Bistro Bos

31-203342878

Speciale deals

Over het restaurant Bistro Bos

Mediterrane trots in Amsterdam West

In het puntje van Amsterdam West, aan de Bos en Lommerweg, vind je dit restaurant met heerlijke Turkse, Griekse en Italiaanse delicatessen. In de zomer kun je uren op het zonnige terras doorbrengen en je laten verwennen met mediterrane snacks. In de winter is er binnen ook voldoende ruimte om uitgebreid plaats te nemen voor een goede maaltijd!

Meer informatie over restaurant Bistro Bos

Met de Tramlijnen 12, 14 en Buslijn 21
  • : Betaald parkeren in de buurt, bij TETTERODE parkeer garage het goedkoopst.

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bos

Littledee .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke voorgerechten koud en warm.
Heerlijke vlees en visgerechten en lekkere desserts.
Hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.
Cansu G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ik heb heerlijk gegeten met me zus. Echt een leuke sfeer. de bediening was echt vriendelijk..we komen hier zeker nog eens terug
Nuran G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was echt een leuke avond. Extra aandacht van het personeel en ik vond meze’s echt heel lekker. Tot volgend keer... :)
Pelin B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Echt een gezellig restaurant. De gastvrouw was heel vriendelijk.verse producten met heerlijk vers warm brood! We komen snel weer terug. Bedankt voor alles.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij hebben hier met een kortingsbon gegeten en dat was het meer dan waard. Grote porties, erg vriendelijke bediening, en gezellig sfeer. Wij raden het zeker aan om een keer te gaan eten. Wij komen nog eens terug.
Zinny M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een heerlijke zeebaars gegeten. De mezes waren ook vers. Vriendelijke bediening en leuke avond gehad. Tot volgende keer.
Elis P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel was heel vriendelijk. Lekker eten met warme sfeer. Zeker een aanrader. Tot volgende keer.
Behzat A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Vaak in dit restaurant gegeten.altijd vers en lekker. De bediening is netjes en vriendelijk. Iedereen doet zijn best.wij komen zeker
Jordi M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Bistro Bos met social deal. Vooraf kregen we nog wat koude mezzes, royale porties en goede service!
Fijne avond gehad in dit restaurantje.
Selda K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een gezellig eettent, waar een warm welkom vanzelfsprekend is. Vriendelijk personeel. Het gevoel dat je bij vrienden thuis bent en niet een restaurant opzoekt. Maak je niet vaak mee!
Wij hadden een 3-gangendiner. Alles wat op de tafel kwam, heeft lekker gesmaakt. De wachttijd was ideaal.
Wij zullen hier zeker terugkomen!
Sibel U.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Voor mij een heel leuk restaurant met lekker verse meze's en turkse gerechten uit het westen. Heel vriendelijke service. Tot ziens...
Ilham B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel was heel erg lief en spontaan. Zeker een aanrader. Wij hebben genoten van de 4 gangenmenu
hano .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met onze laatste AH-voucher. We namen gegrilde biefstuk met frietjes, uitstekend!
Bediening was heel vriendelijk en zeer gastvrij.
Eenvoudige bistro maar gezellig, redelijke prijzen, uitstekende kwaliteit.
We kwamen hier 1e keer, komen zeker nog terug, aanbevolen!
marikenhendriks .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben hier gisteren gegeten voor mijn 40e verjaardag en hebben er echt heerlijk gegeten. We hadden gereserveerd met de ah actie en kregen de keuze uit heerlijke menus. Omdat we eventjes moesten wachten tot ons tafeltje vrij kwam kregen we alvast een glaasje wijn van het huis met felicitaties erbij erg attent. Het eten was heerlijk van smaak en de porties ruim voldoende. We hadden geen plek meer voor een nagerecht dus namen lekker kopje verse muntthee met honing. De dames waren super vriendelijk en we voelden ons meer dan welkom! Wij komen zeker terug met familie en vrienden. Bedankt voor de heerlijke avond.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
In het begin was de ontvangst wat koel maar later werd het wel beter en zelfs vriendelijk te noemen.
Eten was lekker alleen jammer dat er niet gevraagd werd of bv. de patat bijgevuld moest worden en de rijst was ook niet veel te noemen.
Ook moest ik zelf om saus vragen en kreeg alleen knoflooksaus en geen lekkere rode saus bij het vlees.
Maar al met al hebben we heerlijk gegeten.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij waren 35 jaar getrouwd, er hingen slingers en gouden blaadjes op de tafel, super bediening, kwamen steeds vragen hoe het was. Dus we hebben genoten erg gezellig, pluim????
Fimmie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Bij restaurant Bos wordt je vriendelijk ontvangen. Het eten is goed en betaalbaar. Ik at een vegetarische stoofpot die erg lekker was. Je hoeft niet lang op het eten te wachten. Er wordt gevraagd of je aan het volgende gerecht toe bent. Ook de wijn die we dronken was prima.
Zeker een restaurant om vaker te eten.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen en hebben een heerlijke pizza gegete, voor 9 euro heb je een heerlijk pizza. Wij komen hier zeker nog eens terg
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met de AH bon hier gegeten.Wat een hartelijke ontvangst,zelden meegemaakt
Zondagavond volle bak maar voor iedereen genoeg aandacht.
Het eten was uitstekend,we waren met 4 personen en ieder had wat anders.
Lekkere voorgerechten,van alles wat en dan de hoofdgerechten,gegrilde dorade,gegrilde zeebaars,garnalen stoofpotje en de BistroBos mix, alles Heerlijk!!daarna nog een heerlijk dessert.We komen hier zeker terug ook zonder AH bon.
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super avond gehad bij Bistro Bos: lekker eten, alles vers, lieve bediening, die ook rekening houdt met allergieen. We komen zeker terug!