Bistro Baret

Korte Amstelstraat 18 1018 XS Amsterdam Nederland Kaart
31-206225602

Over het restaurant Bistro Baret

Sterren (gerechten) kijken

Twee broers, één bistro. De kok van de twee heeft een gewoonte je de Cote de Boeuf te laten zien voor het bereiden; een ultieme eetervaring dus. Hun kaart is compact, maar wat je er eet is puur van smaak en origineel. De locatie? Bistro Baret zit op een centrale, ultieme locatie vlakbij Carré, met uitzicht op de artiesteningang en de Amstel. Kortom, een perfecte locatie om je avond te beginnen, voorafgaand aan voorstelling, stopera, hermitage, Tuschinski of een andere activiteit in het centrum. Centraler kan niet!

Wilt u met een groep komen lunchen? Neem contact op voor de mogelijkheden!

Meer informatie over restaurant Bistro Baret

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30
- Diner vanaf 16:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Baret

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een eenvoudig eetcafé, maar met een uitstekende bediening. Gerechten zijn goed. Kortom hier komen we zeker terug
Wijnie S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Zowel theatermenu als á la carte goed met veel groenten.
Ruim op tijd voor de voorstelling in Carré.
Volgende keer waarschijnlijk weer.
Clemens M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Een aanrader!!
Het eten was voortreffelijk. Wij hadden het theatermenu, de baskische soep was super vers en goed gekruid. De steak bavet en de kabeljauw perfect. En de daarbij geserveerde gegrilde groenten waren verrassend zeer goed op smaak. De hangop heerlijk fris. Een heel klein verbeterpuntje: de frietjes. Maar je hoort ons niet klagen
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker eten en goede, vriendelijke bediening. Niet te duur! Zeker de moeite waard!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben met z'n 4-en genoten. We hoefden vanavond niet naar Carré en hebben dit ook aangegeven (dan kan het personeel rekening houden met het tempo waarin de gerechten doorgegeven moeten worden), Wij hadden vanavond alle tijd, dus konden ze andere tafeltjes sneller bedienen (mensen die wel naar de voorstelling moesten) en konden wij het rustig aan doen. Heerlijk gegeten, vooraf de Baskische soep, de carpaccio en de oosterse mosselen gegeten. Daarna de klassieke mosselen, de kabeljauwfilet en de steak Baret. En als nagerecht de ijscoupe en een kaasplankje. Allemaal lekker. We komen zeker weer terug!
Joli D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Prima restaurant!
Cartry V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Je proeft dat er pure producten worden gebruikt. De combinatie van ingrediënten is erg goed. Er wordt met ;iefde gekookt. Ook de presentatie van de gerechten is subliem.
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk vegetarisch gegeten.
AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik heb een borrel (ca. 50 personen) bij Bistro Baret gehouden en dat kan ik iedereen aanbevelen. Ik wil graag Dorus en het team heel erg bedanken voor een topavond: sfeervolle locatie, fijne ruimte, prima borrelhapjes smaakvolle wijn en bovenal goede service! Alle jassen werden aangenomen, prosecco als welkom, iedereen werd goed voorzien. Veel dank!
E. M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Eenvoudig, maar goed eten en heel vriendelijke medewerkers. Een aanrader als u weer eens naar Carré gaat.
Eetfestijn H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prettige, relaxte jazzy sfeer, vlotte bediening en heerlijk eten! Een aanrader, zeker als je daarna naar Carré gaat - om de hoek!
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk om hier te eten, en veel gezelligheid en sfeervol mooi zo dicht bij Carré goede wijnen en prachtig goed vlees echt om gauw weer terug te gaan
piet W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten. Houden goed de aanvangstijd Carré in de gaten.
Nico J J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goed eten, vriendelijke medewerkers, geluidsoverlast is er wel
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig en goed personeel die de tijd voor je nam ook al zat het vol.
we komen zeker terug.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Uitstekend gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Aanrader
Gesina D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Wij hadden een theatermenu en alle gerechten waren goed. Een prettige bediening hebben wij ervaren. Voor herhaling vatbaar, als we nog eens in de buurt naar het theater gaan. Het diner maakte ons uitje helemaal af.
Marte S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima adres om voorafgaande aan een voorstelling in Carre te gaan eten. Het eten was ook nog eens van uitstekende kwaliteit
Jim T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Prima eten. De mosselen vooraf waren in eerste instantie niet warm, maar dat was snel verholpen en als compensatie kreeg ik een gratis glas witte wijn, prima service. Ook de steak die we hadden was prima, eindelijk een steak zonder zeen en prima gebraden.
Goede service en ruim op tijd voor Carré (50 meter verder)