Bistro De Kwaak

• Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Kwaak

Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben binnen aan boord geluncht met leuk uitzicht over het water. Het schip is heel sfeervol ingericht. Eten was smakelijk, pure ingredienten, mooi opgediend en ruim voldoende. Twee personen van ons gezelschap moeten glutenvrij eten en dat was goed mogelijk. Knapperig, vers en heerlijk glutenvrij broodje. Bediening is vriendelijk en attent. Na de lunch brak de zon een beetje door en hebben we op het terras aan het water met zicht op mooie bomen en oude stadsmuur nog wat gedronken. Wat een prachtige plek!!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zijn schijnbaar net geopend. Heerlijk zitten borrelen met speciale biertjes die ze hebben en lekkere hapjes die net iets anders zijn als een standaard bitterballengarnituur. Daarna ook blijven zitten voor Diner. Een kleine kaart maar erg lekker gegeten!
JUSTUS B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Op een heel bijzondere locatie, net buiten de drukte van de stad bij de kalmte van het water. Gezellig jong stel met mooie plannen voor deze bistro. Kaart is eenvoudig maar lekker, met goeie producten. En lekker bier!