Bistro de Eeterij

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bistro de Eeterij

Deco café!

Zodra je bistro De Eeterij binnenloopt, ontvangt de nostalgie je met open armen. De bruine cafésfeer die hier hangt is de perfecte ambiance voor de oude locatie in het historisch centrum van Den Bosch. Het restaurant is rijk aan muurdecoratie waar je uren naar kunt blijven kijken en nooit verveelt. Perfecte afsluiting van een dagje winkelen en start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Bistro de Eeterij

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Eeterij

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
CAW .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Op 5 december gegeten met vijf personen bij de Eeterij, waar het dinsdagavond erg rustig was. Plezierig ook dat de muziek niet te hard staat (wat mij betreft mag die overigens sowieso uit, maar dat geldt voor elk restaurant). Keuzes gemaakt uit het driegangenmenu. Het eten was zeker in orde: goed klaargemaakt en prima van smaak. De gangen werden netjes tegelijk opgediend, ondanks het feit dat de samenstelling van de menu's nogal verschillend was. De Eeterij heeft een bescheiden wijnkaart, maar de keuze die we maakten, was een schot in de roos. De bediening is vriendelijk en attent. De prijzen zijn echt redelijk te noemen. Wat ons betreft een restaurant waar we graag nog een keer terugkomen.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke en enthousiaste bediening.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Al vaker geweest altijd goed en gezellig bediening super
t.scheffelaarklots S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Twee minpunten.
1 schaaltje frite voor 4 volwassenen en wil je meer hebben moet je bijbetalen. Ook de mayonaise was minimalistisch.
Een ribeye was prima de tweede zat vol draden en was taai. Heel jammer
Verder was alles naar onze tevredenheid.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteren gegeten helaas een zéér luidruchtig gezelschap naast ons waardoor een normaal gesprek niet mogelijk was.Minimale sausjes bij friet en brood,bijvragen is mogelijk maar niet prettig. Indien je leidingwater besteld vertel gewoon wat de kosten hier van zijn. ik ben glutenvrij ,teleurstelling geen satésaus gluten vrij (vorig jaar wel) en bij het toetje zelf opmerkzaam moeten zijn of het gluten vrij is en er zat gewoonkoek op. ‘s Nachts heb ik veel last gehad.Waardeloos dat ze zo met glutenintolerantie omgaan, ik kom niet meer terug .
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
goede ontvangst ,vriendelijk personeel gegeten met AH kaart Keuze uit volledige menukaart.Piri piri garnalen als voorgerecht Heerlijk lekker pikant.Biefstuk prima alleen veel te weinig saus,klein rondje om de biefstuk heen .heerlijk nagerecht
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Voor het eerst in al die jaren hier gaan eten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het heel erg goed was: Eten was heerlijk, de bediening heel prima en de inrichting vind ik ook leuk moet ik zeggen. Het enige dat ik wat vreemd vind: We vroegen een karafje kraanwater en dat kost dan 55 cent, blijkt achteraf. Ik geef toe, dat is goedkoop! maar zou gewoon gratis moeten zijn. Op sommige plaatsen is dat al zo gelukkig. Je bestelt al bier en wijn en misschien nog koffie na. Een kleinigheidje maar wil het toch noemen. Mijn advies: Ga hier gerust eten! Heerlijk!
t.scheffelaarklots S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig, rustige omgeving, dit keer niet zo druk, heerlijk gegeten goede wijn, juiste prijs kwaliteits verhouding,. Komen hier zeker weer terug
c. E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Erg lekker gegeten; stoofpotje hert, gamba's als hoofdgerecht en mixed grill. Prima mals vlees, leuk opgediend. Misschien enkele sausjes toevoegen bij grill. Bediening was vriendelijk. De baas moet zich alleen schamen want slechts twee serveersters op een geheel gevulde zaak kan niet. Daardoor liep de wachttijd op. En de meiden deden echt hun uiterste best. Hoop dat de fooi wel naar deze dames gaar en niet naer de baas. Foei!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Super leuk en smaakvol eten, echt een aanrader!!!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima gegeten. We hadden gebruik gemaakt van het "sharing dining" menu. Smaakvol, lekker en veelzijdig. Een nadeel, het eten koelt met zoveel kleine gerechtjes, wel snel af.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor een eenvoudige en smakelijke hap is de Eeterij een goede plek. Met een vlotte bediening en een zeer korte wachttijd. Na het eten maar direkt naar huis want dan wordt het binnen rumoerig vanwege de vele gasten.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten, heb bij prijs kwaliteit kan beter gezet omdat ik vind dat er voor veel dingen bij betaald moet worden. Het menu van 29,95 is wel heel basic en het kleine bakje frieten wat er op tafel komt is eerder voor een persoon dan voor vier. Ook moet je voor de salade nog bijbetalen en het mandje brood vooraf is ook flink aan de prijs. Het geluidsniveau heb ik beoordeeld met rumoerig omdat ondanks dat wij gelukkig voor in een apart stuk zaten een groep die waarschijnlijk iets te vieren hadden dit keer op keer moesten laten merken. Huur dan een zaaltje af, maar denk niet dat je alleen in een restaurant zit. Al met al een fijne avond maar we waren zeer blij dat we apart zaten en niet in die ongelooflijke herrie.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vanavond weer eens perfect gegeten bij De Eeterij, dit was geen verrassing voor ons omdat wij hier regelmatig eten en weten wat wij kunnen verwachten.
Zoals gewoonlijk erg goed en na afloop weer tevreden en voldaan vertrokken.
Eeterij, tot ons volgende bezoek en ga zo door.
daanbomhoff .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ten eerste kan ik zeggen dat het eten lekker was en de service prima. Verwacht geen culinaire hoogstandjes; het is een doorsnee kaart.
Ik had in de opmerking bij mijn reservering geschreven dat mijn vriendin jarig was die dag. Bij het toetje kreeg mijn vriendin een vuurwerkfontein en op het bord stond "hartelijk gefeliciteerd" in chocoladesaus. Ontzettend leuk (en knap) gedaan!
Al met al prima gelegenheid om gezellig te eten.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Vrienden meegenomen die nog nooit bij de Eeterij geweest waren en die waren zeer enthousiast. Weer heel gezellig bediening. Matelot een aanrader!
ingridvanbezouw B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We komen hier graag en het is gewoon lekker en gezellig. Nu niet de tijd maar het aspergemenu is hemels.
C V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker gegeten, vooral de bavette viel in de smaak. Hele vriendelijke bediening, leuk ingericht restaurantje. We zijn hier al meerdere keren geweest en meestal beviel het zeer goed; reden dat we er steeds weer terug komen
tanja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten! Beetje fel licht maar dat mocht uit!