Bistro De Gieser Wildeman

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Gieser Wildeman

Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Pal naast het restaurant zit de Bisto. Gelokt door de borden van 'ingang' kwam ik bij het restaurant uit. Via een deel van de keuken leidde het personeel me vriendelijk naar het juiste deel. Die keuken zag er zeer verzorgd uit, wat weer bijdraagt aan het totaalbeeld. Met het prachtige weer natuurlijk op het terras gezeten. Lekker driegangenmenu (Russische salade vooraf, voortreffelijke biefstuk en frambozentaart met ijsbolletje na). Vooraf werd nog een schaaltje olijven neergezet en het brood met roomboter. Allemaal zeer smakelijk. Geen hele grote porties, in principe voldoende. Een beetje meer groente bij de biefstuk had van mij gemogen. Zeker een aanrader.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Al vaker hier gegeten. bistro maakt onderdeel uit van het sterrenrestaurant de Giesser Wildeman.
Prima gegeten, beter dan menig andere bistro. Gevarieerd menu, prettige bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Damhert .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Bistro Gieser Wildeman zit in het voorhuis van een voormalige boerderij; in het achterste deel zit het gelijknamige restaurant. Bij de bistro kun je kiezen uit vijf voor-, hoofd- en nagerechten voor de vaste prijs van 31,50 euro. De kwaliteit van het eten is uitstekend. De eendenborst (hoofdgerecht) is goed mals en heel smaakvol. Als nagerecht is de Gieser Wildeman een echte aanrader. De bistro heeft een chique entourage en een bediening die niet opvalt maar wel op een goede manier zicht houdt. Al met al een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
walhad .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Enige tijd geleden gegeten in de brasserie. Kaart is beperkt en niet echt verrassend, maar de prijs/kwaliteit van het eten was zeker goed, 3-gangen voor € 30.
De ambiance was minder fijn. Zeker bij een volle zaal is er zoveel herrie, dat één van mijn gasten op een gegeven moment daarom weg wilde. Het kopje koffie is er daardoor bij in geschoten.
H&M S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Super gegeten, alles was smaakvol. Onze gasten waren overweldigd door de kwaliteit. Ruimte is iets rumoerig en door drukte moesten we soms even wachten.
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijke zomeravond,dus lekker in de tuin gegeten.
Kaart is niet zo uitgebreid. Prima voorgerechten,zalmtaartje en lende carpaccio.
Hoofdgerechten, hoenderfilet met abrikozen was heerlijk. Biefstuk ,al in tranches, wat ik persoonlijk niet wil hebben ,was iets te ver doorbakken. Nagerechten waren top.Aardbeien met ijs en Dame Blanche
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
De Bistro is het zusje van het 1 ster restaurant De Gieser Wildeman. Entree aan de voorzijde van de boerderij. Hier kun je een 3 gangen menu eten voor 3 tientjes. De carpaccio met pesto is perfect. Hierna vis van de dag, kabeljauw van de grill. Keurig gegaard, sappig, lekkere hollandaise saus, groente en heerlijke frieten. Dame blanche en creme brulee met rabarberijs voor de dame, alles heerlijk. Prijs kwaliteit hier is absoluut top, nog nergens in de regio zo meegemaakt. De bediening is attent, de sfeer losjes. De gangen worden wat sneller uitgeserveerd dan in het sterrenzusje. Het menu is simpel van opbouw, keuze uit 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechte en 5 nagerechten. Die formule werkt prima wat ons betreft, op naar de volgende keer!