Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Ierse Os | gemarineerd | picalilly appel | amaranth | limoen mayonaise
      Tomaat gebrand | aceto crème | tomaten sorbet | wilde rijst
  • Hoofdgerechten
    • Iberico koontjes | paddestoelen risotto | zomer groenten | sherry vinaigrette
      Bloemkool | burger| gebrand | hazelnoot | beurre noissette |
  • Nagerecht
    • Dessert van de Chef
      Kaas plateau | stroop | brood (+3,50)

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Parkeren is makkelijk op het -betaald- Parkeerterrein Haagweg, een gratis busje zet u voor de deur af, en haalt u weer op. Van hier uit kunt u ook lopen, zo’n 12 minuten, naar ons restaurant.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bree56

Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer leuk restaurantje! Eten was erg lekker, bediening heel erg vriendelijk en leuke gezellige sfeer. Het enige wat ontbrak was een rustig muziekje op de achtergrond. Maar verder echt top!!!
Cock J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij hebben gisterenavond genoten van een uitstekend AH 3 gangen menu.
In een rustige setting werden wij op prettige wijze ontvangen en we kregen snel uitleg over het menu en aansluitend een uitstekende pinot grigio huiswijn.
De gerechten werden op fraaie wijze gepresenteerd en ook de uitleg was prima, frieten dienden weliswaar tegen meerprijs te worden bijbesteld en ook -gratis-kraanwater ontbrak.
Al met al hebben wij heerlijk gegeten tegen een prima prijs kwaliteitsverhouding.
Bree56 is een aanwinst voor Leiden en omstreken.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We namen gewone keuze menu aangezien we het AH keuze menu niet zo aantrekkelijk vonden. (Varkens wangen of bloemkool burger, tja het mag natuurlijk niet te duur uitvallen). Het normale menu is 33 EUR en misschien mag je er dan niet teveel van verwachten, maar het viel toch wel erg tegen. Wijn is ook prijzig en glazen worden niet ruim gevuld. Service liep ook niet helemaal lekker. Wij komen niet meer terug. Gelukkig zijn er goede alternatieven in Leiden.
Hartelijk dank voor uw bericht!
Smaken (en meningen) verschillen nu eenmaal, en gelukkig maar ;-)
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Ons diner viel onder de AH-actie. Zowel het voorgerecht (Ierse Os) als het hoofdgerecht (Iberico Koonjtes) als het nagerecht (van de chef) waren origineel en overheerlijk. Zeer de moeite waard, We komen nog eens terug!
O ja, de bediening was leuk en fris.
U heeft genoten!
Wat fijn te lezen, graag tot ziens :-)
Alianne B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Afgelopen vrijdag met vijf vriendinnen gegeten bij Bree56!! We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Ook de bediening was aardig en gastvrij! Zeker een aanrader ????????
Wat een enthousiasme, wij vonden het ook erg gezellig dat u er was.
Dank voor uw bericht en graag tot ziens!
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Met de Social Deal-actie hebben wij Bree 56 uitgeprobeerd. Ik ben regelmatig bij Bree 33 geweest, dus benieuwd naar 'het chique broertje', zoals ik ooit gehoord had. De inrichting is leuk: ietwat harde stoelen maar verder een hele charmante uitstraling. De service was netjes maar niet bijzonder. Prima snelheid, vriendelijk (complimenten aan de jonge blonde ober), maar niet echt een 'stapje extra' (het was ook druk, 2 man bediening op het hele restaurant). Qua eten zaten er in elk gerecht een aantal bijzondere elementen die er echt bovenuit staken qua smaak! De tomatensorbet bijvoorbeeld, picalilly appeltjes en de iberico koontjes. Top! Wat mij betreft nog niet helemaal het niveau dat Bree 33 was in het begin, maar wel oprecht genoten. En lekkere wijnen erbij!
Dank voor uw mooie bericht en de moeite uitgebreid te schrijven!
Fijn dat u genoten heeft, graag ontvangen wij een volgende keer een recensie over ons Chef's menu ;-)
Uw compliment hebben wij overgebracht aan onze ober, hij is net in de leer dus dat stapje extra komt vanzelf !
Graag informeren wij u dat de 2 restaurants niet (meer) aan elkaar gelinkt zijn, de vergelijking is op zich begrijpelijk aangezien het oorspronkelijke concept niet drastisch is veranderd !
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heel vriendelijk personeel, heel lekker AH-menu, zeker aan te raden
Annika O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We hadden het AH menu. Ik vind het niet vreemd dat restaurants dan niet het meest uitgebreide menu bieden, maar de keuze was zeer beperkt (2 per gang). Er waren ook duidelijk goedkopere ingrediënten gekozen voor de samenstelling van het AH menu. Jammer, dat je niet als volwaardige klant wordt behandeld. Het eten was verder prima, wel erg zout.
Ons AH-menu is een selectie van onze (eerdere) a la carte bestsellers!
U kunt het menu inzien op de Iens site voordat u reserveert.
Een volgende keer kunt u gerust aangeven wanneer iets niet naar uw smaak is, dan kunnen
wij daar direct actie op ondernemen;-)
Hartelijk dank voor een mooie 7!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vlotte, leuke bediening die hun uiterste best voor je doen. Het eten was boven verwachting, bijzonder lekker gegeten. Wij komen zeker terug!
Fijn dat u genoten heeft, graag tot ziens !
Rmmariman M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Fijne avond, met vriendelijke en attente bediening
H.H. T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Veel nieuwe mensen in de bediening die nog niet op elkaar ingespeeld waren. Zelf moeten vragen om drankjes.
Voor de AH bon weing keus wb de gerechten. Eten was wel erg smakelijk, maar voor grote eters weinig. Friet erbij kost dan meteen €4,50! Wijn is ook niet goedkoop. (€5,60 voor een glas). Wel goede wijn
De zg. amuse kunnen ze beter weglaten. Bestond uit voor ieder 2 gefrituurde "stokjes" van iets ondefinieerbaars.
Wel gezellig restaurantje. Bediening was vriendelijk, maar moet nog wel wat leren.
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer!
Wij zijn blij met ons nieuwe team, het kost even tijd voordat iedereen op elkaar is ingespeeld ;-)
De prijzen van wijn en supplementen zijn gebaseerd op ons a la carte / chefs's menu.
Het AH-menu is een kennismaking en bedoeld u nieuwsgierig te maken hiernaar !
J.m.a. V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Prima bediening.
Leuk te lezen, hartelijk dank en graag tot ziens!
Karin. D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het eten was werkelijk heerlijk en het vlees bijzonder mals. De bediening was goed en gezellig.
Jan L.
Heel weinig keus
Ook weinig eten voor 33 euro per driegangenmenu menu
Ik vind dat restaurant je uit alles mag laten kiezen en dan het tweede menu gratis. De kans dat ik dan later terug kom is dan veel groter en zal ik ook aan vrienden vertellen over mijn bevindingen. Helaas was mijn rode wijn ook niet geweldig
Wij hopen dat hetgeen dat u heeft gegeten dan wel weer smakelijk was ;-) !
En voor wat betreft de wijn; wij hebben een mooie selectie aan wijnen op onze kaart, u kunt zich ook altijd laten adviseren door ons personeel, zodat u een fijne passende wijn heeft bij uw gerecht!
Mieke.steen V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Het was prima, lekker gegeten en gezellig. Goede bediening.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De reservering die ik had gemaakt via Iens was niet bij het restaurant bekend. Gelukkig was het niet druk en konden we toch terecht.
Gelukkig maar!
Wij hopen dat u een fijne avond heeft gehad bij ons, wellicht tot een volgende keer!
Bartina V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere
gin (-tonic)
Zeer vriendelijke bediening. Kundige blonde serveerster. Wist tenminste restaurant-regels
Dank u wel, wij hebben het compliment overgebracht!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Erg goed gegeten, bediening goed, informatie over wat geserveerd werd was gewoon goed, een aanrader deze zaak
Dit horen wij graag, heel vriendelijk dank voor deze mooie aanbeveling!
Angélique D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed gegeten, erg vriendelijk en kundig personeel.