Bistro de Eeterij

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bistro de Eeterij

Deco café!

Zodra je bistro De Eeterij binnenloopt, ontvangt de nostalgie je met open armen. De bruine cafésfeer die hier hangt is de perfecte ambiance voor de oude locatie in het historisch centrum van Den Bosch. Het restaurant is rijk aan muurdecoratie waar je uren naar kunt blijven kijken en nooit verveelt. Perfecte afsluiting van een dagje winkelen en start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Bistro de Eeterij

Super goeie bediening
Echt een aanrader
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een gezellige entourage, leuke bediening en het eten was geweldig! De wandeling door de voorgerechten was zo boven verwachting en zo uitgebreid dat we ff pas op de plaats moesten maken! Een verrassende kennismaking, een herhaling dubbel en dwars waard!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk goed geprijsd menu, prima service en lekker plekje aan t raam. Gewoon prima!
Dolf W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Het is een fijne plek om met vrienden onder het genot van een goede maaltijd en drank bij te praten. Het eten was goed en iedereen, wij hadden allen wat anders, was dik tevreden. De bediening was attent en deskundig en er werd goed geanticipeerd op onze verzoeken. dankzij de Iens deal was het goed betaalbaar.
P.J. K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Was niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben. Gezellige ontvangst, gevarieerde menukaart voor redelijke prijzen. Geen lange wachttijden en wederom heerlijk gegeten. Kortom helemaal AF !!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vlotte bediening, ruime keuze in het menu, lekker eten. Kortom: een aanrader!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Leuke ontvangst . Heerlijk gegeten. Het was meer dan genoeg. We komen zeker nog een keer terug.
inekare A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Prima gegeten!
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij aten de champignonsoep, de zeetong en een kaasplankje toe. De gerechten waren lekker en goed van smaak. De bijgerechten vond ik wat karig, een klein beetje sla en frietjes. De sfeer binnen is nogal 'volks' en daar moet je van houden, veel mensen zullen dat gezellig vinden.
MJ D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Leuke en gevarieerde kaart.
Albertine V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige omgeving en niet te veel omgevingslawaai zodat er ook met een wat grotere groep elkaar goed konden verstaan.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig sfeertje. Prima prijs/kwaliteit.
Ricardo K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was erg lekker. Ruime keuze in gerechten die ons erg in de smaak vallen. Personeel ook erg vriendelijk. Een prima avond! We komen graag weer.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooie eetgelegenheid. Heerlijk eten. Bediening af en toe wel een beetje te informeel.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Bestelde brood is nooit gekomen. Bestelling drank duurde erg lang.
Wel lekker gegeten. Alleen de wildbouillon was niet warm genoeg.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuk restaurant en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Een goed restaurant om terug te komen
Remy P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Een zeer gezellige avond gehad in een uniek restaurant. Het eten was overtreffelijk en zeer mooi gepresenteerd. De bediening was zeer vriendelijk en het eten werd snel gebracht. We waren heel blij met ons etentje en wij komen hier zeker nog terug!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
De ontvaangst, bediening en eten was super. Ondanks dat het rustig was (dinsdagavond) en wij zelf een tafel mochten kiezen. zat er een groepje van 6. Helaas hoe meer drank hoe luidrustiger maar dat kun je in een restaurant verwachten. Daarnaast kwam er nog een groep van 12 binnen en toen werd het iets meer lawaai en daarmee een rustig gesprek voeren iets moeilijker. De sfeer/heerlijke eten en gunstige prijs maakte veel goed.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zoals vaker bij De Eeterij, prima gegeten in een fijne sfeer. De bediening was echt top vandaag!