Bistro Bij de Plas Pannenkoeken

Kuilpad 1 1509 AS Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bij de Plas Pannenkoeken

Je hebt pannenkoeken en pannenkoeken maar in dit restaurant draait echt alles om dit gerecht. Hier verheffen ze dit zó Hollandse gerecht tot een culinaire smaaksensatie. Alles kan, alles mag en alle combinaties van zoet en hartig zijn mogelijk. Zolang het maar op een pannenkoek past. En als het mooi weer is hoef je niet binnen te blijven want het grote terras is een prima plek om te genieten van het mooie weer en een goed gevuld bordje. Laat je verrassen door de koekenbakkers bij de Plas!

Meer informatie over restaurant Bistro Bij de Plas Pannenkoeken

Joop S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij vonden het eten redelijk. In verhouding tot andere restaurants matig.
Wij hebben het eten niet vers ervaren, kwam uit de vriezer?
Bediening was goed.
CarlaWP .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Sipke D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Via de AH-restaurant aktie (2de 3-gangen menu gratis) hier terechtgekomen. Het was dichtbij en er waren positieve recensies.
De verwelkoming was aardig, we waren een half uur eerder dan afgesproken, maar dit was geen enkel probleem.
Het aangeboden broodplankje was slecht! Verdroogd brood en een smakeloze tapenade en een weinig interessante kruidencreme. Broodplankje kwam gewoon op de rekening (leek eerst aangeboden van het huis).
De uiensoep was fantasieloos; veel ui, een zeer slappe bouillon, een stuk brood met wat gesmolten (niet gegratineerde) jonge draderige kaas.
De hoofdgerechten zijn goedkoop, sommige zelfs onder de 10 euro. Dit komt vooral door het extra laten bestellen van Patat, gebakken aardappeltjes, Champignons, uitjes en sauzen. Deze vallen buiten de ah-actie!
Vanalles ging mis met de bijbestellingen. Champignons en uitjes waren vergeten of op een verkeerd bord terechtgekomen, aardappeltjes werden voor 1 persoon op tafel gezet i.p.v. voor 2. Helemaal slecht was de bestelde zak patat die totaal afgekoeld op tafel kwam. Dat merk je als klant maar toch ook als bediende?
E.e.a. is wel hersteld door bedienend personeel maar de sfeer leed er wel onder.
Het dessert heeft verder niet veel goed kunnen maken.
Een serveerster bood nog een koffie van het huis aan. Aanvankelijk wilden sommigen dat wel, maar toen iets later een andere serveerster kwam met de vraag "kan ik verder nog iets voor u betekenen" hebben we de rekening gevraagd.
De rekening moest worden gecorrigeerd vanwege de ah-korting. Die korting bedroeg uiteindelijk 40 euro met z'n vieren omdat alleen de 2 goedkoopste voor-, hoofd en nagerechten gratis zijn en omdat de prijs van de hoofdgerechten laag zijn gehouden door patat en/of aardappeltjes als extra's te zien.

Gemiste kans voor dit restaurant. Geen aanrader.
Sita B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer goede biefstuk geserveerd op een warm bord waardoor de naastgelegen salade ook warm was. De bijbestelde pepersaus was niet lekker. De Roseval aardappeltjes wel. Zeer vriendelijke bediening!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.Het personeel nam alle tijd voor ons en bleef zelfs na sluitingstijd om ons nog van een heerlijk dessert te laten genieten.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Bij ons ontvangst prettig en informeel ontvangen, Fijne, stille en rustige ruimte (geen kippenhok). Heel veel keus betreffende drank en eetkaart. Pannenkoeken waren TOP. Zalm was goed. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Honden zijn ook welkom. Komen zeker nog een keer terug met hond.
Hoideboi .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We waren hier voor het eerst via de AH-restaurantactie. De recensies die wij lazen waren positief, dus wij wilden dit weleens proberen.
Het was donderdagavond en erg rustig in het grote restaurant. Later begrepen wij dat dit punt de aandacht heeft en dat daar aan gewerkt wordt.
Over het eten kunnen wij alleen maar positief zijn. Goede kwaliteit, goede prijs en vriendelijke mensen in de bediening. Wij aten de soep van de dag; courgettesoep, 3 slibtongen met wokgroenten en een zak friet. Als dessert kaneelijs met marsepein en yoghurtijs met sinaasappel en coulis van aardbeien. Alles in royale porties.
Wij komen hier nog wel eens terug.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten, alles was even lekker.
Zeer attent personeel en vriendelijke bediening.
Helaas wat afgelegen van de bewoonde wereld.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten voor een prima prijs. Voldoende keuze op de kaart, ook als je geen pannenkoeken wilt eten. Verder keuze uit veel lekkere biertjes! Vriendelijke bediening!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten, een goede sfeer, fijne bediening, ging allemaal lekker vlot en we zouden hier zeker nog eens terug komen.
WEndy H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fantastisch!!!! Online gereserveerd met melding over verjaardag. Slingers, ballonnen, felicitaties, fles prosecco. Erg vriendelijk en gastvrij! Komen zeker terug!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij de plas, personeel was weer top!
Niet lang gewacht op de bestelling, het eten was heerlijk, porties waren genoeg.
Heerlijk op gezellig terras gezeten.
Ook de hondjes werden niet vergeten, bak water en koekjes!
De prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed, de gerechten zijn niet duur, je kan voor een redelijk bedrag heerlijk eten, zeker een aanrader!
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, van Albert heijn bon zeer vriendelijke medewerkers , die met je meedenken, vanwege mijn man een maagverkleining heeft een gezellige locatie. waar je buiten en binnen kan zitten..
astrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een goeie prijs. Vriendelijk behulpzaam personeel.
Jolande K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Veel te weinig personeel..
Dit is persoonlijk.Wij vonden pannenkoeken te dik en kaasplakken. zo vanuit de vanuit de verpakking erop gelegd.
Schnitzel niets op aan te merken.
b-groeneveld .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Was geweldig, heerlijk eten voor een mooie prijs! Ruime parkeergelegenheid, en zeer vriendelijk personeel!
De gamba,s vooraf echt een aanrader en heerlijke sliptong! Het chocolade toetje was hemels !
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gegeten met AH aktie. Kiezen van de hele kaart, ook de pannekoeken als hoofdgerecht.
Super lekker gegeten. Heerlijke carpaccio !
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk pannenkoeken gegeten, echt voortreffelijk. Het personeel was heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.