Bistro Bentinck

9,1
Erg gunstig
ed V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding! Van de buitenkant heb je niet direct het idee dat dit een plekje is waar je o zo lekker kunt eten. Het is namelijk een echt buurtcafé waar de eigenaar achter de bar staat en onder andere een heerlijke gruner veltliner voor je inschenkt Het interieur is ook echt dat van een buurtcafé waar als je eenmaal zit je je direct thuis voelt. Met het wekelijks wisselende menu komen er steeds goede gerechten uit de keuken die mij telkens weer smaken! Paar weken geleden hier weer gegeten. Als voorgerecht hadden we huisgerookte eend met een crème van pastinaak, gepofte quinoa en een soort krokantje van ui, erg lekker. De tartaar van makreel was zeer goed van smaak en alle kleuren op het bord maakte dat het geheel er feestelijk uitzag. Als hoofd kalfslende met l chips van boerenkool en mijn tafelgenoot had een hele vis, beide top!
Vervolgens sloten we de avond af met een soort perencrumble met walnotenijs die er ook weer feestelijk uitzag en gingen met een niet al te dure rekening en met een tevreden gevoel naar huis.
Bistro Bentinck heeft er een fan bij!
John T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Inmiddels zijn wij hier 2 keer wezen eten. Het niveau van koken is zeer goed. Alle gerechten die we tot dusver geproefd hebben waren heerlijk. De kaart wisselt elke week, dus wij gaan snel weer 's langs.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Bij het binnenstappen van deze Amsterdamse buurtkroeg met dito inrichting had ik nooit verwacht zo te kunnen genieten van zulk verfijnd eten! Inmiddels een zomeravond op het gezellige terras doorgebracht en een koude herfstavond in het wat rommelige interieur. Gelukkig maakt de persoonlijke stijl van bedienen van eigenaar Jan dat laatste ruimschoots goed! De wekelijks wisselende menukaart is een feestje. De chef maakt gebruik van veel verse groenten en erg goed vlees. Ook de desserts waren niet te versmaden. En als kers op de taart zien de gerechten er zeer chique uit!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij het binnenstappen van deze Amsterdamse buurtkroeg met dito inrichting had ik nooit verwacht zo te kunnen genieten van zulk verfijnd eten inclusief goede wijnen! Inmiddels een zomeravond op het gezellige terras doorgebracht en een koude herfstavond in het wat rommelige interieur. De persoonlijke stijl van bedienen van eigenaar Jan maakt dat laatste echter ruimschoots goed! De wekelijks wisselende menukaart is een feestje. De chef maakt gebruik van verschillende verse groenten en erg goed vlees. Ook de desserts waren niet te versmaden. En als kers op de taart zien de gerechten er zeer chique uit!