Bistro Ben

Grutstraat 9 7001 BW Doetinchem Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Ben

Kijk je ogen uit

De drie pijlers van Bistro Ben zijn goed eten, service en sfeer. Het decor is niet vergelijkbaar met welk restaurant dan ook: terracotta kleuren geven het een grotgevoel, waar de Nachtwacht aan de muur hangt en je zit op felrode leren stoelen. Stel je menu zelf samen uit wel acht Frans georiënteerde voor- en hoofdgerechten, en er is ook een burgermenu. Zeven dagen per week tot ’s avonds laat geopend!

Meer informatie over restaurant Bistro Ben

Maandag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marleendavelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
MLEB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was erg druk, we moesten dus vrij lang wachten, op zich vonden wij dit niet zo'n probleem. We waren hier met de AH dinerbon, en kregen 4 gangen voorgeschoteld i.p.v. 3 gangen, en iedere gang was heerlijk klaar gemaakt. De bediening was heel vriendelijk, wij komen zeker nog eens terug.
GAW .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een gezellige avond met vrienden gehad. Wij hadden de keuze uit diverse gerechten en tussendoor kregen wij nog een verrassingsgang. Het is zeker een aanrader om hier een gezellige avond door te brengen.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige bistro met uitgebreide keuze op de kaart! De prijzen zijn lekker betaalbaar zeker in verhouding met de gerechten die je krijgt.
Michaela R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was een geweldige avond heerlijk gegeten heel leuke bediening mochten zelfs een stukje gaan wandelen zo veel van het goede geweldig wat een service. Ik geef nooit een 10 . Maar ik geef hun een 9.99.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met gebruik van AH zegelkaart restaurant actie.
Genoeg keuze .
Tussenpozen waren goed.
Zeer vriendelijke bediening.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De bediening was vriendelijk maar traag. Het eten goed maar niet verrassend. Wel goede bierkaart. Gezellig publiek. Dankzij de ah kaart was prijs in verhouding met kwaliteit. Zonder korting zeker niet.
CT V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het viel ons op dat iedereen mandje met brood kregen alleen wij niet.Wij dacht dat komt zeker door de actie van A&H.Maar dat was niet het geval.Er waren meer mensen met die actie en die kregen het wel.Normaal als wij nog niet aan het eten waren hadden wij de bediening gevraagd,ju dan niet gedaan.En het toetje was bijna helemaal goed,bijna =omdat de mouse nog bevroren was.En Misschien een tip voor hun,er was een extra gerechtje was een verrassing dan is.Dat was een kaassoepje.Dat hoor en Xie je pas als ze het komen brengen.Zo kan je dus geen keus maken eigenlijk.Als je zeg dar je dat niet lust vertellen de dames dat het ook een ander soepje mag zijn.Dit was bij een andere klant.Verder waren wij tevreden.Aardige bediening,eten was goed en meer dan genoeg,en je kon groenten en friet en gebakken aardappels no weer bij krijgen.En het eten was goed heet
Mendel-volgers .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uitstekende gelegenheid om samen in een gezellige sfeer lekker te eten en bij het afrekenen nog steeds in een goed humeur huiswaarts te keren en graag weer terugkomt!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. Het eten was lekker, alleen soms wat karig. Op de carpaccio zaten drie blaadjes rucola en één zongedroogd tomaatje, de lamsgehaktballetjes bestond maar uit drie kleine balletjes. Ook het toetje was vrij weinig, een half bolletje ijs en een erg klein blokje cheesecake. Het hoodgerecht was wel top met veel garnituren, en ook de kaassoep was verrassend lekker.
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hebben gegeten met 4 personen. Was gezegd dat we als verrassing/ tussengerecht een soepje zouden krijgen,hebben we dus niet gehad. Verder hebben we met 3 personen voor de vis van de dag gekozen. Dit was heel weinig en ook nog es niet lekker!!! Dus voor ons niet meer naar Bistro Ben. Bediening was wel heel goed. !!
Familie P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Geweldig restaurant! Super lekker eten en hele persoonlijke vriendelijke bediening! De dames van de bediening maken echt het verschil. En het eten is echt werkelijk fantastisch!
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Een prima sfeer , ze hadden vanher driegangenmenu menu een 4 gangen menu gemaakt en we kregen ook nog stokbrood met smeersels vooraf. Ook bij het glas wijn werd een glas water geserveerd zoals het hoort. Bediening was prima en vriendelijk. De tussenpozen waren niet te lang maar goed. De opmaak van de gerechten was creatief.
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zeer gezellige avond gehad bij Bistro Ben , werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleidt.
Het A&H menu hadden ze netjes gepresenteerd op een menu kaart waar je kon kiezen uit ruime keuze en als extra's kregen we nog een 4 de gerechtje ( tussen gang ) heerlijk soepje. Bij het hoofdgerecht voldoende groente en frietjes enzo.. Lekker toetje ,zeker voor herhaling . En de rode wijn smaakte was super .
An O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We gingen er eten met een volle spaarkaart van de AH zodat het 2de menu gratis was.
De keus was niet groot, viel behoorlijk tegen. Het plekje waar we zaten was helaas ook niet geweldig omdat mijn man in het gordijn zat welke voor de toegangsdeur was gehangen. Waarschijnlijk omdat het daar zo tocht.
De jongen die ons grotendeels bediende en de bestellingen opnam was alleraardigst en spontaan. Helaas konden wij vanaf voorin het restaurant meegenieten van hoe de 'bazin?' hem meerdere keren afsnauwde. Dit vonden wij erg onprofessioneel en sneu voor hem. Dit verdiende hij niet. Als je dit soort dingen hoort en of ziet ga je er al niet meer naartoe terug.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Niet erg enthousiast personeel. Hoofdgerecht was lauw tot koud. Dit gemeld. Zou t aan de keuken doorgeven maar Verder niks mee gedaan. Carpaccio was heerlijk. Tussengerecht kaassoep was niet lekker. Dit gemeld maar bleef gewoon half uur staan voordat t opgeruimd werd. Erg Lange wachttijden.
Dessert erg simpel. Jammer allemaal!!
Woefjes .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Leuke inrichting. Relaxt sfeertje. Voldoende snelheid in opdienen gerechten. Lekker buiten gezeten met kacheltje aan voordat we gingen eten. Het geluidsniveau is erg prettig.
Edvanveen4u .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
lekker gegeten
voorgerecht was heerlijk
tussengerecht extra een soepje erg leuk
hoofdgerecht heerlijk stukje vlees met veel bijgerechtjes en groentes
lekker toetje na
zeer goede kwaliteit prijs verhouding
een aanrader om gewoon lekker te eten
Familie.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De kaassoep was een verrassing, lekker, zo ook het toetje! De rest was goed, maar een minpuntje vind ik toch dat ik had gevraagd om rood vlees (steak) maar dat het vlees bijna doorbakken was. De marinade en de saus daarentegen waren wel prima.
Aenyerns .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening was top.
Toch nog wel een opmerking, de bediening had een vieze short voor, dit was niet van 1 avond bediening! Vanuit de keuken bediende iemand aan tafel waarvan de kleding er ook niet fris uitzag. De toiletten mogen ook wel een beurt krijgen erg verouderd.