Over het restaurant Bistro De Baronie

Dit moet geproefd worden

Chef Vincent Ploegaert roept het regelmatig, als hij weer enthousiast de keuken uitloopt met een nieuwe creatie, die elk Vincents signatuur dragen. Het zijn ongekende variaties op gekende thema's. Gasten kunnen er genieten van de lekkerste kleine gerechten. Het vriendelijke personeel van Bistro De Baronie zorgt ervoor dat gasten zich onmiddellijk op hun gemak voelen. Naast de lekkerste gerechten kun je er ook genieten van een voortreffelijke wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Bistro De Baronie

Uitmuntend
9,1
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het moest een 4 gangen menu zijn en voor dat geld hadden wij beter zelf een keuze kunnen maken.
100 euro voor 1 menu is niet echt een koopje.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Zeer verrassend en kwalitatief hoogstand menu. Plezierige en adekwate bediening. Naast de vier gangen, afwisselend vis en vlees een heerlijke amuse voorafgaand.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heb paar keer eerder heerlijk gegeten bij De Baronie en verheugde me op deze gelegenheid. Een "hapje vooraf" (niet de amuse) was een zoete aardappel chips: aangebrand? en slap. Amuse en voorgerecht prima, al hadden de slappe flensjes wat ons betreft achterwege mogen blijven. Hoofdgerecht met sucadelapjes wat rommelig geserveerd, wel goed bereid, maar niet bijzonder. Ook dessert gewoontjes (grote wafel met aardbei) maar wel (te) veel. Prijs-kwaliteit met AH actie goed, maar ik zou er niet graag het dubbele voor hebben betaald. Al met al beetje tegenvaller wat het eten betreft. Ruimte is mooi en rustig, en bediening professioneel aardig.
calo2 C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor de eerste keer wezen eten in Bistro de Baronie; dit in het kader van de AH/Iens actie. Daar was een verrassingsmenu van 4 gangen aan verbonden; voor mijn eega één gang te veel. Wij waren met 3 personen, nl. naast mezelf mijn eega en een zoon, die op het laatste moment was aangemeld en dat zonder probleem. De sfeer van het restaurant was bijzonder. De kwaliteit van de gerechten was prima en de borden waren ook mooi opgemaakt. Vlotte en vriendelijke bediening. Al met al een hele positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Wij komen er dan ook zeker dit jaar nog eens naar toe met zoon en schoondochter.
knitelv .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten met prachtig opgemaakte borden!
Verwend ook net amuse en brood met olijfolie, zout en boter.
Verrassingsmenu, echt een aanrader!
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een gezellige avond was dat, de gerechten kwamen mooi verdeeld over de avond naar ons toe, soms gebracht door de kok zelf . Bovendien smaakte het eten fantastisch!
Janique S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was super. Verrassende gerechten die heerlijk waren. Brood met boter, olie en zout was ook erg lekker. Zeker de moeite waard als je eens wat anders wil proberen!
rinygeers .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Onverwacht erg lekker eten op een locatie welke je te weten moet komen via mond op mond reclame of zoals wij het gedaan hebben via de restaurantactie.
Zeker een aanrader!!!
anja.hartmans .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het was heerlijk! En meer dan beloofd. Een 4-gangenmenu met 7 verschillende eetmomenten is erg luxe.
Normaal wel redelijk prijzig maar het zeker waard. Nog een leuke kortingbon meegekregen.
Jac T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op Koningsdag bij dit restaurant ons laten verrassen door de kok met een verrassingsmenu waarbij we het tweede menu via de AH actie gratis kregen. Werkelijk alles was overheerlijk en werd met vriendelijke uitleg toegelicht aan tafel. Complimenten aan het hele team van deze Bistro.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Een sfeervolle huiskamer nabij het Mastbos in Breda met zeer gastvrij personeel, waar je een heerlijk verrassingsmenu krijgt voorgeschoteld. Tijdens bezoek waren er zeer weinig andere gasten wat ons inziens jammer is voor hetgeen ze te bieden hebben.
Miguel A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Tweede bezoek.
Wederom complimenten.
Een ware smaaksensatie.
Origineel concept met meerdere klei gerechten.
Nancy D.
Sfeervol, rustig
Miguel A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Smaakbeleving. Zeer goede kok.
Pilar A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben vanavond hier heerlijk gegeten.
Je proeft de passie van de kok in ieder gerechtje!!
Het eten smelt in je mond en je krijgt een explosie aan smaken die je was vergeten dat ze bestonden.
Het was verrukkelijk !!!!
We komen gauw weer terug!
Seranasven V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
de kwaliteit was uitstekend, ik denk persoonlijk dat de prijzen naar beneden kunnen, zodat het voor het brede publiek veel aantrekkelijker wordt, en er meer mensen op af komen.
szielst .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voorgerechten en nagerechten buitengewoon .Hoofdgerecht had iets meer hoeveelheid mogen zijn.
drinken erg duur ,jonge jenever 4 euro.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Vonden het eten lekker , vers en je proeft de smaken heel goed. De service was heel goed, de hele avond wordt mooi aangekleed met kleine tussendoortjes en live piano muziek op de achtergrond. Het kost wel wat als je bedenkt, dat dit ongeveer 2x zo duur zou zijn zonder AH restaurant actie, maar ik snap het wel. Men geeft hier meer aandacht aan de klant, het eten en de sfeer, dan een standaard restaurant. We hebben genoten van het diner en we zijn wel nieuwsgierig gemaakt naar meer.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben werkelijk genoten van een subliem verrassingsmenu in een gezellig , huiskamer aandoend, restaurant. De bediening was zeer correct en erg vriendelijk.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten met vriendinnen. De juiste aandacht.
Mooie gerechten qua opmaak en smaaksensaties en een lekkere huiswijn.
Met dank