Bistro Cannelle

Markt 46 4701 PH Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro Cannelle

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
In overleg gaan we open voor groepen
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- keuken 17:00 - 21:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro Cannelle

debby V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Wat hebben we wederom heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Echt heel fijn en voldaan gevoel, dit is echt genieten van een avondje uit. Het menu was in balans.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Wel meer op vis georiënteerd.
Gitty G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en fijne ambiance.
De tafel van Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fantastisch eten voor een goede prijs. Gezellige sfeer en hele vriendelijke bediening. Een warme ervaring.
J R.
Geweldig ambiance met heerlijk eten, een ware smaakbeleving
Ronnie J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vanavond bij Canelle gegeten. We zijn heel vriendelijk ontvangen. De bediening was goed. Daarnaast was het eten ook erg lekker en de sfeer in het restaurant is heel gezellig. Wij komen zeker terug!
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Topavond gehad. Zeer relaxte ontvangst/bediening. Superlekker gegeten en gedronken. Geen race-traject. Lekker de tijd gehad om op ons gemak te converseren. Aanrader!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Bediening was erg vriendelijk, gezellig en gaf zeer goed advies. Kwaliteit van het eten heel goed en lekkere combinaties.
ineke en jack S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Weer top niets aan veranderen.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Altijd super lekker, super gezellig, en top service! Goede prijs voor top kwaliteit eten! Wij komen hier heel graag! Tot snel maar weer :)
Jo C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Drie gangen menu voor die prijs was top.
philip P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima gegeten. Gastvrije ontvangst. Gezellige ambiance
Christiane R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Zowel bij voor- als hoofdgerecht verse groenten meeverwerkt. Gezellige sfeer. Lief en attent personeel.
verliefdstelletje2 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was weer geweldig, hier eet je altijd goed goede kwaliteit prijs verhouding, goed interieur. Een pareltje van roosendaal
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij bistro Canelle. Ik twijfelde tussen carpaccio en vitello tonato, maar dat werd opgelost met een voorgerecht waarbij ik 2 halve gerechten kreeg. Wat een service! We komen zeker nog eens terug!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gelegenheid, verjaardag / familiediner. Het eten was heerlijk. We hadden de bavette, wilstoofpot en tagliata canelle, botermals was de bief en de stoofpot werd ook goed gewaardeerd. De bediening was goed maar zakelijk, we werden niet hartelijk ontvangen. Jammer dat ik bij de reservering had aangegeven graag aan een ronde tafel te zitten maar er was niet gecommuniceerd dat hij al bezet was. We hadden een vrij kleine tafel voor 5 personen, moest iemand zelfs aan de kop van de tafel zitten.
Jaantje P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Hebben er met de familie heerlijk en rustig gegeten. Beslist een aanrader. Ga er zeker in de toekomst nog naar toe.
Vooral het vis menu voor twee is een aanrader. Mits je van vis houdt natuurlijk.
José V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Akoustiek is slecht. Verder waren wij er om 19.00 uur en tegen 21.00 uur kwam het voorgerecht pas. Dat is jammer.
De visser C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Iedere keer weer een feestje om daar te eten, voortreffelijke kok , vissoep is een aanrader en de zeebaars mediteranee is heerlijk . Ook de vleesgerechten werden door mijn tafelgenoten zeer gewaardeerd .
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Tweede keer dat we hier aten. Bediening is heel vriendelijk, behulpzaam en attent. Eten is erg lekker. Wij aten het wildbuideltje, de gerookte salade en de hertencarpaccio (november dus een extra deel op de kaart met wildgerechten) als voorgerecht en alle drie zeebaars en dorade als hoofdgerecht. Amuse was courgettesoep met schuim van gerookte kip, ook dit was erg lekker. Zelfs het verse brood is heerlijk. Kortom, hoge kwaliteit en daarom ook een goede prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader.
Jo C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
hebben hier al aantal maal gegeten en zullen in de toekomst zeker nog hier gaan eten.
het is aangenaam vertoeven . de kaart is niet groot ,maar hebben toch altijd twee keuze menus,waarvan een prijsgunstig.