Over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

Steakrestaurant Black & Blue heeft er een culinair broertje bij en ze noemen ‘m Restaurant Bleu Amsterdam. Een gezellige, down to earth lunch- en diner hangout. Ontdek de golden oldies uit de Franse cuisine afgetopt met een frisse, signature twist van de chef-kok. Verwacht pure kwaliteit. Voel je op je gemak. Laat alle chique etiquettes achterwege. Sit back, relax en laat ze je op maat bedienen: zonder poespas, mét flair.

Meer informatie over restaurant Bistro Brasserie Bleu

Jouw recensie over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

luc V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Annelieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
allemaal top alleen naast ons zat een collega of vriendin van de bediening. De hele avond zat ze aan de (hooge) tafel naast het bar. Prima alleen dan heb je ook dat de bediening aan het babbelen is met hun vriendin. Niet echt professional en beetje ongnemakelijk als je ober de hele avond naast je tafel met d'r vriendin chilt.

Veder erg lekker gegeten!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Iedere keer als gasten arriveerden of vertrokken kwam ons een koude vlaag tegemoet. Met een lederen gordijn kun je een mini-halletje creëren en dit probleem oplossen.
Groet Bert
Civediamopresto L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Had gereserveerd voor lunch, maar dat was denk ik niet echt noodzakelijk. Ik vond de bediening erg aardig en vriendelijk, maar de hele entourage in het restaurant was rommelig. De bovenverdieping (die er op foto's héél goed uitziet) was gesloten. Wij zaten beneden in het souterain gedeelte, waarvan de beige banken echt te vies
zijn jammer genoeg. Ik vond het niet aanlokkelijk om daar op te gaan zitten, de lunchgerechten waren echter prima in orde!
Pierre G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wat een. verrassing was dit zeg! Het eten was fantastisch. Het eten is heerlijk en uitgebreid. Goede smaken en de bediening meer dan attent en vriendelijk. Eindelijk weer een parel ontdekt!
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Verrassend leuk restaurant met ontspannen sfeer en heerlijke eerlijke gerechten. Vooraf gamba’s en als hoofd kreeft en steak. Beide uit een speciale oven wat zorgen voor een fijne gerookte smaak.
Brandon T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was heerlijk! Het personeel was vriendelijk en leverde goede service! Echt een aanrader. :)
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg lekker geluncht met AH boekje, goede kwaliteit, aardige bediening, leuke plek. Ga zeker nog eens.we hebben genoten en een heerlijke middag gehad.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was erg druk,en te weinig personeel. Maar het personeel was wel vriendelijk. Eten was erg lekker. Lekker maand wijntje.
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben inderdaad weer ontzettend heerlijk gegeten! Was weer buitengewoon gezellig met elkaar. En t was erg prettig onze ontvangst.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel tevreden ,heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar.
Dus we willen absoluut nog een keer terug.
Mary P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij waren er met een AH-bon, maar degene die ons bediende had niet verteld dat er een speciale menukaart voor die doelgroep was. Bij het afrekenen bleek dat wij duurdere gerechten hadden gekozen dan de bedoeling. Daar werd buitengewoon coulant op gereageerd: we hoefden niets extra te betalen. De ontvangst was heel gastvrij, maar degene die ons bediende wist echt van niets. Duidelijk iemand zonder horeca-ervaring. Erg jammer.
Ilona2016 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg gezellig locatie, in charmant straatje en de hoge ruimte is smaakvol ingericht. BIjzonder aardig en attent personeel ! Een aanrader !!!
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Een gezellige bistro met vriendelijke medewerkers en waarvan de gerechten uitstekend waren. Prachtige opmaak maar ook heerlijk van smaak. Aanbeveling om hier te gaan eten.
Martin54 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was goed, laatste gang.....als er crumble wordt aangeboden serveer dan geen brownie. Restaurant is niet groot, tafels staan dicht op elkaar en als er dan ook nog groepen zijn is een normaal gesprek niet te doen.
Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Enthousiaste bediening, alle gangen waren prima behalve tournedos te droog. Gezellig! Steile trap naar boven niet handig voor mensen die moeilijk ter been zijn.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Enthousiaste en vriendelijk correcte bediening
Tournedos met slechts een bakje sla en frieten aan de sobere kant.
Dessert ( vanille ijs met soesjes en slagroom ) weer te volumineus!
F. D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vooraf een uiensoep. Deze smaakte te zuur. Als hoofdgerecht zeebaars. Deze was heerlijk, maar iets te veel olie. Het huidje was knapperig en smolt weg op de tong. De geserveerde patat, lekker Belgisch en uitstekend gefrituurd en de salade met tomaat smakelijk, echter de dressing van de salade mag meer uitgesproken zijn (nauwelijks te proeven). Het dessert was fantastisch lekker. Als geheel goed met schoonheidsgebreken.
jeannycm .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Door de leuke service, heerlijke gerechten en de sfeervolle ambiance een hele fijne middag gehad! De gerechten waren heel goed verzorgd en zagen er schitterend uit.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben van de ah-actie gebruik gemaakt. Zeer verzorgt eten en erg lekker..
De bediening verdient een dikke pluim, super.