Bistro Cannelle

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Overheerlijke gerechten.
Mooie opmaak van de borden.
Verrassende amuses.
Gastvrije bediening.
R V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Maar één klein bakje lekkere friet voor man en zoon; jammer. De pasta was droog; olijfolie bij gevraagd. Jammer.
We verheugden ons op de Tartatin met peer. De smaak was best goed, maar het was een bakje bladerdeeg met stoofpeertjes erin gelegd. dus geen omgekeerd gebakken taart zoals bijTartatin hoort. Viel iets tegen. De prijs was verhoudingsgewijs ook wat hoog.
R V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
binnengestapt. Er stond een bord met wildgerechten voor het raam. Uiteindelijk bleek er veel wild uitverkocht te zijn. Dan Zeetong, Canelle Tagliata en biefstuk met pepersaus besteld. Onze dochter is nog wat jong; dus tomatensoepje. Vlees en vis waren echt heerlijk bereid!. De extra te bestellen supplementen stonden op de kaart beschreven als friet, pasta en sla. Dus in plaats van de friet die erbij inbegrepen zat, vroeg ik de serveerster of ik pasta mocht. Dit mocht niet van de bediening, tenzij ik extra bijbetaalde. Daar stemde ik mee in, met de verwachting dat er friet voor 3 personen geserveerd werd en extra lekkere pasta.
We verheugden ons op de Tartatin met peer. De smaak was best goed, maar het was een bakje bladerdeeg met stoofpeertjes erin gelegd. dus geen omgekeerd gebakken taart zoals bij Tart tatin hoort. Viel iets tegen. De prijs was verhoudingsgewijs ook wat hoog.
EdwinDM V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten. Rustig tafeltje, veel ruimte. En natuurlijk de immer sympathieke gastvrouw, die nog meer straalde dan normaal, wegens zwanger. Proficiat!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wederom erg lekker gegeten. Het was een doordeweekse dag en niet erg druk, maar het eten was uitstekend. De Bavette was boterzacht. Een aanrader! Voor herhaling vatbaar!
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uiterst vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten. We kozen voor het menu met de sliptongetjes. We kregen er drie! Goed gebakken en erg lekker. De sfeer was ook goed en alle tafeltjes waren bezet, maar echt rumoerig was het niet. Al met al een goede stek en zeker voor herhaling vatbaar. Top!
Belinda D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit was het enige restaurant dat adverteerde met een wildmenu, zodoende zijn we hier uitgekomen. We hebben al veel restaurantjes gehad in Roosendaal, maar zijn hier nog nooit geweest. We waren zeer aangenaam verrast en hebben hier heerlijk gegeten. Prijzen zijn prima voor wat je krijgt. Hele vriendelijke en alerte bediening, alles bij elkaar absoluut voor herhaling vatbaar!
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een heel fijn restaurant met lekker eten en een gastvrije ontvangst en bediening. Gisteren was het wel een beetje rumoerig maar gelukkig zaten wij in het stille gedeelte. Alleen de muziek vonden wij iets te hard en niet aangenaam. Verder alle lof en wij blijven komen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het eten en de bediening was voortreffelijk.
milhavermans .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten, ruime menukaart. Gerechten zijn fijn van smaak met vers gebakken frietjes
Fijne bediening, een aanrader.
cordudart .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben een gerecht op ,mijn vriendin had last van haar rug vandaar,wat we voorbij zagen komen en op tafel bij anderen zag er heerlijk uit.
Dory G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prijs kwaliteitverhouding klopt niet helemaal. Bij het hoofdgerecht wordt niet standaard friet, aardappeltjes of groente geserveerd dit vind ik een tekortkoming.
We moesten erg lang wachten. Serveerster liep diverse malen voorbij maar liet de borden van het voorgerecht staan.
De sauzen bij de mosselen werden vergeten moest er om vragen. Ze maakte de schaal met mosselschalen leeg maar bracht de schaal niet terug.
Het eten smaakte wel erg lekker.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Na jaren deze zaak genegeerd te hebben vanwege de te lage kwaliteit. Toch maar weer eens binnengewipt. De inrichting is grotendeels hetzelfde gebleven, een beetje nautische thema en wat Italiaanse en Franse invloeden; op zich niks mis mee.

De menukaart en redelijk gevarieerd en de bediening is vlot en attent.

De gerechten zijn redelijk (eindelijk weer een een bisque die niet vol zit met vis maar echt naar kreeft smaakt) maar missen finesse en een unieke smaak. De vis was, maar mijn mening en die van mijn tafelgenoot, te ver doorgebakken. Van verdere garnering was ook verder weinig te bekennen.

Natuurlijk hoop je altijd dat de kwaliteit van een restaurant verbeterd, maar hier heb ik daar niets van gemerkt. Prettig interieur, goed personeel, maar het gebodene is het prijskaartje helaas niet waard.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Gisteren samen met mijn partner genoten van een heerlijke visschotel. Een hele dorade, een hele zeebaars, scampi's, langoustines en inktvis op een mooi opgemaakte schotel. De vis was perfect bereid en heerlijk van smaak. Daarbij werden warme groenten en frites geserveerd. Het geheel werd gecompleteerd met een lekker glas goede huiswijn.
Dit is echt aan te raden als je visliefhebber bent! Niet echt goedkoop maar wel erg goed met een vriendelijke, correcte bediening.

Frans D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Woensdagavond spontaan naarBistro Cannelle gegaan voor een hap. Het was er stil.
Na bestudering van de menukaart gingen we voor het maandmenu.

Als intro kregen we een tomatensoep, goed op temperatuur met wat brood.
Het hoofdgerecht bestond uit een pepersteak met frites en wat groentes. De steak was prima medium doorbakken, conform onze wens.
Het dessert bestond uit een chocolademouse met slagroom en wat roomijs.

We hebben heerlijk gegeten voor 21,50 euro p/p. Slechts een klein minpuntje: de prijs was op de rekening één euro hoger dan volgens de website. Mogelijk is de website niet actueel.

Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Aan de buitenkant maakt het restaurant een beetje troosteloze indruk op een plein met veel horeca. Binnen blijkt de inrichting warm en gezellig. Met een Groupon-aanbieding voor een visplateau bij Bistro Canelle gegeten. Heb vaker gebruik gemaakt van Groupon en meestal heb je dan een "nou ja, wat verwacht je dan ook voor dat geld" gevoel. Ik moet zeggen dat de Groupon-deal bij Bistro Cannelle in de categorie "goede deal" valt en het zeker voor herhaling vatbaar is, al krijg je niet precies de vissoorten die beschreven staan in de normale menukaart.
De bediening is niet heel professioneel (hebben een in mijn ogen onvergeeflijke fout gemaakt, zoals een vis weghalen van de ene tafel en direct serveren bij een ander), maar is wel heel vriendelijk.
De portionering is eh... Bourgondisch, zullen we maar zeggen. Zelfs de amuses zijn aan de grote kant. Niet dat dat erg is, want de amuse (zalm met nieuwe aardappelschijfjes en een bolletje asperge-ijs, jaja) was erg lekker. Ook heel erg lekker was het walnoten/vijgenbrood.
De visschotel liet behoorlijk lang op zich wachten en dat was omdat er gewacht moest worden op tafels die resp. een kwartier en een half uur na ons waren binnengekomen. Dat zullen ze niet toegeven, maar de visplateaus werden voor alle tafels (die ook Groupon hadden) tegelijk uitgeserveerd. De visplateau bestond per 2 personen uit een hele zeebaars, een hele dorade, 4 gamba's en wat inktvisringen, inclusief aardappelen met spinazie (lekker!) en een kommetje frites (wat smaakloos en te lang gebakken) en was ruim voldoende.
Ik hou van hele vis en heb dan ook totaal geen moeite met het zelf fileren en graatjes eruit halen, maar merkte aan de reacties van de andere tafels dat die eigenlijk het liefst alleen fileetjes en gepelde gamba's wilden en enigszins moeite leken te hebben met kop-staart-en-graat.
Mijn enige kritiekpunt met betrekking tot de visplateau is dat alle vis te gaar is, bijna op het randje van droog (en de inktvisringen te elastiekerig), maar desondanks was het smakelijk eten.

Door de amuse, brood en voorgerechten ben ik nieuwsgierig geworden naar de rest van de reguliere menukaart van Bistro Cannelle. Als dat de opzet is geweest van Bistro Cannelle om in zee te gaan met Groupon, is de opzet wat mij betreft, geslaagd.
VanEpscheuten .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Aan het eind van de middag op Koningsdag bij Bistro Cannelle van het keuzemenu genoten. Ondanks de aantrekkelijke prijs prima gegeten. Goede vissoep die niet te zout was zoals je helaas te vaak tegen komt. Lekkere gamba's en de biefstuk van tafelgenote was ook prima. Heerlijk verassingsdessert met een mini monchou taartje en ijs. Kortom een geweldige prijs kwaliteit verhouding.
Keurige professionele bediening en mooie lichte ambiance.
Cannelle heeft ook een mooie keuze aan verse visgerechten hebben we gezien. Uniek in Roosendaal.
rha005 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Uitstekende visschotel met een groupon gegeten. Service was goed, maar wel lang moeten wachten op het eten. Werd goed gemaakt met een gratis drankje. Aanrader.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Leuke bistro, smaakvol ingericht, in het centrum van Roosendaal. Bistro Cannelle is een visrestaurant met een mooi keuze aan verse vis. De ontvangst was hartelijk en accuraat. Nadat we onze bestelling hadden doorgegeven werden we verrast met een heerlijke amuse, een soep van spruiten en kerrie met spekjes en amandelen. Op het oog een wat ongebruikelijke combinatie, maar zeer smakelijk. De voorgerechten waren heerlijk, mijn tafelpartner genoot van een versbereide vissoep geserveerd in een pannetje. Ikzelf had gegrilde gamba's met olijfolie en citroen. Dit alles werd geserveerd op een bedje van sla en tomaat. Een goede start. Als hoofdgerecht bestelden we zeebaars op de huid gebakken met knoflook, olijfolie en citroen. Deze werd in zijn geheel op een bord geserveerd. Prima van smaak. Het gerecht werd gecompleteerd met aardappelpuree en verse spinazie. Een lekker hoofdgerecht, nogal bewerkelijk als je niet zo handig bent in het fileren. We dronken een bijpassende Italiaanse witte wijn. Op de wijnkaart stonden voornamelijk internationale witte wijnen. Als nagerecht wilden we graag een kaasplankje, maar dat had men helaas niet op de kaart. De vriendelijke serveerster legde uit dat er te weinig vraag naar was en dat men het daarom van de kaart had gehaald. Jammer want in een "Franse" mediterrane bistro" hoort dat er echt bij. We hebben desondanks lekker gegeten in een ontspannen sfeer. De prijzen zijn zoals je in een betere bistro mag verwachten, niet echt goedkoop, maar zeker in verhouding met de kwaliteit.