Bistro Brasserie Bleu

Prinsenstraat 10HS 1015 DC Amsterdam Nederland Kaart
31-203621340

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Geitenkaas uit de oven
      Steak tartare 75 gram
      Uiensoep
  • Hoofdgerechten
    • Kip bonne femme
      Catch of the day
      Tournedos 250 gram ( + € 7,50 )
  • Nagerecht
    • Creme brûlée
      Chocolade crumble
      Scroppino

Over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

Slechts een paar stappen verwijderd van de populaire 9 straatjes, vind je de ontwakende Prinsenstraat, waar leuke winkeltjes, gezellige cafés en nieuwe restaurants hun deuren openen. Zo ook Restaurant Bleu Amsterdam, met zijn warme inrichting en hele leuke kaart. Het is het nieuwe broertje van Steakrestaurant Black & Blue, maar doet daar zeker niet voor onder!

De menukaart staat vol met golden-oldies uit de Franse cuisine waaraan een frisse twist is gegeven door de chef-kok. Een smaakexplosie van een steak tartare, een heerlijk malse côte de boeuf en een fluweelzachte tarbot a la meunière.

Restaurant Bleu Amsterdam is een plek waar je heengaat voor een no-nonsense, ongedwongen etentje op vrijdagavond na je werk. Of waar je op zaterdagmiddag met je vrienden/vriendinnen afspreekt voor lunch. Je kunt er alle etiquette achterwege laten, want ze doen er niet zo moeilijk en je kunt er lekker jezelf zijn.

Heb je er al zin in? Reserveer dan snel je tafeltje bij Restaurant Bleu Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Bistro Brasserie Bleu

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

J.A. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke en aardige, attente bediening. Namen alle tijd voor uitleg aan mijn partner die slechthorend is. Aanrader.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Eten was heerlijk en de bediening prima...de inrichting zag er goed uit
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Erg vriendelijk ontvangst, wij hebben gebruikt gemaakt van AH actie, menu prima keuzes, tournedos was rijkelijk groot 250 gram. Ambiance was erg gezellig. Bleu is zeker de moeite waard om weer te bezoeken. Menu kaart heeft ruime keuze, we gaan de volgende keer voor de kreeft erg aantrekkelijk.
Sofie A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten was heerlijk en ook nog grote porties! Bente en haar collega's doen het geweldig! Leuk, lief en spontaan team die zorgen dat je een leuke tijd hebt bij Blue.
Roberto W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Mooi, knus restaurant met lekker eten en een zeer goede sfeer. Zeker een aanrader.
Rachida B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de AHactie. We kregen een keuzemenu, de keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten, maar was prima. De portie waren goed en ook de gerechten van andere gasten die we voorbij zagen komen zagen er erg lekker uit.
Mix van toeristen en gewone gasten. Leuk interieur, goede service en sfeer.
Zeker leuk om voor deze voordelige prijs dit restaurant uit te proberen en zou er ook heen gaan zonder kortingsactie.
Anne Simone H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het was errug druk en we moesten wel lang wachten voordat we geholpen werden. Maar het personeel was wel super vriendelijk en behulpzaam, onze groep wellicht wat ongeduldig!!! Hele leuke tent en ik kom graag weer!
Doris V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
SUPER bediening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker informeel, vlot en super vriendelijk. Eten was lekker, top avond gehad!! Hele leuke sfeer.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Very good! ????????
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Eten was heerlijk. Ik had de coquilles met groene asperges en een grote steak tartare. Op t einde voelde ik mij beetje weggejaagd, hoewel de zaak nog vol zat. Wellicht omdat deel van t personeel alleen Engels spreekt? Inrichting is trouwens heel mooi.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Prima prijs/prestatie-verhouding, goede sfeer, Bente was een geweldige ondersteuning voor onze tafel en schakelde onmiddelijk mee met onze stemming.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij hebben een prima gezellig avondje in BLUE gehad, waarbij de prettige service zeer zeker een belangrijk aanhaal had. De wijnen waren goed en van goede prijs-kwaliteit!
Het eten vonden we een beetje aan de prijs.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Super leuk restaurant midden in Amsterdam met heerlijk eten en heel vriendelijk personeel waar je een leuke avond kunt doorbrengen! Zeker een aanrader
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Top personeel en heerlijk gegeten
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Er worden ruime porties van zeer goede kwaliteit geserveerd. Enorm vriendelijke bediening waardoor je direct welkom voelt. Een verborgen parel in de Jordaan!
marlies L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Altijd een prettig restaurant. Gaan er minimaal één keer per maand eten met vrienden of familie. Dus wij zijn er zeer tevreden over. Belachelijk dat onze recensie meer dan 120 tekens moet bevatten.
Raoul R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een leuke gezellige zaak in een oude Nederlandse chic tijd ingericht
leuke en goeie service van het personeel en goed eten
A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ontzettend goede en lieve bediening erg behulpzaam en heerlijk gegeten ik kon de krabbenpoot niet stuk krijge en de ober heeft het meteen gekraakt voor me
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een warm welkom, zeer gastvrij! Goede gerechten genoeg keuze voor elk wat wils. Wachttijd goed. Gezellige ambiance kortom hier kom ik vaker terug.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
heel erg lekker gegeten (surf & turf, visstoofpotje en dame blanche) met zeer attente bediening, zal het zeker aanbevelen. Enige verbeterpunten die ik kan bedenken zijn de prijs van het brood en de verzorging van de toiletten. Top zaak!