Bistro de Heerlijckheid

Rijksstraatweg 115 4254 XC Sleeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Heerlijckheid

Knus, sfeervol ingericht, een smaakvolle keuken en gezellig dineren is een goede omschrijving van Bistro ‘De Heerlijckheid’ in Sleeuwijk. Gezellig en knus dineren in een mooi restaurant met de sfeer van een gezellig oud-bruin café. Een restaurant waar je een heerlijk avondje uit kan beleven. Bij ons kunt u genieten van een ruime keus aan kwaliteitsgerechten uit onze eerlijke keuken. Proef de Italiaanse inspiratie in de carpaccio, geniet van een heerlijk vegetarisch menu of laat je verrassen door een 4-gangen verrassingsmenu te bestellen. Bij Bistro de Heerlijckheid hebben ze voor ieder wat wils! Naast een avondje dineren, kunt u ook een feest bij ons vieren in een aparte zaal. Tot snel bij Bistro de Heerlijckheid in Sleeuwijk!

Meer informatie over restaurant Bistro de Heerlijckheid

Buslijn 121 stopt bij halte Rijksstraatweg
  • Kom je met de auto?
    ROUTEBESCHRIJVING VANUIT UTRECHT / AMSTERDAM U volgt de A27 richting Breda. Direct over de Merwedebrug neemt u afrit 23 ‘Werkendam / Sleeuwijk’. Direct na de afrit gaat u op de rotonde rechtdoor en vervolgens bij de T splitsing linksaf richting ‘Sleeuwi
  • : Gratis parkeren bij de parkeerplaats van Bistro de Heerlijckheid

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Heerlijckheid

Adriaan R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Voor alweer de 6 keer onze jaarlijkse nieuwjaarsborrel hier gehouden, met een ploeg van 14 personen, zoals altijd was het ook nu weer helemaal in orde. Ondanks dat het restaurant geheel vol was, verliep alles in een fijne sfeer, goed eten en een prima aandacht van het bedienend personeel en zeker niet te vergeten de keuken, het was weer TOP.
Peter .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Bediening was niet optimaal, zoals verkeerde bestelling op tafel brengen, paar keer vragen of we een fles wijn hadden besteld wat niet het geval was. Zeggen dat de friet er nog aankomt (dus niet ) ja toen we het gerecht op hadden moesten we er nog om vragen. en moesten lang wachten op de gevraagde rekening.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Zeker voor herhaling vatbaar, was gezellig, leuke bediening en heerlijk gegeten. top top top top top top top top top top
V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Goede ontvangst we waren met een grote groep ruime keuze in het samenstellen van de menukaart,
Lekker gegeten ,vlotte en vriendelijke bediening.
aanrader prima prijs kwaliteit verhouding
Stanley P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Altijd gastvrij ontvangen door vriendelijk personeel. Het is er heerlijk eten. Prijs-kwaliteit meer dan goed. Reserveren wel aan te raden, genoeg parkeergelegenheid.
Yolan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het eten in de Heerlijckheid is altijd bijzonder lekker en de bediening is vriendelijk en accuraat en dit alles tegen een zeer redelijke prijs.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Vanavond wederom heerlijck gegeten bij de Heerlijckheid.
Geweldig verrassend voorgerecht, combinatie van vlees en vis. De chateaubriant was geweldig. Lekkere groenten en frietjes erbij. De eigenaresse van de zaak komt geregeld aan tafel informeren of alles naar wens is. Als dessert een sorbet en palet de Heerlijckheid, een combinatie van verschillende toetjes.
Keurige bediening en een keurige prijs.
Kortom een aanrader.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten, in een bijzonder gezellig ingericht sfeervol restaurant. Met uitstekende bediening. Jammer dat de garderobe zo’n rommeltje is.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Weer prima gegeten. Nieuw voorafje geprobeerd..... toppie!
Tot de volgende keer
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Na een goed voorbereidende gesprek over de samenstelling van het diner, werden we goed ontvangen met een glas bubbeltjes. Ik en mijn partner hebben tesamen met schoonfamilie en vrienden ons koperen huwelijksjubileum gevierd. De gerechten waren grotendeels goed klaargemaakt en opgemaakt. Sommige werden bijzonder op tafel gebracht. Ook de eigenaresse kwam ons nog persoonlijk feliciteren. Ondertussen werd het drukker , maar we hadden er geen last van. Goed personeel in een informele ambiance. We hebben genoten van een erg gezellige avond.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De Heerlijckheid heeft een zeer gevarieerde kaart en het eten is van hoge kwaliteit. Een prima restaurant met een goede sfeer en service. Wij komen er graag.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij werden zeer hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant! Personeel uitermate vriendelijk en de gerechten zagen er goed verzorgd uit!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vriendelijk geholpen, en zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten! Weer voorherhaling vatbaar! Blijft toch een gezellig restaurant,waar je nog heerlijke Hollandse gerechten kunt krijgen.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We zaten in een gezellige, mooi versierde ruimte. Het zoete gedeelte van de brunch, smaakte heerlijk bij de koffie. we aten een lekker soepje tussendoor.Het hartige gedeelte van de brunch was ook heel uitgebreid en gevarieerd. Er was ruim voldoende! Kortom, we hebben genoten van de heerlijke brunch, de bediening was prima en we hadden leuke gasten.
Ageeth D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Als altijd heerlijk eten, goed verzorgd. Van ontvangst, tot bediening en bereiding. Alles is goed, hartelijk en tot in de puntjes verzorgd!
Catrien B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Op zich was de inrichting voldoende, maar waar wij zaten, was niet handig. Regelmatig werd er langs de tafel gelopen om de deur te nemen, naar waarschijnlijk de afwasruimte. Dat was vooral op het laatst erg hinderlijk.
Jammer.
Verder heerlijk gegeten.
Familie Brienen
uit Poederoijen en Genderen
G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellige avond gehad met vrienden, heerlijk eten in een prettige sfeer. Absoluut een aanrader. Het was gewoon prima. ........................................................................................................................................................................................
L V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lange wachttkjden tussen de gangen. Serveerster die niet kon vertellen wat voor ingredienten er in een dressing zaten en dit ook niet na ging vragen. Garnering buitengewoon karig, net als de salade.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten.
Vriendelijk personeel en fijne sfeer.