Bistro Bonjour

Woensdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heel lekker gegeten en de bediening is (meer dan) aardig. Lekkere wijnen die passen bij de gerechten. OK het is geen ster maar dat kan je ook niet verwachten... Prijs - kwaliteit HEEL goed in evenwicht! Gewoon GOED!
Stephany H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Bij binnen komt aangenaam verrast door de sfeervolle en romantische interieur. De ober was erg vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.
Het eten was erg lekker en wij hebben er van genoten.
Het brood en zelfgemaakte kruidenboter smaakte erg lekker.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Er werd te veel druk uitgeoefend om op tijd op te stappen. Ander half uur is er uitgetrokken en dat is te weinig.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hebben er van genoten, hele leuke en vriendelijk bediening en prima eten. Een aanrader als je daarna nog naar bijvoorbeeld Carré gaat, lekker dicht bij elkaar en een gezellige goed ingericht restaurant.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor een lage prijs!
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Houden rekening met theater bezoek!
Prima gegeten!
Gerrit Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gezellige ambiance met vlotte bediening. Eten was heerlijk.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant op een mooie locatie. We hebben heerlijk gegeten van een 'traditioneel' menu (geen hippe of experimentele dingen hier).

Het personeel was heel vriendelijk en attent want ze vroegen of wij op een bepaalde tijd bij Carré (wat er vlakbij ligt) moesten zijn, zodat ze daar rekening mee konden houden.

Aanrader!
suusdick N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
lang wachten voor het hoofdgerecht waarvan achteraf niet het juiste was van 1 persoon
de frites en de bijgerechten waren koud toen het hoofdgerecht kwam. we hebben wel warme frites gehad.
de koffie stond niet op de rekening en dat hebben we gemeld. de volgende keer zal het zeker beter gaan, het was ineens erg druk, losse klanten.
Th. K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij komen hier al een aantal jaren en de kwaliteit is constant . Dus wij blijven komen!
eric S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Deze buurt bistro komt vermoeid over. De kaart is weinig creatief en het eten is van redelijke kwaliteit maar niet bijzonder. Je eet er niet duur, maar echt smakelijk is anders. De bediening is niet alert en zonder charme. De buurt kan niet echt zonder, maar toch...
anne H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, heel aardige en leuke bediening. We gaan zeker terug en vinden het aan aanrader. Ongedwongen en intiem.
Th. K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Dit was de zesde keer dat wij er gingen eten en de kwaliteit is constant.
Wij hebben dit restaurant inmiddels ook bij anderen aanbevolen.
Jb D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk en dat voor een goede prijs goede service en heerlijke soep het was de groupon bon dubbel en dwars waard. komen woensdag weer.
Mvg
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Een goed Iens menu met een goed voorgerecht. De ossenhaas was mooi rosé gebakken smaakte uitstekend.
Het kaasplankje als dessert was goed maar had beter geweest met geroosterd brood en zoetigheid.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Deze bistro is net als vele andere zaken in Amsterdam ingesteld op toeristen of mensen die toch maar 1 keer komen...De bistro ligt vlak bij theater Carre. Als hoofdgerecht beiden carpaccio genomen. Ossenhaas was het zeker niet, zat vol met spieren.
Als hoofdgerecht de chateau briand, zelfde verhaal, taai met spieren en absoluut ook geen ossenhaas.
De gastheer vroeg niet of het gesmaakt had bij het zien van de nog volle borden. ( dat is de truc, niets vragen want ze komen toch niet meer terug...)
€ 70,,00 vonden wij zonde geld voor eten van deze kwaliteit.
Volgende keer als we naar het theater gaan, zullen we zeker op zoek gaan naar een beter restaurant, want dit was een flinke tegenvaller.
Wat vervelend om te horen dat jullie een slechte ervaring hebben gehad. Hoewel wij zowel veel toeristen krijgen als gasten die komen dineren voorafgaand een voorstelling in Carré, zijn wij absoluut tegen een bepaalde instelling tegen deze doelgroep. Of mensen nou eenmalig langskomen of vaker hier dineren zoals onze vasten gasten, gasten zijn gasten en ze hebben allen recht op een gelijke behandeling. Wij moeten jullie er op wijzen dat de zowel de carpaccio als de chateaubriand beide ossenhaas zijn, dat het niet gesmaakt heeft is een tweede zaak. We zijn het met u eens dat de gastheer had moeten vragen hoe het had gesmaakt bij het zien van de volle borden, constructieve kritiek is een belangrijk aspect in deze branche. U bent, zoals al onze gasten, welkom om een tweede keer langs te komen en eventueel als jullie het prettig vinden deze kwestie te bespreken (onder het genot van een drankje naar keuze, uiteraard van het huis). Vriendelijke groet, Team Bistro Bonjour
Simone I.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Theatermenu genomen. Onvoorstelbaar in Amsterdam, een driegangenmenu voor €21,50 en nog heel lekker ook met voldoende keuze. De porties waren ook groot genoeg. Heerlijk gegeten, prima wijn, aardige en snelle bediening en ook de ambiance was leuk. Onverwacht.Zeker een plaats om vaker te gaan eten. Een aanrader dus!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Zoals altijd erg gezellig, en deze keer vind ik het eten ook goed. Vega dagschotel bestond uit meerdere kleine gerechtjes op 1 bord, gevarieerd en smakelijk. Tafelgenoten kozen voor kalfsmedaillons (onveranderd prima) en een malse biefstuk met frites. Alles kwam met ruime porties groenten, etc. De kaart is wat minder uitgebreid als vroeger, ik denk dat dat de kwaliteit ten goede komt.
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Leuke zaak, goede bediening en een heerlijk voorgerecht, artisjokharten met champignons, spek en peterselie, warm met iets van kaas. Als hoofdgerecht had ik de vis van de dag, dat was gebakken dorade filet. Helaas was de vis gebakken met een paneerlaag, maar ik heb zelf niet gevraagd hoe de vis bereid zou worden. Wel werden er erg lekkere salade en ratatouille als groente apart bij geserveerd. Mijn beide tafelgenoten vonden alles lekker. Redelijke prijzen en als we weer in de buurt moeten zijn, voor herhaling vatbaar.
nienke_janzen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijk gegeten, goede ambiance en gezellig service personeel! Leuke sfeer voor een romantisch etentje. Fijne prijzen en lekkere gerechten