Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

Amstel 133 1018 Amsterdam Nederland Kaart
31-206251071

Over het restaurant Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

Een gezellig avondje theater begint bij Bistro De Carrékelder direct naast Carré aan de Amstel. Hier wordt de klok voor je in de gaten gehouden, zodat je op tijd bent voor je voorstelling. Met een leuke menukaart kun je in deze knusse bistro rekenen op lekker eten.

Let er wel op dat de tafelopstelling per dag wijzigt. Hierdoor kan het zijn dat je een tafel deelt met andere gasten. Uiteraard zorgen ze voor voldoende privacy en indien beschikbaar een eigen tafel, maar dit alles is afhankelijk van de bezetting!

Mocht je dus naar een voorstelling in Carré gaan en van tevoren nog wat lekkers willen eten, of niet naar Carré gaan, maar ook lekker willen eten, reserveer dan snel bij Bistro De Carrékelder in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Carrékelder (Koninklijk Theater Carré)

c.herben .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
er wordt hier gevraagd naar de prijskwaliteit verhoging. daar is niets mis mee. maar persoonlijk vonden wij de prijs voor het hoofdgerecht (gebakken kabeljauw) gezien de hoeveelheid te hoog. stukje iets groter of een wat lagere prijs.
Sandra-Marco S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wij vonden het heel speciaal om samen met andere mensen aan tafel te eten. Het is wel een kleine ruimte waar je tegen moet kunnen. Iets extra? Geen probleem.
Britta G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Jammer!

Treurige kwaliteit van eten, dat zou voor de gevraagde prijs beter moeten kunnen.
Maizena-achtige soep met vleugje mosterd flinterdun schijfje eendenborst met oosterse dingetjes erop. Taaie entrecote met aardige, maar te dure Pinot Grigio. (~50 euro per persoon)

Gelukkig wel leuk stel vrienden als gezelschap.
Volgende keer wel Carré maar niet meer Carré Kelder.
Britta G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gelukkig zaten wij er met een bijzonder leuk stel vrienden!
De bediening deed haar uiterste best om iedereen snel te bedienen. Door de kleine ruimte in de kelder ben je daar dan ook getuige van.
Gezien de prijzen hoopten wij op leuke gerechten. Foutje, ....bedankt!
Een vlinterdun schijfje eendenborst met dingetjes erop voor 9 euro en een maizenasoep met vleugje mosterd voor 6 euro, entrecote van teleurstellende kwaliteit en een aardige maar te dure wijn. Tja, het zit naast Carré ....

Nee ... volgende keer wel weer Carré ! ...maar hier komen wij niet meer.
Hoofdstedelijke afzetterij als je mij vraagt.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten, wat een gezellig restaurant en top bediening/koks! Ondanks dat het helemaal vol zat, volgden de gerechten snel na elkaar (niet te snel, maar precies op tijd)!
H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Keuze vh menu
1x brood met kruidnoten. ......4 broodjes...goed! maar een vingerhoedje kruidenboter voor 4 broodjes...niet in verhouding met elkaar maar ook zeker niet voor de prijs van € 4.00

Hoofdgerecht: 2x varkenshaas sate.

Smaak.....zeer flauw..
Frites inbegrepen maar er werd 1 klein frituur mandje frites geserveerd voor 2 personen !
Je zou voor de prijs van € 18,00 toch denken dat er voor elk persoon 1 mandje geserveerd zou worden.

Al met al erg teleurstellend.
Zeker niet voor herhaling vatbaar ook niet bij een volgend bezoek aan carre.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
eten lekker, bediening erg vlot en aardig, sfeer persoonlijk en ongedwongen. Komen er al jaren graag.
Zeker ook in combinatie met voorstellingen in Carré is het een aanrader.
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Hier begint je avondje Carré! Klein, vaak bomvol! Maar een sfeer die onbetaalbaar is. Hou je van ruimte, in de ruimste zin van het woord, loop dan door. Hou je van sfeer, goede kwaliteit, perfecte vrouw als gastvrouw (wees er zuinig op Carré). Dan is dit de juiste start! Hier begint het theater, krap, gezellig, sfeer, zou het niet willen missen! Bedankt Marijke voor de zoveelste perfecte start van ons Carré bezoek!
Robojuky .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima gegeten bij de Carrékelder voorafgaand aan het Kerstcircus. Eenvoudige kaart met lekkere verse gerechten. Aanrader! Fijne bediening.
Kristan V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
De andere Carré restaurants hebben hun informatie prima op orde Carrékelder daar in tegen niet.

- Communicatie waardeloos
- Geen duidelijke informatie op de webpagina van het restaurant.
- Op tijd gereserveerd van te voren en 2 weken van te voren krijg je te horen dat het menu is veranderd en de prijs verdubbeld is. (wat niet duidelijk is aangegeven op de webpagina maar bij de andere Carré restaurants wel waardoor je het niet verwacht).
- Helaas geen goede oplossing geboden.
- Moeilijk te bereiken (Hun bellen lukt bijna nooit).
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima gegeten. We wilden met het hoofdmenu wat langer wachten: was geen probleem! Vriendelijke en efficiënte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima ontvangst. De inrichting is bistro style. Krappe zitplaatsen. Eten is goed en smakelijk. Snelle service. Zeker nog een terug in combinatie met Carré bezoek.
Cora H.
Gezellig!
Vlotte, vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader in combinatie met Carré bezoek!
Ingang is een beetje lastig voor mensen die slecht ter been zijn!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
De makreelrillete was goed. De Sate varkenshaas ook goed, maar de atjar was erg weinig en ik vraag me af of die huisgemaakt was. De tarte tatin met kaneelijs: deze was warmgemaakt (en dus te droog) en het kaneelijs was geen kaneelijs.
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten met z'n twee, voorafgaand aan ons bezoek aan Carré. Overzichtelijke kaart + extra keuze gerecht op het bord aan de muur. Het was er gezellig druk!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ergens was er een fout gemaakt, er was geen tafel meer vrij. Wij werden vervolgens als VIP gasten behandeld en kregen een perfecte maaltijd aan de bar. Dikke pluim voor het personeel!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prettige ontvangst, wij waren iets te vroeg maar daar werd in het geheel niet moeilijk over gedaan.
Bij een volgend bezoek aan Carre reserveren we hier weer. Aanrader!!!!!
mg42deboer .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg vriendelijke mensen. Gezellige sfeer en heerlijk eten.
Ook aanpassingen op laatst moment, na reservering, ging soepel. Alle 19 personen waren heel content!
e.boer50 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We zaten aan de lange tafel en hadden leuk contact met onze 'buren'.
Het eten was prima - maar dat wisten we al heel lang - maar de bij het hoofdgerecht horende patat kwam heel laat. Het had het dessert kunnen zijn.
De bediening is vriendelijk. Wat kun je meer verwachten?
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
voorafgaand aan de geweldige voorstelling van Herman van Veen hier heerlijk gegeten: smakelijke paprika soepje en verrukkelijk voorgerecht lauwwarme wildzwijn salade met paddestoeltjes, cranberry compote, hoofdgerecht heekfilet en biefstuk uitstekend bereid en zalig toetje: dadelcake met ijs.