Bistro de Herberg

Langestraat 201 2691 BE 's-Gravenzande Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro de Herberg

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben spareribs en sate afhaalmaaltijden besteld. De bestelling ging prima en men was heel klantvriendelijk.
Bij de maaltijden ontbraken de dagverse groenten. De patat was meerdere keren gebakken en slap. De kipsate was taai en de satesaus dik en niet smakelijk. De spareribs vielen van het bot af en waren aan de vettige kant. Ook dreven ze in de ketjapsaus die bijzonder overheersend was. Kortom: smerig en teleurstellend voor bija €45,00 !!!!!
Beste Wendy,
Wat vervelend dat u zo teleurgesteld bent in onze maaltijden.
Wij vinden dit erg jammer, want we doen elke dag ons best om onze gasten de beste kwaliteit te leveren.
Wilt u misschien even telefonisch contact met mij opnemen?
Graag zoek ik met u naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Michelle, Bistro De Herberg. tel. 0174-414836
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ons favoriete restaurant in het Westland en dat op loopafstand van ons huis. Wereldberoemd in Het Westland vanwege de spareribs, en terecht, zijn erg lekker, maar ook overigens culinair goed op niveau. Geen extreme sterrenfratsen, maar gewoon lekker eten, dat is wat een Westlander wil, geen porties waarbij je je adem moet inhouden omdat je anders het risico loopt dat het van je bord waait, maar forse porties van hoge kwaliteit. Vooraf hadden wij de wandeling langs de voorgerechten en de vitello tonnato, beide erg goed en ruim geportioneerd, als hoofdgerecht de steak met stroganovsaus en een lamsrack, beide erg goed, sla en frietjes erbij en wij zijn helemaal tevreden. De bediening is zeer vriendelijk, zelfs hartelijk, professioneel en vlot; het meisje dat ons bediende had misschien niet veel horeca ervaring, maar het enthousiasme waarmee zij ons ontving was fantastisch. Wij komen snel weer terug!
Bedankt voor dit mooie compliment!
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Super lekker gegeten met een heel verzorgd gevoel. Warm gastvrij team, wat met korte lijntjes alles goed op orde heeft. Een sfeervolle bistro met ongetwijfeld veel vaste gasten. Kaart biedt zeer ruime keuze en ook lactose- en/of glutenvrij is geen enkele moeite. Perfecte gerechten met kakelverse groenten, salades, dressings en sauzen. Waarom zouden we in een strandtent gaan zitten, als we ons (voor hetzelfde geld) zo kunnen laten verwennen? Aanrader!
SabenEs .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Het eten bij de Herberg is super! Zo jammer dat mensen zeggen dat het niet culinair is, want dat vind ik wel. Met de kerst hier gegeten, lekker hoor. En we komen hier geregeld eten of afhalen (beste spareribs van de regio) Alleen de ambiance op de 1e verdieping verdient aandacht. Het mag, gezien de kwaliteit van het eten, ook wat strakker qua inrichting. Zeker het gedeelte aan de voorkant op de 1e etage is meer alsof je in de woonkamer van je opa en oma zit te dineren. Maar laat dat je niet weerhouden om er naartoe te gaan, want het eten maakt dat zeker goed.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Gisteren met mijn werk bij de Herberg gegeten. Was werkelijk geweldig! De carpaccio als voorgerecht was heerlijk, maar de spareribs zijn echt top! Je hoeft niet te kluiven, je snijdt het vlees er zo af. Keurig met een bakje erbij voor de vingers+een verfrissingsdoekje en zelfs een tandenstoker, verzorgd tot in de puntjes! De bananasplit als toetjes was ook goed, en bij de koffie krijg je dan ook nog een Tony's chocolaatje, dat maakt het echt af. De bediening was vriendelijk. De gastvrouw is echt een gastvrouw, geen moeite is teveel. Hier kom ik nog eens terug!
Hier worden wij nou helemaal blij van!!
Bedankt voor dit mooie bericht!
Wij zien u graag nog eens terug in ons restaurant
Fijne feestdagen!!
Het team van Bistro de Herberg
Yo L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Bistro de Herberg is een leuk restaurantje als je houdt van een ongedwongen sfeer en een no nonsense kaart waar voor iedereen wel wat lekkers op te vinden is. Gelukkig is het restaurant onlangs opgeknapt, dat was hard nodig. Bedienend personeel is supervriendelijk en ook als je glutenvrij moet eten, kun je hier terecht. Gerechten worden voor je aangepast waar nodig en er is zelfs glutenvrij brood met smeersels te krijgen. Geen haute cuisine maar prima eten voor een schappelijke prijs. Bovendien zijn ook doordeweeks de tafels goed bezet, dus je zit nooit ongemakkelijk 'alleen' te eten.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Restaurant waar je prima kan eten als je geen zin hebt om te koken. Verwacht geen culinaire prestaties, maar gewoon prima simpele gerechten zoals spareribs (aanrader!) en dergelijke. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Forse porties.
We hebben hier wat vaker gegeten en zaten nu gelukkig op de eerste verdieping, wat een verademing is vergeleken bij de begane grond. We hadden ons in verleden voorgenomen om hier nooit meer te komen vanwege het feit dat je tijdens het eten continue gestoord wordt door mensen die maaltijden komen afhalen (soort afhaalchinees) en deur open laten staan of zelfs tegen je aanlopen.
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Een van onze favoriete restaurants, lekker dichtbij en altijd lekker. De spareribs zijn wereldberoemd in het Westland, nadeel is wel dat dit nogal wat drukte geeft in het restaurant vanwege het afhalen. Het eten is heel smakelijk en ruim geportioneerd. Leuke wijnkeuze en redelijke prijzen. Vriendelijke en persoonlijke bediening.
Braban B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Opnieuw hebben wij afgelopen zaterdagavond met de hele familie heerlijk gegeten in deze gezellige bistro. Van het stokbrood tot het dessert, alles is van uitstekende kwaliteit en tegen een hele redelijke prijs. Prima huiswijnen en bovenal een uiterst attente en vriendelijke bediening. Wij voelen ons hier al jaren heerlijk op ons gemak en komen graag terug.
Voor ons het beste restaurant in het Westland !
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
De Herberg, daar komen we zeker nog een keer terug!!
Allereerst kregen we lekker vers stokbrood van het huis met lekkere kruidenboter en tapenade, lekker!
We hebben hier écht heerlijk gegeten. Als voorgerecht de carpaccio, die werkelijk één van de lekkerste is die ik ooit op heb, super!
Daarna de spareribs. Deze waren niet eens met de vingers te eten, zó mals. Het vlees gleed gewoon van de rib af. Ik heb de classic geproefd en deze waren lekker, beetje zoet. Zelf had ik de pittige variant maar echt pittig was het niet. Wel heel erg lekker maar niet écht pittig, gelukkig deed dit absoluut geen afbreuk aan het heerlijke eten. Borden waren ook prima opgemaakt, misschien dat er wat veel saus bij de spareribs zat maar ach, de één houdt hier meer van dan de ander. Wij hebben werkelijk heerlijk zitten smullen en tot het laatste stukje vlees hebben we zitten genieten!
Toetje was ook erg lekker! En ruim voldoende.
Naast het heerlijke eten is de bediening enorm vriendelijk. Alleen maar vrolijke meiden die je heel vriendelijk helpen en niet om de minuut aan je tafel staan maar precies wanneer nodig. Heel hartelijk en warm welkom en we werden gewoon uitstekend bediend, top!
Decor is warm en vooral boven is het gezellig vertoeven.
De Herberg is zeker een aanrader om een keer lekker te eten, ik kom er graag een keer terug!
DeLier .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Voor het eerst hier geweest, benieuwd ook omdat ze tot het beste restaurant verkozen zijn. We hadden een plekje boven, We zaten aan een tafel met zijn 2en maar dat hadden ze zo neer gezet dat er nog 2 mensen naast konden zitten. Ik persoonlijk hou daar niet van, dan zit je met vreemde mensen aan 1 tafel, dan wel met een bloempot ertussen. Het was heel koud, we hadden gevraagd of de airco aanstond en dat we het koud hadden. De bediening beloofde er naar te kijken, maar er werd niks mee gedaan, en er werd voor de rest niet meer over geinformeerd. Het bleef dus zo koud dat ik bijna mijn jas aan wou doen. De stokbrood met kruidenboter en tapenade van het huis waren heel lekker. De spareribs waren ook heel goed, daar kun je voor terug komen. Jammer dat ze heel vaak kwamen vragen of je wat te drinken wilde, de ene serveerster was nog niet geweest of de volgende kwam ook weer vragen of je wat wilde drinken. Ik had een vegetarisch gerecht, was op zich wel aardig. Alleen vond ik het aardig prijzig. Ik zou hier niet meer terug komen. De cappuccino vond ik persoonlijk ook niet lekker.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Kort geleden hier met vier personen gegeten. We hadden gereserveerd en gevraagd voor een tafel boven. Bij aankomst bleek dit echter niet mogelijk. We kregen een tafeltje beneden, dicht bij de deur. Flink minpuntje was dat wel. Er komen namelijk aardig wat mensen in en uit voor de afhaal van hun (in het Westland) beroemde spareribs. Het kan beneden soms ook erg luidruchtig zijn terwijl het boven vaak een stuk rustiger is.

Het eten was gewoon goed. We hadden alle vier een voor-, hoofd- en nagerecht besteld. Het is allemaal niet super bijzonder of culinair hoogstaand, maar gewoon goed en lekker.

De service voor en tijdens het eten was goed. Alles verliep vlot en kwam netjes op tijd. Na het eten waren we echter een beetje uit het oog verdwenen. Kregen geen vraag voor koffie o.i.d. Uiteindelijk duurde het te lang. Aandacht trekken om de rekening te vragen lukte ook niet. Uiteindelijk zelf maar richting kassa gelopen aan de kop van de bar. We hebben om de avond af te sluiten thuis nog maar een bakkie gedaan met zijn vieren.

Conclusie; een gezellige Bistro met een goede prijs/kwaliteitsverhouding waar je tijdens een goede maaltijd gezellig kunt praten en lachen met vrienden. Voor een rustig diner met een goed gesprek moet je hier echter niet wezen, tenzij je zekerheid hebt dat je boven kunt zitten.
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Afgelopen zaterdagavond(5 oktober) hebben we met 8 personen(waaronder 3 kinderen) bij jullie gegeten. We hadden allemaal wat anders,maar iedereen vond het eten geweldig!De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker nog een keer terug.
Gillemo .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Bij toeval hier naar binnengelopen, leuke zaak bediening was alleen niet zo vlot deze avond.
Moesten lang wachten op de menukaart en de drankjes.
De spareribs die we allebei hadden waren erg lekker, gekookt in de marinade waardoor ze van het bot afvallen.
Als ik hier nog een keer in de buurt ben, zal ik zeker nog een keer voor de spareribs gaan.
Lpri .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Hier gegeten met 4 personen.
De Wandeling was ons voorgerecht een combinatie van 7 diversen kleine voorgerechtjes met o.a bospaddenstoelsoep,griekse salade,glaasje met zalm - paling en een scampi,meloen met spaanse ham,tartaartje van tonijn, alles was zeer smakelijk.
Dit voorgerecht is zeker een aanrader omdat je de kleine variant van de voorgerechten kunt proeven.
Als hoofdgerecht was er 2 x Brochette met roergebakken groene asperges deze was zeer mals en smakelijk bereid.
1 x Tortellini met rucola en een kaassaus en 1 x de befaamde Spareribs deze zijn voortrefelijk.
Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen hier zeker terug.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Famhoog .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Het eten is erg lekker, zowel de vis als het vlees/spare-ribs.
Service is goed, de ruimte laat wat te wensen over vooral als er luidruchtige groepen aanwezig zijn.
Zelfs op een donderdag was het bomvol!
SvB26 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Wij kwamen vroeger regelmatig hier eten maar de sfeer is niet meer als wat het was.
De eigenaresse is erg zakelijk geworden en het warme welkom wat je kreeg zit er niet meer zo in helaas. Terwijl een etentje tegenwoordig een luxe is!
De spareribs blijven overigens heerlijk.
Dus je kan beter afhalen.