Bistro Ben

Grutstraat 9 7001 BW Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Ben

Kijk je ogen uit

De drie pijlers van Bistro Ben zijn goed eten, service en sfeer. Het decor is niet vergelijkbaar met welk restaurant dan ook: terracotta kleuren geven het een grotgevoel, waar de Nachtwacht aan de muur hangt en je zit op felrode leren stoelen. Stel je menu zelf samen uit wel acht Frans georiënteerde voor- en hoofdgerechten, en er is ook een burgermenu. Zeven dagen per week tot ’s avonds laat geopend!

Meer informatie over restaurant Bistro Ben

Maandag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 16:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
GabrielleMaria .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij kwamen hier dineren met de AH spaarkaart en waren aangenaam verrast door hun concept: gewoon kiezen van de kaart uit alle gerechten.
Geen onderscheid. De mannen in ons gezelschap genoten van hun voor en na gerecht met oa gegratineerde champignons en salade met biefstuk reepjes. Mijn vegetarische maaltijd was lekker maar miste iets, het was wat flauw. Maar verder prima en uitstekende nagerechten. Alles met attente, vlotte bediening.
Woefjes .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hele vriendelijke bediening. Snel en accuraat. Goede sfeer. Lekker fris windje kwam er naar binnen dus het werd ook niet te warm wat weleens het geval is geweest bij een eerder bezoek.
Het eten was wel goed alleen ik zou wat andere groente doen zonder saus. Wel saus erbij geven. Dit vond ik een beetje standaard.
Mats D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben hier met de ah bonnen goed gegeten. Het enige nadeel was dat we lang op ons eten moesten wachten. De eigenaar heeft het uitgelegd en we kregen een drankje. Netjes afgehandeld dus.
Het eten zelf smaakte goed!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke bediening die regelmatig even komt vragen. We zaten lekker op het terras maar eten viel tegen. Erg vette en smakeloze sausjes bij het broodje vooraf. De salade met biefstukreepjes niet echt lekker. Vlees was gaar, grote stukken smakeloze sla en ook de verdere toevoegingen waren grof gesneden met een niet lekkere dressing. Ook de rest was matig.
Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Mijn zus en ik hebben heerlijk gegeten met een AH kaart de bediening was erg vriendelijk en gastvrij voor herhaling vatbaar.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben bij Ben Bistro met een AH bon gegeten, mochten uit de gehele kaart kiezen. Bij geen van de gerechten extra kosten. Sfeer en klantvriendelijkheid was goed! Zeker om nog eens terug te gaan.
Sommige eters zagen we de proeverij nemen (5 gangen diner) zag er prima uit en hoorde lovende woorden!!!!
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vriendelijke en kundige bediening. Gezellige sfeer. Speciale wensen geen enkel probleem. Leuke avond gehad.
Voor herhaling vatbaar
lpjonker .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was wel goed, hoewel mijn man een beenhammetje had dat niet erg op beenham leek, maar het smaakte wel.
We moesten erg lang wachten voordat we ons eten kregen, wel stonden ze gelijk klaar om de drankjes op te nemen en werd een paar keer (te vaak) gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Diane G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We konden van de hele kaart kiezen.
1 gerecht was niet goed doorgekomen in de keuken, kregen hiervoor drankje vh huis en alvast een bord om de friet/groente te eten. 5 min later was het er. Zelfs korting op de desserts.
Aan niets te merken dat je met actie eet, terwijl het al niet duur is.
Beet .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk en maakt graag een praatje. De tafeltjes staan misschien wel wat dicht op elkaar, maar daar hebben wij geen hinder van gehad.
M.A. O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ontvangst was goed, in het begin waren ze erg aardig. In de loop van de avond bleef het personeel wel telkens je naar staren. Ze hebben geen andere kaart dan de wijn/bier kaart, erg jammer. Voorgerecht kwam erg snel en was erg lekker. Het hoofdgerecht is een ander verhaal. Mijn moeder had de ossenhaas, ze vroeg of het goed doorbakken kon, wat ze kreeg was een bloederige ossenhaas. Mijn zussen en ik hadden varkenshaasmedaillons, wat erg droog was. De saus daarentegen was wel erg lekker. En de vis van de dag was ook lekker. Het nagerecht ook.

Toen kregen we de rekening en bleek dat je meer betaald dan wat er op het menu staat. Met zijn vijven waren we over de €100,- kwijt, waarbij er twee gratis konden eten. Daarbij stond op de menu kaart dat het keuzemenu €20,- is. Dus meer dan €40,- besteed aan drinken? Denk het niet, tenzij ze er meer dan €5,- ervoor vragen.
De muziek was wel goed, alleen te hard.

Geen aanrader.

Bedankt.
Geer en goor C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij Riek en Truus hebben een gezellige avond beleeft met vriendelijke bediening het eten wat kok Ben op tafel heeft gezet was super zeker tot een volgende keer groetjes uit Zaandam
leolicht .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
AH-menu (3 gangen) besteld voor 2 personen. Als voorgerecht de salade met port salut, als hoofdgerecht resp. zwaardvis en kogelbiefstuk en als dessert walnotenijs besteld. Al het gebodene was van prima kwaliteit. Het personeel was erg vriendelijk. Enige minpunt: de tijd tussen de gangen was aan de lange kant. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker nog eens terug
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs! Ik ga hier zeker nog een keer naar toe.
Mia R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer goed eten voor een gunstige prijs. Vriendelijke bediening. Zeer positief. We komen zeker terug en zullen dit restaurant aanbevelen.
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima gegeten
Karsten F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Snelle en vriendelijke service. Goed eten tegen een nette prijs.
Janwillem B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellige sfeer, lekker gegeten. We hebben gekozen voor een verrassingsmenu. Hierbij kan je wel je voorkeuren aangeven, bijvoorbeeld alleen vlees, alleen vis, allebei etc. Alles smaakte zeer goed.
karentrotter .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wat hebben wij een enorm slechte ervaring gehad in dit restaurant. Wij wilden gebruik maken van het 2e menu gratis voor de 2e persoon. Op alle gangen moesten wij heel lang wachten. Ruim 1 uur voor het koude voorgerecht en nog 1 uur voordat het hoofdgerecht kwam. En dit terwijl wij met kinderen waren. We hebben maar extra brood besteld omdat het zo lang duurde. De serveerster kwam wel regelmatig vragen of wij nog iets wilde drinken, maar lieten de lege borden vervolgens staan om uit te halen. Over het eten waren wij ook niet echt spreken: het voorgerecht met gebakken brie en het hoofdgerecht van sucade was niet warm en heel rommelig neergelegd op het bord. De smaak was wel prima. Wij hebben geen dessert genomen omdat wij niet nog een keer een uur wilde gaan wachten.... daarvoor waren wij al veel te veel geïrriteerd. Het restaurant was overigens niet vol. Omdat wij geen dessert hadden genomen, was dus ook het 2e menu niet gratis en betaalde wij het volle pond. Wij vonden de prijs echt veel te hoog voor de kwaliteit van het eten. Laat staan de hele slechte service van de bediening. Een cursus gastvrouwschap zou hier geen overbodige luxe zijn. Jammer hoor maar wij komen hier niet meer terug.
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke proeverij vaan 11 gerechtjes.
Ook verrassende combinaties.
Een aanrader!