Bistro Bos

Bos en Lommerweg 77 1055 DP Amsterdam Nederland Kaart
31-203342878

Over het restaurant Bistro Bos

Mediterrane trots in Amsterdam West

In het puntje van Amsterdam West, aan de Bos en Lommerweg, vind je dit restaurant met heerlijke Turkse, Griekse en Italiaanse delicatessen. In de zomer kun je uren op het zonnige terras doorbrengen en je laten verwennen met mediterrane snacks. In de winter is er binnen ook voldoende ruimte om uitgebreid plaats te nemen voor een goede maaltijd!

Meer informatie over restaurant Bistro Bos

Met de Tramlijnen 12, 14 en Buslijn 21
  • : Betaald parkeren in de buurt, bij TETTERODE parkeer garage het goedkoopst.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
ajemail .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
graafstroo .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten. Mediterrane menukaart met het accent op Turks.
Via spaarkaartactie AH 2e menu gratis. Daardoor prijs/kwaliteit verhouding gunstig.
Sympathieke, attente bediening.
Aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!
evriesman .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier gegeten met AH-restaurantactie-bon. Kregen tafeltje bij het raam, wat erg prettig was,gezien de drukte daarna. Was even verwarring over de keuzes van de menukaart, daardoor wat langer wachten. Keuze uit 3 gangen menu's. Vooraf een aantal overheerlijke Mezes. Daarna had ik dorade en mijn tafelgenoot de Bistrobosmix, gegrilde vleessoorten. Vis was perfect gegrild en het vlees was supermals. Alles was vers en met zorg bereid. De Mezes zijn echt een aanrader, die zijn erg verfijnd van smaak. Dessert: Helva,moet je van houden en de profiterol was verbazend knapperig. Fijne bediening,die hard werken. Ik vierde mijn verjaardag en die was hierbij top!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een leuk eenvoudig restaurantje. Lekker gegeten in een heel aangename sfeer. De bediening was top, de smaak was helemaal goed.
Randy K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Grappig restaurantje, prima eten, maar we moesten telkens wel erg lang wachten op de kaart, ons eerste drankje, etc. Uiteindelijk is 3.5 uur toch best lang voor een 3 gangen diner, maar gelukkig had ik geweldig gezelschap.
ralph B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Het lamsvlees was supermals, daar gaan we zeker nog een keer voor terug. Zeer vriendelijke bediening, gastvrijheid komt uit de porien. Heel prettig. De bediening liet wel 2 steekjes vallen, maar dat werd netjes rechtgezet. Dikke aanrader dit restaurant!
Diederik A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Aanwinst voor de bos en lommer! authentiek turks restaurant! Erg vriendelijke bediening, Heerlijk gegeten. Vergeet niet om de Mezes te eten!
Inge C.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het is een heel leuk restaurant,gastvrije mensen en het eten was goed verzorgd en lekker.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk! Voorgerecht lekkere mezzes.. super lekkere gegrilde verse vis!! MMMMmmmmm.... aanrader!! Gezellige hoeklokatie in BOLO ;-)
Evelyne V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hartelijke,attente bediening, mezes smakelijk, hoofdgerecht en toetje oke. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker iets om terug te gaan als we lekker gezellig willem eten .
Amsterdam41 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Van een over heerlijke lunch genoten. Eten is zeer goed, allemaal verse producten met heerlijk vers warm brood! Een vriendelijke en nette bediening door de eigenaar c.q. kok. Wij komen hier zeker terug! Madeleine
c W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Kwaliteit van het eten (vooral het vlees) was erg goed. Bediening was super vriendelijk en liet proactief weten dat het allemaal iets langer duurde dan normaal vanwege de drukte, terwijl wij het nog helemaal niet lang vonden duren.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Wel redelijk duur (meer 30 pp exclusief drinken). Maar daar gaat de helft van af dus dan is het goed te doen. Een aanrader!
S. G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Je kunt hier allen, zakelijk, met partner en zelfs met vrienden terecht. Vooral de voorgerechten, de mezes, hebben ons zeer, positief, verrast. Dat zijn kleine hapjes met geroosterd brood. al naar gelang het menu zijn het er twee of drie. Door met z'n tweeën verschillende te kiezen kun je van al die smaken kiezen. Het is geen Grieks, het is geen Turks, het is Egeïsch. Of eigenlijk van alles wel iets. Alles is van verse producten gemaakt. Dat is hier vanzelfsprekend. De bediening is in het Nederlands door een Griekse uit Turkse en Libaneese ouders. Omdat het ook een thuisberzorgrestaurant is, verwachtte ik een beetje een cafetariaomgeving. Gelukkig was daar weinig van te merken.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
In een woord prima Vriendelijke en oplettende bediening. Niets is te veel en heerlijk eten. Komen zeker nog een keer terug.

Anneke Portasse
Yin K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wat een heerlijke plek met vriendelijke service, ontzettende riante porties en gezellige inrichting. We zijn er al drie keer geweest en gaan zeker vaker terugkomen!
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Leuk klein restaurant met persoonlijke aandacht. Ze denken met je mee als je voorgerechten wil proeven. We hadden 4 menus. Ze maakten verschillende hapjes voor vier personen. Prima. De ontvangst was ook erg goed.
En De garnalen van mijn vrouw en mijn gegrilde biefstuk was ook van goede kwaliteit. De pizza en de penne van mijn zoon en dochter zijn ook bijna helemaal opgegaan. Trouwens het turkse bier is erg lekker. Grappig het kaarsje en Happy birthday op het toetje. We komen snel weer terug
Wesly V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was echt heel goed en heel smaakvol, puur natuur! Alleen maar verse ingrediënten. Bediening was goed, zeer behulpzaam en met oprechte interesse en met de vraag hoeveel tijd tussen de gerechten. Een aanrader voor een gezellig avondje uit
Nancefreelance .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
De laatste dag van november was ik bij Bistro Bos met mijn man Marcus.
Toen wij om half 6 aankwamen was het restaurant nog leeg, toen we rond acht uur weg gingen zat het vol.
De ontvangst was hartelijk en vrolijk. De locatie ziet er knus uit en ligt op een mooie hoek aan de Bos en Lommerweg. We zaten aan het raam.
De kaart met 3-gangen menu's was zeer uitgebreid.
Het eten.....
De voorgerechtjes: heerlijk
Het hoofdgerecht: heerlijk
(Alleen de kofte was anders dan ik gewend ben. Gefrituurd? Waardoor ik de kruidige gehaktsmaak wat miste.)
Het dessert: ik had zin in rijstpap met rozijnen maar dat stond niet op de kaart hihi. Profiterolles is schelden in de Turkse keuken in mijn ogen en de 2 andere wel Turkse opties (een met pompoen en een met griesmeel) bleek ik ook niet te lusten.... gelukkig zat er een bolletje ijs bij en dat was lekker. Mijn man at overigens de rest van mijn dessert op hoor! Hij lustte het wel!
De porties van alles waren perfect.

WIJ KOMEN HIER ZEKER TERUG! (Ook zonder AH Restaurantbon ;-))
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wat een leuke plek hebben we ontdekt. We kwamen met de AH-restaurantactie hier terecht en zijn blij dat we dit ontdekt hebben. We werden zeer welkom geheten, er werd goed ingespeeld op onze wensen. De gerechten waren heel smakelijk en meer dan genoeg. Vooral de koude voorgerechten waren zeer smakelijk, daar zou je een hele maaltijd aan kunnen hebben. Ook de (halal) mixed grill en de pizza waren goed bereid. Prima afgetopt met de Turkse toetjes. We waren hier op een doordeweekse avond en de zaak was redelijk gevuld. Echt voor herhaling vatbaar.