Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gisteren samen gegeten bij Bling. Opvallend vonden wij:
prettige manier van bedienen, niet opdringerig, beleefd en toch niet afstandelijk, serveerders maken goed contact met je.
mooi op de borden opgemaakte gerechten,
originele manier van serveren bijv kroepoek onder zalm voorgerecht,
gerechten van goede kwaliteit,
hoeveelheid prettig; niet teveel ook niet te weinig, wellicht alleen de brownie 1/3 kleiner maken
Kortom: we hebben genoten van een fijne, gezellige avond!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Samen met een vriendin gegeten. We waren verrast. Heerlijk gegeten. Mankeerde helemaal niets aan. Wachttijd hier boven, was goed. Ik heb redelijk ingevuld. Kon niet anders invullen. Wij vonden dat jullie een dikke 10 verdienen. Dus bij deze. Wij komen zeker weer terug. Een dikke aanrader. Ga zo door!!!!
Ferial V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Was gezellig, goede bediening en heerlijk gegeten.
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Over het algemeen zeer tevreden. Zal Bling ook aanbevelen bij familie en vrienden.
Kom zelf waarschijnlijk nog wel een keer terug.
hjdeboer .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Was hier voor de tweede keer en wederom was het eten voortreffelijk!
Aanraders voorgerechten: INDIASE PAPPADUM en BLING VITELLO TONATO.
En als hoofdgerecht is de SATE een echte aanrader!
Ze houden ook goed rekening met glutenallergie, het personeel weet je daar goed over te informeren.
Straiens-26 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mijn partner komt hier al 40 jaar, en ik 25 jaar naar volle tevredenheid en het blijft TOP alles is goed verzorgd, nogmaals TOP .......TOP.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten de gerechten waren allemaal even goed op smaak een echte aanrader! Het ziet er vanbinnen gezellig uit echt wat je verwacht bij een bistro. De bediening was prima! We komen zeker nog eens terug
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Zeer de moeite waard om naar Bling te gaan. Dit was niet de eerste keer dat we er waren en zeker ook niet de laatste keer.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoas we gewend zijn is het weer een lust voor lichaam en ziel om in deze gelegenheid in Leusden te verblijven. De gastvrijheid, de inrichting altijd een feest.
m.hak .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel , gewoon perfect , geen lange wachttijden ruim opgezet . Je zit niet zo dicht op elkaar en hoeft geen getuigen te zijn van andere tafel gesprekken.
lgtuithof .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Mochten zelf kiezen wat we wilde eten. Ondanks dat er een groep van ruim 20 mensen was, hoefde we niet lang op het eten te wachten. Ze hadden dit prima geregeld.
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten met ze twee.aardige mensen en super lekker eten ! Zeker voor herhaling vatbaar ! Kunnen het ook iedereen aanbevelen !
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit restaurant werd al eerder bezocht, nu weer een keer om te zien of nog steeds aan onze hoge verwachtingen kon worden voldaan. Wat de eerste keer al was opgevallen dat parkeren niet heel makkelijk gaat. Het restaurant ligt midden in een woonwijk en heel veel parkeermogelijkheden zijn er niet.

We waren vrij vroeg en er werd gebruik gemaakt van de AH-actie. We zochten een flesje wijn uit en kregen er een grote karaf kraanwater bij, daar houden we van. Later leek het voor een klein bedrag op de rekening te staan, maar dat vonden we niet erg.

Het voorgerecht bestond voor beiden uit een Salade met Geitenkaas. Die was goed, alleen de harde grote ‘crouton’ waar de geitenkaas op was gelegd mocht wat ons betreft wel achterwege blijven.

De een nam de Tournedos met Pepersaus als hoofdgerecht, op verzoek rood gebakken en het vlees was goed zacht. De ander nam het Vegetarisch Gerecht, wat bestond uit een taartje van gekarameliseerde rode ui, tomaat, bietjes en verse geitenkaas. Ook deze was erg lekker en origineel.

Beiden namen de Dame Blanche als nagerecht. De slagroom hierbij bleek helaas slappe spuitroom te zijn en tevens was het jammer dat de huisgemaakte chocoladesaus enigszins stolde toen hij over het ijs werd gegoten.
De espresso als besluit was een grote tegenvaller, slappe koffie (mocht de naam espresso niet hebben) dat was echt een miskleun, erg jammer.

Wel een compliment voor het personeel. Ze zijn erg aardig, netjes en ook heel oplettend. Een glas blijft niet lang leeg.
Ondanks de minpuntjes (vooral de spuitroom en de espresso) is dit toch zeker een gelegenheid om vaker te bezoeken.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Als je hier gegeten hebt en de weg naar buiten bewandeld, voel je pas hoe vreselijk goed deze bistro in elkaar zit. Alles klopt, van de heerlijke gerechten tot de uitstekende sfeer en bediening. De zeer correcte eigenaar spreekt je bij de deur nog even aan over de avond, de vakmensen van de bediening wensen je een fijne voortzetting... Op weg naar huis denk je: hier kom ik beslist weer terug! Goede keuzes wb de gerechten, heerlijke bijpassende wijnen en verrukkelijke desserts! Bescheiden menukaart, maar dat is alleen maar slim. Wat er ook opstaat, het is altijd goed en genieten, ook tijdens het Kerstdiner.. Je vergeet gewoon dat je midden in een woonwijk van Leusden zit ....
IEF H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een heerlijk diner voor 2 bij Bling, gezellig in kerstsfeer. Vooraf hadden wij de vitello tonato en de carpaccio, als hoofdgerecht hertenhaas. Die was zo goed en zo perfect klaargemaakt, gewoon zalig! Geserveerd met zuurkool potje en stoofpeer. Als nagerecht Dame Blanche, prima. De bediening is er altijd top, oplettend en attent.
Jerry123jekraa .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals we gewend zijn was het weer fantastisch. Wat een vriendelijke en kundige bediening en wat weer een voortreffelijk diner gehad!
Het blijft een echte aanrader!!!
Crista H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De vitello tonato is echt goddelijk! Klassieke gerechten die erg goed zijn uitgevoerd. Goede service en gezellig restaurant.
lenren .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
wederom heerlijk gegeten, eerlijk gezegd via de AH deal, dus bijzonder voordelig maar omdat je gewoon a la carte kan bestellen heb je geen last van uitzondering menu,s tot de volgende keer
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
we hebben gesmuld van het eten , vooral van het vlees. We aten met de AH actie en daardoor is de prijs heel acceptabel.Wanner je de volle prijs betaalt is het een pittig geprijsd restaurant.De bediening was vriendelijk en correct, vooral het spontane aanbod van een kannetje kraanwater konden we waarderen.
Ziva .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Bling. Leuke nieuwe kaart, heerlijke smaken.
Prachtig omgemaakte borden, superlekker gegeten! Vriendelijk en spontane mensen in de bediening,
Wij komen graag weer terug.