Bistro Cannelle

- keuken 17:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellige avond gehad bij Cannelle.
Heerlijk gegeten.
Wederom een Verrassende Amuse en zoals gewoonlijk een overheerlijk soepje als tussengerecht!
Het toetje was een verwennerij.
Heerlijk, een aantal kleine gerechtjes.
Uitstekend voor als je uit 't aanbod niet kunt kiezen!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Top restaurant...vriendelijke bediening..heerlijk gegeten...
Sonja I.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk met z'n 2en gegeten. We hadden kikkerbilletjes, dat was lang geleden! Super smaakvol. Hoofdgerechten: zeetong en tagliata. Allebei heerlijk. Sfeer en bediening is goed. Zeker een aanrader!
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdag 28 januari 2016 Heerlijk gegeten bij Cannelle met een goed glas wij in een ongedwongen ambiance. In een woord Voortreffelijk.
Odile B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zoals een bistro hoort te zijn. Eten is met veel zorg klaargemaakt.
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Overheerlijke gerechten.
Mooie opmaak van de borden.
Verrassende amuses.
Gastvrije bediening.
R V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Maar één klein bakje lekkere friet voor man en zoon; jammer. De pasta was droog; olijfolie bij gevraagd. Jammer.
We verheugden ons op de Tartatin met peer. De smaak was best goed, maar het was een bakje bladerdeeg met stoofpeertjes erin gelegd. dus geen omgekeerd gebakken taart zoals bijTartatin hoort. Viel iets tegen. De prijs was verhoudingsgewijs ook wat hoog.
R V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
binnengestapt. Er stond een bord met wildgerechten voor het raam. Uiteindelijk bleek er veel wild uitverkocht te zijn. Dan Zeetong, Canelle Tagliata en biefstuk met pepersaus besteld. Onze dochter is nog wat jong; dus tomatensoepje. Vlees en vis waren echt heerlijk bereid!. De extra te bestellen supplementen stonden op de kaart beschreven als friet, pasta en sla. Dus in plaats van de friet die erbij inbegrepen zat, vroeg ik de serveerster of ik pasta mocht. Dit mocht niet van de bediening, tenzij ik extra bijbetaalde. Daar stemde ik mee in, met de verwachting dat er friet voor 3 personen geserveerd werd en extra lekkere pasta.
We verheugden ons op de Tartatin met peer. De smaak was best goed, maar het was een bakje bladerdeeg met stoofpeertjes erin gelegd. dus geen omgekeerd gebakken taart zoals bij Tart tatin hoort. Viel iets tegen. De prijs was verhoudingsgewijs ook wat hoog.
EdwinDM V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten. Rustig tafeltje, veel ruimte. En natuurlijk de immer sympathieke gastvrouw, die nog meer straalde dan normaal, wegens zwanger. Proficiat!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wederom erg lekker gegeten. Het was een doordeweekse dag en niet erg druk, maar het eten was uitstekend. De Bavette was boterzacht. Een aanrader! Voor herhaling vatbaar!
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uiterst vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten. We kozen voor het menu met de sliptongetjes. We kregen er drie! Goed gebakken en erg lekker. De sfeer was ook goed en alle tafeltjes waren bezet, maar echt rumoerig was het niet. Al met al een goede stek en zeker voor herhaling vatbaar. Top!
Belinda D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit was het enige restaurant dat adverteerde met een wildmenu, zodoende zijn we hier uitgekomen. We hebben al veel restaurantjes gehad in Roosendaal, maar zijn hier nog nooit geweest. We waren zeer aangenaam verrast en hebben hier heerlijk gegeten. Prijzen zijn prima voor wat je krijgt. Hele vriendelijke en alerte bediening, alles bij elkaar absoluut voor herhaling vatbaar!
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een heel fijn restaurant met lekker eten en een gastvrije ontvangst en bediening. Gisteren was het wel een beetje rumoerig maar gelukkig zaten wij in het stille gedeelte. Alleen de muziek vonden wij iets te hard en niet aangenaam. Verder alle lof en wij blijven komen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het eten en de bediening was voortreffelijk.
milhavermans .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten, ruime menukaart. Gerechten zijn fijn van smaak met vers gebakken frietjes
Fijne bediening, een aanrader.
cordudart .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben een gerecht op ,mijn vriendin had last van haar rug vandaar,wat we voorbij zagen komen en op tafel bij anderen zag er heerlijk uit.
Dory G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prijs kwaliteitverhouding klopt niet helemaal. Bij het hoofdgerecht wordt niet standaard friet, aardappeltjes of groente geserveerd dit vind ik een tekortkoming.
We moesten erg lang wachten. Serveerster liep diverse malen voorbij maar liet de borden van het voorgerecht staan.
De sauzen bij de mosselen werden vergeten moest er om vragen. Ze maakte de schaal met mosselschalen leeg maar bracht de schaal niet terug.
Het eten smaakte wel erg lekker.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Na jaren deze zaak genegeerd te hebben vanwege de te lage kwaliteit. Toch maar weer eens binnengewipt. De inrichting is grotendeels hetzelfde gebleven, een beetje nautische thema en wat Italiaanse en Franse invloeden; op zich niks mis mee.

De menukaart en redelijk gevarieerd en de bediening is vlot en attent.

De gerechten zijn redelijk (eindelijk weer een een bisque die niet vol zit met vis maar echt naar kreeft smaakt) maar missen finesse en een unieke smaak. De vis was, maar mijn mening en die van mijn tafelgenoot, te ver doorgebakken. Van verdere garnering was ook verder weinig te bekennen.

Natuurlijk hoop je altijd dat de kwaliteit van een restaurant verbeterd, maar hier heb ik daar niets van gemerkt. Prettig interieur, goed personeel, maar het gebodene is het prijskaartje helaas niet waard.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Gisteren samen met mijn partner genoten van een heerlijke visschotel. Een hele dorade, een hele zeebaars, scampi's, langoustines en inktvis op een mooi opgemaakte schotel. De vis was perfect bereid en heerlijk van smaak. Daarbij werden warme groenten en frites geserveerd. Het geheel werd gecompleteerd met een lekker glas goede huiswijn.
Dit is echt aan te raden als je visliefhebber bent! Niet echt goedkoop maar wel erg goed met een vriendelijke, correcte bediening.