Bistro Bos

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Bos

Mediterrane trots in Amsterdam West

In het puntje van Amsterdam West, aan de Bos en Lommerweg, vind je dit restaurant met heerlijke Turkse, Griekse en Italiaanse delicatessen. In de zomer kun je uren op het zonnige terras doorbrengen en je laten verwennen met mediterrane snacks. In de winter is er binnen ook voldoende ruimte om uitgebreid plaats te nemen voor een goede maaltijd!

Meer informatie over restaurant Bistro Bos

Met de Tramlijnen 12, 14 en Buslijn 21
  • : Betaald parkeren in de buurt, bij TETTERODE parkeer garage het goedkoopst.

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bos

ineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij waren 35 jaar getrouwd, er hingen slingers en gouden blaadjes op de tafel, super bediening, kwamen steeds vragen hoe het was. Dus we hebben genoten erg gezellig, pluim????
Fimmie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Bij restaurant Bos wordt je vriendelijk ontvangen. Het eten is goed en betaalbaar. Ik at een vegetarische stoofpot die erg lekker was. Je hoeft niet lang op het eten te wachten. Er wordt gevraagd of je aan het volgende gerecht toe bent. Ook de wijn die we dronken was prima.
Zeker een restaurant om vaker te eten.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen en hebben een heerlijke pizza gegete, voor 9 euro heb je een heerlijk pizza. Wij komen hier zeker nog eens terg
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met de AH bon hier gegeten.Wat een hartelijke ontvangst,zelden meegemaakt
Zondagavond volle bak maar voor iedereen genoeg aandacht.
Het eten was uitstekend,we waren met 4 personen en ieder had wat anders.
Lekkere voorgerechten,van alles wat en dan de hoofdgerechten,gegrilde dorade,gegrilde zeebaars,garnalen stoofpotje en de BistroBos mix, alles Heerlijk!!daarna nog een heerlijk dessert.We komen hier zeker terug ook zonder AH bon.
janwillemnoom .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben een geweldige avond gehad bij Bistro Bos. Sfeervolle gelegenheid, zeer gastvrij onthaal. Smaakvolle gerechten, alles ver bereid. Mooie smaken en men weet hier goed om te gaan met allergieën. We voelden ons echt te gast! Veel dank.
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super avond gehad bij Bistro Bos: lekker eten, alles vers, lieve bediening, die ook rekening houdt met allergieen. We komen zeker terug!
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Om teleurstelling te voorkomen, is reserveren wel noodzakelijk. Ontspannen sfeer. Achtergrond moet je wel liggen!
Edo B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bistro Bos is een aanrader.Wij aten hier met de AH actie en waren 27.50 p.p. kwijt,inclusief wijn en koffie.De twee dames zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam;ze nemen de tijd om uitleg te geven over de gerechten,geven advies,en waren zelfs bezorgd of wij het eten lekker vonden.Voor service en klantgerichtheid dus een dikke 10.

Het eten:voor en na waren prima.Vooraf brood met mezze,vier heerlijke dips en hapjes.Nagerecht was baklava,welke erg goed smaakten.Hoofdgerecht(garnalen stoofpotje)was ook lekker,maar voor mij net iets te vet door de dikke laag gesmolten kaas.Dit was het enige minpuntje,Bistro Bos is het waard om te bezoeken!
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk eten, goede wijn en heel vriendelijke bediening. Tussen de diverse gerechten wordt genoeg tijd geboden om even rustig wat te drinken voor het volgende gerecht verschijnt. Prima restaurant.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben hier al een paar keer eerder gegeten. Deze keer was het weer goed. Aardige bediening. Klein en knus restaurant. Kortom we komen zeker weer terug.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met een Groupon deal voor een proeverij van 5 koude en 5 warme mezes hier gegegeten. We werden zoals altijd hartelijk ontvangen en kregen een tafeltje voor 2 voor het raam. Het restaurant was geschilderd en het zag er fris uit. Als proef werd er nu gedekt met een wit tafelkleed. Alle mezes waren heerlijk van smaak. Het brood werd op tijd aangevuld. De mezzes waren ruim voldoende om met een voldaan gevoel naar huis te gaan. Ondanks dat er 2 groepen waren hoefden we niet lang te wachten op ons eten.
Hidde R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Erg knap hoe deze vriendelijke dame dit in haar eentje doet. Eten was goed en meer dan voldoende, want van het 3 gangen diner hebben we het toetje overgeslagen en een thee voor genomen, dit was allemaal prima! Met de ah actie was ik 45e kwijt voor twee ah 3-gangen menu met wijn, water en thee. Dus qua prijs was dit ook echt helemaal prima.
Anoniem234 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vooraf verschillende dipjes met brood gegeten. Als hoofdgerecht Heerlijke lam en dorade. Personeel is zeer vriendelijk. Zeker de moeite om een keer binnen te stappen.
marion C.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
fantastische ontvangst; uitleg over gekozen diner inclusief producten en hoe klaargemaakt; personeel zeer vriendelijk; ik kom zeker de volgende keer langs en ook al aanbevolen aan familie en vrienden
budah .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was perfect. Bij het opdienen van de ossenhaas brief de dame of we wilde kijken of de steak echt medium was en niet te rauw of te doorbakken. Chapeau. We werden goed geinformeerd over de voorgerechten. De bediening was zeer gastvrij en vriendelijk. Kortom. We gaan er zeker nog een keer eten.
Hatice T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
De tapas en de kruidenboter waren heerlijk. Er zat wel een vliegje op onze sigara boregi, maar hebben ze gelijk weer vernieuwd voor ons. Het was erg rustig, onlangs het zo rustig was duurde het wel lang tot we onze eten kregen. Mijn man vond de inegol kofte wel minder qua smaak en het was een erg klein portie voor zo een prijs. Voor derest vriendelijk personeel en leuk tentje.
eetpaar .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten, vooral de muxed grill achtuge specialiteit was heerlijk!
Een lekker voorgerecht en lekker zoete baklava na. Een aanrader !
Sarah Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Onontdekte parel in Bos n Lommer. Egeische specialiteiten van zeer goede kwaliteit. Altijd erg vriendelijk ontvangen. Zijn vooral erg fan van de mixed grill en de het voorgerechten plateau. Topzaak!
Santi S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten was oke-ish, de bediening had zeker bij het bestellen vriendelijker gekund (dat had meer uitgenodigd om nog eens terug te komen), Bistro Bos heeft een prettig terras, is van binnen gezellig en de eigenaren zijn dat ook.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Al eerder een recensie geschreven. We komen elke keer weer terug omdat het zo heerlijk eten en klantvriendelijk is.

Anneke