Bistro De Rode Kater

Grote Kerkhof 25-26 7411 KV Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Rode Kater

Huiselijke gezelligheid op het historische plein van Deventer!

De chef maakt zijn gerechten met huisgemaakte sauzen, mooie groenten en niet te vergeten zijn geheime ingrediënt LOVE. Liever even privé? Voor groepen vanaf 18 personen is de benedenruimte privé af te huren.

Meer informatie over restaurant Bistro De Rode Kater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Rode Kater

Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
De ontvangst en bediening was prima in orde. Ik vond de vis wat te lauw en bij het vlees wat besteld was werd de verkeerde saus geserveerd. Dit werd wel opgelost toen we er wat van gezegd hadden. De salade was erg lekker. Jammer dat er geen kraanwater geserveerd werd; zelfs niet bij de bestelling van wijn
H,W, V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We komen graag een keer terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
In de Rode Kater fijn gegeten. Gevarieerde, niet te uitgebreide kaart. Gezellige sfeer. Leuke bediening.
Tinjo K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Af en toe komen we hier om te eten. Vanavond ook weer een heerlijk diner gehad met als hoofdgerecht een uitmuntende burger: de Rode Kater Burger. Echt zoals een burger hoort te zijn. Porties zijn meer dan voldoende en heerlijk bereid. Echt een aanrader. Het personeel, in dit geval de eigenaresse, is heel vriendelijk, adekwaat en gastvrij. Het decor is rustiek en passend bij het restaurant.
Op alle punten scoort de Rode Kater super naar mijn mening.
Valesca H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heel gezellige bistro: leuk personeel, leuke sfeer en lekker eten. Zeker een aanrader.
patriciamaria1958 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten ,goede porties,smakelijk klaar gemaakt,lekkere sla erbij.met schil gebakken patat. Goede bediening weten wat er besteld kan worden en er over te vertellen.Buiten gezellig terras,binnen ingericht alsof een huiskamer.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker eten en een gezellig restaurant! :)
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bijzonder vriendelijke ontvangst en bediening, goed te zien dat je er met plezier wordt gewerkt en verwend. Heerlijke gerechten voor goede prijs. Wij zaten in de kelder, leuk sfeertje als een vooronder bij een schip, maar ook boven in het verhoogde deel van de winkel is het prima. Wij waren hier nooit uitgekomen zonder te zoeken via Iens. Toch was het enthousiasme voor Iens wat minder groot dan verwacht. Helaas moest ik helpen herinneren aan de yums die ik had ingeleverd, maar die werden daarna als nog verrekend. Gezellig restaurant in Deventer op centrale plek, zeker aan aanrader!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten en goede service! Heerlijk Markreel salade vooraf en perfecte gebakken biefstuk! Zeer aardig bediening! Zeker een aanrader voor iedereen
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Fantastisch eten in een leuke sfeer. In een lekker ongedwongen sfeer kun je hier genieten van lekkere gerechten. Wij hebben gekozen voor de makreel salade, lendebiefstuk met gamba’s en als nagerecht limoncello cheesecake! Allemaal aanraders
Menno T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We werden warm onthaald en hebben een gezellig tafeltje bij het raam gekozen. Het eten was lekker en er is genoeg drinken aangeboden. We hebben een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht op en waren zeer tevreden. Hebben niet lang hoeven te wachten en je kon elkaar goed verstaan.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
prettig restaurant, met gastvrije en meedenkende bediening en smakelijk eten.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en naar de tafel gewezen, klein van opzet maar zeer gezellig.
Het eten was goed en personeel vriendelijk. hoeveelheid ook goed maar dessert viel klein uit maar smaakte goed.
Zeker een aanrader om goed te eten tegen weinig kosten. (Buiten de drank natuurlijk)
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prima lunch. Gezellig omgeving.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima lunck met vriendelijke bediening. Mooi gelegen aan het Grote Kerkhof
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuk restaurant, lekkere sfeer, rustige omgeving, aanrader.
Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Vlotte en aardige bediening. Sfeervol restaurant. Een aanrader.
Lennard M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Samen met mijn schoonvader uitstekend gegeten voor een concert in de kerk. Fijne sfeer en lekkere gerechten. Wij gaan zeker weer!!
Héél R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vrolijke serveerster totdat we wat van het hoofdgerecht zeiden voor hadden we cappacio en als hoofd het stoofpotje van boufdebogne mijn man vondt dit een beetje natig en niet veel smaak waarop we het antwoord kregen van nou ik vindt hem wel lekker.en ze was gelijk de avond geïrriteerd kan dus niet tegen kritiek beetje jammer.
Robin A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening en ook leuk dat de keuken af en toe hun gezicht laten zien. Vrouwelijke kok vond ik top!
Prettige sfeer, knus nu rond de kerst. Erg fijn bezoek. Zeker voor herhaling vatbaar!!