Bistro De Loep

Potdijk 8 7475 SL Markelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro De Loep

Woensdag tot/met zondag 16.00 tot 22.00
Maandag en dinsdag gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Loep

kwaliteitsfreak .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Lekker gegeten op het terras van De Loep. Als appetizer kregen we vers stokbrood en lekkere olijfjes. Ik had Gekheid op een stokje, een spies met heerlijke stukken kip in een zalige pindasaus.Mijn man en mijn tante kozen voor de zalm, ook heel lekker. Groenten en aardappeltjes werden in leuke schaaltjes opgediend. Koffie met verse koekjes en chocolade koffieboontjes toe. De bediening is heel vriendelijk en vraagt regelmatig of alles naar wens is.
Binnen ziet het restaurant er ook heel gezellig uit. Voor herhaling vatbaar!
HenkSmul .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Prima service; zelfs bij enig rumoer werd op ons verzoek het geluid met 'een trucje' gedempt. Goede adviezen over wijn-spijs-combinaties en zorgzame, attente aandacht van het personeel. Gevarieerde kaart; verrassend goede kwaliteit. Eendenborst, biefstuk en vis waren alle naar wens. Vooraf aspergesoep en als dessert prachtige opgemaakte bokaal met ijsvariaties. En kletskop met ijs. Brede wijnkeuze.
Artje .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Weer een heerlijke avond gehad bij De Loep. Het is altijd goed en lekker. Deze keer gekozen voor het het 5 gangen verrassingsmenu en wat was dat lekker!

Kies de Rioja, op advies van Raymond, en je hebt een top wijntje bij je eten. Prima prijs kwaliteit verhouding en ze zullen je nooit in de steek laten bij de Loep.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Deze gezellige bistro aan de rand van Markelo heeft een gevarieerde kaart. Vriendelijk personeel geeft je een echte gastbeleving. De prijs kwaliteit verhouding van de aangeboden gerechten zijn prima. Een heerlijk culinair avondje uit. Dank voor jullie gastvrijheid.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Bij dit restaurant aan de rand van markelo gelegen werden wij gastvrij ontvangen , het voorgerecht en hoofdgerecht was gezien de prijskwaliteitsverhouding goed te noemen , de hoeveelheden waren meer dan voldoende en de wijze van bediening uitstekend , wij voelden ons hier echt gast .Een aanrader waar je gratis kunt parkeren en goed kunt eten
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Bijzonder lekker gegeten. Duurde even voor we onze bestelling konden doen maar vanaf dat moment geen klagen.

Eten was erg goed, heerlijk mals vlees, mooie bijgerechten en uitstekende desserts. De bediening was vlot en correct.
Johan .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Gisteren overheerlijke gerechten met asperges gegeten. De ossobuco smaakte goed! Als voorgerecht hebben we Coppa di. Parma gehad, de combinatie van ham, asperges en geitenkaas is een uitstekende keuze.
Wij komen hier zeker terug!
Annuska G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
We hebben matig gegeten bij de Loep. Er werd niets extra's gedaan terwijl bekend was dat we een jubileum hadden te vieren. De huiswijn is duur, steaks waren niet gaar en de mayonaise werd zelfs op de rekening gezet. Aardappeltjes waren droog.
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Mooi in het bos gelegen wat simplistisch gebouwtje maar wel met een mooi terras waar je zomers buiten kunt eten.
Carpacio is heerlijk en goed in verhouding met de prijs.
De hoofdgerechten vindt ik persoonlijk gezien de ambianse ietsjes aan de hoge kant.
Persoonlijk heb ik een hekel aan menu kaarten waar alle gerechte zogenaamd grappige namen hebben zoals "galgenmaal" of "alle gekheid op een stokje". Maar de kwaliteit is goed en daar gaat het om.
Een gezellige avondje uit eten binnen trendy buiten terras.
Hans1937 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
We hebben er heerlijk van de zonnevis gegeten, en (net zo belangrijk) uiterst vriendelijk bediend. De ligging is even zoeken, maar mijn tomtom bracht me er feilloos heen. De verzorging is werkelijk perfect. Heerlijk buiten gezeten i.v.m. de warmte, maar onder een dicht bladerdak.