Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 55€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • 'Bling' proeverij vlees , parade van voorgerechten van de kaart
      'Bling proeverij Vis
      'Bling' proeverij vegetariër
  • Hoofdgerechten
    • Salentein steak 250 gram
      Zalm roule, krokant gebakken in brood met uiencrème en saus van gebrande mosterd
      'Viva la Vega" vegetarisch gerecht
  • Nagerecht
    • Grand dessert 'Bling' proef het beste van de desserts van 'Bling'
      Grand dessert choco voor de chocolade liefhebbers
      Grand dessert Hartig proef diverse kaas soorten, noten, brood en zoetigheden

Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Vanaf station Amersfoort lijn 17 nemen, uitstappen bij Bohemen. Vanaf daar 5 minuten lopen naar de lepelaar. Achter de lepelaar over het bruggetje bent u gearriveerd.
  • Kom je met de auto?
    Per navigatie naar "de Lepelaar"
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerterrein de lepelaar.

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bling

Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Doreen V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goede uitleg en bediening kon goed vertellen wat alles was ! Heerlijk
Kom hier zeker vaker terug ! Genieten
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Hele attente bediening, lekker gegeten (2 voorgerechten als 'diner' genomen en dat was geen probleem) goed wijnadvies en volop karafjes water erbij. Top
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
overall toch veel geld afgerekend door alle toeslagen etc. bediening is vriendelijk. alleen duurrde het in het begin lang voordat iedereen wat te drinken had. Prima avond. ik zou het alleen niet nog een keer doen.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk eten !!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten, prima en gezellige ambiance, alleen jammer dat je 4,50 voor water mag betalen, ik vroeg om kraanwater en Chaudfontaine wordt berekend .... klein foutje !!!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een beetje donker, het eten komt bij licht nog veel beter tot zijn recht.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Inmiddels mijn 4e bezoek aan dit restaurant. Na de overname door de nieuwe eigenaar (1,5 jaar geleden) was ik er niet meer geweest. Nog steeds is dit een zeer leuke eetgelegenheid met goed eten en een uitstekende service.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Hier gegeten met de Albert Heijn actie.. Nou een actie is het niet te noemen. Een zelf verzonnen menu van €55 p.p. Is in het leven geroepen. Voorgerecht is een proeverij van voorgerechten die op het “ gewone” menu terug te vinden zijn. Bij het hoofd- en nagerecht precies het zelfde terwijl die in 3 gangen te bestellen zijn voor €29,50 p.p op de menukaart. Het smaakte allemaal wel erg lekker zoals wij gewend zijn van Bling. Maar wie denkt voordelig uit te zijn om hier te eten met de Albert Heijn actie kan beter een ander restaurant uit kiezen.
Esmeralda V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer.
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Het was goed genoten van het eten.Alleen werd er vaak gevraagd of we nog iets wilde drinke.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Als je hier zonder AH actie zou eten, dan heb je een 3 gangen menu ( onbeperkt uitkiezen) voor 29,95
En via AH actie 55 euro!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Erg lekker gegeten vanavond; het eten kwam vrij snel (was prima) en alles was goed op smaak. We hadden gekozen voor het hoofdgerecht 'vlees voor twee'. We hadden deze medium-rare besteld en zo hebben we 'm ook gekregen; heerlijk! Enig minpuntje is dat we gebruik hadden gemaakt van het 3-gangen menu. We waren in de vooronderstelling dat hier een amuse bij zat (de bediening vroeg hier naar of we dit wilde). Echter, bij het afrekenen stond de amuse (a 2,50 pp) op de rekening. Was het absoluut waard qua prijs, maar ik had liever van te voren gehoord dat het op de rekening kwam. Bediening was snel en correct!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Wij vonden alleen de uitleg over het AH menu niet duidelijk. Wij hadden uiteindelijk geen voordeel van deze actie. Wij vroegen ons ook achteraf af, waarom het AH menu 55 euro is, terwijl je een menu kunt eten vanaf 29,50 euro... ? Daar ging het dus mis. Wij hebben het niet begrepen, maar we hebben met z'n vieren heerlijk gegeten en daar ging het om! Het is zeker voor herhaling vatbaar om hier te gaan eten.
Marnix M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fantastisch gegeten, porties zijn qua hoeveelheid goed op elkaar afgestemd. Service netjes en snel. En al met al voor zeer schappelijke prijzen
Marvin S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Erg goed eten. Vlees was mals en goed bereid. Heerlijk in combinatie met de chardonnay van Salentijn.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Gekozen voor menu aanbieding: 3 gangen voor € 29,95. Namen Tournedos. Dit had een meerprijs van € 9,75. Erg veel voor een niet al te groot, maar wel lekker, stuk vlees. Prima, attente, bediening. Zaak ruim opgezet dus genoeg ruimte tussen de tafels.
Efsittrop S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Perfect en verrassend samengesteld menu. Weliswaar keuze uit 3 opties, maar toch wel goed.
Wel aan de prijzige kant voor AH restaurantactie .
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Zijn met 4 personen en 2 AH kaarten komen eten. De AH menu prijs was 55,--, 2e persoon gratis, dus 27,50 pp.
Op menukaart is 3 gangen menu 29,50 --> dus AH korting betaal je op 4 euro na zelf.