Bistro de la Ville (Hampshire Hotel)

Peter van Anrooylaan 2 4536 CE Terneuzen Nederland Kaart

Over restaurant Bistro de la Ville (Hampshire Hotel)

Gek op de Franse keuken

Comfortabele leren stoelen in een huislijke sfeer: een Franse bistro in het luxe Hampshire Hotel is onontbeerlijk. Naast het wisselende driegangenmenu is er à la carte onder meer keuze uit verschillende stoofschotels, een mosselpannetje en Franse kazen. Voor groepen zijn er ook koude of warme buffetten. En na de maaltijd schuif je lekker door naar de bar!

Meer informatie over restaurant Bistro de la Ville (Hampshire Hotel)

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Bar 07:00 - 23:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben met 4 personen via de AH-restaurantactie hier gegeten en zijn zeer tevreden over het gebodene. De porties waren ruim, het enige minpuntje was dat er weinig groente zat bij het hoofdgerecht. Maar alles was verder erg lekker en de borden zagen er mooi uit. Ook de drankjes waren royaal ingeschonken dus wat ons betreft gaan we er zeker nog eens eten, ook zonder actie!
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Een 3-gangen keuzemenu met 2 keuzes per gang. Niet veel keuze dus, maar wel gangbare gerechten die (bijna) iedereen lust: carpaccio, tomatensoep, pepersteak, zalm, ijs met vruchten of koffie met bonbon & likeur. Dit menu zou normaal € 32,50 moeten kosten. Dat is teveel voor het gebodene. Omdat we via de AH-actie voor half geld konden eten, was het acceptabel. Normaal zou het menu niet meer dan € 25,-- waard zijn. Het eten was oké (7), maar niet heel bijzonder. We kregen er wel veel friet en mayonaise bij. In verhouding dan weer een erg klein schaaltje sla voor 4 personen. Waarschijnlijk krijg je met 2 personen net zo veel en dat kan dus niet. De carpaccio was vrij smaakloos. De steak was perfect gebakken en de pepersaus was één van de betere (volgens een tafelgenoot die dat vaker bestelt). Bij de zalm geen saus. Dat is wel een beetje karig. Bij de nagerechten viel op dat het ijsdessert relatief groot was in vergelijking met wat er bij de koffie kwam. Er zat 1 kleine (wel lekkere!) bonbon per persoon bij en verder een handje mokkaboontjes en pepernoten met strooigoed. De koffie zelf was goed en de likeur erbij erg lekker! De bediening is lekker vlot en ook superaardig. Dat is zeker een pluspunt! Ik vind het wel een aanrader met de AH-actie, maar qua prijs-kwaliteitverhouding zou ik er waarschijnlijk niet snel gewoon gaan eten.
Tamara O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij vonden het erg gezellig en het eten was heerlijk! Het viel ons wel op dat er geen muziek werd gedraaid dat vonden we wel jammer.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
ontvangst vriendelijk,goed eten geen kleine ah porssies zoals sommige restaurands,keuze uit 1 vlees of 1 vis,voor de prijs van 25 euro zeer goed.
Rvdbank .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gemakkelijke boeking: 's morgens pas gedaan;'s avonds dineren! Klasse.Hartelijke ontvangst en vlotte bediening.Ook tijdens het diner aandacht voor ons.Prima! Fam v.d.Bank enior,Oostkapelle
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We vonden niet zo heel veel smaak aan de carpaccio zitten, groente en friet had iets meer gekund, maar de zalm en vruchtensorbet waren heerlijk! Gezellig en goed gegeten.
Kdeback .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Bediening was echt goed, ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens wasen of het smaakte.
Het eten was ook goed, maar het ging allemaal wel heel snel achter elkaar.
Dat was het enige minpuntje.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en super gezellige sfeer! Ook een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Met het zonneke op het terras. Super.
J-C-M .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Recentelijk met twee personen bij dit restaurant gegeten. We hebben een hoofd- en nagerecht besteld.

Als hoofdgerecht de T-bone steak genomen, medium. De steak was goed gebakken en het was een grote portie. Wat groente ter versiering en een grote bak friet. Degelijk gerecht.

Als nagerecht het Zeeuws dessert besteld. Dit bestond uit een bolus, 2 bolletjes ijs, en een toef slagroom met een blaadje munt. Geen poespas, gewoon een degelijk gerecht.

Bediening was correct en de verschillende gangen werden snel geserveerd.

Het decor was niet bijzonder, maar het blijft natuurlijk een restaurant van een hotel in een vrij sfeerloze omgeving.

Al met al een prima restaurant als je tijdens je verblijf in het hotel snel en degelijk wilt eten.