Bistro de Heerlijckheid

Rijksstraatweg 115 4254 XC Sleeuwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro de Heerlijckheid

Buslijn 121 stopt bij halte Rijksstraatweg
  • Kom je met de auto?
    ROUTEBESCHRIJVING VANUIT UTRECHT / AMSTERDAM U volgt de A27 richting Breda. Direct over de Merwedebrug neemt u afrit 23 ‘Werkendam / Sleeuwijk’. Direct na de afrit gaat u op de rotonde rechtdoor en vervolgens bij de T splitsing linksaf richting ‘Sleeuwi
  • : Gratis parkeren bij de parkeerplaats van Bistro de Heerlijckheid

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Heerlijckheid

Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Na de begravenis van mijn moeder hier mijn mama herdacht met familie en vrienden in een liefdevolle, rustige en gezellige sfeer. Een beetje apart vd andere gasten. De Heerlijckheid (ambiance, eten en personeel) heeft een positieve bijdrage geleverd aan de trieste dag. Dank. Zeer goed eten voor een betaalbare prijs. Vooral de toetjes!
K B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Sfeervol restaurant met heerlijk diner.
Minpunt: 1 persoon vd bediening had een rooklucht om zich heen
Er werd opeens bij ons van de tafel flesjes afgeruimd, met andere woorden wij gaan sluiten.
Kun je beter tegen de klant zeggen dat het sluitingstijd is!
Na het betalen werden de jassen niet meer aangereikt en even gedag gezegd bij de deur. Jammer!
Ondanks de minpunten willen wij toch eens terug komen!
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker eten en een goede service!
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke service voor een normale prijs en veel verschillende gerechten op de kaart waaruit je kiezen kan.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hebben lekker- en goed gegeten maar wat jammer was, was dat de friet pas kwam nadat het hoofdgerecht zo goed als op was.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten , ook was er in ons gezelschap iemand die glutevrij moet eten en dan was ook heel goed. Personeel was ook heel vriendelijk en attent.
huijgenw .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het was een familie diner. Dus een beetje spanning. Die was snel weg door de fijne opstelling van de tafel
( jullie voorstel ) , de rustige hoek waar we zaten en het super verrassingsmenu.
Het was een zeer geslaagde avond voor alles.
Voor herhaling vatbaar.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om hier lekker een keer te gaan eten. Wij hebben er van genoten.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Personeel waren HEEL gedienstig en vriendelijk maar we moesten twee keer het brood bord en een wijn aanvragen. Het brood bord kwam nooit! Het was echt erg druk en het stond niet op de rekening. Het eten was heerlijk dus geen probleem. Zeker komen we terug als we in de beurt zijn.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Topavond gehad, vriendelijke bediening..niets is te gek. Heerlijke avond uit gehad.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed restaurant goed eten alleen 2 kleine bakjes met friet voor 6 personen erg weinig .miste ook rauwkost of verse groenten
Kelly F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gezeten en gegeten. Vriendelijk personeel en goede service. Alle tafelstjes om ons heen zaten vol, maar totaal geen last gehad van geluidsoverlast. Voor herhaling vatbaar.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, werd ook regelmatig gevraagd of alles naar tevredenheid was. Prettig gesprek met eigenaar. Na het dessert zaten we echt vol en werd ons niets meer "opgedrongen".
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Na een warm ontvangst wederom heerlijk gegeten met vrienden. Wildkaart is weer erg goed. De huiswijnen heerlijk bijneemt gerechten.
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten.
Er was 1 persoon met zoutarm dieet, dit was geen enkel probleem en deze persoon heeft de gerechten als zeer lekker ervaren.
Het was voor ons niet de eerste keer om bij jullie te eten en zijn er nog nooit teleurgesteld.
Zeer zeker een aanrader en we komen zeker terug!
Bedankt voor de fijne avond en graag tot ziens.
Arco D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was heerlijk diegene die ons bediende daar mag best wel een lachje af ze hoeft niet zo serieus te zijn maar verder was het goed
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Het enige wat niet zo fijn was dat we in een hoekje bij de bar zaten. In de grote zaal zag het er gezelliger uit!
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Jah erg leuke avond gehad bij de heerlijkheid.
Alleen wij hadden een 25 jarige bruiloft en ik had van de heerlijkheid iets meer verwacht van dat ze ons ergens mee zouden verrassen. Maar dat is niet gebeurd dat is het enige negatieve eraan.

Mvg DJ van der Werff.

Ps dat hadden wij ook door gegeven dat wij 25 jaar getrouwd waren.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een restaurant dat altijd vol zit wil al wel genoeg zeggen! Dit is echt mijn favoriete restaurant. Altijd gezellig en altijd ontzettend lekker eten!

Eric de Bruijn
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, serveerster was op de hoogte van mijn voedselallergieën én bood lekkere, passende alternatieven aan.
Ondanks dat de tafels wat dicht op elkaar staan evengoed een bijzonder fijne avond gehad.