Bistro Bodega Graaf Otto

Bettinkdijk 2 7437 RA Bathmen Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

Alleen maar genieten

In dit fraaie pand wacht je een gastvrij onthaal. Je voelt je vast meteen thuis! Laat je een lekker drankje inschenken en geef je over aan de kunsten van de chef. Je geniet hier van bekende gerechten zoals een perfect gegrilde biefstuk of een heerlijk visje gebakken in roomboter. Pure comfort food waar je alleen maar gelukkiger van wordt.

Meer informatie over restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

swiffer .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De ruimte ziet er sfeervol uit maar is toch erg gehorig. Dit lijkt het gevolg van het soort publiek en de inrichting van de ruimte. Door de AH aktie was de prijs-kwaliteitsverhouding acceptabel maar gelet op het gebodene zijn ook de keuzemenu's normaal gesproken aan de dure kant.
Sylviav.veghel .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Ontvangst was hartelijk, jassen werden aangenomen en opgehangen. We kwamen via de AH actie, we konden uit alle gerechten van de kaart kiezen, zelfs uit de wildkaart.
Evertvdw .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Restaurant Graaf Otto biedt een hartelijke ontvangst met vriendelijk en vakkundig personeel. De gerechten zijn verfijnd, de keuze is ruim, er wordt gevraagd of er van sommige componenten nog wat bijgebracht moet worden etc. Nadeeltjes: de hoeveelheid groente is aan de krappe kant, tafel + stoelen zijn niet erg ruim bemeten en de akoustiek is niet ideaal door de toch wat kleine ruimte voor de hoeveelheid mensen. Niettemin: een aanrader met een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Flowes .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren met 4 personen en maakten gebruik van de AH restaurantactie. De keuze was groot. Voor sommige gerechten was er een toeslag. We kregen 2x 29,50 korting, de prijs van een 3 gangenmenu. Het eten was allemaal heerlijk. Ook de wildkaart was goed. We hebben heel divers gegeten maar alles smaakte heerlijk. Ook de service was goed,gezellig en professioneel. Restaurant ziet er gezellig uit. Altijd een bezoek waard.
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij voelden ons erg thuis , werden echt als gasten ontvangen en hebben heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
We hadden het wild menu. Dat was prima. Het dessert was het minst aantrekkelijk.
Bertwestervoorde .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben genoten van een heerlijk driegangenmenu voor een zeer redelijke prijs. Bediening was super en onze gastvrouw verdient een pluim voor haar vriendelijke begeleiding en duidelijke uitleg!
Frenkmolemans .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn vaste klant van Graaf Otto. Altijd heerlijke en pittige spareribs. Diamant Haas was ook prima. Voor- en nagerechten uitstekend. Bediening zoals altijd perfect. 100% zeker dat wij op korte termijn weer eten bij Graaf Otto. Op 4 dec. a.s. komen wij met 40 personen.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht.Wat een attent en vriendelijke bediening.We hebben bovendien superlekker gegeten, en ook een lactose-vrij dessert was geen probleem.We komen hier graag nog eens terug!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben gisteravond met vrienden bij Graaf Otto gegeten. Het was geweldig! We werden heel vriendelijk ontvangen. De serveerster was ook een hèèl vriendelijk . Ook het eten was uitstekend! We waren met de restaurantactie van Albert Heijn. Mochten gewoon van de kaart kiezen en de korting werd aan het eind verrekend!zeker voor herhaling vatbaar. Van ons een dikke pluim!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De ontvangs was vriendelijk en de bediening correct, het eten was uitstekend met tussen niet te lange wachttijden ondanks dat het restaurant behoorlijk bezet was.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een aanrader dit restaurant! Je kunt er ook tijdens de AH-actie gewoon a la carte eten. Zeer vriendelijke ontvangst en vlotte en vriendelijke bediening. Men is er gewoon heel aardig. De kwaliteit van eten is een dikke voldoende.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was prima. Ik heb bij geluidsniveau aangegeven, dat ik het rumoerig vond. Dit komt naar mijn mening door slechte akoestiek.
Suzan B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wat een fijne avond! De sfeer is goed. De service super! Wij waren met een baby van 8 maand en zelf daar zorgden ze goed voor.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Voorgerechten zalm en gebakken champignons waren heerlijk. Hoofdgerecht spareribs hot was ruim en heerlijk. Hoofdgerecht diamanthaas was heerlijk, maar had wat gaarder gemogen. Toetje panna cotta was lekker. Toetje sorbet in een schaaltje???????????
Personeel was vriendelijk en gastvrij.
H. N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fijn ontvangen, wij voelden ons direct welkom. Goede en duidelijke uitleg van de kaart. Sfeer in het restaurant vonden wij heel prettig, mooie inrichtinging met warme sfeerverlichting. De geserveerde gerechten waren heerlijk.
Kortom om een fijn restaurant met goede bediening. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Dery J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met bijna perfecte service! Lekker warm ontvangst door een vakbekwame jongeman. Goede uitleg van de kaart en op de hoogte van de 'dagelijkse gerechten van de chef'. Vaak weet men niet in de bediening wat de soep van de dag is. Of het menu van de dag. Hier wel en dus ook weer pluspunten. Verder klopte bijna alles; volgorde van het uitdelen van de menukaarten (vrouwen eerst), warme borden voor het hoofdgerecht, ontvangst van gasten bij binnenkomst, ophangen van de jassen, gepaste muziek voor een diner, binnen 5 minuten vragen of het vlees en de vis goed bereid is (warm, juiste gaarheid). Vaak 'vergeet' de bediening dit echter of pas na een half uur????. Verassend mooi opgemaakte borden, de juiste portionering en origineel gepresenteerd. Kortom; we hebben 3 uur gedineerd en zijn echt in de watten gelegd door het personeel, zowel culinair gezien alsmede de zeer goede service. Hopelijk tot snel, maar helaas wonen we in Groningen???? Succes met jullie mooi bedrijf!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Voor herhaling vatbaar. Het personeel was heel vriendelijk en de bediening was prima. Wij waren met 3 personen en wij hadden alle drie een verschillend voorgerecht en hoofdgerecht. Alles was prima verzorgd en smaakte heerlijk. Wij konden kiezen uit alles aan de linkerkant van de menukaart en voor de toetjes kregen we zelfs nog een andere kaart erbij waar andere dingen op stonden. Conclusie: een dikke pluim.
Dehofjesdehofjes .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima restaurant, we komen er zeker nog een keer. Heerlijk gegeten tegen een goede prijs. Wachttijden tussen de gerechten had wel iets korter gekund maar was zeker niet storend.
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voorgerecht champignons wel lekker maar niet bijzonder.
Kipfilet als hoofdgerecht saai opgemaaakt en zag er niet echt lekker uit. Smaak viel ook tegen.
Nagerecht vruchtensorbet. Vruchten moest je echt zoeken en ijs niet erg smaakvol.
Al mel al viel het mij erg tegen.
Bediening was erg aardig.