Bistro de Heerlijckheid

Rijksstraatweg 115 4254 XC Sleeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Heerlijckheid

Knus, sfeervol ingericht, een smaakvolle keuken en gezellig dineren is een goede omschrijving van Bistro ‘De Heerlijckheid’ in Sleeuwijk. Gezellig en knus dineren in een mooi restaurant met de sfeer van een gezellig oud-bruin café. Een restaurant waar je een heerlijk avondje uit kan beleven. Bij ons kunt u genieten van een ruime keus aan kwaliteitsgerechten uit onze eerlijke keuken. Proef de Italiaanse inspiratie in de carpaccio, geniet van een heerlijk vegetarisch menu of laat je verrassen door een 4-gangen verrassingsmenu te bestellen. Bij Bistro de Heerlijckheid hebben ze voor ieder wat wils! Naast een avondje dineren, kunt u ook een feest bij ons vieren in een aparte zaal. Tot snel bij Bistro de Heerlijckheid in Sleeuwijk!

Meer informatie over restaurant Bistro de Heerlijckheid

Buslijn 121 stopt bij halte Rijksstraatweg
  • Kom je met de auto?
    ROUTEBESCHRIJVING VANUIT UTRECHT / AMSTERDAM U volgt de A27 richting Breda. Direct over de Merwedebrug neemt u afrit 23 ‘Werkendam / Sleeuwijk’. Direct na de afrit gaat u op de rotonde rechtdoor en vervolgens bij de T splitsing linksaf richting ‘Sleeuwi
  • : Gratis parkeren bij de parkeerplaats van Bistro de Heerlijckheid

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Heerlijckheid

Marilou K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heel lekker gegeten en goede bediening. We waren aan de vroege kant dus het eten was er al snel. En het toetje, de lavacake, is een aanrader!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Ik vind dit perfect geregeld ga zo door
Johannes L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
goede ontvangst en heerlijk gegeten.
Joshua D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Personeel kwam soms net iets te vaak vragen ‘smaakt het?’ Dat was niet persee nodig, maar te weinig is ook niet oke dus perfecte balans daarin is belangrijk. We hebben heerlijk gegeten, maar nog 1 opmerking over het uitzicht. Wij zaten bij het raam en keken uit op de tuin van de buurmen denk ik? Die was niet bijgehouden, zonde denk ik dan. Een netjes gemaaid grasveld en onderhouden tuintje is toch leuker om op neer te kijken! Dankuwel!
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Dit restaurant is een verrijking voor Sleeuwijk, het was een hele tijd geleden dat we waren geweest, maar we zullen vaker hier gaan eten. Samen met familie of vrienden, een aanrader.
Varsha V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening.
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten niets op aan te merken is een prima restaurant waar je heerlijk kunt eten, goede kwaliteit van de gerechten, veel keus, echt een aanrader.
Mark C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten was prima
Vlotte bediening
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.Voor herhaling vatbaar.Een aan te bevelen adres voor iedereen, die van lekker eten houdt in een sfeervolle entourage!
Nelleke W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten.
Vriendelijke bediening.
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zaten buiten op een zeer gezellig terras.
Verrassingsmenu was prima.
Leuk dat Lisette even bij alle tafeltjes langsgaat, dat maakt het persoonlijk.
Kortom een gezellige avond
Rieka K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eten is altijd heerlijk.
Tamara Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Super lekker eten, vriendelijk personeel! Altijd hangt er een gezellig sfeertje... Alleen jammer dat er buiten op terras gerookt mag worden! Met een hap eten kregen we ook hap rook binnen... helaas willen we niet meer buiten eten.....
ellaran .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Erg goed en lekker gegeten. Veel keuze. Erg gezellig en gemoedelijke sfeer, maar ook professioneel. Wat ik erg op prijs stelde was dat ik een avond van te voren werd gebeld of dat we buiten of binnen wilden zitten. De weersvoorspellingen waren erg goed en ze wilden voorkomen dat als we kwamen het buiten vol zou zitten. Heel erg attent. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Iwan R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lekker gegeten in een prima locatie en goede bediening.
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Op een mooie zomeravond heerlijk kunnen genieten van het verrassingsmenu waarbij de keuze gemaakt kon worden tussen vlees of vis of een combi hiervan.
Nol D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij als familie waren buitengewoon tevreden evenals onze gasten (+\- 50) waren alle lovend over het eten, de bediening, sfeer, gastvrijheid en de locatie.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het was weer fantastisch Lisette & Erik, en de ontvangst was hartverwarmend. We hebben heerlijk gegeten. Mijn vrienden waarvoor het de eerste keer was bij jullie komen zeker terug..... !!!
Janita D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Erg goed!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima gelegenheid om buiten de deur te eten. De gerechten smaakten prima. Het restaurant was net open. De bediening was goed op een hikje na, dat gecorrigeerd werd.