Over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

Steakrestaurant Black & Blue heeft er een culinair broertje bij en ze noemen ‘m Restaurant Bleu Amsterdam. Een gezellige, down to earth lunch- en diner hangout. Ontdek de golden oldies uit de Franse cuisine afgetopt met een frisse, signature twist van de chef-kok. Verwacht pure kwaliteit. Voel je op je gemak. Laat alle chique etiquettes achterwege. Sit back, relax en laat ze je op maat bedienen: zonder poespas, mét flair.

Meer informatie over restaurant Bistro Brasserie Bleu

Jouw recensie over het restaurant Bistro Brasserie Bleu

F. D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vooraf een uiensoep. Deze smaakte te zuur. Als hoofdgerecht zeebaars. Deze was heerlijk, maar iets te veel olie. Het huidje was knapperig en smolt weg op de tong. De geserveerde patat, lekker Belgisch en uitstekend gefrituurd en de salade met tomaat smakelijk, echter de dressing van de salade mag meer uitgesproken zijn (nauwelijks te proeven). Het dessert was fantastisch lekker. Als geheel goed met schoonheidsgebreken.
jeannycm .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Door de leuke service, heerlijke gerechten en de sfeervolle ambiance een hele fijne middag gehad! De gerechten waren heel goed verzorgd en zagen er schitterend uit.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben van de ah-actie gebruik gemaakt. Zeer verzorgt eten en erg lekker..
De bediening verdient een dikke pluim, super.
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer gezellig restaurant. Bediening was leuk en gezellig. Leuke actie van AH anders kom je niet zo snel zelf op zo'n leuke locatie!
Gerdie D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
hier gegeten met de AH kortingsactie. Was heerlijk, ook nog de extra kreeft besteld. Bediening was erg vriendelijk. Frites en salade onbeperkt bij te bestellen. Een aanrader.
Lennard H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het was een fijne ervaring om bij Bleu te eten. De sfeer was heel goed afgestemd. De gerechten waren simplistisch, maar in goede hoeveelheid. Vers en prachtig gepresenteerd.
Goede snelle bediening.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Personeel was niet oplettend; lege borden stonden lang op tafel en hoewel we beiden een menu met dessert hadden besteld werd er maar 1 dessert uitgeserveerd. Wel netjes hersteld.
Eten was goed; geitenkaas uit de oven en daarna zeebaarsfilet op de huid met een goede saus.
Niet heel bijzonder
Melick .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke lunch met uitstekende wijnen en goede achtergrond muziek. We hebben gegeten een Croque Madame.Brood en samenstelling was een voltreffer. Bediening accuraat en vriendelijk. De entourage op zich heel mooi.De verdeling over drie verdiepingen heel goed gedaan. We waren blij dat we in Hartje Amsterdam zo goed en gezellig kunt eten.
Nikolai V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Erg lekker gegeten, vooral het kippetje uit de pan is om te smullen, lief en vriendelijk personeel en erg sfeervolle inrichting! Aanrader.
Ana B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten, leuk personeel en mooie ambiance. Zeker niet goedkoop, maar je geld wel waard. Ik kreeg de gelegenheid á la carte te bestellen (intentioneel of niet, maakt verder niet uit), waarbij de prijs werd aangepast. Vond ik zeer schappelijk. Al met al een geslaagd avondje uit!
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was top! Sfeer van het restaurant is goed. Gegeten met 4 personen aan een gezellige tafel. We werden heel goed geholpen door een dame die Sarah heet en zeker ook de andere dames. Prime restaurant om zeker weer terug te keren.
Dirk-jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijk personeel goede porties smakelijk klaargemaakt echt een echt iets om vaker te gaan eten de scropino en de geitenkaas zijn zeker aan te raden
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Brasserie (in één van de 9 straatjes) is zusje van een groter restaurant elders op de grachtengordel. Menu bestaat hier uit traditionele brasserie-gerechten. Er kwamen ook toevallige passanten (toeristen) eten, waardoor de sfeer een beetje kosmopolitisch was. De bediening was buitengewoon attent en vlot. Wij hadden een verrassend leuke avond dankzij de AH bonnenaktie.
Naomi T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, met de AH restaurantactie. Voorgerecht de geitenkaas uit de oven, vervolgens de krielkip met verse groentes en frietjes, en als afsluiter de chocolade crumble. Alles was voldoende en zeer smaakvol. Vriendelijke bediening. Wat wel een beetje vreemd was, was het serveren van het nagerecht in een soort grote mengkom, ziet er geinig uit, maar is niet heel praktisch en eet wat lomp. Verder was alles naar wens. Kom graag eens terug!
spatsandhats .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
2de keer dat ik hier eet. Geen complexe gerechten, wél uitstekend bereid (tartaar, vis) en zeer vriendelijke bediening. Goed afgesloten met een scropino.
arash R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Onbeleefd personeel. Het 3-gangenmenu is beperkt tot 3 hoofdgerechten (vlees, vis, kip). En het eten is gewoon normaal. Helemaal niet aanbevolen.
Ieka R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben met onze kortingsbonnen van A.H. de mogelijkheid gehad uit 3 voor/hoofdgerechten te kunnen kiezen,
Wat we wel erg summier vonden, maar hetgeen we uitgekozen hadden was heerlijk.
Erg vriendelijk personeel.
Jammer dat de plaats waar wij zaten { naar nog een ander vertrek met een groep die bediend moesten worden} wegens een veel te smalle doorgang langs ons erg storend was.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening die meedenkt en indien nodig aanpast, gezellig interieur. Vooral het toetje was magnifiek, chocolade brownies oid. Als je weet dat je dat als toetje krijgt moet je je daarvoor eigenlijk niet te vol eten!
Dorothee2205 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. In het begin ging er nog even wat fout toen we eerst de gewone kaart kregen, vervolgens twee verschillende menu kaarten, en tenslotte de goede menukaart (voor de actie), maar verder was de bediening prima. Het eten was lekker, hoewel de kip wat droog en de vis (heek) moest het vooral hebben van het korstje. De toetjes waren tè lekker; een beetje veel, maar omdat het zo lekker was, toch opgegeten. We vonden de prijs voor het afzonderlijke menu wat aan de hoge kant, maar dat is wellicht gedaan vanwege de actie. We komen zeker nog een keer terug.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gegeten met de AH week met 5 vriendinnen. Decor vond ik speels en leuk, eten was heerlijk en bediening vriendelijk. Ik zou hier nog graag een keer terug komen.