Bistro De Broeierd

Hengelosestraat 725 7521 PA Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Broeierd

In de oudste herberg van Twente is de Broeierd een modern restaurant. De Franse menukaart wisselt viermaal per jaar en wordt door middel van Sneak Preview Dinner uitgeprobeerd op een vijftal gelukkigen. Authentiek, biologisch en streekgebonden zijn kernwoorden. Wanneer het koud is brandt de haard volop en in warme tijden is het genieten van de zon op ons terras met prachtige buitenkeuken.

Meer informatie over restaurant Bistro De Broeierd

Maandag t/m zaterdag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Broeierd

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De omstandigheden waren optimaal. Warm zomers weer en de bemensing van de Broeierd gingen daar adequaat mee om. Een heerlijk diner in de beperking van het AH-menu; vriendelijke en cliëntgerichte bediening. Gewoon prettige mensen in een soort nostalgische sfeer. Maar bovenal rettich in de communicatie; we kunnen daar in de Randstad veel van leren.
Beste Jan, Graag wil ik je bedanken voor je geweldige review over je bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik zal je complimenten doorgeven aan mijn collega's.
Ik hoop je graag spoedig opnieuw bij ons in de bistro te mogen begroeten.
marisa71 H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gebruik gemaakt van AH-restaurantactie. Prima menu, heerlijke gerookte zalmsalade vooraf, een roodbaarsfilet als hoofdgerecht en een proeverij van dessert. Goede kwaliteit eten en vriendelijke bediening.
Beste Marisa,
Bedankt voor je fantastische review. Ik ben blij dat je genoten hebt van het AH menu in Bistro De Broeierd. Ik hoop je graag nog eens bij ons te mogen verwelkomen.
M.H. B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben met de AH restaurantactie lekker gegeten. Heerlijke mosterdsoep vooraf en omdat ik ribeye (die overigens erg goed was) twee dagen eerder al had gehad, kon ik daarvoor in de plaats pietermannen krijgen. Het dessert was verrasssend en uitgebreid. Gelukkig hadden we heel goed weer en konden we buiten eten, want de inrichting van het restaurant vinden we wat minder.
Beste heer/mevrouw Berendsen,
Bedankt voor uw fantastische review. Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij Bistro De Broeierd te mogen begroeten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben genoten van het dineren buiten op het terras op een mooie zomeravond! Alles was perfect!
Attente bediening en heerlijk 3 gangen menu.
Beste heer van der Heijden,
Graag wil ik u bedanken voor uw geweldige review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik zal uw complimenten doorgeven aan mijn collega's in de bistro.
F.H. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en ook voor en tijdens de maaltijd keurig bediend. De keuze was ruim v.w.b. de gerechten en we hebben dan ook genoten van ons 3-gangen menu.
Geachte heer/mevrouw van der Poel,
Bedankt voor uw review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd.
W S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
we hebben een prima etentje beleefd in een zeer fijne ambiance, begeleid door uitstekende bediening, zeker een aanrader.
Beste heer/mevrouw Schipper,
Bedankt voor uw fantastische review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd.
Ali H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten,gezellige lokatie fijne aandacht van de bediening dus TOP. Wat een onzin met die 120 tekens me dunkt dat ik het zo goed omschreven had .
Beste Ali,
Bedankt voor uw geweldige review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik zal uw complimenten aan mijn collega's van de bistro doorgeven.
Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, veel keuze uit het 3-gangen menu, vriendelijke bediening , ondanks dat het een ah-restaurant actie was, toch heerlijk gegeten
Beste Karin,
Bedankt voor uw fantastische review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd voor de AH actie. Ik ben blij dat u genoten heeft van uw diner en hoop u dan ook spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.
annekerobkeizer .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten, vlotte bediening, gratis kraanwater en op verzoek frietjes ipv aardappels, enige jammere was dat we pal naast andere mensen zaten met een dun in betweenschermpje ertussen, dat was wel storend, ook voor die anderen denk ik. Dat zouden ze anders moeten oplossen. Maar verder niets dan lof!

Anneke Keizer.
Beste Anneke,
Bedankt voor je geweldige review naar aanleiding van je bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik zal uw opmerkingen intern bespreken.
ajmtimmermans T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk AH menu, uitstekende service, fijne ambiance, kortom weinig te wensen over! Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Beste heer/mevrouw Timmermans,
Bedankt voor de geweldige review naar aanleiding van het bezoek aan Bistro De Broeierd.
Rian C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hadden een compleet verzorgd arrangement voor twee gewonnen en 'compleet verzorgd' was het! Er werd niet op drank beknibbeld en we konden 3 gangen van de normale menukaart uitkiezen.
Bediening heel vriendelijk en vlot, eten uitstekende kwaliteit.
Aanrader!
Beste Rian,

Natuurlijk nogmaals gefeliciteerd met de prijs die je hebt gewonnen. Ik wil je graag bedanken voor de geweldige review naar aanleiding van je bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik hoop je graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.
tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De smaak van het eten was goed. Jammer dat er wel onderscheid gemaakt wordt. de ene gast krijgt wel een stokbroodje vooraf en de ander niet. Bediening was gehaast wat een nerveuze uitstraling gaf. Bediening was wel vriendelijk. Water op tafel was warm. was prettiger geweest als er een gekoelde fles was neergezet bij aankomst.
Muziek stond te hard wat het niet gezellig maakte om lekker te kletsen met elkaar. Messen waren te stomp om vlees goed te kunnen snijden. Eten leek al klaar te staan, werd erg snel geserveerd, we stonden binnen een uur weer buiten.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar, jammer.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
te druk erg chaotisch ze vergaten onze tafel eten wordt opgediend neergezet en de ober loopt weg zegt niet wat je krijgt lopen star lang je heen 1 man was wel vriendelijk maar de drukte onrust en daarmee dan te weinig aandacht voor de klant doet het niet goed

meubilair is oud verslteten
Beste Thea, bedankt voor uw review naar aanleiding van uw bezoek aan onze bistro. Ik zal uw opmerkingen intern bespreken.
r M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ziet er goed uit smaakt goed, maar er is voor de vegetariër wel wat te klagen. Een vegetarische maaltijd is natuurlijk niet een maaltijd waaruit je het vlees weglaat. Een vleesvervanger of een complement van granen en bonen geeft de nodige eiwiten, zodat de maaltijd volwaardg is. We kregen pasta met groente en wat kaas erover. Voor de prijsklasse zou je ook wel biologische groeten mogen krijgen. Daarnaast was de mosterdsoep veel en veel te zout. Smaak maken met een schep zout is echt niet de weg.
Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten is heerlijk en in de zomer kun je genieten op een heel fijn terras. De bediening is prettig. Een echte aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We hebben lekker gegeten. We kozen voor twee verschillende vegetarische hoofdgerechten. Deze waren goed bereid. De bediening was vriendelijk en de ambiance prettig.
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik u bedanken voor uw positieve review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik ben blij te vernemen dat u heerlijk bij ons heeft gegeten.
Ik hoop u snel opnieuw bij ons te mogen begroeten.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Persoonlijk vond ik de keuze op de kaart niet zo naar mijn smaak.
Geachte mevrouw Welp,
Graag wil ik u bedanken voor uw review. Onze menukaart wisselt regelmatig en past bij de jaargetijden. Medio juni zal onze nieuwe zomer menukaart gepresenteerd worden. ik hoop dat u op deze nieuwe kaart meer gerechten kunt vinden die bij u passen.
Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.
gkterheege T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Pet af.!!
Complimenten aan der keukenbrigade.
Alles prachtig geserveerd en...... nog veel belangrijker de smaak was voortreffelijk!!
Komen graag nog eens terug!
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik zal uw complimenten doorgeven aan mijn keukenbrigade en mijn collega's van de service staff. Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.
JoyceZ-K .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met droog brood geserveerd, gebakken aardappeltjes of patat bij rijst gerecht serveren is ongepast. Er waren geen andere groeten. Het nagerecht was uitstekend.
Beste Joyce,
Graag wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om ons uw bevindingen kenbaar te maken. Mede dankzij uw feedback zijn wij nog beter in staat om onze kwaliteit continue te verbeteren.
Ik zal uw opmerkingen intern bespreken.
D R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goed eten in een gezellige sfeer.
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik u bedanken voor uw review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd in Enschede.
Ik hoop u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.