Speciale deals

Over het restaurant Bistro de Overkant

Alle gerechten €9,50 en hebben het formaat van een tussengerecht

Naast onze a-la-carte gerechten die het formaat hebben van een tussengerecht serveren wij ook een 3, 4 of 5 gangen-menu wat alleen per tafel te bestellen is.

Bij ons op de kaart vindt u een mooie balans tussen moderne en klassieke gerechten geïnspireerd uit de Franse keuken. Verse ingrediënten van hoge kwaliteit, een gepassioneerde kijk op koken zijn de uitgangspunten van onze keukenbrigade. Door samen te werken met lokale leveranciers creëert chef-kok Dave Abbing, eerlijke, verrassende en gewaagde smaakcombinaties. Voor zijn gerechten maakt Dave gebruik van de mooiste seizoen producten die zoveel mogelijk biologisch en lokaal worden verkregen. Laat u verrassen door al het moois wat het seizoen ons bied.

Halve fles mineraalwater

7 dagen geopend voor groepsreserveringen

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Overkant

Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
we hebben gekozen voor het 5 gangen menu. de kaart vraagt wat uitleg, die was ons niet helemaal duidelijk.
het was een verrrassingsmenu met wijnarrangement. we kregen goede uitleg over gerechten en wijnen. vriendelijke, professionele bediening. het was rustig in het restaurant, daardoor hoorden we wel meer geluiden uit het zaaltje boven. jongelui liepen heen en weer om te roken e.d. dit gaf tocht.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het kan zo zijn dat het kwam omdat het iets drukker was. Maar dan moet je daar beter mee omgaan. Wij hadden liever langer gewacht dan iets voor geschoteld krijgen waar oprechte kritiek op geuit moet worden.
En voor die prijs verwacht ik zeker meer. Ik denk dat men best meer kritisch mag wezen op het eten dat aan tafel gebracht word.
JeSuisGourmet59 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Op eten niets op aan te merken, zag er mooi gepresenteerd uit en smaakte heerlijk. Ambiance van het restaurant is ook prima.
Bediening nam wel de jassen bij binnenkomst aan, maar bij weggaan werd jas niet aangegeven of verder geen aandacht aan gasten gegeven. En het was niet erg druk. Afhandelen van de kas was kennelijk belangrijker dan aandacht voor de gasten. Klein minpuntje.
Maar we komen zeker terug.
Lea L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima
dukaatje .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Van een lekkere lunch genoten bij de Overkant in Doorn.
Attente bediening. Ik naam een bruine boterhammen met overheerlijke zalm en mijn man een angus hamburger met frietjes. Leuke presentatie. Klein minpuntje, ik vond het nogal koud in het restaurant.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, lekkere salades voor de lunch!
aklok1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
eten zeer goed vriendelijk ontvangst tussen hoofd gerecht en na gerecht was te lang wachten terwijl het niet druk was stonden gezellig achter de bar te kletsen
Geraldini H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
er was een feestje boven daardoor was het in het restaurant erg rumoerig. Dat was niet plezierig
Misschien om dan geen bezoekers inzet restaurant te ont vangen
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De kaart was beperkt. De porties van de hoofdgerechten waren erg karig. Had als hoofdgerecht een slibtong besteld en kreeg een klein slibtongetje op bord met wat gepureerde wortel.
annekeijzer666 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
één van ons had schelvis besteld; dit was wel de kleinste portie die we ooit geien hebben. De ander wide graag een Angus burger geserveerd zónder spek, (eet geen varkensvlees) maar werd toch met spek geserveerd. Ook het dessert leverde wat moeilijkheden op. Mijn tafelgenoot milde graag een dessert met chocoladesaus i.p.v. witte mouse, maar dit was niet mogelijk, terwijl een ander dessert wél met cchocoladesaus geserveerd werd. Ondanks de kleine hindernissen hebben we toch smakelijk gegeten; het eten was goed bereid en smakelijk.
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Kleine zaak met prima ambiance. Wachttijden lang (1,5u tussen voor- en hoofdgerecht...). Dan het tussengerecht, is zelfs als zodanig wat karig voor €9,50 (één erg kleine, niet gefileerde slibtong met 1 spruitje en 1 kerstomaatje). De Angus-burger was op zich goed, maar met een saus die wel erg overheersend en afwijkend was en de smaak van het vlees volledig teniet deed. Broodje was melig en kruimelig. De Risotto was perfect en de wijnen prima. De bediening op zich was vriendelijk, maar onze indruk is dat er wel een eentje bij kan, vooral op een zaterdagavond. Aan het eind van de avond voldaan, maar zouden we weer gaan? Twijfel. De eigenaar moet een keuze maken: haute cuisine of een bistro. De mix nu klopt niet helemaal.
Rik N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn vergeten en moesten een uur wachten tot we onze bestelling kregen. Matige compensatie
michielriamuller .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima service, gastvrij en gezellig. Goede adviezen over de wijnen en gerechten. Je voelt je echt welkom.
Een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Dit restaurant doet mee met de AH-actie, vandaar voor dit restaurant gekozen.
We werden hartelijk ontvangen. Heerlijk gegeten (3-gangendiner)! Voor herhaling vatbaar!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en de bediening hield goed in de gaten of we nog voorzien waren van drank. Het eten is lekker en goed bereid, maar niet heel erg bijzonder.
Nicolienkok .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Leuke bediening,prima prijs kwaliteit .We hebben gebruik gemaakt van de AH actie,ruime keuze.Alles was naar tevredenheid
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ontvangst was stroef. Ondanks bijna leeg restaurant lang wachten maar wachten bleek het waard. Onverwachte kwaliteit van gerechten hoog op smaak. Wij komen terug naar hopen dan op iets vrolijker ontvangst!
Erica S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken
Het eten zag er verzorgd uit
Goede portie s je het genoeg niet overdreven veel maar wel genoeg
Ik had een slibtong en mijn man een broodje burger geen gewone maar black-angus lekkere rundvlees burger kwaliteit vlees
Ook het na gerecht was heerlijk de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam
En met een dieet willen ze ook met je mee denken
Super plek om te eten en waar voor je geld
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ik ben met mijn vriendin geweest met de AH actie. De gastheer heette ons zeer welkom en gaf ons een mooi tafeltje bij het raam. Hij was super attent en heel vriendelijk. De gerechten waren uitstekend en we werden zeker niet weggekeken toen we de laatste waren. Een echte aanrader.
F.P. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben hier gegeten na.v. de AH restaurantactie. De bediening was vriendelijk en er was genoeg te kiezen uit de menu-kaart. Mocht je willen afwijken van het actie-menu dan is dat mogelijk. Als je - net als wij - een "grote eter" bent dan kun je (uiteraard tegen bijbetaling) afwijken van het actie menu.
De gerechten waren mooi opgemaakt, de hoeveelheid vlees was prima, maar we vonden wel dat er (te) weinig groenten bij de gerechten werden geserveerd. De dikke frieten waren lekker.
Het dessert hebben we - in goed overleg met de bediening - op onderdelen aangepast aangezien ikzelf niet zo van chocolade ijs hou.