Bistro de Eeterij

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bistro de Eeterij

Deco café!

Zodra je bistro De Eeterij binnenloopt, ontvangt de nostalgie je met open armen. De bruine cafésfeer die hier hangt is de perfecte ambiance voor de oude locatie in het historisch centrum van Den Bosch. Het restaurant is rijk aan muurdecoratie waar je uren naar kunt blijven kijken en nooit verveelt. Perfecte afsluiting van een dagje winkelen en start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Bistro de Eeterij

Anita B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima gegeten. We hadden gebruik gemaakt van het "sharing dining" menu. Smaakvol, lekker en veelzijdig. Een nadeel, het eten koelt met zoveel kleine gerechtjes, wel snel af.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor een eenvoudige en smakelijke hap is de Eeterij een goede plek. Met een vlotte bediening en een zeer korte wachttijd. Na het eten maar direkt naar huis want dan wordt het binnen rumoerig vanwege de vele gasten.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vanavond weer eens perfect gegeten bij De Eeterij, dit was geen verrassing voor ons omdat wij hier regelmatig eten en weten wat wij kunnen verwachten.
Zoals gewoonlijk erg goed en na afloop weer tevreden en voldaan vertrokken.
Eeterij, tot ons volgende bezoek en ga zo door.
daanbomhoff .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ten eerste kan ik zeggen dat het eten lekker was en de service prima. Verwacht geen culinaire hoogstandjes; het is een doorsnee kaart.
Ik had in de opmerking bij mijn reservering geschreven dat mijn vriendin jarig was die dag. Bij het toetje kreeg mijn vriendin een vuurwerkfontein en op het bord stond "hartelijk gefeliciteerd" in chocoladesaus. Ontzettend leuk (en knap) gedaan!
Al met al prima gelegenheid om gezellig te eten.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Vrienden meegenomen die nog nooit bij de Eeterij geweest waren en die waren zeer enthousiast. Weer heel gezellig bediening. Matelot een aanrader!
ingridvanbezouw B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We komen hier graag en het is gewoon lekker en gezellig. Nu niet de tijd maar het aspergemenu is hemels.
C V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker gegeten, vooral de bavette viel in de smaak. Hele vriendelijke bediening, leuk ingericht restaurantje. We zijn hier al meerdere keren geweest en meestal beviel het zeer goed; reden dat we er steeds weer terug komen
tanja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten! Beetje fel licht maar dat mocht uit!
tineke R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten, maar de gerechten zijn erg groot. Alleen frietjes erbij is wat weinig. Misschien wat salade erbij of een schaaltje groente. Verder goede bediening en een gezellige ambiance.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met de AH-restaurantactie gegeten bij Bistro de Eeterij. De ontvangst en snelheid van de dienstverlening waren super. Ook het eten was lekker, ik kan niet anders zeggen.
Wat een beetje verrassend was, waren de prijzen van de drank en dat we moesten betalen voor een extra broodje bij het voorgerecht.
Op zich zijn locatie en eten een reden om terug te komen. Dus wie weet.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Over de hele avond genomen verliep alles naar verwachting. We hadden een leuk tafeltje, De serveersters waren vriendelijk, de gerechten van goede kwaliteit alsmede de wijn. Toen wij echter op de vraag van de ober hoe het voorgerecht gesmaakt aangaven dat wij het serveren van de rundercarpaccio op een soort dunne taco geen verbetering vonden werden wij als kleine kinderen op de vingers getikt. Dat zagen wij helemaal verkeerd en het was volgens heb al jaren zo. Hetgeen beslist onwaar is. Zéééér onprofessioneel! Als je niet tegen milde kritiek kunt kun je de vraag beter niet stellen. Nou ben ik gelukkig niet op mijn mondje gevallen dus heb ik de man stevig doch uiterst netjes van repliek gediend! Heb trouwens in het verleden al eens eerder een kleine woordenwisseling met dit eigengereide type gehad. Jammer.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Zoals aangegeven was alles als vanouds TOP geregeld. Alleen jJammer dat er bij de wildtrio niet 2 of 3 stukjes stokbrood zaten dan was het echt helemaal af geweest
jantjevanparidon1 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij zijn gegaan voor de sharing diner, wat erg goed en leuk verzorgd was.
Leuke bediening, heerlijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Goed gegeten en gedronken. Attente bediening en het ziet er gezellig uit. Ondanks de goede bezetting was het er toch aangenaam rustig. Er was trouwens geen achtergrondmuziek, wellicht daarom.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Met de AH-actiebon gegeten. Vrije menukeuze dus dat was al erg positief. Heerlijk gegeten. Personeel erg hartelijk en gastvrij. Parfaittoetje was voortreffelijk zo ook het voorgerecht en hoofdgerecht..
We komen zeker nog een keertje terug.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima prijs-kwaliteit; het is een echt gezellig brabants restaurant, waar je voor een vaste prijs (29,90) een prima 3-gangen menu kunt eten.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het is een goede gelegenheid en de prijs is goed. Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht waarbij ik biefstuk had was koud en rauw ze hebben het wel opnieuw opgewarmd.
Jammer want ik kom hier vaker en het is altijd geweldig. Maar voortaan geen biefstuk meer bestellen.