Bistro Belle

Dorpsstraat 12 3611 AE Oud Zuilen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Belle

Bistro Belle, met het terras aan de Vecht en gelegen naast kasteel Slot Zuylen, is al jaren een begrip in Utrecht en omgeving. Bistro Belle heeft een nieuw foodconcept geïntroduceerd; onbeperkt genieten van kleine gerechtjes voor een vaste prijs van €27,50 p.p.
Op de menukaart staan maar liefst 70 verschillende gerechtjes die onbeperkt besteld mogen worden. Leuk voor een diner met zijn tweetjes of met kinderen; er is zelfs een aparte speelruimte. Het concept is uitermate geschikt voor een diner met een groep vrienden of collega’s; aan lange tafels onbeperkt genieten van de gerechtjes van Belle!
Daarnaast blijft Bistro Belle blijft het vertrouwde adres voor een huwelijk, feest of receptie. De sfeervolle Bellezaal is perfect geschikt voor een onvergetelijk diner of feestavond!

Meer informatie over restaurant Bistro Belle

Dinsdag t/m vrijdag vanaf 17.00 uur

Zaterdag en zondag vanaf 11.00 uur
Keuken vanaf 12.00 uur

Maandag geopend op aanvraag

Op 2e kerstdag is Bistro Belle gesloten.

6,9
7,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Belle

Boele I.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prachtige locatie natuurlijk! Wij hadden een tafel voor 4 personen gereserveerd. Voor ons was een 2-persoonstafeltje gedekt met 4 couverts. Twee tafeltjes aan elkaar plaatsen was niet mogelijk! Ondanks alle lege 2-persoonstafeltjes op het terras. Er was niet tegenaan te redeneren met de eigenaar/ meneer van de bediening. What a shame! We zijn vertrokken. En kunnen het eten dus niet beoordelen. Ingrid Boele
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prachtig mooie plek waar dit restaurant zit!
Eten was prima, niet alles even bijzonder, maar dat is altijd lastig met enorm veel gerechtjes op de kaart. Wij zaten op het terras, en daar is het prima toeven
Beste Hugo,

Hartelijk dank voor je genomen moeite om een recensie te plaatsen op Iens.

Wij danken je hiervoor hartelijk en hopen jullie nog eens bij ons te mogen verwelkomen.
Fijne zonnige maandag gewenst

Inge Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Geluncht met vriendinnen, vette aspergesoep met draden en lauwe temperatuur, koude kroketten, serveerster erg vriendelijk en geneerde zichtbaar voor de belabberde kwaliteit, eigenaar gunde ons na klacht geen blik waardig, kregen 2 kommen soep in mindering van de 4 onaangeroerd kommen...wat een deceptie
Beste Inge,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om je recensie en bevindingen te plaatsen.
Ik heb jullie opmerkingen besproken met mijn collega's en wij gaan hier zeker actie op ondernemen.

Wij hopen dat wij een tweede kans krijgen om te bewijzen hoe Bevlogen, Hartelijk en Gastvrij wij zijn en jullie vaker met plezier te mogen verwelkomen.

Harry J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Leuk om naar toe te gaan als verrassing voor iemand. Dat was onze gedachte vooraf.

Helaas is het personeel onprofessioneel en niet geschikt voor een restaurant. Starten met vragen begin je bij de vrouw en niet bij de man. Uitserveren is niet overhandigen aan iemand. Niet vragen of alles naar wens is en of je misschien nog iets wilt drinken.

Duurt lang voordat de eerste ronde met gerechtjes komen (zie tip). Bestel je bv kibbeling, dan krijg je 1 stukje met frites er onder?? Goedkopere gerechten krijg je meer van en duurdere gerechten maar 1.

Tip om toch voldoende te eten:
Schrijf op het kaartje wat je wilt hebben en zodra de gerechten komen, na 30 minuten..., direct een nieuw kaartje inleveren.

Jammer.
Beste Harry,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een recensie te plaatsen over Bistro Belle.
Wij nemen jullie feedback ten harte en gaan hier intern zeker werk van maken. Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Fine I.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben van de lunch-kaart 2x ' Belle's bistro bordjes' besteld. Bij de omschrijving staat 10 gerechtjes. Wij hebben dit 2 maal besteld, maar kregen met z'n 2-en 10 hapjes. Nagevraagd of deze 10 hapjes nog een keer zouden komen, maar dat was niet zo. De hapjes op zich waren ontzettend lekker, maar 10 plakjes worst/ kroketjes/ schijfje komkommer/ soesje etc met zijn 2-en is echt weinig voor een lunch en ook best prijzig als je voor 10 (letterlijk) hapjes bijna 28 euro betaalt. Beetje jammer. Er was 1 bediende tijdens de lunch, terwijl het restaurant best vol was. Dus om af te rekening moesten we 5 minuten wachten. Op deze manier kom ik er niet graag nog een keer.
Beste Fine Ipema,

Hartelijk dank voor de genomen moeite uw feedback te plaatsen over Bistro Belle.
Wij nemen deze mee in onze evaluatie om zo onze service en gerechten naar alle wensen te kunnen vervullen.

uw feedback m.b.t. de gerechtjes van de Bistro Bordjes is helemaal terecht. dit hebben wij in de nieuwe lunch kaart die a.s. woensdag ingaat al aangepast, wij betreuren het echter wel dat u daar nog geen profijt van heeft gehad.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen om de te laten blijken dat wij uw feedback serieus nemen.
Nogmaals dank en een fijne dag vandaag!

Met vriendelijk groet,

Natasha D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Afgelopen dinsdag bij jullie gegeten en het was schandalig slecht. Het concept is in prijs-kwaliteitverhouding belachelijk; een rip-off. Afgezien daarvan was de kwaliteit van het eten om te huilen. Het eten zag er uit of het de hele dag in de zon gestaan had of al twee dagen in de koelkast. Het had kraak nog smaak. Als je in staat bent om meloen met ham te verpesten moet je echt een ander vak kiezen! De meloen was onherkenbaar en plakte als een schijfje plastic ter grootte van een euromuntje op het schotelije. Een garnalencocktail waar niet eens hollandse garnalen inzitten (er moet duidelijk zo min mogelijk geboden worden voor die 27,50!) gecombineerd met een laf schuim en bleekselderij; vies!
Beste Natasha,

Wij nemen jullie feedback ten harte. op dit moment werken wij hard aan onze nieuwe kaart en hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Sascha K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Op 26-04-2018 met vier personen wezen eten. Mooie sfeer van binnen. De indeling boven/beneden zitten draagt eraan bij dat het wat romantisch oogt en je qua geluid weinig last hebt van de andere groepen eters. Vriendelijk en keurig personeel. We hebben niet lang op het eten hoeven wachten. Tussen 19.00 en 22.00 6 rondes kunnen bestellen (maar ook daarna mochten mochten we nog een dessert bestellen). Het eten was lekker, maar niet altijd heel bijzonder van smaak. De porties waren relatief klein, maar daardoor kon je wel veel verschillende gerechten van de kaart uitproberen. Leuke, gezellige avond gehad!
Beste Sacha,

hartelijk dank voor de genomen moeite een leuke recensie te plaatsen.
wij hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen bij Bistro Belle en wensen jullie een fijne dag!

Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Jammer, viel erg tegen. prefab eten. Ik zag in de keuken al zeker 50 voorgebakken sateh liggen. erg droog. niks blonk uit in kwaliteit. doorbakken biefstuk, koude Frites, toetjes om te huilen. canaloni was droge fabriekscake gevuld met nutella. hele avond verheugd op seizoenstoetje
van taartje met roodfruit. Fruit was blijkbaar op. filodeeg met tompoucendeeg fabrieksijs met scheutje ranja.
Beste Yvette,

Wat jammer dat jullie diner niet in de smaak is gevallen.
Wij nemen jullie feedback ten harte. Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.

Tess J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
We zijn met z’n 6e wezen eten. We kwamen binnen en zag er super uit beetje frans. Zodra je naar de eet zaal liep kon je de keuken zien! We werden begroet op een vriendelijke wijze een soort thuis komen! Alles ging uitstekend jammer dat mijn biefstukje wel done was gebakken. Maar voor de rest super leuke locatie heel kneus leuke sfeer en heerlijk eten
Beste Tess,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een leuke recensie te plaatsen over Bistro Belle.
Tot de volgende keer!

Louis N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Leuk concept, goed gegeten met 10 man gisteren, prettige serveersters ook, huiswijn top! Mooie ambiance ook, gerechten waren eigenlijk allemaal dik in orde, op 1 enkele na....
Beste Louis N.

Hartelijk dank voor de genomen moeite en de leuke recensie over Bistro Belle.
Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Super avond gehad! Op een top locatie, met heerlijk eten en lekkere wijnen. Er hangt een goede sfeer. De bediening is attent en alert. Wij komen hier zeker terug. Aanrader!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Dit word lastig, nieuwe kaart onbeperkt hapjes. we waren er om half 8 en het lukt voor sluitings- tijd maar om 4x te bestellen dus dat voelt niet als onbeperkt. We waren met zijn vieren en hebben geprobeerd zo n beetje alles van de kaart te bestellen, het viel allemaal tegen, dat maakt het dan weer niet zo erg dat je er maar 8 hoeft weg te werken.
Het voelt heel erg alsof alles zo goedkoop mogelijk moet, en de bereiding laat ook te wensen over vlees droog en doorbakken. niks is echt onvoldoende maar boven een 5,5 komen we niet uit, het kan allemaal net en dat is echt niet voldoende, presentatie van de gerechten vaak weer wel mooi.
Entourage is goed, lekker ruim en rustig bediening is vriendelijk en het brood vooraf heerlijk. Ik hoop van harte dat er een slag wordt gemaakt om het te verbeteren. Mochten de beoordelingen weer beter worden met deze kaart, gaan we het nog een keer proberen!
Beste Mark,
Wij nemen jullie feedback ten harte en zullen dan ook zeker kritisch gaan kijken naar onze gerechtjes op de huidige kaart. Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Bijna perfecte avond. Nieuw concept werkt uitstekend. Gezellige sfeer prima bediening. Jammer dat de prijs van een glas wijn wat aan de hoge kant was. ( 5,50 )
Rene A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vandaag 25/11 geluncht bij Belle. Het viel ons helaas een beetje tegen, 2 jaar geleden zijn wij hier getrouwd en vonden het helemaal super maar het nieuwe concept is voor ons geen succes. We waren met z'n 5-en waarvan 3 personen een tafel vol hadden besteld dat was een grote teleurstelling en zeker geen € 40,50 waard. We kregen 1 bord met 1 soesje gevuld met geitenkaas een zalm mousse 2plakjes ham met meloen gelei en zalm tartaar. Hoe kan je dit door 3en delen? De 2 andere borden waren iets beter gevuld maar eigenlijk ook niet deelbaar. De soep en de smaak waren wel goed. We kwamen wel 1 gerecht te kort er staat op de kaart 10 gerechten waar wij er negen van hebben gekregen. De andere 2 personen hebben wel erg lekker gegeten (vlees en de burger) alleen zat bij de burger geen kip maar 2 keer de mrij-burger. Het dessert was prima. De service was ook niet super snel en had een slecht antwoord toen wij aangaven dat het niet te delen was met z'n 3en. Wij komen helaas niet meer terug.
bert B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
"Onbeperkt genieten" ? Ga dan niet op een zaterdagavond. Eerste ronde kwam na een half uur, tweede ronde na een uur. Geniet dan maar lekker van je drankje, oh nee, stukje uit m'n bierglas, 20 minuten later een nieuwe! Kwaliteit eten kan een stuk beter, soms smaak van een chemisch goedje, te kleine hapjes........ Jammer van de mooie lokatie en een mooi concept wat wel zou moeten werken. Hebben wij soms pech gehad, we zullen er niet achter komen, jammer van ons uitje, volgende keer ergens anders heen met 6 personen.
Brandwijk M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vooraf was ik erg benieuwd naar het (nieuwe?) concept van Belle, het onbeperkt genieten van kleine gerechtjes voor een vast bedrag van 27,50 euro p/p. Je hebt keus uit 70 gerechtjes, dus voor ieder wat wils. Jammer genoeg waren de gerechtjes van wisselende kwaliteit. De rilette van makreel, de truffelpaddestoelen en het feta-taartje smaakte prima, maar bijv. de portobello gevuld met geitenkaas was muf en smakeloos, zag er erg prefab uit. Dat geldt voor veel gerechtjes overigens, weinig lijkt vers bereidt. Ook jammer dat de warme brownie niet warm was, net zoals de apple crumble. Wat ging er verder nog 'mis': bijgerechten (salade/patat) werden vergeten, en nadat we hierover een opmerking plaatste, duurde het alsnog erg lang voordat het gebracht werd. Dit geldt ook voor de drank. Bij ons nagerecht kwam onze verse muntthee zonder de munt (enkel heet water) en stond op de rekening een fles wijn a 20,00 euro die we niet hadden gedronken. De tafeldame probeerde haar best te doen om het ons naar onze zin te maken, maar sloeg soms wel de plank volledig mis. Zinnen zoals: "ik geef jullie bij de rekening maar een extra zakje met snoep, want anders vechten jullie elkaar vast de tent uit" was vast grappig bedoelt, maar kwam toch wat raar over. Evenals het feit dat ze zonder te overleggen nogmaals de portobello serveerde (goed bedoeld), en net zolang bleef wachten aan de tafel totdat we opnieuw moesten constateren dat het écht niet lekker was. Je voelt je als klant dan toch wat opgelaten. Kortom: het was niet wat we ervan verwacht hadden, jammer!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Belle heeft een nieuwe kaart. Helaas is het geen verbetering. Je kunt nu voor de lunch kiezen uit kleine gerechtjes. Maar deze zijn wel al voorgegroepeerd. Dus moet je kiezen uit vlees, vis vega of salades. Je kunt niet alles apart kiezeen. Mijn disgenotes kozen Bourgondisch: meerdere gerechtjes die je deelt. Ze smaakten heerlijk, alleen waren er ook eenpersoonshapjes bij, erg vreemd als je het deelt met z'n tweeën. Ik nam de kleine salades (3). Ook lekker, alleen niet genoeg als lunch. Het is dat ik al het brood kon opeten, omdat mijn disgenotes nog extra friet hadden besteld bij hun Bourgondische gerecht, anders was het voor niemand genoeg geweest. De prijzen zijn bepaald niet laag, dus het zou fijn zijn als Belle wat royalere gerechtjes zou serveren en een vrije keuze biedt uit de verschillende gerechtjes. Zodat je bijvoorbeeld een combinatie kunt maken van 1 vlees, 1 vis, 2 vega oid. Verder is de bediening als altijd heel vriendelijk en gezellig.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We vierden onze bruiloft bij Bistro Belle en we zijn meer dan tevreden! Wat een goede service, alles was heel goed geregeld, we werden van alles voorzien in eten en drinken. We hadden gekozen voor het Belle-buffet en zijn zeker niet teleurgesteld, ook van onze gasten ontvingen we veel complimenten. Vooral het desert-buffet viel erg in smaak! Een aanrader! Ook de prosecco was heerlijk en 's avonds was iedereen voorzien van een hapje en drankje, echt fantastisch!
Beste Rianne,

Wat leuk om jouw recensie te lezen! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!

Met vriendelijke groeten,

HM V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer slecht gegeten. Kabeljauw was droog en rubberachtig en de biefstuk was taai en grijzig van binnen.
Voorgerecht en toetje waren erg summier voor de prijs.
Jammer, kwaliteit holt achteruit.
Voorlopig geen Belle meer!
Beste meneer, mevrouw van der Leer,

Wat jammer om te lezen dat het u niet naar wens was. Graag komen wij met u in contact hierover. Zou u ons kunnen bellen op 030-2441790 of mailen op info@bistrobelle.nl

Bert K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Was een partij aan de gang dus het eten kon op zich laten wachten. Dat viel uiteindelijk mee, maar de zwaardvis die ik had besteld was droog en totaal smakeloos. Garnituur was maar zo zo. M'n partner had de fazant, maar dat was niet veel beter. Met 20 euro voor het hoofdgerecht is het niet erg duur, maar dit kan echt veel en veel beter.
Beste meneer Bert,

Wat vervelend om te horen dat uw diner niet naar wens is geweest. Graag komen wij met u in contact om dit met u te besproken. Zou u ons willen bellen (030 244 1790) of mailen (info@bistrobelle.nl)? Alvast dank.