Bistro de Eeterij

Brede Haven 13 5211 TL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Eeterij

Deco café!

Zodra je bistro De Eeterij binnenloopt, ontvangt de nostalgie je met open armen. De bruine cafésfeer die hier hangt is de perfecte ambiance voor de oude locatie in het historisch centrum van Den Bosch. Het restaurant is rijk aan muurdecoratie waar je uren naar kunt blijven kijken en nooit verveelt. Perfecte afsluiting van een dagje winkelen en start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Bistro de Eeterij

• Airconditioning
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Lekker eten en aardig en gastrvij personeel, al met al een gezellige avond!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Eten geweldig en de bediening perfect
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Op dinsdag 31-01-2017 weer eens voortreffelijk gegeten bij Bistro De Eeterij in Den Bosch.
Uitstekende gerechten die zeer smaakvol worden bereidt.
Ontvangst en bediening door zeer vriendelijk en gemotiveerd personeel in een gemoedelijke ambiance.
Gaan zeer zeker terug.
Sgbm W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Vriendelijke medewerkers en mooi geserveerde maaltijden. Voor herhaling vatbaar.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hartlijke ontvangst
Het eten was lekker en porties waren voldoende,het personeel was zeer beleefd en zeer vriendelijk zeker voor herhaling vatbaar
debbydevoigt .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede service, snelle bediening, moesten een uur wachten op ons hoofdgerecht maar dat vonden wij niet erg, eten was heerlijk en zeker genoeg! Salade viel tegen maar dat is ook een kwestie van smaak.
Josee V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prettige ontvangst, leuke, fijne bediening en heerlijk eten. Tijd tussen gerechten prima. Genoten met onze 2 kinderen. Echte aanrader!
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hadden een heerlijke avond, lekker gegeten.
Extra wensen- buiten het gerecht om- werden meteen gehonoreerd.
Dat is goed gastheerschap!
Echt een aanrader.
peter-van-kempen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Je kan er prima eten voor weinig geld. Je kan gewoon van de kaart bestellen en dat is heel goed. Jammer is dat de prijzen van het drinken vrij hoog zijn.
stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
goed en gezellig eten met prima service en voor een normale prijs
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was gezien prijs/kwaliteit erg goed, maar veel belangrijker is dat het personeel ontzettend vriendelijk was. Heb het vaak anders meegemaakt, nu kreeg je zelfs persoonlijke aandacht, wat gewoon heel erg belangrijk is. Zeker voor herhaling vatbaar
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Bistro De eeterij in Den Bosch. Wij hebben op maandagavond met de albert-heijn actie gegeten. Het restaurant was sfeervol aangekleed, met christelijk beeldjes en een kerkelijke uitstraling. De ontvangst en bediening was super en zeer behulpzaam. Voor de albert heijn actie konden alle gerechten van de kaart gekozen worden, het was dus super eenvoudig. Het eten zelf was ook erg goed want we hadden grote porties met goede smaken. We hebben al met al heerlijk genoten.
MarianneCoppens .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hadden gereserveerd met de AH bonnen en zijn met onze 2 kinderen gaan eten, voor de prijs van 2. Het was erg druk, maar toch werden we enthousiast ontvangen en mochten uit alles kiezen, wel 3 gangen. Daarom heeft ieder van ons zelf gekozen, heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het vegetarische hoofdgerecht was zeer teleurstellend. Op de kaart staat een quiche met geitenkaas met honing en hazelnoten. Wat geserveerd werd, was een geitenkaasje uit de oven met daarnaast een klein hoopje gewokte groenten (vermoedelijk afkomstig uit de pan van een van de andere vegetarische hoofdgerechten) en een beetje droge salade. Ik noem dat geen quiche en de honing en hazelnoten heb ik niet gezien. Bij het nagerecht heb ik 2 van de 6 poffertjes weer uit mijn mond gehaald, omdat ze aanvoelden als karton.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We waren onze IENS bonnen vergeten, maar dit was geen probleem! We werden gastvrij onthaald, en hebben toch de korting gehad! Het eten was qua prijs kwaliteit verhouding super, en het was er ook gezellig druk. Kortom, en restaurant waar wij zeker nog een terug gaan. Crew van de "Eeterij" bedankt voor de smakelijke, en gezellige avond!
2bourgondiers .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed en gezellig restaurant inhet centrum van Den Bosch. De gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd.
We komen hier zeker nog eens terug.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Super en bij AH actie vrije keus van de kaart. Top!!!!! Alles naar wens mooie gerechten, niks op af te keuren. Komen graag nog eens terug
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg geschikt. We konden eerder komen dan gepland en kiezen uit het hele menu. een hele fijne ambiance! Bijkomende kosten voor drankjes etc waren aan de hoge kant. Bijv € 4,20 voor een biertje!!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mijn lieve gezelschap maakte dat uiteindelijk alles smakelijk was. Maar feitelijk heb ik echt wel eens beter gegeten. De gegrilde zalm was gegrild. Maar daar was alles mee gezegd. Geen kruiden, geen aankleding. En heel nadrukkelijk was 'ie nou ook weer niet gegrild... Flauw en gewoontjes.
De hollandaisesaus smaakte nergens naar. De garnituur was om te huilen. Een 'haffeltje' sla en verder niks wat het bord opleukte. Bij de frites zat geen mayonaise, de salade die we los hadden besteld was creatiefloos en bestond uit worteltjes en kool. Jullienne gesneden met een zure dressing en verder geen aankleding.
Saai en niet heel smakelijk of bijzonder. We moesten vreselijk lang wachten steeds. Heel, heel jammer.
De tiramisu was 'lauw'. Niet qua temperatuur, maar qua smaak. De amuse van zalm had een te nadrukkelijke botersmaak.
Al met al een leuke avond gehad en 'gewoon lekker' gegeten. Maar een algehele beoordeling komt voor mij uit op een 6. Heel jammer. Beslist goed bedoeld allemaal, maar het kwam niet uit de verf...
Heidi N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellige avond gehad in een tof restaurant. Speciale inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreide keuze tussen lekkere gerechten in ruime porties.