Bistro De Smaakboutique

Laanstraat 1A Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Gezelligheid ten top

Aan de Laanstraat vind je deze knusse bistro waar je geniet van smaakvolle Frans-Italiaanse gerechten. Moeite met kiezen? Het restaurant serveert alles in kleine- en normale varianten. Een lekker glas wijn erbij? Bij elk gerecht staat de perfecte match aangegeven of vraag het attente personeel om advies.

Meer informatie over restaurant Bistro De Smaakboutique

• : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarages dicht in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Smaakboutique

Margie W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten, hele aardige bediening. Prijs/kwaliteit een dikke 9..
Voor herhaling vatbaar. Ik ga de Smaakboutique zeker aanraden aan vrienden en kennissen
Andrea P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was heerlijk. De wijn paste goed bij het eten. Het was een geslaagde avond. Doordat de kaart niet te groot is, kun je makkelijk een keus maken. Voor herhaling vatbaar.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De gerechten waren weer goed. Soms echt goed gevonden in combinatie van smaken. Maar de kaart is m.i. al langere tijd niet gewijzigd. Dat is jammer voor iemand die weer eens terug wil komen..
E R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten! Tapas plank vooraf wat al een feestje is, daarna het kippetje die zooo mals was! En natuurlijk het grand dessert toe! 4 heerlijke kleine toetjes! Erbij namen we een portie verse frites! Niet omdat het nodig is, maar uit ervaring weten we dat ze erg lekker zijn en dus kunnen we dat niet weerstaan Alles is met veel zorg bereidt en mooi opgemaakt. Ondanks dat het vol was , had de bediening in haar eentje alles prima onder controle! Wij voelden ons zeer welkom en hebben mede daardoor een heerlijke avond gehad! Wij komen terug!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg lekker gegeten.
Keuze is beperkt, maar dat was voor ons geen probleem.
I.p.v. voorgerecht drie gerechtjes gedeeld, dat was prima.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk restaurant met standaard en daardoor weinig verrassende kaart. Presentatie en smaakkwaliteit van de gerechten is wel erg leuk en goed. Erg rumoerig, kon de mensen aan tafel en de serveerster amper verstaan. Acoustiek verdient verbetering. Drankjes en supplementen in verhouding prijzig t.o.v. de standaard menu prijs. Was hierdoor bij het afrekenen verrast door de totaalprijs. Bediening zeer vriendelijk en correct.
Dmr S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Klein maar goed restaurant met lekker eten. Van het huis krijg je een lekkere antipasti. Als voorgerecht hadden wij de carpaccio en de gerookte zalmtartaar, beide waren heerlijk. Als hoofdrecht hadden wij de biefstuk. Omdat wij de gewone biefstuk wat aan de kleine kant vonden gaf de vriendelijke dame dat het handig is om een gewone en XL biefstuk te nemen. Dit bleek inderdaad voldoende te zijn. Als dessert hadden wij de granddessert genomen en het warm nutella taartje, was een super afsluiter! Dit is echt een restaurant om naar terug te gaan. Klein puntje van kritiek, een glas wijn voor €5,95 is wel stevig aan de prijs.
Suzanne .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten in dit kleine gezellige restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en de gerechten zijn allemaal even goed. De borden zijn mooi opgemaakt en de porties precies groot genoeg. Niets op aan te merken, we komen hier zeer zeker nog een keer!
Sophia V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
kom terug!
angeliquescherpenzeel .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuke kleine kaart, heerlijk vers en smakelijk eten voor een zeer betaalbare prijs! Vriendelijke bediening, dus echt een aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Er staat geschreven in het menu dat er dagverse schol geserveerd wordt.maar daar heb ik mijn ???????? bij (diepvries) het menu biefstuk met groenten was overigens wel goed
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Echt lekker gegeten bij de smaakboutique! Tempuragarnalen waren erg lekker en ook het kippetje en de biefstuk waren goed.. Leuke bediening. Gezellige avond gehad!
Paul E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gewoon lekker gegeten, maar moesten wel wat lang wachten op de menukaart, het opnemen van de bestelling, de dessertkaart en de rekening.
beppie833 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Klein intiem restaurant met een prettige sfeer. Wij kozen om te beginnen een dure fles wijn van de kaart van 27,50 en vroegen daar kraanwater bij omdat we net een lange wandeling hadden gemaakt. Die kregen we niet, we konden alleen bronwater kopen. Dat is een enorme afknapper omdat je de echte dorst liever niet lest met dure wijn en dat hebben we laten weten. Daarna kregen we bij wijze van uitzondering allemaal een borrelglaasje kraanwater naast onze wijn. Dat is toch erg jammer. Ik begrijp zoiets als je als klant alleen water zou willen drinken en verder niets bestelt, maar als je het bestelt naast ander betaald drinken zou je er niet voor op je knieën moeten.. Slechte service en een gemiste kans! Het eten was verder prima.
info375 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuke gelegenheid, niet groot, aardige bediening, goede uitleg over wat er allemaal kan en lekker gegeten. Ik zou een andere oplossing vinden voor de menukaart die nu met een papierklem op een harde achterkant wordt vastgehouden. Dit gaat er naar verloop van tijd smoezelig uit zien.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Uit eten bij de smaakboutique is altijd een schot in de roos. Heerlijk eten. Uitstekende kwaliteit en prima hoeveelheid. Bediening altijd top.
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig, klein, overzichtelijk restaurant (30 pers). Vlotte, aardige bediening. De gerechten zijn op een originele eigen manier gekruid en hebben daardoor een heerlijke smaak. Uitzonderlijke kwaliteit.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hernieuwde kennismaking met dit restaurant en wederom perfect, gunstige prijs-kwaliteitsverhouding van de geboden gerechten.
teresa-jessurun H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten en de bediening is erg goed. Maar je kan van geluidsoverlast soms last hebben. Is kleine ruimte en het hangt af wat voor soort mensen er zitten natuurlijk. Wel duurde het aanbieden van drinken in het begin en zeker voorgerecht zeer lang namelijk 1 u en 45 min. Veel te lang. Dat was echt een min puntje.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met "smaak" gegeten....restaurant doet haar naam eer aan. Mooi opgemaakte borden. Vriendelijke, ontspannen bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.