Meer informatie over restaurant Bistro Belle

Erik D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ivan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In het verleden wisselend kwaliteitsniveau, na een lange periode daar niet te hebben gegeten weer eens een nieuwe gok gewaagd.

Resultaat: BELABBERD !!

Je zou toch denken dat een broodje zalm, als lunch, geen problemen mag opleveren ...

Forget it !!

Wat te denken als er een donkerkleurige haar van minimaal 15 centimeter het broodje uitstak ??
Ontdekte dat nadat ik reeds een paar happen had genuttigd, hoe MISSELIJKMAKEND !!

Mijn haar?
Uitgesloten, ben volledig grijs en het haar is gemillimeterd.

Uitnodigend om DAAR weer eens te eten?
Never, nooit niet !!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met ons gezin (7 volwassenen + een baby van 6 weken) gegeten bij Bistro Belle. Een bijzonder gemoedelijk restaurant met gastvrije en hartelijke bediening. De sfeer is er ongedwongen. Heel prettig. De tafels staan op ruime afstand van elkaar waardoor je elkaar goed kunt verstaan. Er was daardoor ook meer dan voldoende ruimte om de baby met wagentje en al bij de tafel te parkeren. Het eten was heerlijk. Geen overbodige franje - gewoon goed. En in combinatie met de sfeer alles bij elkaar de ingrediënten voor een heel fijne avond. En de plek, aan de Vecht in Oud-Zuilen, is natuurlijk ook een feest. We wonen er weliswaar niet in de buurt, maar we zullen er zeker nog eens neerstrijken.
R B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Dit was een toprestaurant op een toplocatie. Nu is de kaart fantasieloos en matig. Bediening was slecht, traag en wist niets. Eten was matig en koud bij t opdienen. Jammer. Wij kwamen hier echt heel graag..
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De plek is een plaatje. De bediening erg vriendelijk. Jammer dat het eten niet lekker was. Als dat naar een beter niveau gebracht wordt is het helemaal top.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Een mooie zonnige dag om te lunchen.....Maar wat een teleurstelling.
De soep van de dag met kip, die er helaas niet inzat.
Hamburger veel te zout en te droog. Was bijna zwart.
Vraag je spa blauw krijg je een glas gevuld met water..
Lang wachten...espresso die niet te drinken was...zonder schuim...de melk die erbij gevraagd was werd na 10 minuten gebracht.....
Beste Ans,

Wat spijtig om te lezen dat uw bezoek aan Bistro Belle teleurstellend is geweest.
Graag komen wij met u in contact om uw klacht verder te bespreken. Kunt u als het u gelegen komt contact op nemen op 030-2441790?

Jeffrey Leeuw
Assistent Bedrijfsleider Bistro Belle
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteren met 4 volwassenen en 4 kinderen bij Belle gegeten. We hadden hoge verwachtingen aangezien ze zich als kindvriendelijke restaurant tegenwoordig presenteren. NIETS IS MINDER WAAR. We waren nog geen 5 minuten binnen of onze kinderen, die in de speelhoek zaten, werden al tot de orde geroepen dat ze te veel lawaai maakte. Dit ging tot 2x zo door.
Nadat we de kaart hadden gekregen duurde het nog een eeuwigheid totdat de bestelling werd opgenomen, terwijl wij aangaven snel te willen bestellen ivm de kinderen.
Het eten was koud, flauw, zat geen smaak aan, de vis was een ienieminie stukje, met totaal verder er niets bij, de Thaise Curry had geen saus (vergeten.... werd er gezegd), verkeerde wijnen werden ingeschonken.
Al met al, totaal niet de prijs kwaliteitsverhouding die wij jaren geleden hebben meegemaakt bij Belle.
Ons zie je hier niet meer terug als ze niet iets aan hun beleid veranderen. Wij zeggen dan ook, heb je kinderen, ga hier absoluut niet eten want je wordt gewoon weggekeken.
Beste Madelon Lucas,

Wat ontzettend jammer dat u vorige week geen goede ervaring heeft gehad bij Bistro Belle. Wat vervelend om te vernemen dat uw verwachtingen niet zijn uitgekomen. Uiteraard nemen wij uw opmerkingen ter harte. Graag zouden wij uw ervaring verder willen bespreken, zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via info@bistrobelle.nl of 030-2441790?

Jeffrey Leeuw
Assistent Bedrijfsleider Bistro Belle
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prachtige plek aan de vecht met een heerlijke lunchkaart
Lekkere broden van 'Menno' (onder andere verrukkelijke lende) die smaken naar meer. Ceasar salade met knapperige salade en zachte kip.
Ook het appeltaartje toe was heerlijk.
De bediening was weliswaar kundig maar na het eten werden we hit het oog verloren en moesten we erg lang wachten. De aardige heer deed zijn best maar het leek onderbemenst.
Op de opkamer kijk je onder het genot van de lunch op de mooie vecht met allerlei vrolijke boten in het schilderachtige zuilen. Voor kids is er een eigen kamer. Aardig om eens terug te komen!
Beste Nemertens,

Hartelijk dank voor de recensie. Wij hadden inderdaad die zondag last van onderbezetting door een uitval door ziekte die wij helaas niet opgevuld kregen. Onze excuses voor het ongemak. Desondanks zijn we blij dat u wel lekker gegeten heeft. Mocht u naar aanleiding van onze reactie nog contact met ons willen opnemen kunt u ons altijd bellen of mailen

Bedrijfsleider
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Ok ok ok. Natuurlijk was het weer bijna perfect. Maar de keuze om neer te strijken op het terras van bistro Belle was de juiste. Heerlijk onder de bomen met net genoeg zonnenstralen door het bladerdek. Prima burger en club sandwich. Verrassend goede (Duitse!) rosé. En zeer vriendelijke nette en vlotte bediening. Een 10- (we moesten helaas nog rijden) voor zondag 5 juni.
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
De omgeving in Oud Zuilen die moet je komen zien, een plaatje ! De rivier met bootjes, een ophaalbrug, het Slot Oud Zuylen allemaal rondom dit heerlijke restaurant in een antieke behuizing. De maaltijd was van een bijzondere kwaliteit. We genoten van ons 3-gangen keuzemenu van maar 30 Euro. We kregen hiervoor niet een snelle hap, nee maar wel een culinair hoogstandje dat tot in de puntjes was verzorgd. Waren er maar meer restaurants zoals deze, dan eten we elk weekend buiten. De bediening is er net als het eten perfect en prettig.
Beste Nico,

Hier worden we heel vrolijk van! Hartelijk dank voor de recensie en graag tot een volgende keer!

Het team van Bistro Belle
Erikdeboterbloem .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ook voordat BHG deze locatie had , kwamen wij als gezin met aanhang er al. De plek is uniek.
Het 60 jarig huwelijk van mijn ouders hebben wij hier gevierd in 2011, maar ook de crematie van mijn vader in 2015, als gezin. En er waren meer gelegenheden. Het is goed toeven bij jullie.
Vandaag eerste pinksterdag 2016 weer bij jullie gegeten. Het was gewoon lekker. Bediening lief en goed. En weer kunnen genieten van deze plek waar we zo vaak met mijn vader zijn geweest.
Morgen zou hij 93 zijn geworden. In zijn geest en onder het genot van jullie gastvrijheid en heerlijk eten hebben we aan hem gedacht en geproost. Vooral mijn moeder heeft echt enorm genoten.

Beste Erik,

Dank voor het achterlaten van deze prachtige cijfers en commentaar, hier zijn wij als Belle team erg trots op! Wij vonden het erg leuk jullie te mogen ontvangen, graag tot een volgende keer!

Maria-Vrenegoor .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben afgelopen zaterdag met ons gezin bij Belle gegeten op aanraden van een vriendin. Het eten was heel goed (3 gangen menu voor 30 Euro) en de bediening Top! Mijn zoon werd een bepaald dessert aangeraden dat hij achteraf niet zo heel lekker vond. En degene die ons bediende haalde (zonder dat wij daar überhaupt aan gedacht zouden hebben) een ander dessert voor hem. Klasse!
Beste mevrouw Vrenegoor,

Nog bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat goed te lezen dat u bij ons terecht bent gekomen door een vriendin. Fijn dat het dessert uiteindelijk toch in de smaak is gevallen!
Graag tot de volgende keer!
Groeten, Team Belle
Ferdi S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Heerlijk gelunched mijn vrouw en ik hebben het vegetarisch twaalfuurtje genomen met een lekkere kaaskroket goed verzorgd.Smaakte heerlijk.De bediening isvlot en vriendelijk. We komen hier vaaken zullen dit ook zekerblijven doen Atie en Ferdi
Beste Ferdi,
Bedankt voor het sturen van deze leuke recensie en mooie cijfers.
Graag tot ziens in Belle.

LiBoZ .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Eerst dachten we dat het een vergissing was, een eenmalige ervaring, maar helaas; het is echt waar de prijs-kwaliteit is diep gekelderd bij dit restaurant dat ooit tot onze favoriet behoorde. In de hoop dat de keuken en bedrijfsleiding iets met onze feedback doet - want we willen zo graag op dit magisch mooie plekje blijven komen - schrijven we deze recensie. Belle verzorgde ooit een geweldige lunch van rijkelijk gevulde broodjes voor een goede prijs. Dikke plakken gesneden brood van Menno met lekker veel zalm of ander beleg. Enthousiast namen we deze week familie mee in de hoop dat de lunch weer op oud en goed niveau was. Het tegendeel was waar. Er werd een klein broodje geserveerd met een paar plakjes zalm, .... 9 EURO! Voor de kleine in ons gezelschap was er een kinderplankje: twee casinobroodjes zonder korst met een zakje strooisel en een kuipje jam, .... 3euro. De salade geitenkaas (10 euro) was een bak droge sla met een plakje geitenkaas (waar was de honing?) en een stukje vijg. De clubsandwich zonder bacon en amper saus: een droge hap. Iedereen was ongelooflijk teleurgesteld. En wij voor de derde keer achter elkaar. Wat is er gebeurd met het restaurant dat ooit met zoveel passie en aandacht gerund werd? Waarom zijn de prijzen verdubbeld en de kwaliteit zo drastisch gekelderd? En zoals hier te lezen op IENS.nl zijn er meer mensen die hierover klagen. Prijzen omlaag en kwaliteit omhoog dus.
Beste meneer / mevrouw LiBoZ,

Graag komen wij met u in contact om uw klacht verder te bespreken. Kunt u als het u gelegen komt contact op nemen op 06-48260886?

Bedrijfsleider Bistro Belle
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het voorgerecht Tonijnsteak was erg goed. Het hoofdgerecht Rundersteak Met Bourgondisch garnituur (ui, spek en champignon) was voortereffelijk en de irish koffie na was ook goed. Bistro Belle is een uitstekende gelegenheid om te eten in een juiste sfeer met uistekende bediening
Beste Henk,
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze lovende woorden over Bistro Belle, ons team is hier heel blij mee en ook erg trots op! Wij ontvangen jou graag weer in de toekomst op onze locatie, tot dan.
Gastvrije groet,

Reactie van proever:

Wij komen zeker terug.
vrg
Henk

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Henk,
Iedere maand belonen wij één recensie een mooie prijs. Deze maand ben jij de gelukkige! Stuur een mail naar info@bistrobelle.nl voor meer informatie!
Met gastvrije groet,
team Bistro Belle
Tan H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Uitstekend gegeten met 5 personen op 1e paasdag. Mooi sfeervol restaurant, gelegen aan de Vecht, naast Slot Zuylen, alwaar voldoende parkeerplaats. Wij zaten op de vide, erg sfeervol. Vriendelijk en kundig personeel, goede uitleg bij de gerechten. Heerlijk paasmenu (wilde zalm, eendenborst en mokkadessert, alles mooi opgemaakt en perfect bereid). Anderen namen een ander driegangen keuzemenu, ook perfect. Goede huiswijn. Ook mogelijkheid om met groter gezelschap in een leuke aparte ruimte te eten. In januari waren we hier ook en de kaart was alweer veranderd.
Een absolute aanrader voor een gezellig feestelijk dinertje.(vuurwerk voor de jarige bij t dessert op verzoek).
Sandravra .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Het lijkt erop dat het restaurant een nieuwe kaart heeft. Niet echt een succes. Alle gerechten aan tafel werden matig ontvangen. Na terugkoppeling aan de keuken werd opgemerkt dat het zo hoorde. Opmaak van de borden zeer karig en vreemd. Behoorlijk prijzig voor de kwaliteit die je krijgt. Geen reden gezien/geproefd om nog eens terug te komen.
Hartelijk dank voor uw recensie over Bistro Belle. Wat vervelend om te vernemen dat uw avond niet naar wens is verlopen, uiteraard nemen wij uw opmerkingen ter harte. Graag zouden wij uw ervaring verder willen bespreken, zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via info@bistrobelle.nl of 030-2441790?

Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Geluncht samen met een collega en oud collega. Ben niet van de slechte recensies, maar vond het niet goed. Soep geserveerd met bruine geroosterde sneetjes brood, simpel maar oké. Carpaccio was te dik gesneden, mijn collega heeft het teruggestuurd want het was niet te kauwen. Of de kwaliteit van het vlees acceptabel is? Matig. We hebben daarna allemaal kipsaté genomen (op de kaart staat varkenssaté maar die was er niet op die dag).
Nu kan er niet veel fout gaan aan saté zou je zeggen. Deze was droog en smakeloos. Het is dat er satésaus overheen zat wat nog enigszins smaak gaf :-(
Saté zijn gemarineerde stukjes vlees, echter leek dit op oude kipfilet wat rechtstreeks en zonder kruiden en/of marinade op het stokje is gedaan en daarna op de grill. Ook de frietjes, jezus man....niet knapperig maar zacht en iets te vettig. Ook de mayonaise moest het hier doen en bepaalde de smaak. De locatie is geweldig en het straalt een leuke sfeer uit. Bistro Belle heeft zijn charme. Het was tijdens lunch niet druk. Bediening was oké. Ik ga 1 tot 2 keer per maand uit eten in diverse steden en verschillende eetgelegenheden, maar dit was geen positieve ervaring. Sorry sorry, maar ik kan er niets beters van maken. Ik ga hier niet meer heen.
Beste Danielle,

Wat vervelend om te lezen dat jullie geen goede ervaring hebben gehad bij ons. Veel van de zaken die u nu noemt zijn gelukkig al aangepakt in de 2 maanden sinds uw bezoek. We werken tegenwoordig met andere leveranciers, we hebben een nieuwe bedrijfsleiding en een nieuwe menukaart. Daarom hoop ik ook dat u nog een keer langs komt om dit zelf te ervaren! Mocht u nog in gesprek met ons willen treden kunt u mij natuurlijk altijd bellen.

Bedrijfsleider Bistro Belle
Boelens .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Top!!! Drie-gangen menu voor slechts € 30,00: heerlijk en mooie opmaak van de borden. Goede en attente bediening. Inrichting smaakvol en gezellig.
Klokkie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Als drie collega's hebben we een high tea besteld. Het viel ons eerlijk gezegt best tegen. Dat hebben we ook aangegeven bij de vraag of alles naar wens was. De klacht werd serieus genomen. Dat vind ik al heel fijn. Er werd echt even aandacht aan besteed ook door de chef. Het betreurde hem dat het niet naar wens is geweest. We hoefden de rekening niet te betalen en werden uitgenodigd voor een herkansing. Die hebben we aanvaard. Het was heel goed verzorgd en vooral erg lekker. Ook nu werd er aandacht aan ons besteed. De chef kwam vertellen wat hij had gemaakt. Dit restaurant wil graag een tevreden gast en daar doen ze alles aan. Onze complimenten.
Dit zal niet iedereen overkomen. En daarom laten we weten dat de herkansing heel goed was. Alles was vers en verrassend!
Kortom, een chef met hart voor z'n vak en zeer klantvriendelijk. Dat kun je vaak niet zien vanaf je tafeltje.
Beste Klokkie,
Bedankt voor het achterlaten van deze recensie! Fijn dat deze keer de high tea naar wens is geweest. Ons team is hier heel blij mee en ook trots op! Wij ontvangen u graag weer in de toekomst op onze locatie, tot dan.
Gastvrije groet,

Marjolein