Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Ierse Os | gemarineerd | picalilly appel | amaranth | limoen mayonaise
      Tomaat gebrand | aceto crème | tomaten sorbet | wilde rijst
  • Hoofdgerechten
    • Iberico koontjes | paddestoelen risotto | zomer groenten | sherry vinaigrette
      Bloemkool | burger| gebrand | hazelnoot | beurre noissette |
  • Nagerecht
    • Dessert van de Chef
      Kaas plateau | stroop | brood (+3,50)

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Parkeren is makkelijk op het -betaald- Parkeerterrein Haagweg, een gratis busje zet u voor de deur af, en haalt u weer op. Van hier kunt u ook lopend ons restaurant bereiken, zo’n 10-12 minuten.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bree56

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Lekker gegeten, drank is aan de prijzige kant
Rieky H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Goedeservice,deskundigeuitlegvangerechten belangrijkvoorfamilieomonderlingen band te versterken goedehuiswijn.kortom een geslaagdeavond
Gerda V.
Gezellig restaurant
Heerlijk gegeten(keuze menu Ah actie)
Vriendelijk personeel
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wij gingen met de AH actie dus het was lekker maar er was alleen keus tussen 1 vlees en 1 vegetarisch. Af en toe is dat lekker om weinig keus te hebben. Verder was de wijn ook erg lekker en water van de kraan zoals het hoort!
Renske L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Stoelen stonden vrij dicht tegen elkaar aan . En naar achter schuiven was niet mogelijk .
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Kaart die op iens stond was niet de kaart voor het AH menu. Dat was licht teleurstellend. Eten was lekker maar niet uitzonderlijk voor de prijs. Zaten alleen in de ‘voorkamer’ wat het wat ongezellig maakte.
het AH menu staat op de Iens site, onder: gegevens bekijken. Jammer dat het u niet heeft kunnen verrassen. Had u met uw gezelschap zo’n mooi gesprek dat u andere gasten niet heeft opgemerkt? Het restaurant was wel vol namelijk :-). Dank voor uw reactie !
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
AH-dinerbon gebruikt: voor- en hoofdgerecht heel goed. Dessert wat simpel. Prijzen drankjes lopen uit de pas met prijs- en kwaliteitsniveau van het restaurant (goedkoopste fles rode wijn: € 28).
Fijn dat u goed heeft gegeten!
Wij denken dat u gewoon de lekkerste wijn van de kaart heeft genomen en niet verder heeft gekeken ;-)!
Ylse V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Stoeltjes zijn te klein.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Met de albert heijn actie geweest. De ierse os, tomaat, iberico koontjes en kaas zijn echt super. Gastvrouw was vriendelijk en er was lekkere wijn. Wat wil je nog meer?
Wat leuk om te lezen en wat een prachtige waardering!
Fijn dat u zo genoten heeft met z'n 4, graag tot ziens!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten was erg lekker dessert was wat minder interresant.leuke avond gehad .gegeten met de ah bon .gaan zeker een keer terug.
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten was perfect echter wel aan de prijzige kant. Loopt wel erg veel personeel, iedere keer iemand anders aan de tafel lijkt mij niet efficient. Denk ook een aantal in de bediening nog niet zo lang werken in dit restaurant, de uitleg van de gerechten gaf soms wat moeilijkheden. Als je slecht ter been bent dan wel even bellen of het mogelijk is zonder trappen in het restaurant te komen. Neemt niet weg dat we heerlijk hebben gegeten, zeer gevarieerd ondanks het beperkte AH menu.
Hartelijk dank voor uw bericht en uw mooie waardering!
Wat was er precies prijzig vragen wij ons af aangezien u met de AH-actie bent komen eten ;-)
Gelukkig hebben wij voldoende personeel, en zij helpen elkaar waar nodig, dat verklaard wellicht uw ervaring.
Nora D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
erg beperkte kaart. weinig keuze. Eten op zich wel ok. we moesten voor hoofdgerecht a la carte va 22,50 i totaal 13 50 bijbetalen ivm ah actie menu van 33 euro. wel raar dat dan van dit bedrag 9,50 hoofdgerecht is. verhouding klopt niet. dan s toetje en voorgerecht samen 23,50 ? vreemd...
Het antwoord op uw bevindingen welke u hier neerzet zijn u uitgelegd aan tafel en u bent hiermee akkoord gegaan, anders had u wellicht anders gekozen, toch :-)
Wij hopen dat u verder een fijne avond heeft gehad!
Elena V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wij hebben er heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Niets was te veel. Alle vragen werden goed beantwoord en de wijnen waren heerlijk
Wat super om te lezen! Veel dank en graag tot ziens!
Annemarie J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Mooie smaken!
Vrolijke, vriendelijke mensen in de bediening, die weten wat er op je bord ligt! Top!????
Wat mooi om te lezen! Graag tot een volgende keer !
Nicky H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Bediening had geen verstand van wijn /spijs combinaties. Keuze zeer beperkt. Verlichting was slecht. Eten was oké, niet bijzonder.
Wat vervelend dat u deze ervaring moest schrijven.
Smaken kunnen ook verschillen ... u kunt gerust vragen of u mag proeven en uiteraard kunt u ook zelf een keuze maken uit onze wijnkaart. Het AH menu staat gepubliceerd op de IENS-site en kunt u van te voren inzien!
Dank voor uw moeite een bericht achter te laten.
P. R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
prima
Dorine En Wim F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Bediening matig. Degene die ons bediende, wist niet wat er op het kaasplankje lag.
Er werd een fles wijn van tafel weggehaald, die nog niet leeg was.
Gezien uw waardering voor uw diner heeft u in ieder geval wel goed en lekker gegeten!
Wij zullen uw bevindingen opnemen met onze bediening, dit is spijtig en absoluut niet volgens onze standaard.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een heerlijk en verrassend kerstdiner genoten bij Bree56. Bij toeval hier gereserveerd en daar absoluut geen spijt van.
Wat fantastisch om te lezen, heel hartelijk dank!
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Wij waren hier voor het kerstdiner evenals verleden jaar en het was uitstekend. Heerlijk gegeten, goede bediening en prettige sfeer. We komen hier zeker terug.
Wat ontzettend leuk dat wij u en uw gezelschap wederom mochten ontvangen met Kerst en fijn dat u weer zo genoten heeft!
Graag tot een volgende keer!