Bistro C'est Si Bon

Noorderhagen 54A 7511 EM Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro C'est Si Bon

Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heel kort is deze recensie: geen lif-lafjes maar een flink stuk vlees. Vlotte bediening. Dat wat je mag verwachten van een jaren 80 bistro vind je hier terug. Eerlijke prijs-kwaliteit verhouding en over smaak (het decor) valt niet te twisten. Een beschrijving van de inrichting van deze zaak laat ik daarom buiten beschouwing. Wij komen zeker nog eens terug!
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer. Pluspunten absoluut de chefkok die zelf aan tafel kwam vragen of het eten smaakte en zelfs hielp met mijn rivierkreeft open te maken, de bediening die aanbood om voor ons de film te reserveren en de heerlijke huiswijn. Dit is persoonlijke aandacht die ik altijd wens. Minpunt is de afzuiging van de open keuken, mijn kleding rook naar vet. Verder echt een aanrader als je lekker en prijstechnisch goed wil eten met veel persoonlijke aandacht!
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Een bistro is een eenvoudige eetgelegenheid die het midden houdt tussen een restaurant en een kroeg volgens Wikipidea. C'est Si Bon is wereld beroemd in Nederland om hun knoflook saus. Daar beginnen ze ook mee, stokbrood met saus van het huis. Een uien en mosterd soepje vooraf en een lady steak met gebakken uien en champignons voor mijn partner en een Sateh babi voor mezelf. Goed gebakken, echter de sateh was overgoten met saus en daardoor weinig ruimte op mijn bord voor de gekruide gebakken aardappelen en lekker aangemaakte salade. Zeer goede kwaliteits verhouding, blijkt ook wel, het is altijd druk en veel afhalers.
Guido G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Uitstekende Rib-eye (medium rare) gegeten, met vooraf nog de mosselen, lekker gekruid. Attente bediening en sfeervolle live gitaar muziek. Jaar of 10 geleden hier al eens gegeten, ik had eerder moeten terugkomen!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Heerlijke ouderwetse Bistro. Een lekker glas wijn en een ongedwongen decor met prima eten. Hebben beiden de Champignons dourdogne besteld. Dit waren champignons in bierbeslag geserveerd met warme knoflooksaus. Je krijgt overigens stokbrood met saus van het huis bij binnenkomst en er word ook een tweede portie aangeboden. Dat zie je niet vaak meer. Ik heb daarna een lekker varkenshaasje met brie gegeten en mijn partner had een echt heerlijk American Flanksteak. We waren daarna we zo vol dat we geen dessert op koffie meer hoefden. Goede plek voor een lekker ongedwongen gezellig dinertje.
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Hier gister met een groep van 7 wezen eten. Het eten zelf was prima in orde, maar ergens liep het niet helemaal soepel in de communicatie tussen de bediening en de keuken. 4 personen hadden een soep als voorgerecht, de drie anderen een warm voorgerechtje. Om de een of andere reden kregen we de soep veel eerder dan de rest, een beetje ongezellig natuurlijk. Ook bij de desserts liep het een beetje stroef, maar alles werd prima opgelost door een attente ober.
Al met al was het prima, maar ik denk niet dat er een tweede keer komt.
Carla & Feike V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Gisteren hier met 4 personen weer heerlijk gegeten, portie's zijn ruim voldoende. Bediening is TOP.. Iedereen aan tafel krijgt tegelijk zijn/haar eten, en hoeft dus niet te wachten met eten tot dat iedereen zijn eten heeft.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Lekkere informele bistro waar je je snel op je gemak voelt, bediening is soepel, snel en deskundig. Eten is prima voor elkaar. De Knoflook en Kerriesaus zijn wereldberoemd in heel nederland. Hier moet je gegeten hebben.