Bistro Baret

Korte Amstelstraat 18 1018 XS Amsterdam Nederland Kaart
31-206225602

Over het restaurant Bistro Baret

Sterren (gerechten) kijken

Twee broers, één bistro. De kok van de twee heeft een gewoonte je de Cote de Boeuf te laten zien voor het bereiden; een ultieme eetervaring dus. Hun kaart is compact, maar wat je er eet is puur van smaak en origineel. De locatie? Bistro Baret zit op een centrale, ultieme locatie vlakbij Carré, met uitzicht op de artiesteningang en de Amstel. Kortom, een perfecte locatie om je avond te beginnen, voorafgaand aan voorstelling, stopera, hermitage, Tuschinski of een andere activiteit in het centrum. Centraler kan niet!

Wilt u met een groep komen lunchen? Neem contact op voor de mogelijkheden!

Meer informatie over restaurant Bistro Baret

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Bistro Baret

Nico J J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goed eten, vriendelijke medewerkers, geluidsoverlast is er wel
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig en goed personeel die de tijd voor je nam ook al zat het vol.
we komen zeker terug.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Uitstekend gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Aanrader
Gesina D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Wij hadden een theatermenu en alle gerechten waren goed. Een prettige bediening hebben wij ervaren. Voor herhaling vatbaar, als we nog eens in de buurt naar het theater gaan. Het diner maakte ons uitje helemaal af.
Marte S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten!
h.j.hengeveld H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima adres om voorafgaande aan een voorstelling in Carre te gaan eten. Het eten was ook nog eens van uitstekende kwaliteit
Jim T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Prima eten. De mosselen vooraf waren in eerste instantie niet warm, maar dat was snel verholpen en als compensatie kreeg ik een gratis glas witte wijn, prima service. Ook de steak die we hadden was prima, eindelijk een steak zonder zeen en prima gebraden.
Goede service en ruim op tijd voor Carré (50 meter verder)
Suzan B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Gisteravond hebben we het theatermenu genuttigd. Prijs/kwaliteit was in orde. De Baskische soep lekker, de vis was prima, het vegetarisch gerecht was wat laf (had meer kaas over gemogen voor wat pit), frietjes heerlijk en de creme brûlée een goede afsluiter. De bediening zeer vriendelijk. Bij een volgend theaterbezoek kom ik zeker terug om iets anders van de kaart te proberen.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heel attente bediening. Hartelijke ontvangst en geen stress ondanks dat het restauarant grotendeels vol zit met Carré bezoekers. Eten was prima, wij hadden een Baskische vegetarische soep en confit de Canard, was beiden zeer smakelijk. Lekkere rode huiswijn erbij en de bonbons van Van Soest maakten het helemaal af bij het kopje thee na afloop. Aan te bevelen!
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
beetje gehorig
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Wij hebben hier gegeten voordat we naar Herman van Veen in carre gingen. Het eten wat echt heerlijk, goed bereid en lekkere combinaties. Wij hadden de eend special, steak, entrecote en kabeljauw. Bediening was erg vriendelijk en de sfeer erg goed. Zeker een aanrader wat ons betreft!
De tafel van Frowine O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en op tijd voor de voorstelling.
c O.
Vriendelijk huiselijke sfeer.
irene V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie eetgelegenheid met eerlike gerechten. Attent personeel met goede service.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ook wij zijn hier terecht gekomen in verband met een voorstelling in Carré. Dit restaurant is perfect gelegen, heel dichtbij en er wordt rekening gehouden met de aanvangstijd van je voorstelling. Heel lekker gegeten, onder andere gesmuld van de carpaccio, daarna een heerlijke pan mosselen en afgesloten met het kaasplankje. Het personeel is zeer attent en vriendelijk, een absolute aanrader, ook als je niet naar Carré gaat, maar wel reserveren, want anders heb je misschien pech.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ondanks de drukte een heerlijk voorgerecht de hete mosseltjes zijn echt een aanrader, de ontspannen maar goede bediening en de geweldige steak doen de rest , wij hebben genoten
T.J. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk restaurant vlakbij theater Carré. Er wordt prima rekening gehouden met de wens om op tijd in het theater aanwezig te zijn voor een voorstelling. Bediening attent en bekwaam. Redelijke prijzen.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Centraal gelegen restaurant met een goede keuken en uitstekende huiswijn. Wat weinig keus wat betreft de menukaart, maar wel erg lekker eten. De bediening is enthousiast en vriendelijk. Zeker wanneer je theater geboekt heb een prima plek om voorafgaand aan het theater hier te dineren.
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijke tent die helemaal is ingesteld op het publiek van nabijgelegen Carré. Even snel een hapje is geen probleem.
Mocht je iets meer tijd hebben neem dan ook zeker een voorgerecht. De steak tartate is zeldzaam lekker.

De cote de beuf is er om te delen en dat is jammer. Wat een heerlijk mals stukje vlees.
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten en daarna naar Care. Heerlijke avond
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk eten. Fijne sfeer. Plezierige bediening. Een aanrader ook als je niet naar Carré gaat.