Bistro Berlage

Beursplein 1 1012 JW Amsterdam Nederland Kaart
31-205304146

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie

Drinks not included.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Bistro Berlage

Een elegant restaurant op een iconische plek waar een combinatie van klassieke en eigentijdse gerechten geserveerd worden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Berlage

Bistro Berlage is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Bij aankomst per trein op Amsterdam Centraal Station ligt de Beurs van Berlage op 300 meter, ongeveer vijf minuten lopen. U ziet de Beurs van Berlage - aan het Damrak - reeds voor u liggen
  • : In de directe omgeving van Bistro Berlage is een aantal grote parkeergarages gevestigd.

Maandag van 10.00 - 18.00 uur
Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 22.00 uur
Zondag van 11.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Berlage

Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Afgelopen week hebben we hier gegeten ter gelegenheid van de 58e (!) trouwdag van onze ouders. We hebben genoten, alles was top: prachtig opgemaakte en heerlijke gerechten, mooie locatie en perfecte bediening. De persoonlijke attentie maakte de avond helemaal perfect. Aanrader!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heel leuke ambiance door de ‘aanwezigheid’ van Berlage en Toorop. Zeer prettige bediening en uitstekend eten. Alleen voor de burger zou ik een ander broodje nemen. Het maisbroodje werd door mijn kinderen als ‘droog en kruimelig’ ervaren.
E.A. O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker gegeten, ook met AH gewoon van de kaart.
Ondanks aanwezigheid grote groep niet erg lang op ons eten hoeven wachten, ook de tijd tussen de gangen werd er niet nadelig door beïnvloed.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was prima!

De akoestic in de zeer drukke ruimte was echter verschrikkelijk. Er was zeer veel geluid en dat vermiderde het genot van gezellig eten enorm. Jammer.
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
lekker eten
Mvanbentem .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Vandaag geluncht bij Bistro Beurs Berlage. Op het eten is niet veel aan te merken, behalve dan dat de kalfsburger nog half rauw was in het midden van het broodje. Na het vlot opnnemen van het eerste drankje, 25 minuten moeten wachten voordat ons eten kwam. We moesten helaas zelf vertellen aan de ober ,dat wij het waren die de hamburgers besteld hadden. Als een kip zonder kop liepen ze rond met bestellingen.
Ze hadden echt geen idéé welke tafel wat had besteld. Echt gênant om te zien. Letten niet op als je meerdere keren je hand opsteekt om te betalen.
Cornelis G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Zeer goede dienstverlening. Attent en voorkomend. Werden van te voren in kennis gesteld dat het wel erg druk zou zijn, de avond van onze reservering. We waren hierdoor op alles voorbereid. In een woord een fantastische avond, heerlijk menu en fantastische presentatie van de gerechten.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Rustgevend interieur, genoeg ruimte tussen tafels, prima personeel, opmerkelijk, eten krijgt van ons een 8.
Marelle T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Onwijs lekker gegeten met een heerlijk menu! Eten is echt goed! Inrichting zeer mooi en personeel uiterst vriendelijk!

We gaan hier zeker nog naartoe!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekkere gerechten. Mogen op warme borden geserveerd worden. Nu was het eten soms wat lauw.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geweldige locatie, goede kaart, gerechten zeer smaakvol, zeer vriendelijk personeel.
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heb in een heerlijke sfeer heel gezellig gedineerd.
Met AH aktie maar wel a la carte. Prima
Maroescha W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Super lekker gegeten, probeer vooral de buikspek & varkenswang! Aan het einde van de avond kwam de bediening niet echt meer bij ons langs om te checken of we nog iets wilden drinken, maar ze waren verder correct en super vriendelijk.
D W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Fantastisch gegeten, erg lekkere gerechten zonder 1 uitzondering en de bediening was ook geweldig. Vlotte bediening, goede natuurlijke service, goede uitleg en aanbeveling v.w.b. het eten en de sfeer in het team zag er ook prima uit. Kortom" een heerlijke en gezellige avond gehad.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Héérlijk gegeten!! Mooie gerechtjes. Combinaties en smaken zaten goed. Vriendelijke bediening. Top dinner!!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
heerlijk gegeten met AH bon vriendelijk geholpen
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Goede ontvangst, zeer leuke ambiance, prachtig gebouw en fantastisch gegeten. Vooral genoten van de forel en het kaasplateau van Kef. Komen zeker terug!
Aart P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk en klantgericht personeel!