Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
m.hak .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel , gewoon perfect , geen lange wachttijden ruim opgezet . Je zit niet zo dicht op elkaar en hoeft geen getuigen te zijn van andere tafel gesprekken.
lgtuithof .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Mochten zelf kiezen wat we wilde eten. Ondanks dat er een groep van ruim 20 mensen was, hoefde we niet lang op het eten te wachten. Ze hadden dit prima geregeld.
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten met ze twee.aardige mensen en super lekker eten ! Zeker voor herhaling vatbaar ! Kunnen het ook iedereen aanbevelen !
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit restaurant werd al eerder bezocht, nu weer een keer om te zien of nog steeds aan onze hoge verwachtingen kon worden voldaan. Wat de eerste keer al was opgevallen dat parkeren niet heel makkelijk gaat. Het restaurant ligt midden in een woonwijk en heel veel parkeermogelijkheden zijn er niet.

We waren vrij vroeg en er werd gebruik gemaakt van de AH-actie. We zochten een flesje wijn uit en kregen er een grote karaf kraanwater bij, daar houden we van. Later leek het voor een klein bedrag op de rekening te staan, maar dat vonden we niet erg.

Het voorgerecht bestond voor beiden uit een Salade met Geitenkaas. Die was goed, alleen de harde grote ‘crouton’ waar de geitenkaas op was gelegd mocht wat ons betreft wel achterwege blijven.

De een nam de Tournedos met Pepersaus als hoofdgerecht, op verzoek rood gebakken en het vlees was goed zacht. De ander nam het Vegetarisch Gerecht, wat bestond uit een taartje van gekarameliseerde rode ui, tomaat, bietjes en verse geitenkaas. Ook deze was erg lekker en origineel.

Beiden namen de Dame Blanche als nagerecht. De slagroom hierbij bleek helaas slappe spuitroom te zijn en tevens was het jammer dat de huisgemaakte chocoladesaus enigszins stolde toen hij over het ijs werd gegoten.
De espresso als besluit was een grote tegenvaller, slappe koffie (mocht de naam espresso niet hebben) dat was echt een miskleun, erg jammer.

Wel een compliment voor het personeel. Ze zijn erg aardig, netjes en ook heel oplettend. Een glas blijft niet lang leeg.
Ondanks de minpuntjes (vooral de spuitroom en de espresso) is dit toch zeker een gelegenheid om vaker te bezoeken.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Als je hier gegeten hebt en de weg naar buiten bewandeld, voel je pas hoe vreselijk goed deze bistro in elkaar zit. Alles klopt, van de heerlijke gerechten tot de uitstekende sfeer en bediening. De zeer correcte eigenaar spreekt je bij de deur nog even aan over de avond, de vakmensen van de bediening wensen je een fijne voortzetting... Op weg naar huis denk je: hier kom ik beslist weer terug! Goede keuzes wb de gerechten, heerlijke bijpassende wijnen en verrukkelijke desserts! Bescheiden menukaart, maar dat is alleen maar slim. Wat er ook opstaat, het is altijd goed en genieten, ook tijdens het Kerstdiner.. Je vergeet gewoon dat je midden in een woonwijk van Leusden zit ....
IEFHaasdijk .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een heerlijk diner voor 2 bij Bling, gezellig in kerstsfeer. Vooraf hadden wij de vitello tonato en de carpaccio, als hoofdgerecht hertenhaas. Die was zo goed en zo perfect klaargemaakt, gewoon zalig! Geserveerd met zuurkool potje en stoofpeer. Als nagerecht Dame Blanche, prima. De bediening is er altijd top, oplettend en attent.
Jerry123jekraa .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals we gewend zijn was het weer fantastisch. Wat een vriendelijke en kundige bediening en wat weer een voortreffelijk diner gehad!
Het blijft een echte aanrader!!!
Crista H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De vitello tonato is echt goddelijk! Klassieke gerechten die erg goed zijn uitgevoerd. Goede service en gezellig restaurant.
lenren .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
wederom heerlijk gegeten, eerlijk gezegd via de AH deal, dus bijzonder voordelig maar omdat je gewoon a la carte kan bestellen heb je geen last van uitzondering menu,s tot de volgende keer
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
we hebben gesmuld van het eten , vooral van het vlees. We aten met de AH actie en daardoor is de prijs heel acceptabel.Wanner je de volle prijs betaalt is het een pittig geprijsd restaurant.De bediening was vriendelijk en correct, vooral het spontane aanbod van een kannetje kraanwater konden we waarderen.
Ziva .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Bling. Leuke nieuwe kaart, heerlijke smaken.
Prachtig omgemaakte borden, superlekker gegeten! Vriendelijk en spontane mensen in de bediening,
Wij komen graag weer terug.
ferry76 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Al jarenlang is dit restaurant een favoriet, kwaliteit eten is zeer goed, leuke sfeer, goede bediening, echt een aanrader.
sgh07 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Vitello tonato, echt heerlijk. We hadden ook de vegetarische schotel die een zeer goed smaak had. Ook de salade gamba met frietjes en rauwkost was een mooie aanvulling. Als nagerecht de muffin met yoghurtijs en een chocolademousse met kaneelijs. Echt heerlijk. We komen hier graag en blijven dit doen.
Dior M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gisterenavond met de AH actie hier gegeten...ontzettend lekker allemaal!!! en waar er met deze actie in vele restaurants beperkte menu tjes zijn ivm de actie kon je hier alles van de kaart nemen.
Enige voorwaarde ieder een voor hoofd en nagerecht nemen..
Maar dat is ook wel zo eerlijk.
Goede service en heerlijk eten!!
Echte aanrader! !
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We gingen voor de vierde keer naar Bling.
Goede ontvangst.
Heerlijk gegeten.
Omdat we wat te vieren hadden werden we zelfs verrast met vuurwerk bij ons dessert.
Absoluut een aanrader.
Wij komen zeker terug.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Geweldige verrassing. Op advies van kennissen daar gaan eten met de AH actie. Genoeg keuze, ook naast de kaart (oa rib eye en wild) Ontvangst meer dan hartelijk Werd zelfs nog gebeld dat tafeltje eerder klaar stond (wilde eerder maar was bij reserveren vol) Vitello Tonato was erg lekker Porties ruim en verzorgd. Echte aanrader!
amerzon .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gegeten met AH Iens actie: goedkoopste gerecht van de kaart gratis. De beperkte wijnkeus (per soort en glas) is teleurstellend; kennelijk een dealtje met wijnboer Pon.
Zeer smakelijke uiensoep met goede gratin, 3 flinke sliptongen; zalmmoot met 2 gegrilde groene asperges en matige tomatensalsa.
Door het gebrek aan een 'sausje' blijft de zalm wat kaal van smaak. Waarom geen sappige boontjes of worteltjes bij de zalm, misschien niet spannend, maar wel veel smakelijker dan de 2 harde, deels verbrande groene asperges.
De desserts zijn erg traditioneel (behalve browney ? en muffin ?) Vreemd dessert na zo'n copieus maal, want Bistro Bling is niet scheutig met de porties. We kozen de crême bruleé met apart geserveerd een bolletje roomijs (of was het tóch vanille?) een schot in de roos; verrukkelijk!
Alle lofzang over dit restaurant begrijpen wij niet. Het eten is -zoals het behoort- goed, maar bepaald geen culinaire hoogstandjes.
Bediening is vriendelijk en correct. Interieur ouderwets, maar past wel bij de boerderijsfeer. Prettig dat de tafeltjes ver genoeg uit elkaar staan en de muziek nagenoeg niet hoorbaar. De lage rode stoelen zitten niet comfortabel en de stoelen zijn moeilijk aan te schuiven op tapijt (knopjes onder de poten!)
Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Tja, wat moet ik hier nu over zeggen? Het was van binnenkomst tot vertrek geweldig! Het eten, de sfeer, de bedoening, de bedrijfsvoering. Alles was goed voor elkaar. De vitello tonato was een feestje, de Palmesteyn boeuf blonde (gerecht voor 2 personen) een aanrader, brownie met witte chocolade ijs ook lekker. Mijn partner gad de gamba's vooraf en de crème brulee, ook hij heeft heerlijk gegeten. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH spaaractie. Je kunt en mag alles van de kaart kiezen. Ik kom hier nog eens terug ook zonder kaart, dit restaurant is een absolute aanrader!