Bistro Brasserie Bleu

Prinsenstraat 10HS 1015 DC Amsterdam Nederland Kaart
31-203621340

Over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

Steakrestaurant Black & Blue heeft er een culinair broertje bij en ze noemen ‘m Restaurant Bleu Amsterdam. Een gezellige, down to earth lunch- en diner hangout. Ontdek de golden oldies uit de Franse cuisine afgetopt met een frisse, signature twist van de chef-kok. Verwacht pure kwaliteit. Voel je op je gemak. Laat alle chique etiquettes achterwege. Sit back, relax en laat ze je op maat bedienen: zonder poespas, mét flair.

Meer informatie over restaurant Bistro Brasserie Bleu

famkroon .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
De bank waar je op moet zitten een partij olie vlekken Door gezakt moest kussen vragen om te zitten kon geen andere plaats krijgen heel erg smerig tot de wc aan toe dessert uit een ijzeren bak moeten eten niet te eten een ijzer smaak
valenta .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een gezellige bistro met gezellig personeel werden goed ontvangen en het eten was super! hebben een gezellige avond gehad voor herhaling zeker!
spatsandhats .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van mijn tartaar (vooraf) en vis (hoofd). De zelfgemaakte foie gras was goed maar wel wat weinig. Een aanrader.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Sinds lange tijd weer eens echt lekker gegeten in Amsterdam; belangrijker nog, ook nog eens uitstekende service gehad, wat een schaarste is tegenwoordig!
bakkerasd .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Bleu, het eten was uitstekend en de sfeer in het restaurant was prettig.
Een speciaal compliment voor de jongedame die ons bediende. Ze werkte er pas 2 weken, maar wat deed ze het goed!
harmpolak .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ruimte met zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader. We komen er beslist vaker!
Dencil F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijke en snelle service! We werden heel hartelijk begroet en gelijk naar onze tafel begeleidt. Het eten was gevarieerd en lekker! Er hangt een knusse en gezellige sfeer in het restaurant. Zeer aanbevolen!
Maudy W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Echter de bediening gedroeg zich alsof ze in een studentenkroeg stonden. Het ging allemaal iets te brutaal, slordig en te nonchalant. Er werd een meisje ingewerkt en die werkt behandeld alsof ze niets kon en dus ook niets mocht doen. Zo leer je niets natuurlijk. Ondanks dat was het eten heerlijk!
Veerle M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Tijdens een fijne zomeravond heerlijk buiten gegeten bij Bleu. Het 3 gangen menu is meer dan genoeg, vooral de desserts zijn een aanrader. Voldaan naar huis.
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We hebben gegeten met de AH actie, entrecote moest je voor bijbetalen maar de andere gerechten waar je uit kon kiezen zijn eigenlijk lekkerder :) Heerlijk gegeten, vis was zalig! Erg leuke inrichting, klein detail: toilet is erg donker
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Hier gisteravond met de AH actie gegeten. Gezellig restaurant, alleen de tafeltjes staan wel érg dicht op elkaar, beetje ongemakkelijk (zeker als je er weer tussenuit moet). De bediening was scherp, vrolijk en vriendelijk. De dames renden het vuur uit hun sloffen en waren toch heel alert. Een dikke 10. Het eten, er is per gang keuze uit 3 gerechten. Wij kozen beiden de steak tartare. Die was vers en heerlijk, precies zoals ik hem graag heb. Daarna beiden de entrecote (+ €7,50) van 250 gram. Ook deze was weer heerlijk, lekkere patatten met mayo en sla erbij. Een sausje was ook lekker geweest maar er zat niets bij het vlees. Als dessert had ik een chocoladecrumble en mijn tafelgenoot een scroppino. Ook deze waren weer super. Kortom, echt lekker gegeten in een sfeervol bistro restaurantje met perfecte bediening.
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Top
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg lekker gegeten! Goede bediening, vlot, voor herhaling vatbaar! Tip: schaaltjes water met citroen bij de kreeft, doekje is ontoereikend!
Paula Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Bistro Brasserie Bleu is echt een heel knus restaurant voor romantisch tafelen in de binnenstad. We hebben heerlijk gegeten. de bediening was echt super gezellig. Gaan zeker nog eens terug echt Amsterdamse sfeer.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuk restaurant! Vrij eenvoudige kaart maar wel met goede eerlijke gerechten. De bediening is vlot en attent. Het interieur is mooi maar de banken en sloelen zitten vol vlekken.
lars J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Hier gisteren geweest met AH kaart. Voorgerechten waren uiensoep en steak tartaar: Beide prima van kwaliteit. Hoofdgerecht de Tournedos en KIp bonne Femme. Tournedos smaakt opzich goed maar is wat gehaast bereid gezien het wat harde onderstuk en het relatief snelle afkoelen. Iets langer laten garen op rustiger temperatuur zou beter zijn. Kip smaakt erg goed en blijft wel lang warm. Met aardappels, spekjes, en doperwtjes en uitjes heerlijk gegarnituurd. De frieten vind ik persoonlijk echt top. Mooie lange en bredere frieten maar de pepersaus viel tegen (geen echte saus).

Toetjes zijn lekker en de bediening is uiterst vriendelijk. Inrichting inderdaad gezellig maar wel wat krap al is dit daardoor erg gezellig. Qua prijs redelijk gemiddeld (iets aan bovenkant) maar zeker een aanrader voor gezellig hapje eten!
A W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening!
Alleen de jongeman in de bediening was wel een tikkeltje overdreven.
Verder is het een heel leuk restaurant, op een gezellige locatie waar het niet te druk is.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fantastisch! Heerlijk gegeten, de Kip bonne femme is enorm lekker, en super fijn personeel. Mooi ingericht. Wij gaan zeker snel terug
Jeffino .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Leuk, gezellig en knus eettentje. Eten is van zeer goede kwaliteit. Bediening goed, maar kan soms beter op elkaar worden afgestemd.
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten , positief en vrolijk personeel.