Bistro De Leckernij Oosterhout

Klappeijstraat 17 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

Bij Bistro De Leckernij ben je 7 dagen per week welkom voor gezelligheid en wat lekkers van de kaart. Het Brabantse land is niet alleen gezellig, maar ook heel vruchtbaar. Ook daar maakt Bistro De Leckernij graag gebruik van. Op je bord vind je veel ingrediënten die uit de omgeving komen. Er zijn een paar uitzonderingen. Het wild bijvoorbeeld, dat is in de Ardennen en in Schotland in grotere getale aanwezig dan in de Brabantse polders. En lekker dat het is!

Meer informatie over restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

dinsdag t/m zaterdag 17.00 - 22.00 uur
Feestdagen en Zondag 14.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

Ine S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Door deze keuzes te lage beoordeling Eten was heerlijk, wel erg groteporties.maar prijs is zeker niet duur . Voor ons is de kwaliteit van het eten belangrijker dan inrichting en sfeer. Ook de wachttijd was prima maar dat kan je niet invullen
Cornelia V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Gezellig,goede sfeer en prettige bediening.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug. Echt een aanrader
Marjorie G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Volgorde van bediening was niet in overeenstemming met volgorde van binnenkomst.
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer kindvriendelijk, goed eten, vriendelijke en snelle bediening. Grote speelhoek, apart kinder menu, gratis biologisch ‘potje’ voor de allerkleinsten. Ik miste wel plastic bord/beker, nu kregen we glas en steen.
Jeanine G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Fijne plek, heerlijk eten, vriendelijk personeel en voor een goede prijs!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het is prima eten buiten gewoon goed bediening goed je zit lekker rustig de sfeer is geweldig we komen zeker terug en de prijs is prima.ik zou zeggen gewoon door gaan .
anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
het was erg rustig op het einde van de avond 21.00 uur wij alleen wij er nog maar, het was er koud binnen. de bedienig was heel vriendelijk en behulpzaam het eten was heerlijk, dus we hebben een geslaagde avond gehad.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij gaan regelmatig uit eten en zochten iets nieuws. De naam was ons onbekend, maar al snel toch weer vertrouwd toen we voor de deur stonden. Voortreffelijke keuze is zowel het Bistro als het het wintermenu. Ook a la carte ruim aanbod. Vooral, na het genot van een overheerlijke maaltijd, viel de rekening ons 100% mee. Een aanrader.
John P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Zeer goede prijs-/kwaliteitverhouding. Wij hadden gekozen voor het Bistromenu. Kan het restaurant aanbevelen. Komen hier zeker nog een keer terug.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Celine is fantasttisch
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel lekker gegeten voor een leuke prijs.zeer vriendelijk personeel.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Smaken van de verschillende gerechten erg vlak
Rien N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede kwaliteit eten. Hebben op ons gemak met vrienden kunnen dineren. Het was er erg koud (door een storing zei men). Men had dit wel enigzins mogen compenseren d.m.v. een warm bakje koffie, of minimaal een excuus.
Verder erg rumoerig "dankzij" een ouderpaar dat het schijnbaar normaals vond dat hun kinders in de speelhoek het plezier van vele gasten verpestte.
Jammer, maar na twee goede avonden, en helaas deze ervaring, zoeken wij toch een ander restaurant voor een volgend etentje.
Personeel vriendelijk.
E.M. H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goed eten, fijne sfeer en goed betaalbaar. Boek altijd onder de familienaam Hamers.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles was zeer goed maar te koud binnen.
Nicoline K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor het eerst hier nav goede recensies, We moesten in de andere zaal zitten, het was steenkoud, gevraagd of het wat warmer kon, ging niet. Ook lang moeten wachten, voorgerecht matig, hoofdgerecht (draadjesvlees) niet warm genoeg en zonder smaak, bonk vlees, geen mooie bruine kleur en nauwelijks kruiden. Hier gaan we echt nooit meer heen!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Teleurstellend avond helaas. De tafelverlichting is sfeerloos en diffuus, heel vervelend en bepaald niet romantisch of sfeer verhogend. Het was daarnaast erg koud in het restaurant, zo erg dat we ons niet konden ontspannen. De gerechten waren matig van kwaliteit en inspiratieloos opgediend. Personeel was niet attent, nam geen bestelling op voor drank als we er niet zelf om vroegen, lege borden bleven erg lang op tafel staan. We bevelen dit restaurant niet aan.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijk personeel, eten was prima op smaak en bij het hoofdgerecht kregen we frietjes en aardappeltjes met een salade, de hemelse modder was lekker alleen wel wat veel. Restaurant is gezellig ingericht echter hing er een beetje vreemde geur en was het vrij koud.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten! Een aanrader!!