Bistro Bos

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bistro Bos

Mediterrane trots in Amsterdam West

In het puntje van Amsterdam West, aan de Bos en Lommerweg, vind je dit restaurant met heerlijke Turkse, Griekse en Italiaanse delicatessen. In de zomer kun je uren op het zonnige terras doorbrengen en je laten verwennen met mediterrane snacks. In de winter is er binnen ook voldoende ruimte om uitgebreid plaats te nemen voor een goede maaltijd!

Meer informatie over restaurant Bistro Bos

Met de Tramlijnen 12, 14 en Buslijn 21
  • : Betaald parkeren in de buurt, bij TETTERODE parkeer garage het goedkoopst.

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bos

Corine W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Uiterst vriendelijke bediening, lekker eten en een schappelijke prijs... wat wil een mens nog meer?!
Juan B J T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goed gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
Alfred K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Prima restaurant lekker gegeten komen zeker nog een keer
Ayse M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vanavond hier met mijn man gegeten. Alles was lekker. Gebakken champion uit de oven en mix gril. Tot volgende keer en bedankt
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke mensen (en prijzen). We komen zeker terug????
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hadden een Gift for You kaart Tapas & Sushi share gekregen en bij Bistro Bos serveren ze daar een mezzemenu voor. 7 koude en 5 warme mezzes mochten we kiezen. Ruim voldoende keus. Erg lekker en meer dan genoeg. Lekker wijntje erbij. Bediening had het erg druk, maar was attent en grappig. Ontspannen sfeertje, kortom een prima avond.
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij wonen sinds kort in de buurt en kwamen hier per toeval binnenlopen. Het eten was ongelofelijk lekker en de bediening zorgde ervoor dat wij ons meteen thuis voelde. Ik ga dit restaurant zeker aanbevelen en ik weet waar wij hier veel vaker gaan terugkomen. 10/10
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Intiem restaurant waar je die niet zou verwachten. De bediening is heel vriendelijk en attent. Lekkere gerechten, erg smaakvol.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gisteren, zaterdag 23 december, hier weer een keer gegeten. Dit kleine en knusse restaurant bevindt zich op de hoek van de T-kruising van de Willem de Zwijgerlaan en de Bos en Lommerweg, waardoor in ons geval fraai zicht werd geboden op het drukke verkeer in de Willem de Zwijgerlaan. We hadden namelijk een tafel bij het raam, bij een vensterbank vol met uitgestalde groenten. Op de tafels stonden sfeervolle olielampjes en de ramen waren voorzien van kerstverlichting. Dit gaf natuurlijk extra sfeer aan het pand. Bovendien droegen deze lampjes bij aan de totale verlichting, waardoor de menukaarten goed te lezen waren.
We waren hier met een Social Deal.
Uiteraard vingen we aan met een drankje: Bitter lemon voor mijn lief en een Heineken pilsje voor mezelf. Ondertussen had een mevrouw uit de bediening ons de kaarten gebracht. Daaruit kon gekozen worden uit twee warme mezzes als voorgerecht, de koude mezzes lagen vast. Verder kon uit diverse hoofdgerechten een keuze worden gemaakt. Het dessert lag dit keer ook vast.
Als voorgerecht kregen we een grote schaal met daarop kleine schaaltjes met diverse gerechten als tzatziki (de Griekse naam), gevulde wijnbladeren (die ik ook alleen onder de Griekse naam Dolmades ken), tomaten tapenade, kruidenboter (waarschijnlijk, want niet geprobeerd) en een schaaltje met zeer fijn gesneden aubergine en paprika. Als warm voorgerecht nam mijn partner gefrituurde bladerdeeg gevuld met garnaal en ik hetzelfde, maar met geitenkaas (of was het feta?) als vulling. Dit alles werd vergezeld van heerlijk warm Turks brood. Toen het brood op was, kregen we zonder meerprijs opnieuw een schaal brood gebracht. Top!
Het hoofdgerecht was voor ons beiden identiek: Bistro Bos Mix. Een enorme hoeveelheid uitstekend gegrild vlees, bestaande uit een lamskotelet, een kipspies, een lamspies en 3 stuks köfte. De köfte was lekker pittig. De kotelet en de lamspies waren heerlijk sappig en mals. Ook de kipspies smaakte prima. Daarbij kregen we ieder een schaaltje met rauwkost, waarin o.a. mais, tomaat en diverse kool- en slasoorten. Verder nog een tweetal schalen met uitstekend krokant gebakken frites. Het totaal aan gerechten was zeer overvloedig en kon door mij als kleine eter dan ook niet allemaal verwerkt worden. Dat gold ook voor mijn tafelgenote, maar die kreeg haar groente nog wel op. Het spreekt vanzelf dat mijn lief nog tweemaal een Bitter lemon had genomen, evenals ik een biertje.
Als dessert kregen we tenslotte nog heerlijke profiteroles met vanille-ijs en chocoladesaus (en in mijn geval slagroom – mijn gezellin houdt daar niet van).
De bediening was prima. Heel veel respect had ik voor een meisje dat ondanks een voet in het gips, toch strompelend haar werk deed. Dat zie ik eerlijk gezegd een Nederlands meisje niet zomaar even doen.
Littledee .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke voorgerechten koud en warm.
Heerlijke vlees en visgerechten en lekkere desserts.
Hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.
Nuran G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was echt een leuke avond. Extra aandacht van het personeel en ik vond meze’s echt heel lekker. Tot volgend keer... :)
Pelin B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Echt een gezellig restaurant. De gastvrouw was heel vriendelijk.verse producten met heerlijk vers warm brood! We komen snel weer terug. Bedankt voor alles.
Cansu G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ik heb heerlijk gegeten met me zus. Echt een leuke sfeer. de bediening was echt vriendelijk..we komen hier zeker nog eens terug
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij hebben hier met een kortingsbon gegeten en dat was het meer dan waard. Grote porties, erg vriendelijke bediening, en gezellig sfeer. Wij raden het zeker aan om een keer te gaan eten. Wij komen nog eens terug.
Zinny M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een heerlijke zeebaars gegeten. De mezes waren ook vers. Vriendelijke bediening en leuke avond gehad. Tot volgende keer.
Behzat A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Vaak in dit restaurant gegeten.altijd vers en lekker. De bediening is netjes en vriendelijk. Iedereen doet zijn best.wij komen zeker
Elis P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel was heel vriendelijk. Lekker eten met warme sfeer. Zeker een aanrader. Tot volgende keer.
Jordi M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Bistro Bos met social deal. Vooraf kregen we nog wat koude mezzes, royale porties en goede service!
Fijne avond gehad in dit restaurantje.
Selda K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een gezellig eettent, waar een warm welkom vanzelfsprekend is. Vriendelijk personeel. Het gevoel dat je bij vrienden thuis bent en niet een restaurant opzoekt. Maak je niet vaak mee!
Wij hadden een 3-gangendiner. Alles wat op de tafel kwam, heeft lekker gesmaakt. De wachttijd was ideaal.
Wij zullen hier zeker terugkomen!
Sibel U.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Voor mij een heel leuk restaurant met lekker verse meze's en turkse gerechten uit het westen. Heel vriendelijke service. Tot ziens...