Bistro Bij Ons

Prinsengracht 287 1016 GW Amsterdam Nederland Kaart
31-206279016

Over het restaurant Bistro Bij Ons

Ouderwets gezellig!

Laat je verrassen met de heerlijkste gerechten uit grootmoeders tijd. Oud Hollandsche gezelligheid bij Bistro Bij Ons! Kom binnen in een knusse huiskamersfeer en zing mee met Amsterdamse smartlappen. In de gerechten vind je Hollandse bekendheid terug, niet alleen de smaken maar ook de namen zijn fantastisch. Ouderwetse gezelligheid op de Prinsengracht!

Meer informatie over restaurant Bistro Bij Ons

GVB Tram lines 14, 17, 13

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bij Ons

Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed ontvangen ondanks dat onze reservatie via tripadvisor bij hen niet was toegekomen. We kregen bitterballen aangeboden van de zaak terwijl we aan de bar al iets konden drinken. Het enterieu is iets speciaals maar het past in het plaatje. Het eten was heel ruim en lekker. De bazinnen zijn hele sympathieke en energieke dames. Vele groeten van Wendy en Sofie uit Oostende. (Zie briefje aan de muur)
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ik had meer een Amsterdamse sfeer verwacht, gezellige Amsterdamse muziek etc, service kan beter, eten was goed
Daithi M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Excellent all round.
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bijzonder gezellig en lekker jordanees. Lieve bediening en een fijne sfeer. Komen zeer zeker terug.
KATRIEN R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijke eenvoudige gerechten. Typisch Hollandse keuken. Een must do als je in Amsterdam bent
Coks D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mijn vaste stek met buitenlandse vrienden en altijd een succes. Een warm welkom is gegarandeerd en het personeel is lief en goedlachs op z'n ouderwets Amsterdams. Er wordt échte Hollandse pot geserveerd zoals je dat alleen thuis bij oma proefde. Ook deze keer weer heerlijk gegeten en een warm onthaal gehad. Ik kom snel weer terug.
Kurt R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuk enthausiast team!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vanavond na een lange tijd bij ons gegeten. De slibtongetjes, suddrvlees, biefstuk en de kip smaakten prima! Ook voldoende patat en groenten erbij. Telefonisch gereserveerd via een van de eigenaren, vriendelijk en hartelijk. De bediening in het restaurant was helaas het tegenovergestelde; een chagrijnige serveerster, niet gastvrij en onaardig naar de klanten. Heel jammer want we hadden anders verwacht..
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vanmiddag hier geluncht. Het eten was erg lekker. De bediening erg vriendelijk. Heel gezellig ingericht en muziek van André Hazes maakte het compleet! Echt genoten!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
gezellige boel. Carla is een geweldige gastvrouw en het personeel is open en heel vriendelijk!! Leuke avond lekker gegeten en we gaan zeker weer terug!!
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellige bistro, gezellig Jordaans aangekleed.
Het eten was heerlijk.
De mensen in de bediening en in de keuken vormen een gezellig team samen, waardoor je je zeer welkom voelt. Dank jullie wel.Zeker een aanrader.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Lekker gegeten. Het duurde alleen wel erg lang voordat het eten op tafel stond.
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellige sfeer, lieve bediening en fantastisch eten.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel erg leuk en lekker. Hoewel ook leuk voor toeristen, toch een goede kwaliteit.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant goede sfeer en leuke bediening en het eten is heerlijk
romano V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
we hebben heerlijk gegeten en service was top we komen zeker terug
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Absolute aanrader dit restaurant. Ontzettend gezellig en goed eten. Vorige week zaterdag heb ik hier gegeten met wat vrienden. We kwamen hier na een tip van iemand. Wat een leuk restaurant. Het is misschien even wennen, want dit is een restaurant dat anders is dan alle andere die je gewend bent. Gedurende de avond gaat bijvoorbeeld af en toe de muziek lekker hard aan, met echte Hollandse liedjes. De hele zaak zong mee.

En juist daarom is het zo leuk. De eigenaren zijn lekker gek, maar hebben de zaak keurig op orde. Het eten is Hollands en erg lekker. Wij hadden de stamppot met bal gehakt en de boeren biefstuk. Ook hebben we ons laten verrassen met een drop tampeloeris, dat is een borreltje die ze zelf laten maken.

Kortom, dit restaurant is ons echt goed bevallen, daarom raden we het iedereen aan.
frans.kiestra .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
17 mei 2016 bij Ons gegeten met een groep van 8 personen. Anderhalve week van tevoren gereserveerd via IENS. Op de dag zelf nog even telefonisch gecontroleerd of onze reserevering bekend was. DAT WAS DUS NIET HET GEVAL. Het probleem werd gelukkig creatief opgelost door de eigenaar. WE WAREN WELKOM. In total met 8 personen gezellig en goed gegeten. Personeel doet erg z'n best.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij dit super gezellige restaurant. We zijn zoals altijd weer heel gastvrij ontvangen. Komen hier al jaren en het is altijd een feestje! Bedankt Carla voor de gezellige avond!
aartvermeij .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden gereserveerd, maar volgens de bediening was dat niet zo???
Voor de rest was alles goed en de prijs was ook redelijk