Bistro Bling

Waarden 25B 3831 HA Leusden Nederland Kaart
31-334332070

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 48€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • - Carpaccio met Parmezaanse kaas, pijnboompitten en pestomayonaise
      - zacht gegaarde kabeljauw, haring kaviaar, lauriermayonaise en kruiden sla
      - Salade geitenkaas, lauwwarm met honing, appel en walnoot
      *********************** Tussengang ***********************
      ****NA HET VOORGERECHT EEN HEERLIJK EXTRA TUSSENGANG VAN DE CHEF****
  • Hoofdgerechten
    • - Chicky Picata extra malse Biologische kippenborst in krokant jasje van Parmezaanse kaas
      - Verse Zalm met saus van citrus en basilicum, olijven crème en gepofte snoeptomaatjes
      - Tarte Tatin van zoete aardappel, gemarineerde pastinaak en courgettes met verse kruiden sla
  • Nagerecht
    • - Dame Blanche
      - Crème Brûlée
      - Scroppino Veneto

Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Vanaf station Amersfoort lijn 17 nemen, uitstappen bij Bohemen. Vanaf daar 5 minuten lopen naar de lepelaar. Achter de lepelaar over het bruggetje bent u gearriveerd.
  • Kom je met de auto?
    Per navigatie naar "de Lepelaar"
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerterrein de lepelaar.

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bling

Maureen G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Voor de eerste keer bij Bistro Bling gegeten. Mooi ruim restaurant. Vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader! Komen zeker nog eens terug! :))
Atie C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Voelen ons genaaid door de actie. Nu een driegangenmenu voor 48,- en niet eens van de kaart kunnen kiezen, maar een speciale gemaakte menukaart voor de actie.
Normaal heb je voor 30,- een driegangenmenu en kun je van de kaart eten. Kortom, slechte ervaring, personeel hield zijn schouders erover op toen we ze hier op aanspraken. Gaan hier niet meer naar toe.
Beste gast,

Allereerst leuk dat jullie zijn komen dineren bij bistro Bling! Jullie hebben gekozen om te boeken via de ah restaurant actie, hierbij hebben wij gekozen voor een door de chef opgesteld menu van 4-gangen t.w.v.
€ 48,- waar er keuze is uit vlees, vis en vegetarisch. dit staat ook duidelijk vermeld op de site waar u de reservering maakte. Ik vind het nogal wat om te roepen dat u zich genaaid voelt, wanneer u 4- gangen van de hoogste kwaliteit heeft gegeten voor een zeer vriendelijk bedrag van € 24,- p.p. waar vindt u dat elders?
Echter omdat wij altijd voordelig willen zijn voor iedereen, hebben wij zelf op eigen kracht een opzet bedacht waar er bij ons 3- gangen menu het dessert van het huis word aangeboden. hierbij is de instap prijs idd €30,- alleen gelden er op de exclusievere gerechten een meerprijs en kan dus de prijs na gelang wat u kiest oplopen.
Een advies van onze kant: Weet wat u reserveert wanneer u boekt zodat u gewoon een gezellige avond kunt hebben zoals de bedoeling was. Merci
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Erg lekker gegeten bij dit restaurant. Aardige bediening en goed eten. De portie grootte is precies goed, niet te weinig en zeker niet te veel. Wij hadden restaurant menu actie van de ah waarbij je een tussengerecht kreeg van de chef, erg leuk bedacht! ravioli met runderstoof en zuurkool smaakte naar meer. Er is genoeg keuze op de aangepast kaart.
Het restaurant heeft een gezellige uitstraling, we zullen dit restaurant in gedachten houden als we nog een keer uit eten willen gaan.
T K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten en gedronken in een ontspannen huiskamerachtige sfeer. Leuke en prettige bediening. Komen zeker nogeens terug.
H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Erg vriendelijk ontvangst
Bijzonder dat op 2e Kerstdag alles mogelijk was wat de meunu kaart betreft
Wij komen zeker nog eens terug
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Kwaliteit eten zeer goed. Bediening erg vriendelijk en goed. Komen zeker een keer terug. Prijs kwaliteit verhouding goed
Serrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Goede bediening en het eten is van hoog niveau.
Coenraad V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Een heerlijke maaltijd en heel gezellige ambiance.
Suryn D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijke zalm en goede informatie over passende wijn, dus ook een heerlijke wijn.
W.N. B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Samen genoten van een heerlijk verrassing 's menu.
Zeer smakelijk en prachtig op gemaakte gerechten met een bij passende wijn.
Wendy F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten en uiterst attente bediening, zoals altijd!
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten; gerechten zijn net even anders met verrassende en vooral smakelijke combinaties!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Een prima restaurant. Heerlijk gegeten.
Leo-B .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Prima gegeten, prima sfeer! Gerechten zijn zeer smakelojk en worden als een schilderijtje opgediend. Etentje is zeker voor herhaling vatbaar.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
gezellige sfeer, goede bediening, rekening houdend met allergie. lekker gegeten en met en goed gevoel naar huis gegaan.
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Bling heeft met nieuwe eigenaar gekozen voor een nieuw concept. 3 gangenmenu voor 30,- Het bleken mooie gerechten te zijn, smaakvol en creatief. Bediening erg vriendelijk en attent. Een aanrader dus om in deze prachtige boerderij te mogen dineren.
Flip M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
7,5 wordt mede bepaald door jonge bediening die in contact met ons ' de plank misten' , we voelden ons soms een beetje weg gezet.
Evelien E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Verrassend lekker gegeten????
Colette B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heel lekker gegeten en prima bediening.
De kaart is niet heel groot, maar genoeg voor ieder wat wils.
Echte aanrader: Chocolate heaven als desert!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Keurige bediening, smakelijk eten, mooi opgediend.