Bistro de Bolle

Zondag

• Terras
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Bij binnenkomst bij de Bolle verwachten we een dorpscafé te zijn binnengestapt, maar het overtrof al onze verwachtingen. Leuk, gezellig, sfeervol restaurant met een mooi uitzicht over de Waal en zeer vriendelijke bediening. Bij het eerste drankje kregen we zelf gemarineerde olijven van het huis. Erg lekker. Ook werd er nog een mandje brood met kruidenboter geserveerd. Als voorgerecht had ik zelfgemaakte aspergesoep die echt heerlijk was, net als de tomatensoep van mijn man. Als hoofdgerecht het vegetarische gerecht die ook prima te doen was en mijn man de varkenshaasmedaillons. En toen waren we zo vol dat een toetje er niet meer bij kon.
Willems100 W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Afgelopen vrijdag het begin van onze vakantie gevierd bij de Bolle! In een gezellige ambiance heerlijk genoten van de voorgerecht tapa's (leuk idee trouwens) als hoofdgerecht De Ossenhaas met Gamba's welke perfect bereid waren en als laatste de nagerecht tapa's welke stuk voor stuk om te smullen waren. Vriendelijk personeel m.a.w. wij gaan er zeker nog een keer heen en de vakantie is goed begonnen! Top!
Dndinnes .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Verrassend menu: tapas achtig voorgerecht die je zelf samensteld, voldoende keus in hoofgerechten, zowel vis als vlees, en ook tapa achtige nagerechten.
De bediening is vriendelijk, locatie is geweldig, vooral buiten met mooi weer.
Binnen is het een beetje bruine kroeg achtig wat ik persoonlijk wel wat vind hebben. Ze hadden ook bavette op de kaart, kom ik te weinig tegen, die hadden ze keurig rood gesveerd, erg lekker.
Allen, we waren met 5, hebben we smakelijk gegeten: aanrader!
Rob.
EVullers .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Wij komen geregeld bij De Bolle en het stelt nooit teleur! De laatste keer hadden we voorgerecht tappas, alles was heerlijk maar de tonijn sprong eruit! Wat zalig was dit zeg!! Die mag als hoofdgerecht wat ons betreft! Wij vinden de porties heerlijk, het hoofdgerecht wordt goed aangevuld met bakjes op tafel; frietjes, salade, groente. Alles genoeg en tussendoor wordt er altijd gevraagd of we nog meer willen. Het dessert is altijd geweldig, tenminste als je nog plek hebt dan ;-) Het dessert is ook in de vorm van tappas hapjes. Wat mij betreft geniaal, want zo kun je van alles lekker eten. De kaart wisselt geregeld waardoor het altijd afwachten is wat er weer opstaat. Een favorietje wat ons betreft! Locatie is prachtig, en het interieur is bere gezellig.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Gezellig restaurant, klassiek ingericht. Boven zit je onder de hanebalken met een prachtig uitzicht over de uiterwaarden als je bij een raam zit. Het eten is erg lekker, met bijzondere gerechten die er prachtig uitzien. Als voorgerecht had ik een crême brulée van geitenkaas met verse vijgen. Ik zou het nooit bedacht hebben maar het was erg lekker en een plaatje om te zien. De bediening is uitstekend, hartelijk en gezellig en niet opdringerig. De twee mensen die ons bedienden deden echt hun best om het ons naar de zin te maken en dat is ze goed gelukt. We hebben een prima avond gehad.
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Heerlijk gegeten op een toplocatie maar de chagrijnige bediening doet erg zijn best de sfeer te bederven.
We zaten nog nét in het zonnetje toen de eigenaar de parasol wilde openen. Vriendelijk vroegen we of hij dit wilde laten omdat we van de zon wilden genieten.
Op mijn weg naar de toilet binnen hoorde ik hem schamperen over de gasten die zo belachelijk waren dat ze de parasol niet open wilden. ?
Gezellig begin van een avondje eten.
De vrouw die ons verder heeft bediend heeft het eerste deel van de avond ook met een chagrijnig gezicht en zwijgzaam haar werk gedaan aan onze tafel.
Wat hadden wij misdaan? We waren hier nog nooit geweest en werden zo behandeld.
Pas halverwege leek het ijs te breken en konden we toch nog enigszins positief afsluiten. Schijnbaar vielen we toch mee?
Het kwam het op ons over dat hier een stel mensen werkt dat er geen plezier meer in heeft.
Erg jammer. De locatie en het pand zijn fantastisch en het eten was ook prima. Hier is veel meer uit te halen.
Hend .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Bijzondere locatie waar je jezelf meteen thuisvoelt. De kaart is eenvoudig maar biedt voldoende variatie voor iedereen. De aangeboden gerechten kunnen wat presentatie wat beter (het oog wil ook wat), echter de smaak en bereiding is uitstekend. Hier kom ik graag terug.
The-judge .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Voorgerecht overstuur, zeer kleine porties, chagrijnige eigenaar, leuke locatie, totaal geen fantasie in de bereiding en de presentatie van de gerechten.