Bistro Bij Ons

Prinsengracht 287 1016 GW Amsterdam Nederland Kaart
31-206279016

Over het restaurant Bistro Bij Ons

Ouderwets gezellig!

Laat je verrassen met de heerlijkste gerechten uit grootmoeders tijd. Oud Hollandsche gezelligheid bij Bistro Bij Ons! Kom binnen in een knusse huiskamersfeer en zing mee met Amsterdamse smartlappen. In de gerechten vind je Hollandse bekendheid terug, niet alleen de smaken maar ook de namen zijn fantastisch. Ouderwetse gezelligheid op de Prinsengracht!

Meer informatie over restaurant Bistro Bij Ons

Jan Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Naar jaarlijkse gewoonte gingen we mijn vriend zijn verjaardag vieren in Amsterdam. Gezellig met de auto vanuit Belgie, Sint-Niklaas. Naar jaarlijkse gewoonte reservatie om 20u Bij Bistro Bij Ons.
We kwamen eraan en de Bistro was gesloten. Nergens een bericht te vinden van vakantiedagen of reden van sluiting. Zware teleurstelling.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het gezellige bistro bij ons is een heerlijke eetgelegenheid. De ontvangst en bediening mag wel iets vriendelijker. Bij ontvangst werd ons naar enige tijd een tafeltje aangeboden met als toevoeging ;u heeft mazzel dat er iemand niet is gekomen terwijl we een bevestiging hadden van iens. Halverwege de maaltijd werd er aan ons gevraagd of we er problemen mee hadden dat er een Engelstalige familie bij ons aan tafel kwam zitten om te eten. Het laatste tegenvallende was dat er na het dessert direct werd gevraagd of we de rekening wilden hebben zodat het tafeltje weer vrij kwam terwijl we nog een bakje koffie wilden bestellen dit hebben we uiteraard gewoon besteld. Wat betreft de vriendelijkheid mag het dus wel wat verbeteren.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten en weer onwijs gezellig! Leukste plek in Amsterdam voor een lekkere Hollandse pot.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed ontvangen ondanks dat onze reservatie via tripadvisor bij hen niet was toegekomen. We kregen bitterballen aangeboden van de zaak terwijl we aan de bar al iets konden drinken. Het enterieu is iets speciaals maar het past in het plaatje. Het eten was heel ruim en lekker. De bazinnen zijn hele sympathieke en energieke dames. Vele groeten van Wendy en Sofie uit Oostende. (Zie briefje aan de muur)
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ik had meer een Amsterdamse sfeer verwacht, gezellige Amsterdamse muziek etc, service kan beter, eten was goed
Daithi M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Excellent all round.
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bijzonder gezellig en lekker jordanees. Lieve bediening en een fijne sfeer. Komen zeer zeker terug.
KATRIEN R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijke eenvoudige gerechten. Typisch Hollandse keuken. Een must do als je in Amsterdam bent
Coks D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mijn vaste stek met buitenlandse vrienden en altijd een succes. Een warm welkom is gegarandeerd en het personeel is lief en goedlachs op z'n ouderwets Amsterdams. Er wordt échte Hollandse pot geserveerd zoals je dat alleen thuis bij oma proefde. Ook deze keer weer heerlijk gegeten en een warm onthaal gehad. Ik kom snel weer terug.
Kurt R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuk enthausiast team!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vanavond na een lange tijd bij ons gegeten. De slibtongetjes, suddrvlees, biefstuk en de kip smaakten prima! Ook voldoende patat en groenten erbij. Telefonisch gereserveerd via een van de eigenaren, vriendelijk en hartelijk. De bediening in het restaurant was helaas het tegenovergestelde; een chagrijnige serveerster, niet gastvrij en onaardig naar de klanten. Heel jammer want we hadden anders verwacht..
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vanmiddag hier geluncht. Het eten was erg lekker. De bediening erg vriendelijk. Heel gezellig ingericht en muziek van André Hazes maakte het compleet! Echt genoten!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
gezellige boel. Carla is een geweldige gastvrouw en het personeel is open en heel vriendelijk!! Leuke avond lekker gegeten en we gaan zeker weer terug!!
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellige bistro, gezellig Jordaans aangekleed.
Het eten was heerlijk.
De mensen in de bediening en in de keuken vormen een gezellig team samen, waardoor je je zeer welkom voelt. Dank jullie wel.Zeker een aanrader.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Lekker gegeten. Het duurde alleen wel erg lang voordat het eten op tafel stond.
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellige sfeer, lieve bediening en fantastisch eten.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel erg leuk en lekker. Hoewel ook leuk voor toeristen, toch een goede kwaliteit.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant goede sfeer en leuke bediening en het eten is heerlijk
romano V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
we hebben heerlijk gegeten en service was top we komen zeker terug