Bistro Bos

Bos en Lommerweg 77 1055 DP Amsterdam Nederland Kaart
31-203342878

Over het restaurant Bistro Bos

Mediterrane trots in Amsterdam West

In het puntje van Amsterdam West, aan de Bos en Lommerweg, vind je dit restaurant met heerlijke Turkse, Griekse en Italiaanse delicatessen. In de zomer kun je uren op het zonnige terras doorbrengen en je laten verwennen met mediterrane snacks. In de winter is er binnen ook voldoende ruimte om uitgebreid plaats te nemen voor een goede maaltijd!

Meer informatie over restaurant Bistro Bos

Met de Tramlijnen 12, 14 en Buslijn 21
  • : Betaald parkeren in de buurt, bij TETTERODE parkeer garage het goedkoopst.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijke en smakelijke gerechten gegeten.

Een betrokken en aardige familie die deze zaak runt..

Wij vonden wel 1 nadeel...Als de deur open ging voelde je de kou van buiten

We komen zeker weer terug.!!
bbeckmann B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Heerlijk gegeten, echte Turkse gerechten, opgediend zeer gastvrij personeel, vooral de eigenaren, komen langs of alles naar wens is, al met al heerlijke avond, waar je heerlijk eten krijgt voor een goede prijs. Lekker warm restaurant, sfeer, leuke achtergrondmuziek, heerlijk
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
ik heb heerlijk gegeten met me vriend. het was super. We vonden vooral meze's echt top!! Alsnog de bediening was echt vriendelijk..
Nuran G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eten vond ik heel lekker!!! Gastvrouw was echt vriendelijk..en ik voelde me thuis door het leuke atmosfeer..bedankt voor alles :)
Pelin B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Echt lekker eten! Ik kwam hier een paar keer en ik heb elke keer genoten. Vooral meze's vind ik echt lekker. Bedankt volr alles tot volgende keer
Pelin B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Echt lekker eten! Ik kwam hier een paar keer en ik heb elke keer genoten. Vooral meze's vind ik echt lekker. Bedankt voor alles tot volgende keer
Erma V.
Lekker gegeten.
Maar het was erg druk waardoor de tijd tussen de gangen erg lang duurde.
Vriendelijke bediening.
Komen hier zeker nog eens terug
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten, de bediening was super, ontzettend aardige mensen die met plezier vertellen over de gerechten die geserveerd worden
Elfje_eet_graag_uit .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Behoorlijk kleine porties (zeker te klein voor de prijs), als je wat bij vraagt kan dat, maar dat duurt dan wel een tijdje. Gelukkig wel lekker gegeten. Het (dames)toilet stinkt als een beer, daar zou ik als eigenaar wel iets aan doen... Over all niet slecht, maar ook niet goed genoeg om te herhalen.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteravond met een goede vriend bij Bistro Bos wezen eten. Wat ons aansprak was de ongedwongen sfeer en vriendelijke en vlotte bediening. Het drie-gangen-menu met vis was een goede keuze. Vooraf kregen we een aantal smaakvolle mezzes met brood en als hoofgerecht zeebaars en/of dorade met frietjes en salade. Ook mijn dessert; profiteroles met ijs en chocoladesaus was erg lekker.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een gezellig restaurant, wij hebben heerlijk gegeten! De gastheer en gastvrouw zijn beiden heel vriendelijk. Ondanks dat het - op een doordeweekse donderdag - bijna vol was, waren zij niet gehaast en namen de tijd voor je. We maakten gebruik van de AH actie en mochten uit alle menu's kiezen, de helft werd berekend. Veel keus, erg lekker en alles vers klaargemaakt. Een oprechte aanrader!
Het was erg koud buiten en de deur ging met grote regelmaat open (vanwege het aantal bezoekers en de vele thuisbezorg bestellingen) waardoor er steeds een koude wind binnenkwam. Er werd voor extra kacheltjes gezorgd maar dat levert volgens ons qua inrichting en sfeer een lagere kwalificatie op.
jokie1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk, voor de eerste keer, gegeten. Vriendelijk ontvangen, er werd rekening gehouden met allergie voor kaas, en vis van partner.
We gaan hier zeker nogmaals heen!
Mirte K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met een groep van 12 collega's incl. aanhang hebben wij hier gisteravond heerlijk gegeten! Als voorgerecht kregen we diverse bijzondere Turkse dips met vers brood. Heerlijk! Als hoofdgerecht o.a. pizza, ossenhaas, mixed grill en garnalen besteld. De pizzabodems hadden wellicht iets knapperiger gemogen en de komkommer en tomaat van de salade waren niet (dag)vers. Ook vonden we het jammer dat we geen kapsalon en hamburgers konden bestellen en dat de acties op de website alleen geldig waren bij bezorging (ik als krenterige Hollander moet dat toch even zeggen..) maar dat zijn dan ook de enige aanmerkingen die we op het eten kunnen geven! Het vlees was uitstekend, de ossenhaas met pepersaus zelfs voortreffelijk. De ijscoupe als toetje was top, met slagroom en chocoladesaus er op. Aan het eind kregen we zelfs allemaal een gratis shotje!
Wel nog een tip voor de bediening: Ik vond het soms wat lastig oogcontact te krijgen, waardoor ik 2x vrij lang moest wachten tot ik een drankje kon bestellen en ook tot ik die dan uiteindelijk kreeg.
Maar dit mocht de pret niet drukken en we raden Bistro Bos aan iedereen aan. We denken er zelfs aan om via Thuisbezorgd te bestellen en af te leveren op ons kantoor!
Tot slot gaf deze sfeervolle bistro met traditionele muziek en Turks personeel, me echt even het fijne gevoel alsof ik op vakantie was!
latitude1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorgerechten was een 'smakenfestein'. Het hoofdgerecht had wat meer groente mogen hebben, maar de smaak was goed. Ook het nagerecht was goed verzorgt. De huiswijn kon er mee door. Hoe later op de avond, hoe meer reuring er in de zaak kwam.
bboggemann .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een goede prijs/kwaliteit, hartelijke service en smaakvolle gerechten. Op eerste gezicht maakt het geheel een wat gedateerde indruk, echter de hartelijkheid van het personeel en de gerechten die goed op smaak zijn zorgen voor een zeer positieve eerste kennismaking. Dit gezellige buurtrestaurant is een aanrader voor een lekker hapje buiten de deur.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier laatst een Turkse high tea gehad. Ik vond het redelijk smaken maar was wel wat teveel. Grootste pluspunt is de vriendelijke gastheer die oog heeft voor alles. Het is een klein restaurant. De meubels zien er oud en sober uit en zouden best eens vervangen kunnen worden.
Remzi U.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben hier lekker kalamaris sarma en dorade gegeten en hebben een turkse wijn yakut genomen. Bediening geeft uitleg over de gerechten. Tesekkurler
Grietjeee .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden meteen vriendelijk geholpen. Eten was lekker en niet zo duur. Restaurant is klein en aan de krappe kant maar de sfeer was prima.
suzun .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De smaken zijn echt op zijn Izmir. Eigenaren komen zelf ook vandaan. Wij hebben genoten van de lekkere mezes en de garnalen stoofpot. Bedankt voor alles
Gul U.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten .smaakvolle mezes en heerlijk was de zeebaars. Turkse wijn Antik genomen en genoten van alles.