Bistro Bodega Graaf Otto

Bettinkdijk 2 7437 RA Bathmen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

Alleen maar genieten

In dit fraaie pand wacht je een gastvrij onthaal. Je voelt je vast meteen thuis! Laat je een lekker drankje inschenken en geef je over aan de kunsten van de chef. Je geniet hier van bekende gerechten zoals een perfect gegrilde biefstuk of een heerlijk visje gebakken in roomboter. Pure comfort food waar je alleen maar gelukkiger van wordt.

Meer informatie over restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Samen weer een TOP avond gehad????. Weer ontzettend lekker gegeten!!
J A M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
leuk restaurant vlotte bediening alleen de messen konden wat scherper
Bennie H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Leuke bistro met top bediening. Wat je kreeg was meer dan voldoende. Ik als echte vleeserter had meer dan genoeg aan de spareribs van het menu.
SVloet V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prima eten, leuke sfeer, hartelijke ontvangst, snelle bediening. Aparte ingredienten bij de gerechten. Vooral aardpeer, skrei kabeljauw en steranijs, kaneelstokje en mandarijnschil ( in de muntthee).
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
prima restaurant,service zeer goed/vriendelijk.
sveenennaam .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima restaurant met fijne bediening, ook de sfeer en de kwaliteit is prima verzorgt. Een aanrader voor een ieder die eens lekker wil eten in een sfeer volle ambiance.
Freddy K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed. Men had alles prima onder controle, terwijl het vrij druk was voor een dinsdagavond. Een aanrader.
Debbie T.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Goede bediening en heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. De porties waren ook zeker voldoende. We komen hier graag nog een keer terug.
fzandkamp .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten, goede gerechten. Min punten waren : bij het menu kregen wij een schaaltje rauwkost , helaas was dit een groothandel product met een paar blaadjes sla. Tijdens het eten niet een keer wezen vragen of alles naar wens was. BIj het verlaten van het restaurant was niemand bereid ons een bedankje , voor de komst, te geven.
ruthklijn .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het is de tweede keer dat wij eten bij Graaf Otto met de AH actie.
Opnieuw een geweldige service. Onze jas wordt aangenomen bij ontvangst, we mochten verschillende wijnen proeven en we hoeven nooit lang op ons eten te wachten. Erg prettige ambiance, je voelt je echt verwend.
Het eten was, ook niet onbelangrijk, ook erg lekker! Dit is zeker niet de laatste keer dat wij hier eten.
evertvdw .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het restaurant heeft erg gastvrij en deskundig personeel. Daardoor is de ontvangst en de bediening heel hartelijk. Het eten is verfijnd, de keuze redelijk breed, alleen is de wachttiijd tussen de gerechten naar ons idee wat aan de lange kant.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een vriendelijke bediening, een prettige sfeer en ambiance, het eten is voortreffelijk. Huiswijnen prima. Daarnaast schone toiletten.
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Nette service, goede kwaliteit van zowel eten als personeel. Wij zijn hier al meerdere keren geweest en bevalt erg goed! De spareribs (saté) zijn nog steeds één van de lekkerste spareribs die wij hebben gehad.
Janneke E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Een stukje van mijn vlees was aangebrand. Ik heb dit aangegeven toen er werd gevraagd of t gesmaakt had. Ze gaf aan dat ze t Door ging geven aan de keuken en bood haar excuses ervoor aan. Verder werd er niks mee gedaan. Er werd mij geen nieuw stukje vlees aangeboden of koffie van t huis o.i.d.
bij het afrekenen werd ons weer gevraagd of t gesmaakt had. Ik heb toen nogmaals gezegd op dat stukje aangebrand vlees na wel. Toen zei ze dat ze t aangegeven had bij de keuken en dat ze dat stukje gemist hadden.
Ik vond dat ze op z'n minst een nieuw stukje vlees had aan kunnen bieden of iets in rekening had kunnen minderen. Nu had ik gewoon pech!
Verder kwam ik hier jaren geleden vaker toen vond ik de bijgerechten veel lekkerder als nu. Ik kreeg toen hele lekkere gekruide aardappeltjes en verschillende warme groenten in een bakje. Nu kregen we simpele patat en een bakje met sla/rauwkost. M.i. echt een achteruitgang!! Jammer!!
Hdv W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We waren met 7 personen, dus viel er 1 buiten de AH-actie. Mijn moeder wilde geen voorgerecht en zij werd heel netjes als 7e persoon gerekend. Het eten was prima, maar de wachttijd was (in tegenstelling tot onze vorige keer) erg lang. Het was vrij druk en er liepen 2 vrouwen te bedienen. Eigenlijk was dat er een te weinig. Het restaurant was prachtig aangekleed en zag er heel mooi uit zo vlak na de kerst.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hier al eerder gegeten en nu hier ook met kerst gegeten. In 1 woord fantastisch! Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en goede sfeer. Er was een kerstmenu en in het vijf gangen menu werd cava geserveerd. Zij kwamen zelf met een oplossing door ipv drank 7up te doen zodat ik toch mee kon drinken met de rest. Top restaurant en goede prijs-kwaliteitverhouding.
nicolevanhalle .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Fantastisch gegeten, keurige bediening en fijne omgeving. Voor herhaling vatbaar. Leeftijd 7 tm 67. Iedereen was erg tevreden.
pjmmeul .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima gegeten a la carte. Korting werd verrekend. Voorgerecht en hoofdgerecht prima zowel kwalitatief als kwantitatief. Toetje viel tegen m.n. dame blanche.