Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

Amstel 133 1018 Amsterdam Nederland Kaart
31-206251071

Meer informatie over restaurant Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

• Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima gegeten. We wilden met het hoofdmenu wat langer wachten: was geen probleem! Vriendelijke en efficiënte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Cora H.
Gezellig!
Vlotte, vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader in combinatie met Carré bezoek!
Ingang is een beetje lastig voor mensen die slecht ter been zijn!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima ontvangst. De inrichting is bistro style. Krappe zitplaatsen. Eten is goed en smakelijk. Snelle service. Zeker nog een terug in combinatie met Carré bezoek.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
De makreelrillete was goed. De Sate varkenshaas ook goed, maar de atjar was erg weinig en ik vraag me af of die huisgemaakt was. De tarte tatin met kaneelijs: deze was warmgemaakt (en dus te droog) en het kaneelijs was geen kaneelijs.
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten met z'n twee, voorafgaand aan ons bezoek aan Carré. Overzichtelijke kaart + extra keuze gerecht op het bord aan de muur. Het was er gezellig druk!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ergens was er een fout gemaakt, er was geen tafel meer vrij. Wij werden vervolgens als VIP gasten behandeld en kregen een perfecte maaltijd aan de bar. Dikke pluim voor het personeel!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prettige ontvangst, wij waren iets te vroeg maar daar werd in het geheel niet moeilijk over gedaan.
Bij een volgend bezoek aan Carre reserveren we hier weer. Aanrader!!!!!
mg42deboer .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg vriendelijke mensen. Gezellige sfeer en heerlijk eten.
Ook aanpassingen op laatst moment, na reservering, ging soepel. Alle 19 personen waren heel content!
e.boer50 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We zaten aan de lange tafel en hadden leuk contact met onze 'buren'.
Het eten was prima - maar dat wisten we al heel lang - maar de bij het hoofdgerecht horende patat kwam heel laat. Het had het dessert kunnen zijn.
De bediening is vriendelijk. Wat kun je meer verwachten?
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
voorafgaand aan de geweldige voorstelling van Herman van Veen hier heerlijk gegeten: smakelijke paprika soepje en verrukkelijk voorgerecht lauwwarme wildzwijn salade met paddestoeltjes, cranberry compote, hoofdgerecht heekfilet en biefstuk uitstekend bereid en zalig toetje: dadelcake met ijs.
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Knap om zo'n korte tijd een uitverkocht huis te bedienen en ook nog vriendelijk te blijven.
Waren met vrienden die hier voor de eerste keer waren en die waren onder de indruk van de sfeer.
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een keer langs komen om te vragen of alles naar wens is ? Heb ik gemist, daardoor was er ook geen gelegenheid om nog een drankje te bestellen. Was erg druk , maar dit is wel een gemiste consumptie .
Verder een aanrader, kom zeker terug
Antoinette K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het eten was goed en het personeel erg vriendelijk met een vlotte bediening. Wel heel erg vol en lawaaierig.. We zaten met anderen aan tafel maar dat was juist gezellig . Lekker dicht bij Carre!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke kaart om te kiezen zalig voorgerecht lauwwarm wild zwijn salade met cranberry saus en malse biefstuk hoofdgerecht. Ook deheek filet was top. Toetjes verrukkelijk en vlotte, vrolijke bediening
jokenooij .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima plek en altijd op tijd klaar voor de voorstelling.
Heerlijke gerechten.
Toch blijf ik de kalfslever met ui en spekjes missen hoor. Zou weer op de kaart moeten wat mij bereft
Kari B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lekker gegeten. Bediening vriendelijk en alert. Het was gezellig druk, maar het verliep allemaal erg vlot. Voor herhaling vatbaar.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar vonden het erg rumoerig. Het was erg druk en we zaten te dicht op elkaar. Een leuke eetgelegenheid.
Fam E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben allevier heerlijk gegeten. Zelf had ik er geen moeite mee, maar mijn zwager vond het te lawaaierig. Wij zaten aan de zijkant vlakbij de deur. Misschien aan binnenkant restaurant een gordijn hangen. Als iedereen nog niet binnen is, is het behoorlijk fris op die plek.
GH L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Daar het voor het Theater tijdstip klaar moet zijn is het een goede wachttijd ivm de drukte. Zeer tevreden wij alle vier.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was prima. Jammer was dat ze ons vergeten waren en redelijk lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. En ik dacht nog wel slim te zijn en tijd te winnen door onze bestelling in 1 x op te geven. En het begon zo goed.......