Over restaurant Bistro de Overkant

Bistro de Overkant is een sfeervolle lokatie gelegen in het centrum van Doorn. Je kunt er in zeer gemoedelijke sfeer ontspannen en lekker eten en hiervoor hoef je niet diep in de buidel te tasten.

Ze werken hier uitsluitend met verse producten en de keukenbrigade prepareert nagenoeg alles zelf. Mocht je nog specifieke wensen hebben die je niet op de kaart aantreft, schroom dan niet om een van de medewerkers aan te spreken en je voorkeuren door te geven. Het streven is dat elke gast die bij De Overkant eet; moet kunnen genieten van zijn maaltijd, in een entourage van huiselijke warmte! Probeer vooral de flammkuchen, dé specialiteit van het restaurant!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro de Overkant

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gisteren mogen lunchen in de Overkant. Wat een super leuke tent. Eigenlijk was er maar 1 minpuntje en dat was dar het iets te koud was aan het raam. Verder super genoten. Heerlijke salade, super bediening en leuke plek. Van harte aanbevolen!
Isabelle G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Origineel, smakelijk en sfeervol diner Een groot compliment aan de keuken- en bedienend personeel voor een heerlijk diner. We kozen voor het 3-gangen menu, aangezien we een voorstelling geboekt hadden om 20.00 uur. De timing van het serveren van de gerechten was perfect. Het eten was heel goed gebalanceerd, heel smakelijk en met veel oog voor detail gedresseerd. Heel graag komen we nog eens terug. Een absolute aanrader.
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goed restaurant met goede bediening. Het eten smaakte prima. Wel enige opmerkingen. Bij de 'ribs' zat niet standaard een bordje om de botten op kwijt te kunnen en op het bord zelf was geen ruimte. Bij de 'krokante zalm' zat geen enkele garnituur. Een beetje groen(te) was welkom geweest. De porties van de 'parade van nagerechten' waren klein, zeker gezien de prijs.
G.L.M. K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lange wachttijd,om half zeven gereserveerd om kwart over 8 het voor gerecht,om kwart over 9 het hoofd gerecht,en om 5 voor 10 het nagerecht.Er weinig voor de prijs die we moesten betalen.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat was het weer super gezellig en wat was het eten weer goed verzorgd. Kortom genoten en dat ook nog met een heerlijk glas Armeense wijn. Top avond !!
Antoinettepr .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Kort na onze binnenkomst liep de zaak snel vol. Even hadden we het gevoel dat de drukte hen overviel. We bestelden onze drankjes, kregen de menukaart, waarbij een uitleg wel handig was geweest. We bestelden de 2-gangenproeverij. Van begin tot eind overtroffen alle gerechten onze verwachtingen. De zelfgemaakte tapenade, de ganzenlever, de eendenborst en de garnalen waren zalig. We namen er een cabernet sauvignon bij, die prima smaakte. De Overkant is een gezellig restaurant op een leuke plek in Doorn. Met ietwat meer aandacht voor de ontvangst was het een dikke tien geweest!
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor ons als vrij jong gezin is dit restaurant minder geschikt, ondanks de aanwezigheid van een apart deel op de kaart voor kinderen. Service en ontvangst is hartelijk maar ook niet echt attent. Het bijvullen van de glazen duurde bijvoorbeeld te lang. Verder was het eten lekker, maar wel vrij kleine porties. Vier gangen of meer is dan een aanrader, maar maakt het uit eten gelijk weer een stuk duurder.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op zaterdagavond gezellig gegeten met 5 personen bij De Overkant. Vriendelijke ontvangst in de verzorgd ogende eetruimte van de bistro. Prettige en vlotte bediening, mogelijk door de drukte gingen er wel een paar dingen fout maar niet erg storend. Het eten zag er mooi opgemaakt uit, met name het verrassingsmenu. Volgens zeggen krijgt iedere tafel een ander verrassingsmenu, compliment. Het verrassingsmenu en een vleesgerecht waren prima van smaak, een vegetarisch gerecht met geitenkaas daarentegen was drama. Het was erg vet en zout, alles lag al van tevoren op een broodje wat bij presentatie reeds volledig versopt was. Jammer want dat kan beter en slimmer. Prijs-kwaliteit verhouding is hier redelijk, kies je de juiste gerechten dan is het zelfs goed. Het restaurant ziet er leuk opgeknapt uit, het toilet is bij de opknapbeurt kennelijk vergeten (zit ik nu ineens bij de buren?).
Genieter15 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk eten met vriendelijk personeel en goede service. Niet de standaard gerechten maar heerlijke kleine gerechten van de proeverij-menu, (kun je voor kiezen) waardoor je meerdere dingen kunt proeven. En wat zijn ze heerlijk! Naast de smaak is ook de presentatie van het eten top! Zeker een aanrader.
Genieter15 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Gisteravond onverwacht uiteten.
Het dorp was in de restaurants redelijk uitgestorven maar bij de overkant was het gezellig druk.
Aangeschoven en heerlijk gegeten, leuke en snelle bediening. Eten verrassend en lekker.

Soms bijzondere combi's op de kaart maar een beetje uitdaging is altijd leuk
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Met het gezin hier gegeten. Super gezellig. Heerlijk eten. Vlees was perfect. Niet van die belachelijke grote porties maar precies goed! Oké bord leeg maar voldoende. Aanrader om te gaan eten. Prijs kwaliteit meer dan voldoende!!
MEBJ .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben zojuist heerlijk gegeten bij Bistro de Overkant. Heerlijk eten, superaardige bediening en een gezellige ambiance. Het was top!
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Voortzetting van Plein 6! Op het terras altijd herrie! Huiswijnen ok! Voorgerechten, Thaise soep en tonijn redelijk! Hoofdgerechten Surf & Turf en Tonijn redelijk! Niet bijzonder maar prijs, kwaliteit redelijk in evenwicht!
André H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten
Ondanks het slechte weer toch op het terras gegeten.
Bediening gaf uitleg over de gerechten en was vriendelijk en behulpzaam
Vooral de risotto met oude kaas was mijn favoriet.
Aarninkhof .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben met onze twee kinderen heerlijk gegeten bij dit redtaurant. Er staat zoveel lekkers op de kaart; het was moeilijk kiezen. Mooie en smaakvolle gerechten en een zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Claudette B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gezellig informeel restaurant. Vriendelijke en vrolijke bediening, het eten was heerlijk en mooi klaargemaakt! De bistro zit op een leuke locatie met terras en een gezellige serre bij minder weer!
Iwe .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na een pittige wandeling neergestreken op het terras van De Overkant in Doorn en een Entrecote besteld. Ik heb lang niet een zo perfect gebraden vlees gegeten, echt een aanrader.
Het enige minpuntje was dat wij de gepofte aardappel niet om mochten ruilen voor frites, maar die tegen bijbetaling extra moesten bestellen. Maar de vriendelijke jonge ober liet ons dit ongemak snel vergeten.
16 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vandaag met zijn zevenen wezen eten !! Het was wederom heerlijk de mannen hadden de tomahawk wij de house steak de overkant heerlijk allemaal vooral de pepersaus .
Als toetje hadden we de proeverij van de chef
Kort samen gevat wederom super.
A M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met een groep van 8 personen gegeten. Eerst drankje op het terras, gezellig maar nadeel is wel dat er veel verkeersherrie is. Je kon elkaar moeilijk verstaan. Binnen gegeten, uitstekende (Armeense) wijn, Surf&Turf, Angus Bavette, Ribs. Echt heel goed eten, alleen waren de porties niet al te groot, je moet geen grote eter zijn. Personeel is heel vriendelijk, echter niet altijd even allert waardoor we vrij lang moesten wachten voor we onze bestelling konden doorgeven (enzo ook voor het dessert). Ondanks de kanttekeningen vind ik 'de overkant' een echte aanrader, we komen er zeker nog een keer terug. Al hopen we wel dat de porties dan iets groter zijn.