Bistro Bodega Graaf Otto

Bettinkdijk 2 7437 RA Bathmen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

Alleen maar genieten

In dit fraaie pand wacht je een gastvrij onthaal. Je voelt je vast meteen thuis! Laat je een lekker drankje inschenken en geef je over aan de kunsten van de chef. Je geniet hier van bekende gerechten zoals een perfect gegrilde biefstuk of een heerlijk visje gebakken in roomboter. Pure comfort food waar je alleen maar gelukkiger van wordt.

Meer informatie over restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

9,1
Angelique K.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Genoten van een heerlijk 3 gangen AH menu.Alle gangen waren gewoon heel erg goed.Prima bediening.Komen zeker terug....mm
J. K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was prima. Vriendelijk personeel. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe. Een echte aanrader. Een klein minpuntje: de achtergrondmuziek mocht wat zachter.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vriendelijke behulpzame bediening, gezellig avondje bijgekletst, genoeg privacy en hebben heerlijke genoten van ons drie-gangen-diner!
G S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij vonden het jammer dat het zo donker is weinig verlichting vooral voor al wat oudere mensen is dat niet prettig.
Het eten was heel goed en de bediening heel prettig.
Babette K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was heerlijk, zag er leuk uit en smaakte goed. De bediening was vriendelijk. En het zag er sfeervol uit. Het is echt een aanrader, wij gaan er zeker nog eens naartoe.
AartSmit .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Verrassend leuk en goed restaurant dat je in een landelijke omgeving op onverwachte culinaire hoogstandjes trakteert! De gerechten werden bovendien ook mooi opgediend. De bediening was erg vlot en heel leuk!!
Ballorig55 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk eten!
Wij kunnen het iedereen aanbevelen om te gaan eten bij Bistro Bodega Graaf Otto in Bathmen. Omdat we er vrij vroeg waren hebben we bij de wijn en bier een broodje besteld met tapas en roomkaas. heerlijk net afgebakken Ik vind het niet goed dat er geen kraanwater in een karaf geschonken wordt. Chaud fontaine kostte per klein flesje € 5,- dat vinden wij echt te duur en niet kunnen. Er zijn drie glazen wijn gedronken en twee bier en één cola. Dus daaraan heeft het zeker niet gelegen. Ik kan me voorstellen als je geen wijn of drinken besteld, dat je dan voor water moet betalen.
Mirella L.
Komen zeker weer!
tonniehermien .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij waren met zijn vieren en waren erg tevreden, Over het eten en zeker over de fijne bediening. Alles was echt prima Een echte aanrader,Als we een keer in de buurt zijn gaan we vast nog een keer.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
prima eten, leuke bediening in een gezellig restaurant.
wij kwamen hier nu voor de tweede keer ( AH menu ) en is zeker weer voor herhaling vatbaar.
Ben N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, goede verzorging en een geschikte gelegenheid .
Voor herhaling vatbaar !
A V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving met heel prettige bediening !
Berend O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Uitstekende keuken, grote porties. Hierdoor was er geen plek meer voor een toetje, hoewel die best wel aantrekkelijk leken.
meere1 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Graaf Otto is een uitstekend restaurant. De kwaliteit van de gerechten verbazen ons elke keer weer. Een groot compliment naar de kok(s) is dan ook zeer op zijn plaats. Ook de bediening is van zeer goed niveau en de lokatie is gewoon prettig. Kortom...Graaf Otto is een aanrader!
joke S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten en het aprariefje voortreffelijk iedere keer iets anders ,komen hier graag.dit keer brood vooraf genomen heerlijk kwam net uit de oven.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten op het gezellige overdekte terras. De bediening was ontzettend goed.
Wij komen hier graag weer terug!
Jorike en marcel T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Genoten van de goede kwaliteit en mooie opmaak van de borden en complimenten voor de keuken en onze tafeldame.

Dank voor de fijne avond !!

We komen zeker nog eens terug.
Shirleyna L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer goede bediening! Erg vriendelijk en op de hoogte van alles op de kaart. Verder gezellig om te zitten, en ook nog super lekker gegeten, wij gaan nog een keer!!
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Fantastisch eten en vriendelijk personeel komen, dit is voor ons de 6e keer dat wij daar dineren en komen graag terug. Of het nu met de dinerzegels van AH is of spontaan wij komen terug. Familie Draaijer