Bistro Bling

Waarden 25B 3831 HA Leusden Nederland Kaart
31-334332070

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 55€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • 'Bling' proeverij vlees , parade van voorgerechten van de kaart
      'Bling proeverij Vis
      'Bling' proeverij vegetariër
  • Hoofdgerechten
    • Salentein steak 250 gram
      Zalm roule, krokant gebakken in brood met uiencrème en saus van gebrande mosterd
      'Viva la Vega" vegetarisch gerecht
  • Nagerecht
    • Grand dessert 'Bling' proef het beste van de desserts van 'Bling'
      Grand dessert choco voor de chocolade liefhebbers
      Grand dessert Hartig proef diverse kaas soorten, noten, brood en zoetigheden

Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

• Kom je met de auto?
    Per navigatie naar "de Lepelaar"

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bling

Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Ah actie is wel echt een lokkertje dat is wel jammer. 3 gangen normaal 30 euro voor de ah actie 55 euro. Fles water op tafel en amuse worden in rekening gebracht.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een bistro om nog eens terug te komen. Zeker aan te bevelen!
Wel moeilijk te vinden in de wijk, niet al te duidelijk aangegeven, ook voor het parkeren!
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Zeer gastvrij.
Een echte aanrader.
We komen zeker een keer terug.
Yfvanderheijden V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben met de AH bonnen bij Bling geboekt.
Helaas is deze aanbieding niet hetzelfde als vorig jaar. Staat niet duidelijk op de site.
Nu betaal je 29,50 p.p dus niet tweede gratis, erg onduidelijk.
Er waren meer gasten die dit niet snapte.
Moesten nu bij sommige gerechten zelfs bij betalen...
V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
lekker en gezellig gegeten,leuk restaurant gevarieerde menukaart,leuke 3 gangen ala carte menu, geen hoogstandje,maar wel goed,,aardig personeel
JOLANDA V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het weer liet het toe om buiten (onder de overkapping) te eten.
Een avondje verwennen voor 2.
bgblok .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten! We hadden een uit eten bon, en dat was leuk, anders had ik het echt te duur gevonden. We waren met z'n tweeen 125 euro kwijt.
trudyhaasnoot .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het verrassingsmenu is zeker een aanrader! Voor weinig geld heb je een heerlijke maaltijd!
Het was mooi weer en we konden ook buiten eten. Er is een gezellige veranda met warmtelampen voor als het 'savonds killer wordt.
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Voor het eerst hier gegeten samen met mijn partner en het was heerlijk.
Ze hebben erg goed vlees en er werd goed geluisterd hoe wij het liefst ons vlees eten.
Goede kwaliteit, vriendelijk personeel! Een aanrader.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
was prima
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima eten in gezellige sfeer en de bediening is goed en zijn netjes in het zwart gekleed.
Waar ik me alleen aan stoor, en dat viel me de vorige keer dat ik hier at ook op, dat de eigenaar hier tussendoor loopt in z'n spijkerkloffie met af en toe een bord in z'n hand. Het gaat me niet om de kleding, maar wel om het feit dat ie zichzelf zo duidelijk boven zijn personeel zet door te laten zien kledingvoorschriften niet voor hem gelden. Je ziet dit in sommige restaurants wel vaker ik heb dat nooit begrepen. Als bedrijfsleider zou je de olie in de machine moeten zijn en het mogelijk maken dat jouw mensen boven zichzelf uitstijgen.
Beste Bas,

Wat fijn dat je zo hebt genoten van de sfeer en de kwaliteit van onze gerechten. Ik ben een jonge fanatieke ondernemer, met een enorm goede band met het personeel wij gaan door het vuur voor elkaar. ik zal mij dan ook nimmer boven de rest stellen en werk geregeld mee in de keuken of zelfs in de afwas..... Ik vind daarom ook niet dat u kunt oordelen over deze zaken.

Dat ik in vlotte kleding loop is een keuze waar ik mijzelf prettig bij voel, 6 dagen per week sta ik voor all onze gasten klaar en dat gaat het beste als ik mijzelf kan zijn. Loop graag wat bordjes weg om de kwaliteit van de gerechten te checken en gasten te vermaken. Echter schijn je daar dan op afgerekend te worden.
Ik neem u advies mee en hoop dat ik u de toekomst weer mag ontvangen!

met vriendelijke groet,

Bobby de Vos
Bling
Sjoerd. D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prima restaurant en eten netjes verzorg.
Buiten terras een beetje verouderd te laag.
Marielle H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Je mag voor deze prijs betere service en eten verwachten. Bijv. als je even moet wachten voordat je tafel klaar is, bied gelijk een drankje aan. Als je een fles water bestelt, schenk deze dan ook in. Mijn vriendin had geen voorgerecht; zorg er dan voor dat als ik de mijne op heb, dat je het bord snel afhaalt en het hoofdgerecht laat doorkomen. Nu zat er veel te veel tijd tussen. Mijn voorgerecht Vitello Tonnato was heerlijk, maar nogmaals het eten is flink aan de prijs.
beste Marielle,

bedankt voor de recensie. Jammer is het dat wij niet aan u verwachtingen hebben voldaan....
De standaard in onze service ligt normaal gesproken erg hoog en dat is terug te lezen in de gasten reacties.
Helaas zijn er volgens u dingen niet helemaal goed verlopen en had u meer van ons verwacht. Soms helpt het voor ons erg goed dat u uw wensen qua tempo kenbaar maakt bij ons, immers word er vaak bij ons een avond vullende beleving van gemaakt. Qua prijzen zijn wij conform markt en dat is in de huidige tijd voor veel mensen prijzig, echter noodzakelijk om producten van de beste kwaliteit aan te kunnen bieden. Wij nemen u adviezen mee voor de toekomst en hopen dat wij jullie nogmaals mogen ontvangen!
iedere gast is voor ons belangrijk, dus nogmaals dank.
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Helaas was het mooie Salentijnvlees verkeerd gesneden. Nog laten navragen bij de kok, Ongezien was het antwoord:" Ja hoor is goed gesneden" En dat was ECHT niet het geval, daardoor was ons -mediumrare hoofdgerecht, niet mals ! Jammer, gezellige tent ! maar wij komen niet meer.
Bedankt voor het prettig telefoon gesprek en dat de zaken zijn verduidelijkt.
met vriendelijke groeten! en graag tot ziens!
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker gegeten
Erica W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
de moeite waard om eens een keer te eten, wij hebben genoten.
dol H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer goed gegeten
Anand T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Alles was gewoon erg goed! Eten was zeer goed op smaak, de apple crumble.. Het liefst had ik er 3 gegeten. De bling steak en zeebaarstartaar zijn aan te raden!
Wilbert M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Bistro Bling is een mooi restaurant: goede plek in Leusden, binnen verzorgd en buiten kan in geval van mooi weer prima gezeten worden. Het voedsel (eten, drankjes) is prima. De bediening is vriendelijk en attent. De prijzen zijn marktconform. Al met al, overall gezien, een 9 waard.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We wilden graag een lichte plek ivm met een visuele beperking van een van ons en we brachten een 1jarige tweeling mee. Voor kinderstoelen werd gezorgd en hun hapje werd opgewarmd en we kregen een plaatsje bij het raam, kortom aan onze wensen is adequaat tegemoetgekomen. Nog een tip: vraag bij bv een gerecht als de varkenshaas hoe gaar deze mag zijn, naar mijn smaak nu iets aan de droge kant, wel goed op smaak!