Over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

Steakrestaurant Black & Blue heeft er een culinair broertje bij en ze noemen ‘m Restaurant Bleu Amsterdam. Een gezellige, down to earth lunch- en diner hangout. Ontdek de golden oldies uit de Franse cuisine afgetopt met een frisse, signature twist van de chef-kok. Verwacht pure kwaliteit. Voel je op je gemak. Laat alle chique etiquettes achterwege. Sit back, relax en laat ze je op maat bedienen: zonder poespas, mét flair.

Meer informatie over restaurant Bistro Brasserie Bleu

spatsandhats .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
2de keer dat ik hier eet. Geen complexe gerechten, wél uitstekend bereid (tartaar, vis) en zeer vriendelijke bediening. Goed afgesloten met een scropino.
arash R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Onbeleefd personeel. Het 3-gangenmenu is beperkt tot 3 hoofdgerechten (vlees, vis, kip). En het eten is gewoon normaal. Helemaal niet aanbevolen.
Ieka R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben met onze kortingsbonnen van A.H. de mogelijkheid gehad uit 3 voor/hoofdgerechten te kunnen kiezen,
Wat we wel erg summier vonden, maar hetgeen we uitgekozen hadden was heerlijk.
Erg vriendelijk personeel.
Jammer dat de plaats waar wij zaten { naar nog een ander vertrek met een groep die bediend moesten worden} wegens een veel te smalle doorgang langs ons erg storend was.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening die meedenkt en indien nodig aanpast, gezellig interieur. Vooral het toetje was magnifiek, chocolade brownies oid. Als je weet dat je dat als toetje krijgt moet je je daarvoor eigenlijk niet te vol eten!
Dorothee2205 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. In het begin ging er nog even wat fout toen we eerst de gewone kaart kregen, vervolgens twee verschillende menu kaarten, en tenslotte de goede menukaart (voor de actie), maar verder was de bediening prima. Het eten was lekker, hoewel de kip wat droog en de vis (heek) moest het vooral hebben van het korstje. De toetjes waren tè lekker; een beetje veel, maar omdat het zo lekker was, toch opgegeten. We vonden de prijs voor het afzonderlijke menu wat aan de hoge kant, maar dat is wellicht gedaan vanwege de actie. We komen zeker nog een keer terug.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gegeten met de AH week met 5 vriendinnen. Decor vond ik speels en leuk, eten was heerlijk en bediening vriendelijk. Ik zou hier nog graag een keer terug komen.
Mart G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig restaurant. Goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Reserveren is aan te bevelen, rond 19.30 stonden mensen in een rij te wachten op een plaats in het restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Veel te duur voor wat je krijgt
Zelfs met Ah boekje belachelijk duur. Overal kwam supelament bij. Voor die prijs kun in een echt sterren restaurant eten. Voelde me belazerd
felval .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een van onze favoriete restaurants in het centrum van A'dam is. Weer erg lekker gegeten en geweldige, vriendelijke en attente bediening. Absoluut een aanrader!
Fimmie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Eten bij Bleu is genieten.
Je wordt er erg vriendelijk ontvangen en geholpen.
De gerechten zijn heerlijk (en veel). Vooral ons toetje was gigantisch.
En er wordt geregeld gevraagd of alles naar wens is.
Ook de sfeer is gezellig.
Echt een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Valur for money. 'n "Brasserie" kun je dit restaurant miet noemen. Wel een bistro. Interieur is een samengeraapt geheel, maar wel apart. Helaas (letterlijk) wat stoffig. Eten is redelijk tot goed.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Ik vind het jammer dat we niet konden kiezen van de normale kaart. De bedoeling van de AH restaurant actie is om kennis te maken met een restaurant. Waarom niet gewoon kiezen van het a la carte menu en het goedkoopste gerecht gratis??!! Waarom de keuze voor de AH -gast beperken? Vandaar dat ik steeds minder geneigd ben gebruik te maken van de AH actie. Ik boek nu alleen bij restaurants waar het tweede gerecht gratis is.
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
wij vonden het top
we hebben wel 2 kleine opmerkingen de toiletten konden echt beter de deur ernaartoe plakte.
en jullie mooie lampen zitten onder het stof dus qua hygiëne kan het zeker beter
maar bediening en het eten was echt goed
HenriSeegers .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
allereerst valt de vriendelijke en adequate bediening op, die zeer attent regelmatig informeert hoe het gaat/smaakt. Op eigen verzoek aanvankelijk een tafeltje buiten, waar we hordes (!!!) toeristen naar binnen zien schuiven, vervolgens gaat het harder regenen en we vragen ons af of er binnen nog wel ruimte voor ons is. Ja dus, er is een achterhuis. Prima geregeld.
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Waren hier eten met AH voucher topkwaliteit tournedos ook de schelvisfolet was heerlijk .
Voorgerechten uiensoep en steak tartaar .allbei super .
Anouk L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuk ingerichte zaak. Eten had wel iets spannender gekund maar was evengoed lekker. Vooral een fijne, vriendelijke bediening. En de banken zitten heerlijk!
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Geweldige avond gehad. Zeer vriendelijk personeel wat de avond erg speciaal maakte. Eten was super! Leuke twists op een paar klassiekers en soms gewoon lekker traditioneel. Kom zeker terug en heb dit ook al geplanned met mijn moeder om de lunch te proberen!
famkroon .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
De bank waar je op moet zitten een partij olie vlekken Door gezakt moest kussen vragen om te zitten kon geen andere plaats krijgen heel erg smerig tot de wc aan toe dessert uit een ijzeren bak moeten eten niet te eten een ijzer smaak
valenta .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een gezellige bistro met gezellig personeel werden goed ontvangen en het eten was super! hebben een gezellige avond gehad voor herhaling zeker!
spatsandhats .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van mijn tartaar (vooraf) en vis (hoofd). De zelfgemaakte foie gras was goed maar wel wat weinig. Een aanrader.