Bistro de Eeterij

Brede Haven 13 5211 TL Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Bistro de Eeterij

Deco café!

Zodra je bistro De Eeterij binnenloopt, ontvangt de nostalgie je met open armen. De bruine cafésfeer die hier hangt is de perfecte ambiance voor de oude locatie in het historisch centrum van Den Bosch. Het restaurant is rijk aan muurdecoratie waar je uren naar kunt blijven kijken en nooit verveelt. Perfecte afsluiting van een dagje winkelen en start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Bistro de Eeterij

• Airconditioning
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Mariaadriana .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke , nette en gezellige bediening en heerlijk eten
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Samen met mijn beste vriendin uit eten geweest. De inrichting is heel gezellig en de bediening snel en spontaan.
kortom helemaal geslaagd!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Alex W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met z'n tweeën groot brmandje moet afrekenen? Supplement betaald wat het niet waard was! Dessert was een teleurstelling!
Corien P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gezellige ambiance; keurig personeel, attent ook. Het eten was prima; heerlijke sate en mijn vriendin had de visschotel die ze niet op kon; het was teveel. Heerlijke carpaccio en creme brulee en chocobrownie! Ik kom hier zeker nog terug met mijn vriend.
Moblanken .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was prima. Teleurstellend is de prijs van een fles water(€5,50) , terwijl je wijn consumeert en uitgebreid eet. Een karaf water werd niet aangeboden,
Bij het afrekenen bleef de dame die daarvoor verantwoordelijk was, nog minuten lang zitten kletsen aan een tafel mEt wat gasten. Hoewel ze ons wel zag staan wachten, jammer.
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Hebben hier met z'n tweeën gegeten met een AH-bon. Prima bevallen. Keuze uit hele menukaart! Met 5 drankjes totaal, waarvan 1 wijn, waren we 50 euro kwijt.
L. R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vriendelijke en snelle bediening.
Je krijgt veel en lekker eten voor je geld. Ook een ruime keuze op de menukaart!
De ambiance en aankleding van het restaurant is goed.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, personeel was erg aardig. Zeker de moeite waard! Je werd niet ' weg gekeken'. Wij hebben met zijn tweeën 2 uur binnen gezeten. Het ziet er ook gezellig uit van binnen
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. De ontvangst was keurig, lekker eten voor een goede prijs. Voor de AH dineractie was er keuze uit de hele kaart, wat een groot pluspunt is.
Nanni .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellige sfeer met oude, katholiek-achtige inrichting. Lekker gegeten, zowel voor-, hoofd- als nagerecht. Vriendelijk personeel (soms wat overdreven).
Rozijntje .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen en hebben lekker gegeten.
Konden met de AH bon uit alles kiezen. Het was wat rumoerig omdat er meerdere grote groepen waren.
Dit was niet echt storend.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima vlotte service en leuk personeel... lekker eten ...echt een aanrader ....
Sweettaste .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De Eeterij is een begrip in Den Bosch en dat maken ze wederom waar. De service en kwaliteit is voortreffelijk. De porties zijn ruim voldoende (zelfs voor grote eters).

Het restaurant is leuk aangekleed met diverse iconen, kruisen vanuit het Bossche (St Jan). Qua geluid heb ik gezegd: rumoerig maar n mijn beleving vanuit een positieve manier. Gezellige bourgondische drukte. Aanrader :-)
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik heb er erg lekker gegeten. We hadden AH spaarkaart. Fus het was al helemaal voordelig. Rr is super veel keuze. Voor iedereen zit er wel iets tussen
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Lekker gegeten, ondanks de enorme bezetting van de tafels, toch een vlotte snelle bediening. Er was meer dan genoeg keus op de menukaart voor een 3-gangen menu en verhouding prijs kwaliteit was prima
MARJA V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben lekker gegeten en met de A.h aktie mochten wij uit alle gerechten kiezen ,dat is een heel groot pluspunt.
een aanrader
H-Slot .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Een aangenaam en ongedwongen verblijf met waar voor de prijs die je betaalt. Zou er beslist nog eens heengaan met de kortingsactie van Albert Heijn.