Meer informatie over restaurant Bistro De 13 Balcken

- Din

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Zita S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, flink stuk biefstuk. Ik vond dat eigenlijk te groot en mijn voorkeur gaat dan uit naar liever een kleiner stukje ossenhaas dan een groter stuk gewone biefstuk. Maar de smaak was raak en goed bereid.
Sebastiaan N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zondagavond hier gegeten, voor het eerst.

Uitstekende service, heel vriendelijke personeel in een relaxte wat informelere setting, chille pub vibe.

Erg mooie kaart, kon bijna niet kiezen wat ik wou, maar de special met eendenborst fillet klonk gelijk al erg lekker.

Eten was erg lekker en goed op smaak. Zeker weten dat ik hier vaker ga eten.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Geweldige service! Werd goed ingeschat en aangevoeld hoeveel tijd er tussen de gerechten moest komen en een zeer vriendelijke bediening!

Het eten was ook van een goede kwaliteit waardoor de beleving top was!

Ik ga er zeker vaker heen! :)
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening in prachtige locatie smaakt naar meer.
F H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was wel vriendelijk en wij waren warm ontvangen. Vanwege de lange wachttijd op ons hoofdgerecht kregen wij een glas wijn van het huis. Er hangt ook een warme sfeer bij deze bistro. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Franka B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Op kerstavond samen met mijn man hier gegeten. Een heel leuk, niet al te groot, restaurant. De sfeer is aangenaam, personeel erg vriendelijk en bekwaam. Ze hebben een gevarieerde kaart en een grote keuze wat wijnen betreft. Hebben zelf gekozen voor het wijnarrangement. Goede keus en zeer betaalbaar. Als vooraf hebben beide gekozen voor de wildproeverij. Dit was erg lekker en de zwarte bessenmousse die erbij zat een zeer aangename verrassing. Als hoofdgerecht had mijn man de eendenborst en ben ik voor het hert gegaan. Ook dit was allemaal erg lekker. Als dessert heeft mijn man gekozen voor de chocolademousse en ik voor het kaasplankje. Waren goede afsluiters. Al met al een prima beleving. Je kan zien én proeven dat aan alles aandacht wordt besteed.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Kleinschalig en dat merk je in de service! Zeer hartelijk en vriendelijk. prschtigr gerechten tegen schappelijke prijzen. Ook wordt gebruik gemaakt van lokale specialiteiten, zoals kaas. Kan dat erg waarderen. Erg verrassend waren de heerlijke amuses. Heerlijk gegeten, we komen hier zeker terug!
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Mooi pand, mooie aankleding. Bediening zeer voorkomend, netjes en accuraat. Prima sfeer. Kortom: heeft voldaan aan al onze wensen!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een leuke, heerlijke ongedwongen tent! Via iens hier terecht gekomen en ook wij zijn zeer tevreden. Lekker eten, lekkere wijn, vlotte en vriendelijke bediening en ontspannen sfeer. Het is wat rumoerig omdat de tafeltjes dichtbij elkaar staan maar dat hoort nou eenmaal bij een bistro. Inricht is sober en om het nog gezelliger te maken zou hier iets aan gedaan kunnen worden. Verder geen opmerkingen.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Voor herhaling vatbaar ☺
Charles L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima bistro die qua gerechten meer op een restaurant lijkt dan een bistro (beter kwaliteit dus). de ontvangs en bediening was zeer aardig en goed. Het is een restaurant van normale grote maar wel met veel tafeltjes en daardoor enigszins krap en lawaaierig maar niet hinderlijk.
Benjamin S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bij binnenkomst netjes ontvangen door gastheer, tafeltje aan de bar was een verassing maar uiteindelijk bleek het erg comfortabel. Goede wijn met uitleg, aardige en nette bediening.
Als hoofdgerecht lamsrack met kalfssucade, was goed bereid heerlijk hefstgerecht, ook de Ribeye van mijn vriendin was goed van smaak. Dessert was ook goed, kortom om heerlijke gastronomische ervaring.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, fijne bediening en genoten van goede wijn. Prijs kwaliteit is dik in orde.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Mooie gerechten, leuke ambiance.. wel veel rumoer van andere gasten. Lekkere wijn. Vriendelijke bediening. Leuke informele sfeer.. kortom aanrader.
Symon D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
We waren toch wel nieuwsgierig .
het voorgerecht was lamsham die helaas rook naar schaap .
hoofdgerecht :ribeye van 140 gram denk ik en er stond op de kaart 250 gram .
dit kan echt niet vind ik !
het dessert was erg eenvoudig en had wederom weinig volume .
we zijn zelf langs de automatic geweest op weg naar huis
hospitality vond ik erg ver zoeken .
misschien een slechte dag getroffen ?
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Online gereserveerd in Bistro de 13 Balcken en we werden er heel warm en vriendelijk ontvangen. Mooi oud pand, een gezellige drukte en een bijzonder attente ober die ons perfect verzorgde. Dank je !
We kozen geen aperitief maar direct een fles Zuid-Afrikaanse Viogner. Een schitterende keuze.
Als voorgerecht namen we makreel uit de oven met frisse komkommer en yahourt, en een proeverij van gamba's, mousse van gerookte paling, tartare van verse haring op een brioche brood, tempura van anjovis en een super lekker proevertje van knolseldersoep met komijn. Ik geniet er nu nog van !
Als hoofdgerecht kozen we roodbaars met verse groentjes gekruid met steranijs. Geweldig lekker, wellicht de beste bereiding van roodbaars die ik ooit geproefd heb.
Als afsluiter een bordje kaas die op temperatuur en op smaak was zoals het hoort. Het glaasje Port wijn er bij maakt er helemaal een feest van.
We hebben bijzonder genoten in wat terecht, als een topper in Alkmaar gecatalogeerd staat.
Wij komen zeker terug !
Paul
rleus .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Uitmuntend!

De lekkerste carpaccio ooit gegeten, op zeer speciale wijze bereid; gemarineerd in rode wijn en basilicum, en o.a. bedekt met een overheerlijke kaastapenade.
Zeer vriendelijke service, en een sfeervol ingericht bistro met open keuken.
MasterchefLangedijk V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Prima gegeten bij dit gezellige restaurant. Het duurde even voor wij de kaart kregen. Lekker biertje van de tap besteld. Biefstuk was mals en smakelijk. Iets te doorbakken voor medium. Tongfilets en varkenshaas sate waren goed bereid. Heerlijke rabarbercompote als bijgerecht. Dessert limoen roomtaart met vanille ijs was zeer smaakvol en een mooie afsluiter. Dat de tent vol zat geeft voor ons aan dat ze goed bezig zijn. Een aanrader!
Jolanda I.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hartelijke ontvangst! Je wordt als gast "gezien"
Goed eten, goed wijn advies, gezellig druk, ontspannen personeel!
Topzaak! Groet familie Ikink
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vooraf gereserveerd. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Vlotte bediening en heerlijke gerechten. Voorgerecht geitenkaas fondue en ravioli met zoeteaardappel. Hoofdgerecht slibtong en zeebaars. Nagerecht lemon pie en kaasplankje met port. We hebben een heerlijke avond gehad.