Bistro De Bok Nijmegen

In de Betouwstraat 14 6511 GC Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro De Bok Nijmegen

Populaire plek voor wild

De Bok in Nijmegen staat garant voor lekkere wild gerechten uit de omgeving. Probeer hier te reserveren tijdens het wildseizoen, dan hebben ze het lekkerste vlees. Reserveer dan wel, het is erg populair, al schijnt wachten aan de bar ook niet onaardig te zijn, met uitzicht op wijn uitzoekend personeel en praatgrage bartenders. Bistro De Bok is zeker een plek waar je je thuis voelt, iedereen die hier een stap zet wordt direct een lid van de familie en is gelijk ambassadeur van de club. Voel je thuis en kom naar het wilde De Bok in Nijmegen!

Meer informatie over restaurant Bistro De Bok Nijmegen

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Bistro De Bok Nijmegen

Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We konden helaas de AH bon niet inleveren. De baas was uitermate vriendelijk en bood ons ter compensatie een drankje aan. Prima.
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
het eten was echt niet lekker en beneden alle peil.
de bediening door de jonge dame was echter zeer goed.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Al diverse keren hier gegeten en we zijn nog nooit teleurgesteld weggegaan.
Het feit dat je hier van donderdag t/m zondag niet kunt reserveren geeft de populariteit van dit restaurant al aan. De belangstelling is groot genoeg.
Ook vandaag hebben we hier weer heel goed en lekker gegeten. Het enthousiasme en de vriendelijkheid van het personeel is ook nog een bijkomend voordeel.
Zonder meer aan te bevelen.
Ed O.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ondanks een site van de bok:
Kun je daar niet reserveren.
Dit lijkt mij duidelijk.Het bedienend personeel wist hier nergens van.
John A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Prima gegeten, ook met een glutenallergie kun je hier prima terecht! Prettige bediening. Zorg wel dat je op tijd bent, reserveren is niet mogelijk en het is er altijd druk.
Serge J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Kwaliteit vlees is perfect, groente en aardappels is magertjes. Rode wijn was goed. Ik vond de portie klein (en ben kleine eter) en dan is 26 euro best duur vind ik. Tafels en stoelen zeer dicht op elkaar en als slanke man kon ik nauwelijks onder de tafel benen kwijt of stoel naar achteren doen. Vriendelijke entree, schone toilet, parkeren makkelijk. Gezien prijs niet echt voor herhaling vatbaar, ik ken dan betere alternatieven.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Beste tournedos van Nederland! Heerlijk gekruid vlees, gezellige sfeer en goed personeel! Perfecte formule voor een heerlijk diner!
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Vriendelijke plek. Vlees van goede kwaliteit. Daar hoeft niets aan veranderd te worden. De groenten en salade garnituren zijn echter niet van deze tijd , kleine moeite om dat wat beter te maken.
Willem-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, het personeel bleef uitzonderlijk vriendelijk en relaxed ondanks de drukte! Het eten werd snel geserveerd, men is hier duidelijk goed op voorbereid.
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
super goed en lekker eten! het
personeel is heel vriendelijk. soms moet je even wachten op de bediening, maar het is een kleine hele volle ruimte dus dit kan ook niet anders! het restaurant is zeker de moeite waard!
Henriette W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening , Zeker voor herhaling vatbaar ,
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Ben hier afgelopen maandag wezen eten met mijn dochtertje, Patricia. Bij binnenkomst meteen gegroet door een lekkere zachtaardige man. Dit zorgde er voor dat wij met een goed gevoel aan tafel gingen. Het eten was uitstekend, maar wij waren vooral te spreken over het aanbod aan entertainment. Mijn dochtertje was erg onder de indruk van de, door het etablissement rondvliegende, grasparkieten. De eigenaar was bereid om ons alles te vertellen over de parkieten. Mijn dochtertje vond het vooral leuk dat ze 'Fluitje' en 'Pietje' als namen hadden, haha. Al met al gelachen. Leuke avond. Top.
M. L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Afgelopen zondag bij "De Bok" gegeten. We komen er al sinds begin jaren 70 ( 45 jaar ! ) en zijn meestal zeer tevreden.
Ook nu mankeerde er niets aan de sfeer, het attente personeel en hun en ons enthousiasme.
Maar het blijkt steeds moeilijker om de passie echt terug te vinden en te voelen en vooral ook de aandacht en betrokkenheid te proeven in het bestelde gerecht.
Wanneer je de rekening bekijkt aan het einde van de avond, je beseft dat je de klant bent die voor het product hebt betaald, is het zeer spijtig te ervaren dat vooral met enige noodzakelijk wensen i.v.m. een, om medische redenen, streng dieet dit niet gehoord wordt en zeer zeker niet creatief wordt opgelost.
Anders moet men vooraf zeggen dat het niet mogelijk is dan kunnen we nog het restaurant verlaten.
Wanneer men mij vertelt na overleg met de eindverantwoordelijke én de kok dat het mogelijk is is het zo beschamend om te merken dat dit vertaald wordt in niets alternatiefs aanbieden.
Wanneer men bij de vraag van glutenvrij en specerijenvrij positief antwoordt dat dat kan en op mijn verzoek om er een goede olie en zout en peper bij te serveren en dat vervolgens niet doet is natuurlijk álles glutenvrij en specerijenvrij.
Mijn tafelgenoot zat te smullen van brood en sausjes, waarom voor mij niet wat plakjes komkommer of olijven. Bij het hoofdgerecht waren aardappeltjes die ik vanwege de specerijen niet mocht hebben en een groente die ze weggelaten hadden en geen alternatief hadden bedacht, de sla was droog en er zat zand in en was zonder enige toevoeging dus ook geen olie/azijn peper/zout. Bij het vlees zat ui met paprika en een stuk gekruid spek waardoor het té gevaarlijk was om de rest te eten.
Ik was jarig, het was onze trouwdag maar ik heb verdrietig en teleurgesteld vroegtijdig het restaurant verlaten en heb buiten mijn glaasje wijn opgedronken.
Het is zo eenvoudig en zou getuigen van affiniteit met het vak wanneer men in staat zou zijn om in deze situaties je een alternatief aan te bieden.
I.p.v. die gekruide aardappeltjes een schaaltje rijst of een aardappel in de schil.
I.p.v. sausjes met brood wat rauwkost met wat zure room of olie.
I.p.v. droge sla met zand, frisse salade met olie en azijn en peper en zout.
I.p.v. een groente met specerijen een pure groente zonder toevoegingen.
Hoe simpel kan het zijn.
Een pittige rekening waar iedere betaalde euro er één teveel was, op een avond die zo mooi had kunnen zijn in een goed restaurant op een plek met dierbare herinneringen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima, geen enkel minpuntje...
D T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prettige bediening.
Prima prijs kwaliteit.
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het eten is excellent! Genoeg gratis brood met sausjes! Service erg vriendelijk. Jammer dat zo donker is binnen. Een goede schoonmaak mag wel.
Tobias V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Goed eten, gezellige sfeer, als het vol zit wel lastig elkaar te verstaan. Service was goed, wel aan de erg snelle kant. Maar toch uiteindelijk lekker getafeld
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De kwaliteit van het eten is hier echt top, met name de tournedos is fantastisch! Het is iets duurder dan de meeste restaurants in het centrum van Nijmegen, maar dat is het zeker waard!!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Rond 18:30 uur kwamen we bij het restaurant aan en het bleek er al behoorlijk druk.
We bestelden een flesje wijn en kregen er een karafje kraanwater bij, alsmede brood met wat sausjes.
De bediening is heel alert, vriendelijk en vrolijk tot op het laatst ondanks de enorme drukte.

De een nam Ardenner ham met meloen vooraf, de ander Salade met geitenkaas.
Vervolgens het hoofdgerecht, Tournedos voor de een en de Vegetarische schotel voor de ander. Het vlees was goed (rood op verzoek) gebakken en zeer mals.
De vegetarische schotel bestond uit diverse soorten gebakken paddenstoelen, een salade en twee bladerdeeg hapjes. Deze laatste stelden niet veel voor, maar de rest was erg lekker.
Zowel voor- als hoofdgerechten waren allemaal heerlijk.

Als nagerecht namen we beiden walnoten- en karamel ijs met slagroom. Het bleken plakken ijs (afgesneden van een groter blok) maar kwalitatief heel goed.
Een French coffee met Dom Benedictine maakte het geheel helemaal af.
Kortom een gelegenheid om naar terug te gaan.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wij hebben op maandag 5 december met veel plezier bij bistro de bok gegeten. Het was een heerlijke relaxte avond met z'n tweetjes. Vriendelijk personeel, ontzettend lekkere rib eye, sfeervolle ambiance, het was echt een topavond. Extra pluspunt was dat het brood voor op tafel steeds werd aangevuld, zonder meerprijs.