Bistro De Rode Kater

Grote Kerkhof 25-26 7411 KV Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Rode Kater

Huiselijke gezelligheid op het historische plein van Deventer!

De chef maakt zijn gerechten met huisgemaakte sauzen, mooie groenten en niet te vergeten zijn geheime ingrediënt LOVE. Liever even privé? Voor groepen vanaf 18 personen is de benedenruimte privé af te huren.

Meer informatie over restaurant Bistro De Rode Kater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Rode Kater

H. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Smakelijke maaltijd. Portiegrootte prima. Temperatuur goed. Niet zout hetgeen ook prima is.
Geen overladen menu . Hoop dat de gewone sla wordt afgewisseld met andere rauwkost zoals wortel- andijvie- witlofsalade.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima gegeten, tussen de gangen door soms wat lang wachten. Mooie locatie.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De Franse kip met een twist is heerlijk. Je kunt er heerlijk buiten zitten onder de bomen of in de zon. Super terras en leuk dat ze nu bij Iens op de 5de plaats staan!
T.e H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wederom heerlijk!
Andy F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon goed, zo simpel is het.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten

Op een rustige woensdagavond hier gegeten. Gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Eten smaakte goed en was mooi gepresenteerd. Prijs in verhouding met wat je krijgt.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Aardige bediening. Goed eten en een lekkere wijn. Gezellige gelegenheid.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima keuken, lekker gegeten, fijne sfeer, veel keuze, ongedwongen, prettig. De bediening was prima en het eten lekker. Wat zoekt een mens nu meer?
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
De paasbrunch gaf me altijd de zenuwen nu zijn we gewoon lekker GAAN brunchen bij de Rode Kater. Zo gezellig, goed eten, geen gedoe in ons eigen huis. Een aanrader voor volgend jaar! Gewoon tussen door kan natuurlijk ook, ha ha!
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We kregen een andere soep dan dat we besteld hadden, eigenlijk wel erg plezierig want de soep was heerlijk. Mosterd soep en Deventer dat hoort bij elkaar. We hebben heerlijk gegeten in een prima sfeer. Zeker een plek om vaker terug te komen. Top!
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De vissoep was tongstrelend! De biefstuk precies goed en het dessert van brownies met noten en ijs heerlijk. Er was ook voldoende van de bijgerechten, salade en friet. We hebben een heerlijke avond gehad.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Brownies met Hazelnoot , effe snel een bakkie doen. Kijk je mag dan ergens een review over schrijven maar de koffie en het gebak daar hoor je nooit wat over. De volgende keer neem ik de BURGER !
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Boven verwachting!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige bistro in het hart van Deventer. Informele sfeer, heerlijke rumpsteak en heekfilet! Vriendelijk en attent personeel. Hier komen we zeker een keer terug!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Teleurstellend. Bediening vriendelijk, maar ondeskundig en chaotisch. We waren om 19.30 binnen (met reservering) en kregen pas om 21.15 het hoofdgerecht. Het vlees was uitstekend, maar al wat lauw, de saus en de (weinige) groenten minder dan lauw. Waarom we dat niet meteen gezegd hadden? Omdat we na bijna twee uur wilden eten! De €18 die als richtprijs hier vermeld staat klopt ook niet: alleen een hoofdgerecht kost dat al.
Wietse G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg lekker eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding maar de bediening was benedenmaats. Je moest om alles vragen: zelfs de menukaart kwam pas na twintig minuten, toen wij erom gevraagd hadden.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten was prima, bediening slecht. Iemand die er naar mijn idee net werkte en vragen stelde als: ben je klaar? En mensen die later kwamen kregen eerder de kaart. Jammer want het eten was heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een fantastische avond, heerlijk eten en fijne sfeer. Gelukkig hadden wij gereserveerd want de zaak zat vol en de kelder ook en ondanks dat verliep alles vlotjes, gezellig en met aandacht van de bediening. Het eten werd mooi gepresenteerd en het waren ruime porties. Vooral fijn dat er een grote kom met verse gemengde salade bijzat want dat mis ik vaak.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
"Goede service, goed eten, gezellige sfeer wat wil je nog meer" aldus mijn echtgenoot!
Adrien B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een zeer smakelijk, uitgebreide en zeer verzorgde Lunchkaart. Zelden tref je het aan dat er bij de lunchkaart net zo veel aandacht aan voorgenoemde wordt gegeven. Super. HEERLIJK gegeten, prima service, prettige sfeer en de plek voor een middagje gezellig uit met vrienden. Daarna met het pondje naar de parkeerplaats!