Over restaurant Bistro De Baronie

Dit moet geproefd worden

Chef Vincent Ploegaert roept het regelmatig, als hij weer enthousiast de keuken uitloopt met een nieuwe creatie, die elk Vincents signatuur dragen. Het zijn ongekende variaties op gekende thema's. Gasten kunnen er genieten van de lekkerste kleine gerechten. Het vriendelijke personeel van Bistro De Baronie zorgt ervoor dat gasten zich onmiddellijk op hun gemak voelen. Naast de lekkerste gerechten kun je er ook genieten van een voortreffelijke wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Bistro De Baronie

Dinsdag t/m Zaterdag 13:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Roselie P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
J K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Goed eten, mooie combinaties (niet standaard), gezellige en goede gastheer, mooie zaak en in de weekeinden live pianomuziek. De eigenaar heeft goed begrepen dat je ook (beter: juist) bij de AH-actie je beste beentje voor moet zetten zodat klanten terugkomen. Wij in ieder geval zeker.
Fr.deruijter .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima gedineerd, zeer vriendelijke bediening. Gul met water en brood.
Zeker voor herhaling vatbaar. Interieur zeer gezellig, echt een huiskamer.
Katy B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wezen eten met vrienden n.a.v de AH actie. Werden vriendelijk ontvangen en kregen een verrassingsmenu aangeboden. Het restaurant voelt aan als een huiskamerrestaurant maar de inrichting en sfeer konden ons niet bekoren. Een beetje stijfjes voelt het allemaal aan en de wachttijd tussen de gerechten was best lang. Ondanks dat we vanwege de AH-actie maar voor 2 couverts hoefden te betalen vond ik de rekening behoorlijk hoog.
Jerry R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben lekker gegeten en de ambiance is zeer gezellig. Als ik een nuttige wenk mag geven - Ober, kleedt u zich wat beter (formeler) . Een trui met spijkerbroek en gymschoenen past totaal niet bij de hele sfeer. Bovendien ziet het er onsmakelijk uit.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
wij hebben buitengewoon lekker getafeld bij De Baronie. De avond was voor ons een feestje! Een aanrader voor iedereen die culinair verwend wil worden.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben hier een super 4 gangen verrassingsmenu gegeten. Erg gezellig en gastvrij. Wij gaan hier zeker nog een keer heen!
Markmoen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben voor een eerste keer bij bistro baronie gegeten en vonden het heel lekker. We komen zeker nog een keer terug. Een aanrader
Ernst H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eindelijk weer een restaurant met een eigen stijl zonder te vervallen in effect bejag. Prachtige gerechten, passend bij elkaar en de herfst buiten. Uitstekend en vriendelijk geserveerd.
Een aanrader/
Pimermens .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk 4 gangen verassingsmenu gehad. Mooie smaakvolle gerechten. Bijpassende wijnarrangement was ook erg goed. We gaan hier zeker naar terug.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben een hele ontspannen en gezellige avond gehad. De gast staat hier centraal. Wij hadden het verassingsmenu.. en het eten is heerlijk!
Wij gaan zeker terugkomen.
Tony D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Er heerst een aangename en rustige sfeer met franstalige sfeermuziek. Met dieetwensen wordt zeer goed rekening gehouden, vaak pro-actief! Tussen de gerechten is de wachttijd erg lang, maar dan krijg je ook wat! Het is een hele zit, dus daar moet je tegen kunnen!
Charissa_Koenraads .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Prima 4-gangen verrassingsmenu n.a.v. AH restaurantactie. Daardoor nu zeer betaalbaar maar anders vind ik het net iets te hoog geprijsd als je kijkt naar de totale smaakbeleving. Desalniettemin zeker een 8,5 waard want het eten was top! Goede bediening ook en al met al dus een superavond gehad.
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Enige tijd geleden zijn ik en mijn vriend hier wezen eten.

We hadden een heerlijk verrassingsmenu van de chef met heerlijke bijpassende wijnen. De gastheer was erg vriendelijk en kwam af en toe een leuk praatje met ons maken.

Al met al, heerlijk gegeten!
B. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Via AH restaurantactie hadden wij hier het 4gangen verrassingsmenu. Zelf Aperitief en bijpassende wijntjes erbij genomen. We gaan vaak uiteten en dit was de 1e keer in dit restaurant. Absoluut een aanrader. De service was goed, oog voor detail, de ambiance was gezellig, het eten en drank echt top. Wij komen hier dan ook zeker terug.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie eigenwijze gerechten met bijpassende net zo eigenwijze wijnen. We hebben genoten en komen zeker terug
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
AH actie met een verrassingsmenu. Keuze heb je dan niet. De amuse had wat veel olie. De voorgerechten hadden een zachte smaak maar niet echt markant. Het hoofdgerecht combineerde naar mijn idee te veel verschillende smaken (zuur, zout, zacht, zoet en bitter). De kaart heeft veel van die redelijk standaardiseerde gerechten. Niet helemaal mijn keus. Bediening was vriendelijk en door de actie 50 euro p.p. heel aantrekkelijk. Toch volgende keer liever wat meer betalen.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Restaurantje off the beaten track in Breda Zuid. Zeker voor herhaling vatbaar! 5 gangen met verrassende gerechtjes. Heerlijke wijnen, ook een aantal Hongaarse. De witte pinot noir is een aanrader!
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Het was een verrassingsmenu. En dat was het, heerlijk lang getafeld met fantastische kleine gerechten die steeds verrasten. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is niet echt in het centrum gelegen en daardoor gewoon voor de deur kunnen parkeren. We komen zeker terug.
Jan.van.nuland.dr .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
mooie ambiance; prettige bediening; prijs/kwaliteit verhouding;4 gangendiner inclusief 2 amuses en een cocktailtje van sorbetijs met limoncello. Mooie gedekte tafel, zeer verzorgd en mooi serviesgoed. Heerlijke gerechten, kortom een zeer geslaagde avond