Bistro de Kruidentuin

Woensdag t/m Zaterdag vanaf 16:00
Zondag vanaf 14:00
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige avond gehad met vrienden en zelden zó lekker gegeten! Van voor- tot nagerecht, alles was heerlijk en zag er prachtig uit. Het hoofdgerecht spies met verschillende vleessoorten was werkelijk fantastisch bereid. Het vlees smolt op je tong. Ook de spareribs waren heerlijk. Fijn van smaak en super mals. De nagerechten waren werkelijk een plaatje. Ondanks dat het restaurant niet bij ons om de hoek ligt (+/- 45 km enkele reis) zullen wij hier zeker nog eens terugkomen! Enige minpuntje: de rode wijnglazen bleven op tafel staan terwijl deze niet gebruikt werden. Verder alles top!
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg gezellige sfeer. Carpaccio vooraf was niet heel bijzonder. Wel heel grote portie. Hoofdgerecht mixed grill was heel erg lekker. De biefstuk was mals en goed gebakken. De spareribs waren denk ik de lekkerste die ik ooit gegeten heb! Porties voldoende groot. Al met al een aanrader voor een gezellige avond met lekker eten!
LM3 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk eten voor een betaalbare prijs!
Prachtig restaurant, jonge vriendelijke bediening. Het personeel heeft kennis van de menukaart.
Ik ben hier meerdere keren geweest en het is keer op keer genieten!
De High Wine is heerlijk! Voor (volgens mij) €35,- 3 gangen menu incl 3 glazen wijn, goede kwaliteit!
A la carte is de carpaccio een aanrader! Wat u ook besteld, het is écht super!!
Melatie1966 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wel hebben hier echt overheerlijk gegeten. We hadden een verrassingsmenu van 5 gangen. Alles wat even lekker. Ook de wijn was super. De bediening was vlot en alleraardigst en professioneel. Er werd uitgelegd wat er op tafel stond. Inrichting vd bistro is gezellig en stijlvol. Weet gaan hier zeker heel vaak komen...
Mariët E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vanavond (za 10.07.2015) gegeten met mijn man bij Bistro De Kruidentuin te Geesteren. We hebben heerlijk buiten gegeten, zelfs aan een bakje water voor de hond werd gedacht. Het eten was subliem, Agnus steack smolt op je tong. Ook de spies met gemengd vlees was erg mals allemaal. Garnituren ook prima evenals service! Prima prijs-/kwaliteitverhouding ook. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Proever2508 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Afgelopen zaterdag met 6 personen bij De Kruidentuin gegeten. Als tafel hebben we besloten om voor de proeverij te gaan: voorgerecht, soep, tussengerecht, spoom, hoofdgerecht, nagerecht.
Het voorgerecht bestond uit zacht gegaard, dungesneden rundvlees met een in bierbeslag gefrituurde champignon. Daarna volgde een aspergesoep, vervolgd door een tussengerecht bestaande uit een trio van vis. Daarna werd een spoom van aardbeiengranite met prosecco geserveerd. Het hoofdgerecht bestond uit een stukje lamsrack met daarnaast nog een stukje vlees (waarvan ik even niet meer weet wat het precies was) en rode portsaus, geserveerd met spinazie, frietjes en spitskool. Het toetje bestond uit een oreo-cheesecake, met oreo-ijs en aardbeien.
Overall; heerlijk gegeten, genoten van de kookkunsten van de koks. De porties van de gangen zijn persoonlijk voor mij iets te groot, met name het hoofdgerecht zou wat minder vlees mogen (2 soorten vlees is wellicht iets teveel van het goede). Overigens was alles super mals, goed op smaak gebracht en de combinaties passen prima bij elkaar.
Service is prima, vraagt regelmatig of alles naar wens is. Stoelen zitten erg prettig, tafels zijn ruim en er is meer dan voldoende ruimte tussen de tafels.

Kortom: leuk restaurant met goed eten voor een gezellig, kwalitatief, informeel diner! Wij komen terug.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Met 4 personen hier gegeten. Interieur sprak ons niet aan, oubollig met veel hout.
Brood met saus werd bij ons niet geserveerd, andere tafels na ons kregen wel (maar toen waren wij al aan ons voorgerecht bezig). Toen 1 tafelgenoot hier naar vroeg, kregen we een rondje van de zaak ter compensatie!
3 van ons namen het 4- gangen verrassingsmenu, de ander bestelde tomatensoep en schnitzel. Vooraf doorgegeven dat ik geen vlees eet. Jammer dat ik als 2e gang toch runderbouillon (in een wijnglas) kreeg. Bediening keek me even raar aan toen ik zei dat ik dat niet wilde, leek te hopen dat ik het toch zou accepteren. Het duurde even voordat er iets vervangends kwam. De meerprijs voor de extra gang (5 euro) vond ik veel voor het beetje bouillon dat je kreeg. Eten was verder oke, niet heel spectaculair. Bediening mag wat vlotter, had vooral veel aandacht voor andere tafels.
In de tijd dat wij er hebben gezeten hoorden we 3 keer het geluid van vallend servies, leek in de keuken niet allemaal goed te gaan.