Bistro de Eeterij

Brede Haven 13 5211 TL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro de Eeterij

Deco café!

Zodra je bistro De Eeterij binnenloopt, ontvangt de nostalgie je met open armen. De bruine cafésfeer die hier hangt is de perfecte ambiance voor de oude locatie in het historisch centrum van Den Bosch. Het restaurant is rijk aan muurdecoratie waar je uren naar kunt blijven kijken en nooit verveelt. Perfecte afsluiting van een dagje winkelen en start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Bistro de Eeterij

• Airconditioning
MarianneCoppens .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hadden gereserveerd met de AH bonnen en zijn met onze 2 kinderen gaan eten, voor de prijs van 2. Het was erg druk, maar toch werden we enthousiast ontvangen en mochten uit alles kiezen, wel 3 gangen. Daarom heeft ieder van ons zelf gekozen, heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het vegetarische hoofdgerecht was zeer teleurstellend. Op de kaart staat een quiche met geitenkaas met honing en hazelnoten. Wat geserveerd werd, was een geitenkaasje uit de oven met daarnaast een klein hoopje gewokte groenten (vermoedelijk afkomstig uit de pan van een van de andere vegetarische hoofdgerechten) en een beetje droge salade. Ik noem dat geen quiche en de honing en hazelnoten heb ik niet gezien. Bij het nagerecht heb ik 2 van de 6 poffertjes weer uit mijn mond gehaald, omdat ze aanvoelden als karton.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We waren onze IENS bonnen vergeten, maar dit was geen probleem! We werden gastvrij onthaald, en hebben toch de korting gehad! Het eten was qua prijs kwaliteit verhouding super, en het was er ook gezellig druk. Kortom, en restaurant waar wij zeker nog een terug gaan. Crew van de "Eeterij" bedankt voor de smakelijke, en gezellige avond!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Super en bij AH actie vrije keus van de kaart. Top!!!!! Alles naar wens mooie gerechten, niks op af te keuren. Komen graag nog eens terug
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg geschikt. We konden eerder komen dan gepland en kiezen uit het hele menu. een hele fijne ambiance! Bijkomende kosten voor drankjes etc waren aan de hoge kant. Bijv € 4,20 voor een biertje!!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mijn lieve gezelschap maakte dat uiteindelijk alles smakelijk was. Maar feitelijk heb ik echt wel eens beter gegeten. De gegrilde zalm was gegrild. Maar daar was alles mee gezegd. Geen kruiden, geen aankleding. En heel nadrukkelijk was 'ie nou ook weer niet gegrild... Flauw en gewoontjes.
De hollandaisesaus smaakte nergens naar. De garnituur was om te huilen. Een 'haffeltje' sla en verder niks wat het bord opleukte. Bij de frites zat geen mayonaise, de salade die we los hadden besteld was creatiefloos en bestond uit worteltjes en kool. Jullienne gesneden met een zure dressing en verder geen aankleding.
Saai en niet heel smakelijk of bijzonder. We moesten vreselijk lang wachten steeds. Heel, heel jammer.
De tiramisu was 'lauw'. Niet qua temperatuur, maar qua smaak. De amuse van zalm had een te nadrukkelijke botersmaak.
Al met al een leuke avond gehad en 'gewoon lekker' gegeten. Maar een algehele beoordeling komt voor mij uit op een 6. Heel jammer. Beslist goed bedoeld allemaal, maar het kwam niet uit de verf...
Heidi N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellige avond gehad in een tof restaurant. Speciale inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreide keuze tussen lekkere gerechten in ruime porties.
Wil-Fred .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Slecht eten, droge fazant, koude couscous, alles lijkt op opgewarmde magnetron alsof er geen kok in de keuken stond alleen iemand de de borden leuk schikte. Met luide stem tracht de bediening de slechte keuken de "overstemmen"
jopieanja .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer goed en sfeervol restaurant, ruime keuze in gerechten. Het eten, bediening en sfeer is TOP!! Zeker een aanrader! Wij komen zeker nog terug!
werner76 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer goed eten, vriendelijk personeel en sfeervolle inrichting. We komen hier graag nog een keer terug. Een echte aanrader.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
smakelijke gerechten, ruime keus, goede bediening in traditionele omgeving
prijs van € 29,50 zonder groeten toch aan de hoge kant
ValG .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij de Eeterij! Ceasar salade is aan te raden en ook de zalm met pesto was lekker mals en dan als toetje de chocolademuffin met ijs en slagroom.... de bediening was vriendelijk en vroeg met regelmaat of alles naar wens was. Het restaurant zat om 1830 al vrij vol wat gezellig was.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. GEWELDIG
C.koeken74 K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heel lekker gegeten in een knus restaurant met goede service. Ze hielden ook goed rekening met mijn allergie. Restaurant om aan te raden.
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad in Bistro de Eeterij;
Zalig gegeten. echt een avondje uit!
Zeker een aanrader. Wij komen vast nog eens terug.
over niet al te lange tijd, met vrienden.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance in het centrum van Den Bosch. Veel keuze op de kaart en vriendelijke bediening.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk met z'n vieren gegeten met bonnen van de AH restaurant actie. We mochten kiezen uit het hele menu. Allemaal een verschillend voor en hoofd gerecht genomen. Alles gerechten waren heel lekker en zagen er erg verzorgd uit! Vooraf ook nog een lekkere amuse van het huis gekregen. Alle meisjes van de bediening even vriendelijk.
Een echte aanrader!
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Na een dagje Den Bosch, een mooie afsluiting. Ruime menukeuze kaart en attente vriendelijke bediening. Verfijnde smaken. Voor herhaling vatbaar. Carel
Corry W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik miste de groente bij de tournedos en vond de champignons saus te zout..
De tournedos was goed ( lekker mals).
Het toetje was uitstekend, leuk uitgeserveerd op mooie schaaltjes.
De ambiance is prima.evenals de bediening . Ik kom graag nog eens terug..
Corry
Kona .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten met 3 personen. AH restaurant actie gebruikt en we konden van de hele kaart kiezen. 1e maar zeker niet de laatste keer dat we hier zullen eten!! Aanrader!!