Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bling

Erik T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met 4 personen gegeten , iedereen vond het heerlijk!!!!! De lekkerste garnalen ooit als voorgerecht gegeten! Hoofdgerecht bij iedereen voldoende en lekkere crème brulee. Komen snel weer eten!!! Aanrader
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, de jassen werden keurig weg gehangen. De bediening was vriendelijke, ongedwongen en snel. We hebben heerlijk gegeten! Een plek waar je rustig zit en waar je elkaar goed kunt verstaan, wat erg plezierig is. Een plek om zeker nog eens terug te komen
daphne D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte smakelijke gerechten. Vriendelijke en attente bediening. Alleen vonden wij de verlichting niet optimaal. Verder top!
paultimmermansadvies .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prettige ontvangst, prettige sfeer, prettige bediening, goede wijn, uitstekende zeetong gegeten, heerlijk.
al met al zeer goed toeven bij Blinq in Leusden
hellen D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuk restaurant met een zeer vriendelijke bediening, maak je zelden mee in Nederland.
Gedeelde vlees als hoofdgerecht, top kwaliteit.
helmaberger .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Fantastisch lekker gegeten, kan niet beter! Met name de bavette was perfekt gebakken! Chapaeu!!
Het enige minpuntje zijn de zitjes combinatie bank/stoel. Eén persoon heeft het uitzicht op partner en muur, dat zou verbeterd kunnen worden (meer 'de zaal' inkijken).
Lienoontje C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben deze avond heerlijk gegeten in restaurant Bling gezellige ambiance en aardig personeel. We waren al bekend bij de Hakhorst. Maar bij Bling zullen we vanaf nu vaker aanschuiven!!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Sfeer eervol ingericht.
Heerlijk gegeten alles klopt, niet te lang tussen de gangen maar ook niet te kort.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wat een ontdekking dit restaurant. Heerlijk eten. Super vriendelijke bediening en Bobby de Vos is een perfecte gastheer.
We komen zeker terug
kwesterink .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
De bediening was erg vriendelijk en het eten was heel erg lekker. De biefstuk en de varkensmedaillons waren echt super mals. Echt TOP. Alleen de keuze tussen 2 soepen vooraf, te weten uiensoep en kerriesoep zou ik met een wat neutralere soep uitbreiden. Maar buiten de soepen was er genoeg keuze uit andere voorgerechten. Ik had carpaccio en mijn man geitenkaas met walnoten en honing en beide gerechten waren echt super smakelijk.
Wij hebben echt een fijne en gezellige avond gehad.
De bankjes bij de tafeltjes vond mijn man aan de lage kant ten opzichte van de tafel. Ik zelf zat op een stoel en die zat lekker relaxt.
Bobber2014 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was voortreffelijk. Hoofdgerecht was niet warm. Terug gestuurd naar keuken en met vele verontschuldigingen kregen we daarna wel een goed en warm gerecht. Niet opgewarmd maar een nieuw stuk vis! En dat maak je ook niet altijd mee.
Een dame van de bediening had niet haar dag en was bot en kortaf. Hoort niet bij dit beroep!
Verder uitstekend
Jarry D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst.
De bediening was heel attent.
Het eten was van prima kwaliteit en heel lekker, en ruim voldoende.
Het is een gezellige ambiance.
onno V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij werden gelijk op ons gemaak gesteld, bediening , eten en het personeel in een woord GEWELDIG., zeker voor herhaling vatbaar.
Ancilla B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben hier weer heerlijk gegeten. Hadden kaarten van de ah-restaurantactie. We konden gewoon van de hele kaart kiezen. Het vlees voor 2 is echt een aanrader! Wij komen zeker terug.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij waren er ter gelegenheid van mijn moeders verjaardag die 93 jaar is geworden. Mijn verzoek een rustige plek in het restaurant is meer dan goed opgepakt (terwijl het vol zat). Mam kreeg een verrassing bij het dessert en de maaltijden waren heerlijk. We hebben genoten van de vriendelijkheid van ALLE medewerkers. Echt een aanrader. Voor ons was het de eerste keer maar ZEKER niet de laatste bij Bling Bling.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
buitengewoon gezellige en mooie rustieke inrichting. tafels staan niet vlak bij elkaar, zodat je goede gesprekken kan voeren zonder dat er iemand last van heeft. bediening uiterst vriendelijk en professioneel . we konden uit de hele kaart kiezen en de gerechten waren heerlijk. een echte aanrader om BLING nog eens te bezoeken.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goed nieuwe eigenaar goed personeel ga zo door
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Alles was fantastisch. ... De gerechten, de gastvrijheid, de ambiance. We komen zeker terug!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wat aan de prijzige kant voor een bistro, bediening en het eten is wel ok
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij kwamen anderhalf uur vroeger dan gepland en werden heel hartelijk verwelkomd. De bediening en het eten was helemaal top. Jammer dat het restaurant 80 kilometer van onze woonplaats verwijderd is, want het is zeer de moeite waard.