Bistro de Heerlijckheid

Rijksstraatweg 115 4254 XC Sleeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Heerlijckheid

Knus, sfeervol ingericht, een smaakvolle keuken en gezellig dineren is een goede omschrijving van Bistro ‘De Heerlijckheid’ in Sleeuwijk. Gezellig en knus dineren in een mooi restaurant met de sfeer van een gezellig oud-bruin café. Een restaurant waar je een heerlijk avondje uit kan beleven. Bij ons kunt u genieten van een ruime keus aan kwaliteitsgerechten uit onze eerlijke keuken. Proef de Italiaanse inspiratie in de carpaccio, geniet van een heerlijk vegetarisch menu of laat je verrassen door een 4-gangen verrassingsmenu te bestellen. Bij Bistro de Heerlijckheid hebben ze voor ieder wat wils! Naast een avondje dineren, kunt u ook een feest bij ons vieren in een aparte zaal. Tot snel bij Bistro de Heerlijckheid in Sleeuwijk!

Meer informatie over restaurant Bistro de Heerlijckheid

Buslijn 121 stopt bij halte Rijksstraatweg
  • Kom je met de auto?
    ROUTEBESCHRIJVING VANUIT UTRECHT / AMSTERDAM U volgt de A27 richting Breda. Direct over de Merwedebrug neemt u afrit 23 ‘Werkendam / Sleeuwijk’. Direct na de afrit gaat u op de rotonde rechtdoor en vervolgens bij de T splitsing linksaf richting ‘Sleeuwi
  • : Gratis parkeren bij de parkeerplaats van Bistro de Heerlijckheid

Edward D.
Cornelis D.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wachttijd lang, omdat de serveerster onze voorafjes vergeten was door te geven aan de keuken, waardoor we na een uur nog niks hadden. Maar ze maakte het goed met een gratis fles wijn.
Verder heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, top avond.
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk werden we geholpen.
Rustige sfeer en gelukkig allemaal niet zo gehaast
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Altijd weer een feestje om hier te zijn. We belden last minute en er werd voor ons nog een plaatsje gemaakt. Erg fijn en attent dat dit zo kon. We hadden helaas alleen maar tijd voor een hoofdgerecht, maar we hebben er van genoten. Gerechten worden smakelijk opgediend met veel verse groente en saus apart in een kommetje erbij. Zelfs ik die niet van bietjes houdt, heb er van gesmuld. Bedankt voor jullie gastvrijheid weer!
H.west W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij de gerechten ook heerlijke verse groenten leuke en accurate bediening kortom een avondje genieten!!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was erg goed en gezellig . Goede gastvrouw
A D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Het was voor ons de 2de keer maar zeker weer voor herhaling vatbaar.
We hebben de varkenshaasmedaillon besteld , die was heerlijk mals. Onze dochter had de zalmfilet die had wat gaarder mogen zijn maar smaakte verder goed
Wij-houden-van-eten .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuk restaurant, wel heel vol op zaterdag avond. Veel grotere gezelschappen waardoor je je als 2-persoons stel wel wat weggedrukt voelt. Het is dan ook best luidruchtig. Het eten was prima, duurde vrij lang tussen de gangen. Je kon zien dat het personeel het druk had. Persoonlijk vind ik 1 ober/gastvrouw/heer die je de hele avond bedient en verzorgd het prettigst. Hier komt steeds een ander aan tafel. Al met al een leuk en gezellig restaurant. Omdat wij het iets te overvol vinden zouden wij hier niet gauw nog eens heen gaan.
Beste,
Vervelend dat u het gevoel heeft gehad weggedrukt te zitten, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op zaterdag is bij ons inderdaad de drukste dag en kan het zeker hectisch zijn. De overige dagen is dat echter niet het geval. Dus mocht u nog eens in de buurt zijn, u bent op de rustigere dagen altijd van harte welkom. Hartelijke groeten, Erik & Lisette & alle Heerlijckheden
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijke gerechten gegeten van de nieuwe windkaart! Super....
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wij hebben een mooie avond gehad bij De Heerlijckheid. De carpaccio was erg goed, de gegratineerde boerderijkip en de ossenhaas waren smaakvol en zacht en ook de crème brûlée en het lava cakeje waren lekker. Mijn partner was jarig en omdat dit gemeld was, werd zij door het personeel gefeliciteerd en werd hier aandacht aan besteed. Vriendelijk personeel, fijne sfeer. Je betaalt een tikkeltje meer, maar het is een heel fijn avondje uit!
Lorena L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Sfeer was goed, personeel vriendelijk, service snel en flexibel. Toen het enige pastagerecht op de kaart op was, hebben ze in overleg een aangepast pastagerecht gemaakt ipv ons iets anders laten kiezen, top! Het vlees van het hoofdgerecht was echter niet zo mals als de kaart aanprees. We hebben een deel laten staan nadat we op eerdere stukken lang moesten kauwen.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Via Facebook actie en diner voor twee gewonnen.
Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke bediening en enorm verwend. Het ontbrak ons aan niets.
De picanha, bereid op de Black Bastard, is een echte aanrader!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heel vriendelijk personeel en het eten was top.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De wijn was nog niet op en ze wilden alweer bijschenken , terwijl we een ander drankje wilden , we kregen het idee dat alles snel moest gaan .
Bij hoofdgerecht kregen we de patat later en die werd na 5 minuten alweer afgeruimd .
Wij hebben er niet echt van genoten.
Door hun overdreven vriendelijkheid was het juist irritant
Jammer.
Marjette D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wij hebben genoten van de gastvrijheid en goede service. Het eten was top!
Eugene J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Op het buitenterras met trike vrienden super heerlijk geluncht hier. Je krijgt hier echt waar voor je geld en alles vers. Ook heerlijk vers brood erbij. We komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018