Bistro De Broeierd

Hengelosestraat 725 7521 PA Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Broeierd

In de oudste herberg van Twente is de Broeierd een modern restaurant. De Franse menukaart wisselt viermaal per jaar en wordt door middel van Sneak Preview Dinner uitgeprobeerd op een vijftal gelukkigen. Authentiek, biologisch en streekgebonden zijn kernwoorden. Wanneer het koud is brandt de haard volop en in warme tijden is het genieten van de zon op ons terras met prachtige buitenkeuken.

Meer informatie over restaurant Bistro De Broeierd

Maandag t/m zaterdag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Broeierd

Jos G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De serveerster zij steeds tegen ons "geen probleem" terwijl dit nergens op sloeg. Waarschijnlijk een veel gebruikt stopwoordje denk ik. Beetje irritant is dat.

Er was overigens erg weinig publiek in dit restaurant op tweede Paasdag 's-avonds.
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De club sandwich met kip was mooi gepresenteerd op het bord. Maar de producten op het brood waren zo koud dat het weinig smaak had. Ook de kip zou van iets betere kwaliteit kunnen.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Dagelijks werken onze koks met dagverse producten om onze gasten de beste kwaliteit te kunnen leveren. helaas heeft u dat tijdens uw bezoek niet zo ervaren. Ik zal uw bevindingen bespreken met mijn chefkok en bekijken waar wij verbeteringen kunnen doorvoeren.
Ik hoop u graag nogmaals bij ons de bistro te mogen begroeten.
Carlijn K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor een (Valentijns) verrassings-etentje vooraf aangegeven graag gebruik te maken van het verrassingsmenu van 3 gangen. Het keukenteam heeft hier écht werk van gemaakt en mooie gerechten bedacht om het voor ons een bijzondere avond te maken: heel erg leuk! We waren blij verrast :). Daar het al aangegeven was kregen we de kaart niet maar direct gewoon het voorgerecht wat ik erg prettig vond. De bediening was informeel en vriendelijk. De inrichting en sfeer kreeg nu puur een 'redelijk' omdat we niet in de bistro zaten maar in een ruimte van het hotel, de bistro zelf is erg sfeervol maar word momenteel verbouwd.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Bij aankomst bleek dat we eigenlijk niet verwacht werden. Ze maakten e.e.a. alsnog gereed. Een smerig bord moest worden teruggegeven/omgeruild. We waren eigenlijk de enige gasten. Het kan allemaal veel beter.
Beste Gerard, bedankt voor het schrijven van een review. Tot mijn spijt moet ik lezen dat u niet de kwaliteit heeft gekregen waar wij voor staan. Ik wil u hiervoor graag mijn excuses aanbieden.
Ik zal uw opmerkingen bespreken met mijn team en zorgen dat hetgeen u ervaren heeft niet meer zal voorkomen.
E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We hebben genoten van ons driegangenmenu menu.
Blijverrast met het "vuurwerk" bij het dessert t.g.v. mijn verjaardag.
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Beste heer/mevrouw Everink,
Graag wil ik u bedanken voor uw fantastische review naar aanleiding van uw bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik ben blij dat wij uw verjaardag nog leuker hebben kunnen maken dan dat deze voor u al was.

Ik hoop u graag spoedig opnieuw in Bistro De Broeierd te mogen ontvangen.
Herma P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben geluncht bij u. Wat me opviel was dat er te weinig aandacht was besteed aan de presentatie van de lunch. Voorbeeld: we hadden een uitsmijter besteld, hier zat geen enkele garnering bij. Deze smaakte goed, maar het oog wil ook wat. ???
Beste Herma,
bedankt voor uw feedback. Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van het eten in onze bistro. Ik zal uw opmerking omtrent de garnering bespreken met mijn keukenteam.
Ik hoop dat ik u binnenkort opnieuw bij ons mag begroeten.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wij hebben genoten van heerlijk 3-gangen dinervia Goupon, 2 keuzes uit voor-en hoofdgerecht (vis of vlees) dat is wel erg beperkt maar zeer smakelijk, leuke ambiance en gezellige sfeer
Beste Sandra,
Bedankt voor je mooie review naar aanleiding van je diner in Bistro De Broeierd. Ik ben blij dat je heerlijk hebt gegeten bij ons.
Ik hoop je graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,
M. Meijer | General Manager
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Met vrienden gegeten op Tweede Kerstdag. Keurige ontvangst door hele vriendelijke en spontane bediening die ook heel alert is op wat er aan tafel gebeurt. Heerlijke gerechten die het geld zeker waard zijn.
Beste henk,
Bedankt voor je geweldige review naar aanleiding van je bezoek aan onze bistro op tweede kerstdag. Ik ben blij dat jullie genoten hebben.

Ik hoop jullie graag weer opnieuw te mogen begroeten in Bistro De Broeierd.

Met vriendelijke groet,
M. Meijer | General Manager
gspekreijse .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Twee personen veganistisch zeer goed verzorgd. Voorgerechten te koud. Salade met aardappels in schil. Kan het niet hebben maar werd met schouderophalen afgedaan. Hoofdgerecht gevraagd zonder zout, was te zout. Weer aardappels in schil. Lijkt op gebrek aan communicatie tussen keuken en bediening. Nagerechten en koffie uitstekend. Bij afrekenen werd er gezegd jammer van de aardappels.
Beste heer/mevrouw S.,

Graag wil ik bedanken dat de moeite heeft genomen om mij uw bevindingen kenbaar te maken van uw ervaring in ons restaurant. Ik vind het spijtig te moeten vernemen dat u niet de kwaliteit van onze gastvrijheid heeft ervaren waar wij naar streven. Hiervoor bied ik u natuurlijk mijn excuses aan.
Ik zal uw bevindingen bespreken met mijn collega's en verbeterpunten doorvoeren waar dat mogelijk is.
Kirsti S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij waren er voor een high tea en die was echt broeierd onwaardig. Diepvriesproducten
en zelfs eenvoudige speculaasjes, dat kan toch niet. Jongen in de bediening was zeer gastvrij
maar kon de teleurstelling van ons vijfen niet wegnemen. Jammer beslist geen aanrader!
Kirsti S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Restaurant de Broeierd moet zich schamen zo'n High Tea te serveren met speculaasjes en diepvriessoesjes en diepvries petit fours van zeer matige kwaliteit de cake was droog. Het enige positieve dat wij kunnen melden is dat de jongen in de bediening ons erg gastvrij heeft ontvangen maar de high tea was echt slecht gelukkig hebben we de helft betaald maar zelfs dat was nog teveel
Beste Kirsti,
We hebben ondertussen al contact gehad om over jouw feedback te spreken en deze op te lossen.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het was een hectische dag ivm drukte voetbal wedstrijd Twente-Ajax. Toch hebben we in alle rust en tijdig onze maaltijd gekregen. Prima fles huiswijn gedronken Zinfadel rood uit Californie.
Beste Clemens,
Bedankt voor je geweldige review naar aanleiding van je bezoek aan Bistro De Broeierd in Enschede. Ik ben blij dat u genoten heeft van een heerlijk diner met wijnen. Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.
Stephen O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Bediening is goed en vriendelijk. Serveren tussen gangen zit voldoende tijd. De kaart is seizoensgebonden. Smaakvol en verrukkelijk gegeten. De sfeer voelt huiselijk aan.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Met veel plezier gegeten. Het smaakte heerlijk en de service was prettig en vriendelijk. Ook is er een ruimte voor een rustige nazit.
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review. Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's. Ik hoop je graag spoedig opnieuw in Bistro De Broeierd te mogen begroeten.
Alain J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellig, leuk avondje uit gehad in een mooie ambiance. Eten was prima, goed klaargemaakt en voldoende. Service zeker gastgericht maar mag iets meer gelachen worden. Al met al toch een mooie avond gehad
Beste Alain,
Bedankt voor je mooie review naar aanleiding van je bezoek aan Bistro De Broeierd.
Alain J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Beste Alain,
bedankt voor je geweldige review naar aanleiding van je bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik hoop je graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel, zeer bekwaam, behulpzaam en wat belangrijk is: het eten was geweldig, veel keus, vers, goede kwaliteit , echt een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De omstandigheden waren optimaal. Warm zomers weer en de bemensing van de Broeierd gingen daar adequaat mee om. Een heerlijk diner in de beperking van het AH-menu; vriendelijke en cliëntgerichte bediening. Gewoon prettige mensen in een soort nostalgische sfeer. Maar bovenal rettich in de communicatie; we kunnen daar in de Randstad veel van leren.
Beste Jan, Graag wil ik je bedanken voor je geweldige review over je bezoek aan Bistro De Broeierd. Ik zal je complimenten doorgeven aan mijn collega's.
Ik hoop je graag spoedig opnieuw bij ons in de bistro te mogen begroeten.
marisa71 H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gebruik gemaakt van AH-restaurantactie. Prima menu, heerlijke gerookte zalmsalade vooraf, een roodbaarsfilet als hoofdgerecht en een proeverij van dessert. Goede kwaliteit eten en vriendelijke bediening.
Beste Marisa,
Bedankt voor je fantastische review. Ik ben blij dat je genoten hebt van het AH menu in Bistro De Broeierd. Ik hoop je graag nog eens bij ons te mogen verwelkomen.
M.H. B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben met de AH restaurantactie lekker gegeten. Heerlijke mosterdsoep vooraf en omdat ik ribeye (die overigens erg goed was) twee dagen eerder al had gehad, kon ik daarvoor in de plaats pietermannen krijgen. Het dessert was verrasssend en uitgebreid. Gelukkig hadden we heel goed weer en konden we buiten eten, want de inrichting van het restaurant vinden we wat minder.
Beste heer/mevrouw Berendsen,
Bedankt voor uw fantastische review. Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij Bistro De Broeierd te mogen begroeten.