Over het restaurant Bistro Bord'o

Bekoorlijke hapjes in Leiden

Bekoorlijke gerechten bij Bistro Bord’o. Een Frans-internationale keuken komt tot leven in het boeiende hart van Leiden. De keukenbrigade maakt bijzonder opgemaakte hapjes. Elk hapje een lust voor het oog.

Meer informatie over restaurant Bistro Bord'o

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bord'o

Annelot V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wat zijn wij ontzettend verwend bij Bistro Bord'o. Echt een avondje genieten met het verrassingsmenu van de chef. Goede ingrediënten en tot perfectie bereid, bediening die weet waar ze het over heeft en die een lach op uw gezicht tovert. Uit de kunst!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben heerlijk gedineerd bij de Bistro. Voor ons een 4 gangen menu van de chef, verrassend, lekker en creatief. Fijne bediening en een hele uitgebreide wijnkaart om uit te kiezen.
Verva .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Met collega’s hier gegeten op een woensdagavond, het restaurant was helemaal vol. Misschien dat hierdoor de tijd tussen de gangen wat lang was. Wij hadden het 4 gangenmenu en dit was heerlijk. Er werd ook heel goed rekening gehouden met onze wensen, lekker hartig koekje en amuse vooraf en ook nog een prédessert. Borden waren heel mooi opgemaakt, porties niet zo groot, maar ik ben geen grote eter, dus wat mij betreft prima. Lekkere wijnen van het wijnarrangement en vriendelijke bediening. We waren echt een avondje uit. Bij de koffie heerlijke frandises. Alleen de akoestiek is hier niet goed. Wij hadden moeite om de bediening te verstaan als zij uitleg gaven over de gerechtjes en de wijnen.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Erg lekker gegeten in een intieme en romantische sfeer. Wij hebben gekozen om uit de lijst met specialiteiten te eten wat erg goed beviel. Vooral de ei met fois gras (onbewerkte eenden lever) was heel erg lekker en de bearnaisesauce bij de kreeft was echt perfect!! Volgende keer gaan wij graag voor het menu van de chef omdat dat er ook wel erg leker uit zag. Wij werden vriendelijk geholpen en zaten aan de rustige kant van het restaurant. Alles was mogelijk. Wij, samen met nog meer andere gasten zijn buiten begonnen en gingen na de eerste gang lekker naar binnen. Het personeel is erg flexibel en vriendelijk. Zeker de moeite waard!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Net thuis van een heerlijk avondje bij bistro bord´o. Wat een super lekker eten! eerst nog even lekker in het zonnetje op het terras en daarna fijn binnen waar de sfeer een stuk gezelliger is geworden sinds het eerste jaar. Fijne houten tafels waardoor het wat meer relaxed en ongedwongen voelt. Van de eigenaars was ik vanaf het begin af aan al fan! Het eten is wederom echt om heel erg enthousiast van te worden, super lekker, precies goede hoeveelheden en vandaag waren met name de coquilles met allerlei lekkers een smaak explosie in je mond. Voor mij met stip het beste restaurant in Leiden en voor de kwaliteit heel erg goed betaalbaar. We komen graag snel weer terug!
Talus V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
hoe vaak mag je enthousiast zijn over een restaurant op IENS ? Heb zelf besloten dat dat 1 keer per jaar mag en dus mag ik ook in 2017 dit restaurant weer een pluim geven.
Door ons enthousiasme de andere keren waren er wat vrienden nieuwsgierig geworden en besloten ons te trakteren op een etentje bij Bord'o.
Het was weer een feestje v.w.b de smaken, de bediening, de wijnen, de gezelligheid, de kennis van de producten, het beroemde kaasplankje.
Twee heerlijke amuses vooraf, tonijn als voor met bloedsinaasappel (leek een beetje op een gerecht wat we laatst aten in een sterrenrestaurant in Parijs, Saturne), kalfswang met sucade, Rouleau van Coq au Vin (wat een geweldig gerecht was dat zeg !), iets zoets en iets hartigs na. Het beroemde kaas plankje was weer geweldig.
Gelukkig mag ik vaker naar dit restaurant dan dat ik er een recensie van mezelf over mag schrijven.
marian H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Bord'O. Vooral de wijnen waren goed gekozen. Wel jammer dat het rumoeriger is geworden sinds de andere indeling, waardoor je elkaar slechter kan verstaan.
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We hebben hier gisteren met 4 personen gegeten en hebben het 3 gangenmenu genomen (je geeft dan op wat je niet lust en zij verzinnen iets) en het was heerlijk. Heel leuke vlotte bediening, goede wijnkennis. geweldig kaaskarretje! echt een aanrader
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ge-wel-dig restaurant, het beste in Leiden wat mij betreft. 3 keuzemenu's genomen: 1 normaal, 1 vegetariër en 1 geen vlees wel vis, alles was heerlijk en we kregen ondanks onze verschillende eisen toch bijpassende gerechtjes. Leuke amuses, borden mooi opgemaakt, snelle bediening (op ons aangeven, er moest nog een trein gehaald worden). Geen wijn erbij genomen, daarvoor komen wij hopelijk heel snel nog eens terug!
Wat ik het leukst vond (de vega): al mijn gerechtjes hadden een ander bolletje zelfgemaakt ijs erbij. Van geitenkaas tot witbier-ijs, echt geweldig! Ze waren ontzettend lekker en zo verrassend om onverwachte smaken in ijsvorm te eten. (Het was zomer ;) )
Zeer aan te raden!
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een van de geheimen van Leiden! Hier gegeten op zaterdag 26/11. Bij aankomst netjes ontvangen en goed begeleid. Vanaf moment 1 perfecte servic, de gerechten waren spannend en vernieuwend. De wijnen klopte en bleven je zintuigen bespelen. Over alles is nagedacht van het zout en peper op tafel de gerechten en de wijn. Wanneer krijgt dit restaurant een ster?
Judit Z.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk eten, prachtig opgemaakte borden en ontzettende aardige en kundige gastvrouwen. Geen menu genomen maar alleen gerechten van de kaart. Super ook de kennis over de kazen geweldig.
Droz V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bord'o werkt met wisselende verrassingsmenu's van drie tot zes gangen. Wij hadden vier gangen die als gezamenlijk thema de herfst hadden. Alle gangen waren prachtig opgemaakt. Er was lichtgerookt hert met een geroosterde little gem en truffelmayo, er was een heel mooi stukje griet, een gang met twee soorten rund en een spetterend toetje met meloen kleine witte brownies. De bediening was enorm aardig, zorgde goed voor ons en legde heel goed uit wat we steeds op ons bord hadden. We hadden een wijnarrangement wat echt heel goed paste bij alle gangen. We werden royaal bijgeschonken. We vonden het er fantastisch. Als je leuk, mooi, lekker en verrassend uit eten wilt, trek er dan een avond voor uit, ga naar Bord'o en vergeet even de hele wereld om je heen om te genieten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Als je hier eenmaal gegeten hebt, ga je niet meer ergens anders kijken. Wat een genot aan eten en vriendelijkheid!
Een aanrader dus
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op donderdagavond gegeten. Hoffelijk en vriendelijk personeel en hartelijk ontvangen. Beiden het 4 gangen verrassingsmenu besteld. Een smaaksensatie, stijlvol opgediend. Zo wordt de avond vanzelf feestelijk. En hoewel de kaasplank inderdaad uitgebreid is: het dessert was ook niet te versmaden. Aan te bevelen!
LeidseGlibbert .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Met zijn vieren op een donderdagavond hier gegeten. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, kregen daarna wat brood, water en de wijnkaart. We kozen voor een flesje huiswijn als aperitief. Daarna 4 gangen gekozen met wijnarrangement en daar kregen we zeker geen spijt van!! De verschillende gerechtjes volgde elkaar snel op en waren allemaal geweldig van smaak, waarvan het voorgerecht vis met kerrie en watermeloen het beste uit de test kwam. De wijnen waren zo niet nog lekkerder en vooral de uitleg van de ober was heel gaaf en interessant. Ondanks dat wij niet zo vaak in dit soort restaurants komen gaan we hier zeker terugkomen!!!
bollenstreek .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Dit restaurant staat met een 9,1 genoemd in de iens recensies derhalve waren wij zeer verwachtingsvol of dit ook zou kloppen: beiden hebben we gekozen voor een vier gangen verrassingsmenu en ik moet zeggen van de amuse tot aan dessert het klopte alle smaken waren volledig met elkaar in balans. Dit was een van de avonden waarbij je blij werd van hetgeen er opgediend wordt een echte aanrader.
Talus V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Voor de tweede keer binnen een half jaar bij bordo gegeten. Opnieuw was de eigenaar er niet.
Toeval of niet :) weer geweldig gegeten, wat voel je je toch verwend in dit bedrijf. Van zeven tot dik na twaalf uur, genoten van: twee zalige amuses, gazpacho, vis, Black angus, als dessert allerlei bereidingen van aardbeien en een kaasplankje.
Vergeet het niet te nemen als je gaat, een feest.
Is er dan helemaal niets te zeuren, tuurlijk wel. Als rechtgeaarde Nederlander heb ook ik altijd wel wat te zeuren.
Groep van 10 maakte redelijk wat herrie, de gazpacho, wel heel veel verschillende smaken, espresso goed van smaak maar al wat koud. Kopje was denk ik niet goed voorverwarmd.
Wij komen terug, ik was van ons gezelschap van vier de enige die hier al eens was geweest, de andere drie waren ook zo enthousiast dat zij er direct een jaarlijkse traditie van wilden maken. Of de eigenaar er dan weer niet is ? Ben benieuwd, dit team, hoe jong ook, is groots.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heb hier al eens een keer fantastische gegeten. En nu dus weer maar nu buiten op het terras. Ik had het 4 gangen verrassings menu met bijpassende wijnen en de kaasjes als finish. Het was weer top.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het restaurant heeft, vergeleken met het vorige bezoek, binnen een mooie opfrisbeurt gekregen. We eten op het terras dat fraai gelegen is.
Goed bereidde gerechten waarbij de sukade toch wat tegenviel. Het was nog ene behoorlijk taai stuk en dat zou eigenlijk niet mogen.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Afgelopen week weer eens gegeten bij ons favoriete restaurant van Leiden. Het eten en de keuze van de wijnen zijn hier altijd fantastisch geweest, maar wij vonden echt dat er een sprong in de kwaliteit is gemaakt sinds de afgelopen keer dat wij hier hadden gegeten. Wij laten ons altijd graag verrassen door de chef met het 4-gangen menu met een bijpassend wijn arrangement, en een verrassing was het zeker! Wat een fantastische smaakcombinaties en balans in de gerechten en wijnen. We komen snel weer terug.