Bistro De Smaakboutique

Laanstraat 1A Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Gezelligheid ten top

Aan de Laanstraat vind je deze knusse bistro waar je geniet van smaakvolle Frans-Italiaanse gerechten. Moeite met kiezen? Het restaurant serveert alles in kleine- en normale varianten. Een lekker glas wijn erbij? Bij elk gerecht staat de perfecte match aangegeven of vraag het attente personeel om advies.

Meer informatie over restaurant Bistro De Smaakboutique

• : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarages dicht in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
rianne1951 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zaterdagavond met z'n vijven hier wezen eten. Van ontvangst tot einde was het in een woord super! Eten heerlijk en leuke bediening. Je komt hier echt niets te kort, houden alles goed in de gaten. Prijzen zijn ook oke. Terugkomen doen we zeker.
Gerie W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij de smaakboutique. Erg prettige bediening. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht had iets korter gemogen.
Een puntje: ik zou het heel fijn vinden als er een karaf met kraanwater op tafel gezet zou worden. Maar dat is een punt voor alle restaurants in Nederland! Goed voorbeeld is Australië waar dit standaard gebeurt, of je eetbof alleen een koffie drinkt!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Prima gegeten, fijn restaurant.
Ponfoort .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voorgerecht met tonijn en wasabi en gember was verrassend, grand dessert was een tractatie. Het wijnarrangement was spannend en een goede match
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
goede prijs-kwaliteitverhouding! Heerlijke biefstuk en een gezellige ontspannen sfeer.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Er werd veel moeite gedaan en meegedacht om gast met vele allergieën toch van een mooi diner te kunnen voorzien. Zeer gastvrij en zeer goede kwaliteit gerechten. Aandachtspunten: wacht-tijd op gerechten was wel iets te lang en akoestiek laat bij grote drukte iets te wensen over. Absolute aanrader: het grand dessert. We komen graag in lente/zomer terug om van het terras te kunnen genieten!
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg gezellig gezeten bij de smaakboutique. Vriendelijke bediening en gezellig druk. Het voorgerecht (tonijn met papadum en wakame) was super, goede kwaliteit kijkend naar de prijs van het menu. Het hoofdgerecht (diamanthaas)viel ietwat tegen, dit gerecht was een stuk minder spannend dan het voorgerecht en ook niet heel mals. Portionering in het menu was wel erg goed. We komen nog wel een keertje terug!
mharemmers .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke gelegenheid. Attente en alerte bediening. Niet opdringerig. Prijs kwaliteit dik in orde. Zoals in veel restaurants laat ook hier de akoestiek wel wat te wensen over, volgens mij moet dat beter kunnen!
Colinda E.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gemoedelijk restaurant. Lekker gegeten. Gran dessert was verrukkelijk we gingen na het eten naar het filmtheater. We lazen op het menu dat er dan 6 euro korting werd gegeven. Maar hoe dat dan werkt is me niet helemaal duidelijk. We hadden de kaartjes namelijk al betaald. Maar ach, het was een super gezellige avond.
E R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Inmiddels is dit knusse restaurant onze vaste eet stek geworden! Altijd heerlijk en eerlijk eten en mooi opgemaakte borden. Hier wordt met liefde gekookt! Vooraf een aperitief en de anti pasti plank met heerlijkheden (dit is inclusief bij het menu!) . Daarna de tempura garnaal op een bedje van couscous. Mooie smaakcombinatie! De Coq au Vin was zoooo mals dat een mes niet nodig was. Erbij namen we een portie knapperige grote frieten, genoeg voor 3 personen. (zo lekker dat we eigenlijk wel meer lusten.....). Als afsluiting grand dessert. Erbij dronken we een frisse droge rose. Wat een top menu! Dit allemaal voor een mooie prijs. Fijne, lieve en attente bediening! We hebben een hele gezellige avond gehad. We komen snel weer!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was de tweede keer voor een bezoek aan het restaurant. Dat zegt genoeg. Prima van kwaliteit en prijs. Prettige ambiance en fijne bediening. Zonder meer een aanrader.
nel.adolfse .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de 2 e keer hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige inrichting . We komen zeker nog een keer terug. zomers buiten eten is ook echt een aanrader.
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, aparte gerechten. Het was fijn dat we met onze AH-actie a la carte konden kiezen. Een gelegenheid om nog eens naar terug te gaan.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk! al meerdere keren gegeten knusse huiskamersfeer, kleine kaart met ook andere dingen dan standaard op de kaart
Tony J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Kwaliteit van het eten was zoals gewoonlijk altijd weer prima. De attentheid van bediening kan wellicht iets beter, soms duurde het wat lang voordat we werden gevraagd of we een keuze hadden gemaakt en tijd tussen voor- en hoofdgerecht duurde wat lang. Verder gewoon goed.
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, geen poespas, prima kwaliteit en vriendelijke bediening. Kwamen met AH diner actie bon, maar konden gewoon a la carte bestellen, heel fijn.
Guus H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het voor en nagerecht waren heel goed, het hoofdgerecht, biefstuk, was niet heel mals. Het glaasje wijn, een Chardonnay, vonden wij wel heel erg aan de hoge kant, maar liefst €6,-.
b.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk dat bij alle gerechten een aanbevolen wijn er bij staat. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. De menukaart heeft leuke verrassingen. Het grande dessert is niet alleen mooi om te zien, maar ook erg lekker en de juiste hoeveelheid. We hebben alle vier genoten. Tot een volgende keer.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten! Duurde wel lang voordat we überhaupt de menukaart te zien kregen en na 3x op verschillende momenten gezegd te hebben dat we met de AH restaurantweken er waren stond nog het normale bedrag op de bon. Doe dan niet mee met de actie als je eigenlijk niet wilt dat klanten hiermee reserveren. Maar ik kom er zeker nog eens terug want het eten was echt goed.
riadewinter1961 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Buiten de kaart om konden wij kiezen voor een ander hoofdgerecht dat hebben wij ook gedaan. Alleen erg jammer dat wij daar 11 euro extra voor moesten betalen en dit is niet gezegd dus vonden wij de rekening waarvan al 24,95 was afgehaald erg duur.