Over restaurant Bistro Bord'o

Bekoorlijke hapjes in Leiden

Bekoorlijke gerechten bij Bistro Bord’o. Een Frans-internationale keuken komt tot leven in het boeiende hart van Leiden. De keukenbrigade maakt bijzonder opgemaakte hapjes. Elk hapje een lust voor het oog.

Meer informatie over restaurant Bistro Bord'o

Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Judit Z.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk eten, prachtig opgemaakte borden en ontzettende aardige en kundige gastvrouwen. Geen menu genomen maar alleen gerechten van de kaart. Super ook de kennis over de kazen geweldig.
Droz V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bord'o werkt met wisselende verrassingsmenu's van drie tot zes gangen. Wij hadden vier gangen die als gezamenlijk thema de herfst hadden. Alle gangen waren prachtig opgemaakt. Er was lichtgerookt hert met een geroosterde little gem en truffelmayo, er was een heel mooi stukje griet, een gang met twee soorten rund en een spetterend toetje met meloen kleine witte brownies. De bediening was enorm aardig, zorgde goed voor ons en legde heel goed uit wat we steeds op ons bord hadden. We hadden een wijnarrangement wat echt heel goed paste bij alle gangen. We werden royaal bijgeschonken. We vonden het er fantastisch. Als je leuk, mooi, lekker en verrassend uit eten wilt, trek er dan een avond voor uit, ga naar Bord'o en vergeet even de hele wereld om je heen om te genieten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Als je hier eenmaal gegeten hebt, ga je niet meer ergens anders kijken. Wat een genot aan eten en vriendelijkheid!
Een aanrader dus
Marijkeornee O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op donderdagavond gegeten. Hoffelijk en vriendelijk personeel en hartelijk ontvangen. Beiden het 4 gangen verrassingsmenu besteld. Een smaaksensatie, stijlvol opgediend. Zo wordt de avond vanzelf feestelijk. En hoewel de kaasplank inderdaad uitgebreid is: het dessert was ook niet te versmaden. Aan te bevelen!
LeidseGlibbert .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Met zijn vieren op een donderdagavond hier gegeten. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, kregen daarna wat brood, water en de wijnkaart. We kozen voor een flesje huiswijn als aperitief. Daarna 4 gangen gekozen met wijnarrangement en daar kregen we zeker geen spijt van!! De verschillende gerechtjes volgde elkaar snel op en waren allemaal geweldig van smaak, waarvan het voorgerecht vis met kerrie en watermeloen het beste uit de test kwam. De wijnen waren zo niet nog lekkerder en vooral de uitleg van de ober was heel gaaf en interessant. Ondanks dat wij niet zo vaak in dit soort restaurants komen gaan we hier zeker terugkomen!!!
Bollenstreek .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Dit restaurant staat met een 9,1 genoemd in de iens recensies derhalve waren wij zeer verwachtingsvol of dit ook zou kloppen: beiden hebben we gekozen voor een vier gangen verrassingsmenu en ik moet zeggen van de amuse tot aan dessert het klopte alle smaken waren volledig met elkaar in balans. Dit was een van de avonden waarbij je blij werd van hetgeen er opgediend wordt een echte aanrader.
Talus .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Voor de tweede keer binnen een half jaar bij bordo gegeten. Opnieuw was de eigenaar er niet.
Toeval of niet :) weer geweldig gegeten, wat voel je je toch verwend in dit bedrijf. Van zeven tot dik na twaalf uur, genoten van: twee zalige amuses, gazpacho, vis, Black angus, als dessert allerlei bereidingen van aardbeien en een kaasplankje.
Vergeet het niet te nemen als je gaat, een feest.
Is er dan helemaal niets te zeuren, tuurlijk wel. Als rechtgeaarde Nederlander heb ook ik altijd wel wat te zeuren.
Groep van 10 maakte redelijk wat herrie, de gazpacho, wel heel veel verschillende smaken, espresso goed van smaak maar al wat koud. Kopje was denk ik niet goed voorverwarmd.
Wij komen terug, ik was van ons gezelschap van vier de enige die hier al eens was geweest, de andere drie waren ook zo enthousiast dat zij er direct een jaarlijkse traditie van wilden maken. Of de eigenaar er dan weer niet is ? Ben benieuwd, dit team, hoe jong ook, is groots.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heb hier al eens een keer fantastische gegeten. En nu dus weer maar nu buiten op het terras. Ik had het 4 gangen verrassings menu met bijpassende wijnen en de kaasjes als finish. Het was weer top.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het restaurant heeft, vergeleken met het vorige bezoek, binnen een mooie opfrisbeurt gekregen. We eten op het terras dat fraai gelegen is.
Goed bereidde gerechten waarbij de sukade toch wat tegenviel. Het was nog ene behoorlijk taai stuk en dat zou eigenlijk niet mogen.
Fcozijn .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Afgelopen week weer eens gegeten bij ons favoriete restaurant van Leiden. Het eten en de keuze van de wijnen zijn hier altijd fantastisch geweest, maar wij vonden echt dat er een sprong in de kwaliteit is gemaakt sinds de afgelopen keer dat wij hier hadden gegeten. Wij laten ons altijd graag verrassen door de chef met het 4-gangen menu met een bijpassend wijn arrangement, en een verrassing was het zeker! Wat een fantastische smaakcombinaties en balans in de gerechten en wijnen. We komen snel weer terug.
Agnes O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk buiten gegeten aan de gracht op schitterende warme avond. Bediening in mooi tempo. Eten heerlijk, steeg boven het niveau van gemiddeld restaurant uit. Advies over de wijn mocht met wat meer kennis gebeuren, gelukkig wisten we wel wat we lekker vinden. We komen zeker terug.
Booby T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Hier erg goed gegeten en ook de bediening was prima; hoewel we aan het einde van de avond wel veel moeite moesten doen om de rekening te krijgen. Verder slooft men zich uit om je het naar de zin te maken; dat kost wel wat, maar dan krijg je ook wat. Echt heel goed gegeten, smaakvol en vers. Jammer dat het kleine terras buiten door het voortrazende verkeer niet uitnodigt om buiten te eten. Aanrader!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Geweldig gegeten!!!!! Fantastische avond, heerlijke gerechten, voortreffelijke wijnuitleg, voorkomende bediening, mooi tempo.
Value for money.
Voor ons de top in Leiden.
C.C.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Tweede Paasdag en op 6 april, dus kort na elkaar, bij Bistro Bord'o gegeten.
Beide keren was het verrassingsmenu een echte verrassing.
Om te zien en te proeven.
Zoals altijd een feestje.
Het wijn arrangement was spannend en heerlijk.
De bediening vlot en gezellig en goed geïnformeerd. Kortom , mooie avonden gehad in dit leuke kleine restaurant.
Tienke K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
2e paasdag heerlijk gegeten! Paasmenu was super en de service top! Omdat ik glutenvrij eet was mijn menu helemaal aangepast wat altijd geweldig is omdat je weet dat je "veilig" kan eten zonder nare toestanden achter af.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Weekendje in Leiden, vooraf via Iens.nl goed restaurant gezocht en bij dit restaurant gereserveerd. Beslist geen spijt van. Heerlijk gegeten met uitstekende wijnen bij elke gang. De keuze aan de vriendelijke en deskundige gastvrouw overgelaten. Aanrader!
Rvanson .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We eten al sinds de opening regelmatig bij Bord'o en het wordt steeds beter. Eten was altijd al top, maar is inmiddels echt geweldig. Service precies goed, je merkt dat het team al lang samenwerkt. De de prijs zeer behoorlijk.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Afgelopen zaterdag dinner for 2, oester proeverij, coquilles, zwezerik en kaasplankje. Ben niet vaak onder de indruk maar echt elk gerecht was top! Bediening vriendelijk en service gericht zodat bijvoorbeeld het tussen gerecht zwezerik werd aangepast aan hoofdgerecht portie. Echt een aanrader! Had ik dit maar eerder geweten.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Vandaag heerlijk geluncht bij Bistro Bord'o. We hebben genoten van de drie gangen van het (vaste) lunchmenu. Natuurlijk wordt er wel rekening gehouden met allergieën en dieetwensen. De gerechten waren erg lekker en zagen er prachtig uit (het oog wil ook wat!). De heerlijke friandises bij de koffie maakten de lunch helemaal af. Daarnaast is de bediening erg aardig en attent. Wij komen zeker nog eens terug.