Bistro Bodega Graaf Otto

Bettinkdijk 2 7437 RA Bathmen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

Alleen maar genieten

In dit fraaie pand wacht je een gastvrij onthaal. Je voelt je vast meteen thuis! Laat je een lekker drankje inschenken en geef je over aan de kunsten van de chef. Je geniet hier van bekende gerechten zoals een perfect gegrilde biefstuk of een heerlijk visje gebakken in roomboter. Pure comfort food waar je alleen maar gelukkiger van wordt.

Meer informatie over restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bodega Graaf Otto

Cindy J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuke eetgelegenheid in gezellige sfeer.
Gerechten waren netjes geserveerd, goed warm en voldoende!
We komen zeker een keer terug.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk eten en een goede bediening.
Vrolijk personeel en ze weten over welke producten ze praten.
Mooie inrichting in de stijl van het concept.
AJ H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geweldig lekker eten in een zeer gemoedelijke sfeer. Vriendelijke bediening (ze lacht constant) en dat alles voor een redelijke prijs. Had gelezen dat de kaart beperkt zou zijn. Dat valt reuze mee. Er was ook een wild kaart dus keuze genoeg. We komen zeker terug.
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Boven verwachting heerlijk gegeten. Porties exact goed. Deskundig personeel. Goeie service en na afloop leuke verrassing. Kortingsbon voor een volgend bezoek. Ik zeg top
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Hier met de AH actie gegeten. Ontvangst prima, jassen aangepakt. Als voorgerechten de schrimp-basque en de gebakken knoflookchampignons gegeten, heerlijk. Als hoofgerecht viel de sukade op door een perfecte malsheid. De berg spareribs (saté) was zoals gewoonlijk perfect gegaard. Ook de diamanthaas en de zeewolf vielen bij de tafelgenoten in de smaak. Verder lekker gebakken frietjes in puntzak en frisse salade. Het ijs van ijsboerderij OANS in de dame blanche en de 3 bolletjes in de vruchtensorbet smaakte voortreffelijk. Een lekker kopje koffie sloot een prima avond af.
yvonne-yona .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een bijzonder goed restaurant om te eten goed bereid diner netjes geserveerd met zeer goede bediening het is een aanrader
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heel gezellig en ontspannen getafeld. We hopen dat binnen afzienbare termijn nog eens te doen. Ook zullen we anderen graag een bezoekje aan de bistro aanbevelen.
jamesdebats .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We komen hier graag dineren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding waarbij het personeel een zeer belangrijke bijdrage levert.
Drea J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goede keuze in de gerechten.
leuk om te zien hoe snel ze het op pakte dat het een verjaardag was en ook al naam ik geen toetje toch vuurwerk.
rolfschinkel1 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Hele fijne avond gehad, niet alleen door het voortreffelijke 3 gangen menu, maar ook door de ontzettend lieve en goede gastvrouw. Voor het AH menu kun je uit het normale menu kiezen , dus geen apart samengestelde kaart, wat we bij andere restaurants zagen.
joeb18 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren ruim voldoende. Medewerkers hebben kennis van zaken en zeer vriendelijk. Dit was ons ons de 3e keer en komen beslist weer terug. Het was echt een avond uit.
kieboom48 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie.
Ruime keus op de menukaart.
Gezellig restaurant midden op het platte land.
Zeker een aanrader.
theo_mattu5 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
al eerder bij de bistro gegeten toen was het al goed maar nu na de tweede keer was het weer goed eten goede bediening het is weer voor herhaling vatbaar wij komen zeker nog terug bij deze bistro Graaf Otto ga zo door
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtig mooi gezellig restaurant die warm is ingericht.
Zeer vriendelijk personeel dus echt een aanrader!
janniebloemenkamp .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
goed ontvangst ,vlotte en leuke bediening.
en heerlijk gegeten.
met familie een gezellige avond gehad.
voor herhaling vatbaar.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben een 5 gangen verassingsmenu gehad en het eten was heerlijk.
De bediening was zeer vriendelijk, de entourage is goed.
We komen zeker weer terug.
j L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten,zeer vriendelijk personeel.Kwamen steeds vragen of nog iets nodig hadden.Wij,mijn buurvrouw en ik vinden het voor herhaling vatbaar.
M.N I.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Prachtige gebouw had niet verwacht dat interieur zo mooi was binnen
Een minpunt is het adres wat opgegeven is namelijk Bathmen daar zou de zaak zijn maar dat is niet zo het zit nog 3 km van het centrum af wel in het dorpje Loo
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Afgelopen zaterdagavond hier gegeten... het begon veelbelovend: het eten was goed en er werden ruime porties geserveerd. Maar na het hoofdgerecht keerde het tij, blijkbaar wilden het personeel vroeg naar huis want we werden bedwelmd door de chloor- en schoonmaak-luchten. Wij waren niet eens de laatste tafel en het was nog geen 21.00 uur! Vervolgens moesten we zelf achter een menukaart aan voor het dessert, terwijl er toch echt 3 dames in de bediening liepen en nog maar 2 tafels bezet waren. Nadat wij melding hadden gemaakt van de irritante schoonmaak geur werden we compleet genegeerd en onbeschoft behandeld. De helft van de desserts werden maar geserveerd: de koffie die een aantal van ons gezelschap besteld had daar moesten we zelf achteraan (lees zelf naar de bar lopen om te vragen waar de koffie was want de dames in kwestie namen geen moeite meer om naar onze tafel te komen). Wat een gemiste kans! Zoals gezegd het eten was goed, maar bediening, service en klantgerichtheid is zwaar onvoldoende en zorgde ervoor dat wij met een bittere smaak het restaurant verlieten.
haanenkippie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Niet bijzonder maar ook niet slecht. 1 klein schaaltje sla voor 5 personen. Wijn is behoorlijk aan de prijs. Heeft niet mijn voorkeur om uit eten te gaan. Redelijk simpel. Personeel wat wel vriendelijk.