Bistro Daandels

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bistro Daandels

Arja P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Het eten was goed. We hebben echter op alles wat we bestelden lang moeten wachten en we moesten steeds vragen wanneer het kwam. Zowel bij alle drankjes, als bij het eten.
Ernst Peter T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Mooi op een plank geserveerd, maar de hoofdmaaltijd kwam wel erg snel, terwijl we het brood met heerlijk smeersel nog aan het eten waren.
Mrv .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was wel lekker, als je echter om een beetje service vraagt, krijg je botweg te horen dat ze het daar "te druk" voor heeft. Sommige horecabedrijven (in het Engels ook wel treffend "hospitality" genoemd, oftewel letterlijk "gastvrijheid") kennen kennelijk het verschil niet tussen een klant zich welkom of slechts gedoogd te laten voelen. De prijzen zijn Hollands hoog, helaas niet heel ongebruikelijk.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Leuk restaurant zowel binnen als buiten. Binnen mooi ingericht, fotootje waard. Buiten een groot terras. De kwaliteit van croquetten tijdens de lunch was matig, niet meer dan een zes waard. We hebben hier eerder drie gangen genomen die afgezien van de te lange wachttijd ons goed bevielen.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De site is helaas niet erg duidelijk over boeking voor de actie 2e diner gratis. Dit was voor ons teleurstellend. Wij zijn wat ouder en dan moet het er voor ons duidelijker zijn hoe dat werkt. Wij dachten nl dat we het 2e diner gratis hadden maar dat bleek helaas niet het geval. Maar voor Daandels niets dan lof!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Goede service en lekker eten. Minpunt was echt de muziek, die stond veel te hard. Vriendelijke bediening. Gezellige locatie
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Als je een glas wijn besteld, wil je ook een glas wijn en niet een beetje onderin het glas. En dat voor 4,50 euro.
Lekker we nemen een bitterbal erbij......maar de prijs is erg bitter....1,00 euro per stuk.
Nee voor ons niet meer naar dit terras.
Eltjo -Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Voor de tweede keer terug. Het was wederom een feestje om daar te eten. Mooi weer, plezierig gezelschap, maar vooral prima eten. Lekker ongedwongen sfeer. Kortom, voor een ongedwongen avond, even omrijden!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Eten was prima, maar we moesten erg lang wachten op het eten. Na ruim 2 uur kregen we eindelijk het hoofdgerecht. Pas nadat we zelf vroegen of het nog lang ging duren kregen we excuus en een drankje aangeboden. En dat gebeurde tafel na tafel. Wellicht de volgende keer zelf even melden dat het even niet goed loopt. Ook moesten we zelf iedere keer om een nieuw drankje vragen. Hopelijk raken de bediening en de keuken iets beter op elkaar ingespeeld.
Rolfkok88 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Erg mooi restaurant op een mooie locatie. Het eten was erg lekker en werd mooi opgediend. Helaas had de bediening een totale off-day.
- We moesten bijv. meer dan een uur wachten tussen het voor- en hoofdgerecht.
- De extra bijgerechten die we besteld hadden waren vergeten, dit hadden we tijdens het serveren van het hoofdgerecht alsnog kenbaar gemaakt: 'het zou er zo aankomen', helaas nooit gezien.
- Hoofdgerecht was niet warm meer (vlees).
- De onrust en chaos van de bediening bepaalde op een gegeven moment de gehele sfeer, op een bepaald moment werd het gewoon komisch om te zien.

Kortom: lekker eten, prachtige locatie en als de bediening in vorm is komen we hier zeker nog een keertje terug.
Marjo M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Mooi restaurant maar er mankeert nog wel wat aan de bediening. Jas aannemen is in mijn ogen het minste. Bediening vriendelijk maar veelste langzaam. Hoofdgerecht gevraagd Rib eye medium was rauw????
En salade niet gekregen voor ons was het eten niet meer als een 6 waard.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Mooie gezellige inrichting. Voelde ons meteen op ons gemak. Heerlijk gegeten, vooral de tournedos met truffel is een aanrader. Komen hier zeker terug.
Eltjo -Jan K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker eten met zeer enthousiaste zwarte brigade.
Hadden aangegeven dat er 1persoon veganist was en ze hebben het geweldig gedaan!
Compliment voor de keuken.
Op naar Daniels voor een superavond!
Jeannet J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Top!!!
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ik vond sommige gerechten redelijk aan de prijs, bijvoorbeeld de soeprn. Ook sommige hoofdgerechten hebben een forse prijs, de kwaliteit was er daarentegen ook naar dus dat is prima.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Geweldige avond gehad. Leuke en attente bediening en het eten was heerlijk.
Klein minpuntje: de muziek was eentonig en stond net iets te hard.
Jeannet J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
we moesten wat lang wachten op het hoofdgerecht, en met de sausjes ging e.e.a. net effe fout maar goed dat kan gebeuren het was de openings avond. Men moet natuurlijk ook ingewerkt zijn op elkaar maar voor de rest is het een goed en leuk restaurant.