Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

Amstel 133 1018 Amsterdam Nederland Kaart
31-206251071

Meer informatie over restaurant Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren
6,9

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

Monique J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Adriana C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
almere1314 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
Gewoon een aanrader voor de voorstelling in Carré
Lekker voorgerecht gegeten, en een heerlijke Zeebaarsfilet.
Beperkte kaart, maar voor ieder wat wils
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk, snel en lekker. Je komt in de carre sfeer. Geen volle buik maar gewoon goed vooraf een avond genieten in carre. Aanrader.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima ontvangst, leuk concept zo met "vreemd" stel aan tafel. prima eten en leuke sfeer. Ook vriendelijke en gezellige bediening. Aanrader zo voor een concert.
Rosemary V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Personeel niet altijd vriendelijk en soms lastig drank bijbestellen. Werd nogal hardhandig neergezet. 17 uur besteld en 5 min. tevoren mochten we uiteindelijk naar binnen maar vooral nergens zitten tot computer was opgestart om te zien waar we mochten zitten. Kwam niet zo vriendelijk over. Ze waren dus nog niet klaar met voorbereiding.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Fijn restaurant met leuk professioneel personeel. Er word goed rekening gehouden met onze allergieën. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Keegeltje K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Vriendelijke bediening, die zich goed staande wist te houden tijdens de drukte. Mijn tomatensoep was voor mij te pittig en toen vroeg de mevrouw, die bediende of ik misschien wat anders wilde. Toen ik zei, dat dit niet nodig was zei ze even later tegen me, dat de soep van de rekening gehaald was. Heel aardig.

Je kan wel wat beter praten met elkaar als je aan een tafel van 4 zit in plaats van aan de lange tafel. Omdat ik mijn vriendin niet veel zie, wil je aan het diner wel graag met elkaar praten want in het theater kan het niet meer.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Je zit hier wel erg krap en met een berg lawaai van gasten en kletterend serviesgoed. Wel handig als je naar Carré gaat maar geen goed adres voor een rustig gesprek met je tafelgenoten.
Het eten was zeker erg lekker. Zelf nog een keer langskomen om te vragen of alles naar wens is zou niet bij het afruimen moeten gebeuren.
Mignon K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vanwege de lwachttijd na hoofdgerecht om een nagerecht te bestellen niets meer kunnen gebruiken. We hebben maar afgerekend aan de bar, was geen aandacht, nog voor eventuele bestellingen, nog voor de rekening. Erg jammer!
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Meerdere keren in het verleden in dit restaurant geweest.
Maar zonder meer een grote teleurstelling, wat een kippenhok!
Bovendien heeft het personeel het zo druk dat men zelf de gerechten plus bestek
moet aanpakken! En terwijl je nog zit te eten, worden de schaaltjes al weggepakt.
Het is een grote eet (vreet)schuur!
Michelle05 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Eten was prima, veel lawaai om ons heen en tafels stond wel heel dicht op elkaar waardoor als je naar toilte moet even moet manoeuvreren. Vroeger stond de tafel in het midden er niet en dat was een stuk rustiger, wel erg aardig personeel
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Grootste plus was zeker weten dat je op tijd klaarbent om naar Carré te gaan. Helaas waren ze vergeten dat we een voorgerecht hadden besteld (werd snel verholpen, maar toch). De crème brûlée was echter een tegenvaller. De suiker was geen caramel geworden en smaakte daarom niet lekker.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Voorafgaand aan A Chorus Line hebben we gegeten in dit kleine, maar knusse kelderrestaurantje. Niet heel bijzonder ingericht, maar wel volle bak. Vriendelijk personeel, zoals het hoort. Vlotte bediening, wat handig is als je op tijd in het theater moet zitten. We moesten een keer wel wat moeite doen om nog een drankje te bestellen. Maar goed, kan gebeuren. Eten (tomatensoerp, zeebaarsfilet en Apple Crumble ijs) was verrukkelijk. Frietjes hadden iets minder lang in de frituur moeten liggen.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
super leuk restaurantje. Heerlijk eten en leuke bediening! Voor herhaling vatbaar! Volgende keer komen we nog een keer eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het publiek bestaat hier uit theaterbezoekers. Over het algemeen gezellige mensen, waar je gerust naast kunt gaan zitten. Het eten en de wijn is eenvoudig maar goed. Als hoofdgerecht hadden wij heekfilet en een maaltijdsalade met gamba's. Allebei prima. En je kunt lekker nagenieten tot 10 minuten voor de voorstelling!
Looijmans .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Voorafgaand aan de voorstelling van Hans Klok heerlijk gegeten! Bediening is vriendelijke en snel. Ideaal als je iets minder tijd hebt.
Mijn vriend had een tomatensoep en entrecote. Deze smaakte goed. Er zaten zelfs wat groente bij wat lang niet altijd meer het geval is.
Ik had de zalm, deze was goed gebakken en smaakvol. Als nagerecht de crème brulee. Deze was ook heerlijk. Alleen overheerste de alcohol. Overigens wel leuk dat deze werd aangestoken om de suikerlaag te laten carameliseren.
De ruimte is klein en behoorlijk vol met tafeltjes. De afwerking in de ruimte (geschilderde stopcontacten etc.) vind ik persoonlijk minder. Ik denk dat dit met een kleine opknapbeurt al heel anders zou zijn.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Je gaat naar Bistro de Carrékelder omdat je lekker wilt eten voor een avondje in het theater en dan meestal ook het naastgelegen theater. Dat gaat allemaal prima lukken. Een overzichtelijk menu (lekkere zalm met asperges bijvoorbeeld) en efficiënte aardige bediening die zorgt dat je ontspannen het restaurant op tijd verlaat. Minpuntje: het is wel erg klein. Bij elkaar aan tafel zitten is geen probleem, maar dit was wel heel gezellig.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Voorafgaand aan de voorstelling hier met z'n zessen gegeten. Kleine kaart met wel een dagspecial hierbuiten. Voordeel is dat het uitserveren in een prima tempo gaat waardoor je moi op tijd voor de voorstelling bent. Sympathieke en vlotte bediening. Eten prima met een prettige prijsstelling. Vrij gehorig en dicht op elkaar,echter wel gezellig.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Goede keuken! Voorgerecht: Vissoep, met stukjes zalm, garnaal en mosselen (vooral mosselen). Hoofdgerecht: entrecote (medium), met gegrilde groenten (Tip: friet of niet?). Erg genoten, van de eenvoudige kaart, die ze in de korte tijd konden waar maken, want iedereen hier, wilt op tijd naar de voorstelling, natuurlijk! Mijn complimenten, hoor!

Mijn partner had de couscoussalade met extra gamba's, die ze erg lekker vond. Haar hoofdgerecht: gebakken zalm, met gegrilde groene asperges, met een tinnen emmertje friet. Het smaakte erg goed (wij wisselen altijd wel even wat uit!)

De entree is voor lange mensen wel nonstalgisch, als of je door het onder dek van een V.O.C. schip loopt. De kelder ruimte is beperkt, maar voor de rest is de sfeer hier helemaal goed!