Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
9,1
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk 3 gangen gegeten bij Bistro Bling. Goede service, leuke ambiance en voortreffelijk eten. Vooral de Palmesteyn Boeuf Blonde voor 2 personen is echt een aanrader.
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was uitstekend. Precies naar onze wens.Prima sfeer en een goede service. Ruime plaatsen en een prima sfeer.
We komen zeker nog een keer terug.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bling heeft heerlijke gerechten en er is altijd een goede sfeer! Gisteren heerlijk buiten gezeten. Zonder AH bon vind ik een drie gangen diner wel prijzig.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Bistro Bling: een sbsolute aanrader.
Het is even rijden van uit Veenendaal maar toch...... de moeite waard. Sfeervol en heerlijk eten.
Ik koos voor de gamba's en mijn vrouw ging voor de Indiase Pappadum. Een perfecte keus.
We werden vlot bedient door vriendelijke jonge mensen.
Voor het hoofdgerecht kozen we de steak Bavette. Een Black Angus biefstuk geserveerd met chimmy churry. Daarbij frites met mayo en een heerlijke sla.
We sloten af met een super lekkere Brownie en dronken na afloop nog een bakkie aan de bar.
Volgende week weer.
We kijken er nu al naar uit.
greetfransen .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben al eerder gegeten bij Bling. Het was goed georganiseerd. Het personeel heel vriendelijk en attent. Het was weer echt een avondje uit met onze vrienden.
Lukas B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Genoten van een heerlijk diner in een sfeervol gastvrij restaurant met uitstekende bediening!
joslieke .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vorige week woensdag heerlijk gegeten bij Bistro Bling met de AH actie. Erg sfeervolle boerderij omgeving. Het restaurant was redelijk gevuld maar de bediening was vlot. Er kon van de kaart gekozen worden en het 2e gerecht was nu gratis. De prijzen waren gemiddeld, maar doordat het 2e gerecht gratis was werd de rekening aangenaam.
De kalfslende met verse tonijn was heerlijk en mooi opgemaakt. De tournedos goed gebakken en aangevuld met frites en sla en de saus apart in een bakje. De dame blanche met warme chocoladesaus mooi opgemaakt en heerlijk. De chardonnay was prima en redelijk geprijsd. Absoluut een aanrader om hier te gaan eten.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten. Slakken nergens eerder zo lekker gegeten. Carpaccio ook heerlijk. Ook de sliptongetjes en garnalen goed bevallen. Komen graag bij Bling. Mooi terras, binnen erg gezellig en de keuken altijd goed. Aanrader.
g.merks .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten van onze AH zegels. A la carte uitzoeken er werd geen onderscheid gemaakt vanwege de zegels. De gerechten waren goed op smaak. Bediening vriendelijk. Jammer dat het water berekend werd tegen een kleine vergoeding.
lenren .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
wederom prima gegeten, fijne ambiance, lekker semi buiten gezeten, erg goede wijn, nieuwe eigenaar zeer gastvrij ,kundig en vriendelijk, tot de volgende keer.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de sfeervolle tuin! Vriendelijke bediening met verstand van zaken. Top avondje uitje gehad samen met vrienden!
elvija .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk eten in ongedwongen sfeer, goede wijnen en vlotte vriendelijke bediening. Wij komen al vaker bij Bling en zijn echt fan van. Je hoeft net ver gaan rijden als je lekker wilt eten in Leusden(: Super!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben buiten in een prettige, ongedwongen sfeer kunnen genieten van heerlijk eten. De bediening was prima, erg vriendelijk personeel.
Ruudmarion .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten met de AH- restaurantactie. Verassende locatie, oude boerderij midden in een woonwijk.
De eigenaar heette ons vriendelijk welkom en we mochten zelf een plekje uitzoeken . We bestelde een wijntje vooraf en kregen brood met olie en kruidenboter als appetizer van het huis. Als voorgerecht nam mijn man de gamba's in knoflook olie en ik nam de vitello tonato. Super!! Mijn man had als hoofdgerecht de steak bavette en ik de surf en turf. Dit werd geserveerd met een heerlijke salade en friet. De bavette was top, lekker mals en de hele garnalen bij de surf en turf waren geweldig. Ze zaten apart in een vuurvast schaaltje met knoflook boter.
Als toetje namen we de brownie met oa caramelsaus. Heerlijk. Dit alles werd omlijst met een vriendelijke en professionele bediening. Wat een genot!!! We komen zeker terug!!!!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Precies wat ik had verwacht
Anouk N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
wij hebben heerlijke gegeten. De papadum is rijkelijk gevuld en de carpaccio is heerlijk! als hoofdgerecht de boef blonde voor 2, een must eat! heerlijk!
Ook met glutenvrij wordt goed rekening gehouden: apart brood etc!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Super ervaring! Alle gerechten van de kaart doen mee aan de actie. Top vitello tonato op Bling wijze, aanrader! Verse vis, vlees perfect gebakken. Complimenten en tot snel
Cornie D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was super gezellig. Het eten was super goed. Wij zijn met een volle buik weer terug naar hui gegaan.
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Bling heeft een nieuwe eigenaar, de kaart is echter vrijwel hetzelfde gebleven (gelukkig). Je gaat hier echt UIT eten, de bediening is vriendelijk en bovenal, de gerechten smaken heerlijk.
debbiedebaan .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wederom wezen eten bij Bistro Bling en wederom weer erg tevreden. Heerlijk eten en goede, vriendelijke bediening. We komen snel weer terug.