Bistro Belle

Dorpsstraat 12 3611 AE Oud Zuilen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Belle

Bistro Belle, met het terras aan de Vecht en gelegen naast kasteel Slot Zuylen, is al jaren een begrip in Utrecht en omgeving. Bistro Belle heeft een nieuw foodconcept geïntroduceerd; onbeperkt genieten van kleine gerechtjes voor een vaste prijs van €27,50 p.p.
Op de menukaart staan maar liefst 70 verschillende gerechtjes die onbeperkt besteld mogen worden. Leuk voor een diner met zijn tweetjes of met kinderen; er is zelfs een aparte speelruimte. Het concept is uitermate geschikt voor een diner met een groep vrienden of collega’s; aan lange tafels onbeperkt genieten van de gerechtjes van Belle!
Daarnaast blijft Bistro Belle blijft het vertrouwde adres voor een huwelijk, feest of receptie. De sfeervolle Bellezaal is perfect geschikt voor een onvergetelijk diner of feestavond!

Meer informatie over restaurant Bistro Belle

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bistro Belle

Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Afgelopen week wezen eten bij Bistro Belle. Ik was er al vaker geweest voor een lunch, dit was prima. Deze week daar in de avond gegeten. Op voorhand leek het me allemaal erg lekker en ook leuk om zo allemaal diverse kleine gerechtjes te kunnen kiezen. Ik hou van variatie in mijn eten, dus dit sloot er perfect bij aan.
Echter was alles een grote teleurstelling. Ik deel normaal nooit een recensie, maar deze moet ik toch echt delen omdat het zo ongelooflijk tegen is gevallen. Alle gerechtjes die we hadden besteld waren niet lekker van smaak, heel flauw. Een quiche die superslap was (volgens mij hoort er normal een krokant korstje aan te zitten), een curry waarin soepgroenten verwerkt waren en erg waterig, slakken waar een enorme grondsmaak aanzat en dan de truffel champignons...ik ben een echte truffelliefhebber, maar hier was gewoon een lepel truffelmayonaise op gekwakt. Friet veeeeel te vet, de salade bestond uit 2 slablaadjes en een vieze dressing. Al met al erg teleurstellend, heb dit nog niet eerder zo meegemaakt.
Jammer, want het is een supermooi restaurant, sfeervol en op een toplocatie.
Beste Carmen,
Hartelijk dank voor de genomen moeite om een recensie te plaatsen over Bistro Belle.
Wij nemen jullie feedback ten harte. We gaan intern kijken wat er is misgegaan.
Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.

Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Zondag 18 november gegeten, we waren met 8 personen. Prachtige pand/lokatie, warm en gezellig ingericht en over het algemeen vriendelijk personeel (al moesten we wel vaak zelf om wat te drinken vragen) muv de eigenaar, die liep ietwat chagrijnig rond maar dat snap ik wel want ze hadden een zware avond!
Het personeel durfde op het einde geen eens meer bij onze tafel te verschijnen, vermoed ik.
Bij de 1e ronde ging het nog goed maar daarna was iedere ronde 1 of meerdere gerechten op! Zo was halverwege de avond reeds op: kipsate, mosselen, varkenshaas, snitzel, seizoensvoorgerecht, seizoenshoofdgerecht, liqor43chocofudge, appelkruimertaart.
Wel steeds met de excuses en een fikse korting op de eindrekening gekregen.
Een hele gezellige avond gehad, de meeste gerechten waren smaakvol (ook niet allemaal) maar wij zullen er niet meer komen, jammer!
Beste Marleen,

Hartelijk dank voor je genomen moeite voor je feedback, wij nemen deze feedback zeer ten harte en gaan dit intern zeker bespreken.
Wij willen jullie een fijne dag toewensen en hopen jullie toch nog een keer te mogen verwelkomen zodat wij kunnen laten zien hoe het hoort.

Tess J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Bistro Belle. Een ontzettend gezellig restaurant, heel sfeervol, leuk personeel en lekkere kleine hapjes. Al met al een heerlijke avond! We komen hier zeker terug!
Beste Tess,

Hartelijk dank voor je leuke reactie.
wij geven de complimenten door aan de collega's.
Hele fijne dag gewenst en graag tot ziens!

Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Afgelopen zondag voor het eerst gegeten bij Bistro Belle.
Wat een super locatie! Een gezellig restaurant met attent personeel en heerlijk eten! Het concept met de kleine hapjes was voor ons allemaal echt heel erg leuk kiezen. De smaak was prima.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Ellen,

Hartelijk dank voor je leuke reactie.
wij geven de complimenten door aan de collega's.
Hele fijne dag gewenst en graag tot ziens!

Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
In geen tijden zo slecht gegeten!

Wachttijd: lang!-1e ronde na ruim 1 uur
Eten: geen enkel gerecht heeft echt gesmaakt, te droog/te rauw en van smakeloos tot mierzoet.

Complimenten voor het brood met dip, echte oerbrood en dat was het enige wat smaakte. Bij elk gerecht dezelfde groenten met een niet al te beste saus.

We hebben meerdere gerechten geprobeerd wat wel een uitdaging was binnen de tijd maar er was niets wat we helemaal hebben opgegeten.

De toetjes, wat kan er mis gaan z ook je denken...immers die werden niet zelf gemaakt begrepen we......na zoveel niet lekkere hapjes konden we een toetje wel gebruiken. Helaas....alsof je een pak boter weg at en dan hadden we het over de vulling niet eens over de koek.

Werd veel gevraagd of we wilden drinken maar onze kritische noot pver het eten werd niets meegedaan. Er waren wel wat veranderingen geweest maar goed daar mag een klant niet de dupe van zijn.
Helaas. Zeker niet voor herhaling vatbaar
Beste Melanie,

Wij betreuren het ten zeerste hoe jullie verblijf is geweest en nemen jullie feedback ten harte.
Wij gaan uiteraard aan de slag om dit voor de toekomst te voorkomen.

Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gisteren met 2 personen bij Belle gegeten. Prachtige locatie, lekker in de avondzon op het terras. Bediening over algemeen ok en vriendelijk. Maar het eten. Kleine hapjes, matig qua smaak en opmaak. Vitello tornato: niet meer dan een plakje fricandeau gevuld met droge sla. Kipsate waarbij de smaak van kip zeer te wensen overlaat. Salade feta watermeloen en munt zonder watermeloen en munt. En dan het lange wachten. Ruim 45 min gewacht op de toetjes terwijl we meerdere keren te horen kregen dat ze er zo aan komen. Prijs-kwaliteit heel beroerd. Het concept lijkt eerder, zo veel mogelijk verdienen door zo min mogelijk te bieden. Erg jammer. Ons zie je niet meer terug.
Beste Hugo,

Wij nemen jullie feedback ten harte. Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.

Jeanine L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Het nieuwe concept bevalt slecht. De hele kleine porties zijn niets bijzonders, je moet wel heel vaak en heel veel bestellen om aan een maaltijd te komen. Voor ons is dit niet voor herhaling vatbaar.
Beste Jeanine,

Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prachtig mooie plek waar dit restaurant zit!
Eten was prima, niet alles even bijzonder, maar dat is altijd lastig met enorm veel gerechtjes op de kaart. Wij zaten op het terras, en daar is het prima toeven
Beste Hugo,

Hartelijk dank voor je genomen moeite om een recensie te plaatsen op Iens.

Wij danken je hiervoor hartelijk en hopen jullie nog eens bij ons te mogen verwelkomen.
Fijne zonnige maandag gewenst

Inge Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Geluncht met vriendinnen, vette aspergesoep met draden en lauwe temperatuur, koude kroketten, serveerster erg vriendelijk en geneerde zichtbaar voor de belabberde kwaliteit, eigenaar gunde ons na klacht geen blik waardig, kregen 2 kommen soep in mindering van de 4 onaangeroerd kommen...wat een deceptie
Beste Inge,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om je recensie en bevindingen te plaatsen.
Ik heb jullie opmerkingen besproken met mijn collega's en wij gaan hier zeker actie op ondernemen.

Wij hopen dat wij een tweede kans krijgen om te bewijzen hoe Bevlogen, Hartelijk en Gastvrij wij zijn en jullie vaker met plezier te mogen verwelkomen.

Harry J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Leuk om naar toe te gaan als verrassing voor iemand. Dat was onze gedachte vooraf.

Helaas is het personeel onprofessioneel en niet geschikt voor een restaurant. Starten met vragen begin je bij de vrouw en niet bij de man. Uitserveren is niet overhandigen aan iemand. Niet vragen of alles naar wens is en of je misschien nog iets wilt drinken.

Duurt lang voordat de eerste ronde met gerechtjes komen (zie tip). Bestel je bv kibbeling, dan krijg je 1 stukje met frites er onder?? Goedkopere gerechten krijg je meer van en duurdere gerechten maar 1.

Tip om toch voldoende te eten:
Schrijf op het kaartje wat je wilt hebben en zodra de gerechten komen, na 30 minuten..., direct een nieuw kaartje inleveren.

Jammer.
Beste Harry,

Wij nemen jullie feedback ten harte en gaan hier intern zeker werk van maken. Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Fine I.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben van de lunch-kaart 2x ' Belle's bistro bordjes' besteld. Bij de omschrijving staat 10 gerechtjes. Wij hebben dit 2 maal besteld, maar kregen met z'n 2-en 10 hapjes. Nagevraagd of deze 10 hapjes nog een keer zouden komen, maar dat was niet zo. De hapjes op zich waren ontzettend lekker, maar 10 plakjes worst/ kroketjes/ schijfje komkommer/ soesje etc met zijn 2-en is echt weinig voor een lunch en ook best prijzig als je voor 10 (letterlijk) hapjes bijna 28 euro betaalt. Beetje jammer. Er was 1 bediende tijdens de lunch, terwijl het restaurant best vol was. Dus om af te rekening moesten we 5 minuten wachten. Op deze manier kom ik er niet graag nog een keer.
Beste Fine Ipema,

Hartelijk dank voor de genomen moeite uw feedback te plaatsen over Bistro Belle.
Wij nemen deze mee in onze evaluatie om zo onze service en gerechten naar alle wensen te kunnen vervullen.

uw feedback m.b.t. de gerechtjes van de Bistro Bordjes is helemaal terecht. dit hebben wij in de nieuwe lunch kaart die a.s. woensdag ingaat al aangepast, wij betreuren het echter wel dat u daar nog geen profijt van heeft gehad.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen om de te laten blijken dat wij uw feedback serieus nemen.
Nogmaals dank en een fijne dag vandaag!

Met vriendelijk groet,

Natasha D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Afgelopen dinsdag bij jullie gegeten en het was schandalig slecht. Het concept is in prijs-kwaliteitverhouding belachelijk; een rip-off. Afgezien daarvan was de kwaliteit van het eten om te huilen. Het eten zag er uit of het de hele dag in de zon gestaan had of al twee dagen in de koelkast. Het had kraak nog smaak. Als je in staat bent om meloen met ham te verpesten moet je echt een ander vak kiezen! De meloen was onherkenbaar en plakte als een schijfje plastic ter grootte van een euromuntje op het schotelije. Een garnalencocktail waar niet eens hollandse garnalen inzitten (er moet duidelijk zo min mogelijk geboden worden voor die 27,50!) gecombineerd met een laf schuim en bleekselderij; vies!
Beste Natasha,

Wij nemen jullie feedback ten harte. op dit moment werken wij hard aan onze nieuwe kaart en hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Sascha K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Op 26-04-2018 met vier personen wezen eten. Mooie sfeer van binnen. De indeling boven/beneden zitten draagt eraan bij dat het wat romantisch oogt en je qua geluid weinig last hebt van de andere groepen eters. Vriendelijk en keurig personeel. We hebben niet lang op het eten hoeven wachten. Tussen 19.00 en 22.00 6 rondes kunnen bestellen (maar ook daarna mochten mochten we nog een dessert bestellen). Het eten was lekker, maar niet altijd heel bijzonder van smaak. De porties waren relatief klein, maar daardoor kon je wel veel verschillende gerechten van de kaart uitproberen. Leuke, gezellige avond gehad!
Beste Sacha,

hartelijk dank voor de genomen moeite een leuke recensie te plaatsen.
wij hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen bij Bistro Belle en wensen jullie een fijne dag!

Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Jammer, viel erg tegen. prefab eten. Ik zag in de keuken al zeker 50 voorgebakken sateh liggen. erg droog. niks blonk uit in kwaliteit. doorbakken biefstuk, koude Frites, toetjes om te huilen. canaloni was droge fabriekscake gevuld met nutella. hele avond verheugd op seizoenstoetje
van taartje met roodfruit. Fruit was blijkbaar op. filodeeg met tompoucendeeg fabrieksijs met scheutje ranja.
Beste Yvette,

Wat jammer dat jullie diner niet in de smaak is gevallen.

Tess J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
We zijn met z’n 6e wezen eten. We kwamen binnen en zag er super uit beetje frans. Zodra je naar de eet zaal liep kon je de keuken zien! We werden begroet op een vriendelijke wijze een soort thuis komen! Alles ging uitstekend jammer dat mijn biefstukje wel done was gebakken. Maar voor de rest super leuke locatie heel kneus leuke sfeer en heerlijk eten
Beste Tess,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een leuke recensie te plaatsen over Bistro Belle.
Tot de volgende keer!

Louis N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Leuk concept, goed gegeten met 10 man gisteren, prettige serveersters ook, huiswijn top! Mooie ambiance ook, gerechten waren eigenlijk allemaal dik in orde, op 1 enkele na....
Beste Louis N.

Hartelijk dank voor de genomen moeite en de leuke recensie over Bistro Belle.
Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Super avond gehad! Op een top locatie, met heerlijk eten en lekkere wijnen. Er hangt een goede sfeer. De bediening is attent en alert. Wij komen hier zeker terug. Aanrader!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Dit word lastig, nieuwe kaart onbeperkt hapjes. we waren er om half 8 en het lukt voor sluitings- tijd maar om 4x te bestellen dus dat voelt niet als onbeperkt. We waren met zijn vieren en hebben geprobeerd zo n beetje alles van de kaart te bestellen, het viel allemaal tegen, dat maakt het dan weer niet zo erg dat je er maar 8 hoeft weg te werken.
Het voelt heel erg alsof alles zo goedkoop mogelijk moet, en de bereiding laat ook te wensen over vlees droog en doorbakken. niks is echt onvoldoende maar boven een 5,5 komen we niet uit, het kan allemaal net en dat is echt niet voldoende, presentatie van de gerechten vaak weer wel mooi.
Entourage is goed, lekker ruim en rustig bediening is vriendelijk en het brood vooraf heerlijk. Ik hoop van harte dat er een slag wordt gemaakt om het te verbeteren. Mochten de beoordelingen weer beter worden met deze kaart, gaan we het nog een keer proberen!
Beste Mark,
Wij nemen jullie feedback ten harte en zullen dan ook zeker kritisch gaan kijken naar onze gerechtjes op de huidige kaart. Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Bijna perfecte avond. Nieuw concept werkt uitstekend. Gezellige sfeer prima bediening. Jammer dat de prijs van een glas wijn wat aan de hoge kant was. ( 5,50 )
Rene A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vandaag 25/11 geluncht bij Belle. Het viel ons helaas een beetje tegen, 2 jaar geleden zijn wij hier getrouwd en vonden het helemaal super maar het nieuwe concept is voor ons geen succes. We waren met z'n 5-en waarvan 3 personen een tafel vol hadden besteld dat was een grote teleurstelling en zeker geen € 40,50 waard. We kregen 1 bord met 1 soesje gevuld met geitenkaas een zalm mousse 2plakjes ham met meloen gelei en zalm tartaar. Hoe kan je dit door 3en delen? De 2 andere borden waren iets beter gevuld maar eigenlijk ook niet deelbaar. De soep en de smaak waren wel goed. We kwamen wel 1 gerecht te kort er staat op de kaart 10 gerechten waar wij er negen van hebben gekregen. De andere 2 personen hebben wel erg lekker gegeten (vlees en de burger) alleen zat bij de burger geen kip maar 2 keer de mrij-burger. Het dessert was prima. De service was ook niet super snel en had een slecht antwoord toen wij aangaven dat het niet te delen was met z'n 3en. Wij komen helaas niet meer terug.