Over het restaurant Bistro de Overkant

Op de kaart van Bistro De Overkant vind je een mooie balans tussen moderne en klassieke gerechten geïnspireerd door de Franse keuken. Verse ingrediënten van hoge kwaliteit en een gepassioneerde kijk op koken zijn de uitgangspunten van de keukenbrigade. Door samen te werken met lokale leveranciers creëert de chef, Dave Abbing, eerlijke, verrassende en gewaagde smaakcombinaties. Naast de a-la-carte kaart serveren ze een 3, 4 of 5 gangen menu met daarin gewaagde maar culinaire gerechten.

Voor zijn gerechten maakt Dave gebruik van de mooiste seizoensproducten die zoveel mogelijk biologisch en lokaal worden verkregen. Laat je culinair verrassen door al het moois wat het seizoen ons biedt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro de Overkant

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00 uur
7 dagen geopend voor groepsreserveringen

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben hier verrassend lekker gegeten. Het viergangen verrassingsmenu is een echter aanrader. Zowel vis als vlees heerlijk klaar gemaakt, met originele smaken en fijne wijntjes erbij. Voor herhaling vatbaar.
Kees jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeer verrast door het heerlijke eten met bijpassende wijnen. Een geweldige valentijnsavond gehad in de overkant. We komen zeker terug om de rest van de kaart te ontdekken.
RietvT .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima vijfgangen menu gegeten met amuses en koffie. Mooie combinatie van smaken en gerechten met bijzondere wijnen. Gastvrije ontvangst en bediening. Wij komen zeker terug!!
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het restaurant ziet er mooie en knus uit. De bediening was heel behulpzaam en super vriendelijk. Hebben het 4 gangen verrassingsmenu gegeten. Was super lekker, zeker verassende combinaties en mooie bijpassende wijnen. Helemaal top dus!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer met een goede en vriendelijke bediening. Gaan zeker nog een keer terug
Annemieke F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeervol kleinschalig restaurant met fijne bediening. De proeverij was verrassend, afwisselend en erg smaakvol. Ook het bijpassende wijnarrangement was goed gekozen.
Janke V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ook een glutenvrije lunch was mogelijk en lekker!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Leuk en gezellig restaurant, eten is goed. Het duurt alleen lang voor ze langs komen voor drankjes, opnemen en uitserveren
maria.huijser .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Hartelijk ontvangen. Persoonlijke benadering. met onze wensen werd rekening gehouden. Het eten was lekker en van uitstekende kwaliteit en werd verzorgd opgediend.
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Bistro de Overkant! Er is meer dan genoeg keuze op de menukaart dus voor ieder wat wils. De service is goed, snel en erg gastvrij! Wij komen dus zeker terug!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De inrichting was sfeervol. De bediening vriendelijk en voorkomend en ook vlot. De hoofdgerechten waren met zorg klaar gemaakt. De vis smaakte heerlijk en de tournedos ook. Alleen de kipburgers voor de kinderen vielen tegen en smaakten minder lekker dan verwacht. Ik raad zeker aan om hier te gaan eten, maar dan alleen geen burger te bestellen.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gisteren mogen lunchen in de Overkant. Wat een super leuke tent. Eigenlijk was er maar 1 minpuntje en dat was dar het iets te koud was aan het raam. Verder super genoten. Heerlijke salade, super bediening en leuke plek. Van harte aanbevolen!
Isabelle G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Origineel, smakelijk en sfeervol diner Een groot compliment aan de keuken- en bedienend personeel voor een heerlijk diner. We kozen voor het 3-gangen menu, aangezien we een voorstelling geboekt hadden om 20.00 uur. De timing van het serveren van de gerechten was perfect. Het eten was heel goed gebalanceerd, heel smakelijk en met veel oog voor detail gedresseerd. Heel graag komen we nog eens terug. Een absolute aanrader.
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goed restaurant met goede bediening. Het eten smaakte prima. Wel enige opmerkingen. Bij de 'ribs' zat niet standaard een bordje om de botten op kwijt te kunnen en op het bord zelf was geen ruimte. Bij de 'krokante zalm' zat geen enkele garnituur. Een beetje groen(te) was welkom geweest. De porties van de 'parade van nagerechten' waren klein, zeker gezien de prijs.
G.L.M. K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lange wachttijd,om half zeven gereserveerd om kwart over 8 het voor gerecht,om kwart over 9 het hoofd gerecht,en om 5 voor 10 het nagerecht.Er weinig voor de prijs die we moesten betalen.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat was het weer super gezellig en wat was het eten weer goed verzorgd. Kortom genoten en dat ook nog met een heerlijk glas Armeense wijn. Top avond !!
Antoinettepr .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Kort na onze binnenkomst liep de zaak snel vol. Even hadden we het gevoel dat de drukte hen overviel. We bestelden onze drankjes, kregen de menukaart, waarbij een uitleg wel handig was geweest. We bestelden de 2-gangenproeverij. Van begin tot eind overtroffen alle gerechten onze verwachtingen. De zelfgemaakte tapenade, de ganzenlever, de eendenborst en de garnalen waren zalig. We namen er een cabernet sauvignon bij, die prima smaakte. De Overkant is een gezellig restaurant op een leuke plek in Doorn. Met ietwat meer aandacht voor de ontvangst was het een dikke tien geweest!
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor ons als vrij jong gezin is dit restaurant minder geschikt, ondanks de aanwezigheid van een apart deel op de kaart voor kinderen. Service en ontvangst is hartelijk maar ook niet echt attent. Het bijvullen van de glazen duurde bijvoorbeeld te lang. Verder was het eten lekker, maar wel vrij kleine porties. Vier gangen of meer is dan een aanrader, maar maakt het uit eten gelijk weer een stuk duurder.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op zaterdagavond gezellig gegeten met 5 personen bij De Overkant. Vriendelijke ontvangst in de verzorgd ogende eetruimte van de bistro. Prettige en vlotte bediening, mogelijk door de drukte gingen er wel een paar dingen fout maar niet erg storend. Het eten zag er mooi opgemaakt uit, met name het verrassingsmenu. Volgens zeggen krijgt iedere tafel een ander verrassingsmenu, compliment. Het verrassingsmenu en een vleesgerecht waren prima van smaak, een vegetarisch gerecht met geitenkaas daarentegen was drama. Het was erg vet en zout, alles lag al van tevoren op een broodje wat bij presentatie reeds volledig versopt was. Jammer want dat kan beter en slimmer. Prijs-kwaliteit verhouding is hier redelijk, kies je de juiste gerechten dan is het zelfs goed. Het restaurant ziet er leuk opgeknapt uit, het toilet is bij de opknapbeurt kennelijk vergeten (zit ik nu ineens bij de buren?).
Genieter15 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk eten met vriendelijk personeel en goede service. Niet de standaard gerechten maar heerlijke kleine gerechten van de proeverij-menu, (kun je voor kiezen) waardoor je meerdere dingen kunt proeven. En wat zijn ze heerlijk! Naast de smaak is ook de presentatie van het eten top! Zeker een aanrader.