Bistro De Leckernij Oosterhout

Klappeijstraat 17 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

Bij Bistro De Leckernij ben je 7 dagen per week welkom voor gezelligheid en wat lekkers van de kaart. Het Brabantse land is niet alleen gezellig, maar ook heel vruchtbaar. Ook daar maakt Bistro De Leckernij graag gebruik van. Op je bord vind je veel ingrediënten die uit de omgeving komen. Er zijn een paar uitzonderingen. Het wild bijvoorbeeld, dat is in de Ardennen en in Schotland in grotere getale aanwezig dan in de Brabantse polders. En lekker dat het is!

Meer informatie over restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

Maandag t/m zaterdag 17.00 - 22.00 uur
Zondag 14.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

Rien N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede kwaliteit eten. Hebben op ons gemak met vrienden kunnen dineren. Het was er erg koud (door een storing zei men). Men had dit wel enigzins mogen compenseren d.m.v. een warm bakje koffie, of minimaal een excuus.
Verder erg rumoerig "dankzij" een ouderpaar dat het schijnbaar normaals vond dat hun kinders in de speelhoek het plezier van vele gasten verpestte.
Jammer, maar na twee goede avonden, en helaas deze ervaring, zoeken wij toch een ander restaurant voor een volgend etentje.
Personeel vriendelijk.
E.M. H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goed eten, fijne sfeer en goed betaalbaar. Boek altijd onder de familienaam Hamers.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles was zeer goed maar te koud binnen.
Nicoline K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor het eerst hier nav goede recensies, We moesten in de andere zaal zitten, het was steenkoud, gevraagd of het wat warmer kon, ging niet. Ook lang moeten wachten, voorgerecht matig, hoofdgerecht (draadjesvlees) niet warm genoeg en zonder smaak, bonk vlees, geen mooie bruine kleur en nauwelijks kruiden. Hier gaan we echt nooit meer heen!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Teleurstellend avond helaas. De tafelverlichting is sfeerloos en diffuus, heel vervelend en bepaald niet romantisch of sfeer verhogend. Het was daarnaast erg koud in het restaurant, zo erg dat we ons niet konden ontspannen. De gerechten waren matig van kwaliteit en inspiratieloos opgediend. Personeel was niet attent, nam geen bestelling op voor drank als we er niet zelf om vroegen, lege borden bleven erg lang op tafel staan. We bevelen dit restaurant niet aan.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijk personeel, eten was prima op smaak en bij het hoofdgerecht kregen we frietjes en aardappeltjes met een salade, de hemelse modder was lekker alleen wel wat veel. Restaurant is gezellig ingericht echter hing er een beetje vreemde geur en was het vrij koud.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten! Een aanrader!!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker gegeten, goede service en geen lange wachttijd.
Voor herhaling vatbaar.
Lian L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was er zeer goed!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ondanks dat we via Iens gereserveerd hadden en hiervan een bevestigings-sms hadden, was de reservering niet bekend bij aankomst, maar gelukkig kregen we een tafel en was het personeel heel vriendelijk. Boven onze tafel hing een enorme felle lamp wat de sfeer geen goed deed. De inrichting was verder wel mooi. We kregen een amuse wat ik altijd erg waardeer. Ik vond hem alleen niet heel lekker. Het leek een hap hele simpele krabsalade zoals je bij de supermarkt koopt.Qua voorgerecht had ik het herfstbordje waarbij je 3 kleine gerechtjes kreeg. 2 daarvan waren erg lekker, maar het pompoensoepje vond ik minder, want daarbij verwacht ik een gebonden soep en het was een bouillon die ik niet bijzonder van smaak vond. Met het hoofdgerecht had ik draadjesvlees genomen die best groot was, maar heel erg droog en stug, maar het was dan ook mager draadjesvlees. De jus ervan was lekker. De ossenhaaspuntjes van mijn vriend waren wel goed. De dame blanche was erg eenvoudig op een lelijk ouderwets bord met jaren 80 kleuren.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben allemaal heerlijk gegeten en de borden zagen er erg verzorgd uit!!!!!!!!!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten , vriendelijke dame die het rest in haar eentje perfect bestierde ???? Vriendelijk en zeer gastvrij. Voor mij de 2 e keer en zeker niet de laatste keer
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Biefstukjes. Perfect.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben dezelfde avond en op hetzelfde moment als Patrick V bij de Leckernij gegeten.
Mijn vismenu was uitstekend en de mosselen van mijn vrouw ook.
Ondanks het feit dat PatrickV met aanhang de sfeer voor zichzelf probeerden te claimen, zal ik maar zeggen, heeft de bediening zich voorbeeldig en correct gedragen. Complimenten !!!
Ik hoop dat PatrickV en aanhang alsnog hun diner hebben betaald. Met onze twee dinerkaarten konden wij nl wel probleemloos betalen.
Nog een advies aan PatrickV: In NL hoor je te allen tijde een legitimatiebewijs bij je te hebben.
Wij komen gauw weer bij jullie eten.
Jan en Karin L.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heb nog nooit zo slecht gegeten.
Het voorgerecht was goed te doen.
Het hoofdgerecht was een drama. Rabarbercompote van het huis was een een rood gekleurd vloeistof met veel kaneel.
Over de biefstuk zat zoveel kalfsjus dat alles op het bord hetzelfde smaakte.
Heilbotfilet gebakken als een lekkerbek , ( en volgens mij had de visser hem terug moeten gooien want hij was onder de maat)
Schaaltje salade was een hoop dressing met 4 plakjes komkommer.
Maar ook een compliment voor de CHEF kok.... de frietjes waren keurig gebakken.
Nagerecht weet ik niet, toen waren wij al gevlucht.
Beste Patrick en Corrie Vugt,
Jammer alsnog deze recensie te lezen nadat u inderdaad letterlijk bent gevlucht en niet heeft afgerekend.
Wij hebben er alles aan gedaan om het op te lossen en tussendoor gevraagd of het naar wens was. Wij begrijpen uw klachten niet, maar u wilde ook met helemaal niks meewerken. Zeer jammer.
Celine Lagarde, Bistro de Leckernij Oosterhout
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Bediening is zeer netjes en correct. Tempo is goed. Kwaliteit is prima, ook van goedkoop menu. Qua inrichting en sfeer zou ik wat echte planten aanbevelen i.p.v. namaak.
Ginger W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten was voldoende, carpaccio leek uit de vriezer te komen garnering was flauw. Vlees was niet top gebakken. Sfeer en service waren wel top!
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was heerlijk. En dan voor die prijs
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
zijn vaste gast in Kaatsheuvel nu in Oosterhout en volgens verwachting prima.
lekker buiten gegegeten met een supergastvrouw Celine,alles naar wens,tot een volgende keer,
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellige leuke tent, goed eten met verse groenten, leuk opgediend, aardig personeel, gaan er zeker een keer terug.