Bistro Bonjour

Woensdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor een lage prijs!
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Houden rekening met theater bezoek!
Prima gegeten!
Gerrit Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gezellige ambiance met vlotte bediening. Eten was heerlijk.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant op een mooie locatie. We hebben heerlijk gegeten van een 'traditioneel' menu (geen hippe of experimentele dingen hier).

Het personeel was heel vriendelijk en attent want ze vroegen of wij op een bepaalde tijd bij Carré (wat er vlakbij ligt) moesten zijn, zodat ze daar rekening mee konden houden.

Aanrader!
suusdick N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
lang wachten voor het hoofdgerecht waarvan achteraf niet het juiste was van 1 persoon
de frites en de bijgerechten waren koud toen het hoofdgerecht kwam. we hebben wel warme frites gehad.
de koffie stond niet op de rekening en dat hebben we gemeld. de volgende keer zal het zeker beter gaan, het was ineens erg druk, losse klanten.
Th. K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij komen hier al een aantal jaren en de kwaliteit is constant . Dus wij blijven komen!
eric S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Deze buurt bistro komt vermoeid over. De kaart is weinig creatief en het eten is van redelijke kwaliteit maar niet bijzonder. Je eet er niet duur, maar echt smakelijk is anders. De bediening is niet alert en zonder charme. De buurt kan niet echt zonder, maar toch...
anne H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, heel aardige en leuke bediening. We gaan zeker terug en vinden het aan aanrader. Ongedwongen en intiem.
Th. K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Dit was de zesde keer dat wij er gingen eten en de kwaliteit is constant.
Wij hebben dit restaurant inmiddels ook bij anderen aanbevolen.
Jb D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk en dat voor een goede prijs goede service en heerlijke soep het was de groupon bon dubbel en dwars waard. komen woensdag weer.
Mvg
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Een goed Iens menu met een goed voorgerecht. De ossenhaas was mooi rosé gebakken smaakte uitstekend.
Het kaasplankje als dessert was goed maar had beter geweest met geroosterd brood en zoetigheid.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Deze bistro is net als vele andere zaken in Amsterdam ingesteld op toeristen of mensen die toch maar 1 keer komen...De bistro ligt vlak bij theater Carre. Als hoofdgerecht beiden carpaccio genomen. Ossenhaas was het zeker niet, zat vol met spieren.
Als hoofdgerecht de chateau briand, zelfde verhaal, taai met spieren en absoluut ook geen ossenhaas.
De gastheer vroeg niet of het gesmaakt had bij het zien van de nog volle borden. ( dat is de truc, niets vragen want ze komen toch niet meer terug...)
€ 70,,00 vonden wij zonde geld voor eten van deze kwaliteit.
Volgende keer als we naar het theater gaan, zullen we zeker op zoek gaan naar een beter restaurant, want dit was een flinke tegenvaller.
Wat vervelend om te horen dat jullie een slechte ervaring hebben gehad. Hoewel wij zowel veel toeristen krijgen als gasten die komen dineren voorafgaand een voorstelling in Carré, zijn wij absoluut tegen een bepaalde instelling tegen deze doelgroep. Of mensen nou eenmalig langskomen of vaker hier dineren zoals onze vasten gasten, gasten zijn gasten en ze hebben allen recht op een gelijke behandeling. Wij moeten jullie er op wijzen dat de zowel de carpaccio als de chateaubriand beide ossenhaas zijn, dat het niet gesmaakt heeft is een tweede zaak. We zijn het met u eens dat de gastheer had moeten vragen hoe het had gesmaakt bij het zien van de volle borden, constructieve kritiek is een belangrijk aspect in deze branche. U bent, zoals al onze gasten, welkom om een tweede keer langs te komen en eventueel als jullie het prettig vinden deze kwestie te bespreken (onder het genot van een drankje naar keuze, uiteraard van het huis). Vriendelijke groet, Team Bistro Bonjour
Simone I.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Theatermenu genomen. Onvoorstelbaar in Amsterdam, een driegangenmenu voor €21,50 en nog heel lekker ook met voldoende keuze. De porties waren ook groot genoeg. Heerlijk gegeten, prima wijn, aardige en snelle bediening en ook de ambiance was leuk. Onverwacht.Zeker een plaats om vaker te gaan eten. Een aanrader dus!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Zoals altijd erg gezellig, en deze keer vind ik het eten ook goed. Vega dagschotel bestond uit meerdere kleine gerechtjes op 1 bord, gevarieerd en smakelijk. Tafelgenoten kozen voor kalfsmedaillons (onveranderd prima) en een malse biefstuk met frites. Alles kwam met ruime porties groenten, etc. De kaart is wat minder uitgebreid als vroeger, ik denk dat dat de kwaliteit ten goede komt.
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Leuke zaak, goede bediening en een heerlijk voorgerecht, artisjokharten met champignons, spek en peterselie, warm met iets van kaas. Als hoofdgerecht had ik de vis van de dag, dat was gebakken dorade filet. Helaas was de vis gebakken met een paneerlaag, maar ik heb zelf niet gevraagd hoe de vis bereid zou worden. Wel werden er erg lekkere salade en ratatouille als groente apart bij geserveerd. Mijn beide tafelgenoten vonden alles lekker. Redelijke prijzen en als we weer in de buurt moeten zijn, voor herhaling vatbaar.
nienke_janzen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijk gegeten, goede ambiance en gezellig service personeel! Leuke sfeer voor een romantisch etentje. Fijne prijzen en lekkere gerechten
hans K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Een teleurstellende ervaring. Dat komt in de eerste plaats door het middelmatige eten. Wij waren met 3, daarvan waren er 2 beneden de maat en de derde net voldoende. De groente bij het wild zwijn kwam volgens mij zo uit een potje en de zeetong zag er niet fris uit. Maar ook de hele ambiance was mediocre. Een bistro uit de jaren 70 met veel bruin hout. Alsof de tijd had stil gestaan.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Vanwege veel files wat kort in de tijd om te dineren, dessert was helaas niet meer mogelijk dus een enigszins beperkte recensie.
We werden gastvrij ontvangen, de ober kwam direct bij binnenkomst op ons aflopen en vroeg heel attent of we naar het theater gingen.
Dat was inderdaad het geval (Jochem in Carre wat een feest!!) en we werden vlot en vriendelijk bdiend zodat we ruim op tijd klaar zouden zijn.
Vooraf heerlijk kralend vers en warm stokbrood dat ik evenals de karaf water niet op de rekening aantrof (!!!).
Mijn vrouw genoot van haar garnalencocktail, mijn carpaccio was matig, heel erg dun, wat waterig (te "nat") vlees en de heel fijn gemalen kaas kwam volgens mij uit een potje.
De filet van ons allebei was een feest: botermals en heerlijk gegrild, helaas geen frites maar gebakken aardappelblokjes, op zich lekker.
Lauwe, opgewarmde gemengde groente en een lekkere salade waren het garnituur.
Prima huiswijn completeerde ons etentje.
Normaal gingen we altijd naar een ander restaurant vlakbij Carre maar we zijn erg blij nu voor Bonjour gekozen te hebben.
We komen bij ons volgende Carre-bezoek zeker nog eens terug in deze heel gezellige, typisch Franse bistro om ook het dessert uit te proberen.
Na 10 minuten lopend te hebben nagenoten van ons gezellige en smaakvolle etentje arriveerden we bij Carre.
Jeannette020 B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij kwamen op een avond waar het niet druk was. Toch aandacht "met afsand". Met andere woorden: wij kregen de tijd om te overleggen, keuze te maken, zonder "tig" keer gestoord te worden. Goede informatie over onbekende gerechten. Kortom: u bent gast, wij bedienen u en voelen ons samen enigszins familie. Prima!
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Het was erg rustig, wellicht door het redelijk vroege tijdstip en de dag dat we er waren, maar een prettige, warme, sfeer. Goede service, met zorg bereide lekkere gerechten (mooie porties), en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!