Bistro Cannelle

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het duurde veel te lang voordat wij ons hoofdgerecht kregen, terwijl de mensen naast ons die een fractie eerder binnen kwamen en ook naar een theatervoorstelling van 20.00 uur gingen om 19.45 uur klaar waren en wij nog steeds ons hoofdgerecht niet hadden gekregen ondanks dat wij om 19.30 uur hadden aangegeven dat wij ook naar theater moesten.
Gevolg was dat wij zonder hoofdgerecht zijn vertrokken en dat er ook nog tegen ons werd gezegd dat wij nog maar 1.27 uur binnen waren!!!! Het leek erop dat zij ons waren vergeten, maar geef dat dan toe.
Amuse en voorgerecht waren goed en de bediening bleef beleefd maar hier gaan wij dus nooit meer eten.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Goed eten, goede service, niet te snel niet te langzaam; kortom zeker prima voor een zakelijke afspraak.
Jo C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vanavond lekker en rustig gegeten . Bediening was heel gastvrij en gezellig
Voor herhaling vatbaar .
Els G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Sfeervol restaurant met een gastvrije ontvangst, prettige bediening en goed eten.
Trinette A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede kok en goede bediening Chapeau !
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellige avond gehad bij Cannelle.
Heerlijk gegeten.
Wederom een Verrassende Amuse en zoals gewoonlijk een overheerlijk soepje als tussengerecht!
Het toetje was een verwennerij.
Heerlijk, een aantal kleine gerechtjes.
Uitstekend voor als je uit 't aanbod niet kunt kiezen!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Top restaurant...vriendelijke bediening..heerlijk gegeten...
Sonja I.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk met z'n 2en gegeten. We hadden kikkerbilletjes, dat was lang geleden! Super smaakvol. Hoofdgerechten: zeetong en tagliata. Allebei heerlijk. Sfeer en bediening is goed. Zeker een aanrader!
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdag 28 januari 2016 Heerlijk gegeten bij Cannelle met een goed glas wij in een ongedwongen ambiance. In een woord Voortreffelijk.
Odile B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zoals een bistro hoort te zijn. Eten is met veel zorg klaargemaakt.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Overheerlijke gerechten.
Mooie opmaak van de borden.
Verrassende amuses.
Gastvrije bediening.
R V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Maar één klein bakje lekkere friet voor man en zoon; jammer. De pasta was droog; olijfolie bij gevraagd. Jammer.
We verheugden ons op de Tartatin met peer. De smaak was best goed, maar het was een bakje bladerdeeg met stoofpeertjes erin gelegd. dus geen omgekeerd gebakken taart zoals bijTartatin hoort. Viel iets tegen. De prijs was verhoudingsgewijs ook wat hoog.
R V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
binnengestapt. Er stond een bord met wildgerechten voor het raam. Uiteindelijk bleek er veel wild uitverkocht te zijn. Dan Zeetong, Canelle Tagliata en biefstuk met pepersaus besteld. Onze dochter is nog wat jong; dus tomatensoepje. Vlees en vis waren echt heerlijk bereid!. De extra te bestellen supplementen stonden op de kaart beschreven als friet, pasta en sla. Dus in plaats van de friet die erbij inbegrepen zat, vroeg ik de serveerster of ik pasta mocht. Dit mocht niet van de bediening, tenzij ik extra bijbetaalde. Daar stemde ik mee in, met de verwachting dat er friet voor 3 personen geserveerd werd en extra lekkere pasta.
We verheugden ons op de Tartatin met peer. De smaak was best goed, maar het was een bakje bladerdeeg met stoofpeertjes erin gelegd. dus geen omgekeerd gebakken taart zoals bij Tart tatin hoort. Viel iets tegen. De prijs was verhoudingsgewijs ook wat hoog.
EdwinDM V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten. Rustig tafeltje, veel ruimte. En natuurlijk de immer sympathieke gastvrouw, die nog meer straalde dan normaal, wegens zwanger. Proficiat!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wederom erg lekker gegeten. Het was een doordeweekse dag en niet erg druk, maar het eten was uitstekend. De Bavette was boterzacht. Een aanrader! Voor herhaling vatbaar!
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uiterst vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten. We kozen voor het menu met de sliptongetjes. We kregen er drie! Goed gebakken en erg lekker. De sfeer was ook goed en alle tafeltjes waren bezet, maar echt rumoerig was het niet. Al met al een goede stek en zeker voor herhaling vatbaar. Top!