Bistro Brasserie Bleu

31-203621340

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Geitenkaas uit de oven
      Steak tartare 75 gram
      Uiensoep
  • Hoofdgerechten
    • Kip bonne femme
      Catch of the day
      Tournedos 250 gram ( + € 7,50 )
  • Nagerecht
    • Creme brûlée
      Chocolade crumble
      Scroppino

Over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

Slechts een paar stappen verwijderd van de populaire 9 straatjes, vind je de ontwakende Prinsenstraat, waar leuke winkeltjes, gezellige cafés en nieuwe restaurants hun deuren openen. Zo ook Restaurant Bleu Amsterdam, met zijn warme inrichting en hele leuke kaart. Het is het nieuwe broertje van Steakrestaurant Black & Blue, maar doet daar zeker niet voor onder!

De menukaart staat vol met golden-oldies uit de Franse cuisine waaraan een frisse twist is gegeven door de chef-kok. Een smaakexplosie van een steak tartare, een heerlijk malse côte de boeuf en een fluweelzachte tarbot a la meunière.

Restaurant Bleu Amsterdam is een plek waar je heengaat voor een no-nonsense, ongedwongen etentje op vrijdagavond na je werk. Of waar je op zaterdagmiddag met je vrienden/vriendinnen afspreekt voor lunch. Je kunt er alle etiquette achterwege laten, want ze doen er niet zo moeilijk en je kunt er lekker jezelf zijn.

Heb je er al zin in? Reserveer dan snel je tafeltje bij Restaurant Bleu Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Bistro Brasserie Bleu

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Een welkom onthaal door zeer vriendelijk bediening. Gezellig en verzorgde zaak, echter was het er wat te koud. Eten heerlijk, maar het ijs met chocolade crumble mag toegankelijker gepresenteerd. Al met al zeer de moeite waard.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het is een gezellig knus, niet al te groot restaurant, waar je je direct welkom voelt. Nadat ik verteld had dat ik via de Ah actie had gereserveerd, en mijn naam had genoemd was het meteen prima. We hadden een drie keuze menu waarvan de vriendin waar ik mee was de warme geitenkaas, en ik de uiensoep hebben genomen. Die was prima, goede hoeveelheid en de soep was op een goede temperatuur, zonder te heet te zijn. Daarna hadden we de kabeljauw, die ook heerlijk was geserveerd met een salade en lekkere friet met mayonaise. En een scroppino na. Het was rustig in het restaurant, maar dat kwam hoogstwaarschijnlijk door het koude weer, en omdat we er voor de lunch waren. Prima sfeer als ook de muziek.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een echte garderobe zou fijn zijn.
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Vriendelijke bediening. Eten is gewoon goed. Interieur is keurig.
Annemiek J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
We werden hartelijk ontvangen. En we hebben heerlijk gegeten. Kortom: een aanrader!!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten met de ah bonnen, een aanrader.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Restaurant bleu is een heel gezellig , “warm “ en toch eigentijds restaurant
De bediening is erg vriendelijk en Sims ad rem( leuk)
Het eten was goed tot zeer goed
Je kan het zo gek maken als je wilt
De oesters met prosecco en de froi qua met tournedos waren met name waren een topper
De halve kreeft ook niet verkeerd
Bleu is voor ons een aanrader
Mounia L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Eten was zoals altijd prima behalve de mosselen er zaten er te veel tussen die nog dicht of stuk waren:
Rosita V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Goede sfeer, mooie inrichting, goede service op een mooie locatie in haryje centrum. Dankzij de Albert Heijn diner bon een redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Wij kwamen uit op een bedrag wat wij normaal ongeveer ook kwijt zijn voor 2 personen. Alleen verwacht je dat niet, aangezien je een bon hebt. Echter kregen we een aangepast menu, dus geen keuze vd kaart. Daarbij is een glas wijn voor 6 euro en een uiensoepje voor 8,25 euro wat ons betreft aan de wat prijzige kant.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Helaas was de bediening van bedroevende kwaliteit. Het leek wel of de serveersters er überhaupt helemaal geen zin in hadden. Jammer, want het eten was op zich lekker.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Prima locatie en heel lekker gegeten.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gerechten waren goed, maar niet verrassend. Bediening was vriendelijk, maar niet meer dan dat. Gerechten werden neergezet zonder enige toelichting. Wij hadden een bijpassend wijnarrangement maar daar konden ze verder niets over zeggen (welke wijn was het, waarom past het bij het gerecht). Idem voor kaasplankje. Voor de prijs die we hebben betaald (tweede kerstdag) verwacht je meer. Gemiste kans!! Gerechten kwamen ook snel achter elkaar. Al met al; prima voor ganbare avond, maar verwacht niet veel van service.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Kerstavond zijn we voor de tweede keer bij Bleu gaan eten en het was weer absoluut geweldig! Zowel het eten als het personeel verdienen een 10! Zeer aardige en professionele mensen die er werken. Mede door hen is de sfeer absoluut top! Ondanks dat het hoofdgerecht wat minder is aangekleed en een beetje min aanvoelde in vergelijking met het voor en nagerecht gaan we zeker een keer terugkomen
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
We werden hartelijk ontvangen en kregen een plekje op
bovenste verdieping, inderdaad best krap, maar wel gezellig.
We hebben prima gegeten, behalve dat er iets mis was met het vlees van 2 personen. Dit werd netjes opgelost door de vriendelijke Argna!
Of we nog een keer terugkomen? Denk het wel. Ligt in gezellig gedeelte van Amsterdam en Blue is zeker de moeite waard om te bezoeken.
Clément O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Mooie locatie en gezellig. Jammer dat die paar lamskoteletjes zo dun waren en te vet. Voor die prijs verwacht je toch een wat royalere en betere uitvoering. De salade vonden we ook te zoet. Bij mijn echtgenote was de kip aan de droge kant. Spijtig want de locatie en de inrichting beloven toch wel klasse.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. Vriendelijke bediening.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het is een gezellig ingericht restaurant. De kwaliteit van het eten viel tegen. We werden ook niet goed bediend, onze tafel zat boven in de hoek, er kwam niemand langs om te kijken of we nog wat nodig hadden.