Bistro Bree56

Breestraat 56 2311 CS Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Ierse Os | gemarineerd | picalilly appel | amaranth | limoen mayonaise
      Tomaat gebrand | aceto crème | tomaten sorbet | wilde rijst
  • Hoofdgerechten
    • Iberico koontjes | paddestoelen risotto | zomer groenten | sherry vinaigrette
      Bloemkool | burger| gebrand | hazelnoot | beurre noissette |
  • Nagerecht
    • Dessert van de Chef
      Kaas plateau | stroop | brood (+3,50)

Over het restaurant Bistro Bree56

Welkom bij Bistro Bree56! Wilt u een leuk avondje uit, wilt u plaatsnemen in een romantische ambiance en wilt u culinair genieten? Dan bent u bij Bree56 op het juiste adres. De menukaart wordt per seizoen aangepast zodat er te allen tijde met verse en eerlijke producten wordt gekookt. Op die manier is de kwaliteit hoogstaand. Door de variatie van vis, vlees en vegetarisch bent u gegarandeerd in voor een verassing! U vindt Bree56 aan de Breestraat 56 in Leiden.

Meer informatie over restaurant Bistro Bree56

• Kom je met de auto?
    Parkeren is makkelijk op het -betaald- Parkeerterrein Haagweg, een gratis busje zet u voor de deur af, en haalt u weer op. Van hier uit kunt u ook lopen, zo’n 12 minuten, naar ons restaurant.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bree56

Paula K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Marie Louise N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. We hebben een leuke avond gehad!
Dyllis V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gegeten met de AH restaurantactie. Geen last van keuzestress, gezien de 2 opties t.a.v. voor- en hoofdgerecht. Heerlijke Ierse Os vooraf, verrassende bloemkoolburger (disgenoot) en Iberico-wangen als hoofd. Ook de creme brulee van tonkabonen was top. Enthousiaste en vriendelijke dame in de bediening.
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De tafel van Anita D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Gerechten zeer goed van smaak en prachtig opgemaakt.
Hilde V.
Ik voelde me zeer welkom en het eten was heerlijk!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Een leuk restaurant! Gastvrij en aardige, voorkomende bediening. Het eten was heerlijk en werd op mooi opgemaakte borden geserveerd. Lekker glas wijn erbij, top!
Isabelle P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met een lekker wijnarrangement in een mooie ambiance. Gaan zeker nog eens terug.
Sympathieke, doch hele jonge bediening.
Jo I.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gebruik gemaakt van de AH actie. Keuze uit een vegetarisch of vlees gerecht. Erg lekker gegeten. We komen zeker nog eens terug.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
gisteren met zn tweetjes gegeten via AH restaurantactie,,ambiance oke, maar de bediening was niet prettig, ongeduldig, leek wel een robot, we hadden 2 glaasjes witte wijn besteld a 5,60 per glas,, en zoals zovaak in de horeca 4 slokken in een glas, er was nog een bodempje over in de fles toen zij de glazen inschonk,, dus had ze dat wel op kunnen maken,, wij zeiden daar iets van, en toen zei ze,,, ja die drink ik op, want vindt dat een lekker wijntje,, uiterst vreemd en ongastvrij.., toen vroeg ik haar of ik vlees kon vervangen door stukje vis,, nou ..als of ik een oneerbaar voorstel deed,, uiteindelijk zei ze,, ja maar dan moet je zeker 15 euro bij betalen,, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, en met een toon erbij zo van,, tja wat wil je nou ,,echt zeer klantonvriendelijk,,,wat ook gek is dat ze een supplement rekenen van 0,40 voor decafe bovenop de cappucino prijs,,, VOC mentaliteit noem ik dat,. Vorige keer dat ik hier heb gegeten ging ook van alles mis,dus voor mij geen Bree 56 meer,,,,
Dank voor uw feedback.
Wij hebben dit besproken met de betrokken collega, u zult van ons een antwoord ontvangen in uw persoonlijke mail.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellig restaurant, heerlijk eten! Beetje kleine porties, misschien doordat het een AH-menu’tje was. De extra frietjes waren een welkome aanvulling.
Marlot D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten; gerechten van originele producten met goede smaken en het zag er ook prachtig uit. Service aan tafel was ook erg prettig.
Trudie N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Spannende combinaties, mooi gepresenteerd met duidelijke, rustige uitleg
Mieneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
uitstekend restaurant. Vriendelijke, klantgerichte bediening.
George V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Was een heerlijke maaltijd. Een toilet voor heren vind ik erg minimaal en het gevolg is lange wachttijd
Wat fijn dat u lekker heeft gegeten! Lange wachtrij voor het heren toilet ? Dan waren er een hoop dorstige heren in het pand ;-)
Ina N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Advies: plaats een waarschuwing bij de ingang PAS OP VOOR (hoge) AFSTAP
Ik ben naar beneden getuimeld en heb mijn knie verdraaid.

Verder niets als lof. Gerechten waren leuk opgemaakt en smaakten heerlijk.
Oh jeetje, gelukkig was het niet een heel end tuimelen maar toch.. ontzettend vervelend.
Wij hopen dat u snel zult herstellen om opnieuw weer te komen genieten, want dat heeft u zo te lezen wel gedaan!
Danique D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten! Drukke bezetting, daardoor wat sloom in de bediening! Wel lieve bediening en de bedoelingen zijn goed.
Mooie opmaak van de borden. Prima aanrader
Wij hebben uw compliment aan onze bediening doorgegeven!
Hartelijk dank en fijn dat u zo heerlijk heeft gegeten! Komt u over een tijdje nog eens eten als onze nieuwe team helemaal is ingewerkt?
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima gegeten, ook vegetarisch was in orde. Opmaak verdient nog wat aandacht, net als de bediening.
Gelukkig dat u wat u op uw bord aantrof, prima vond.
Wij zijn benieuwd hoe u thuis de bordjes opmaakt ;-)
K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Qua entourage niets te klagen in dit prachtige pand aan de Breestraat. Beiden het 4-gangen verassingsmenu gekozen en bijzonder lekker gegeten! Hoofdgerecht mag wat ons betreft een vaste plek krijgen op het menu alhoewel de andere gerechten daar ook zeker niet zouden misstaan! En de Rioja die we erbij gedronken hebben mag de volgende keer weer op tafel....
Wij zijn ontzettend verheugd deze recensie te mogen ontvangen van u ondanks de misser bij 1 van uw gerechten. (wij vermelden het gewoon wel ;-) )
Bijzonder veel dank, fijn dat wij u toch een fijne en culinaire avond konden bezorgen!
Wij hebben vernomen dat u binnenkort weer komt dineren, wij zien er naar uit!
Koosje S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk eten, lekkere wijntjes
Els J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten was heerlijk. Hoofdgerecht was bijzonder lekker. Aanrader!
Wij zijn benieuwd wat precies uw hoofdgerecht was ;-)
Bedankt voor uw recensie, graag tot ziens!