Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Naast betaald parkeren op het Rapenburg, Boommarkt en de Pieterskerkgracht (alleen vijf plekken voor Hoppezak), kunt u uw auto ook neerzetten bij “Stadsparkeerterrein Haagweg” met 750 plaatsen, voordelige tarieven, toezicht en gratis shuttle naar Bistro B

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Marloes_eet .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de Albert Heijn actie hebben we hier gegeten. We hadden keuze bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht uit vis, vlees en vegetarisch. Ik was erg blij met het verrassende, lekkere en mooi opgemaakte visvoorgerecht. Hoofdgerecht was ook zeer smaakvol. De proeverij als dessert had lekkere componenten en leuke yoghurt-crisps, maar mag nog iets meer samenhang hebben.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassend goed restaurant! De sfeer van het restaurant is erg gezellig. De ruimte is groot, maar toch intiem en rustig. Het eten is heerlijk. Culinair, maar niet te duur. De bediening heeft verstand van zaken en is enthousiast. Zeker een aanrader!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel lekker menu met aparte gerechten. Alles was eigenlijk lekker en verrassend. Kaasplankje viel wel tegen. 4 hele kleine stukjes kaas. Wijn was ook erg goed. Wij hebben het menu van de AH actie genomen en bij voor- en hoofdgerecht was steeds een keuze voor vlees vis of vegetarisch. Alle drankjes waren wel erg duur. Menu was € 33,- maar voor een kaasplank ipv het nagerecht moest € 4 worden bijbetaald. Uitbreiding naar meer gangen werd niet aangeboden. Wij vonden het eten erg goed en verrassend. De ambiance van de gelegenheid was wat minder. Maar voor goed kwalitatief en apart eten echt een aanrader!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke verrassingen. Goede uitleg. Goede bijpassende wijnen.
Vriendelijke bediening.
connie I.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een heerlijk eten en goede bediening!! Alleen maar lof..!! Jullie maakten onze avond tot eentje die ons bijblijft..!!
Marrit S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
HEERLIJK
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Veel smaken op een bord, erg kunstige presentatie en zeer smaakvol. Porties wat aan de kleine kant, voor ons deze avond prima, maar niet als je stevige trek hebt. (we waren met AH restaurant-actiekaart)
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij bistro bree56! We waren met twee stellen met de ahactie en we werden zeer aangenaam verrast. We werden heel vriendelijk ontvangen en het eten was niet alleen heerlijk maar het was ook een lust voor het oog zoals de borden opgemaakt waren. De bediening was zeer voorkomend; onze glazen zijn niet leeg geweest???? Een absolute aanrader!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben via de ah-actie voor het eerst hier gegeten. Alle gerechten waren bijzonder lekker en gezellig opgediend. Ook werden wij verrast met een amuse van het huis. heerlijk van smaak. De bediening was zeer vriendelijk en correct, alle gangen werden uitgebreid uitgelegd. De locatie zag er sfeervol uit. We komen zeker nog een keer terug.
felkro .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Waren hier voor de tweede keer omdat het de vorige keer zo leuk/lekker was. Opnieuw genoten, echt een super restaurant. Wijnarrangement bij gerechten was ook geslaagd. Wij komen graag terug!
sprinksoet .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Prima wijnarrangement erbij. Het voorgerecht, thiase steaktartaar, was wat zalvig van structuur,maar de wijn haalde de smaken ervan naar boven. Het vegetarisch hoofdgerecht, parelcouscous, was verrukkelijk. Prima eten en een prijs die daarbij hoort.
tedhoeks .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De gerechten waren stuk voor stuk verfijnd en heerlijk van smaak. Doordat het restaurant vrij diep is zitten de gasten verspreid over het pand, hetgeen extra rust geeft.
Geke D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben lekker gegeten maar het waren erg kleine gerechtjes. Bij het betalen kwamen we er achter dat het kaasplankje een 'kleine' meerprijs had, wat er op neer kwam dat het kaasplankje duurder was dan het hoofdgerecht. Hier is niet eerder overgesproken en er lagen 4 kleine plakjes kaas op de schaal, dit was een erge tegenvaller en hier was geen oplossing voor.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een hele fijne avond gehad. Goede service, heerlijk en origineel eten en een fantastische wijn gedronken (de castilo).
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in het kader van de AH actie. De zaak zat helemaal vol, maar we werden keurig geholpen en er was geen sprake van lange wachttijden. Attente bediening en lekkere gerechten. Het enige minpuntje is het feit dat het nogal rumoerig was, waarschijnlijk ook omdat het helemaal vol zat. Maar, zeker voor herhaling vatbaar
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Leuke zaak, vlot en vriendelijk personeel. Eten soms wat vreemde combinaties die totaal niet bij elkaar horen. Wasabi en sesam kruim bij een mediteraans hoofdgerecht snapte ik niet helemaal. in het voorgerecht piepkuiken als roulloux met daarin 1 groot stuk knoflook was zonde. wel een leuke gezzelige avond.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het ene personeelslid is vriendelijker dan de andere.

Het eten is lekker en positief apart.

In het begin werd er opgelet of we genoeg drinken hadden. Later, toen het drukker werd, niet meer. Toen we helemaal klaar met eten waren leken we niet meer te bestaan. We moesten voor ons gevoel bijna 'bedelen' om een drankje.

Bree56 oogt verder als een gemoedelijke, best gezellige bistro.
maleen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer goed, mooie gerechten, prima bediening, was druk en de wijn was ook goed alleen jammer dat er geen wijnkaartje was!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten naar aanleiding van de AH actie. Wat een prachtige gerechten en zalig eten. We komen zeker nog eens terug!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij - 3 zussen - bezochten dit restaurant onaangekondigd. Als vega had ik slechts keuze ui 1 voor- en 1 hoofdgerecht (de kaart is klein). Maar wat een verrassing! De proeverij van tomaat was werkelijk verrukkelijk, met name de tomatenbouillon en het tomatenijs. Ook de parelcouscous met vele soms onnavolgbare maar heerlijke toevoegingen was subliem. Over het dessert van chocolaterie fudge zullen we het maar niet hebben..hebben...