Bistro De Landbouw

Voorweg 102 3233 SL Oostvoorne Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro De Landbouw

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij zijn vrijdag met vrienden in de bistro geweest,Het was in 1 woord geweldig! Vriendelijke bediening het eten was super en mooie opgemaakte borden! een aanrader wij gaan zeker nog een keer heen!
Gerben08 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Op advies zijn we bij deze locatie terecht gekomen, wat een plezierige verrassing is deze
"bistro"..... Prima bereikbaar, ruim parkeergelegenheid, mooi pand. Heel prettig ontvangst, uitermate beleefd personeel, prettig advies bij de kaart, zeer snelle service. De avond ervoor telefonisch gereserveerd, lijkt wel nodig, gezien op deze doordeweekse dag, de ruimte bijna helemaal vol is. Menukaart is erg ruim qua keuze, extra kaarten voor bijvoorbeeld zomer- en weekend menu's. Heerlijk gegeten voor een heel prettige prijs(1 maal zeetong, 1 maal eendeborst). Later op de avond is het, waar wij zaten(helemaal achterin de locatie) behoorlijk warm geworden, door de drukte, en het geluid..... Mensen schijnen aan tafel allemaal steeds harder te moeten praten..., je kan elkaar aan de tafel met moeite verstaan. Dit ligt uiteraard niet aan het bedrijf..... :-) We komen hier zeker nog terug, wat een pareltje in deze Oostvoornse plaats. Bedankt voor jullie gastvrijheid team, het was zeer prettig om bij jullie te eten. Complimenten hoor....!!
Ien W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren gegeten en het was top. Een geweldige tournedos ! voor en nagerecht waren super . Nog zelden zo'n geweldige crew meegemaakt .1klein minpuntje:het is er wel wat rumoerig,
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Een keuze maken uit het menu is niet moeilijk !!!..... Lamskoteletten natuurlijk !!!! Edoch de visgerechten zijn ook niet te versmaden. Zoals altijd fantastische bediening ( Robbert).
Eatadvisor .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ziet er van buitenaf redelijk goed uit. Binnen viel de ambiance tegen. Een soort kantine. Ongemakkelijke stoelen, weinig ruimte tussen de tafels. Ook erg rumoerig. Aan het eten valt nog wel het een en ander te verbeteren. De T Bonesteak was niet goed. Kon wel "ingeruild" worden voor een -goede- biefstuk. Vanwege de kinderen zeiden we ja op de vraag of er brood op tafel moest komen. Bij de voorgerechten bleek later nogmaals een schaal met brood te komen. De sauzen moesten ook apart worden betaald. Waren trouwens voor verbetering vatbaar. Zou hier niet snel nog terugkomen helaas.
John J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Tijdens een druk weekend op 't laatste moment geboekt; no problem als we maar na 19:30u komen. Binnen inderdaad een kakofonie aan geluiden, buiten daarentegen een gemoedelijk dorpsterras en alleraardigste bediening die het werk serieus neemt maar ons helaas moet mededelen dat enkele gerechten uitverkocht zijn. Na het planje met verschillende broodsoorten kiezen we een entrecote en satéschotel waarop achteraf niets valt aan te merken. Pindasaus smaakte uitstekend! en verder alles netjes verzorgd.
Prima gelegenheid om dorpse ambiance te genieten.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op Bevrijdingsdag hier met 2 personen gegeten. Het was mooi weer, maar wij kozen een tafeltje binnen. Een gezellige locatie vol met oude blikken en koffiemolens. Vriendelijke ontvangst.
Omdat het Bevrijdingsdag was konden we niet kiezen voor een 'doordewekertje', dat is een 3-gangen menu voor een kleine prijs.
Het 5-gangen menu dat we wel konden kiezen was ons teveel.
We kozen voor uiensoep vooraf; die was zoals uiensoep hoort te zijn, en dus heerlijk!
Ook het hoofdgerecht, saté, was uitstekend. Malse kip met prima satésaus. De rode huiswijn die ons werd geadviseerd paste er goed bij.
Wij vonden dit zeker een adres om te onthouden. De bediening was zeer attent en vriendelijk.
Het enige dat ons opviel was dat een meisje van de bediening de bestelde drankjes aan alle tafeltjes kwam aanreiken in haar handen, zonder een dienblaadje. Dat vonden we niet zoals het hoort.
N265 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Doordeweeks onverwacht bij de landbouw gegeten. Hier een heerlijk doordewekertje gegeten. Dit bestond uit een salade met gerookte kip, met heerlijke dressing, een runder rib-eye, die perfect gebakken was en een zeer mooi opgemaakt dessert van karamel ijs, vanille ijs een zelfgemaakte kletskop.
Een gezellige avond met gastvrije bediening.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan De Landbouw. Op het eigen parkeerterrein konden we lekker dichtbij parkeren. Alleen, de rommel aan de achterzijde van de keuken mag wel wat beter opgeruimd….
Bij de entree kom je voor je gevoel in een eetcafe gedeelte, wij zaten ‘om de hoek’ in het voor ons gevoel restaurant gedeelte.
De menu kaart is vrij uitgebreid en er wordt ook een maandmenu geserveerd (in oktober voor 31 euro) alsmede diverse hutspotten.
Hoewel het maandmenu qua prijsstelling zeker aanlokkelijk is, kozen wij toch van de kaart. Hierbij viel het op dat De Landbouw best aan de prijs is. Voor een leuk voorgerecht en hoofdgerecht ben je ook zo maar 30 euro kwijt.
Wij kozen onder andere voor de carpaccio, gegratineerde mosselen en salade met ossehaas. Deze gerechten waren mooi opgemaakt, lekker en dus de moeite waard.
Als hoofdgerecht hadden we gegrillde ribeye, lam en mixed grill. Het vlees was perfect en precies naar wens gegaard kunnen we zeggen, daar heeft de kok dus kijk op. Lekker knapperige groente erbij en apart geserveerde frites met sausjes.
De bediening loopt duidelijk niet voor het eerst: vriendelijk, correct en precies op tijd aanwezig. Ook prettig is dat vooraf wordt toegelicht wat er buiten de kaart kan worden besteld en tevens wat wel op de kaart staat maar niet meer besteld kan worden (in ons geval uitsluitend de Griekse yoghurt)
Nagerechten namen we niet, op een persoon na (creme brulee), wij kozen voor diverse soorten koffie.
Wat ons opvalt qua nagerechten is dat er wel erg veel ijsvariaties op de kaart staan.
Ons eind-oordeel over De Landbouw is positief, met 2 kanttekeningen:
1. De prijzen moeten echt niet hoger worden
2. Aan de inrichting mag wel eens wat gedaan worden
A.A. D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Op 2 september hebben wij hier met onze vrienden heerlijk gegeten. Een driegangen menu voor € 18,50. Dit menu, naast dat het ons heerlijk heeft gesmaakt werd het óók mooi gepresenteerd. Een lust voor het oog! Dit voor zo,n lage prijs hadden we nooit verwacht. De bijpassende wijn, een witte Grau Burgunder, mocht er óók zijn. Kortom een grote pluim
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Tafeltje bij de deur was niet ideaal maar de bediening is zeer vriendelijk. Wegens drukte wel wat langer moeten wachten tussen de gangen.
Gerechten zijn verzorgd en smakelijk
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Alles wat we aten was voortreffelijk!
We hadden een weekmenu, maar alle gangen waren uitgebreid, smakelijk opgediend en de bediening was heel correct en attent.
Wij zaten recht tegenover de ingang, de muur kan wel een likje verf gebruiken, maar dat is ook de enige opmerking die ik heb.
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Gisteravond weer het maandmenu genomen. Voortreffelijk, een heel goede combinatie was de zeewolf met chorizo. Vrienden van ons hadden o.a. vlees van de wagyu en die was ook meer dan voortreffelijk.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
We hebben vrijdagavond lekker bij de Landbouw gegeten. Vooraf hebben wij een carpaccio en tempura gamba's genomen, erg lekker!! Ook hadden wij een 'mandje' brood, dit was leuk gedaan. Drie verschillende soorten dik gesneden brood met tapenade, aioli en kruidenboter. Een aanrader! Als hoofdgerecht hadden wij beide de pasta met gerookte zalm en rivierkreeftstaartjes. Ook erg lekker. Wij werden door het vlotte personeel met kennis en passie geholpen! Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker nog een keertje langs!
Dalton329 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Van carpaccio en kroketjes, de hachee, zeetong en tonijn, griesmeel en gevulde soesjes met ijs en caramel saus, huiswijntjes, verse jus d'orange en koffie: het smaakt allemaal heerlijk!
De menu's zijn ook een aanrader maar dat doen we een volgende keer!
Autje .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Vriendelijker en professioneler personeel dan hier zal je niet snel vinden. We vonden de ongedwongen sfeer heerlijk en er is genoeg diversiteit op het menu. Het was zulk lekker weer dat we buiten hebben gezeten en daar ook hebben kunnen smullen van het eten.
We hadden vooraf een proeverij van voorgerechten samen gedeeld (geen probleem mevrouw, ik breng 2x bestek mee!) als hoofdgerecht de Biefstuk Espagnol en de Rib-eye en als toetje de aardbeien met mousse van witte chocolade en bayleys en de soepjes. Het was allemaal erg lekker, maar het toetje van de mousse was echt om voor terug te komen. Smullen!
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Maandag 14 juli gegeten bij restaurant Bistro De Landbouw in Oostvoorne. De Landbouw bestaat al sinds mensen heugenis en gaat van generatie op generatie. Stond er vroeger een biljart bij de bar, nu staat daar de stamtafel omringd door een aantal kleinere tafels. Wij zaten in het andere (voor ons) leukere deel. Er liep een geroutineerde en attente gastheer. De kaart is heel uitgebreid, wat de keuze niet makkelijk maakt. Wij kozen vooraf Pili Pili (staat op de kaart) garnalen, uitstekend. Onze hoofdgerechten, gekookte mosselen en gegrilde ribeye waren ook voortreffelijk. Bij de sausen voor de mosselen zat ook zeer gewaardeerde azijn met peper. De toetjes waren geen uitzondering dus ook prima.
WPriester .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Hier weet je dat het eten altijd goed is. Goede prijs kwaliteit verhouding. Variaties op verzoek altijd mogelijk. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. De piripiri garnalen staan in de top 3, net als de tonijn en de lamskoteletten. Heerlijke aspergewijn dit jaar.
H. H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Buiten is het 30 graden.Hoeveel zou het in het restaurant zijn en hoe zou de bediening zich voelen? Nou het restaurant lekker koel,een vol terras en een zeer enthousiast team in de bediening.Zij geven je het gevoel van harte welkom te zijn.Ook de kok heeft er zin in en zorgt met zijn brigade voor perfecte,goed verzorgde creatieve gerechten.Het door ons bestelde 4-gangen maandmenu was een ware smaaksensatie.Alles was even smaakvol en goed op elkaar afgestemd. Ondanks de drukte kwamen de gerechten met goede pauzemomenten vlotjes op tafel. Het was weer een topavond culinair genieten voor een prima prijs-/kwaliteitverhouding.
Certificaatgoud2011 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Onlangs hier gegeten. Geweldig ontvangst van jongeman in de bediening. Hij had veel wijnkennis en wist ons ook prima te adviseren. Helemaal super! Wijn werd ook regelmatig bijgeschonken helemaal zoals het hoort! Super service!
Zeer uitgebreide kaart. zie je weinig meer. Misschien hadden ze de kaart beter iets meer kunnen beperken zodat de kwaliteit per gerecht wat beter zou zijn. De capraccio was bedekt onder heel veel rommel en wij houden dan toch meer van gewoon puur. En tja de smaak van de gerookte eendeborst was prima maar de rest eromheen ook niet helemaal wat we ervan verwacht hadden. De hoofdgerechten vonden we allebij te vet terwijl de producten op zich prima waren. Al met al hadden we meer verwacht van het eten. We komen zeker terug want we hebben wel een heerlijke avond gehad en misschien gewoon wat pech