Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Naast betaald parkeren op het Rapenburg, Boommarkt en de Pieterskerkgracht (alleen vijf plekken voor Hoppezak), kunt u uw auto ook neerzetten bij “Stadsparkeerterrein Haagweg” met 750 plaatsen, voordelige tarieven, toezicht en gratis shuttle naar Bistro B

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 22:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Carine P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben hier heerlijk rustig gegeten. Eten was van goede kwaliteit. Bediening ok. Hoewel de inrichting helemaal top eruit ziet, mistten we toch wat sfeer. Misschien kwam dat ook omdat het een rustige avond was met vrij weinig tafels bezet.
Quinten S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De pinot noir was niet zo lekker, maar het was erg fijn dat we daarna de merlot en de malbec even mochten proeven om een iets gerichtere keuze te maken. Kies de malbec!
En de gerechten zijn niet heel groot. Ietsje meer zou wel lekker zijn. Misschien toch brood vooraf of frietjes erbij, maar dat is dan weer net jammer van de lekkere gerechten.
O3 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, geen standaard gerechten en elk gerecht smaakte, naast een mooie opmaak op je bord, voortreffelijk..ook de amuse vooraf was een heerlijke smaakbeleving. Complimenten aan de kok..Voor ons was het genoeg, voor grote eters wellicht te weinig..
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij kozen met de AH restaurantactie in Leiden voor bistro Bree 56. Het was voor ons een eerste kennismaking en het is ons goed bevallen. Alles klopte: de ontvangst, de bediening en uitleg en tafel en de bereiding in de - gedeeltelijk open - keuken.
De gerechten worden in een mooie compositie van kleur en geur opgediend en de smaak is goed.
Een aanrader.
W.J.H. F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk van het AH-menu genoten! Voor herhaling vatbaar voor middelmatige eters. De porties zijn n.l. niet erg groot. Willen zeker nog een keer in de naaste toekomst hier eten, maar kiezen dan gewoon van de kaart in de hoop dat de porties wat groter zijn.

fam. de Groot
Leiden
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten was smaakvol en het werd mooi opgdiend maar de porties van voor-, hoofd- en nagerecht :
zalm/heilbot/savarin vond ik wel erg klein.
Jori J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijke mooi opgemaakte gerechten. Echt een lekker avondje uit. De bediening was erg vriendelijk. Prijs-kwaliteit goed in verhouding.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, via de AH actie. Keuze uit drie voor- en hoofdgerechten is altijd heel fijn. Eten feestelijk opgediend. Zou alleen iets meer mogen zijn.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Etten was zeer bijzonder en met zorg bereid. Vriendelijke bediening die uitgebreid uitleg gaf bij de gerechten. Geen moment het gevoel dat we via de AH-aanbieiding aten.
gwenloos .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het restaurant zit in een prachtig pand in Leiden. De borden waren mooi opgemaakt. Het eten bestond uit bijzondere combinaties en was erg lekker. Aardige bediening. Zeker een aanrader.
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was écht geweldig! Complimenten aan de kok! Leuke en lekkere gerechten en op een leuke manier gereserveerd. Een echte aanrader voor iedereen!
rowywerf .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Super lekker gegeten met de AH restaurant-actie. Het eten stond snel op tafel, was mooi opgediend en was heerlijk bereid. Net even de combinaties die je niet vaak eet en niet verwacht; heerlijk! Ook altijd leuk dat je vooraf een amuse krijgt. Daarnaast zijn de wijnen erg goed! Het personeel is vriendelijk en goed op kennis. Dit was de vierde keer dat ik hier was en ik zou het zeker nog eens aanraden. De gerechten of menu's zijn altijd sterk geprijsd; je krijgt mooie combinaties, echt waar voor je geld. En met de restaurantactie ben je helemaal klaar voor 25 euro per persoon.. 3-gangen diner en 3 wijntjes erbij.
JBOBO .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten en prima ontvangst. We hadden de AH restaurantactie. Zeer spannende en bijzondere combinaties. Echt een aanrader!
hogen877 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Reserveringsdatum 4 juni afspraak voor 16 juli. met vermelding: "Eén persoon, het hoofdgerecht vlees, zonder zout!"
Bij aankomst werd een tafeltje voor een open raam toegewezen, wat erg fris/koud is.
Alles was geheel vrij, (slechts een tafeltje met 2 pers. was bezet) op verzoek konden wij aan een ander tafeltje gaan zitten.
Bij het opnemen van ons keuze menu vertelde de serveerster dat ze géén zoutloos vlees serveerde, doch zij zou even overleggen met de keuken. Reactie van de keuken: "NEE" !
Nog gezegd dat het slechts alléén het vlees betrof en dat ik het reeds bij de reservering x-weken gemeld had!
Wederom overleg met de keuken: "alleen één zoutloos stukje vlees was niet mogelijk!" met als toevoeging van de serveerster: "U heeft toch geen reactie op uw reservering/mail ontvangen dat wij het vlees zoutloos zouden serveren voor U!" Dit komt weinig klantvriendelijk over! Wij zeiden dat we dan een stukje verder zouden gaan eten, bij het informeren aan de serveerster of zij het opgenomen menu van ons doorgegeven had? Vermeldde zei: " U gaat toch elders eten! "
Vervolgens ben ik naar "Just Meat" gegaan, nog geen honderd meter verder, waar het géén enkel probleem voor was om te eten, waar "alléén het vlees zonder zout geserveerd zou kunnen worden!! Mijn partner die zijn biertje
bij Bree56 nog op moest drinken, behoefde het niet af te rekenen.
Werkelijk uitstekend gegeten bij "Just Meat" !
Géén spijt van ons opstappen gehad, het menu bij Just Meat was ook nog aantrekkelijker.

Géén flexibele inzet en aanpassing van "Bistro Bree"

gr.
Kitty Hogenelst-Pouw
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Bijkomende kosten waren erg hoog. DE drankjes waren erg duur het was waarschijnlijk een wijnarrangement maar dan had dan verteld moeten worden met de prijs erbij.Verder niets dan lof leuke bediening en mooie gerechten
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het rumoer had niets te maken met de locatie op zich, dan wel met een zeer rumoerige, schreeuwerige buurtafel van 6, waardoor de andere buurtafel van 4 ook steeds harder moest praten om elkaar te verstaan. Ik had thuis nog de herrie in mijn hoofd. Mogelijk beter om tweepersoons tafels niet te dichtbij een zespersoons te plaatsen. Ik besef, makkelijker gezegd dan gedaan als je moet woekeren met de beschikbare ruimte.
We hebben voortreffelijk gegeten, en de service was perfect. Beter dan andersom: slecht eten en service en een super relaxte sfeer. We komen graag nog eens terug!
Moniek J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verfijnde keuken en prettige sfeer. We kwamen met de AH restaurant actie daarom prima geprijsd. Wij komen terug!
joke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
In het kader van de AH actie hier gegeten. Prachtig oud pand met . Wij aten aan de kant van de Breestraat. Schitterende kamer en mooi sober ingericht.
Het eten was verrassend. Mooie composities en zeer goed bereid, wij waren zeer tevreden gasten.
Elize V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten werd mooi gepresenteerd en was heel lekker. We kenden het restaurant nog niet, maar zullen er door onze positieve ervaring vanaf nu vaker gaan eten.