Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Naast betaald parkeren op het Rapenburg, Boommarkt en de Pieterskerkgracht (alleen vijf plekken voor Hoppezak), kunt u uw auto ook neerzetten bij “Stadsparkeerterrein Haagweg” met 750 plaatsen, voordelige tarieven, toezicht en gratis shuttle naar Bistro B

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 22:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bree56

arnoud R.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mijn ouders mee uit eten genomen en een gezellige avond gehad. Met de AH actie genoten van een smaakvol 3-gangen diner. Met zijn vieren hebben we alle vlees/vis/vega opties op tafel gehad en deze bevielen allemaal!
anne-Margot V.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was heerlijk .de bediening goed ,alleen de porties zouden groter moeten zijn .De. E tra bestelde patat kan dan achterwege blijven.
Perla M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening, waren er als we ze nodig hadden en lieten ons verder gezellig bijkletsen. Zeker een aanrader!
thomaskomin .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Parelhoen en scholfilet waren goed. Dessert was lekker, maar weinig. De service was slecht en gehaast. Door een fout in de keuken bleef het tussengerecht uit. Sfeer was matig en het restaurant te druk. Slechts 1 wc zorgde voor wachttijden
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gerechten en met veel aandacht opgemaakt eten. Gezellig!
Zeker een bezoek waard.
Prima wijnen en een lekker toetje.
riavanhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Was super goede uitleg bij de gerechten
Fantastische opmaak van de borden leken wel kunstwerken prachtig
Super super lekker voor herhaling vatbaar
Danilo V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was goed en lekker. De meisjes en jongen van de bediening waren heel vriendelijk en toen ik - aangestoken door de recensies hier - vroeg naar de grootte van de porties, werd ons uitgelegd dat we er inderdaad naast het garnituur toch beter een bakje patat bij konden bestellen.
Alles was daardoor perfect en we gaan zeker nog eens.
janmaartenwit .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heel lekker eten. Door een foutje kwam het hoofdgerecht laat, maar de compensatie met twee extra glazen wijn van de zaak was adequaat. Prima wijn. Bijzondere amuse.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk eten,wel erg kleine porties.
service was uitstekend,maar de sfeer en comfort van de stoelen is wat minder.Leuk om een keer te zijn geweest.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vooral het staartstuk van rund is erg aan te bevelen! Ook het dessert vanille cheesecake konden we erg waarderen. Wij hadden een wijnarrangement genomen, wat we daar altijd erg leuk aan vinden is om dan iets meer te horen over het wijnhuis, de smaken en achtergrond van de wijn. Helaas was de kennis over de wijnen matig en meer dan :'Deze past er heel goed bij', kwam er niet uit. Dat is eigenlijk het enige minpuntje wat we kunnen bedenken.
Maasja .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik was hier voor de derde keer. Het eten is altijd prima. De ontvangst en bediening is echter zo matig dat dit volledig overschaduwd wordt. We hebben 40 minuten moeten wachten tot we brood kregen. Dit terwijl het restaurant verre van vol zat. De serveerster die ons bediende had meer zin om glazen te polijsten en met haar collega's te roddelen dan rond te kijken of er mensen waren die misschien iets wilden bestellen. Erg jammer want op de keuken hadden we wederom niks aan te merken. De porties (vooral van het dessert) zijn wel erg aan de Hollandse kant. Ik twijfel of ik hier nog terug wil.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben hier met de AH Restaurant actie gegeten en wij vonden het fantastisch. De ontvangst was vriendelijk en ook de bediening aan tafel was zeer hartelijk. Het eten vonden wij van een zeer hoog niveau. We hadden als voorgerecht de gepekelde en gebrande zalm. Heerlijk. Als hoofdgerecht had ik gegrild staartstuk van het rund en mijn vrouw gebakken scholfilet. Het eten was prachtig opgediend. Veel mensen die recensies achterlaten vinden de porties wat aan de kleine kant. Je moet hier niet komen om je vol te proppen, maar je moet hier komen om met volle teugen te genieten. Een kaasplankje met een glaasje port als nagerecht maakte het helemaal af. Wij vonden het een top avond.
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het eten is lekker ,maar de porties zijn wat klein.Het is nodig om wat bij gerechten bij te bestellen.
De service varieert per serveerster.De toiletten zijn schoon en goed verzorgd.
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooi opgediend, alles op zijn tijd
Prijskwaliteit oké
Leuke gelegenheid
Echt een aanrader.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond! De hoeveelheden die je krijgt zijn niet zoveel, dus de extra frietjes waren wel echt nodig!
Daw D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten was zeer lekker. Voorgerecht van zalm en tonijn waren erg lekker. De staartstuk van rund was erg mals en zacht. Precies goed op smaak gebracht, niet te zout. Dessert was ook erg lekker. Alleen jammer dat je bij hoofdgerecht niet friet of aardappels erbij krijgt. Die moet je nog apart erbij bestellen. Afgezien van dat was het erg lekker. Zeker een aanrader!
H C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke maaltijd, gelijktijdig opgediend en goed warm. Prettig dat er geen muziek was en toch sfeer. Je kunt fatsoenlijk met elkaar praten.
De tafels hadden iets groter gemogen, dat was wat comfortabeler geweest, maar dat zal me niet weerhouden om er nog een keer te gaan eten.
marleenvdburg .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten waren heerlijk, hele fijne sfeer, de bediening was top! Geen enkele opmerking, behalve dat we baalden dat we door de file enigszins haast hadden om op tijd op de aansluitende afspraak te komen, maar ook daar hield de bediening en keuken rekening mee. Volgende keer nemen we uitgebreider de tijd, maar we komen terug!