Meer informatie over restaurant Bistro de Bron

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Kleine maar steeds veranderende kaart. Heerlijke gerechten, die met finesse worden bereid.

Sfeer is rustig en prettig. Je kunt hier uren praten met goed gezelschap en eten.
DaiDo M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Echt ruim boven verwachting. Mooie en lekkere gerechten voor een heel nette prijs. Lekker wijn en alerte en vriendelijke bediening.
Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Onze verwachtingen waren hoog na het lezen van de recensies. Weliswaar viel het ons toch wat tegen. Als voorgerecht hadden we de carpaccio welke wat bruin was uitgeslagen en waar teveel kaas bij zat. Het hoofdgerecht was een duo van varkensvlees en kogelbiefstuk. Er werd niet gevraagd hoe we het vlees wilden hebben. De kogelbiefstuk was prima, de varkenshaas ietwat taai. Als dessert hadden we de parfait van limoen en de huisgemaakte monchou taart. Dit was prima. De bediening was vriendelijk en alles ging vlot. Het viel ons op dat de kaart op de website niet overeen kwam met de menukaart. Daarnaast stonden er meerdere spelfouten op de menukaart. De prijs-kwaliteitverhouding is in verhouding.
Keesengerdabrouwer .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Geweldig eten. Bediening perfect. De borden worden erg smaakvol opgemaakt. Wij zijn met een vol gevoel naar huis gegaan.
Wij komen zeker terug. Kees en Gerda Brouwer.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Locatie mét potentie, vlakbij kanaal en bosrijke fietsomgeving. Restaurant enkele jaren gelden opnieuw ingericht, maar het geheel mist sfeer en ambiance. Achetrgrondmuziek hapert voortdurend.
Vriendelijke maar vlakke bediening.
Hebben hier al meerdere keren gegeten, voornaamste reden is de locatie: nabij diverse vakantieparken gelegen.
Kaart belooft veel, maar maakt het helaas niet waar.
Niet spannend en de smaak van de hoofdgerechten tongfilet en steak ronduit vlak.
Dit restaurant zou vol moeten kunnen zitten, op voorwaarde dat er iets met kritieken wordt gedaan.
Goedendag Inge. Bedankt voor uw feedback, wat jammer dat wij uw verwachtingen niet waar hebben kunnen maken. Wij hopen echter dat u uw bevindingen wellicht nog specifieker kan uitleggen per mail: info@bistrodebron.nl
Wij hopen u bij een volgend bezoek positief te kunnen verrassen met verbeteringen mbt uw suggesties
Jozef H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
1 uur en 3 kwartier moeten wachten op het eten, om 19:45 werd het gebracht. Ongelooflijk. Terwijl ik om 10 uur in de morgen al had gereserveerd waarbij aangegeven dat we met drie kleintjes waren van 1,2 en 3. Na 20 minuten nog gevraagd of het wat sneller kon omdat de kinderen nog naar bed moeten later. Dat heeft niet geholpen. Eten was ook echt matig. Entrecote niet mals, taaie vis, alleen de lam en de frietjes waren goed. Echt een aanfluiting dit restaurant en geloof al die super recensies niet. Ik had mijn ouders mee uit eten genomen om ze te bedanken, met mijn broer en zus. Echt jammer. Uiteindelijk waren we wel blij dat we niet hoefden af te wassen deze dag...
Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren, wij hebben er alles aangedaan om u alles na wens te maken, ondanks de drukte. Wij hadden inderdaad begrepen van u dat het te lang duurde, echter hebben we van de andere opmerkingen niet goed door gekregen. Wij doen alles aan om iedereen heerlijk te laten genieten, echter is dat vandaag niet gelukt bij uw gezelschap. Wij hopen wel van u ervaringen te mogen leren en hopen daarom ook op een reactie naar ons (info@bistrodebron.nl) om u een passende oplossing te mogen geven. Alvorens onze excuses voor uw teleurstelling.
Rolf P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Super gegeten met me vrouw en dochtertje.
Aanrader om lekker te eten .
Inrichting is modern en schoon .
Personeel is aardig .
En de bediening is ook perfect.

Kris T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Toevallig tegen dit restaurant aangelopen.
Bij binnenkomst tref je een mooie moderne inrichting aan.
De bediening is buitengewoon vriendelijk en correct.
Vooraf hebben wij de carpaccio gekozen. Hoewel hier gebruik gemaakt wordt van een standaard horeca carpaccio, is de aankleding bovengemiddeld smakelijk.
Ook is alles perfect op temperatuur, iets wat lang niet altijd het geval is.
Als hoofdgerecht hebben wij gekozen voor het duo van rund en varken, en de gebakken tongfilet.
Beide gerechten heerlijk op smaak en wederom bijzonder aantrekkelijk geserveerd.
Ook de frites met huisgemaakte mayo waren erg lekker.
Als dessert gekozen voor de parfait van stroopwafel en de abrikozen bavarois.
Ook hier niets op aan te merken; 2 heerlijke desserts.

Het enige jammere is dat dat wij dit restaurant niet veel eerder ontdekt hebben :-)

Wij gaan hier zeker vaker komen!
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten, Gekozen, uit een ruim aanbod, voor Menu Bistro de Bron. Het was bijzonder smaakvol tegen een redelijke prijs. Vriendelijk personeel met uitstekende service. Veel huisgemaakte producten en dat kun je proeven ook. Zeker een aanrader!
De mosterdsoep was subliem, de gerookte karbonade heerlijk van smaak en zeer mals, het nagerecht was een fantastische monchou taart met ijs en slagroom. Echt een culinair hoogstandje!
Rina Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Er was een hapas avond. Zeker 30 verschillende gerechten waar je er minimaal 10 van kon kiezen. Na afloop nog een grand dessert. Varkenshaas met een saus van brie en de gehaktballetjes in tomatensaus waren mijn vaforiet .
JerS .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Lekker gegeten, vlees was erg goed bereid. Verse frieten, huis gemaakte mayo en dat proef je. Goede garnituur erbij ook. Service hartstikke goed, spontaan en relaxed. Gewoon lekker gaan eten..
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Kerst,..... geen zin om te koken... Bistro de Bron ..voor 1e kerst dag... begonnen met de gerookte eend, daarna een soepje van bos paddestoelen, en een hoofdgerecht van geconfijte eend...alles was wederom super, bediening snel, en accuraat... het eten was meer als geweldig...een dikke 10
Neal G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Mijn vrouw en ik zijn hier al vaker wezen eten en dat is omdat wij het een erg goed restaurant vinden.
Lekker eten, vriendelijk personeel en ook nog eens heel betaalbaar.
De gerechten die voorgeschoteld heb gekregen smaakten mij prima en ten minste een gevuld bord.
Dus nog een keer in Loenen, laat die andere naar links liggen en probeer deze eens.
Ik raad het zeker aan.
Hpost .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Vrijdag 30 oktober hebben wij bij Bistro de Bron een Hapas avond gehad. Dit houdt in dat je 5 keer 2 gerechten kunt bestellen die telkens per gerecht bestaan uit 2 stuks. De hoeveelheden waren meer als voldoende en na de gerechten kreeg iedereen een grand dessert. De keuze uit de diverse gerechten was groot, zowel voor de voorgerechten als ook voor de hoofdgerechten. Van zalm tot stukjes tournedos, maar ook kip gerechten, soep etc. De uitslag door het personeel was prima, de service zee goed en vriendelijk. Aan het einde van de avond zijn wij met een tevreden gevoel naar huis gegaan. Zeker om nogmaals te herhalen.
Hans Post
Ivlu .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Geweldige avond gehad in dit restaurant. Eten is erg lekker en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Beste restaurant in Loenen.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Afgelopen vrijdagavond erg genoten van de Hapasavond. Uitgebreide keuze in heerlijke gerechten, zeer gezellige sfeer stonden garant voor een bijzonder aangenaam verblijf.
Als regelmatige bezoekers van deze bistro kunnen wij deze zeker aanbevelen bij een ieder die gezellig, lekker en tegen een alleszins betaalbaar bedrag willen genieten van dit restaurant.
De gezellige terrassen dragen hier ook zeker aan bij!!
Blom62 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Op zich geen verkeerd restaurant, maar toch mist er iets. Lastig te zeggen wat dat precies is. Wat ons betreft ontbreekt het aan sfeer. Omdat het in de buurt is, wilden we het na een mindere ervaring vorig jaar toch nog eens proberen. Wel moeten wij zeggen dat we het vorig jaar minder vonden (er hangt nu wat meer aan de muren en gordijnen). Het is wat kil/koud.
Qua eten is het op zich prima, maar ontbreekt het aan creativiteit, niet heel bijzonder.
Personeel is vriendelijk.
Prima restaurant om op een terrasje te zitten van de zomer.
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
al vele malen geweest, is en blijft een Topper, voor Loenen en wijde omgeving....een enorme aanwinst, zowel eten, bijpassend drankje en Desert zijn van Top kwaliteit, Bediening is subliem.vriendelijk, snel en behulpzaam.... al met al een van de betere Restaurants uit de omgeving....
Johanvanbeek .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
HIer al twee keer geweest! van de zomer heerlijk op terras gezeten, met lekkere muziek op de achtergrond, en heerlijk genoten van hun huisgemaakte appeltaart! vorige week weer keer langs geweest. En alle gerechten zien er heel mooi uit, en het belangrijkste de smaak is subliem! de prijs kwaliteit verhouding kan niet beter. Heerlijk drie gangen menu gegeten voor maar 21,50!! de Sauvignon Blanc is echt super!! Kijken nu al uit naar de volgende keer!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Wij hebben luxe hapjes besteld voor onze verjaardag. De warme en koude hapjes waren heerlijk. Mooie opmaak en goede prijs. We kregen borden te leen en de volgende dag kwamen ze alles ophalen (hoefden zelf niet af te wassen).