Bistro Ben

Grutstraat 9 7001 BW Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Ben

Kijk je ogen uit

De drie pijlers van Bistro Ben zijn goed eten, service en sfeer. Het decor is niet vergelijkbaar met welk restaurant dan ook: terracotta kleuren geven het een grotgevoel, waar de Nachtwacht aan de muur hangt en je zit op felrode leren stoelen. Stel je menu zelf samen uit wel acht Frans georiënteerde voor- en hoofdgerechten, en er is ook een burgermenu. Zeven dagen per week tot ’s avonds laat geopend!

Meer informatie over restaurant Bistro Ben

Maandag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
A S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg jammer dat 't varkenshaasje van binnen nog rauw was, ook gaf dit ook toe en werd er 5 euro in mindering gebracht
manon_driessen .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keuze van een speciaal opgestelde kaart. (4-gangen voor €29,95)
De varkenshaas was wat aan de droge kant, daarentegen was de vis van de dag heerlijk.
Water bij de wijn werd niet in de prijs berekend, heel netjes.
Paar minpunten; vooraf aangegeven om 20.00 weg te moeten i.v.m. film in de bioscoop. Dit was geen probleem, werd vooraf verteld. Om 17.45uur waren we er al en om 19.35uur precies kregen we pas ons hoofdgerecht waardoor we om 20.00uur heel snel en gehaast ons toetje moesten opeten. Het is gelukt, maar prettig is anders.
Daarnaast zagen we na het afrekenen dat er 2 drankjes op de bon stonden die nooit zijn gedronken in ons gezelschap.
Al met al wel erg lekker gegeten, gezellig gezet en vriendelijk geholpen.
ruinenijland .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Hoewel we al vaker bij Bistro Ben hebben gegeten, was het deze keer niet wat we hadden verwacht. Het menu voor de AH/Iens actie was veel hoger van prijs dan normaal de menu's zijn. En dat kan niet door het kaassoepje (verrassingsgang) komen. De wachttijd was bovengemiddeld lang, maar Bistro Ben zat dan ook helemaal vol.
Het voorgerecht was heerlijk: een tonijn tartaartje op een carpaccio van gele biet! Daarvoor complimenten. Daarna kregen we het (te zoute) kaassoepje. De hoofdgerechten waren beide niet echt smakelijk: een dun schnitzeltje met gerookte kip en diverse vruchten en een (vruchten) sausje. Het andere hoofdgerecht was varkenshaas in gebakken rauwe ham met een (te zout) groen sausje en met een heleboel kaassnippers eroverheen gestrooid. We hebben dan ook gemeld dat er veel te zoute onderdelen waren en dat er teveel sterke smaken tegenover elkaar stonden. De frieten waren te lang gebakken en hadden geen krokant korstje. Dit is niet wat we gewend zijn van Bistro Ben; het zijn geen culinaire hoogstandjes, maar normaal lekker eten voor een niet al te hoge prijs.
Het duurde uiteindelijk twee-en-half uur voor gevraagd werd of ze het dessert konden brengen. Dit hebben we maar ingewisseld voor een kopje koffie. (Trouwens ook het feit dat je voor een ander dessert dan van het menu, 5 euro moest bijbetalen, vonden wij fors aan de prijs).
Voor mensen die Bistro Ben niet al kenden, kan een dergelijke ervaring er mogelijk voor zorgen dat die gasten niet nog een keer terugkomen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van het meedoen aan deze actie.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Tussen de gangen door duurt het wachten veel te lang.
Bediening was vriendelijk..het eten lekker....het was er gezellig...maar door het lange wachten werd bij ons de stemming wat geprikkeld en dat is jammer.
Ralph L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met de ah actie hie gegeten. Ipv 3 gangen 4 gangen gekregen dus dat is een pluspunt. Carpaccio was te koud en te waterig vonden wij. Kaassoep en hoofdgerecht waren goed en ook wij vonden het dessert beetje karig zoals andere recensies ook al vermelden. Ontvangst en bediening prima en ambiance ook.
Gerrit Jan L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het voorgerecht waren 3 gevulde champignions die niet kleiner konden.Het nagerecht een bolletje ijs en een stukje koffie huisje. Beide weinig. Dus gewoon teleurstellend. Het hoofdgerecht nl. steak en vis met garnituur prima. O ja, als tussendoortje een beetje kaas soep. Lekker. We kwamen hier vaker en altijd prima.
We hadden nu een AH keuzemenu p.p. 29,50 Euro en voor deze prijs teleurstellend.
Het moet uit de lengte of de breedte leek het wel. Geen reclame.
marian1952reessink .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hebben ontzettend genoten afgelopen vrijdagavond.
Gastvrij ontvangen vriendelijk personeel kom absoluut binnenkort
nog een keer bij jullie.
Fijne feestdagen gewenst en een succesvol 2017.
Groetjes Marian Reessink.????????????
carlabos6 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het diner bij Bistro Ben was zeer de moeite waard. We hebben in een ongedwongen sfeer lekker kunnen eten. De ontvangst was erg vriendelijk, er was genoeg keuze voor het menu. Er werd duidelijk rekening gehouden met het concert wat we aansluitend zouden hebben in een nabij gelegen theater. Mocht er al een minpuntje zijn, dan was dat het dessert. Deze was er summier in hoeveelheid en in opmaak. Verder niets dan lof en zeker gezien prijs/kwaliteit een aanrader!
a.brinks2 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Op de voor de actie aangepaste menukaart stonden meer dan genoeg gerechten. Actie was door eigenaar zelfs uitgebreid van drie naar vier gangen. Al met al een aanrader. Prima!!
Nans88 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten samen met mijn man.

Het 3 gangen menu was leuk samengesteld, genoeg keuze en de bediening super vriendelijk.

Mooi op tijd alles geserveerd, terwijl het nog best druk werd toen wij er een uurtje zaten. Vind de ruimte wel wat gehorig.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Dit is een gezellig en leuk restaurant waar je met alle egards wordt bediend. Zo krijg je bij een glas wijn zonder te vragen ook een glaasje water. Het eten is heerlijk en de sfeer prima. Toen de kaars op tafel op was kwam men direct met een nieuwe. Zeer attent. Ik ga hier graag nog eens naar toe.
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten ah bon leuk hoor gezellig gezeten goede bediening,
Een leuke avond voor weinig geld .
Kom beslist een keertje terug dan neem ik tappas zag er ook heerlijk uit!

Groetjes Mia Scheers
marleendavelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gegeten met de AH Restaurantactie. Lekkere gerechten, flinke porties en alles kwam in een fijn tempo (gingen daarna nog naar het theater). Met name de kaassoep was verrassend lekker. Verder nog een compliment voor de gastvrijheid. Wij komen vast nog een keer terug!
MLEB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was erg druk, we moesten dus vrij lang wachten, op zich vonden wij dit niet zo'n probleem. We waren hier met de AH dinerbon, en kregen 4 gangen voorgeschoteld i.p.v. 3 gangen, en iedere gang was heerlijk klaar gemaakt. De bediening was heel vriendelijk, wij komen zeker nog eens terug.
GAW .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een gezellige avond met vrienden gehad. Wij hadden de keuze uit diverse gerechten en tussendoor kregen wij nog een verrassingsgang. Het is zeker een aanrader om hier een gezellige avond door te brengen.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige bistro met uitgebreide keuze op de kaart! De prijzen zijn lekker betaalbaar zeker in verhouding met de gerechten die je krijgt.
Michaela R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was een geweldige avond heerlijk gegeten heel leuke bediening mochten zelfs een stukje gaan wandelen zo veel van het goede geweldig wat een service. Ik geef nooit een 10 . Maar ik geef hun een 9.99.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met gebruik van AH zegelkaart restaurant actie.
Genoeg keuze .
Tussenpozen waren goed.
Zeer vriendelijke bediening.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De bediening was vriendelijk maar traag. Het eten goed maar niet verrassend. Wel goede bierkaart. Gezellig publiek. Dankzij de ah kaart was prijs in verhouding met kwaliteit. Zonder korting zeker niet.
CT V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het viel ons op dat iedereen mandje met brood kregen alleen wij niet.Wij dacht dat komt zeker door de actie van A&H.Maar dat was niet het geval.Er waren meer mensen met die actie en die kregen het wel.Normaal als wij nog niet aan het eten waren hadden wij de bediening gevraagd,ju dan niet gedaan.En het toetje was bijna helemaal goed,bijna =omdat de mouse nog bevroren was.En Misschien een tip voor hun,er was een extra gerechtje was een verrassing dan is.Dat was een kaassoepje.Dat hoor en Xie je pas als ze het komen brengen.Zo kan je dus geen keus maken eigenlijk.Als je zeg dar je dat niet lust vertellen de dames dat het ook een ander soepje mag zijn.Dit was bij een andere klant.Verder waren wij tevreden.Aardige bediening,eten was goed en meer dan genoeg,en je kon groenten en friet en gebakken aardappels no weer bij krijgen.En het eten was goed heet