Meer informatie over restaurant Bistro Belle

Dinsdag t/m vrijdag vanaf 17.00 uur

Zaterdag en zondag vanaf 10.00 uur
Keuken vanaf 12.00 uur

Maandag geopend op aanvraag

Op 2e kerstdag is Bistro Belle gesloten.

6,9

Jouw recensie over het restaurant Bistro Belle

Brandwijk M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Belle heeft een nieuwe kaart. Helaas is het geen verbetering. Je kunt nu voor de lunch kiezen uit kleine gerechtjes. Maar deze zijn wel al voorgegroepeerd. Dus moet je kiezen uit vlees, vis vega of salades. Je kunt niet alles apart kiezeen. Mijn disgenotes kozen Bourgondisch: meerdere gerechtjes die je deelt. Ze smaakten heerlijk, alleen waren er ook eenpersoonshapjes bij, erg vreemd als je het deelt met z'n tweeën. Ik nam de kleine salades (3). Ook lekker, alleen niet genoeg als lunch. Het is dat ik al het brood kon opeten, omdat mijn disgenotes nog extra friet hadden besteld bij hun Bourgondische gerecht, anders was het voor niemand genoeg geweest. De prijzen zijn bepaald niet laag, dus het zou fijn zijn als Belle wat royalere gerechtjes zou serveren en een vrije keuze biedt uit de verschillende gerechtjes. Zodat je bijvoorbeeld een combinatie kunt maken van 1 vlees, 1 vis, 2 vega oid. Verder is de bediening als altijd heel vriendelijk en gezellig.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We vierden onze bruiloft bij Bistro Belle en we zijn meer dan tevreden! Wat een goede service, alles was heel goed geregeld, we werden van alles voorzien in eten en drinken. We hadden gekozen voor het Belle-buffet en zijn zeker niet teleurgesteld, ook van onze gasten ontvingen we veel complimenten. Vooral het desert-buffet viel erg in smaak! Een aanrader! Ook de prosecco was heerlijk en 's avonds was iedereen voorzien van een hapje en drankje, echt fantastisch!
Beste Rianne,

Wat leuk om jouw recensie te lezen! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!

HM V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer slecht gegeten. Kabeljauw was droog en rubberachtig en de biefstuk was taai en grijzig van binnen.
Voorgerecht en toetje waren erg summier voor de prijs.
Jammer, kwaliteit holt achteruit.
Voorlopig geen Belle meer!
Beste meneer, mevrouw van der Leer,

Wat jammer om te lezen dat het u niet naar wens was. Graag komen wij met u in contact hierover. Zou u ons kunnen bellen op 030-2441790 of mailen op info@bistrobelle.nl

Bert K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Was een partij aan de gang dus het eten kon op zich laten wachten. Dat viel uiteindelijk mee, maar de zwaardvis die ik had besteld was droog en totaal smakeloos. Garnituur was maar zo zo. M'n partner had de fazant, maar dat was niet veel beter. Met 20 euro voor het hoofdgerecht is het niet erg duur, maar dit kan echt veel en veel beter.
Beste meneer Bert,

Wat vervelend om te horen dat uw diner niet naar wens is geweest. Graag komen wij met u in contact om dit met u te besproken. Zou u ons willen bellen (030 244 1790) of mailen (info@bistrobelle.nl)? Alvast dank.

Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Met een groep van vijf gedineerd aan de ronde tafel (perfect) en overleg gevoerd. Wat een toplocatie, prima service en het eten was goed. Uitzonderlijk lekker rood wijntje ook.
Beste 'Dinnerbabe',
Dank je wel voor je mooie woorden, erg leuk om te lezen. Hopelijk zien we je snel weer verschijnen!
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Kwam ‘via-via’ voor een zakelijke bijeenkomst met aansluitend diner bij Bistro Belle uit.
Reservering: verliep soepel. Onze vragen via e-mail werden snel beantwoord. Men is zeer service-gericht: vanaf het moment van boeking tot en met het verzenden van de factuur.
Ontvangst: hartelijk. Er werd nog even gecheckt welke wensen wij hadden.
Vergaderzaal: zeer sfeervol. Gereserveerde apparatuur stond bedrijfsklaar. Er was voldoende koffie/thee aanwezig. Tussentijds werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
Diner: uitstekend. Vooraf hadden wij een arrangement gereserveerd. Ook voor de vegetariërs was er een prima menu samengesteld.
Beste Berry,
Wauw, dank je wel voor deze mooie recensie. Mocht je in de toekomst nog op zoek zijn naar een inspirerende locatie dan weet je ons te vinden. Hopelijk tot snel!
Mrgreen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Meestal prima om even voor een (borrel)hapje en drankje op de zonnige dagen. Prima bediening af en toe iets te joviaal. Nu eens met een groep wezen eten. eten was prima met een grote groep zaten we wel wat krapjes en dicht op elkaar. eten is wel van redelijke goede kwaliteit maar bij drukte laat men af en toe een steekje vallen.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Bezocht voor een groepsdiner, dus in aparte (Heren-)zaal. Uitstekende bediening, alleen aan het eind was het wat ongeorganiseerd en 'misten' ze een beloofd tweede drankje. Uitstekend driegangendiner, met creatieve combinaties van groenten, vis en vlees. Prima kok en een ambiance om van te dromen!
Ivan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In het verleden wisselend kwaliteitsniveau, na een lange periode daar niet te hebben gegeten weer eens een nieuwe gok gewaagd.

Resultaat: BELABBERD !!

Je zou toch denken dat een broodje zalm, als lunch, geen problemen mag opleveren ...

Forget it !!

Wat te denken als er een donkerkleurige haar van minimaal 15 centimeter het broodje uitstak ??
Ontdekte dat nadat ik reeds een paar happen had genuttigd, hoe MISSELIJKMAKEND !!

Mijn haar?
Uitgesloten, ben volledig grijs en het haar is gemillimeterd.

Uitnodigend om DAAR weer eens te eten?
Never, nooit niet !!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met ons gezin (7 volwassenen + een baby van 6 weken) gegeten bij Bistro Belle. Een bijzonder gemoedelijk restaurant met gastvrije en hartelijke bediening. De sfeer is er ongedwongen. Heel prettig. De tafels staan op ruime afstand van elkaar waardoor je elkaar goed kunt verstaan. Er was daardoor ook meer dan voldoende ruimte om de baby met wagentje en al bij de tafel te parkeren. Het eten was heerlijk. Geen overbodige franje - gewoon goed. En in combinatie met de sfeer alles bij elkaar de ingrediënten voor een heel fijne avond. En de plek, aan de Vecht in Oud-Zuilen, is natuurlijk ook een feest. We wonen er weliswaar niet in de buurt, maar we zullen er zeker nog eens neerstrijken.
R B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Dit was een toprestaurant op een toplocatie. Nu is de kaart fantasieloos en matig. Bediening was slecht, traag en wist niets. Eten was matig en koud bij t opdienen. Jammer. Wij kwamen hier echt heel graag..
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De plek is een plaatje. De bediening erg vriendelijk. Jammer dat het eten niet lekker was. Als dat naar een beter niveau gebracht wordt is het helemaal top.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Een mooie zonnige dag om te lunchen.....Maar wat een teleurstelling.
De soep van de dag met kip, die er helaas niet inzat.
Hamburger veel te zout en te droog. Was bijna zwart.
Vraag je spa blauw krijg je een glas gevuld met water..
Lang wachten...espresso die niet te drinken was...zonder schuim...de melk die erbij gevraagd was werd na 10 minuten gebracht.....
Beste Ans,

Wat spijtig om te lezen dat uw bezoek aan Bistro Belle teleurstellend is geweest.
Graag komen wij met u in contact om uw klacht verder te bespreken. Kunt u als het u gelegen komt contact op nemen op 030-2441790?

Jeffrey Leeuw
Assistent Bedrijfsleider Bistro Belle
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteren met 4 volwassenen en 4 kinderen bij Belle gegeten. We hadden hoge verwachtingen aangezien ze zich als kindvriendelijke restaurant tegenwoordig presenteren. NIETS IS MINDER WAAR. We waren nog geen 5 minuten binnen of onze kinderen, die in de speelhoek zaten, werden al tot de orde geroepen dat ze te veel lawaai maakte. Dit ging tot 2x zo door.
Nadat we de kaart hadden gekregen duurde het nog een eeuwigheid totdat de bestelling werd opgenomen, terwijl wij aangaven snel te willen bestellen ivm de kinderen.
Het eten was koud, flauw, zat geen smaak aan, de vis was een ienieminie stukje, met totaal verder er niets bij, de Thaise Curry had geen saus (vergeten.... werd er gezegd), verkeerde wijnen werden ingeschonken.
Al met al, totaal niet de prijs kwaliteitsverhouding die wij jaren geleden hebben meegemaakt bij Belle.
Ons zie je hier niet meer terug als ze niet iets aan hun beleid veranderen. Wij zeggen dan ook, heb je kinderen, ga hier absoluut niet eten want je wordt gewoon weggekeken.
Beste Madelon Lucas,

Wat ontzettend jammer dat u vorige week geen goede ervaring heeft gehad bij Bistro Belle. Wat vervelend om te vernemen dat uw verwachtingen niet zijn uitgekomen. Uiteraard nemen wij uw opmerkingen ter harte. Graag zouden wij uw ervaring verder willen bespreken, zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via info@bistrobelle.nl of 030-2441790?

Jeffrey Leeuw
Assistent Bedrijfsleider Bistro Belle
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prachtige plek aan de vecht met een heerlijke lunchkaart
Lekkere broden van 'Menno' (onder andere verrukkelijke lende) die smaken naar meer. Ceasar salade met knapperige salade en zachte kip.
Ook het appeltaartje toe was heerlijk.
De bediening was weliswaar kundig maar na het eten werden we hit het oog verloren en moesten we erg lang wachten. De aardige heer deed zijn best maar het leek onderbemenst.
Op de opkamer kijk je onder het genot van de lunch op de mooie vecht met allerlei vrolijke boten in het schilderachtige zuilen. Voor kids is er een eigen kamer. Aardig om eens terug te komen!
Beste Nemertens,

Hartelijk dank voor de recensie. Wij hadden inderdaad die zondag last van onderbezetting door een uitval door ziekte die wij helaas niet opgevuld kregen. Onze excuses voor het ongemak. Desondanks zijn we blij dat u wel lekker gegeten heeft. Mocht u naar aanleiding van onze reactie nog contact met ons willen opnemen kunt u ons altijd bellen of mailen

Bedrijfsleider
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Ok ok ok. Natuurlijk was het weer bijna perfect. Maar de keuze om neer te strijken op het terras van bistro Belle was de juiste. Heerlijk onder de bomen met net genoeg zonnenstralen door het bladerdek. Prima burger en club sandwich. Verrassend goede (Duitse!) rosé. En zeer vriendelijke nette en vlotte bediening. Een 10- (we moesten helaas nog rijden) voor zondag 5 juni.
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
De omgeving in Oud Zuilen die moet je komen zien, een plaatje ! De rivier met bootjes, een ophaalbrug, het Slot Oud Zuylen allemaal rondom dit heerlijke restaurant in een antieke behuizing. De maaltijd was van een bijzondere kwaliteit. We genoten van ons 3-gangen keuzemenu van maar 30 Euro. We kregen hiervoor niet een snelle hap, nee maar wel een culinair hoogstandje dat tot in de puntjes was verzorgd. Waren er maar meer restaurants zoals deze, dan eten we elk weekend buiten. De bediening is er net als het eten perfect en prettig.
Beste Nico,

Hier worden we heel vrolijk van! Hartelijk dank voor de recensie en graag tot een volgende keer!

Het team van Bistro Belle
erikdeboterbloem .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ook voordat BHG deze locatie had , kwamen wij als gezin met aanhang er al. De plek is uniek.
Het 60 jarig huwelijk van mijn ouders hebben wij hier gevierd in 2011, maar ook de crematie van mijn vader in 2015, als gezin. En er waren meer gelegenheden. Het is goed toeven bij jullie.
Vandaag eerste pinksterdag 2016 weer bij jullie gegeten. Het was gewoon lekker. Bediening lief en goed. En weer kunnen genieten van deze plek waar we zo vaak met mijn vader zijn geweest.
Morgen zou hij 93 zijn geworden. In zijn geest en onder het genot van jullie gastvrijheid en heerlijk eten hebben we aan hem gedacht en geproost. Vooral mijn moeder heeft echt enorm genoten.

Beste Erik,

Dank voor het achterlaten van deze prachtige cijfers en commentaar, hier zijn wij als Belle team erg trots op! Wij vonden het erg leuk jullie te mogen ontvangen, graag tot een volgende keer!

Team Bistro Belle
Maria-Vrenegoor .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben afgelopen zaterdag met ons gezin bij Belle gegeten op aanraden van een vriendin. Het eten was heel goed (3 gangen menu voor 30 Euro) en de bediening Top! Mijn zoon werd een bepaald dessert aangeraden dat hij achteraf niet zo heel lekker vond. En degene die ons bediende haalde (zonder dat wij daar überhaupt aan gedacht zouden hebben) een ander dessert voor hem. Klasse!
Beste mevrouw Vrenegoor,

Nog bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat goed te lezen dat u bij ons terecht bent gekomen door een vriendin. Fijn dat het dessert uiteindelijk toch in de smaak is gevallen!
Graag tot de volgende keer!
Groeten, Team Belle