Bistro de Eeterij

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bistro de Eeterij

Deco café!

Zodra je bistro De Eeterij binnenloopt, ontvangt de nostalgie je met open armen. De bruine cafésfeer die hier hangt is de perfecte ambiance voor de oude locatie in het historisch centrum van Den Bosch. Het restaurant is rijk aan muurdecoratie waar je uren naar kunt blijven kijken en nooit verveelt. Perfecte afsluiting van een dagje winkelen en start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Bistro de Eeterij

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Eeterij

Albertine V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige omgeving en niet te veel omgevingslawaai zodat er ook met een wat grotere groep elkaar goed konden verstaan.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig sfeertje. Prima prijs/kwaliteit.
Ricardo K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was erg lekker. Ruime keuze in gerechten die ons erg in de smaak vallen. Personeel ook erg vriendelijk. Een prima avond! We komen graag weer.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooie eetgelegenheid. Heerlijk eten. Bediening af en toe wel een beetje te informeel.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Bestelde brood is nooit gekomen. Bestelling drank duurde erg lang.
Wel lekker gegeten. Alleen de wildbouillon was niet warm genoeg.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuk restaurant en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Een goed restaurant om terug te komen
Remy P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Een zeer gezellige avond gehad in een uniek restaurant. Het eten was overtreffelijk en zeer mooi gepresenteerd. De bediening was zeer vriendelijk en het eten werd snel gebracht. We waren heel blij met ons etentje en wij komen hier zeker nog terug!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
De ontvaangst, bediening en eten was super. Ondanks dat het rustig was (dinsdagavond) en wij zelf een tafel mochten kiezen. zat er een groepje van 6. Helaas hoe meer drank hoe luidrustiger maar dat kun je in een restaurant verwachten. Daarnaast kwam er nog een groep van 12 binnen en toen werd het iets meer lawaai en daarmee een rustig gesprek voeren iets moeilijker. De sfeer/heerlijke eten en gunstige prijs maakte veel goed.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zoals vaker bij De Eeterij, prima gegeten in een fijne sfeer. De bediening was echt top vandaag!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Mooie afwisselende kaart. Ruime keuze. Prima prijs kwaliteit. Pulled porc en stoofpotje van hert was heerlijk. Foutje in de rekening zien we door de vingers. Gezellig!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding
CAW .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Op 5 december gegeten met vijf personen bij de Eeterij, waar het dinsdagavond erg rustig was. Plezierig ook dat de muziek niet te hard staat (wat mij betreft mag die overigens sowieso uit, maar dat geldt voor elk restaurant). Keuzes gemaakt uit het driegangenmenu. Het eten was zeker in orde: goed klaargemaakt en prima van smaak. De gangen werden netjes tegelijk opgediend, ondanks het feit dat de samenstelling van de menu's nogal verschillend was. De Eeterij heeft een bescheiden wijnkaart, maar de keuze die we maakten, was een schot in de roos. De bediening is vriendelijk en attent. De prijzen zijn echt redelijk te noemen. Wat ons betreft een restaurant waar we graag nog een keer terugkomen.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke en enthousiaste bediening.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Al vaker geweest altijd goed en gezellig bediening super
t.scheffelaarklots S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Twee minpunten.
1 schaaltje frite voor 4 volwassenen en wil je meer hebben moet je bijbetalen. Ook de mayonaise was minimalistisch.
Een ribeye was prima de tweede zat vol draden en was taai. Heel jammer
Verder was alles naar onze tevredenheid.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteren gegeten helaas een zéér luidruchtig gezelschap naast ons waardoor een normaal gesprek niet mogelijk was.Minimale sausjes bij friet en brood,bijvragen is mogelijk maar niet prettig. Indien je leidingwater besteld vertel gewoon wat de kosten hier van zijn. ik ben glutenvrij ,teleurstelling geen satésaus gluten vrij (vorig jaar wel) en bij het toetje zelf opmerkzaam moeten zijn of het gluten vrij is en er zat gewoonkoek op. ‘s Nachts heb ik veel last gehad.Waardeloos dat ze zo met glutenintolerantie omgaan, ik kom niet meer terug .
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Voor het eerst in al die jaren hier gaan eten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het heel erg goed was: Eten was heerlijk, de bediening heel prima en de inrichting vind ik ook leuk moet ik zeggen. Het enige dat ik wat vreemd vind: We vroegen een karafje kraanwater en dat kost dan 55 cent, blijkt achteraf. Ik geef toe, dat is goedkoop! maar zou gewoon gratis moeten zijn. Op sommige plaatsen is dat al zo gelukkig. Je bestelt al bier en wijn en misschien nog koffie na. Een kleinigheidje maar wil het toch noemen. Mijn advies: Ga hier gerust eten! Heerlijk!
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
goede ontvangst ,vriendelijk personeel gegeten met AH kaart Keuze uit volledige menukaart.Piri piri garnalen als voorgerecht Heerlijk lekker pikant.Biefstuk prima alleen veel te weinig saus,klein rondje om de biefstuk heen .heerlijk nagerecht
t.scheffelaarklots S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig, rustige omgeving, dit keer niet zo druk, heerlijk gegeten goede wijn, juiste prijs kwaliteits verhouding,. Komen hier zeker weer terug