Bistro Belle

Dorpsstraat 12 3611 AE Oud Zuilen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Belle

Bistro Belle, met het terras aan de Vecht en gelegen naast kasteel Slot Zuylen, is al jaren een begrip in Utrecht en omgeving. Bistro Belle heeft een nieuw foodconcept geïntroduceerd; onbeperkt genieten van kleine gerechtjes voor een vaste prijs van €27,50 p.p.
Op de menukaart staan maar liefst 70 verschillende gerechtjes die onbeperkt besteld mogen worden. Leuk voor een diner met zijn tweetjes of met kinderen; er is zelfs een aparte speelruimte. Het concept is uitermate geschikt voor een diner met een groep vrienden of collega’s; aan lange tafels onbeperkt genieten van de gerechtjes van Belle!
Daarnaast blijft Bistro Belle blijft het vertrouwde adres voor een huwelijk, feest of receptie. De sfeervolle Bellezaal is perfect geschikt voor een onvergetelijk diner of feestavond!

Meer informatie over restaurant Bistro Belle

Dinsdag t/m vrijdag vanaf 17.00 uur

Zaterdag en zondag vanaf 10.00 uur
Keuken vanaf 12.00 uur

Maandag geopend op aanvraag

Op 2e kerstdag is Bistro Belle gesloten.

7,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Belle

Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Jammer, viel erg tegen. prefab eten. Ik zag in de keuken al zeker 50 voorgebakken sateh liggen. erg droog. niks blonk uit in kwaliteit. doorbakken biefstuk, koude Frites, toetjes om te huilen. canaloni was droge fabriekscake gevuld met nutella. hele avond verheugd op seizoenstoetje
van taartje met roodfruit. Fruit was blijkbaar op. filodeeg met tompoucendeeg fabrieksijs met scheutje ranja.
Beste Yvette,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een recensie te plaatsen over Bistro Belle.
Wat jammer dat jullie diner niet in de smaak is gevallen.
Wij nemen jullie feedback ten harte. Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.

Tess J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
We zijn met z’n 6e wezen eten. We kwamen binnen en zag er super uit beetje frans. Zodra je naar de eet zaal liep kon je de keuken zien! We werden begroet op een vriendelijke wijze een soort thuis komen! Alles ging uitstekend jammer dat mijn biefstukje wel done was gebakken. Maar voor de rest super leuke locatie heel kneus leuke sfeer en heerlijk eten
Beste Tess,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een leuke recensie te plaatsen over Bistro Belle.
Tot de volgende keer!

Louis N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Leuk concept, goed gegeten met 10 man gisteren, prettige serveersters ook, huiswijn top! Mooie ambiance ook, gerechten waren eigenlijk allemaal dik in orde, op 1 enkele na....
Beste Louis N.

Hartelijk dank voor de genomen moeite en de leuke recensie over Bistro Belle.
Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Super avond gehad! Op een top locatie, met heerlijk eten en lekkere wijnen. Er hangt een goede sfeer. De bediening is attent en alert. Wij komen hier zeker terug. Aanrader!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Dit word lastig, nieuwe kaart onbeperkt hapjes. we waren er om half 8 en het lukt voor sluitings- tijd maar om 4x te bestellen dus dat voelt niet als onbeperkt. We waren met zijn vieren en hebben geprobeerd zo n beetje alles van de kaart te bestellen, het viel allemaal tegen, dat maakt het dan weer niet zo erg dat je er maar 8 hoeft weg te werken.
Het voelt heel erg alsof alles zo goedkoop mogelijk moet, en de bereiding laat ook te wensen over vlees droog en doorbakken. niks is echt onvoldoende maar boven een 5,5 komen we niet uit, het kan allemaal net en dat is echt niet voldoende, presentatie van de gerechten vaak weer wel mooi.
Entourage is goed, lekker ruim en rustig bediening is vriendelijk en het brood vooraf heerlijk. Ik hoop van harte dat er een slag wordt gemaakt om het te verbeteren. Mochten de beoordelingen weer beter worden met deze kaart, gaan we het nog een keer proberen!
Beste Mark,
Wij nemen jullie feedback ten harte en zullen dan ook zeker kritisch gaan kijken naar onze gerechtjes op de huidige kaart. Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Bijna perfecte avond. Nieuw concept werkt uitstekend. Gezellige sfeer prima bediening. Jammer dat de prijs van een glas wijn wat aan de hoge kant was. ( 5,50 )
Rene A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vandaag 25/11 geluncht bij Belle. Het viel ons helaas een beetje tegen, 2 jaar geleden zijn wij hier getrouwd en vonden het helemaal super maar het nieuwe concept is voor ons geen succes. We waren met z'n 5-en waarvan 3 personen een tafel vol hadden besteld dat was een grote teleurstelling en zeker geen € 40,50 waard. We kregen 1 bord met 1 soesje gevuld met geitenkaas een zalm mousse 2plakjes ham met meloen gelei en zalm tartaar. Hoe kan je dit door 3en delen? De 2 andere borden waren iets beter gevuld maar eigenlijk ook niet deelbaar. De soep en de smaak waren wel goed. We kwamen wel 1 gerecht te kort er staat op de kaart 10 gerechten waar wij er negen van hebben gekregen. De andere 2 personen hebben wel erg lekker gegeten (vlees en de burger) alleen zat bij de burger geen kip maar 2 keer de mrij-burger. Het dessert was prima. De service was ook niet super snel en had een slecht antwoord toen wij aangaven dat het niet te delen was met z'n 3en. Wij komen helaas niet meer terug.
bert B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
"Onbeperkt genieten" ? Ga dan niet op een zaterdagavond. Eerste ronde kwam na een half uur, tweede ronde na een uur. Geniet dan maar lekker van je drankje, oh nee, stukje uit m'n bierglas, 20 minuten later een nieuwe! Kwaliteit eten kan een stuk beter, soms smaak van een chemisch goedje, te kleine hapjes........ Jammer van de mooie lokatie en een mooi concept wat wel zou moeten werken. Hebben wij soms pech gehad, we zullen er niet achter komen, jammer van ons uitje, volgende keer ergens anders heen met 6 personen.
Brandwijk M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vooraf was ik erg benieuwd naar het (nieuwe?) concept van Belle, het onbeperkt genieten van kleine gerechtjes voor een vast bedrag van 27,50 euro p/p. Je hebt keus uit 70 gerechtjes, dus voor ieder wat wils. Jammer genoeg waren de gerechtjes van wisselende kwaliteit. De rilette van makreel, de truffelpaddestoelen en het feta-taartje smaakte prima, maar bijv. de portobello gevuld met geitenkaas was muf en smakeloos, zag er erg prefab uit. Dat geldt voor veel gerechtjes overigens, weinig lijkt vers bereidt. Ook jammer dat de warme brownie niet warm was, net zoals de apple crumble. Wat ging er verder nog 'mis': bijgerechten (salade/patat) werden vergeten, en nadat we hierover een opmerking plaatste, duurde het alsnog erg lang voordat het gebracht werd. Dit geldt ook voor de drank. Bij ons nagerecht kwam onze verse muntthee zonder de munt (enkel heet water) en stond op de rekening een fles wijn a 20,00 euro die we niet hadden gedronken. De tafeldame probeerde haar best te doen om het ons naar onze zin te maken, maar sloeg soms wel de plank volledig mis. Zinnen zoals: "ik geef jullie bij de rekening maar een extra zakje met snoep, want anders vechten jullie elkaar vast de tent uit" was vast grappig bedoelt, maar kwam toch wat raar over. Evenals het feit dat ze zonder te overleggen nogmaals de portobello serveerde (goed bedoeld), en net zolang bleef wachten aan de tafel totdat we opnieuw moesten constateren dat het écht niet lekker was. Je voelt je als klant dan toch wat opgelaten. Kortom: het was niet wat we ervan verwacht hadden, jammer!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Belle heeft een nieuwe kaart. Helaas is het geen verbetering. Je kunt nu voor de lunch kiezen uit kleine gerechtjes. Maar deze zijn wel al voorgegroepeerd. Dus moet je kiezen uit vlees, vis vega of salades. Je kunt niet alles apart kiezeen. Mijn disgenotes kozen Bourgondisch: meerdere gerechtjes die je deelt. Ze smaakten heerlijk, alleen waren er ook eenpersoonshapjes bij, erg vreemd als je het deelt met z'n tweeën. Ik nam de kleine salades (3). Ook lekker, alleen niet genoeg als lunch. Het is dat ik al het brood kon opeten, omdat mijn disgenotes nog extra friet hadden besteld bij hun Bourgondische gerecht, anders was het voor niemand genoeg geweest. De prijzen zijn bepaald niet laag, dus het zou fijn zijn als Belle wat royalere gerechtjes zou serveren en een vrije keuze biedt uit de verschillende gerechtjes. Zodat je bijvoorbeeld een combinatie kunt maken van 1 vlees, 1 vis, 2 vega oid. Verder is de bediening als altijd heel vriendelijk en gezellig.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We vierden onze bruiloft bij Bistro Belle en we zijn meer dan tevreden! Wat een goede service, alles was heel goed geregeld, we werden van alles voorzien in eten en drinken. We hadden gekozen voor het Belle-buffet en zijn zeker niet teleurgesteld, ook van onze gasten ontvingen we veel complimenten. Vooral het desert-buffet viel erg in smaak! Een aanrader! Ook de prosecco was heerlijk en 's avonds was iedereen voorzien van een hapje en drankje, echt fantastisch!
Beste Rianne,

Wat leuk om jouw recensie te lezen! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!

Met vriendelijke groeten,

HM V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer slecht gegeten. Kabeljauw was droog en rubberachtig en de biefstuk was taai en grijzig van binnen.
Voorgerecht en toetje waren erg summier voor de prijs.
Jammer, kwaliteit holt achteruit.
Voorlopig geen Belle meer!
Beste meneer, mevrouw van der Leer,

Wat jammer om te lezen dat het u niet naar wens was. Graag komen wij met u in contact hierover. Zou u ons kunnen bellen op 030-2441790 of mailen op info@bistrobelle.nl

Bert K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Was een partij aan de gang dus het eten kon op zich laten wachten. Dat viel uiteindelijk mee, maar de zwaardvis die ik had besteld was droog en totaal smakeloos. Garnituur was maar zo zo. M'n partner had de fazant, maar dat was niet veel beter. Met 20 euro voor het hoofdgerecht is het niet erg duur, maar dit kan echt veel en veel beter.
Beste meneer Bert,

Wat vervelend om te horen dat uw diner niet naar wens is geweest. Graag komen wij met u in contact om dit met u te besproken. Zou u ons willen bellen (030 244 1790) of mailen (info@bistrobelle.nl)? Alvast dank.

Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Met een groep van vijf gedineerd aan de ronde tafel (perfect) en overleg gevoerd. Wat een toplocatie, prima service en het eten was goed. Uitzonderlijk lekker rood wijntje ook.
Beste 'Dinnerbabe',
Dank je wel voor je mooie woorden, erg leuk om te lezen. Hopelijk zien we je snel weer verschijnen!
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Kwam ‘via-via’ voor een zakelijke bijeenkomst met aansluitend diner bij Bistro Belle uit.
Reservering: verliep soepel. Onze vragen via e-mail werden snel beantwoord. Men is zeer service-gericht: vanaf het moment van boeking tot en met het verzenden van de factuur.
Ontvangst: hartelijk. Er werd nog even gecheckt welke wensen wij hadden.
Vergaderzaal: zeer sfeervol. Gereserveerde apparatuur stond bedrijfsklaar. Er was voldoende koffie/thee aanwezig. Tussentijds werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
Diner: uitstekend. Vooraf hadden wij een arrangement gereserveerd. Ook voor de vegetariërs was er een prima menu samengesteld.
Beste Berry,
Wauw, dank je wel voor deze mooie recensie. Mocht je in de toekomst nog op zoek zijn naar een inspirerende locatie dan weet je ons te vinden. Hopelijk tot snel!
Mrgreen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Meestal prima om even voor een (borrel)hapje en drankje op de zonnige dagen. Prima bediening af en toe iets te joviaal. Nu eens met een groep wezen eten. eten was prima met een grote groep zaten we wel wat krapjes en dicht op elkaar. eten is wel van redelijke goede kwaliteit maar bij drukte laat men af en toe een steekje vallen.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Bezocht voor een groepsdiner, dus in aparte (Heren-)zaal. Uitstekende bediening, alleen aan het eind was het wat ongeorganiseerd en 'misten' ze een beloofd tweede drankje. Uitstekend driegangendiner, met creatieve combinaties van groenten, vis en vlees. Prima kok en een ambiance om van te dromen!
Ivan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In het verleden wisselend kwaliteitsniveau, na een lange periode daar niet te hebben gegeten weer eens een nieuwe gok gewaagd.

Resultaat: BELABBERD !!

Je zou toch denken dat een broodje zalm, als lunch, geen problemen mag opleveren ...

Forget it !!

Wat te denken als er een donkerkleurige haar van minimaal 15 centimeter het broodje uitstak ??
Ontdekte dat nadat ik reeds een paar happen had genuttigd, hoe MISSELIJKMAKEND !!

Mijn haar?
Uitgesloten, ben volledig grijs en het haar is gemillimeterd.

Uitnodigend om DAAR weer eens te eten?
Never, nooit niet !!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met ons gezin (7 volwassenen + een baby van 6 weken) gegeten bij Bistro Belle. Een bijzonder gemoedelijk restaurant met gastvrije en hartelijke bediening. De sfeer is er ongedwongen. Heel prettig. De tafels staan op ruime afstand van elkaar waardoor je elkaar goed kunt verstaan. Er was daardoor ook meer dan voldoende ruimte om de baby met wagentje en al bij de tafel te parkeren. Het eten was heerlijk. Geen overbodige franje - gewoon goed. En in combinatie met de sfeer alles bij elkaar de ingrediënten voor een heel fijne avond. En de plek, aan de Vecht in Oud-Zuilen, is natuurlijk ook een feest. We wonen er weliswaar niet in de buurt, maar we zullen er zeker nog eens neerstrijken.
R B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Dit was een toprestaurant op een toplocatie. Nu is de kaart fantasieloos en matig. Bediening was slecht, traag en wist niets. Eten was matig en koud bij t opdienen. Jammer. Wij kwamen hier echt heel graag..