Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Naast betaald parkeren op het Rapenburg, Boommarkt en de Pieterskerkgracht (alleen vijf plekken voor Hoppezak), kunt u uw auto ook neerzetten bij “Stadsparkeerterrein Haagweg” met 750 plaatsen, voordelige tarieven, toezicht en gratis shuttle naar Bistro B

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Jasperina F.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Bijzonder eten van hoge kwaliteit. De amuse was voortreffelijk, op sterrenniveau. Hier komen we vaker terug. En de prijs is heel erg redelijk. Voor deze kwaliteit betaal je vaak veel meer.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
spontaan binnengelopen, maar we hadden nog een tafeltje. Vriendelijke eigenaar, die ons al snel een lekker wijntje inschonk. Gekozen voor het driegangen menu. Zeer betaalbaar en heerlijk van smaak. Ook de (dessert) wijntjes waren erg lekker. Bediening door eigenaar en een aantal jonge dames was goed. Vriendelijk en ter zake. Zeker de moeite waard om eens aan te schuiven.
Marie-Christine G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, prettige sfeer. We waren vroeg, het was rustig. Het voorgerecht (krabbereidingen) was heel lekker en prachtig opgemaakt. Het hoofdgerecht (hertekalf) viel een beetje tegen. Het zag er mooi uit, maar het vlees was niet zo zacht als we verwachten en de groenten waren een beetje eenvormig van smaak. De bediening was heel sympathiek, dus in totaal een positieve indruk.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Drama eetervaring.3 kwartier wachten op voorgerecht.vieze fabrieks-patat.bakje sla.zonder dressing.liefdeloos gebeuren.bediening bij onze tafel was stuntelige vertooning.toen er een mes van tafel viel.geen reactie.kan echt niet.
hildea .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bistro Bree56 is een leuke, sfeervolle zaak met onverwacht veel ruimte als je eenmaal binnen bent. De bediening is erg vriendelijk. We hebben heel lekker gegeten en heerlijke wijn erbij gedtronken. Wij vonden de eerste (overigens heerlijke) wijn wat zwaar bij het gerecht, maar verder was de combi prima. Er ging even een kleinigheidje mis, maar dat werd gelijk rechtgezet en goed gemaakt met een glaasje dessertwijn. Zeer goede service dus!
MonicaO .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Echt enorm genoten van de warme, aangename ambiance en vooral van de zalige, heel creatieve en prachtig gepresenteerde, originele gerechten. En dat in ons geval met de ah-restaurantbon het tweede drie-gangendiner gratis. We begrepen dat bij Bree56 de ah-restaurantactie ook nog in de maand februari doorloopt.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede service, erg vriendelijk personeel en heerlijk eten & wijn. Komen zeker een keer terug.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk restaurant, mooi opgemaakte gerechten. Keuzemenu met 3 goede keuzes per gang en een amuse van het huis. De rekening was uiteindelijk 120 euro voor 4 personen, ondanks de ah bonnen.
Marloes_eet .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de Albert Heijn actie hebben we hier gegeten. We hadden keuze bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht uit vis, vlees en vegetarisch. Ik was erg blij met het verrassende, lekkere en mooi opgemaakte visvoorgerecht. Hoofdgerecht was ook zeer smaakvol. De proeverij als dessert had lekkere componenten en leuke yoghurt-crisps, maar mag nog iets meer samenhang hebben.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassend goed restaurant! De sfeer van het restaurant is erg gezellig. De ruimte is groot, maar toch intiem en rustig. Het eten is heerlijk. Culinair, maar niet te duur. De bediening heeft verstand van zaken en is enthousiast. Zeker een aanrader!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel lekker menu met aparte gerechten. Alles was eigenlijk lekker en verrassend. Kaasplankje viel wel tegen. 4 hele kleine stukjes kaas. Wijn was ook erg goed. Wij hebben het menu van de AH actie genomen en bij voor- en hoofdgerecht was steeds een keuze voor vlees vis of vegetarisch. Alle drankjes waren wel erg duur. Menu was € 33,- maar voor een kaasplank ipv het nagerecht moest € 4 worden bijbetaald. Uitbreiding naar meer gangen werd niet aangeboden. Wij vonden het eten erg goed en verrassend. De ambiance van de gelegenheid was wat minder. Maar voor goed kwalitatief en apart eten echt een aanrader!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke verrassingen. Goede uitleg. Goede bijpassende wijnen.
Vriendelijke bediening.
connie I.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een heerlijk eten en goede bediening!! Alleen maar lof..!! Jullie maakten onze avond tot eentje die ons bijblijft..!!
Marrit S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
HEERLIJK
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Veel smaken op een bord, erg kunstige presentatie en zeer smaakvol. Porties wat aan de kleine kant, voor ons deze avond prima, maar niet als je stevige trek hebt. (we waren met AH restaurant-actiekaart)
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij bistro bree56! We waren met twee stellen met de ahactie en we werden zeer aangenaam verrast. We werden heel vriendelijk ontvangen en het eten was niet alleen heerlijk maar het was ook een lust voor het oog zoals de borden opgemaakt waren. De bediening was zeer voorkomend; onze glazen zijn niet leeg geweest???? Een absolute aanrader!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben via de ah-actie voor het eerst hier gegeten. Alle gerechten waren bijzonder lekker en gezellig opgediend. Ook werden wij verrast met een amuse van het huis. heerlijk van smaak. De bediening was zeer vriendelijk en correct, alle gangen werden uitgebreid uitgelegd. De locatie zag er sfeervol uit. We komen zeker nog een keer terug.
felkro .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Waren hier voor de tweede keer omdat het de vorige keer zo leuk/lekker was. Opnieuw genoten, echt een super restaurant. Wijnarrangement bij gerechten was ook geslaagd. Wij komen graag terug!
sprinksoet .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Prima wijnarrangement erbij. Het voorgerecht, thiase steaktartaar, was wat zalvig van structuur,maar de wijn haalde de smaken ervan naar boven. Het vegetarisch hoofdgerecht, parelcouscous, was verrukkelijk. Prima eten en een prijs die daarbij hoort.
tedhoeks .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De gerechten waren stuk voor stuk verfijnd en heerlijk van smaak. Doordat het restaurant vrij diep is zitten de gasten verspreid over het pand, hetgeen extra rust geeft.