Bistro de Pijpenla

Hippolytusbuurt 10 2611 HN Delft Nederland Kaart

Over restaurant Bistro de Pijpenla

Charmante bistro

Oud-Hollands genieten aan de gracht in het historische centrum van Delft. In deze charmante bistro serveren ze echte klassiekers en allemansvrienden. Het attente personeel maakt je lunch of diner helemaal af. Wat een gastvrijheid, zo wordt uit eten gaan al snel een heerlijk feest!

Meer informatie over restaurant Bistro de Pijpenla

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Marielle G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben hier super lekker gegeten, we hadden nog AH-Bonnen en zodoende kwamen we daar terecht, we hebben vorig jaar ernaast gegeten bij le Mariage is sjieker, maar dit was ook erg lekker en super lekkere gerechten, mooi opgemaakte borden.....Ik zeg gewoon doen bij de Pijpenla!! Super restaurant!!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wist eerst niet zo goed wat ervan te verwachten. maar na een heel hartelijke ontvangst en een zeer gezellig en knus ingerichte zaak, heerlijk gegeten. Verrassende gerechten.
Top avond!!!
Karl B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben gegeten bij de Bounce, zeer vriendelijke ontvangst door o.a. Gio. We kregen de keuze om te eten van de kaart met 25 % korting of 2e menu gratis van de AH-actie. We hebben gekozen om van de kaart te eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marry B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede persoonlijke service. We hadden een zwangere vriendin aan tafel en daar werd keurig aan gedacht bij het bestellen van het eten. Er werd zelfs een speciaal voorgerecht gemaakt, wat niet op het menu stond. Grote klasse.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Een ontspannen sfeer. Persoonlijke bediening
Zorgvuldig opgemaakte borden.een feest om te zien.
genoten van heerlijke tonijn en zalm. Roulaux van gevogelte. En en aantrekkelijke combinatie van desserts. Een aanrader
Keesschriek .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij waren hier met de AH actie. Voldoende keuze, goede kwaliteit en prima service. Restaurant is erg vol met tafeltjes en het is er daarom wat rumoerig. Niet echt storend.
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
AH actie menu 39,50 maar frites of aardappelen extra bij bestellen €2,50 mosterdsoep lekker romig, surf en turf vlees is uitstekend maar slechts 2 garnalen onder laag saus. Groentegarnituur bij 2x hetzelfde gerecht toch anders, vreemd. Gebakken aardappels hard, niet erg smakelijk. Geen zout en peper op tafel. Dessert erg lekker maar losse toef slagroom slaat nergens op. Ondanks actie toch vrij hoge rekening in warm, vol restaurantje met vriendelijke bediening.
Thieu D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
uitstekend gegeten en attente bediening sfeervolle ambiance ruime keuze in het ah menu voor herhaling vatbaar enige kleine minpuntje er waren bijna geen speciaal bieren
Marijn H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gereserveerd met de AH actie. Super gezellige bistro, lekker gegeten en goede bediening. Wij komen zeker nog eens genieten!
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ondanks de drukte in verband met de AH-restaurantactie werden we toch redelijk op tijd bediend, eten was gewoon goed en bewondering voor het personeel dat in de kleine ruimtes veel gasten moest bedienen met veel traplopen.
Siepje V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met het AH restaurantmenu. Drie gangen was voor ons ruim voldoende. Mijn vriendin had kalfspastrami als voorgerecht en surf en turf als hoofdgerecht. Beiden heerlijk. Ikzelf had vooraf de zalm met tonijn en als hoofdgerecht gevulde avocado. Vooral het avocadogerecht vond ik zeer verrassend. Je mist totaal geen vlees of vis in dit vegetarische hoofdgerecht.
De bediening was super.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Zeer gastvrij ontvangen in het zeer gezellige maar zeer smalle restaurant met al haar charmes door het zeer attente en gezellige personeel.

Ik koos voor het schitterend opgemaakte en heerlijk voorgerechtje sashimi van zalm en tonijn. Als hoofdgerecht had ik de zeetong wat ook prima was. (mocht van mij wel ets meer op smaak gebracht worden) , Als wijn kozen we een Sancerre uit 2014, die het geheel mooi afmaakte. Mijn vrouw had de dorade besteld maar kreeg de zeebaars, (minpuntje) De bediening deed er werkelijk alles aan om het ons toch naar het in te maken en de fout te compenseren waarvoor dank.

Ik vond wel dat we ietwat lang moesten wachten op onze hoofdgerechten en het feit dat honden zijn toegestaan in dit restaurant vind ik niet ok.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Met een "AH" aktiebon naar dit restaurant. Ivm met parkeren 15 minuten later dan gereserveerd, maar dat was geen probleem. Tafeltje gekregen en bestelling voor drankje opgenomen. Na ruim half uur zelf gevraagd of we misschien de kaart konden krijgen en iets mochten bestellen. Er werd ons verteld dat er (ook ?) een speciaal 3 gangen AH menu was waarbij niet werd vermeld dat het niet mogelijk was om van de gewone kaart te bestellen. Toen we de bestelling wilden opgeven werd dit pas duidelijk. De gerechten die wij wilden waren van de kaart van de bistro De Pijpenla en stonden niet op het "AH" menu. Dan maar een keuze daaruit gemaakt. Gelukkig stonden de gerechten die wij wilden bestellen, t.w. het voorgerecht "mosterdsoep" en gedeeltelijk het hoofdgerecht "ossenhaas" als surf & turf ook op de "AH" kaart. Dessert leuke selectie van kleine zoetigheden, lekker en ruim voldoende Smaak en kwaliteit valt niets op af te dingen. Open keuken geeft een leuke blik op het bereiden. Hoewel er enkele malen werd gevraagd of alles smaakte, is er in ruim 2 uur niet 1 keer gevraagd of we soms nog iets wilden drinken (zou uit eigenbelang toch aan te raden zijn) Misschien ook handig om op de website (die je bereikt via de AH.nlrestaurant site) het verplichte menu te vermelden om verrassingen achteraf te vermijden. Eindconclusie : in elk geval lekker gegeten...........
Mrombout .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Erg goed samengesteld 3-gangen menu (icm AH actie) erg smakelijk. Chef erg vriendelijk alsmede het personeel. Hard werken daar want het is bomvol (in t weekend sowieso). Wel erg op elkaars lip qua betafeling, maar dat kun je verwachten met zo´n actie. We waren incl. drank met z´n 2tjes maar €70 kwijt. Dan ga je nog eens spontaan uit eten!
Karelhogenes .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het eten was super .de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
alleen de opzet van de tafeltjes was erg krap en benauwd dat is jammer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was heerlijk. De kennis (over de wijnkaart en inhoud gerechten) bij de (jonge)serveerders kan echter wel wat beter. Verder prima, gezellige plek om te eten.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Was heel gezellig, de bediening heel vriendelijk en we hoefde nooit lang te wachten tot het volgende gerecht. Het eten was ook nog heel lekker, zeker voor herhaling vatbaar
Sam I.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Helemaal niet wat we hadden verwacht van een toch wel goed aangeschreven Franse Bistro. Het eten was matig, bediening gemaakt (en mss overbelast) en het decor was alsof je in een discoteek zat met vervelende TV schermen waar muziekvideo's constant op draaiden. Het lijkt ook alsof ze er alles aan doen om de prijs omhoog te krikken tijdens de AH actie - zelfs de mayonaise bij de frietjes is apart aangerekend (prima bij een McDonalds maar bij een bijna 40E menu?!).

De non-alcoholische huisaperitief was sprite met wat siroop. Het stokbrood dat we erbij hadden besteld was gewoon afbakbrood en werd pas geserveerd nadat de aperitief op was. De voorgerechten: Broccolisoep was middelmatig, de smaak van de pastrami was flauw en de opmaak saai. Het vlees bij het hoofdgerecht was wel goed gegaard en de sauce goed op smaak, alleen te veel en ook hier was er de opmaak rommelig. Dessert leek/smaakte uit massaproductie en het sorbet-bolletje was al half gesmolten tegen de tijd dat het bij ons op tafel kwam ...
Jwenr.seijffert .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Er was een Ah menu met ruime keuze tussen in het 3 gangen menu, vlees, vis en vegetarisch.Het waren plaatjes op het bord.
Bediening ook helemaal top ! Pijpenla doet zijn naam eer aan, maar daardoor ook wel intiem en heel gezellig
Aanrader!
Ditta W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De 'wachttijden' zijn te lang en je moet zelf te vaak hiernaar bij de bediening vragen. Tafels staan te dicht op elkaar met weinig privacy. Eten was overigens uit de kunst.