Bistro de Heerlijckheid

Rijksstraatweg 115 4254 XC Sleeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Heerlijckheid

Knus, sfeervol ingericht, een smaakvolle keuken en gezellig dineren is een goede omschrijving van Bistro ‘De Heerlijckheid’ in Sleeuwijk. Gezellig en knus dineren in een mooi restaurant met de sfeer van een gezellig oud-bruin café. Een restaurant waar je een heerlijk avondje uit kan beleven. Bij ons kunt u genieten van een ruime keus aan kwaliteitsgerechten uit onze eerlijke keuken. Proef de Italiaanse inspiratie in de carpaccio, geniet van een heerlijk vegetarisch menu of laat je verrassen door een 4-gangen verrassingsmenu te bestellen. Bij Bistro de Heerlijckheid hebben ze voor ieder wat wils! Naast een avondje dineren, kunt u ook een feest bij ons vieren in een aparte zaal. Tot snel bij Bistro de Heerlijckheid in Sleeuwijk!

Meer informatie over restaurant Bistro de Heerlijckheid

Buslijn 121 stopt bij halte Rijksstraatweg
  • Kom je met de auto?
    ROUTEBESCHRIJVING VANUIT UTRECHT / AMSTERDAM U volgt de A27 richting Breda. Direct over de Merwedebrug neemt u afrit 23 ‘Werkendam / Sleeuwijk’. Direct na de afrit gaat u op de rotonde rechtdoor en vervolgens bij de T splitsing linksaf richting ‘Sleeuwi
  • : Gratis parkeren bij de parkeerplaats van Bistro de Heerlijckheid

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Heerlijckheid

Tamara Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Super lekker eten, vriendelijk personeel! Altijd hangt er een gezellig sfeertje... Alleen jammer dat er buiten op terras gerookt mag worden! Met een hap eten kregen we ook hap rook binnen... helaas willen we niet meer buiten eten.....
ellaran .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Erg goed en lekker gegeten. Veel keuze. Erg gezellig en gemoedelijke sfeer, maar ook professioneel. Wat ik erg op prijs stelde was dat ik een avond van te voren werd gebeld of dat we buiten of binnen wilden zitten. De weersvoorspellingen waren erg goed en ze wilden voorkomen dat als we kwamen het buiten vol zou zitten. Heel erg attent. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Iwan R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lekker gegeten in een prima locatie en goede bediening.
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Op een mooie zomeravond heerlijk kunnen genieten van het verrassingsmenu waarbij de keuze gemaakt kon worden tussen vlees of vis of een combi hiervan.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het was weer fantastisch Lisette & Erik, en de ontvangst was hartverwarmend. We hebben heerlijk gegeten. Mijn vrienden waarvoor het de eerste keer was bij jullie komen zeker terug..... !!!
Nol D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij als familie waren buitengewoon tevreden evenals onze gasten (+\- 50) waren alle lovend over het eten, de bediening, sfeer, gastvrijheid en de locatie.
Janita D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Erg goed!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima gelegenheid om buiten de deur te eten. De gerechten smaakten prima. Het restaurant was net open. De bediening was goed op een hikje na, dat gecorrigeerd werd.
RIKSTIEN P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het was de eerste keer dat ik deze Bistro bezocht. Mijn vrienden en ik vonden het geweldig. Erg lekker en verzorgd. Ook heel fijn dat je bij het dessert kleine beetjes kon bestellen. Heerlijk met de koffie. We komen zeker terug. De prijs was ook aantrekkelijk
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Jammer dat de tafeltjes buiten onstabiel waren voor de rest niks te klagen eten en bediening was super
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijk personeel,redelijke prijzen,eten is goed en netjes opgediend.
Verrassingsmenu was goed en compleet (alleen heel veel graad in de vis)
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Eten was prima, erg jammer dat er weinig heerlijkheid dressing op de carpaccio en salade zit terwijl dit jullie lekkerste gerecht is wat er is.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij werden s middags opgebeld of we met het mooie weer buiten wilden eten. Heerlijk en gezellig buiten gezeten. Eten prima verzorgd met aandacht voor de opmaak. Gastvrouw Lizette zijn wij bijzonder dankbaar voor haar persoonlijke service.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Genoten!!!
Wilma .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Als altijd: weer lekker gegeten. Goed mee gedacht over de menu keuze. We komen terug, over 3 weken al weer gereserveerd.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Gezellige bistro met vriendelijke bediening.
Voorgerechten trio van zalm en salade caprese waren beiden lekker.
Hoofdgerechten Javaanse kipsate en gebakken zalm met risotto goed op smaak en goede porties. Geserveerd met verse frieten, salade en mayonaise.
Goed adres, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten. Hadden het suprisemenu en zeer goede keuze van de chef gevarieerd met vis en vlees. Ook het nagerecht was zeker ook heerlijk. De bediening was zeer attent en netjes.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en niet lang hoeven wachten op ons eten,komen zeker nog eens terug.
Zijn al vaker geweest en altijd heerlijk eten en fijne bediening.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goede service en heerlijk eten en zeer vriendelijke personeel. Een aanrader voor stellen en gezinnen. Mooi oud voormalig café waar heel hard wordt gewerkt om het de gasten naar de zin te maken.
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gisteravond samen met onze buren voor het eerst dit restaurant bezocht. Een bijzonder gezellige zaak met uitermate vriendelijk personeel. Kwamen eigenlijk af op de specialitijd van de chef ( oosterse buikspek) stond op Iens!