Over het restaurant Bistro De Baronie

Dit moet geproefd worden

Chef Vincent Ploegaert roept het regelmatig, als hij weer enthousiast de keuken uitloopt met een nieuwe creatie, die elk Vincents signatuur dragen. Het zijn ongekende variaties op gekende thema's. Gasten kunnen er genieten van de lekkerste kleine gerechten. Het vriendelijke personeel van Bistro De Baronie zorgt ervoor dat gasten zich onmiddellijk op hun gemak voelen. Naast de lekkerste gerechten kun je er ook genieten van een voortreffelijke wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Bistro De Baronie

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 13:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nancy D.
Sfeervol, rustig
Miguel A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Smaakbeleving. Zeer goede kok.
Pilar A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben vanavond hier heerlijk gegeten.
Je proeft de passie van de kok in ieder gerechtje!!
Het eten smelt in je mond en je krijgt een explosie aan smaken die je was vergeten dat ze bestonden.
Het was verrukkelijk !!!!
We komen gauw weer terug!
Seranasven V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
de kwaliteit was uitstekend, ik denk persoonlijk dat de prijzen naar beneden kunnen, zodat het voor het brede publiek veel aantrekkelijker wordt, en er meer mensen op af komen.
szielst .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voorgerechten en nagerechten buitengewoon .Hoofdgerecht had iets meer hoeveelheid mogen zijn.
drinken erg duur ,jonge jenever 4 euro.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Vonden het eten lekker , vers en je proeft de smaken heel goed. De service was heel goed, de hele avond wordt mooi aangekleed met kleine tussendoortjes en live piano muziek op de achtergrond. Het kost wel wat als je bedenkt, dat dit ongeveer 2x zo duur zou zijn zonder AH restaurant actie, maar ik snap het wel. Men geeft hier meer aandacht aan de klant, het eten en de sfeer, dan een standaard restaurant. We hebben genoten van het diner en we zijn wel nieuwsgierig gemaakt naar meer.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben werkelijk genoten van een subliem verrassingsmenu in een gezellig , huiskamer aandoend, restaurant. De bediening was zeer correct en erg vriendelijk.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten met vriendinnen. De juiste aandacht.
Mooie gerechten qua opmaak en smaaksensaties en een lekkere huiswijn.
Met dank
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke avond gehad, waarop alles klopte! Verrukkelijk eten, mooie combinaties, niet om ingewikkeld te doen, maar gewoon dingen die (soms onverwachts) heel lekker bij elkaar smaken, ook een lust voor het oog. Aardige prettige bediening, mooi sfeervol ingericht, prettige live pianomuziek, herkenbaar maar toch op de achtergrond. Kregen karaf kraanwater, werd ongevraagd nieuwe weggezet toen hij leeg was, geen drankjes opgedrongen, terwijl wij allebei maar 1 glas wijn dronken. Persoonlijke uitleg over de kaart. Zeker een aanrader en voor ons een zaak om naar terug te komen!
birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
heerlijk geluncht! Zeker een aanrader om nog eens te komen. Goede service, prettige ambiance en lekkere gerechten.

davidkoetsveld .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Bistro De Baronie. Afgelopen jaar verschillende malen bezocht in verschillende samenstellingen. Dit wordt een dezer jaren ons favoriete restaurant. Wat een gastvrije houding van de gastheer en sommelier. Daarnaast zijn de gerechten verfijnd, maar zonder poespas. De ingrediënten zijn veelal eenvoudig, maar des te meer verrassend. Ik kan deze bistro dan ook van harte aanbevelen.
Plemmers .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het is een bistro in het hogere en betere segment. We hadden een uitgebreide viergangen verrassingslunch. Alles in deze zaak klopt, het is een topbeleving voor de smaakpapillen. Heerlijke gerechten met de meest vreemde lekkere combinaties, mooi gepresenteerd, ongedwongen bediening door de eigenaar. Wat een beleving om hier te eten en wat een gave als je zò lekker kunt koken ... Zeker een aanrader!
sina.zt .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
De gerechten en tussendoortjes waren erg leuk en lekker. Je krijgt geen normaal gerecht, maar een echte verrassing. Een glas prosecco van 7 euro had voor mij niet echt gehoefd, maar was toch lekker! Het was een gezellige avond. Zeker een aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
een grote verrassing, met de AH coupons is ook dineren op een hoog niveau een feestje! Prima eten, verzorgd en culinair van een hoog niveau. voor iedereen die goed eten kan waarderen een aanrader!
Hari2 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Viergangen verrassingsmenu gekozen. Perfect advies voor bijpassende wijnen van de gastheer. Gerechten waren van hoge kwaliteit en zeer smakelijk bereid! Wij gaan zeker nog eens terug.
mmgerrissen .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wederom een fantastische avond gehad. Was reeds eerder in de zomer geweest en toen was het al uistekend. Keek dan ook erg uit naar een tweede keer, De avond was zowaar nog beter dan de eerste keer. Prachtige gerechten. Perfecte smaakcombinaties. De gastheer voelde ook erg goed aan welk wijntje bij welk gerecht paste. Heerlijk!
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Geen enkel minpunt ontdekt !! Pure verwennerij.....top bediening....en niet te vergeten een heerlijke bubbel uit Boedapest !! Nog hartstikke bedankt !!!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het is lang geleden dat we zo'n uitstekende gastheer hebben meegemaakt! Heel bijzonder. Hij weet wat goed gastheerschap betekent.
Mooie gerechten en uitstekende wijn/spijscombinaties. Geen platgetreden paden, uiterst creatief, mooi gepresenteerd en passend in het seizoen. Alles supervers.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Kortom alleen maar lof en dank voor een heerlijke avond uit.
Een absolute aanrader en wij gaan er zeker naar terug.
Roselie P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Vooral heel verrassend. Bijzondere combinaties in gerechten. Dit is echt van top kwaliteit. Als je echt bijzonder uiteten wilt gaan, raden we dit restaurant aan
Joeri K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Goed eten, mooie combinaties (niet standaard), gezellige en goede gastheer, mooie zaak en in de weekeinden live pianomuziek. De eigenaar heeft goed begrepen dat je ook (beter: juist) bij de AH-actie je beste beentje voor moet zetten zodat klanten terugkomen. Wij in ieder geval zeker.