Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Naast betaald parkeren op het Rapenburg, Boommarkt en de Pieterskerkgracht (alleen vijf plekken voor Hoppezak), kunt u uw auto ook neerzetten bij “Stadsparkeerterrein Haagweg” met 750 plaatsen, voordelige tarieven, toezicht en gratis shuttle naar Bistro B

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke gerechten. precies de juiste balans in zuur, zoet en zout. Mooie kleuren combinatie op je bord. ~Fijne bediening.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker menuutje gegeten; niet te weinig, niet te veel. Verrassende combinaties en mooi opgemaakte borden.
Bediening attent en vriendelijk. Snelheid is prima. Al met al heerlijke avond gehad
boudinajacoba .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk eten, mooi geserveerd. Leuke bediening. Oud pand, leuk opgeknapt, de originele elementen zijn behouden. In een historische straat in Leiden.
Anna M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Eten was smakelijk, ambiance wel gezellig, eigenlijk alles wel prima, maar de prijs-kwalieitverhouding vond ik wat scheef.
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerliljk gegeten en in een prettige omgeving. Vriendelijk personeel die proberen je verblijf zo plezierig mogelijk te maken
Sybrin S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg lekker gegeten bij Bree56. Gerechtjes zijn goed op smaak, niet te grote porties en mooi opgemaakt. We kregen ook een kleine amuse van de chef vooraf. De inrichting is wat minimalistisch en zou meer sfeer kunnen gebruiken. Aardige bediening, ervaren personeel, maar zou attenter kunnen. Er is geen wijnkaart op tafel, enkel een bord met wijnen in de gang, dat is wat onhandig. Al met al prima gegeten, maar in dit prijssegment mist het net dat beetje extra.
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Een fantastische avond gehad. Vriendelijke bediening en uitleg bij elk gerecht. Zeer goed rekening wordt gehouden met vegetariërs.
Gerechten top en culinair hoogstandje.
Voor herhaling vatbaar.
D H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Kregen interessante, verrassende en lekkere gerechten. Werden bij de wijnkeuze goed geadviseerd. Prima open wijnen. Goede bediening.
linda M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
wat een heerlijk menu, smaakexplosie en vernieuwend. goede prijs kwaliteit. ga zo door! Ben benieuwd of de standaard zo blijft. we komen zeker terug.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol en romantisch restaurant! Veel keus aan verschillende soorten wijnen!leuke amuse en prima porties van de gangen! Top!
sprinksoet .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hier weer met de AH-actie gegeten. We werden keurig bediend en kregen een andere tafel, toen de tafel naast ons wel erg overheersend was. Onze dochter is veganistisch en ondanks dat we dat niet gemeld hadden, werd dat heel goed opgepakt. Het is geen restaurant voor een snelle hap, daar zijn de bordjes veel te mooi en lekker voor.
Wij komen graag terug.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gereserveerd via de AH-actie. Een groep van 9 mensen ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw. Het was een verrassings-etentje en het personeel van Bree56 heeft er werkelijk alles aan gedaan om mijn vrouw te verrassen. Dat lukte briljant.
Sympathieke bediening. Goed geïnformeerd, vriendelijk, en oplettend. Dat alles aan een rustig gelegen grote tafel, zodat andere eters geen last hadden van onze uitbundige gezelligheid.
Eten uitstekend. Voor een zeer gunstige prijs.
Leiden had ooit Het Prentenkabinet voor de meest exclusieve keuken, maar zij werden gedwongen hun menu's te versimpelen door de economische crisis. Die leegte werd opgevuld door andere restaurants, maar die bleven helaas behoorlijk aan de prijs.
Bistro56 is nu in dat gat gesprongen met luxe en exquise gerechten, die ze voor - in verhouding - een habbekrats aan de man kunnen brengen.
Hulde, hulde, hulde.
Dat wordt een strippenkaart voor dit restaurant dat zich zeer bescheiden bistro noemt.
Chef-kok Tom van Aken kan voor ons niet meer stuk.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Erg lekker gegeten, op een mooie plek. correcte bediening. Ik zou er zeker nog wel een keer terug willen gaan. Het is zeker de moeite waard.
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voorgerecht had erg veel verschillende smaken en mondgevoel was apart, hoofdgerecht bevatte zeer weinig en te taai/droog vlees en de asperge van ons beide had nog zand in het kopje. De gnocchi was wat smaakloos. Zo smaakvol als het voorgerecht, mistte het hoofdgerecht smaak. Het nagerecht was weinig, maar wel lekkere smaken.
Geen muziek in het restaurant (later op de avond heel zacht), sfeer was niet erg fijn. Bediening vroeg wel regelmatig voor drinken. Biedde geen extra gerechten aan om te kopen. Vertelde wel goed wat er op het bord ligt. Er was duidelijk verschil in of je ah-menu had of niet. Gemiste kans.
Christiaan O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het eten was heerlijk met een goede doorloop van de gerechten. Zou iedereen dit restaurant aanbevelen en dit is zeker niet de laatste keer dat ik hier gegeten hebt.
G P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heel erg lekker gegeten. Hier wordt nog met liefde en vakmanschap gekookt. Een aanrader! Vooral het voorgerecht: watermeloen kunnen wij iedereen aanraden. Aardige bediening en prima tempo. Een bistro zoals het hoort.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voortreffelijk gegeten. Goed uitgebalanceerde smaken, mooie presentatie van de gerechten, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, zeker als je kiest voor het 3-gangenmenu voor €33,-. De menukaart wisselt regelmatig en is telkens weer een verrassing. Een van mijn favoriete restaurants in Leiden!
Arno Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gegeten in kader AH restaurantactie. Gevarieerd menu (ondanks beperkte keuze). Veel verrassende smaakcombinaties, vlotte bediening. Aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was erg stil en dat paste prima bij een gezellige avond bijpraten: uitstekend eten, bijzondere en passende wijn keuze, vriendelijke bediening. Tip: kies de voorkamer voor meer licht en laat je niet afschrikken door de erg fancy omschrijving van t eten!
Dyllis V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Al 2x eerder bij Bistro Bree56 geweest en wederom lekker gegeten met de AH actie. De ontvangst was wat joviaal, maar de gastvrouw en bediening waren kundig en zeer alert. Fijn dat er stipt rekening werd gehouden met Dodenherdenking. De gerechten waren met aandacht bereid en opgemaakt. Het voorgerecht met makreel was heerlijk, de "meloen en ham" was mooi opgemaakt, maar niet erg interessant. De hoofdgerechten (risotto en kalfslende) waren lekker, hoewel de kalfslende een tikkie droog was. De extra bestelde frietjes maakten het wel compleet qua hoeveelheid. De kaasplank en het zoete dessert konden zonder probleem worden gedeeld en waren heerlijk.