Over het restaurant Bistro De Rode Kater

Huiselijke gezelligheid op het historische plein van Deventer!

De chef maakt zijn gerechten met huisgemaakte sauzen, mooie groenten en niet te vergeten zijn geheime ingrediënt LOVE. Liever even privé? Voor groepen vanaf 18 personen is de benedenruimte privé af te huren.

Meer informatie over restaurant Bistro De Rode Kater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Rode Kater

Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Vlotte en aardige bediening. Sfeervol restaurant. Een aanrader.
Lennard M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Samen met mijn schoonvader uitstekend gegeten voor een concert in de kerk. Fijne sfeer en lekkere gerechten. Wij gaan zeker weer!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vrolijke serveerster totdat we wat van het hoofdgerecht zeiden voor hadden we cappacio en als hoofd het stoofpotje van boufdebogne mijn man vondt dit een beetje natig en niet veel smaak waarop we het antwoord kregen van nou ik vindt hem wel lekker.en ze was gelijk de avond geïrriteerd kan dus niet tegen kritiek beetje jammer.
Robin A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening en ook leuk dat de keuken af en toe hun gezicht laten zien. Vrouwelijke kok vond ik top!
Prettige sfeer, knus nu rond de kerst. Erg fijn bezoek. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker eten vriendelijke bediening
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Klein knus kleine kaart????
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker en gezellig gegeten. Het eten overstijgt het niveau van een goed eetcafé niet en daardoor klopt de prijs- kwaliteitverhouding niet helemaal. €20,- voor een rumpstake is bijvoorbeeld te duur voor de geleverd kwaliteit. Geldt ook voor de pulled duck als voorgerecht. Lekker, maar voor €9,- mag er wat meer eend op het bord. Bediening is vriendelijk en zeer gastvrij. Prima huiswijn en water komt, gewoon uit de kraan, in een karaf op tafel!
Sigrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hoofdgerechten waren erg lekker, Voorgerecht en dessert waren oké.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Smakelijke maaltijd. Portiegrootte prima. Temperatuur goed. Niet zout hetgeen ook prima is.
Geen overladen menu . Hoop dat de gewone sla wordt afgewisseld met andere rauwkost zoals wortel- andijvie- witlofsalade.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima gegeten, tussen de gangen door soms wat lang wachten. Mooie locatie.
alberta P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De Franse kip met een twist is heerlijk. Je kunt er heerlijk buiten zitten onder de bomen of in de zon. Super terras en leuk dat ze nu bij Iens op de 5de plaats staan!
T.e H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wederom heerlijk!
Andy F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon goed, zo simpel is het.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten

Op een rustige woensdagavond hier gegeten. Gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Eten smaakte goed en was mooi gepresenteerd. Prijs in verhouding met wat je krijgt.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Aardige bediening. Goed eten en een lekkere wijn. Gezellige gelegenheid.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima keuken, lekker gegeten, fijne sfeer, veel keuze, ongedwongen, prettig. De bediening was prima en het eten lekker. Wat zoekt een mens nu meer?
alberta P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
De paasbrunch gaf me altijd de zenuwen nu zijn we gewoon lekker GAAN brunchen bij de Rode Kater. Zo gezellig, goed eten, geen gedoe in ons eigen huis. Een aanrader voor volgend jaar! Gewoon tussen door kan natuurlijk ook, ha ha!
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We kregen een andere soep dan dat we besteld hadden, eigenlijk wel erg plezierig want de soep was heerlijk. Mosterd soep en Deventer dat hoort bij elkaar. We hebben heerlijk gegeten in een prima sfeer. Zeker een plek om vaker terug te komen. Top!
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De vissoep was tongstrelend! De biefstuk precies goed en het dessert van brownies met noten en ijs heerlijk. Er was ook voldoende van de bijgerechten, salade en friet. We hebben een heerlijke avond gehad.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Brownies met Hazelnoot , effe snel een bakkie doen. Kijk je mag dan ergens een review over schrijven maar de koffie en het gebak daar hoor je nooit wat over. De volgende keer neem ik de BURGER !