Bistro de Buurvrouw

Plein 2 4001 LJ Tiel Nederland Kaart
31-344622088

Meer informatie over restaurant Bistro de Buurvrouw

Uitmuntend
9,4
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro de Buurvrouw

Eef S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Op 22 april 2018
Was ik met vier ex collega , s in het restaurant , voor een diner a la carte.
Een van ons had al gelezen dat je vanaf binnenkomst tot vertrek compleet verwend wordt .
En inderdaad het was een super ervaring voor ons het eten , de sfeer en de bediening door leuk en deskundig personeel.
Echt een aanrader
jant V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wij komen hier heel graag en voelen ons echt thuis Het is zo,n gezellige sfeer Warme binnenkomst Ontzettend lief allemaal Zowel Margot Sander en haar hele team En niet vergeten het overheerlijke eten Wat een feest om hier telkens te mogen zijn Alles is tot in de puntjes verzorgd een dikke 10+++. Jant en Chris van Veenendaal
jant V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wat een top Rest Je word er al met zoveel warmte ontvangen Dat je er gelijk thuis voelt Alles klopt hier Eten Sfeer Bediening Alles is Top Meerdere keren geweest altip Klasse van de bovenste plak Super!!
Jant en chris V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Dit is een gezellige En rest waar we ons thuis voelen
Alles klopt hier
Bediening Eten Top sfeer Warmte Margot Top gastvrouw Zo,n harde Werkster
Heel veel recept voor hoor
TopRest
Jant en chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Al zoveel keren geweest in die Super Gastvrij Rest
Alles klopt hier Uitstraling ,Bediening ,Eten en hun warmte GewoonTop !
Margot Wij hebben heel veel Respect voor haar Hoe ze het allemaal doet Fantastisch !!
Het is er feest om er te mogen zijn
Ze vermaken tot je weer de deur uit gaat
Met hun warmte die ze uitstralen
Jant en Chris van veenendaal
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk eten en een prachtige inrichting. Ook genoten van de gastvrijheid van Margot en haar team. Inmiddels al 10 jaar in Tiel en nog steeds genieten.
blablawafwaf .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We hebben een emailreservering gedaan met uitleg dat we met 4 volwassenen en kleine kinderen (6, 2, en 2 maanden) rond 18.45 uur zouden komen. Er is een speciale kinderkaart aanwezig, waaruit ik dacht op te kunnen maken dat men ervaring heeft met tafels met kleine kinderen. Bij aankomst hartelijk ontvangen en herkend ivm mail. Leuke tafel gekregen. Na een tijdje komt één voorgerecht, was door één volwassene besteld. Om 20.00 uur is door een van de aanwezigen al gevraagd waar het hoofdgerecht bleef. "Komt eraan" was de reactie.
Om 20.15 uur nog eens navraag gedaan waar ons hoofdgerecht bleef en weer moesten we even geduld hebben. Om 20.20 uur naar binnen gelopen en weer onder excuses met de mededeling dat het eten er zo aan zou komen, afgesproken dat het er om 20.30 uur mag staan, anders vertrekken we. De toon van het gesprek laat te raden over, natuurlijk.
Precies om 20.30 uur worden de borden geserveerd. Helaas, de varkenshaas is rauw van binnen, dus deze mocht terug.....
Bij vertrek (deel van de groep stond al op) wordt ons gevraag of we nog even tijd hebben. Ontkennend gereageerd door de groep. Deze staat al op en ik ga naar binnen om te betalen. Blijkt de chef een groot dessert op een bord te maken als tegemoetkoming. We hebben aangegeven dat we dat niet meer wilden en willen. De vraag aan de bar is toch nog " wil u echt niet even scheppen"? Neen dus, iedereen is al weggelopen. Vervolgens wil men het goed maken door nog iets voor de kinderen te geven. Attent, maar we willen niets meer hebben, dit geef ik ook terug: "neen, dank u wel, eigenlijk willen we niets meer van jullie hebben". Tegelijkertijd ontvang ik de volledige rekening. Bovenstaande kan gebeuren, hoewel het voor mij reden is om niet nog eens terug te keren. Het grootste deel van het bedienend personeel heeft wel z'n best gedaan, alleen:
De druppel die de emmer doet overlopen is wel dat na het afslaan van de 2 zakjes met verrassing, door de bedienende medewerkster wordt gezegd: "Betaal de rekening dan maar, ik ben er nu ook wel klaar mee".

Heb lang getwijfeld of ik een recensie moet schrijven, met dank aan de laatste medewerkster dus toch maar gedaan........
eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Leuk restaurant in het centrum van Tiel. Mooie gerechten op de kaart. Het eten is smaakvol. Het enige minpuntje is dat het soms te druk is en hierdoor erg rumoerig. Ook heeft het personeel enige moeite zich met drukt staande te houden
Cullie83 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijk gegeten! Super bediening en mooi restaurant.
Vegetarische verrassing genomen goed van smaak.
Als toetje chocoladetaartje heerlijk
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Tonijn was goed bereid. Kip was ook super lekker. De Buurvrouw onderscheid zich door het eten met net iets andere producten te serveren.
lemmensverpleging .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Prima gegeten....zowel voor als hoofdgerecht waren goed. Het dessert was hemels en de espresso ook,..bediening.vriendelijk ... en de inrichting was bijzonder . Wij hebben genoten.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
had beloofd na een geweldige avond om een stukje te schrijven was het bijna vergeten
hebben asperge met ham gegeten caroaccio vooraf lekker nagerecht gewoon goed schitterende zaak ziet er erg mooi en verzorgd uit super
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Lekker gegeten bij De Buurvrouw, de kaart is echter niet erg bijzonder. De sfeer wordt bepaald door de vele tafeltjes die kort op elkaar staan. En verder een bruine kroeg uitstraling. Hartelijke gastvrouw, aardige bediening (maar ook niets bijzonders).
Ik zal hier echter niet snel nog eens eten, omdat de prijs/kwaliteitsverhouding scheef is. Het eten is erg aan de prijs. Smaak, bereiding en aankleding van de maaltijden is vrij standaard (6,5).
Voor ongeveer hetzelfde bedrag eet ik véél liever vele malen spannender, lekkerder en bijzonderder restaurant. Gelukkig hebben we dat ook in Tiel!
Freek ..
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Na lange tijd (enkele jaren) toch maar weer een keer geprobeerd. We zouden asperges gaan eten. Als je die goed inkoopt kan de bereiding niet echt meer een probleem zijn. Helaas, veel te lang gekookte asperges, ham in dikke plakken op elkaar gestapeld en aardappeltjes die veel te klein en doorgekookt waren. De bediening was iets beter dan we eerder hebben ervaren, dus vooruit, een puntje erbij en de entourage is nog steeds hetzelfde. Noem het kitsch, maakt niet uit, het heeft wel wat. Maar we kwamen voor het eten en dat was opnieuw of nog steeds heel slecht. Ik ben mild met mijn cijfer... We slaan De Buurvrouw weer een tijdje over.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wij hebben er heerlijk gegeten een super kok,maar de bediening was waardeloos .Jong ongeschoold personeel totaal niet geinterreseerd .
Dannydouwma .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Wat een leuke en gezellige bistro. Warme onthaal en leuke locatie. Het eten was goed, heerlijke structuur met mooie balans. Tongstrelend vonden wij het niet, maar de gezelligheid van de eigenares maakte heel veel goed. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer gezellig langs. Groet, familie Douwma
Josje S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Voor een verjaardag hebben we hier met zijn vijven gegeten. Van te voren hadden we voor 1 persoon zeetong besteld die erg goed in smaak viel. De service was uitstekend, ze waren erg gastvrij en behulpzaam. Daarbij smaakte het eten prima, geen hele orginele kaart, maar wel lekker veel vis en lekker eten. Daarbij zaten we op deze regenachtige avond erg gezellig en knus.
doordouwer .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Een week geleden met 10 personen hier gegeten. Het duurt lang voordat iets wordt opgediend, maar gelukkig wel tegelijk.
De amuse was niet bijzonder. Mijn lammetje was wel lekker en zeker 6 ribbetjes. Wel weinig groenten, maar ja, wij zijn groente-eters. Het is inderdaad erg druk en leuk kitscherig ingericht.
Prijs/kwaliteit vind ik iets te hoog.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
De wisselende recensies bij Iens hadden een waarschuwing moeten zijn.
Amuse van lepeltje gerookte mozarella met tomaat was erg flauw van smaak.
De vegetarische ravioli van kaas en spinazie kwam koud op tafel. Werd teruggezonden en opgewarmd in de keuken.
De eendenborst met 1/4 stoofpeertje was erg rood, maar ook niet op temperatuur. Het zelfde voor de kipsaté, niet warm. Zelfs de frieten waren koud. Wat gaat er toch mis tussen de keuken en de tafel?
Niets goed? Jawel, de garnituur van gestoofde lof in room was zowel warm, als erg lekker van smaak. Jammer genoeg was het wentelteefje van het dessert nogal droog, het kaneelijs was lekker, maar de chocolademousse paste er niet echt bij.
Als troost werd de koffie aangeboden door het huis.
Jammer, gemiste kansen. Maar de bediening was vriendelijk, daar lag het niet aan.
Als het niet moet, komen we hier niet terug.
Freek ..
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Hoe komt het dat dit restaurant vrijwel altijd zo vol zit? Tiel heeft niet viel... Kwaliteit van het eten is zorgelijk. Domweg veel gerechten zijn niet lekker en in elk geval geen traktatie. De bediening is alleen goed als de vrouw des huizes het heft in handen neemt. De inrichting is leuk. Een soort doorgeschoten gezelligheid (kitsch?) en het terras is uniek. Zowel binnen als buiten zit je wel erg dicht op elkaar. Tja, moeilijk geval...