Bistro Ben

Grutstraat 9 7001 BW Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Ben

Kijk je ogen uit

De drie pijlers van Bistro Ben zijn goed eten, service en sfeer. Het decor is niet vergelijkbaar met welk restaurant dan ook: terracotta kleuren geven het een grotgevoel, waar de Nachtwacht aan de muur hangt en je zit op felrode leren stoelen. Stel je menu zelf samen uit wel acht Frans georiënteerde voor- en hoofdgerechten, en er is ook een burgermenu. Zeven dagen per week tot ’s avonds laat geopend!

Meer informatie over restaurant Bistro Ben

Maandag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 16:30

Pernelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zondagavond bij Bistro Ben gegeten met AH-bonnen. Heerlijk buiten op terras gezeten, waar het erg gezellig was! Voorgerechten: carpaccio was lekker! Gebakken champignons ook lekker. Salade met geitenkaas viel tegen. Honing was niet te proeven, salade ook niet bijzonder. Als hoofdgerecht had ik kalfsbiefstukjes en die waren lekker, ook goed gebakken! Sausje vond ik minder lekker, zat weinig smaak aan. De mannen hadden ribeye en die vonden ze lekker. Bijgerechten ook heerlijk. Tongfilet was ook erg lekker. Nagerecht ijs met warme kersen, was lekker, maar de kersen lagen gewoon in sap, beetje dun.. Irish Coffees smaakten goed, hoewel we bij toetjes en Irish Coffee eigenlijk echte slagroom willen proeven.. deze slagroom liep snel terug. Jammer.
Toch is het een aanrader om met je AH-bonnen hier te gaan eten. Ontzettend veel keus in gerechten, want je mag van de gewone kaart eten!
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
bij reservering een speciale tafel gereserveerd, maar er was niets gereserveerd, we konden overal zitten, alleen De tafel wie ik gevraagd had te reserveren was bezet, jammer!
Wietske-Anne D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was op zich prima maar we moesten véél te lang wachten op de bediening en verschillende gangen. Het dessert ivm bedtijd kind moeten overslaan. Tweeënhalf uur gezeten voor 2 gangen!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Naar onze mening was er sprake van onderbezetting inde keuken. Hebben na het voorgerecht bijna een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht.dit toch wel smakelijk.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Goede menukaart en uitstekend gegeten met een vlotte bediening. Wij kijken er met genoegen op terug!
ineke M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Eten redelijk tot goed.voldoende te krijgen
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Wij boften ook met weer, konden lekker buiten zitten. Kan dit rest. iedereen aanbevelen.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was mooi weer en buiten op het terras genoten van een heerlijk 3-gangen diner. Het zag er allemaal prima uit en het smaakte voortreffelijk.
joseenoordhoek44 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Buiten gezeten ivm het lekkere weer.
Wel werden we verzocht aan een andere tafel plaats te nemen, omdat er tafels gereserveerd waren.
Er stonden echter nergens bordjes gereserveerd, vreemd!
Dibbie .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
1-7-2017 Hier met vrienden gegeten, gezellig zaakje, lekker eten, muziek af en toe te hard. De dame achter de bar (leidinggevende) was te nadrukkelijk aanwezig en liet de serveerster (jong meisje) op harde toon weten was ze niet goed deed. Wij als klant hoeven dit niet te horen en wij ergerde ons hier mateloos aan. Dit komt zeker niet professioneel over. Voor de rest een leuke avond gehad.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het nagerecht viel ons tegen voor de prijs wat je er voor betaalde misschien wat goedkopere zo rond de 5 euro nagerechten op de kaart te zetten
GabrielleMaria .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij kwamen hier dineren met de AH spaarkaart en waren aangenaam verrast door hun concept: gewoon kiezen van de kaart uit alle gerechten.
Geen onderscheid. De mannen in ons gezelschap genoten van hun voor en na gerecht met oa gegratineerde champignons en salade met biefstuk reepjes. Mijn vegetarische maaltijd was lekker maar miste iets, het was wat flauw. Maar verder prima en uitstekende nagerechten. Alles met attente, vlotte bediening.
Woefjes .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hele vriendelijke bediening. Snel en accuraat. Goede sfeer. Lekker fris windje kwam er naar binnen dus het werd ook niet te warm wat weleens het geval is geweest bij een eerder bezoek.
Het eten was wel goed alleen ik zou wat andere groente doen zonder saus. Wel saus erbij geven. Dit vond ik een beetje standaard.
Mats D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben hier met de ah bonnen goed gegeten. Het enige nadeel was dat we lang op ons eten moesten wachten. De eigenaar heeft het uitgelegd en we kregen een drankje. Netjes afgehandeld dus.
Het eten zelf smaakte goed!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke bediening die regelmatig even komt vragen. We zaten lekker op het terras maar eten viel tegen. Erg vette en smakeloze sausjes bij het broodje vooraf. De salade met biefstukreepjes niet echt lekker. Vlees was gaar, grote stukken smakeloze sla en ook de verdere toevoegingen waren grof gesneden met een niet lekkere dressing. Ook de rest was matig.
Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Mijn zus en ik hebben heerlijk gegeten met een AH kaart de bediening was erg vriendelijk en gastvrij voor herhaling vatbaar.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben bij Ben Bistro met een AH bon gegeten, mochten uit de gehele kaart kiezen. Bij geen van de gerechten extra kosten. Sfeer en klantvriendelijkheid was goed! Zeker om nog eens terug te gaan.
Sommige eters zagen we de proeverij nemen (5 gangen diner) zag er prima uit en hoorde lovende woorden!!!!
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vriendelijke en kundige bediening. Gezellige sfeer. Speciale wensen geen enkel probleem. Leuke avond gehad.
Voor herhaling vatbaar
lpjonker .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was wel goed, hoewel mijn man een beenhammetje had dat niet erg op beenham leek, maar het smaakte wel.
We moesten erg lang wachten voordat we ons eten kregen, wel stonden ze gelijk klaar om de drankjes op te nemen en werd een paar keer (te vaak) gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Diane G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We konden van de hele kaart kiezen.
1 gerecht was niet goed doorgekomen in de keuken, kregen hiervoor drankje vh huis en alvast een bord om de friet/groente te eten. 5 min later was het er. Zelfs korting op de desserts.
Aan niets te merken dat je met actie eet, terwijl het al niet duur is.