Bistro Bling

Waarden 25B 3831 HA Leusden Nederland Kaart
31-334332070

Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

• Kom je met de auto?
    Per navigatie naar "de Lepelaar"

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker gegeten
Erica W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
de moeite waard om eens een keer te eten, wij hebben genoten.
dol H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer goed gegeten
Anand T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Alles was gewoon erg goed! Eten was zeer goed op smaak, de apple crumble.. Het liefst had ik er 3 gegeten. De bling steak en zeebaarstartaar zijn aan te raden!
Wilbert M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Bistro Bling is een mooi restaurant: goede plek in Leusden, binnen verzorgd en buiten kan in geval van mooi weer prima gezeten worden. Het voedsel (eten, drankjes) is prima. De bediening is vriendelijk en attent. De prijzen zijn marktconform. Al met al, overall gezien, een 9 waard.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We wilden graag een lichte plek ivm met een visuele beperking van een van ons en we brachten een 1jarige tweeling mee. Voor kinderstoelen werd gezorgd en hun hapje werd opgewarmd en we kregen een plaatsje bij het raam, kortom aan onze wensen is adequaat tegemoetgekomen. Nog een tip: vraag bij bv een gerecht als de varkenshaas hoe gaar deze mag zijn, naar mijn smaak nu iets aan de droge kant, wel goed op smaak!
De tafel van Wildrik D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten
Cornell V.
We waren met 4 en wilden graag allemaal het verrassingsmenu van de chef. Helaas bleken daar nog maar 3 van op voorraad, waardoor 1 van ons á la carte 'moest' bestellen.
Het gunstiger geprijsd verrassingsmenu biedt een eerlijke vereenvoudiging t.o.v. de losse gerechten.
Heerlijk gegeten!
Aangenaam was de verrassing bij het afrekenen, toen bleek dat 4x de prijs van het chef-menu was aangehouden. Goed gedaan!
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Verrassende locatie, goed restaurant en vriendelijke bediening. Er was bij de bediening wel wat onhandigheid met neerzetten en uithalen van borden, terwijl er wel ruimte was om dat netjes te doen. Het eten was erg goed en de sfeer in het restaurant is erg fijn voor een gezellig samenkomen.
Mhruigrok .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Sinds Bling is overgenomen door een nieuwe eigenaar is het niet meer wat het geweest is helaas. Gerechten smaken minder goed. Sfeer en bediening is ook minder. Jammer want we hebben er vaak met plezier gegeten. Nu slaan we voorlopig maar over en gaan we op zoek naar wat anders.
Beste gast,

Jammer dat u niet tevreden was. Wij werken met verse producten en alles wordt elke dag vers bereid door onze geweldige koks. Het restaurant zat niet vol en dan is het inderdaad een andere sfeer. Bedankt voor uw feedback.

Met vriendelijke groet,
Bling
Ester F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gastvrij personeel en goed eten, aangepast op onze wens voor vegetarisch. De verlichting vinden we een beetje 'vals' licht geven, dat mag wat meer sfeervol. Verder goede temperatuur binnen en niet te lawaaiig. Prettige muziek. Personeel is snel.
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De service was uitstekend. Kortom weer voor herhaling vatbaar. De kaart bevat niet veel gerechten maar de smaak en vooral het vlees zijn van uitstekende kwaliteit.
Bedankt voor deze mooie recensie!
Stéphanie S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ze werken met kwalitatief goede en verse produkten en dat proef je!
Vriendelijk personeel.
Kortom echt een aanrader.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk eten in een leuke ambiance!
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Bij binnenkomst valt meteen de nieuwe inrichting op. Prachtig, gezellig, een warme en persoonlijke ontvangst en het eten is onveranderd uitstekend. Echt een fijne plek om een avondje ontspannen te genieten. Tot de volgende keer. Marianne Engelbrecht 23 maart 2018
Wj W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De prijzen zijn echt te hoog geworden ten opzichte van de hoeveelheid eten. Dat geldt niet alleen voor de hoofdgerechten maar ook voor de bijgerechten. De smaak en ambiance zijn prima, maar het is te duur (geworden).
Stephan L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was lekker, ontvangst was goed. Het restaurant is ruim opgezet, waardoor het geluid precies goed is. Het eten werd in een goed tempo geserveerd. Er zou iets meer tijd tussen mogen zitten i.v.m. het eten even laten zakken. Maar dat is persoonlijk.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Machteld D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten !!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Fijn restaurant. Uiteten zoals het hoort te zijn!
W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prettige sfeer, goede service. Houden goed rekening met wensen van gasten. Prijzen van de hoofdgerechten zijn aan de hoge kant.