Bistro Croquant

Henri D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Echt weer eens wat andere gerechten & smaak combi's!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Eens een andere beleving en ander gerecht.
Zeer vriendelijk bediening.
Aanrader!!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een geweldige ervaring waarbij je lekker kunt genieten van kleine hapjes. De sfeer is erg goed en het personeel erg vriendelijk. Ik vond alle gerechten heerlijk en heb genoten. Een echte aanrader! Reserveren is noodzakelijk.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Een fantastische beleving! Zalig eten en zeer vriendelijke bediening.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Verrassend en heerlijk. Aanrader!
Mayke G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Smakelijk en goede bediening, maar te duur voor wat je krijgt. Leuk concept en geen spijt dat we het geprobeerd hebben, maar zou niet snel terug gaan.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het is een luxe snackbar.. Je betaald een behoorlijke prijs voor een frietje met bitterballen en een kroket.
Als je er heen gaat voor een borrel is het leuk.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Culinaire kroketten & super lekkere andere gerechten. Alles in voorgerecht portie waardoor je meer kan proeven. Aanrader!
J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Een leuke verassing in de binnenstad van Maastricht. Eten goed, maar eigenlijk te duur voor wat je krijgt. Prijs-kwaliteits verhouding klopt niet helemaal. Service prima, maar het is niet oké als er al borden weg worden gehaald op het moment dat een andere tafelgenoot nog aan het eten is.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Super concept. Elk gerechtje is een ware smaakbom. Echt lekker! Bediening is ongedwongen en vriendelijk, zoals ik het graag heb.
Celina B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Leuk concept, goede service en heerlijk gegeten! Een aanrader, we komen zeker terug als we nog eens toevallig in de buurt zijn.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat een pareltje!
Vanavond geweest (na via TripAdvisor gevonden te hebben) en in alle opzichten genoten. Heerlijke croquetten, een perfect gebalanceerde coquille pizza, heerlijke tartaar en ook vingerlikkende toetjes. Dat in combinatie met een gezellige sfeer, inrichting en zeer aangename bediening, kortom in alle opzichten een aanrader.
D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Wanneer je uit eten gaat in Maastricht is er maar één plek om naar toe te gaan en dat is Bistro Croquant! De bediening is erg vriendelijk! In heel mijn leven nog nooit zulke heerlijke kroketten gegeten! Zelfs mijn vriendin die geen fan is van kroketten was erg enthousiast! Erg leuk om samen de gerechten te delen. De toetjes (voor mij wederom weer een kroket) zijn echt verrukkelijk en van zeer hoog niveau! Als we de volgende keer weer in Maastricht zijn dan weet ik het wel!
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima eten en goede service. Kaart is redelijk beperkt en als ze dan ook nog een aantal gerechten niet hebben, blijft er helaas niet zo heel veel over. Inrichting niet heel bijzonder of gezellig. Prijs-kwaliteit niet helemaal in balans. Was lekker voor een keer, maar we zullen er niet zo heel snel terugkeren.
Sabine W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Als afsluiting van een heerlijk weekend Maastricht gegeten bij croquant! Zeker een aanrader, geweldige gastheer, mooie inrichting en de kroketten zijn hemels, ook de tartaar en de coquilles zeker een aanrader... en als toetjes natuurlijk appeltaartkroketjes, heel bijzonder! ach eigenlijk moet je gewoon alles van de kaart proberen! Bedankt voor de gezellige avond en tot ooit, we komen zeker weer langs als we weer in Maastricht zijn! Groetjes Sabine en Jarno
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Meer dan heerlijk gegeten. De smaken klopten precies.
Anne Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een paradijs voor liefhebbers van een culinaire kroket. We hebben ze allemaal uitgeprobeerd en de smaak was super. Enige verbeterpunt dat wij konden bedenken was meer variatie aan te brengen in de salade en dressing die erbij werd geserveerd. Aanrader!
Annemie G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Zeer aangename ervaring. Leuke setting, aangenaam ontvasngst, en het eten was subliem. Kleine maar voldoende porties zodat je vanalles kon bestellen/proeven, en dit op een tempo dat je zelf bepaalde.
Sowieso voor herhaling vatbaar