Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

• Kom je met de auto?
    Per navigatie naar "de Lepelaar"

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bling

Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
1 persoon is glutenvrij. Heel fijn dat er daar voor een aparte menukaart is. Alleen jammer dat er dan croutons door de sla zitten.
Verder was het prima en heerlijk gegeten.
Aranka K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De bediening mag wel iets sneller en alerter reageren
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten ,lekker relaxt
Aaron H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk
gertjanbroere .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed en gezellig restaurant, prima bediening, maar ik vind de prijzen aan de hoge kant. € 2,70 voor een simpel colaatje bijvoorbeeld is wat mij betreft echt te gortig.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
zoals altijd het eten heel erg goed en vriendelijk personeel. Een voordeel is dat er een binnenspeelplaats (glijbaan) v voor onze kleindochter.
Wendy F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening (1 persoon) was helaas deze keer stuk minder dan gewend, jammer!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Na ontvangen te zijn,en wij gingen zitten moesten wij toch vrij lang wachten totdat ze met stokbrood aan kwamen en het meisje zich verontschuldigden omdat het zo lang duurde,zei dacht dat ik toen al geholpen was omdat ik op dat moment even alleen zat!!!Dat vond ik kwalijk en het is niet bij die ene keer gebleven,terwijl er zat meisjes rond lopen maar die schijnbaar geen vaste tafels hebben om te bedienen.Soms stonden ze met zijn drieen te kletsen terwijl ik zat te wachten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Maar ik vind prijs kwaliteit wel een beetje scheef. Was echt lekker maar wel duur.

Het heeft bistro in de naam maar zo was entourage echt niet. Maar wel netjes

Bediening was op zich prima.
René P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijk en servicegerichte medewerkers. Heerlijke gerechten. Mochten we eens in de buurt zijn zeker een reden om opnieuw te reserveren.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een goed restaurant met een ruime menukaart en de gerechten zijn heerlijk. Vriendelijke en nette bediening en een prachtige inrichting. Zeer goed bevallen!
Cjcm V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met z'n vieren aan een gezellige ronde tafel. De voorgerechten Vitello Tonato waren van een uitstekende kwaliteit.
Surf en turf, salade met gamba's waren heerlijk en goed klaargemaakt. De nagerechten waren van een uitstekende
kwaliteit. Een heerlijke gezellige avond gehad. Een aanrader. Kom nog eens terug.
Ancilla B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben hier weer heerlijk gegeten, alles lekker en 3-gangen menu is goed op elkaar afgestemd. Ga zo door! Wij komen zeker nog eens terug. ????????????????
Stella T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wi j hebben weer heerlijk genoten Vooral de vitello tonato is hier echt erg lekker en de tournedos om te zuigen..
Vriendelijke bediening .kortom voor herhaling vatbaar.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een prima bediening, ondanks dat het heel erg druk was, we waren met 6 personen en iedereen was lovend over het eten en bediening, helemaal top.
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De wachttijd tussen de gangen was vrij lang. O.a. tussen hoofdgerecht en dessert was een half uur.
Alle gerechten waren heerlijk. Bediening was prima.
Marjon L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht fantastisch van smaak. Aardig personeel. Geen lange wachttijden. Ontspannen en gezellige sfeer.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijke avond gehad ,super tafel ,een top avond !!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fantastisch gegeten! Aanrader en voor ons ook zeker voor herhaling vatbaar. Sfeer, kwaliteit, bediening, ruimte; alles top in orde!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening.
In ons gezelschap een persoon met coeliakie waar in overleg een heerlijk menu voor op tafel kwam.