Bistro de Cactus

Meer informatie over restaurant Bistro de Cactus

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
Juan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij hebben 1,5 uur moeten wachten voordat het hoofdgerecht op tafel stond. Een van de eters had enkel als voorgerecht een zalm-wrap. Het eten was het lange wachten niet waard. Het vlees is sober geserveerd (met driehoek toastbrood) en de bijgerechten schaars voor drie personen (wat patatjes, opgebakken aardappels en een witlofprutje). De prijs en kwaliteit staan niet in verhouding.
Het lange wachten zou te wijten staan aan drukte (niet alle tafels waren bezet) en volgens het personeel was 1,5 uur wachten normaal. Ik vind het restaurant geen aanrader. Ik kom er niet meer terug.
P0mp0m .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Op 6 juli voor de tweede keer gegeten bij de Cactus, om te kijken of dat net zo goed beviel als de eerste keer.

We werden niet teleurgesteld. Van het voorafje tot het toetje was alles overheerlijk en duidelijk met zorg bereid en vriendelijk geserveerd. Bovendien een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, en dat is bij veel Nederlandse restaurants nog wel eens ver te zoeken.

Dit restaurant verdient een plek waar je op het terras in de zon kunt zitten. Bij mooi weer gaan veel mensen naar het Simonsplein.

Een aanwinst voor Doetinchem. Wij komen hier zeker nog eens.
Julien V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Een klein en gezellige bistro.
Onlangs hier met een vriend gegeten, later ook met twee klanten. Erg onder de indruk van de gerechten die er geserveerd werden.
Het personeel was vriendelijk en hielp met de vertaling van de kaart voor de klanten en deed dit met verve en gepaste humor.

Als voorgerecht rundercarpaccio wat erg in de smaak viel, en de grote meneer cactus als hoofdgerecht. Er zijn weinig unieke plekken in deze regio die een sfeer zoals hier kunnen creëren door middel van perfect bereid eten en persoonlijke bediening.

Uiteraard zal ik vaker terugkomen!
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Bistro de cactus is een zeer goed steakhouse. Het eten is erg lekker. We hebben gebruik gemaakt van het 3 gangen zomermenu voor €27.50. Vooraf carpaccio, hoofdgerecht mixed grill en spareribs en als nagerecht milkshake van mango en hangop met aardbeien. Allemaal erg lekker. O ja... en als je met je kinderen wilt gaan... daar houden ze ook rekening mee. 4 verschillinde kindermenu's en als je erom vraagt een kinderijsje( bolletje ijs met slagroom) . Sterker nog.. onze dochter van 6 kreeg als alternatief een raketje aangeboden.. zeer attent van het vriendelijke personeel. Jammer dat het voor ons zo ver weg is( 200 km rijden) want de grote meneer cactus steak schijnt ook erg lekker te zijn.... wie weet komen we er ooit nog eens in de buurt.
Haylee .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Goeie steak gegeten, het is er klein en erg gezellig, mooi om te zien dat er een open keuken is midden in de zaak.

Vlot geholpen en super vriendelijke bediening. Kwaliteit prijsverhouding ook echt goed.

Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
In dit restaurant eet je het lekkerste vlees in Doetinchem. Je krijgt ruim genoeg geserveerd. Eventueel wordt bijgeserveerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Rinze H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Met z'n 4-en wezen eten bij de Cactus. Alle gerechten waren heerlijk en goed bereid! Wij kozen als voorgerechten voor de Rundercarpaccio (wintermenu), uiensoep en een proeverijtje van voorgerechten (2 personen).
Als hoofdgerecht kozen we voor een duo van ossenhaas en varkenshaas, de Grote Meneer Cactus (zowel groot als klein) en het Steakje los (gegrild kalfsribstuk). Als nagerechten hadden we oa kaneelijs met stoofpeertjes (wintermenu) en de Koek is op! (huisgemaakte parfait).
De bediening was erg attent en alert, lege glazen werden direct opgemerkt en er werd gelijk een nieuwe aangeboden. De sfeer was goed, lekker warm (niet té) en je waant je echt in een oude restaurant in woestijnactig gebied.
We gaan graag nog een keer terug!