Bistro Baret

Korte Amstelstraat 18 1018 XS Amsterdam Nederland Kaart
31-206225602

Over het restaurant Bistro Baret

Sterren (gerechten) kijken

Twee broers, één bistro. De kok van de twee heeft een gewoonte je de Cote de Boeuf te laten zien voor het bereiden; een ultieme eetervaring dus. Hun kaart is compact, maar wat je er eet is puur van smaak en origineel. De locatie? Bistro Baret zit op een centrale, ultieme locatie vlakbij Carré, met uitzicht op de artiesteningang en de Amstel. Kortom, een perfecte locatie om je avond te beginnen, voorafgaand aan voorstelling, stopera, hermitage, Tuschinski of een andere activiteit in het centrum. Centraler kan niet!

Wilt u met een groep komen lunchen? Neem contact op voor de mogelijkheden!

Meer informatie over restaurant Bistro Baret

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30
- Diner vanaf 16:30

Henk T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
prima restaurant, zeker voor een korte stop voor een bezoek aan Theater Carre.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
een knusse ambiance om de hoek bij Carre. heerlijk gegeten ! jammer genoeg geen tijd meer voor een dessert. Daar komen we vast een keer voor terug.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten in een rustige omgeving, vlakbij Amstel en Carré. Auto makkelijk parkeren. Snelle en persoonlijk service. Aanrader!
famke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik heb eerder bij Baret gegeten en had toen een uitstekende ervaring, het eten was in mijn herinnering de vorige keer beter, dat heb ik in deze recentie mee laten wegen. Deze keer hadden we veel last van de slechte akoestiek. Er zat ook een luidruchtige groep (dames) naast ons. Niks dan lof voor het personeel dat heel begripvol was en ons hielp te verhuizen naar een andere tafel. Helaas liep acteur Jude Law af en toe voorbij, wat voor de nodige opwinding zorgde; daar was de akoestiek van dit kleine restaurent helaas niet helemaal op berekend ;-)
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima eetgelegenheid. Zeer eenvoudige doeltreffende gerechten met heerlijke verse groenten. Kabeljauw was perfect gegaard. Prima wijn erbij gedronken. 3 gangen + wijn + koffie voor 42 euro pp. Echt een aanrader.
Leuk en vlot personeel.
Kortom geen poespas en puur kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Niet zomaar een restaurantje voor het theater. Kunnen we wel vaker heen.
jan en marianne T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima gegeten, altijd weer spannend zo voor een voorstelling in Carré, of ze het gaan halen in de tijd, maar het lukt ze prima. Niet zo veel keus (een extra visgerecht zou een opsteker zijn) maar wel prima eten. Goed adres voor een voorstelling in Carré als je rustig wil eten om 17.30 uur aanwezig zijn, doe je jezelf een plezier mee.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten voor theaterbezoek in Carré. Ligt om de hoek! Pure smaken en fantastisch bereid. Vooral de Côte de Boeuf dry aged is een aanrader!
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima gelegenheid voor avondje Carre! Lekker gegeten, prima en snelle service. Gezellig! Aanrader!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima gegeten!! Alles prima in orde. Gezellige tent om te eten. Bediening rustig aanwezig.
Laurens F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Van het allereerste begin tot het eind een heerlijke avond gehad. Bijzonder vriendelijke, attente en professionele bediening. We werden meteen verrast door de leuke dame aan onze tafel die ons adviseerde slechts één mandje brood te bestellen in plaats van twee (¨Het is best veel, en u kunt altijd nog bijbestellen.¨ Sympathiek!) Het geluidsniveau van de muziek die uit het boxje in de vensterbank kwam mochten we naar eigen inzicht bijstellen, wat overigens niet nodig was. Originele appetizer in de vorm van gefrituurde pastinaak, heerlijke kogelbiefstuk (supermals en perfect gebakken) en goeie frieten en gegrilde groenten. De koffie was ook perfect. Daarbij is de locatie tegenover de artiesteningang van Carré natuurlijk geweldig en de inrichting modern en toch knus. De prijzen waren meer dan schappelijk, eetcafé-waardig maar Bistro Baret bood pure restaurantkwaliteit in alle opzichten. De voorstelling ¨Adele, Conny en Jasperina, De Grote Drie¨ was de prachtige afsluiting van een avond die al heel erg goed was begonnen aan de Korte Amstelstraat. Een aanrader voor iedereen die in de stemming wil komen voor een avondje Carré of anderszins eens lekker wil eten en genieten in een mooie en fijne ambiance. Top!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gezellige ontvangst, heel vriendelijk en hulpvaardig personeel en superlekker gegeten (cote de boeuf!)...
Tarifa A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Erg op elkaar de tafeltjes. Bijna claustrofobisch.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Aanrader.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Leuk en levendig restaurant. Lekker gegeten en de gerechten waren zeer smakelijk klaargemaakt. Kleine menukaart maar dat is ook wel fijn.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service. Ideaal voorafgaand aan avondje Carre
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima zaak.
F. H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heel gezellig restaurant, knus en goeie kwaliteit eten. Echt een aanrader! Om de hoek bij Carré
Lennart G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuke en sfeervolle restaurant wat zeker niet misstaat met een avond theater of concert bij Carré. Bediening vlot en belangrijker; betrokken en vriendelijk. We vonden het vlees okay maar we waren niet ontzettend onder de indruk met name als je de prijs in je achterhoofd houd. Oftewel, er is altijd ruimte voor verbetering!
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een zeer leuk restaurant waar je heel lekker en romantisch kunt eten. Inrichting en personeel zijn top. Graag weer.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Bediening was erg vriendelijk. Het eten vond ik matig. De steak baret is geen mals stuk vlees, integendeel, het was gewoon taai.
Carpaccio vooraf was prima.