Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wat een fantastisch eten en goede service!
Een nadeel vind ik de toiletten die delen ze...en nu was de damestoilet niet erg fris (zeer vieze zichtbare toiletborstel)....
Han S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vorige week voor het eerst geweest met partner en nu al weer terug met kids en aanhang. Zij waren net zo enthousiast als wij, dus dat zegt genoeg. Eén van de gasten was vertraagd, maar dat werd heel goed opgevangen door de bediening. Top!
Han S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We waren hier voor het eerst op aanraden van kennissen. We komen zeker weer terug!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed eten, goede service, goed rekening gehouden met allergie. Parkeergelegenheid iets minder :)
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Vriendelijke en deskundige bediening. Al met al een heerlijke en gezellige avond gehad.
Jean-Pierre W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Goede sfeer met gepaste betrokkenheid zonder opdringerig te zijn. Heerlijk eten in de juiste hoeveelheid. Zeker een aanrader.
Thijs E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We moesten even zoeken naar het restaurant. Een bord zou prettig zijn, al zal de buurt dat wellicht tegengehouden hebben (?). Hoe dan ook: ontvangst erg goed. In verband met de allergieën van mijn vrouw, kwam de kok persoonlijk langs om dit te bespreken, zodat hij zeker wist wat hij wel en niet kon serveren. Ook de rest van het personeel was op de hoogte. Goed georganiseerd en de persoonlijke aandacht was erg fijn!
We hebben heel erg lekker gegeten (Tournedos en Zeebaars als hoofdgerecht).
Omdat het voor ons niet om de hoek is, zullen we er alleen weer komen als we in de buurt zijn. Maar absoluut een aanrader!
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gisteren samen gegeten bij Bling. Opvallend vonden wij:
prettige manier van bedienen, niet opdringerig, beleefd en toch niet afstandelijk, serveerders maken goed contact met je.
mooi op de borden opgemaakte gerechten,
originele manier van serveren bijv kroepoek onder zalm voorgerecht,
gerechten van goede kwaliteit,
hoeveelheid prettig; niet teveel ook niet te weinig, wellicht alleen de brownie 1/3 kleiner maken
Kortom: we hebben genoten van een fijne, gezellige avond!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Samen met een vriendin gegeten. We waren verrast. Heerlijk gegeten. Mankeerde helemaal niets aan. Wachttijd hier boven, was goed. Ik heb redelijk ingevuld. Kon niet anders invullen. Wij vonden dat jullie een dikke 10 verdienen. Dus bij deze. Wij komen zeker weer terug. Een dikke aanrader. Ga zo door!!!!
Ferial V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Was gezellig, goede bediening en heerlijk gegeten.
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Over het algemeen zeer tevreden. Zal Bling ook aanbevelen bij familie en vrienden.
Kom zelf waarschijnlijk nog wel een keer terug.
hjdeboer .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Was hier voor de tweede keer en wederom was het eten voortreffelijk!
Aanraders voorgerechten: INDIASE PAPPADUM en BLING VITELLO TONATO.
En als hoofdgerecht is de SATE een echte aanrader!
Ze houden ook goed rekening met glutenallergie, het personeel weet je daar goed over te informeren.
Straiens-26 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mijn partner komt hier al 40 jaar, en ik 25 jaar naar volle tevredenheid en het blijft TOP alles is goed verzorgd, nogmaals TOP .......TOP.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten de gerechten waren allemaal even goed op smaak een echte aanrader! Het ziet er vanbinnen gezellig uit echt wat je verwacht bij een bistro. De bediening was prima! We komen zeker nog eens terug
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Zeer de moeite waard om naar Bling te gaan. Dit was niet de eerste keer dat we er waren en zeker ook niet de laatste keer.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoas we gewend zijn is het weer een lust voor lichaam en ziel om in deze gelegenheid in Leusden te verblijven. De gastvrijheid, de inrichting altijd een feest.
m.hak .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel , gewoon perfect , geen lange wachttijden ruim opgezet . Je zit niet zo dicht op elkaar en hoeft geen getuigen te zijn van andere tafel gesprekken.
lgtuithof .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Mochten zelf kiezen wat we wilde eten. Ondanks dat er een groep van ruim 20 mensen was, hoefde we niet lang op het eten te wachten. Ze hadden dit prima geregeld.
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten met ze twee.aardige mensen en super lekker eten ! Zeker voor herhaling vatbaar ! Kunnen het ook iedereen aanbevelen !