Bistro de Eeterij

Brede Haven 13 5211 TL Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro de Eeterij

Deco café!

Zodra je bistro De Eeterij binnenloopt, ontvangt de nostalgie je met open armen. De bruine cafésfeer die hier hangt is de perfecte ambiance voor de oude locatie in het historisch centrum van Den Bosch. Het restaurant is rijk aan muurdecoratie waar je uren naar kunt blijven kijken en nooit verveelt. Perfecte afsluiting van een dagje winkelen en start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Bistro de Eeterij

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
het bezoek heeft in ieder geval tot gevolg dat we nog een keer terugkomen.
Eigenlijk geen minpunten behalve dat we even moesten wachten aan de onbemande receptie voordat iemand ons opgemerkt had
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keuzes binnen het keuzemenu. Allles was van prima kwaliteit. Bediening was attent.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
prima gegeten, prijs kwaliteit prima in orde. Bij reservering al gemeld dat ik met de dinercadeau kaart wenste te betalen. Toen ik de rekening vroeg en wilde betalen bleek dat dit niet mogelijk was met de dinercadeau kaart omdat ze dan er provisie over moesten betalen? Dit was wel op een maandag waarop we 30% korting kregen op de rekening.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Erg lekker gegeten met ruime keuze. Grotere groep naast ons dus wel wat veel herrie maar niet te hinderlijk. Personeel vriendelijk.
Alexandra A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Moeilijk kiezen uit de kaart. Er staan namelijk weinig gerechten op waar we echt warm van werden. Daarom waren we erg blij met extra gerecht buiten de kaart om: krokant gebakken tonijn als voorgerecht. Was super lekker. Mijn partner had vervolgens taaie bavette met portsaus (leek niet vers). Ook aangebraden slierten aardappel ter decoratie. Mijn scampi's waren prima, maar niet bijzonder. Wat ons het meest stoorden was echter de ordinaire en weinig empathische bediening. Het eten werd ook min of meer op tafel gedumpt. We voelden weinig de behoefte om in gesprek met ze te gaan over het eten. Omdat we via iens hadden geboekt, kregen we 20% korting op de rekening. Deze was ' per ongeluk' vergeten. We komen hier nooit meer terug. We kunnen ons ook niet voorstellen dat mensen een 10 hebben gegeven voor het eten. Lijkt gemanipuleerd.
E. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vanouds weer gezellig, goede en snelle bediening, sympathieke benadering.
Eten was prima, m.b.v. AH zegels. Je mag van de hele kaart kiezen!!
We hadden een fijne avond, tot de volgende keer!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prettige ambiance, vriendelijk personeel met goede uitleg en aanbevelingen. Aanrader!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Erg gastvrij ontvangen. Kwaliteit van het eten was goed en ruim voldoende qua smaak en hoeveelheid. Wij kwamen een uur eerder dan de afgesproken tijd, maar dat was geen enkel probleem.
nellie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
vandaag lekker gegeten: Goede en snelle service. Door vroege tijdstip gunstige korting op totale menu
betrokken ober die nog even kwam navragen of alles goed ging nadat een van ons zich flink had verslikt.
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Gezellige sfeer en vriendelijke service. Het personeel vroeg meerdere keren bij ons of alles naar wens was, dus top! Het eten was lekker en de aandacht voor details is ook een pluspunt (Je krijgt bijvoorbeeld een gratis fles water bij je tafel indien je dorst hebt). Onze ober had verstand van wat er op zijn menukaart stond en kon ons hierdoor goed advies geven over bijv. de wijnen. Als ik weer eens in Den Bosch ben zal ik dan ook zeker dit restaurant nog een keer bezoeken.
C B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Fijne schone rustige sfeer, goede bediening en heerlijk eten op een mooie manier geserveerd. Wederom voor herhaling vatbaar.
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig restaurant, leuke inrichting, prima eten! Personeel was top! Zowel met de ontvangst, de snelheid waarmee je word geholpen als het beantwoorden van vragen.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het restaurant is rustig ingedeeld, knus en gezellig. Het eten was ook erg goed. Kortom een aanrader wanneer je niet te chique uit eten wilt. Ik zou hier zeker nog eens gaan eten.
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in de Eeterij.
Fijne uitgebreide kaart en met je extra wensen wordt prima rekening gehouden
Wij komen hier vast terug!
Echt een aanrader, voor een avondje gezellig uit.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
Marty T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Via AH Iens hier gaan eten. Menu voor € 30,=. Met de Iens kaart dus voor de helft. je kunt kiezen uit de hele kaart !
Uitstekend geweest. Raden het dus zeker aan.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Een aanrader voor iedereen , erg gezellig in een goede locatie .
Het eten was bijzonder lekker en er is veel aandacht voor het bord gemaakt
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Ik en een vriendin hebben van de week heerlijk gegeten bij Bistro de Eeterij. Goed eten en een gezellige sfeer.
Wij komen zeker nog eens terug!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima. Leuke sfeer, nette bediening, ruime keuze op de menukaart en daarbuiten ook nog verschillende gerechten.
Stefan A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eten was prima, dame van de bediening heel irritant. Liep constant op en neer, Ronde alles af op tje.. biertje, eurotje, soepje, wijntje.... zonde want het eten en de sfeer was dik in orde.