Bistro Brasserie Bleu

Prinsenstraat 10HS 1015 DC Amsterdam Nederland Kaart
31-203621340

Over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

Slechts een paar stappen verwijderd van de populaire 9 straatjes, vind je de ontwakende Prinsenstraat, waar leuke winkeltjes, gezellige cafés en nieuwe restaurants hun deuren openen. Zo ook Restaurant Bleu Amsterdam, met zijn warme inrichting en hele leuke kaart. Het is het nieuwe broertje van Steakrestaurant Black & Blue, maar doet daar zeker niet voor onder!

De menukaart staat vol met golden-oldies uit de Franse cuisine waaraan een frisse twist is gegeven door de chef-kok. Een smaakexplosie van een steak tartare, een heerlijk malse côte de boeuf en een fluweelzachte tarbot a la meunière.

Restaurant Bleu Amsterdam is een plek waar je heengaat voor een no-nonsense, ongedwongen etentje op vrijdagavond na je werk. Of waar je op zaterdagmiddag met je vrienden/vriendinnen afspreekt voor lunch. Je kunt er alle etiquette achterwege laten, want ze doen er niet zo moeilijk en je kunt er lekker jezelf zijn.

Heb je er al zin in? Reserveer dan snel je tafeltje bij Restaurant Bleu Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Bistro Brasserie Bleu

• Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Very good! ????????
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Eten was heerlijk. Ik had de coquilles met groene asperges en een grote steak tartare. Op t einde voelde ik mij beetje weggejaagd, hoewel de zaak nog vol zat. Wellicht omdat deel van t personeel alleen Engels spreekt? Inrichting is trouwens heel mooi.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Prima prijs/prestatie-verhouding, goede sfeer, Bente was een geweldige ondersteuning voor onze tafel en schakelde onmiddelijk mee met onze stemming.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij hebben een prima gezellig avondje in BLUE gehad, waarbij de prettige service zeer zeker een belangrijk aanhaal had. De wijnen waren goed en van goede prijs-kwaliteit!
Het eten vonden we een beetje aan de prijs.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Super leuk restaurant midden in Amsterdam met heerlijk eten en heel vriendelijk personeel waar je een leuke avond kunt doorbrengen! Zeker een aanrader
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Top personeel en heerlijk gegeten
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Er worden ruime porties van zeer goede kwaliteit geserveerd. Enorm vriendelijke bediening waardoor je direct welkom voelt. Een verborgen parel in de Jordaan!
marlies L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Altijd een prettig restaurant. Gaan er minimaal één keer per maand eten met vrienden of familie. Dus wij zijn er zeer tevreden over. Belachelijk dat onze recensie meer dan 120 tekens moet bevatten.
Raoul R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een leuke gezellige zaak in een oude Nederlandse chic tijd ingericht
leuke en goeie service van het personeel en goed eten
A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ontzettend goede en lieve bediening erg behulpzaam en heerlijk gegeten ik kon de krabbenpoot niet stuk krijge en de ober heeft het meteen gekraakt voor me
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een warm welkom, zeer gastvrij! Goede gerechten genoeg keuze voor elk wat wils. Wachttijd goed. Gezellige ambiance kortom hier kom ik vaker terug.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
heel erg lekker gegeten (surf & turf, visstoofpotje en dame blanche) met zeer attente bediening, zal het zeker aanbevelen. Enige verbeterpunten die ik kan bedenken zijn de prijs van het brood en de verzorging van de toiletten. Top zaak!
Esmée D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was weer heerlijk, van super kwaliteit en zag er mooi opgemaakt uit! Personeel zeer vriendelijk en nam alle tijd. Zeker weer voor herhaling vatbaar!
J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Ontvangst was perfect,hapjes werden zonder probleem aangepast,
Eten was heerlijk,en bediening top.
Met een voldaan en prettig gevoel naar huis gegaan.
Milko V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Hier staat Service nog op nummer 1. Enorm gezellig, zeer vriendelijke en ook echt goede bediening. De kwaliteit van het eten is ook echt goed, alles kan, dus echt gericht op de wensen van de klant.
Kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Eten was niks bijzonders, vlees niet goed gebakken en verder patat met sla??
En dat kreeg iedereen, wat een fantasie.

Tafeltjes erg dicht bij elkaar en erg gehorig, normaal gesprek niet mogelijk.als je buiten bent ben je schor en moe van het schreewen. Nee geen aanrader
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten is niet spectaculair. Steak tartare (non préparé) wordt niet, zoals te doen gebruikelijk, met netjes afgemeten hoeveelheid ingrediënten geserveerd. Dit had bij de gehanteerde prijsstelling wel verwacht mogen worden.
Zitten op een bank zonder rugleuning is niet comfortabel.
Met een vervuild toilet en ontlasting op de bril tijdens onze gehele aanwezigheid liet de hygiëne zo veel te wensen over dat terugkeer niet in de verwachting ligt.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Via Primera aktie hier gegeten. Konden uit drie voor- hoofd -en nagerechten kiezen. Alles was even heerlijk. De uiensoep, steak tartare, kippetje en de dorade alsmede de desserts. Alles van zeer goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.
Gerardspijk .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Op zaterdagavond geweest. Het was er gezellig druk . De tafeltjes staan wel dicht bij elkaar. Dit is voor het restaurant zeer begrijpelijk , maar je hoort de gesprekken van de tafel naast je. Dit kan "vervelend" zijn als iemand daar zit met een luide stem.
Jan-Hendrik W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima gegeten, super vriendelijke en leuke bediening.
Een puntje van kritiek, kan er een wind gordijn of scherm geplaatst worden bij de deur zodat je niet iederekeer een koude wind in je nek krijgt als de deur opengaat.