Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Naast betaald parkeren op het Rapenburg, Boommarkt en de Pieterskerkgracht (alleen vijf plekken voor Hoppezak), kunt u uw auto ook neerzetten bij “Stadsparkeerterrein Haagweg” met 750 plaatsen, voordelige tarieven, toezicht en gratis shuttle naar Bistro B

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Christiaan O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het eten was heerlijk met een goede doorloop van de gerechten. Zou iedereen dit restaurant aanbevelen en dit is zeker niet de laatste keer dat ik hier gegeten hebt.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voortreffelijk gegeten. Goed uitgebalanceerde smaken, mooie presentatie van de gerechten, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, zeker als je kiest voor het 3-gangenmenu voor €33,-. De menukaart wisselt regelmatig en is telkens weer een verrassing. Een van mijn favoriete restaurants in Leiden!
Arno Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gegeten in kader AH restaurantactie. Gevarieerd menu (ondanks beperkte keuze). Veel verrassende smaakcombinaties, vlotte bediening. Aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was erg stil en dat paste prima bij een gezellige avond bijpraten: uitstekend eten, bijzondere en passende wijn keuze, vriendelijke bediening. Tip: kies de voorkamer voor meer licht en laat je niet afschrikken door de erg fancy omschrijving van t eten!
Dyllis V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Al 2x eerder bij Bistro Bree56 geweest en wederom lekker gegeten met de AH actie. De ontvangst was wat joviaal, maar de gastvrouw en bediening waren kundig en zeer alert. Fijn dat er stipt rekening werd gehouden met Dodenherdenking. De gerechten waren met aandacht bereid en opgemaakt. Het voorgerecht met makreel was heerlijk, de "meloen en ham" was mooi opgemaakt, maar niet erg interessant. De hoofdgerechten (risotto en kalfslende) waren lekker, hoewel de kalfslende een tikkie droog was. De extra bestelde frietjes maakten het wel compleet qua hoeveelheid. De kaasplank en het zoete dessert konden zonder probleem worden gedeeld en waren heerlijk.
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima keuze! De inrichting pas niet helemaal bij wat de kaart en de gerechten uitstralen, maar daar kijken we wel doorheen!
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten. De dame die ons de wijn inschonk, was nogal karig met de hoeveelheid. We moesten er wat van zeggen en daarna kregen we wat meer bij geschonken met frisse tegenzin. Eten was mooi gemaakt en erg lekker. Goed opletten dat de patat of groenten naast het AH menu erbij moeten worden betaald a 4 euro per bijgerecht.
Natascha O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk culinair gegeten, het personeel is erg vriendelijk en kan goed vertellen wat er op je bord ligt.
Komen zeker nog een keer terug!!
Jasperina F.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Bijzonder eten van hoge kwaliteit. De amuse was voortreffelijk, op sterrenniveau. Hier komen we vaker terug. En de prijs is heel erg redelijk. Voor deze kwaliteit betaal je vaak veel meer.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
spontaan binnengelopen, maar we hadden nog een tafeltje. Vriendelijke eigenaar, die ons al snel een lekker wijntje inschonk. Gekozen voor het driegangen menu. Zeer betaalbaar en heerlijk van smaak. Ook de (dessert) wijntjes waren erg lekker. Bediening door eigenaar en een aantal jonge dames was goed. Vriendelijk en ter zake. Zeker de moeite waard om eens aan te schuiven.
Marie-Christine G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, prettige sfeer. We waren vroeg, het was rustig. Het voorgerecht (krabbereidingen) was heel lekker en prachtig opgemaakt. Het hoofdgerecht (hertekalf) viel een beetje tegen. Het zag er mooi uit, maar het vlees was niet zo zacht als we verwachten en de groenten waren een beetje eenvormig van smaak. De bediening was heel sympathiek, dus in totaal een positieve indruk.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Drama eetervaring.3 kwartier wachten op voorgerecht.vieze fabrieks-patat.bakje sla.zonder dressing.liefdeloos gebeuren.bediening bij onze tafel was stuntelige vertooning.toen er een mes van tafel viel.geen reactie.kan echt niet.
hildea .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bistro Bree56 is een leuke, sfeervolle zaak met onverwacht veel ruimte als je eenmaal binnen bent. De bediening is erg vriendelijk. We hebben heel lekker gegeten en heerlijke wijn erbij gedtronken. Wij vonden de eerste (overigens heerlijke) wijn wat zwaar bij het gerecht, maar verder was de combi prima. Er ging even een kleinigheidje mis, maar dat werd gelijk rechtgezet en goed gemaakt met een glaasje dessertwijn. Zeer goede service dus!
MonicaO .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Echt enorm genoten van de warme, aangename ambiance en vooral van de zalige, heel creatieve en prachtig gepresenteerde, originele gerechten. En dat in ons geval met de ah-restaurantbon het tweede drie-gangendiner gratis. We begrepen dat bij Bree56 de ah-restaurantactie ook nog in de maand februari doorloopt.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede service, erg vriendelijk personeel en heerlijk eten & wijn. Komen zeker een keer terug.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk restaurant, mooi opgemaakte gerechten. Keuzemenu met 3 goede keuzes per gang en een amuse van het huis. De rekening was uiteindelijk 120 euro voor 4 personen, ondanks de ah bonnen.
Marloes_eet .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de Albert Heijn actie hebben we hier gegeten. We hadden keuze bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht uit vis, vlees en vegetarisch. Ik was erg blij met het verrassende, lekkere en mooi opgemaakte visvoorgerecht. Hoofdgerecht was ook zeer smaakvol. De proeverij als dessert had lekkere componenten en leuke yoghurt-crisps, maar mag nog iets meer samenhang hebben.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassend goed restaurant! De sfeer van het restaurant is erg gezellig. De ruimte is groot, maar toch intiem en rustig. Het eten is heerlijk. Culinair, maar niet te duur. De bediening heeft verstand van zaken en is enthousiast. Zeker een aanrader!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel lekker menu met aparte gerechten. Alles was eigenlijk lekker en verrassend. Kaasplankje viel wel tegen. 4 hele kleine stukjes kaas. Wijn was ook erg goed. Wij hebben het menu van de AH actie genomen en bij voor- en hoofdgerecht was steeds een keuze voor vlees vis of vegetarisch. Alle drankjes waren wel erg duur. Menu was € 33,- maar voor een kaasplank ipv het nagerecht moest € 4 worden bijbetaald. Uitbreiding naar meer gangen werd niet aangeboden. Wij vonden het eten erg goed en verrassend. De ambiance van de gelegenheid was wat minder. Maar voor goed kwalitatief en apart eten echt een aanrader!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke verrassingen. Goede uitleg. Goede bijpassende wijnen.
Vriendelijke bediening.