Bistro Bentinck

9,1
5,7
Erg voordelig
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Bij het binnenstappen van deze Amsterdamse buurtkroeg met dito inrichting had ik nooit verwacht zo te kunnen genieten van zulk verfijnd eten! Inmiddels een zomeravond op het gezellige terras doorgebracht en een koude herfstavond in het wat rommelige interieur. Gelukkig maakt de persoonlijke stijl van bedienen van eigenaar Jan dat laatste ruimschoots goed! De wekelijks wisselende menukaart is een feestje. De chef maakt gebruik van veel verse groenten en erg goed vlees. Ook de desserts waren niet te versmaden. En als kers op de taart zien de gerechten er zeer chique uit!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij het binnenstappen van deze Amsterdamse buurtkroeg met dito inrichting had ik nooit verwacht zo te kunnen genieten van zulk verfijnd eten inclusief goede wijnen! Inmiddels een zomeravond op het gezellige terras doorgebracht en een koude herfstavond in het wat rommelige interieur. De persoonlijke stijl van bedienen van eigenaar Jan maakt dat laatste echter ruimschoots goed! De wekelijks wisselende menukaart is een feestje. De chef maakt gebruik van verschillende verse groenten en erg goed vlees. Ook de desserts waren niet te versmaden. En als kers op de taart zien de gerechten er zeer chique uit!