Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro Bling

Dit is genieten

In deze oude boerderij hangt een hele fijne, warme sfeer. Je voelt je ontzettend welkom, de bediening ontvangt je met open armen. Het eten is gewoon heerlijk en is met de grootste zorg bereid, dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bistro Bling

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Uitmuntend
9,2
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aam .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuke vlotte bediening in een typisch Nederlandse ambiance. Er is goed gebruik gemaakt van interessante vloerbedekking met een verrassend effect. Het eten was prima verzorgd en we konden met het AH arrangement kiezen van de kaart. Een goed beeld wat het restaurant te bieden heeft. De porties waren ook normaal van grootte en niet aangepast. Al met al een genoeglijke avond met vrienden. Puntje van verbetering is de zwarte schimmel op de kitrand van het heren toilet. We komen zeker terug.
erica D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Erg leuk onderkomen, vriendelijk personeel en heerlijk eten (echt kwaliteit) en echt lekker warm allemaal (behalve het ijs dan). Echt een aanrader!!!!!
alexver .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
absolute aanrader. Vriendelijke ontvangst. Heerlijk vers knapperig rozemarijnbroodje van het huis. Voorgerechten geitenkaassalade en vittelo tonato waren grandioos. Hoofdgerecht vlees voor twee is een echte aanrader, heerlijk gerijpt vlees waar een heerlijke jus bij geserveerd wordt. De creme brullee was de lekkerste ooit en het roomijs van de dameblanche was ook zeer goed van smaak, evenals de zelfgemaakte chocoladesaus. Kortom, een toprestaurant waar alles klopt.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Keuze met AH actie uit de gehele kaart. Mooie en lekkere gerechten. Zeer vriendelijk personeel. Leuke inrichting.
Kortom een aanrader.
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Aardige bediening, lekkere en gevarieerde gerechten en een zeer prettige ambiance. Het voorgerecht Vitello Tonato met verse tonijn in Japanse broodkorst was verrukkelijk. Wij komen nog een keer terug. Dus zeker een aanrader!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Een super restaurant, super heerlijk gegeten alles was mogelijkheid.
Is zeker een aanrader en komen hier zeker nog een keer terug om te eten
Lia E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede ontvangst, goede bediening, perfect eten
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was perfect!! Wij komen zeker terug.
Het was ff zoeken hoe er te komen. De tomtom bracht ons natuurlijk niet op de parkeerplaats maar gelukkig hadden we nog net een bordje gezien dus zijn we teruggegaan naar dat bordje. Maar ff iets duidelijker aangeven hoe je er moet komen zou prettig zijn.
Maar hij is het meer dan waard. Top!!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Met de AH-actie konden we uit het hele menu onze keuze maken. Bling is een gezellig restaurant in een oude boerderij midden in een woonwijk. Het personeel straalt rust uit, loopt bijv. kalm, heeft oog voor de gasten. Het eten is goed; goed klaargemaakt en op een mooie manier opgediend. We hebben een heerlijke avond gehad.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ons bezoek aan Bistro Blink, was weer een ervaring rijker. We hebben genoten van het vriendelijk ontvangst. Konden zowel buiten op het terras of binnen plaatsnemen. Hebben op de menukaart tussen 3 gerechten gekozen en die waren echt lekker. We zijn zeker niet met honger van de tafel gegaan en komen zeker naar deze eetgelegenheid terug. Een aanrader ook met kinderen want er zijn verschillende speelruimtes voorzien.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. Uitstekende keuken en plezierige bediening. Gezellig in de tuin gezeten. Heerlijke huiswijn en zalige crème brûlée.
Gaspard V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voor 85½ jarigen was het diner uitstekend, echter toen kwam daar bij een schotel met frites, groente en nog iets. Dat was voor ons te veel. Voorstel: vraag bij ouderen- eten niet meer zoveel- of zij dat nog erbij wensen. Anders wordt dat -nu compleet- onnodig weg gegooid.
herryeppink .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Hele goede avond gehad was met de AH. Bon dit was hier erg goed geregeld.Je kon hier gewoon van de kaart kiezen en werd het duurste gerecht gerekend grotr klasse.En dan de gerechten deze waren van grote klasse
De voorgerchten carpacio en kalfslende met tonijn waren zeer lekker en het hoofdgerecht vlees voor twee.was ook perfect fijne bediening.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wat een goede service! Vriendelijk personeel met kennis van zaken en nadat we hadden aangegeven een dessert te delen, werden er twee bordjes opgemaakt. Super! Het vleesplankje, tournedos en Boeuf Blonde waren zeer goed. We hebben een zeer geslaagde avond gehad en komen zeker weer terug!
gerard L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een aanrader. Goed restaurant met een heerlijk menu. Bediening is oke. Enigste minpuntje is het gegeven dat als je glas leeg wat er gelijk iemand aan de tafel stond. Dat moeten ze aan de klant zelf overlaten als hij/zij nog iets wil drinken om dat aan te geven
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was super, en de sfeer was prima, de bediening was bijzonder vriendelijk , en vatte het commentaar op de wat lange wachttijd bijzonder goed op, complimenten hoor
yfvanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Bling.
Altijd weer feest om hier te mogen eten. Vriendelijke ontvangst, en het eten is super...!!
We komen graag terug bij Bling, ook met de nieuwe eigenaar.
sjoerdhugo .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening restaurant was goed bezet, we mochten zelf nog een tafeltje uitzoeken komen zeker terug
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Bistro Bling. Mooi opgemaakte gerechten en het smaakte ook nog allemaal, voor- hoofd- en nagerecht, super goed! Voor herhaling vatbaar! Aardig personeel.