Over restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hansentrees .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Verrassende kaart, geweldig aardige bediening, gezellige en schone inrichting en bovenal heerlijk gegeten.
De ruime afstand tussen de tafeltjes is prima. Het restaurant was prima bezet en toch geen "last" van de medegasten. Zeker om terug te komen met familie en vrienden.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fijn vriendelijk personeel die echt de tijd voor je nemen niet opdringerig het eten was echt heerlijk prachtig opgemaakt en fantastische smaken in een erg gezellige omgeving !
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten uitstekend; alleen jammer van de slechte bediening... vierden 46-jarig trouwdag ouders, maar schoondochter kreeg ijs met tekst: 46 gefeliciteerd! (Ze is 38 jr) Ober reageerde erg nonchalant op deze fout en er kwam ook geen enkele felicitatie aan te pas!
Sowieso weinig interesse van bediening en werden echt weg gekeken. Het was ook koud en daar hebben we over geklaagd. Tja oude boerderij kregen we te horen. Al met al reden om eerder dan gepland het pand te verlaten!
Greetfransen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Mooie verse producten. Vooral de Vitello Tonnato was heel bijzonder. De bediening is heel hartelijk en attent. Al met al hebben we met ons vieren weer een gezellige avond gehad met bijzonder goed eten. Bedankt mensen van Bling.
Grytekebakker .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
heerlijk gegeten
gevarieerde kaart (niet heel groot, maar genoeg keus)
ook seizoen gerechten
erg aardig personeel
een echte aanrader
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een leuk restaurant is dit. Lekkere gerechten en een leuke sfeer. Vooral de Vitello Tonato is geweldig maar eigenlijk hebben alle gerechten een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heerlijke relaxte avond gehad.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Mooi restaurant, wel lastig te vinden als het donker en regenachtig is.
Vlotte, vriendelijke ontvangst en bediening. Menukaart met mooie gerechten die voortreffelijk smaken. Een tien!!!!
Ellie I.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
fantastisch gegeten, sinds tijden niet zulke heerlijke escargots, bavette en ossenhaas, leuk gepresenteerd, vlotte bediening. ruimte iets te massaal, ze zouden er wat schermen of plantenbakken tussen moeten zetten voor meer privacy. van ons had het ook iets minder bling gemogen, bijv. wat minder lampen voor meer sfeer.
het ,overigens gratis, brood was het enige echte minpuntje: droog en hard en de olijfolie was niet op smaak gemaakt en smaakte dus naar niets. verder heerlijk gegeten bij een kok die weet wat koken is. we komen zeker snel terug en bevelen het iedereen aan!!!!!!
John A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vittello tonato is heerlijk! Andere gerechten waren ook heerlijk! De tournedos was heerlijk mals. Zeker een aanrader om nog een keer te eten!
Lgtuithof .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. We mochten kiezen wat we wilden eten. Er waren ook lekkere wild gerechten.
We hebben heerlijk gegeten.
In de twee en half uur die voor de ah aktie staat is het ruim voldoende om rustig te eten. Er was ruim de tíjd tussen voor-, hoofd-en nagerecht.
De dames waren aanwezig, als je wat wilde vragen, maar totaal niet hinderlijk.
Wij hebben een gezellig avond gehad en heerlijk gegeten. Een aanrader om nogmaals te gaan genieten.
Paulineblok .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Net als voor gaande keer heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen. Goede porties en via de ah actie mag je ook gewoon zelf kiezen wat je wilt eten van de kaart :)
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant met goed personeel en erg vriendelijk je kunt gewoon alles wat op de kaart staat bestellen en er wordt nergens moeilijk over gedaan
Het eten was echt super lekker
Anand T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gewoon super eten, goede bediening en goede timing qua serveren van de gangen.
Steak Bavette en Vitello Tonato zijn absolute aanraders!

Wij zijn nu in een maand tijd 4x wezen eten bij Bling
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Voorafje en hoofd menu waren subliem, genoeg en goed van smaak. Na het nagerecht te hebben gekozen, een Dame Blanche, sloeg ik achterover mbt de hoeveelheid. Diepbord, drie bollenn vanilleijs en drie toefjes slagroem. Het was erg veel en viel een beetje zwaar op het heerlijke menu.
Inekehubert .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al een paar keer gegeten bij bistro Bling.Kwaliteit altijd goed en lekker en meer dan voldoende.Bediening heel vriendelijk en servicegericht.
Wij komen zeker weer,alhoewel wij er wel een stukje voor moeten rijden over de drukke A 28.
Een aanrader voor een ieder ,die van goed eten houdt.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zeer attente bediening, letten goed op en vriendelijk. Gemoedelijke sfeer ook leuk om even aan de bar te zitten. Prima avond gehad
Karel G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
(h)eerlijke keuken met goede kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar. Jonge enthousiaste bediening, netjes, attent en beleefd. Complimenten voor de kok.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ik was er met mijn vrouw op een donderdagavond.
We wilden gebruik maken van de AH aktie maar bij aankomst bleken we de kortingskaart te hebben vergeten.
Geen punt, gebruik hem een andere keer nog maar een keer was de reactie. Geweldig
We hebben heerlijk gegeten en dat voor 60.00 voor 2 personen.
Bling: EEN AANRADER
Idzerdawend .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Dit is echt een aanrader. Prima gegeten daar, vriendelijk personeel en zeer voorkomend,
Hier gaan wij zeker meer naar toe.