Bistro Bos

Bos en Lommerweg 77 1055 DP Amsterdam Nederland Kaart
31-203342878

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • TEREYAG VE EKMEK + 2 CESIT MEZE + SIGARA BOREGI YADA KARIDES SARMA kruidenboter en brood + 2 koude mezes + met feta kaas gevulde en gefrituurde bladerdeegrollen of garnalen roll
      MUAMMARA, hete rode paprika tapenade met walnoten en granaatappel siroop
      RUMELI CACIGI, gewone tsatsiki van yoghurt, knoflook, komkommer en olijfolie
      KOPOGLU MANCASI, gebakken groenten in knoflook yoghurt en tomatensaus
      HUMUS, kikkererwten puree met sesampasta, kruiden en olijfolie
      BIBER DOLMA, huisgemaakte en met gekruide rijst, krenten, pijnboompitten gevulde paprika.
      SAKSUKA, gebakken aubergine in tomaten-knoflook-paprikasaus
      YAPRAK SARMA, huisgemaakte en met gekruide rijst, krenten, pijnboompitten gevulde wijnbladeren
      PATLICAN SALATA, geroosterde aubergine, paprika, knoflook olijfolie & citroensap
      ANTEP, hete tapenade met ui, tomaat, paprika, komkommer , rode paprika poeder
      PATLICAN EZME, geroosterde aubergine in yoghurt met knoflook en olijfolie.
  • Hoofdgerechten
    • BISTROBOS MIX, 1 spies lam, 1 spies kip, 2 soorten kofte, 1 lamskotelet, met salade en rijst
      KARIDES GUVEC, garnalen stoofpot met tomaat, paprika, uien , knoflook, bedekt met kaas en van de oven, geserveerd met Turkse brood
      SEBZELI GUVEC groente stoven met salade en rijst
      PIRZOLA, gegrilde lamskoteletten met salade en rijst
      CIPURA IZGARA, gegrilde dorade, geserveerd met salade
      KUZU SIS, gemarineerde lams shashlik, met salade en rijst
      MANTAR SOTE flambed en sauted champignons met salade rijst
      LEVREK IZGARA, gegrilde zeebaars, geserveerd met salade
      ADANA KOFTE pittig gekruide gehaktballen, met salade en rijst
      BONFILE malse ossehaas, keuze uit naturel, peper-, champignon, mosterdchampignon saus en salade
      BIFTEK gegrilde biefstuk, keuze uit naturel, peper-, champignon-,mosterdchampignon saus en salade
  • Nagerecht
    • BAKLAVA, de turkse klassiker met vanille ijs
      EKLER, krokante profiterol met ijsvulling en chocolade saus
      DESSERT VAN DE DAG, vraag de bediening a.u.b.

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bistro Bos

Mediterrane trots in Amsterdam West

In het puntje van Amsterdam West, aan de Bos en Lommerweg, vind je dit restaurant met heerlijke Turkse, Griekse en Italiaanse delicatessen. In de zomer kun je uren op het zonnige terras doorbrengen en je laten verwennen met mediterrane snacks. In de winter is er binnen ook voldoende ruimte om uitgebreid plaats te nemen voor een goede maaltijd!

Meer informatie over restaurant Bistro Bos

Met de Tramlijnen 12, 14 en Buslijn 21
  • : Betaald parkeren in de buurt, bij TETTERODE parkeer garage het goedkoopst.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bos

Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
B;ijft een topper, zoals altijd. Deze keer met de AH restaurantactie gekomen. Weer lekkere meze's, waaronder de subtiel gebakken sigara boregi en als hoofdgerecht allebei de perfect gebakken zeebaars.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goed eten
Duurde beetje lang te weinig mensen in de bediening
Dilek T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Was lekker eten en bediening erg vriendelijk
Ida L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Leuk, informeel met goed eten
Sonja I.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Klein gezellig gastvriendelijk restaurant.
Eten is heerlijk en goed betaalbaar.
Een aanrader.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Hier regelmatig gegeten, iedere keer weer een toppertje. Verse producten en uitermate aardige bediening. De turkse witte wijn kreeg ik per glas geserveerd terwijl je normaal een hele fles moet bestellen.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een van mijn vaste plekken. Alles weer heerlijk vers en smaakvol, zoals altijd. Meze's blijven top. Cacik heeft gelukkig genoeg knoflook
A.T. S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
+/+ Vriendelijke en vlotte bediening met persoonlijke touch. Lekkere gerechten.
+/- Koude en warme voorgerechten niet gelijktijdig geserveerd.
-/- Geen
Yvo V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eten was niet heel bijzonder. Supermarkt mozzarella en pesto uit een potje, veel te veel sladressing. Traditionele Turkse gerechten hadden niet heel veel smaak. Tiramisu was nog bevroren aan de onderkant. Zou bijna denken dat al die tienen voor het eten fake reviews zijn.
Bediening was aardig, alleen jammer dat ze vergeten waren de door iens beloofde korting op de bon te zetten.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Met een groupondeal voor een meze tafel gegeten. We mochten uit een lijst met mezes kiezen. 6 Koude en 6 warme mezes. Bij de mezes kregen we brood dat steeds werd aangevuld. De muammara, hete rode paprika tapenade met walnoten en granaatappel siroop is onze favoriet. De sigara boregi, met feta kaas gevulde en gefrituurde bladerdeegrollen waren lekker krokant. Deze maaltijd is een welkome afwisseling op een gewone 3-gangen menu. Het is gezellig eten met allerlei kleine hapjes. Het restaurant ziet er na de opknapbeurt gezellig uit en de bediening is uiterst vriendelijk.
Mimi S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Ik heb vanavond lekker gegeten bij bistro bos. Voor gerechten zijn vers en hoofd gerechten heel veel lekker ze zijn alle maal huis gemaakte. Ik denk nog een keertje daar gaan eten .
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima eten, uitgebreide kaart & enthousiasme in de bediening.
Over het algemeen zij de vleesgerechten wel wat aan de vettige kant, maar dat komt de smaak ten goede.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
De bediening hielp ons zeer goed en snel en waren erg vriendelijk. We hebben ontzettend lekker gegeten.
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het eten was lekker en de lokatie is erg goed.
Het eten en de presentatie is altijd om door een ringetje te halen.
We hoefden niet lang te wachten op onze gerechten. Een aanrader!
Gul L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij eten altijd lekker relaxed hier.Zelf zijn wij ook van west turkse afkomst en Rakı drinken is een must voor ons bij de mezes.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We komen zeker geregeld eten. Altijd verse producten en een leuke sfeer
Anjo H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij hebben er nu een paar keer gegeten en altijd goed gegeten. Niet alleen de kwaliteit was goed ook de kwantiteit. Alles zoals het hoort, lekker warm, verse niet doorgebakken patat, altijd een schaaltje groente (lekker fris) smaakvol, ruime kaart, oplettend personeel. Je kan merken dat de eigenaren de hun tent met hart en ziel runnen. Geen personeel die lege borden laat staan of niet merkt dat het brood op is. Ik wil mezelf geen kenner noemen omdat ik minimaal eens per week buiten de deur eet (van Liberije tot All-you-can-eat tenten) maar dit is toch een echte topper voor ons.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijke pizza gegeten en de bediening was reuze aardig. Ga hier zeker nog mals naartoe.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Geen
Corine W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Uiterst vriendelijke bediening, lekker eten en een schappelijke prijs... wat wil een mens nog meer?!