Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Parkeren is makkelijk op het -betaald- Parkeerterrein Haagweg, een gratis busje zet u voor de deur af, en haalt u weer op. Van hier uit kunt u ook lopen, zo’n 12 minuten, naar ons restaurant.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 22:00 uur

• Amex , Cheque , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bree56

Piet H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Supertent. Fijn ontvangen door vrolijke, humoristische serveerster die het antwoord al gaf nog voordat ik m'n vraag gesteld had. Zo wist ze bijvoorbeeld al meteen bij binnenkomst dat in ons gezelschap één jarige en één vegetariër was. Die info stond in de reservering, maar zij wist 'm uit haar hoofd. Super lekker gerechten. Allemaal hebben we een verrassingsmenu met 4 gangen genomen. Dat was niet alleen heerlijk, maar ook voldoende. Komen we zeker een keer terug.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben in anderhalf uur een héérlijk 3-gangen menu van de chef weggewerkt zodat we óók nog op tijd bij de voorstellong in de leidse schouwburg waren. Top personeel dat ze daar rekening mee konden houden op vrijdagavond!
Wat fijn dat uw avond zo goed begonnen is! Dank voor uw recensie, graag tot weerziens!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Lekker eten voor een goede prijs.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
We hebben het verassingsmenu genomen. Het was allemaal erg lekker, leuke avond gehad.
Wat goed om te lezen! Dank u wel en tot ziens!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heel aardige, kundige, en snedige service, zeker toevoeging aan dit restaurant! Kennis van eten en interesse in de wijnen prima! Herhaling waard, Valentina en Sanne -;)
Wij hebben de complimenten overgebracht aan de dames ;-) Hartelijk dank en graag tot ziens!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prima eten met ditto ontvangst. Voor herhaling vatbaar. Verrassende gerechten, bijzondere smeeersels en een prima wijn-spijs combinatie bij het wijnarrangement.
Wat een mooi bericht, hartelijk dank en tot ziens !
René K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Kwalitatief en smaakvol heerlijke gerechten. Met zorg klaargemaakt en met goede toelichting geserveerd.
Kortom: een restaurant om zeker eens te proberen. Precies goed om zo maar eens te zeggen????
Wij denken dat de vraagtekens uitroeptekens hadden moeten zijn ;-) Dank voor uw recensie, wij zijn er blij mee!
Lex F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vorige week gegeten, heerlijk. Zowel de vis als de vleesgerechten vielen bij ons in de smaak. Daarnaast kundige bediening die ook de wijnkaart goed kent en je juist kan adviseren. Absolute aanrader in Leiden.
"bloos" hartelijk dank voor uw mooie bericht, graag tot ziens!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Het restaurant zit in een prachtig oud pand. Het eten was prima en mooi geserveerd.
Het aantal verschillende gerechten is beperkt, 3 voor-, hoofd- en na-gerechten.
Dank voor uw mooie recensie !
Een volgende keer wilt u misschien ons 3- 4- of 5-gangen Chefs menu proberen ;-)
Onze gasten zijn er dol op!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Op een zeer rustige zondagavond in dit restaurant mogen eten. Wat een leuke gerechtjes, fijne service en ondanks dat het rustig was een prima sfeer. Wij gingen voor het verrassingsmenu en werden allebei niet teleurgesteld. De gerechten waren prima samengesteld en de prijs/kwaliteit verhouding was echt top.
Tevens werden wij zeer vriendelijk geholpen en ontvangen.

Een aanrader als je spontaan uit eten wil!
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het eten was heel lekker en de bediening was gezellig. We hebben een leuke avond gehad.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Jammer dat de twee porties frites apart werden berekend. Cappuccino was voor alle vier de gasten te koud. Verder lekker gegeten.
Dank voor uw mooie recensie !
Frites zijn geen onderdeel van het menu, u kunt het wel als extra bestellen, hierdoor wordt het berekent.
OH NOOO cappucino hoort niet te koud te zijn, wel drinkbaar ;-)
Een volgende keer is hij zeker weer perfecto ;-)
Jeannette J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Volgens de mail van de schouwburg zou ik korting krijgen wanneer ik bij 1 van hun aanbevolen restaurant zou reserveren. Op de bon heb ik geen korting gezien. Is dat vergeten of doen jullie daar niet aan.?
Het was een mooie ervaring om bij jullie te te eten.
Fijn dat u zo'n mooie ervaring heeft gehad bij ons, de cijfers liegen er niet om !!
Wij nemen via de mail contact met u op voor het antwoord op uw vraag.
Graag tot ziens!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ben hier ongeveer twee jaar geleden geweest. In m’n gedachten was het niveau toen een stukje hoger. Het eten is prima en de wijn ook maar het niveau van het restaurant moet echt opgeschroefd worden. Ik ben denk echt niet de enige want op zo’n lokatie en uitstraling moet je zaterdag avond gewoon vol zitten.
Dank voor uw feedback!
Natuurlijk willen wij graag vol zitten op een zaterdagavond, helaas trof u een rustigere avond.
Door oa uw feedback, kunnen wij blijven verbeteren en verrassen!
Sjoerd T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij vonden de wijn na verhouding wat je kreeg per glas te weinig voor de prijs wat het kosten.
Verder was alles uistekend, de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Goed tot zeer goed mede door de prettige bediening.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
hier wil ik verder niets aan toevoegen......... ........................................ .................waarom is dit verplicht?
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Dit was denk ik de vierde keer dat ik bij Bree 56 heb gegeten. Zoals altijd was het eten en de bediening zeer goed. Het voorgerecht bestond uit diverse bereidingen van asperge, erg lekker geen commentaar. Het hoofdgerecht was roodbaarsfilet wederom zeer goed. Het dessert van pruimen met (moes ijs? weet het niet meer) met tonkabonen was iets minder. De smaak van de tonkabonen had wat meer aanwezig gemogen en er had misschien wat sterke drank door de pruimen gemogen.

Wat mij betreft heeft Bree 56 de beste prijs/kwaliteit verhouding van Leyden.

De bediening was uitstekend, Valentina was zeer kundig.
Dank voor uw mooie recensie!
Valentina was verheugd te horen dat u van haar service genoten heeft, en wij ook natuurlijk!
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg leuk restaurant, heerlijk gegeten. Puntje zou kunnen zijn dat wanneer je een wijnarrangement aanbied bij een 5 gangen diner, het 'specialere' wijnen zijn, waar vanalles door de bediening over wordt verteld. Dat speelt een rol in de beleving/ervaring in combinatie met het eten.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Voor dit bedrag € 33,00 zou ik minder creatieve fratsen presenteren, maar meer aandacht besteden aan de bereiding en kwaliteit van het product. Het geeft sowieso te denken als er te kwistig met zout wordt gestrooid! Bediening was vriendelijk en correct.
Wij proberen juist hele lekkere en mooie gerechten te serveren voor een toegankelijke prijs!
want dat is waar onze keukenbrigade van houdt!
Teveel zout hoort niet, spijtig te lezen dat u dat nu juist overkwam.
Herkansing ??