Bistro Bonne Femme

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bonne Femme

Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Vlotte bediening. Verrassingsmenu (Staat als 'proeverij' op het menu) is een aanrader!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima eten en goede kwaliteit. De patat wat aan de zoute kant, maar de rest van het eten was echt zeer goed.
Cristel V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gewoon altijd goed!
M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wat ik erg jammer vond was dat er bij de dessertproeverij een eigengemaakt advocaatje werd geserveerd.
De dame die ons bediende had in de gaten kunnen hebben dat mijn vriendin en ik allebei geen alcohol dronken, dus het advocaatje was ook uit den boze. Misschien is het optie om iets anders uit de desserts te kiezen voor de proeverij, dan voorkom je een dergelijke situatie. Vooral het meisje dat de borden kwam halen was erg vriendelijk.
M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
het restaurant is voor iedereen geschikt; wij zaten op het terras. daarop beoordeeld.prijs /kwalitiet preceis goed, wachttijd; precies goed; vriendelijk ontvangst, goede uitleg gerechten; mooi geserveerd, buiten ruimte op tafel kan iets meer.
O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en een mooi assortiment aan speciaal bieren op de kaart. Wij hadden gekozen voor een proeverij van voor en hoofdgerechten hierbij een ruime keuze aan verschillende gerechten en ook zeker voldoende.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De 8.7 is bizar hoog, het is niet meer dan een voldoende. De kaart is al in geen tijden veranderd, en werd vroeger beter uitgevoerd. Iemand in het gezelschap had zenen in de saté, patat veel te hard gebakken, paling was erg vet en te hard gebakken, weinig en middelmatige salade. Verder kleine dingen: soep besteld als voorgerecht maar mes en vork voor voorgerecht bleven liggen.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten! De wijn was wat te koud, maar dat werd bij het volgende glas goed opgelost. Erg vriendelijke bediening.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
We werden vriendelijk ontvangen door Rachel, hebben heerlijk eten en de bediening was met persoonlijke aandacht. Kortom: aanrader!
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten
Bediening was erg vriendelijk en attent.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
bediening, ontvangst te direct adrem. Te aanwezig! Eten was verder goed. Prijs/ kwaliteit te duur. Bij gerechten: assortiment groente/ patat was minimaal.
S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
bediening was uitermate prima en aardig.
Als de deur open is, kan het koud zijn om daar in de buurt te zitten.
Patatjes wat zout maar het geitenkaas voorafjes was zoooooo lekker!
Lorenzo .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg goede service en professionele bediening. Het eten was snel opgediend, goede productkeuzes en kwalitatief goed bereid. Ambiance was prettig en er heerst een goede sfeer. Ideaal voor om te eten met familie en vrienden maar gezien de opzet ook zeer geschikt om hier met collega's uit eten te gaan. Een aanrader in hartje Zwolle.
Syl D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een gezellige bistro. Wederom heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening!
EvelienGroningen .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening! Proeverij van voorgerechten is een aanrader. Er werd regelmatig gevraagd of we nog iets nodig hadden of te drinken wilden. Aanrader!
Suzanne I.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Rustig en mooi ingericht restaurant met aardige bediening. Het eten was erg lekker en voldoende. Goede ervaring en voor herhaling vatbaar.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
We hebben gezellig gezeten en lekker gegeten. Aangezien er niet veel gasten waren kunnen we niet goed antwoorden op de vraag of we het gevraagde goed op tijd voor ons neergezet kregen.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten in mooie porties , bediening wat rommelig .
Dagmar H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Altijd heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. De dessertwijnen zijn afwisselend en de spareribs worden altijd heerlijk verassend op smaak gebracht. Ook de desserts zijn afwisselend en naar smaak.
Josée V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Fijne vriendelijke en attente bediening. Er werd op ons gerekend. De kleine amuse vooraf van het huis is een leuke verrassing :)