Bistro de Pijpenla

Hippolytusbuurt 10 2611 HN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Pijpenla

Charmante bistro

Oud-Hollands genieten aan de gracht in het historische centrum van Delft. In deze charmante bistro serveren ze echte klassiekers en allemansvrienden. Het attente personeel maakt je lunch of diner helemaal af. Wat een gastvrijheid, zo wordt uit eten gaan al snel een heerlijk feest!

Meer informatie over restaurant Bistro de Pijpenla

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Leuk welkom al vroeg in de middag en meteen gereserveerd!
Super gezellig maar bovenal heerlijk gegeten! Met een fles heel goede huiswijn.. durf het niet te melden.. vooruit dan maar.. het werden er twee!
Wil en Nel uit Druten
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig, levendig restaurant met overheerlijke gerechten van hoge kwaliteit. Vriendelijke ontvangst, direct geholpen ondanks grote drukte op dat moment. Verder ook vriendelijke en adequate bediening.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Tweede 3-gangen menu gratis.... Er was echter niets gratis, want als ik voor dit menu daadwerkelijk €39.50 per persoon had moeten betalen had ik me redelijk genept gevoeld. De kwaliteit van het eten was goed, maar was echt niet meer waard dan de 20 euro p.p. die we er voor betaald hebben...
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke tafel maar erg koud in de zaak en dat heeft de avond aardig verknoeid. Om ons heen werd er ook geklaagd. Weinig ruimte tussen de tafels . Je jas aan of uitdoen is een uitdaging.
De prijs voor een menu is niet in verhouding en alles moet bij betaalt worden. Klein portie patat.....mayonaise....
Wijn is ruim 4 euro per glas. Al met al hadden we ondanks het AH voucher nog een aardige rekening.
Carpaccio was bedekt met veels te veel rode ui.....zonde van het gerecht.
Zo goed als wij de Pijpenla vroeger vonden is niet veel meer van over. Conclusie is dat wij niet meer gaan.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De Pijpenla is een sfeervol restaurant aan een mooie gracht in het historische centrum van Delft. De ontvangst en bediening zijn heel prettig en het eten is goed.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Perfecte tonijnsteak met sojasaus en een heerlijke dorade met kreeftensaus. Begeleid met goede witte huiswijn. Akoestiek is een klein minpuntje wat goedgemaakt wordt door de gezellige sfeer. Aanrader.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een chardonnay en een blend uit de Languedoc; beiden wit. De huiswijnen, goed. Omdat wij om 20.30 hadden gereserveerd, wat voor ons laat is, bestelden wij de enige gang; het hoofdgerecht. Voor mijn vrouw buiten de kaart om de dorade op de huid gebakken met een kreeftensaus. Erg lekker. Voor mij de tonijn. Perfect bereid met een heerlijke sojasaus. Lekkere patat, goed bereide groentes en gebakken aardappelen. Voor herhaling vatbaar. Het is iets rumoerig in het restaurant. Dat is meteen de enige kanttekening. Bediening is correct, snel en goed.
linda L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk 4-gangen diner! Goede kwaliteit en verrassende gerechten op de kaart.
Een gezellig en sfeervol restaurant. Zelfs een spontaan gesprekje met de kok, die enthousiast het recept van ons heerlijke gerecht vertelde. Wij komen hier zeker terug!
MDH2104 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten. Wij hadden een combinatie van voorgerechten uit Le Mariage en de ossenhaas als hoofdgerecht. Alle gerechten waren heerlijk en mooi bereid en de ossenhaas was heel mals. Zelfs het stokbroodje die wij als voorgerechtje erbij kregen was lekker! :-) Het is wel een beetje krap zitten, zeker wanneer het een volle bak is, maar dat is ergens ook wel weer gezellig.
h.groenewegen8 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de AH actie op zaterdagavond bij de Pijpenla gegeten. Het was gezellig vol en we hadden een uitstekende tafel.
De ontvangst en bediening was plezierig en attent. Er is voldoende keuze uit het speciale AH actie menukaart.
Het eten was bijzonder goed en smakelijk. De mayo, friet/gebakken aardappelen en brood vooraf zit niet inde menuprijs inbegrepen, maar dat is niet ongebruikelijk.
We hebben een uitstekende 3 gangen menu genoten en komen hier zonder meer nog een keer terug.
Jbde007 B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit was een zeer goede kennismaking met een voor ons nieuw restaurant in Delft via de AH diner aktie ! Zeer klantvriendeijke en vlotte ontvangst. Wij waren te vroeg en kregen direct een tafel in het aangrenzende/onder 1 dak zusje van de Bistro, le Marriage. Leuk concept, 2 voor- en 2 hoofdgerechtenp/p kiezen van het menu, 2 mooie halve porties per gang geserveerd en een fair trade proeverij van heerlijkheden als dessert. Heerlijk gesmuld, goed glas wijn in een knusse moderne sfeer. Veel dank, wij komen zeker terug !
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prijs/kwaliteit in geen verhouding. Voorgerecht carpaccio was goed. Soep van paddestoelen was redelijk. Hoofdgerechten bavette en heek waren redelijk. Droge witte wijn was niet te drinken maar kostte wel € 4,50. Rode wijn was iets beter, beetje te zoet. Geen nagerecht genomen, maar koffie en thee in plaats daarvan. Espresso smaakte als gewone zwarte koffie. Jammer, maar dit was voor ons de eerste en laatste keer bij de Pijpenla. Voor deze prijs kan je elders beter eten.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke zaak met lekker eten. Het ging allemaal niet super vlot en het was ook erg warm, maar toch een prima avond gehad.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De ontvangst was rommelig, pas de 3e medewerker sprak ons daadwerkelijk aan.
Deze nam onze jassen aan en begeleidde ons naar een tafeltje in "de tuin". Niet echt buiten, maar wel fris, en daar is men zih ook van bewust, getuige de beschikbaarheid van dekens...
Het eten was gewoon goed, al konden we qua hoeveelheid niet van een overvloed spreken... en gewoon goed betekent gewoon goed, en dus eigenlijk niet de prijs waard die ervoor gevraagd wordt. En dan hebben we alleen nog maar het standaard 3-gangen menu genomen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Super lekker gegeten verjaardag gevierd met de AH actie 12 pers dus voor 6 pers betaald geweldig echt een aanrader mijn dochter werd verrast met het ijs met sterretjes leuk lekker feestelijk.
mary.noordermeer N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Echt fantastisch gegeten,complimenten aan de kok.
Het ziet er niet alleen prachtig uit,het is allemaal met zorg en liefde bereidt.
Dat zie je en proef je,als ik een 11zou kunnen geven zou ik het doen.
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij komen met regelmaat al jaren in de Pijpenla/Le Mariage en moeten constateren, dat de kwaliteit gestaag is teruggelopen. Uren eerder gereserveerd, doch dit was niet ontdekt door de Pijpenla, omdat vanaf 16.00hr geen check meer werd uitgevoerd. Slordig, omdat er nu een plek geïmproviseerd moest worden. De vroegere exclusiviteit zoals eigen gemaakt frites, kruidige aardappeltjes, frisse salade en groenten is beduidend minder geworden. Wij kozen voor de op de huid gebakken zeebaars. Smaak was zeer gewoontjes en ook hier weinig creativiteit te bemerken. Bediening is minimaal, vandaar de wachttijden. Jammer. Zal wel weer even duren voor we hier weer aan tafel gaan gezien de keuze mogelijkheden uit eetgelegenheden in Delft.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben hier met z'n 4tjes gegeten, het eten was erg lekker, maar de bediening was langzaam en niet attent. We moesten erg lang op het eten wachten en het werd nooit tegelijk geserveerd, zelfs de friet bij het hoofdgerecht werd pas geserveerd toen onze borden al bijna leeg waren.
Om drinken moesten we telkens zelf vragen, de bediening lette niet echt op of de glazen leeg waren. Op zich niet erg als je ietsje langer moet wachten op je eten, maar de bediening had dit makkelijk kunnen goedmaken door af en toe wat te drinken aan te bieden en/of te kunnen zeggen dat het allemaal wat langer zou duren. We hebben al eerder bij het restaurant waarmee ze de keuken (en de bediening) delen, gegeten .
Daar was het precies hetzelfde verhaal: onervaren jong personeel en gebrek aan communicatie. Wij gaan hier niet meer eten.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met 4 personen hier gegeten met de AH actie. Het eten was prima. De carpaccio bij het voorgerecht, het tussengerecht van coquilles, het hoofdgerecht van bavette en het nagerecht waren gewoon goed. Het AH menu kostte 39,50 euro pp. Daar kwam het tussengerecht van 9,50 en de frites 2,50 extra bij zodat het toch aan de prijzige kant was voor wat er geboden werd. Bij binnenkomst hebben we het aangewezen tafeltje geweigerd. In ons gezelschap waren 2 mannen van 1.95 m die met geen mogelijkheid op de aangewezen stoelen hadden gepast. Er was ongeveer 20 cm tussen de tafelrand en de achterleuning van de stoel. We waren gewoon verbaasd dat we met een ijskoud gezicht zo'n tafeltje kregen toegewezen. Gelukkig was er nog een tafeltje waar we meer zitruimte hadden waar we mochten gaan zitten. De jongens van de bediening waren aardig maar in onze ogen totaal niet ervaren. Na ons eerste drankje hebben we iedere keer zelf de ober moeten aanspreken voor een volgend drankje. En die hadden we hard nodig om de lange wachttijden te overbruggen. Iedere keer als we besloten om maar op te stappen en ergens anders verder te gaan eten kwam ons volgende gerecht eraan. Bij het hoofdgerecht hadden we 2 schaaltjes frites besteld waarvan er 1 pas kwam toen we de gerechten al op hadden. Het andere schaaltje hebben we maar niet meer gevraagd. Bij de reservering hadden we opgegeven dat 1 persoon geen suikers mocht en daarom een aangepast dessert wilde hebben. Deze persoon heeft nooit een nagerecht ontvangen . Uitleg hierover werd niet gegeven. De bediening bleef ook de hele avond vrij goed uit het zicht zodat je ook niet goed aan kon geven als er iets mis was. Na 3 uur in het restaurant te hebben gezeten hadden we er genoeg van en zijn gaan afrekenen. Hierbij hebben we ons ongenoegen over de gang van zaken duidelijk gemaakt en werden ook uitgebreide excuses aangeboden. Ook werd van de rekening 4 drankjes in mindering gebracht om de onprofessionele bediening en de ongecoördineerde gang van zaken goed te maken. Het goede eten ten spijt komen wij hier echt niet meer terug.
Carl D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima kerstdiner genoten! Jammer dat je wel wat krap zit en het daardoor ook wel iets te warm was. De wijn en gerechten waren prima. De bediening is erg vriendelijk.