Bistro de Pimpernel

Kruisweg 959 2132 CD Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro de Pimpernel

Franse specialiteiten

Een begrip in Hoofddorp, dat mag best gezegd worden. Geniet van de informele sfeer en de gastvrije bediening. Het eten is heerlijk, Franse specialiteiten spelen de hoofdrol op je bord. Het attente personeel adviseert je graag in een heerlijk glas wijn die perfect matcht met jouw gerecht bourgondisch genieten!

Meer informatie over restaurant Bistro de Pimpernel

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

maandag t/m zaterdag 17:00 - 21.30

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Pimpernel

Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Het was druk met Valentijn, de bediening was niet zo veel aan onze tafel als we hadden gewenst.
Maarrrrrr als ze er waren was de aandacht goed, het eten was heerlijk en de sfeer was echt on-Hoofddorps. We waren even alle dagelijkse beslommeringen vergeten door de fijne plek met de heerlijke gerechtjes en laten we eerlijk zijn: dat is toch wat een goed restaurant met je zou moeten doen? Heerlijke avond dus, we komen zeker vaker!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Heerlijk rustig gegeten in echt heerlijke ambiance! Aandacht van personeel was prima en eten was van uitstekend niveau! Heerlijke smaakcombinaties, lekkere wijn en voldoende tijd tussen de gangen. Komen hier graag weer terug!
FN G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Zeer vriendelijke ontvangst en aandacht voor de gast. Het geserveerde eten is met zorg bereid en van mooie kwaliteit.
Een aanrader !!
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Prima service, lekker gegeten
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We hebben vanavond weer heerlijk gegeten, alles klopte. Bediening was attenten gezellig en het eten was prima! Tot tweede Kerstdag! Dan komen we eeer.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
wat een superfijne bistro !
met mijn vrouw gegeten , ik had de escargots en m,n vrouw de bouillabaisse beide in een woord fantastisch !!
daarna een heerlijk wild trio gehad en afgesloten met een kaasplankje.
Alle ingredienten dagvers en met zorg uitgezocht , kaart precies goed dus niet te groot maar toch een breed scala aan mooie gerechten en smaken.
De nieuwe eigenaar { Stefan } is een vakman pur-sang en zal er alles aan doen om je een ervaring te geven die in hartje Frankrijk niet zou misstaan !

Top Zaak !
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
wat een superfijne bistro !
daarna een heerlijk wild trio gehad en afgesloten met een kaasplankje.

Top Zaak !
Anushka S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Hebben daar 30 november gegeten en waren blij verrast met het verrassingsmenu. We hebben echt culinair gegeten en het was meer dan genoeg.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi sfeervol restaurant. Wij vonden de Beef wellington om te smullen met een lekker glaasje Carmenere erbij kon de avond niet meer stuk.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Afgelopen zondag hebben wij een heerlijk wildmenu bij de Pimpernel gegeten. Een restaurant met een goede sfeer, prettige bediening en een waar je even lekker uitgebreid een hapje kunt eten. Wij komen zeker nog een keer terug, bedankt Stefan!
H. P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Op zaterdagavond hebben wij heerlijk bij de Pimpernel gegeten. We zijn zo blij dat er in Hoofddorp eindelijk een goed restaurant is waar je wat uitgebreider kunt eten i.p.v. een snelle hap. Wij bezoeken veel restaurants en ik kan u vermelden dat het niet veel beter gaat worden in dit segment. De kwaliteit is uitstekend en gerechten zijn heerlijk. Hier gelukkig geen saté of spareribs op de kaart, maar gewoon hele mooie (Franse) gerechten en een lekkere informele sfeer. Wij hebben hier nu een aantal keer gegeten en het wat altijd top. Ga hier gewoon heen als u echt lekker uiteten wilt in Hoofddorp.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vanavond gebruik gemaakt van het eenmalige 3 gangen menu voor 25 euro. Het eten was prima voor die prijs.
Helaas liet een blonde man met een knotje, wat de nieuwe eigenaar bleek te zijn duidelijk merken dat hij ons maar minderwaardig vond. Ik heb vaak gegeten bij de vorige eigenaar, mede door zijn Franse gerechten en met name de ganzenlever. Op mijn opmerking dat ik graag weer kwam eten als de ganzenlever weer op het menu kwam was zijn antwoord: "dan kan je lang wachten. " Voor mij dus nooit meer Pimpernel.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vrijdagavond toch de nieuwe Pimpernel maar eens uitgeprobeerd.
Inrichting is gezellig, sfeervol. Zeker een verbetering vergeleken met de oude Pimpernel! Menu nog steeds klassiek Frans, een bewuste keuze van de nieuwe eigenaar. Heerlijk gegeten, de varkenshaas en de beef Wellington met een fijne fles Bordeaux. Afgesloten met een prima kaasplankje. We komen zeker terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Fijn rusting en net personeel een uitstekende gelegenheid om gezellig met andere te vertoeven.
Loek L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Gezellig, huiskamersfeer.
Vriendelijke, attente bediening.
Verrassende kaart, niet te groot.
Goede prijs kwaliteit verhouding
Heerlijk eten.
Fazant met eendelever gevuld, trio van wild, alles even lekker.
En een dessert, zo zalig...amandel cake met chocolade mousse, een topper!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten ! De seizoenskaart is een mooie aanvulling op het vaste aanbod. Gekozen voor wild paté en de fazant met zuurkool, goed wijnadvies gekregen. Tanja is een goede gastvrouw !
Komen graag weer terug .
Cor en Karin
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Super, gezellige plek om te eten! Zeer vriendelijke bediening en geweldig eten!!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Super ambiance, goede wijnen voor een goede prijs en ontzettend aardige mensen in de bediening. Het verrassingsmenu van de chef is een grote aanrader!