Bistro De Leckernij Oosterhout

Klappeijstraat 17 4901 HD Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

Bij Bistro De Leckernij ben je 7 dagen per week welkom voor gezelligheid en wat lekkers van de kaart. Het Brabantse land is niet alleen gezellig, maar ook heel vruchtbaar. Ook daar maakt Bistro De Leckernij graag gebruik van. Op je bord vind je veel ingrediënten die uit de omgeving komen. Er zijn een paar uitzonderingen. Het wild bijvoorbeeld, dat is in de Ardennen en in Schotland in grotere getale aanwezig dan in de Brabantse polders. En lekker dat het is!

Meer informatie over restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

Maandag t/m zaterdag 17.00 - 22.00 uur
Zondag 14.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Leckernij Oosterhout

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten , vriendelijke dame die het rest in haar eentje perfect bestierde ???? Vriendelijk en zeer gastvrij. Voor mij de 2 e keer en zeker niet de laatste keer
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Biefstukjes. Perfect.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben dezelfde avond en op hetzelfde moment als Patrick V bij de Leckernij gegeten.
Mijn vismenu was uitstekend en de mosselen van mijn vrouw ook.
Ondanks het feit dat PatrickV met aanhang de sfeer voor zichzelf probeerden te claimen, zal ik maar zeggen, heeft de bediening zich voorbeeldig en correct gedragen. Complimenten !!!
Ik hoop dat PatrickV en aanhang alsnog hun diner hebben betaald. Met onze twee dinerkaarten konden wij nl wel probleemloos betalen.
Nog een advies aan PatrickV: In NL hoor je te allen tijde een legitimatiebewijs bij je te hebben.
Wij komen gauw weer bij jullie eten.
Jan en Karin L.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heb nog nooit zo slecht gegeten.
Het voorgerecht was goed te doen.
Het hoofdgerecht was een drama. Rabarbercompote van het huis was een een rood gekleurd vloeistof met veel kaneel.
Over de biefstuk zat zoveel kalfsjus dat alles op het bord hetzelfde smaakte.
Heilbotfilet gebakken als een lekkerbek , ( en volgens mij had de visser hem terug moeten gooien want hij was onder de maat)
Schaaltje salade was een hoop dressing met 4 plakjes komkommer.
Maar ook een compliment voor de CHEF kok.... de frietjes waren keurig gebakken.
Nagerecht weet ik niet, toen waren wij al gevlucht.
Beste Patrick en Corrie Vugt,
Jammer alsnog deze recensie te lezen nadat u inderdaad letterlijk bent gevlucht en niet heeft afgerekend.
Wij hebben er alles aan gedaan om het op te lossen en tussendoor gevraagd of het naar wens was. Wij begrijpen uw klachten niet, maar u wilde ook met helemaal niks meewerken. Zeer jammer.
Celine Lagarde, Bistro de Leckernij Oosterhout
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Bediening is zeer netjes en correct. Tempo is goed. Kwaliteit is prima, ook van goedkoop menu. Qua inrichting en sfeer zou ik wat echte planten aanbevelen i.p.v. namaak.
Ginger W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten was voldoende, carpaccio leek uit de vriezer te komen garnering was flauw. Vlees was niet top gebakken. Sfeer en service waren wel top!
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was heerlijk. En dan voor die prijs
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
zijn vaste gast in Kaatsheuvel nu in Oosterhout en volgens verwachting prima.
lekker buiten gegegeten met een supergastvrouw Celine,alles naar wens,tot een volgende keer,
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellige leuke tent, goed eten met verse groenten, leuk opgediend, aardig personeel, gaan er zeker een keer terug.
Brigitt V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten, gezellig sfeer en hele vriendelijke en leuke bediening!!
Absoluut een aanrader!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige bediening. We zijn nu voor de 3e keer geweest en komen er vast wel weer eens terug.
Colinda K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hebben lekker buiten gezeten (ziet er gezellig en knus uit) en heerlijk gegeten... Leuke en vriendelijke bediening dus echt een aanrader.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuk restaurant lekker eten een dikke tien goede prijzen.
M.J C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een gezellig restaurant met een kaart waar je niet uit kunt kiezen, zoveel lekkere gerechten staan er op. Ik had aspergesoep vooraf, daarna de mixed grill en toe de hemelse modder. Pprima gegeten.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten.heel vriendelijke bediening.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Hoge tafels met krukken en gewone lage tafels met stoelen.we wilden niet op krukken zitteń en zaten daardoor helemaal alleen in een apart gedeelte,omdat de andere lage tafels al bezet waren.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Jammer dat je bij een menu,als je geen ijs wilt maar capachino 50 eurocent extra moet betalen.
Dit gaat nergens over,geef klanten wat ze willen,en reken dat gewoon door zonder die paar centen extra.
Mary S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk eten, goede bediening en een gezellige sfeer
Conzuela L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer is erg aangenaam en goede gezellige bediening. Top gaan zeker weer een keer.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima ontvangst ! Nette bediening en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.
Ook toen er een communicatie stoornis was mbt een hoofdgerecht werd dat prima samen opgelost. Kortom aanrader voor iedereen en betaalbaar.