Bistro Bommen Berend

Oude Ebbingestraat 72-74 9712 HM Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bommen Berend

Een bistro, bijna pal onder de Martinitoren waar ja al vanaf 08:00 uur terecht kunt voor een stevig ontbijt. Elke dag begint hier de dag al vroeg om het de gasten helemaal naar hun zin te maken. En voor de koffie met je zeker even binnenlopen: er is keuze uit lekker gebak en bij een cappuccino krijg je standaard een likeurtje met slagroom geserveerd. Luxe van de bovenste plank! Je krijgt vanzelf zin om langer te blijven. Kun je ook nog even uitgebreid lunchen of ’s avonds genieten van een ‘Bommen Berend Burger’…….

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Bommen Berend

Maandag t/m zaterdag 08.00 - 20.00 uur
Zondag 10.00 - 17.00 uur

• MasterCard , Visa card

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bommen Berend

Diana A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Gezellige bistro met ook zeer lekkere toetjes. De sticky toffee was erg goed.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prachtig restaurant. Ook als je bedenkt hoe ouwbollig het vroeger was. De kaart is goed opgezet, krachtige gerechten zoals gegrilde boerderijkip, een topkwaliteit hamburger, of mijn favoriet, caesarsalade. Het personeel werkt hard en accuraat, zowel keuken als restaurantpersoneel Gewoon een gezellig restaurant, met strakke gerechten.
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer leuk en goed restaurant, bevinding vriendelijk ziet er verzorgd en schoon uit. Eten is goed en de schotels zijn voldoenden naar onze mening. Wat ik het meeste top vond aan deze zaak is dat het een gedeelte rook vrij is gemaakt op het terras eindelijk geen vieze stank meer van een ander tafel moeten ze verplichten landelijk ook voor kinderen zeer aangenaam rook vrij.
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
goed restaurant, naar onze bevindingen vriendelijk ziet er verzorgd en schoon uit. Eten is goed en de schotels zijn voldoenden naar mijn en mijn vrouw haar mening. Wat ik het meeste top vond aan deze zaak is dat het een gedeelte rook vrij heef gemaakt op het terras eindelijk geen stank meer van een ander tafel moeten ze landelijk verplichten ook voor kinderen zeer aangenaam rook vrij.