Bistro De Oale Sté

Holterweg 116 7441 DK Nijverdal Nederland Kaart

Over restaurant Bistro De Oale Sté

Ontspannen in een bosrijke omgeving

Bistro de Oale Ste ligt aan het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. De historische spanten van de Oale Ste geven extra sfeer aan het interieur. Toch zijn het de gerechten en de vriendelijke bediening die je voorgoed bijblijven. Verse streekproducten, smaakvolle wijnen en persoonlijke aandacht, het ideale recept voor een geestelijke en lichamelijke energie boost.

Meer informatie over restaurant Bistro De Oale Sté

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
Vanaf 22 oktober 2016 t/m 31 maart 2017 zijn wij gesloten als restaurant,wij zijn in die periode wel geopend voor feesten en partijen op afspraak vanaf 35 personen. Informeer naar de mogelij

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op een warme zaterdagavond met familie (en aantal kinderen) bij dit restaurant gegeten. Er was een grote tafel voor ons gereserveerd op het terras en er waren speeltoestellen vlakbij, dus wij en de kinderen vermaakten ons prima.
We bestelden brood met dip als starter, helemaal prima en hier werd goed van gegeten. Omdat de voorgerechten wat tegenvielen voor mij (alleen maar soep of salade), heb ik deze overgeslagen. Voor het hoofdgerecht koos ik voor de tortellini met ricottakaas en spinazie. De smaak was hiervan goed, maar niet bijzonder. Volgens mij liggen de specialisatie van de kok ergens anders, want de andere gasten waren zeer te spreken over de hoofdgerechten, met name de rib-eye. Helaas was de kok wel een hoofdgerecht van een kind vergeten, waardoor deze langer moest wachten op zijn eten. Met kleintjes aan tafel was dit niet heel bevoordelijk.
Als dessert bestelde ik een koffie met lekkernijen, waarvoor ik (heel prettig) ook een cappuccino mocht bestellen. De etagere die ik geserveerd kreeg, was gevuld met bon-bon's, koffieboontjes, petit-fours e.d. Helaas was dit teveel en kreeg ik het niet op, maar het smaakte me prima! Gelukkig was de rest van mijn gezelschap zo lief om mij te helpen ermee.
De meiden in de bediening waren soms lastig te wenken als je iets wilde bestellen. Ze kwamen soms op mij wat onverschillig over, ze waren wel vriendelijk, maar niet meer dan dat.
Binnen in het restaurant was een grote groep aan het dineren (lopend buffet), dus ik heb weinig van de sfeer in het restaurant mee gekregen. Wel leek het mij aardig donker binnen, maar dat kwam misschien door het mooie weer buiten.
De prijs/kwaliteit verhouding voor het eten is oké. Het is gemiddeld, je eet prima voor een prima bedrag, maar het restaurant blinkt nergens echt in uit. Voor mij leuk om een keer gegeten te hebben, maar dat is het.
SimooNT88 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Een gezellige sfeervolle omgeving. Het personeel is erg vriendelijk en netjes. Gemoedelijke sfeer. Het eten was weer heerlijk! Genoeg keuze. Als hoofdgerecht voor de 2e keer duet van kalf besteld, en verrast doordat ik nu iets anders op mijn bord kreeg dan de vorige keer. Maar even lekker :-) Echt een aanrader om hierheen te gaan!
JvdKn .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vanavond gegeten bij bistro de oale ste, en we gaan toch niet lekker naar huis. Avond begon veelbelovend, bij het reserveren werd voor ons zowel een tafeltje binnen als buiten gereserveerd. Hartelijke ontvangst, lekker Twents bier van de tap en een fijne huiswijn. Van het huis een broodje met lekkers, ook dik in orde. Bij het serveren serveren van hoofdgerecht bleek dat kinderpannekoek zwart aan de randen was. Serveerster deed niets met opmerking. Spare Ribs waren overheerlijk, hamburger oké. Salade zonder dressing en dus niet smakelijk. Om een drankje moesten we zelf vragen. Verrast door het onweer haasten wij ons met baby en peuter naar binnen. Personeel keek toe hoe wij 3 keer heen en weer liepen om borden en drankjes binnen te krijgen, teleurstellend. Daarna bijna 20 min moeten wachten om serveerster aan tafel te krijgen voor dessertkaart, ondanks herhaaldelijk zwaaien naar de bardame. Toen maar opgegeven en de rekening gevraagd. Was het naar wens? Nee dus. Er werd ons keurig een kop koffie van het huis aangeboden maar inmiddels was het ruimschoots bedtijd voor de oudste. Serveerster zei dat we om een nieuwe pannenkoek hadden mogen vragen, maar van collega kwam geen respons tijdens het uitserveren. Kortom; wij gaan teleurgesteld naar huis. En zoeken de rest van de vakantie een ander restaurant.
Kamentaart .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Ideaal voor gezinnen! Er is keuze in kindermenus en ze kunnen in de binnen- en buitenspeeltuin bij het restaurant heerlijk spelen. Ook het vegetarische hoofdgerechten was uitstekend bereid.
Elard V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Voor een lunchadres in de buurt van onze vakantiebestemming kwamen we in de Oale ste uit. Mijn vrouw vroeg of onze twee Beagles mee naar binnen mochten. De eigenaar deed hier zeer moeilijk over en was verre van vriendelijk. Op zichzelf is dat zijn goedrecht, maar toen we ze toch mee naar binnen mochten nemen en de zaak bleek nagenoeg (op één gezelschap van drie personen na) leeg, vonden we dit toch wel vreemd. We zette ons maar over het voorval heen en werden verder bediend door een vriendelijke dame. Binnen was het wel heel erg donker. In de winter misschien sfeervol, maar in de zomer voelt dat toch even wat anders aan. Als lunchgerecht nam mijn vrouw een stokbroodje zalm en ikzelf nam de boerenomelet. Het broodje zalm was lekker met uitzonderlijk dikke plakken zalm met een lekkere salade. Mijn boerenomelet was ook lekker. Alleen de paprika was wat van de boerensnijwijze. Dat had wat mij betreft wat fijner gemogen. De omelet werd geserveerd op drie sneden bruine tijgerbruin. Waarom niet een paar sneden lekker oerbrood of streekbrood? Dat maakt het net wat smakelijker. De dressing van de salade die erbij gegeven werd was helaas niet lekker.
Elsewine R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Wij maakten een fietstocht en besloten hier te dineren. Vanwege het warme weer een maaltijd salade met frietjes. In tijden niet zo'n heerlijke, goed gevulde salade gegeten!
Heerlijk met noten, pijnboompitten, zongedroogte tomaten en vis. Prachtig opgemaakt in een leuk rond bord. De frietjes waren goed warm, en leuk detail: himalayazout erbij op tafel in plaats van wit keukenzout.
De bediening is uitstekend! vriendelijk en snel, en komt op het juiste moment nog even langs of alles naar wens is.
Ernst Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
In een mooie sfeer met uiterst vriendelijk personeel heerlijk gegeten. Het zomermenu, kalfsoester op asperges, was heerlijk te noemen.
Eten met zorg bereid en in combinatie met heerlijke wijnen een echt genot.
Een regelrechte aanrader!!
Aanstoot .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
wat een aanrader deze bistro, gezellig, goede menukaart en een prima service door de vlotte bediening. gezellig met vrienden daar geweest voor een leuk avondje uit. wij komen zeker nog eens terug.
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Tijdens mijn verblijf op de Camping, hier met nog een stel gegeten. Mijn vrouw had de mosterdsoep 8, de biefstuk 9 en geen nagerecht, ik de uiensoep 6-, varkenshaas 7, ijs, slagroom met karamel 9. Bediening is zeer vriendelijk, kok is ook eigenaar.
Decor binnen is heel gezellig en warm, buiten is een groot terras waar met mooi weer ook heerlijk genieten is. Vreemd dat niet meerdere campinggasten over deze Bistro een recensie hebben geschreven.
Eb D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Een goed gevulde lunchkaart met uitstekende producten. Aanrader: de boerentosti en de tomtaatsoep met spekjes.
Voor een bezoek aan dit restaurant voor een diner maak ik binnenkort tijd voor vrij.