Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
9,1
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Precies wat ik had verwacht
Anouk N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
wij hebben heerlijke gegeten. De papadum is rijkelijk gevuld en de carpaccio is heerlijk! als hoofdgerecht de boef blonde voor 2, een must eat! heerlijk!
Ook met glutenvrij wordt goed rekening gehouden: apart brood etc!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Super ervaring! Alle gerechten van de kaart doen mee aan de actie. Top vitello tonato op Bling wijze, aanrader! Verse vis, vlees perfect gebakken. Complimenten en tot snel
Cornie D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was super gezellig. Het eten was super goed. Wij zijn met een volle buik weer terug naar hui gegaan.
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Bling heeft een nieuwe eigenaar, de kaart is echter vrijwel hetzelfde gebleven (gelukkig). Je gaat hier echt UIT eten, de bediening is vriendelijk en bovenal, de gerechten smaken heerlijk.
debbiedebaan .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wederom wezen eten bij Bistro Bling en wederom weer erg tevreden. Heerlijk eten en goede, vriendelijke bediening. We komen snel weer terug.
Heidemariek F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Bediening was in het begin van de avond nogal rommelig. De enige vrouwelijke serveerster was wel professioneel en vriendelijk.
EstherJD J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Samen met mijn vriend had ik een tafeltje gereserveerd bij Bling. We vinden de sfeer bij Bling altijd erg ongedwongen en prettig! Het personeel is zeer vriendelijk. Vooraf koos ik voor de kerriesoep en mijn vriend voor de beroemde Vitello . Dat de Vitello goed was, wisten we al. Maar de kerrie soep deed er zeker niet voor onder, ik werd er helemaal blij van! Heerlijk! Als hoofdgerecht koos mijn vriend de varkenshaasmedaillions, lekker gerecht! Ik koos, als vegetariër zijnde, voor het taartje met gekarameliseerde ui, biet, tomaat en geitenkaas. De chef had alles goed gedaan bij dit gerecht, de smaken klopte precies. Het was alleen helaas niet mijn smaak! Ik mag van mezelf niet zeuren, ik heb er zelf voor gekozen vegetarisch te eten en aan de chef lag het zeker niet. Toch heb ik het aan het personeel gezegd omdat ik niet wilde dat ze zouden denken dat het gerecht niet goed was (ik had namelijk bijna niet gegeten). Bij de koffie kregen we stukjes brownie om het goed te maken. Dit had absoluut niet gehoeven! Het lag namelijk aan mij dat ik bijna niets had gegeten. Toch vond ik dit zeer attent van het personeel, erg lief! Bling is en blijft een topper van een restaurant!
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening. Het was druk dus reserveer vooral vantevoren. Een echte aanrader voor goed eten en een heel gezellige avond.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Net als anders een hartelijk en gastvrij ontvangst.
Leuke, sfeervolle inrichting en vriendelijk personeel.
Lekkere uitgebreide kaart met ook nog een seizoensmenu. Tevens valt er ook nog buitennde kaart om te bestellen
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wat een fantastisch eten en goede service!
Een nadeel vind ik de toiletten die delen ze...en nu was de damestoilet niet erg fris (zeer vieze zichtbare toiletborstel)....
Han S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vorige week voor het eerst geweest met partner en nu al weer terug met kids en aanhang. Zij waren net zo enthousiast als wij, dus dat zegt genoeg. Eén van de gasten was vertraagd, maar dat werd heel goed opgevangen door de bediening. Top!
Han S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We waren hier voor het eerst op aanraden van kennissen. We komen zeker weer terug!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed eten, goede service, goed rekening gehouden met allergie. Parkeergelegenheid iets minder :)
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Vriendelijke en deskundige bediening. Al met al een heerlijke en gezellige avond gehad.
Jean-Pierre W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Goede sfeer met gepaste betrokkenheid zonder opdringerig te zijn. Heerlijk eten in de juiste hoeveelheid. Zeker een aanrader.
Thijs E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We moesten even zoeken naar het restaurant. Een bord zou prettig zijn, al zal de buurt dat wellicht tegengehouden hebben (?). Hoe dan ook: ontvangst erg goed. In verband met de allergieën van mijn vrouw, kwam de kok persoonlijk langs om dit te bespreken, zodat hij zeker wist wat hij wel en niet kon serveren. Ook de rest van het personeel was op de hoogte. Goed georganiseerd en de persoonlijke aandacht was erg fijn!
We hebben heel erg lekker gegeten (Tournedos en Zeebaars als hoofdgerecht).
Omdat het voor ons niet om de hoek is, zullen we er alleen weer komen als we in de buurt zijn. Maar absoluut een aanrader!
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gisteren samen gegeten bij Bling. Opvallend vonden wij:
prettige manier van bedienen, niet opdringerig, beleefd en toch niet afstandelijk, serveerders maken goed contact met je.
mooi op de borden opgemaakte gerechten,
originele manier van serveren bijv kroepoek onder zalm voorgerecht,
gerechten van goede kwaliteit,
hoeveelheid prettig; niet teveel ook niet te weinig, wellicht alleen de brownie 1/3 kleiner maken
Kortom: we hebben genoten van een fijne, gezellige avond!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Samen met een vriendin gegeten. We waren verrast. Heerlijk gegeten. Mankeerde helemaal niets aan. Wachttijd hier boven, was goed. Ik heb redelijk ingevuld. Kon niet anders invullen. Wij vonden dat jullie een dikke 10 verdienen. Dus bij deze. Wij komen zeker weer terug. Een dikke aanrader. Ga zo door!!!!
Ferial V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Was gezellig, goede bediening en heerlijk gegeten.