf vragen om nog wat drinken te kunnen bestellen en of ze de lege borden wilden afhalen. De sfeer in het restaurant is erg goed en daarom vinden we het dan ook heel jammer dat het wachten de avond dan toch negatief bestempeld. Als er efficiënt wordt samengewerkt en de gast aandacht krijgt zou het voor ons echt een dikke 10 zijn!
Robien B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Top restaurant, mijn favoriete in Hilversum. Top kwaliteit eten voor een lage prijs met altijd vriendelijke bediening. Ik ben hier al meerdere keren terug gekomen en het is echt altijd goed.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Erg leuk [ klein ] restaurantje waar je echt het gevoel hebt een Klant te zijn met een hoofdletter k !
lekker gegeten [en gedronken,wijn was ook goed]
gaan we zeker nog een keertje heen :)
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uit eten in een grote huiskamer. Hoe verrassend en gezellig. De ontvangst was uiterst vriendelijk en gastvrij. Het eten was perfect. Geen grote porties maar de hoeveelheid was meer dan voldoende. We komen hier zeker terug.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prettige ontvangst en attente, vriendelijke bediening. Mooie gerechten die goed bereid zijn. Wel misten we een karaf ijswater op tafel; die hoort ongevraagd en kosteloos altijd geserveerd te worden. De huiswijnen zijn zeer fatsoenlijk en lieten zich goed smaken.
Karwei L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goede prijs-kwaliteit. Vriendelijk personeel. Tafels staan wel wat dicht op elkaar. Knus restaurant. Gerechten werden goed warm opgediend. Biefstuk was heel erg lekker, friet was vers. Grand dessert was een goede combinatie van lekkere nagerechten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ze hebben mijn speciaal diëet perfect aangepast! SUPER!
Ik zou het restaurant zeker aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen.
Er was ook lekkere wijn.
Kiki11 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten best goed en smakelijk, alleen te veel dressing op salade en carpaccio, liever carpaccio met olijfolie. Vis was heerlijk.
Conny G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik kwam hier voor de tweede keer en weer was het goed, ik zou het zeker aanraden bij anderen en ga er zeker nog een keer heen. Conny