Bistro De Bollenschuur

Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voorschoten E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik heb hier erg goed geluncht. Tarte Flambee is erg lekker en ook mijn doppio smaakte goed. Mooie unieke locatie. Ik kom hier zeker vaker terug.
Siem18 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Geweldig! Op 12 oktober jl. heb ik voor mijn man een verrassingsborrel georganiseerd. Samen met eigenaresse Irene lekkere uitgebreide borrelhapjes samengesteld. Zij kwam met leuke en praktische suggesties. Vervolgens heeft ze het ook zo geregeld dat het net leek of wij (manlief, zoon en ik) een klein intiem diner zouden hebben. Er stonden diverse tafeltjes met naambordjes voor reserveringen klaar. Na aperitief, voorgerecht en hoofdgerecht druppelde de gasten binnen. Het was echt een surprise! Nogmaals hartelijk dank! Het eten, drank en borrelhapjes waren echt heeerlijk.
Adee D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Reünie met 20 gasten hier georganiseerd, gastvrouw Irene had alles tot in de puntjes verzorgd!!Goed verzorgd Amuse-diner,opgediend in glaasjes, dat voortreffelijk was.Ook was er goed geluisterd naar afwijkende eetwensen. Bediening goed.
Komen zeker terug, bedankt
AnneVoorschoten .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ons bezoek viel erg tegen. Het is een prachtlocatie, maar het eten en drinken was niet in prijs kwaliteit verhouding. Ik had een latte voor 3,50. Het was een half glas, met te weinig melk en dat voor deze prijs. De aanmaaklimonade van mijn dochter kostte 2 euro. Flesje bio appelsap 3,75. De taart was lekker maar voor 4,75 mocht het wel een groter stuk zijn. Ik betaal graag wat meer voor kwaliteit maar dan moet het ook gewoon goed zijn. En dat was hier echt niet het geval. Heel jammer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Al een paar keer hier koffie gedronken met wat lekkers! Goeie koffie vriendelijke bediening, de broodjes smaken vers en zijn goed belegd vooral de tarte flambe erg leuk en lekker! Aankleding is lekker los. Ik vind dit een aanrader bij mooi weer zit je lekker in de zon op het terras. Mij zal je hier vaker zien!